slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  98  99  100  101  102  103  104  105  106  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 1Vasicek1      IP: uživatel9496    
Zdravím chci se zeptat,jaké číslo má hlavní tryska na karburátoru čz 125/476,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas chci se zeptat jestli je normalni aby po kaze jizde na pionyru 21 byla v odkapávací misce kaluž benzínu. Odhaduju že asi každých 1000Km mi z toho bezvýznamně vyteče tak 1.5 litru benzínu přes odkapávačku. Sladina v plovákovce je dobrá,ještě menší než má být a trysky jsou tam také jaké tam patří. Jehla je ve třetím zářezu protože to zajíždím. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to těsnění pod víčkem mám
 
 
Datum: 25. května 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rek bych ze resenim bude tesneni pod vicko plovakovy komory..? :-) sice to taky neudrzi vsechno,ale urcite to trosku pomuze :-)
 
 
Datum: 24. května 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkape ti véc jak 1,5 litrů na 1000 km......je to velký nedostatke jikováckého karbecu
 
 
Datum: 24. května 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Myslím, že je to normální, taky to tak mívám v té misce po jízdě benzín. Před studeným startem musíš vždy přeplavit karbec, tzn. trochu benzínu ti vyteče a potom během jízdy jak se naklápíš do zatáček tak ti vždycky trošku toho benzínu vyteče z karbecu (myslím zpod plovákového víčka), takže jak říkám, mělo by to být OK
 
 
Datum: 24. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel4145    
zdar de nějak otevřít motor jawa 350/354 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
jestli nemysli jako otevřít na plný výkon :-D tahle jawa škrcená není vím jenom o 634 tichá verze je škrcená labirintem v sání,,,na jawě radši nic neotevirej na to si kup rejži.
 
 
Datum: 24. května 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dole válec,dole radiaciu páku, dole veko spojky,dole spojku,dole veko zapalovania,dole zapalovanie,dole karburátor,vybrat sroby a rozdelat kartre a je to :-)
 
 
Datum: 24. května 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: Haluch ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus lidi, používáte tady někdo benzín co má 100 oktanů??? Já sem si ho teď párkrát koupil, a myslím si že to jede o maličko lépe. Kupuju si benzín Carrera 100, doporučuji vyzkoušet... Vadí když do pionýra leju tento benzín??? Akorát to trošičku víc máznu, na 2L benzínu dávám 2,5 dvoudeckových panáků M2T... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevadí, ale když bys měl tu hlavu sníženou fakt hodně, tak by si ani nemoh jezdit na nic jinýho... prostě oktanový číslo udává něco jako odolnost proti samozápalu.
 
 
Datum: 24. května 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Ajo, s těma panákama sem se asi splet, ale prostě na 2L dávám 2,5... Jo, a já sníženou hlavu mám, to vadí?
 
 
Datum: 24. května 2010 7:32
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jóó to bych tě chtěl vidět jak vypiješ aspoň 2 dvoudeckový panáky :-D ses trochu seknul v míře, malej panák nemá 2 dl ale 2 cl :-D :-D mícháš to tedy správně, ten benzín ničemu nevadí ale je to úplně zbytečný pokud nemáš sníženou hlavu.
 
 
Datum: 23. května 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdíš na olej nebo na benzín? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 23. května 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Líp ti to stejně nepojede :-) a mazat 1:4 je přehnaný, stačí tak desetkrát míň :-)
 
 
Datum: 23. května 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Karaya1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci! Zvíší se výkon pionýra když použiju Natural 95 místo 91? Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ja to zkousel u vice pionyru nekdy je to stejny nekdy horsi ale hlavne se vic hreje motor, natural pomalejc hori. Jinak tyto stroje jsou delany na normal 84 oktanu takze ani special nevyuzijou
 
 
Datum: 23. května 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Možná trochu horší
 
 
Datum: 23. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejný, nebo trochu horší
 
 
Datum: 23. května 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejný
 
 
Datum: 23. května 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výkon zůstane stejný
 
 
Datum: 23. května 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
výkon se trochu zvýší
 
 
Datum: 23. května 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Zdarec kolik benálu žere jawa 21 chcu se někam daleko projet tak abych vyděl kolik mam koupit benalu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
speed dík
 
 
Datum: 23. května 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dlohodobej průměr na Jawě 20 mi vyšel 2,5l/100km.
 
