Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 1Vasicek1
IP: uživatel9496
 Zdravím chci se zeptat,jaké číslo má hlavní tryska na karburátoru čz 125/476,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 16:04
 prosimvas chci se zeptat jestli je normalni aby po kaze jizde na pionyru 21 byla v odkapávací misce kaluž benzínu. Odhaduju že asi každých 1000Km mi z toho bezvýznamně vyteče tak 1.5 litru benzínu přes odkapávačku. Sladina v plovákovce je dobrá,ještě menší než má být a trysky jsou tam také jaké tam patří. Jehla je ve třetím zářezu protože to zajíždím. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 15:26
 to těsnění pod víčkem mám
Datum: 25. května 2010 15:26
 rek bych ze resenim bude tesneni pod vicko plovakovy komory..?  sice to taky neudrzi vsechno,ale urcite to trosku pomuze
Datum: 24. května 2010 23:10
 odkape ti véc jak 1,5 litrů na 1000 km......je to velký nedostatke jikováckého karbecu
Datum: 24. května 2010 22:43
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Myslím, že je to normální, taky to tak mívám v té misce po jízdě benzín. Před studeným startem musíš vždy přeplavit karbec, tzn. trochu benzínu ti vyteče a potom během jízdy jak se naklápíš do zatáček tak ti vždycky trošku toho benzínu vyteče z karbecu (myslím zpod plovákového víčka), takže jak říkám, mělo by to být OK
Datum: 24. května 2010 20:55
Jméno: roman
IP: uživatel4145
 zdar de nějak otevřít motor jawa 350/354
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 14:22
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 jestli nemysli jako otevřít na plný výkon  tahle jawa škrcená není vím jenom o 634 tichá verze je škrcená labirintem v sání,,,na jawě radši nic neotevirej na to si kup rejži.
Datum: 24. května 2010 14:22
 dole válec,dole radiaciu páku, dole veko spojky,dole spojku,dole veko zapalovania,dole zapalovanie,dole karburátor,vybrat sroby a rozdelat kartre a je to
Datum: 24. května 2010 12:58
 Cus lidi, používáte tady někdo benzín co má 100 oktanů??? Já sem si ho teď párkrát koupil, a myslím si že to jede o maličko lépe.
Kupuju si benzín Carrera 100, doporučuji vyzkoušet...
Vadí když do pionýra leju tento benzín???
Akorát to trošičku víc máznu, na 2L benzínu dávám 2,5 dvoudeckových panáků M2T...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 11:05
 Nevadí, ale když bys měl tu hlavu sníženou fakt hodně, tak by si ani nemoh jezdit na nic jinýho... prostě oktanový číslo udává něco jako odolnost proti samozápalu.
Datum: 24. května 2010 11:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ajo, s těma panákama sem se asi splet, ale prostě na 2L dávám 2,5...
Jo, a já sníženou hlavu mám, to vadí?
Datum: 24. května 2010 7:32
 Jóó to bych tě chtěl vidět jak vypiješ aspoň 2 dvoudeckový panáky  ses trochu seknul v míře, malej panák nemá 2 dl ale 2 cl  mícháš to tedy správně, ten benzín ničemu nevadí ale je to úplně zbytečný pokud nemáš sníženou hlavu.
Datum: 23. května 2010 22:06
Datum: 23. května 2010 21:10
 Líp ti to stejně nepojede  a mazat 1:4 je přehnaný, stačí tak desetkrát míň
Datum: 23. května 2010 21:00
 Zdarec draci! Zvíší se výkon pionýra když použiju Natural 95 místo 91? Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:26
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja to zkousel u vice pionyru nekdy je to stejny nekdy horsi ale hlavne se vic hreje motor, natural pomalejc hori. Jinak tyto stroje jsou delany na normal 84 oktanu takze ani special nevyuzijou
Datum: 23. května 2010 20:26
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Možná trochu horší
Datum: 23. května 2010 20:03
 stejný, nebo trochu horší
Datum: 23. května 2010 19:41
 stejný
Datum: 23. května 2010 19:25
 Výkon zůstane stejný
Datum: 23. května 2010 19:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 výkon se trochu zvýší
Datum: 23. května 2010 19:23
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec kolik benálu žere jawa 21 chcu se někam daleko projet tak abych vyděl kolik mam koupit benalu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:00
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 speed dík
Datum: 23. května 2010 20:00
 Dlohodobej průměr na Jawě 20 mi vyšel 2,5l/100km.
