Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec čim to je když u jawy 21 dotahuju ten šroub volnoběhu a otáčky jsou futr stejné mám tam noví těsnění karburátorů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 15:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to jo...to šoupátko už je trochu jakoby vymletý ,už když ho koupíš nové ..ale když už je hodně vymleté tak musíš dát jiné
Datum: 14. května 2010 15:14
 To omleté šoupátko je v pořádku.Sám jsem řešil tento problém a měl jsem tam taky to vymletý od toho šroubku a volnoběh jsem nastavil bez problému
Datum: 14. května 2010 6:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to s tím plíškem je pěkná volovina teda...plíšek má být na druhém zářezu ze shora a myslím že tvůj problém bude v omletém šoupátku..když ho vyndáš tak uvidíš že je z boku otlačené od šroubku..takže sežen jiné
Datum: 13. května 2010 22:46
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Musíš mít ten plíše na jehle uplně nahoře.
Datum: 13. května 2010 21:47
 no je možný že to máš moc nahnaný lankem a to potom volnoběžnym šroubkem nezměníš!
Musíš to prostě mít tak aby tam lanko bylo jen aby ti neplandaloa drželo na karbíku a pak seřizovat šroubkem.
Datum: 13. května 2010 21:33
 Zdravím lidi,mám takový dotaz,když nasadím komplet filtr tak se mi to dusí,když z v nitřku vyndám ten váleček(filtr) a horní výko tak se mi to taky dusí,když jezdím bez filtru tak to jezdí uplně normálně,nevím co to může být,poradí mi někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 21:40
Jméno: David
IP: uživatel2156
 OK,skusím to,zajedu do mototechny a kupím ho.
Datum: 13. května 2010 21:40
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 Měl sem stejnej problem koupil sem novej filtr asi 90 kč mě stal a fichtl jezdí jak za mlada
Datum: 13. května 2010 21:39
 nejjednodušší bude koupit sportovní vzducháč
Datum: 13. května 2010 20:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Podle mě ti tam jde moc benzínu. Dej jehlu na 2. zářez, seřiď plovákovou haldinku a dej tam trysku 68. Dál bych vyměnil filtr vzduchu za nový čistý (to udělá hodně). Jinak nevím. Nebo ti tam jde málo vzduchu a normálně benzínu. Kup si nový filtr a uvidíš.
Datum: 13. května 2010 20:50
Jméno: .......
IP: uživatel9404
 Zdarec pujde mi krburátor dellorto na čz 125 chtěl bych kvůli spolehlivosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 13:28
Jméno: Marek
IP: uživatel8118
 Sesa tu nabízí Dell orta mm a mm difuzor. Myslím na čz 125 patří 19mm. Záleží taky, jak ho chceš uchytit k válci a ještě jak tu zaznělo na otryskování.
Datum: 13. května 2010 13:28
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 záleží na průměru difuzoru,co se týká montáže na motocykl tak bude potřeba udělat nejakej mezikus aby tam pasoval.
Datum: 13. května 2010 10:28
 jde hlavne o otryskovani a o prumer difuzeru..ale nevim jestli tam pujde a jakej typ..