 
Datum: 23. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: speed      IP: uživatel9425    
no tka z jednou osobou by to mělo byt 2,3l na 100km a se dvěma osobami nebo zatěží to je 3,2l na 100km přijemnou projižďku ;-)
 
 
Datum: 23. května 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tak jawa 21 žere asi 2,5 litru na 100km.
 
 
Datum: 23. května 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draci,co mám udělat,když nechám otevřený ventil u nádrže,tak mi teče z karbecu benzín.Musím na to pořád pamatovat a zastavovat ventil.Pouze když stojím a není nastartováno. Jde o Babču 210.Dík za pomoc a radu.Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď špatnej jehlovej ventil nebo špatně nastavený plovák
 
 
Datum: 23. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
čau mam problem s fíkem (fichtl) mam moc teplou svíčku co s tím mam dělat dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
moc se zahříva
 
 
Datum: 31. května 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draku,s tím jsem taky do nedávna bojoval,zatím se jeví jako nejlepší svíčka N15C,ale skus i N14C.Nejlepší byly ty staré typu N5C,N7C.Skus si s tím pohrát...
 
 
Datum: 23. května 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup studenější...
 
 
Datum: 23. května 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jako teplou? moc se ti zahřívá?
 
 
Datum: 23. května 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: tuningman1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest! Mám takou spekulaci Jaká svíčka je nejlepší do Jawy 175 ? A dále newím jak seštelovat směs karburátoru! Jak sem čistil karburátor tak sem si to neuvedomil a vyšrouboval je a ted mi to dělá bordel! Tak bych potřeboval vedet jak se to dá zas spátky naštelit! Dík moc za každé ohlasy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, tal máš tam trysku to je asi ok, pak tam sou dva šroubky:vodorovnej a jeden zešikma, ten vodorovnej se udává tak 3/4 otáčky od utáhlého (já mám čz 175/450 tam to tak je ale máže se to i lišit) a ten ze šikma je na volnoběh, takže podle otáček
 
 
Datum: 22. května 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zdravim, měl bych připomínku k samotnému velkému Sesovi: Jak prodáváš karburátor Dell Orto na Babettu, připiš tam hlavně, že to zvyšuje max rychlost o 15km/h. Mám bábu 207, měl jsem tam karbec z 210 (12 difuzor) a jela 35. Teď jede přes 50. Fakt Skvělý!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Robie      IP: uživatel9599    
Vitus, má náhodou pravdu, s větším difuzorem půjde nahoru výkon ve vyšších otáčkách.
 
 
Datum: 06. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši neberte Vitusovi radost ...
 
 
Datum: 22. května 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Karbec byl seřízen dle návodu. Plováková hladinka, trysky vše. Prostě tak jak to má být.
 
 
Datum: 22. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Vitus:že si se to pokoušel seřídit to neznamená že serie karbec byl seřízenej..Si myslíš že když by sis koupil karbec s difuzorem 30mm že ti to pojede devadesát nebo co?si neschopnej nic víc..
 
 
Datum: 22. května 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
v tom difuzoru bych to tak neviděl...mě jede musang na karbec z 05( 15 mm) skoro stejně jako na karbec z 21 (17 mm) je v tom rozdíl možná 5km/h...
 
 
Datum: 22. května 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zajimavy, že karbec byl seřízenej. Navíc kámoš si koupil na 210 taky Dell Orto a jede mu taky asi o 10km/h víc. Ten Dell orto je totiž 14mm difuzor babetta 210 jen 12 mm
 
 
Datum: 22. května 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jela ti jen 35 protože sis neuměl původní karbec seřídit. dell orto je na seřízení jednodužší a proto ti to najednou jede...a ty v tom vydíš zázrak :-D
 
 
Datum: 21. května 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2064    
zdar,pionyr mi nastartuje za tepla na poprvy jenom s plnym plynem jinak ne,a ještě,když je zahřátej tak neudrži dlouho volnoběh prostě po pár sekundách zdechne,šroubek mám na plno utaženej,filtr novy,trysky čiste-válec má 400km po vybrusu.Nevite co s tim?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
vymenil bych soupatko casto se stava ze uz je na nem vymlacena dosedaci ploska a tim padem uz nereaguje na nastaveni sroubku
 
 
Datum: 21. května 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
i ja som to mal že som nemohol nastaviť voľnobeh a šruba na plno dotiahnutá tak som dal druhy karbec a už ide bez problému
 