Datum: 23. května 2010 19:43
Jméno: speed
IP: uživatel9425
 no tka z jednou osobou by to mělo byt 2,3l na 100km a se dvěma osobami nebo zatěží to je 3,2l na 100km přijemnou projižďku
Datum: 23. května 2010 19:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak jawa 21 žere asi 2,5 litru na 100km.
Datum: 23. května 2010 19:15
 Ahoj draci,co mám udělat,když nechám otevřený ventil u nádrže,tak mi teče z karbecu benzín.Musím na to pořád pamatovat a zastavovat ventil.Pouze když stojím a není nastartováno. Jde o Babču 210.Dík za pomoc a radu.Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 19:43
 Buď špatnej jehlovej ventil nebo špatně nastavený plovák
Datum: 23. května 2010 19:43
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 čau mam problem s fíkem (fichtl) mam moc teplou svíčku co s tím mam dělat dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 18:02
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 moc se zahříva
Datum: 31. května 2010 18:02
 Čau draku,s tím jsem taky do nedávna bojoval,zatím se jeví jako nejlepší svíčka N15C,ale skus i N14C.Nejlepší byly ty staré typu N5C,N7C.Skus si s tím pohrát...
Datum: 23. května 2010 16:44
 kup studenější...
Datum: 23. května 2010 15:57
 jak jako teplou? moc se ti zahřívá?
Datum: 23. května 2010 15:45
 Čest! Mám takou spekulaci Jaká svíčka je nejlepší do Jawy 175 ? A dále newím jak seštelovat směs karburátoru! Jak sem čistil karburátor tak sem si to neuvedomil a vyšrouboval je a ted mi to dělá bordel! Tak bych potřeboval vedet jak se to dá zas spátky naštelit! Dík moc za každé ohlasy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 17:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, tal máš tam trysku to je asi ok, pak tam sou dva šroubky:vodorovnej a jeden zešikma, ten vodorovnej se udává tak 3/4 otáčky od utáhlého (já mám čz 175/450 tam to tak je ale máže se to i lišit) a ten ze šikma je na volnoběh, takže podle otáček
Datum: 22. května 2010 17:16
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim,
měl bych připomínku k samotnému velkému Sesovi: Jak prodáváš karburátor Dell Orto na Babettu, připiš tam hlavně, že to zvyšuje max rychlost o 15km/h. Mám bábu 207, měl jsem tam karbec z 210 (12 difuzor) a jela 35. Teď jede přes 50.
Fakt Skvělý!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 20:24
Jméno: Robie
IP: uživatel9599
 Vitus, má náhodou pravdu, s větším difuzorem půjde nahoru výkon ve vyšších otáčkách.
Datum: 06. června 2010 20:24
 Hoši neberte Vitusovi radost ...
Datum: 22. května 2010 18:49
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Karbec byl seřízen dle návodu. Plováková hladinka, trysky vše. Prostě tak jak to má být.
Datum: 22. května 2010 18:05
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Vitus:že si se to pokoušel seřídit to neznamená že serie karbec byl seřízenej..Si myslíš že když by sis koupil karbec s difuzorem 30mm že ti to pojede devadesát nebo co?si neschopnej nic víc..
Datum: 22. května 2010 13:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom difuzoru bych to tak neviděl...mě jede musang na karbec z 05( 15 mm) skoro stejně jako na karbec z 21 (17 mm) je v tom rozdíl možná 5km/h...
Datum: 22. května 2010 13:01
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zajimavy, že karbec byl seřízenej. Navíc kámoš si koupil na 210 taky Dell Orto a jede mu taky asi o 10km/h víc. Ten Dell orto je totiž 14mm difuzor babetta 210 jen 12 mm
Datum: 22. května 2010 10:18
 jela ti jen 35 protože sis neuměl původní karbec seřídit. dell orto je na seřízení jednodužší a proto ti to najednou jede...a ty v tom vydíš zázrak
Datum: 21. května 2010 23:23
Jméno: petr
IP: uživatel2064
 zdar,pionyr mi nastartuje za tepla na poprvy jenom s plnym plynem jinak ne,a ještě,když je zahřátej tak neudrži dlouho volnoběh prostě po pár sekundách zdechne,šroubek mám na plno utaženej,filtr novy,trysky čiste-válec má 400km po vybrusu.Nevite co s tim?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 14:00
 vymenil bych soupatko casto se stava ze uz je na nem vymlacena dosedaci ploska a tim padem uz nereaguje na nastaveni sroubku
Datum: 21. května 2010 14:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i ja som to mal že som nemohol nastaviť voľnobeh a šruba na plno dotiahnutá tak som dal druhy karbec a už ide bez problému
Datum: 21. května 2010 12:15
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 já mněl na číze to smé a zistil sem že mi tam chybí jeden pístní kroužek (dík bohu že se to nezadřelo) a ten válec byl pak už tak vyběhaný že když byl teplý
tak se vlastne roztáhl a tím pádem už nechtěl chytit
Datum: 21. května 2010 11:44
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim draci,
potřeboval bych radu: koupil jsem si přímé sání (filtr) na pionýra, k tomu trysku 72, ale horzně se dusí a nechce to s ním pořádně jet. Dám tam zase klasický sání a vše OK. Co bych měl dělat aby to jelo s přímým filtrem líp? Ještě větší trysku?