Datum: 13. května 2010 10:26
 hoši prosimvas nevíte co je s tím benzínem když mi kouří fechtl černě jak diesel? Když tam dám natural z našho města a natural a special z vedlejšího města tak vpohodě ale jakmile tam dám special z našeho města tak hotovo. chvilu jedu než to vyjede ty zbytky dobrého benzínu ale pak to dýmí fakt doslova černě jak nafťák ale jede to dobře. Je tosice blbý pocit když mě to tak hulí ale nijak mi to nevadí,otázka je jetli mi to nezničí motor protože ho ještě zajíždím po kompletní GO. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 21:34
 To neni ONA to je benzinka nějakýho soukromníka. Ona nese název po příjmení toho majitele
Datum: 13. května 2010 21:34
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nemas benzin od ONA  ten docela huli no motor to snad nenici ale strasne to zasrava oni treba do systerny od petroleje nebo nafty alijou special a pak nato jezdime uz ho tam nelij
Datum: 13. května 2010 20:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 To som ešte nevidel žeby dvojtakt dymil na čierno to čo uvas predavajú za sajrajt a volajú to benzín kámo ja som kupoval benzín z ukrajiny za 15 Sk a to bol 70% benzín 5% vody a 25% boh vie čoho ale na čierno my to nedymilo
Datum: 13. května 2010 11:38
 tak nakupuj ve vedlejším městě
Datum: 13. května 2010 7:39
Jméno: marek
IP: uživatel5758
 Čau všem mám doma čz 125/453 a nejde mi tam benzin,zjistil jsem že nádrž je rozdělená na 2 poloviny a když tam naliju benzin tak ho vyjezdim jen z jedné poloviny té u kohoutku.A zbytek je v té druhé polovině musim vždycky nádrž vymontovat přelejt benzin abych mohl jet dál jsou všechny nádrže tak debilně vymyšlený?Že bych ji vyměnil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:14
 ten člověk který toto vymyslel by zasloužil nobelovu cenu za statečnost... kdyžmě ve městě dojde v jedné pulce palivo tak musím motorku pokládat na bok jak blb aby se mi to přelílo z té půlky v které to palivo je...nevim proč tam neni ta hadička jak je u mustanga.přece by tgam nijak nezavazela.
Datum: 12. května 2010 21:14
Jméno: karlos
IP: uživatel9046
 taky to tak mám na čz 175/477. Nevím koho to napadlo tak udělat, když i mustang už měl tu hodičku, která ty poloviny nádrže propojovala
Datum: 12. května 2010 20:21
 zdarec draci.Potřebuju radu.Mám jawu Mosquito a newim kam mám vrazit sací filtr.Když sundám plasty a jdu směrem nahoru od karburátoru tak tam je taková černá skříňka,když ji ze strany rozdělám tak uvnitř není nic, a nevim kam s tím sacim filtrem.když to zadělávám tak je tam takový kulatý otvor, tak jestli t strčit do tý díry nebo jinam fakt newim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 20:49
Jméno: Lori
IP: uživatel8590
 http://imgup.eu/img1/08.jpg No me to pride jasny x) kukni si presne ten nakres a ty cisla
Datum: 11. května 2010 20:49
Datum: 11. května 2010 19:14
Jméno: Lori
IP: uživatel8590
Datum: 11. května 2010 17:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 zdar draci co to je když nastartuju fichtla a hnetka mi chcipne a furt takhle
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:31
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 čistil sem karbec a nekdo mi rikal ze prej tam muže jit malo vzduchu
Datum: 10. května 2010 19:31
 to je takové hlašení že tvuj fichtl je zralej do šortu.  nebo napiš něco dál co vo tom víš,.
Datum: 10. května 2010 19:20
 jak to mámě vědět takto od stolu...popiš co jsi skoušel dělat...
Datum: 10. května 2010 18:31
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 Zdarec s jakym benzinem to pojede lepe s natural95 special91 nebo verva 100 oktanů?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:31
 lukas poustka: da se rict ze cim vyssi oktanové číslo, tim vyšší bod vzplanutí...
Datum: 10. května 2010 20:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Leju tam normální 95 bez aditiv (+ olej samozřejmě) a jede to dobře. Nestěžuji si.