 
Datum: 21. května 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
já mněl na číze to smé a zistil sem že mi tam chybí jeden pístní kroužek (dík bohu že se to nezadřelo) a ten válec byl pak už tak vyběhaný že když byl teplý tak se vlastne roztáhl a tím pádem už nechtěl chytit :-)
 
 
Datum: 21. května 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zdravim draci, potřeboval bych radu: koupil jsem si přímé sání (filtr) na pionýra, k tomu trysku 72, ale horzně se dusí a nechce to s ním pořádně jet. Dám tam zase klasický sání a vše OK. Co bych měl dělat aby to jelo s přímým filtrem líp? Ještě větší trysku? Díky všem, tak ať to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Tak teď nevim koho poslechnout :-) Je ale fakt, že Jawa resp. Pionýr toho má dost nedořešenýho (viz. malý sací a výfukový kanál a u 05 malé přefuky :-)
 
 
Datum: 21. května 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel9256    
pry jawa ma vyreseny :-D ma leda kulove kdyby doresili mouchy jako predni vidlice sani vyfuk 4 stupnova prevodovka tak by ten fichtl jel podstatne lip
 
 
Datum: 20. května 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uchlastava?Ani se 74 se to neuchlastava...Zitra vyzkousim 76...
 
 
Datum: 19. května 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ple souhlasim s fermenz....tu trysku to si neudelal moc dobre...pokud mas seriak
 
 
Datum: 19. května 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jestli jsi to dal na serijaka tak si kokot jawa to ma vse vyzkouseny jak to ma bejt nejlip a pak pride chtrak jako jsi ty a zacne tam delat takovy kraviny filtr musi mit urcitej odpor nejlepsi je cistel filtr a ta krabicka by mela bejt utesnena dostatecne to pak jede nejlip a ze si dal vetsi trysku to radsi nekomentuju akorat se to uchlastava
 
 
Datum: 19. května 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Duvod?
 
 
Datum: 19. května 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
tu trisku si nechaj 72 a jezdi z originalnim filtrem ten je dobry,naky sitovi filtr tam nedavaj.
 
 
Datum: 19. května 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech 72 nebo zadres na chudou smes bot me to na 68 nejede s tim filtrem prakticky vubec
 
 
Datum: 19. května 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naopak....tu trysku 72 bych vymenil zpet na 68
 
 
Datum: 19. května 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Zdarec dá se pilníkem zpilovat u šoupátka na jawě 21 jak de ten štelovácí šroubek kým šoupátkem dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo dá proč by ne hliník je máslo.:-DJinač já bych to spíš upiloval od filtru ....
 
 
Datum: 18. května 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jestli je normální že když fíka na volnoběh nakloním tak chcípne. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je
 
 
Datum: 16. května 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,mám dotaz,myslíte,že můžu do svého Pionýra lejt do benzínu olej místo 2T,tak olej co leju originál do motorové kosy (dvoutaktní) Husqvarna?Někdo mi kdysi říkal,že ten olej je lepší jak ten 2T a líp to maže,ale mám strach,aby mi to s tím pionýrem něco neprovedlo.Poraďte mi. Moc dík za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubka:Samozřejmně,i celý odpoledne a občas přetávka na dolití benálu.
 
 
Datum: 21. června 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se omlouvám,nechtěl jsem se tak hloupě ptát,teprve s Pionýrama začínám,tak jsem se chtěl jen zeptat,než udělám nějakou blbost.
 
 
Datum: 17. května 2010 8:15
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9438    
denzilecku ,to že neumíš držet v ruce ani šroubovák je z tvých dotazů a odpovědí známo. Apropo držel jsi někdy 2 hodiny pilu nebo křoviňák na plný pecky v ruce ?Nebo jsi tak zručný mechanik jako mustangista.
 
 
Datum: 16. května 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
nemusíte hned nadávat. Každý jednou začínal
 
 
Datum: 16. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
nemusíte hned nadávat. Každý jednou začínal
 
 
Datum: 16. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak pracuje pila nebo krovinak?Oboji klidne 2 hodiny v kuse na plny otacky...S fichtlem jedes 2 hodiny v kuse?Ne...Tam to neni o dobe toho sekani ale o bronzovym futre...
 
 
Datum: 16. května 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9433    
No nazdar.Už je tady zas dementní dotaz.Jestlipak zvás někdo přemýšlí za jakých podmínek pracuje pila,křoviňák ši sekačka ?Že mají nucené chlazení,krátkodobou zátěž popř.omezené otáčky.Proto výrobci doporučují tyto oleje i mazací poměr. Ale do fichtla s tímto mazacím poměrem to je zaručená smrt motoru.Potom budeš mít další dotaz ono to nejede,on to klepe,oni jsou špatné ložiska a pod.Oleji zdar !
 