Díky všem, tak ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 13:31
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Tak teď nevim koho poslechnout 
Je ale fakt, že Jawa resp. Pionýr toho má dost nedořešenýho (viz. malý sací a výfukový kanál a u 05 malé přefuky
Datum: 21. května 2010 13:31
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 pry jawa ma vyreseny  ma leda kulove kdyby doresili mouchy jako predni vidlice sani vyfuk 4 stupnova prevodovka tak by ten fichtl jel podstatne lip
Datum: 20. května 2010 17:10
 Uchlastava?Ani se 74 se to neuchlastava...Zitra vyzkousim 76...
Datum: 19. května 2010 20:19
 ple souhlasim s fermenz....tu trysku to si neudelal moc dobre...pokud mas seriak
Datum: 19. května 2010 20:09
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jestli jsi to dal na serijaka tak si kokot jawa to ma vse vyzkouseny jak to ma bejt nejlip a pak pride chtrak jako jsi ty a zacne tam delat takovy kraviny filtr musi mit urcitej odpor nejlepsi je cistel filtr a ta krabicka by mela bejt utesnena dostatecne to pak jede nejlip a ze si dal vetsi trysku to radsi nekomentuju akorat se to uchlastava
Datum: 19. května 2010 19:50
 Duvod?
Datum: 19. května 2010 19:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tu trisku si nechaj 72 a jezdi z originalnim filtrem ten je dobry,naky sitovi filtr tam nedavaj.
Datum: 19. května 2010 19:07
 Nech 72 nebo zadres na chudou smes bot me to na 68 nejede s tim filtrem prakticky vubec
Datum: 19. května 2010 18:15
 naopak....tu trysku 72 bych vymenil zpet na 68
Datum: 19. května 2010 18:03
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec dá se pilníkem zpilovat u šoupátka na jawě 21 jak de ten štelovácí šroubek kým šoupátkem dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 21:04
 Jo dá proč by ne hliník je máslo.  Jinač já bych to spíš upiloval od filtru ....
Datum: 18. května 2010 21:04
 Čau draci chci se zeptat jestli je normální že když fíka na volnoběh nakloním tak chcípne. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 19:18
 Je
Datum: 16. května 2010 19:18
 Ahoj draci,mám dotaz,myslíte,že můžu do svého Pionýra lejt do benzínu olej místo 2T,tak olej co leju originál do motorové kosy (dvoutaktní) Husqvarna?Někdo mi kdysi říkal,že ten olej je lepší jak ten 2T a líp to maže,ale mám strach,aby mi to s tím pionýrem něco neprovedlo.Poraďte mi.
Moc dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:56
 trubka:Samozřejmně,i celý odpoledne a občas přetávka na dolití benálu.
Datum: 21. června 2010 16:56
 Tak se omlouvám,nechtěl jsem se tak hloupě ptát,teprve s Pionýrama začínám,tak jsem se chtěl jen zeptat,než udělám nějakou blbost.
Datum: 17. května 2010 8:15
Jméno: trubka
IP: uživatel9438
 denzilecku ,to že neumíš držet v ruce ani šroubovák je z tvých dotazů a odpovědí známo. Apropo držel jsi někdy 2 hodiny pilu nebo křoviňák na plný pecky v ruce ?Nebo jsi tak zručný mechanik jako mustangista.
Datum: 16. května 2010 22:05
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 nemusíte hned nadávat. Každý jednou začínal
Datum: 16. května 2010 20:15
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 nemusíte hned nadávat. Každý jednou začínal
Datum: 16. května 2010 20:15
 Jak pracuje pila nebo krovinak?Oboji klidne 2 hodiny v kuse na plny otacky...S fichtlem jedes 2 hodiny v kuse?Ne...Tam to neni o dobe toho sekani ale o bronzovym futre...
Datum: 16. května 2010 19:12
Jméno: trubka
IP: uživatel9433
 No nazdar.Už je tady zas dementní dotaz.Jestlipak zvás někdo přemýšlí za jakých podmínek pracuje pila,křoviňák ši sekačka ?Že mají nucené chlazení,krátkodobou zátěž popř.omezené otáčky.Proto výrobci doporučují tyto oleje i mazací poměr. Ale do fichtla s tímto mazacím poměrem to je zaručená smrt motoru.Potom budeš mít další dotaz ono to nejede,on to klepe,oni jsou špatné ložiska a pod.Oleji zdar !
Datum: 16. května 2010 18:05
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 jj. mohl bys i 1:50 ale jistota je jistota takže bych to dával 1:40
Datum: 16. května 2010 13:51
 Tak jo,ja to zkusím a poměr 1:40 ?
Datum: 16. května 2010 13:12
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 já bych si mylslím že ho tam můžeš klidně nalít. Nějakou dobu jsem jezdil na motorový olej do 2T Stihl a bylo to bez problémů.
Datum: 16. května 2010 12:51
 zdarec. prosimvas mam takovy dotaz. Na karburátorech z pionýra 20-23 na té straně kam se nasazuje vzduchový filtr tak v té díře jsou naspodu takové dva kulaté otvory a v tom pravém otvoru je bronzová nebo mosazná vložka a ve středu té vložky je taková malinká kulatá dírka. mam doma asi 10 karbeců a jak jsem je zkoumal tak u některých je ta dírka malinká jak u malé trysky a u některých je tam díra jako kráva.asi 4 větší... Chci se zeptat jaký to má rozdíl ve funkčnosti stroje a co velikost té dírky ovlivnuje... díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 18:28
 aha takže kdyžtam dam karbec s tou velkou dírkou tak by to mělo byt lepší ne?
Datum: 16. května 2010 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Ano....ale pozor!! starsi karbecy maj jen dirku a novejsi maj predvrtani asi 0,8mm a az za nim dirku 0,4mm k volnobezny trysce!!
Datum: 16. května 2010 17:51
 Jj dík,...Takže to,ž můj motor má pořád po zahřátí příznaky přechlastávání může být způsobeno tím že tam je ta dírka malá?
Datum: 16. května 2010 16:49
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ovlivňuje to množství vzduchu přicházejícího k volnoběžné trysce
Datum: 16. května 2010 15:29
 ahoj...dneska jsem jel po louce na mojí ČZ 175/487 a stratil jsem vzduchovej filtr (měl jsem sportovní) tak jsem zastavil a ze sání(tam jak byl ten filtr to začlo střílet ( občas to střelilo zpátky kouř....) tak jsem se pomalu otočil a pomalu jsem se vracel.... filtr jsem našel, a najednou to chcíplo a už nešlo nastartovat... myslím si že to nasálo nějakou sračku...co myslíte? musim asi vyčistit celej karbec co.. prostě blbej den..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 20:30
 ještě jsem zapoměl dodat že jsem stihl jenom vyndat svíčku (byla hezká cihla suchá) a házela jisskru....jinak si s tim musím ještě pohrát
Datum: 15. května 2010 20:30
Jméno: perci
IP: uživatel7060
 Ahoj. Chtěl bych se zeptat jak funguje ten bazmek co je na té krytce od šoupátkové komory se kterým se manipuluje s lankem. Když se to moc vyšroubuje tak to lanko utahuji a šoupátko přizdvihává a když to povolím až nakonec tak je to málo naplé ? Nějak neumím zjistit jak to funguje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 17:44
Jméno: Klika
IP: uživatel10903
 To je fakt.Funguje to tak, jenže já si koupil z tadyma nový bowden na plyn na moji čz 175/356 a ten bowden má moc dlouhé lanko takže povolím šroub na max a stejně musím ještě otočit rukou asi o pul otáčky než začne zvedat šoupátko.
Datum: 08. ledna 2011 17:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tim štelovánim si v postatě dolazuješ délku bowdenu...je tam spíš proto, aby si ten bowden neměl moc navolno mezi rukojetí plynu a karbecem, a aby si nemusel nejdřív dvakrát otočit rukojetí, než by zareagoval plyn... pro nastavování volnoběhu to moc vhodný neni....
Datum: 15. května 2010 18:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 15. května 2010 19:24
 mel sem obe,ale nevim jaky sou dylky..jestli chces na babettu tak kup ten prvni a jestli na fichtla tak ten druhej,ja zkousel ten z babetty dat do kohoutku u fichtla a nesel tam,protoze ten mezikus co sroubujes do nadrze je jinak nez u baby..
Datum: 15. května 2010 19:24
 Je u karbecu 2918HC(čezeta 150) nějak popsaná tryska, abych věděl, kterou dát do 150ccm? Logicky ta s větším číslem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 17:47
|



|