Datum: 10. května 2010 20:24
 Poněvadž tam je snížená hlava tak čim vyšši oktanový číslo tím líp
Datum: 10. května 2010 20:15
Jméno: lukaspustka1
IP: uživatel9384
 nejlip to jede s tou 100 ale zadre se to i kdyz tam das olej i olovo protoze to ma nizkej bod vplanuti a tan volej nenamaze pist ten se vypari s tim benzinem mam to vyzkouseny nejlepsi je natural 95 s olejem a je lepsi tam pridat olovo a 91 je normalka klasik na ten to jede taky a nejlepsi byl ten super ten uz se nedala ale muzes to na ten 100 oktanovej skusit ale ne vic jak nadrz
Datum: 10. května 2010 19:43
Jméno: vlada
IP: uživatel9383
 co je to za kravinu diť 91 a speciál je jedno a to samý
Datum: 10. května 2010 19:41
 hoši i já bych potřeboval radu....jakej benzín je doporučovanej na stejskyho sadu? mám si koupit special nebo natural? na jakej to pojede lépe?,
Datum: 10. května 2010 19:36
Jméno: vlada
IP: uživatel9383
 100 oktanovej bych tam nedaval kamos ho tam měl a kdyz měnil válec tak měl opálenej píst\r\n
Datum: 10. května 2010 19:36
 a hele nevíte jestli se ještě prodává ten roztok olova do benzínu? ono to prej nák zvyšovalo výkon či co
Datum: 10. května 2010 19:33
 ja jsem skusil special a nemuzu si pomoci, ale jede to líp  ale kdyz nemaj tak hold 95 no... podle me ale je to zbytecnost, protoze 95 se nespali tak dokonale a zbyde nejake nezhorele palivo ci neco podobneho a pak to ztraci vykon
Datum: 10. května 2010 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel9381
 Ač se to jeví jako kravina,tak BA 95 bezolovnatý je suchý!! Sám jsem řešil tenhle problém na 250 péráku,kdyz u nas prestali Special 91 prodavat-ono to na Natural 95 proste nechtelo tahat jako na speciál. Na radu starších zkušených sem použil aditivum do benzinu jako nahrazku olova ve speciálu91 a hle,ono je to hned lepší.......moje rada zní: Do seriovky Speciál91 a nebo Natural 95 s olovem... vždycky se to říkalo,vždycky to milion lidi vyvracelo,ze olovo potrebuje jen 4T kvuli ochrane ventilovejch sedel a on kus pravdy na tom olovu a starym 2T motoru bude
Datum: 10. května 2010 17:56
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Nejlepší je pro Pionýra buď,special,nebo natural 91 !Protože třeba takovej natural 95 už ten motor níčí,protože motor na pionýra je stavěný na nízkooktanový benzíny!!Takže čím víc oktanů tím vám o to méně vydrží!!A v žádném případě tam nelij 100 oktanovej benzín!!Vyrábí se třeba 100 carrera ale nikdy ho tam nelij pokud chceš aby ti to co nejdéle vydrželo.
Datum: 10. května 2010 17:51
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 cau, fichtly byly vyráběny pro special 90 a 91 už se vyrábí jen 91 (91 - oktanové číslo - kvalita benínu, ) čím kvalitnější benzín , tím menší možné detonačníé hoření(směs exploduje dříve než blejskne jiskra - klepání motoru a ztráta výkonu) ale special 91 by měl v poho zvládat origo motor bez detonačního hoření, fichtly s upravovanou kompresí(snížená hlava, at) má věčí kompresi a tím pádem snaze probíha detonační hoření, já mam sníženou hlavu tak že tu hranu na hlavě ani už nemám, a na special to jede, totiž stooktan u nás nemájí, takže nejlépe to pojede na stooktan ale není to pro motor nej. jestli nemaš upravenej motor postačí ti 91 ale pokud je upravenej tak 100oktan, jak chceš,
Datum: 10. května 2010 17:28
 mě to jezdilo vždy lépe na special....ted u úpravy válce.budu používat natural
Datum: 10. května 2010 17:25
Jméno: Dan hornát
IP: uživatel9379
 Zdravim.Mám ČZ 180. Nastartovat jde v pohode rozjet se taky ,ale když přidám plyn tak se začne dusit a nechce jet.Nevíte někdo co by to mohlo dělat??Děkuji za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 16:28
Jméno: Dan hornát
IP: uživatel9379
 Jo dělá to i když se ohřěje zkusim vyčistit celej karbec
Datum: 11. května 2010 16:28
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dělá to i když se ohřeje ? Jestli to dělá při studeném startu, tak ji po nastartování trochu přicupuj benzín .
Datum: 11. května 2010 9:57
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Čus,sundej filtr ,vyčisti trisky,nebo celej karburátor!
Datum: 10. května 2010 17:45
Jméno: Píters
IP: uživatel4734
 Čus draci. Scháním komplet karburátor na Stadiona S11. Nevíte někdo kde bych ho mohl sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 11:52
Jméno: Tsunami
IP: uživatel9391
 Ahoj Jirko. Jo je to on. No já bych spíše potřeboval ten komplet. Cenu navrhni pro začátek ty. Já ubec totiž nevym jaká cenová relace se tak pohybuje.
Datum: 11. května 2010 11:52
 já ho mam, vajíčko myslíš že? jikov 2912M (monoblok) - je to on??, ale máš na něj kdyžtak něco??? jeden navíc origo bych měl ale kamarád taky nějaký potřebuje, pak mam ještě 3 nekompletní, chybí jim jehla a soupátko, jinak jsou obrý, tak jestli mas soupě tak bych ti ho poslal, nebo by jsme se domluvily na ten komplet, kolik dáš?
Datum: 09. května 2010 17:32
 čau,nevíte jestli se dá někde objednat na fichtla takový izolátor jak mají třeba jawy 250 mezi motorem a karbecem? Jeden kluk si to doma vyrobil a říká že je to pecka,že to jede parádně i po zahřátí a je to o hodně lepší. Jenom jsem líný si to doma vyrobit  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 15:39
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Zdarec, plovák na čz 175/477 má být tou špičkou nahoru nebo dolu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 22:06
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 má bejt špičkou nahoru ta špička uzavírá přívod benzínu
Datum: 08. května 2010 22:06
 čus draci ucítím větší výkon na babettě 207, pokud tam dám karbec z babetty 210 (dellorto)??? bude výkon větší??? co se vše změní??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 8:39
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdar borci, nevadí karburátoru, když ho celej vymáchám v benzínu? Promintě za hloupý dotaz.Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 17:38
 nic tomu nevadí ale ještě i tomu pomůžeš když ho potom profoukáš kompreosrem.
Datum: 08. května 2010 17:38
Jméno: kubiq
IP: uživatel9359
 neboj nevadí klidne ho v benzínu vykoupej aspon ho umeješ od bordelu pak ho chvilu nech pripoj a muzes jezzdit ! jas to tak delam pred kazdejma zavodama a fakt to ničemu newa
Datum: 08. května 2010 9:08
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 díky já jsem právě přemejšlel, jestli to nevadí tam jak chodí vzduch třeba
Datum: 07. května 2010 21:30
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nemelo by to nikcemu vadit. Karbec je ve styku s benzinem temer neustale.
Datum: 07. května 2010 21:25
 Do karbecu teče benzín, takže to vadit nebude
Datum: 07. května 2010 21:24
 Zdravím .Kdo z vás má doba ČŽ 150 mezityp nebo něco takovýho?Já to mám hozený doma a zajímalobymě jak to pojede a potáhne a kolik to žere hlavně.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 9:45
 Já ho mám. Měl jsem 125, jezdilo to docela dobře. Teď mám zatím nepojízdnou 150, tak dám vědět.
Datum: 07. května 2010 9:45
 Dobrý den seso i ostatní. Chtěl bych si tady z fichtlkrámku objednat karbuátor Dell orto nababettu 210-nechci to za učelem nějakého vypatlaného tuningu ale kvůli tomu že origo karbec mě už sere,pořád neuspešně bojuji s jeho nastavením,hladinou atd a už na to nemam trpělivost ani nervy. Slyšel jsem že dell orto je tak kvalitní že jak se jednou přimontuje na motor tak už do konce života s ním nemusím nic dělat-co je na tom pravdy? Pak bych ještě prosil jestli mi někdo odpoví na následující otázky ohledně tohoto karbecu 1) Je spotřeba paliva nižší nebo vyšší? 2) Výkon je nižší nebo vyšší? 3) co je pravdy na tom že jak ho jednou namontuju tak už na něj nemusím sáhnout? 4) když si ho koupím,je už kompletně nastavený pro tento stroj a stačí ho už pouze namontovat a jet? možna si rikate ze mam blbe dotazy ale nechci dopadnout stejne jako s replikou karburátoru na pincka-se kterou jsem byl rád že dojedu do školy. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 20:35
 tak už je to objednaný...až mi to dojde tak snad s ním budu spokojený
Datum: 06. května 2010 20:35
 helec do pio je taky dost dobry jen kazdy nema moznost a cas udelat si na to prirubu, upravit vlez do valce a sehnat trysky na odladeni (dneska uz ale neni problem sehnat si sadu a za par penez ji koupit)...dellorto je jeden v nejlepsich karbu na pio a nejen na nej (viz babetta), osobne si nejvic cenim serie black edition kvuli jeho vychcaninkam oproti normal verzi (treba umisteni a demontaz hlavni trysky, pri odladovani a zkouseni za jizdy velmi prakticka vec)...je drahej, prece jen pocatecni cena na dvou litrech je uz pomerne vysoka ale kdo chce silne kone, ten musi mit cas a nadupanou penezenku...a taky nejaky ten cit a stesti, bez toho by to neslo...zalezi na jakej difusor to vidis...21 jsem nejezdil takze ti nereknu ale bude to podobne jak 19mm, udajne vyssi spicka ale trosku jiny prubeh oproti 19...21 na seriovy valec nedavej, vic skody nez uzitku...s 19 je to na hrane...stejne pokud uz se poohlizis po takovym karbci tak valec nezutane takovy jaky je...seriovy s tim jen zahltis, prvne nic a pak vsechno...jinak jeste jednou pisu ze skvelej karb, da se skvele odladit (v tomdlec ohledu je ale jeste lepsi bing jenze se blbe shani a je robustnosti poradny zavazi) a vysledky se taky dostavuji kvalitni a pomerne rychle...
Datum: 06. května 2010 19:26
 díky tak ho jdu hodit do koleček  Jeste se chci zeptatkdyž už tak na ten dellorto na pionýra-také jsem ho kdesi viděl. Je to tak výborná věc i u tohoto stroje? Dík...
Datum: 06. května 2010 19:09
 ahoj, to dellorto je skvely...lital jsem s nim na jedny babette, oproti origo jikovu to ma starty napoprvy, nikde to netece, neni to mastny, bezvadnej sytic...po vykonnostni strance je to naprosto stejne, spotreba vicemene taky...investice brzo vratna, je to dobrej karb...sam jsem si ho cenil ze vsech karbu na babett nejvic...
Datum: 06. května 2010 18:54
Datum: 06. května 2010 18:53
 díky...ještě počkám do večera a když to budou lidi chválit tak ho asi objednám
Datum: 06. května 2010 18:47
 Ahoj, mam babettu 210 a na vanoce sem dostal zmiňovaný karburátor dell orto. namontoval jsem, zapnul kohout, nastartoval napoprve, a pak jsem jen seridil volnoběh, od té doby sem na nej ani nesahl a uz mam na nem nalitano asi 700-1000 km.. Spotřeba bych řekl je stejná, výkon o něco vyšši(slušný zvuk), opravdu namontuješ a jedeš...Kdyz si ho koupis tak ho nejak nepitvej, jen tam nasad lanko a az tam budes davat to soupatko tak opatrne at neohnes sytic a pak to jen nastartuj a serid volnoběh a jeď  sem s nim spokojenej, řek bych že je i lepší na studený starty
Datum: 06. května 2010 17:55
 Čus newíte něco wo 100 octanu??Bojim se totiž aby mi nevyletěla svíčka bo něco takovýho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 23:55
 hele,je lepsi psat bez hacku a carek a s malejma pismenama na zacatku vet,NeZ PsAtH JaKhO CoCoT...mUcQ.... sorry vam vsem,ale tohle nesnasim...dyt se to neda cist!
Datum: 05. května 2010 23:55
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nevim, co se serizuje, ale naleju tam shelwiiipavrejsing pico. Pak budu nejkrutejsi hustodemon na sever od prasecaku .) Nic ve zlym, jenom mi to pripomnelo clanek o tuningarich na d-fensove webu .)
Datum: 05. května 2010 21:55
 Prostě víc oktanů má smysl jenom když máš vyšší kompresi, jinak to valnej vliv mít nebude. Ale svíčku ti to určitě nevykopne
Datum: 05. května 2010 18:14
 OOOooooo tak prominte že píšu w místo v.Když už jsme u toho wy zase nepíšete na začátku věty velký písmena takže vás tam taky moc nenaučili tak prosím o českém jazyku pomlčte.Fakt mam tuty nejradši.Ale ti kdo mi poradily vám děkuji.(ale netušim čim se mam řídit??)
Datum: 05. května 2010 17:49
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 pokud je v poradku zavit tak svicka nemuze vyletet a musi bejt utahla. Pionyr je delanej na 84 oktanu takze ten pionyr muze spalit jen malinko vyc pokud ma dobry tlaky. Bude se ti akorat hrat vic motor a odejde rychleji pojedeto zhruba nastejno mozna hur, nejlepsi je special. Pokud chces aby ti jel pionyr suprove jak ma tak radeji vse vycisti utesni a motor musi bejt jako novy, nekdy staci vybrus. Kdyby mel pionyr vstriky tak by to bylo neco jinyho to by pak jelo mozna malinko lip a hlavne za mensi sppotrebu alspon to tak je u aut se vstrikama jako je fabie
Datum: 05. května 2010 17:33
 Určitě to pojede líp. Placebo efekt je v některých případech opravdu silný.
Datum: 05. května 2010 16:44
 já nevím jakej ocas to vymyslel,ale viděl jsem ztrhanej závit v té hlavě jak ta svíčka vyletěla a promáčklinu na autě....ale newím třeba už ta hlava předtím mohla být špatná...
Datum: 05. května 2010 15:49
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 paneboze proc by vylitla svicka vetsi pi..ovinu sem neslysel takove nesmysly ktery ocas to vymyslel sorac ale tohle slusne nejde napsat
Datum: 05. května 2010 15:37
 pojede ti to uplně stejně,,,na výkonu tomu nepřidáš vubec...a další věc je že ti ten motor nic nevydrží....a svíčka vyletí hošane,kámošoj vylítla a trefila tatíkoj auto
Datum: 05. května 2010 15:30
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 neviletí, ale pionyr pojede suprove, lip než na special, ale dej víc oleje zhruba 1 ku 33 a mazej třeba shell 2 t nebo castrol 2t hlavně ne m2t a tyhle sracky jako m6 , m8 , .....
nema pravdu pojede to líp,
Datum: 05. května 2010 15:28
 další co používá vypatlanštinu !!! Kam ten svět spěje...
Datum: 05. května 2010 15:26
 víš prosimtě jakej je rozdíl mezi V a W?????????????? nebo se to ve škole už neučí?? benzín s vyšším oktanovým číslem ti výkon nezvýší, akorát se to bude trošku více hřát než z klasickým benzínem...
Datum: 05. května 2010 14:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 05. května 2010 14:42
Datum: 05. května 2010 14:42
 Je to u té nabídky vyfocené tak bych řekl že ano... ještě se chci zeptat jake mate skusenosti s timto karbecem. Chci ho taky do babetty 210,nechci ho aby mi nejak zvetsoval vykon ale chci ho kvuli tomu ze s origo karbecem mam porad problemy. Jde mi o to abych se furt nemusel hrabat v plovákovcce a vecne rovnat plováky atd...je tnto karbec spolehlivý? a jeste jestli to s ním nepojede hůř než s origo karbecem. dík
Datum: 04. května 2010 21:45
Jméno: petrson
IP: uživatel7902
 CAW DRACI.. mam takovej blbej dotaz když zvednu nebo snižim jehli v karburátoru. čeho tim dosáhnu?? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:28
 Tím měníš bohatost směsi. Jehla ovlivňuje směs zhruba v rozsahu 1/4 až 3/4 plynu. Zvednutím obohatíš, snížením ochudíš.
Datum: 04. května 2010 21:28
 zdarec, nevíte, na kterých benzinkách berou euro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 15:54
 to si to padělal že nezajdeš do směnárny??? nebo máš kufřík plnej malohodnotnejch bankovek?
Datum: 05. května 2010 15:54
 taky bych řekl že skoro na každé ale řekl bych na Euro Oil
Datum: 04. května 2010 20:00
Jméno: stadionak
IP: uživatel9077
 na těch novějších
Datum: 04. května 2010 19:43
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 já myslím že snad na každé
Datum: 04. května 2010 19:39
|



|