 
Datum: 16. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
jj. mohl bys i 1:50 ale jistota je jistota takže bych to dával 1:40
 
 
Datum: 16. května 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jo,ja to zkusím a poměr 1:40 ?
 
 
Datum: 16. května 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
já bych si mylslím že ho tam můžeš klidně nalít. Nějakou dobu jsem jezdil na motorový olej do 2T Stihl a bylo to bez problémů.
 
 
Datum: 16. května 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec. prosimvas mam takovy dotaz. Na karburátorech z pionýra 20-23 na té straně kam se nasazuje vzduchový filtr tak v té díře jsou naspodu takové dva kulaté otvory a v tom pravém otvoru je bronzová nebo mosazná vložka a ve středu té vložky je taková malinká kulatá dírka. mam doma asi 10 karbeců a jak jsem je zkoumal tak u některých je ta dírka malinká jak u malé trysky a u některých je tam díra jako kráva.asi 4 větší... Chci se zeptat jaký to má rozdíl ve funkčnosti stroje a co velikost té dírky ovlivnuje... díky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha takže kdyžtam dam karbec s tou velkou dírkou tak by to mělo byt lepší ne?
 
 
Datum: 16. května 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Ano....ale pozor!! starsi karbecy maj jen dirku a novejsi maj predvrtani asi 0,8mm a az za nim dirku 0,4mm k volnobezny trysce!!
 
 
Datum: 16. května 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj dík,...Takže to,ž můj motor má pořád po zahřátí příznaky přechlastávání může být způsobeno tím že tam je ta dírka malá?
 
 
Datum: 16. května 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
ovlivňuje to množství vzduchu přicházejícího k volnoběžné trysce
 
 
Datum: 16. května 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj...dneska jsem jel po louce na mojí ČZ 175/487 a stratil jsem vzduchovej filtr (měl jsem sportovní) tak jsem zastavil a ze sání(tam jak byl ten filtr to začlo střílet ( občas to střelilo zpátky kouř....) tak jsem se pomalu otočil a pomalu jsem se vracel.... filtr jsem našel, a najednou to chcíplo a už nešlo nastartovat... myslím si že to nasálo nějakou sračku...co myslíte? musim asi vyčistit celej karbec co.. prostě blbej den.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jsem zapoměl dodat že jsem stihl jenom vyndat svíčku (byla hezká cihla suchá) a házela jisskru....jinak si s tim musím ještě pohrát :-(
 
 
Datum: 15. května 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: perci      IP: uživatel7060    
Ahoj. Chtěl bych se zeptat jak funguje ten bazmek co je na té krytce od šoupátkové komory se kterým se manipuluje s lankem. Když se to moc vyšroubuje tak to lanko utahuji a šoupátko přizdvihává a když to povolím až nakonec tak je to málo naplé ? Nějak neumím zjistit jak to funguje. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: Klika      IP: uživatel10903    
To je fakt.Funguje to tak, jenže já si koupil z tadyma nový bowden na plyn na moji čz 175/356 a ten bowden má moc dlouhé lanko takže povolím šroub na max a stejně musím ještě otočit rukou asi o pul otáčky než začne zvedat šoupátko.
 
 
Datum: 08. ledna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tim štelovánim si v postatě dolazuješ délku bowdenu...je tam spíš proto, aby si ten bowden neměl moc navolno mezi rukojetí plynu a karbecem, a aby si nemusel nejdřív dvakrát otočit rukojetí, než by zareagoval plyn... pro nastavování volnoběhu to moc vhodný neni....
 
 
Datum: 15. května 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Zdarec jsou tyto 2 kohoty stejně dlouhé http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_963.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_436.html dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel sem obe,ale nevim jaky sou dylky..jestli chces na babettu tak kup ten prvni a jestli na fichtla tak ten druhej,ja zkousel ten z babetty dat do kohoutku u fichtla a nesel tam,protoze ten mezikus co sroubujes do nadrze je jinak nez u baby.. :-)
 
 
Datum: 15. května 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je u karbecu 2918HC(čezeta 150) nějak popsaná tryska, abych věděl, kterou dát do 150ccm? Logicky ta s větším číslem:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 17:47
 
<  98  99  100  101  102  103  104  105  106  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.06.2025 4:20:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu