|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kknd
IP: uživatel2971
 zdarec vadi moc kdyz dam pist naopak
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 9:16
Jméno: Monty
IP: uživatel13
no vadí ale až se ti kousnou do výfukového kanálu kroužky a posere to celý válec tak teprv zjistiš co je to za blbost dávat píst naopak
Datum: 23. srpna 2008 9:16
Ano vadí,může to dopadnout tak,že se rozlámou pístní kroužky a udělá to větší paseku.Pokud si to tak dal,tak to znovu rozhod a dej to šipkou směrem k výfuku.(dolů)
Datum: 23. srpna 2008 9:08
jo,vadi,budou ti zamky prejizdet pres kanaly
Datum: 22. srpna 2008 20:45
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
 čawes ten dotaz tady asi už byl ale má (bude mít) tady sesa ten jednokroužek i na 3tí vejbrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 20:36
Smarja co mate porad s tim jednokrouzkem pokud na fichtlu nechces delat treti nebo-li zadni kanal ,tak je ten krouzek akorat ztrata vykonu. Neco jineho je ovsem L krouzek ale to tu sesa neprodava L krouzek se ti pri tlaku ze zhora na pist tzn. pri expanzi primackne na stenu valce tudiz lepe tesni.
Datum: 22. srpna 2008 20:36
 Zdarec,mám problém na mustangovi s nakopávačkou.V pohode sem ho nakopnul na poprví, ale ted nak proste nejde nakopnout.Občas se to povede ale štve mě to  .Nevíte někdo čím by to mohlo být a jak se to dá opravit. Díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 20:46
Jestli to je spojkou tak nevim mě to prokluzuje i když mam new lamely
Datum: 01. září 2008 20:46
Jméno: marian
IP: uživatel3927
Zdarec skus vyměnit svičku a nebo si zvedni jehlu v karburatoře uplně nahoru.
Datum: 28. srpna 2008 13:49
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
no jestli ti ta nakopavackanekdy zabere a nekdy ne tak je problem ve spojce ze ti prokluzuje-tedy sestelovat spojku-a nebo sjety zuby na start. segmentu -což je malo pravdepodobny. a jestli ti volne beha a nevraci se tak je pero vypadli a tedy puleni motoru.
Datum: 22. srpna 2008 21:01
Jméno: Milda24
IP: uživatel3867
Mistře máš vypadlé péro v motoru teda jestli ti nezabírá a jestli zabírá tak ZUBY!
Datum: 22. srpna 2008 19:17
Jméno: Monty
IP: uživatel13
někde může přeskakovat jiskra na kostru - taky mě to dělalo
Datum: 22. srpna 2008 16:59
Jméno: Pity
IP: uživatel2085
 zdarec borci, mam problem s Jawkou 21, malo me to sviti, odpojil sem aji zadni svetlo a porad nic, to v noci neni skoro videt na zemi ze to sviti.. nevim cim to je. prej se daji nejak propojit civky a pak to sviti poradne, prosim pomoc, neda se vecer jezdit a to je prave nejlepsi... na zdrhani policajtum..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 9:13
Nebo tam kup za 40Kč žárovku co tam má bejt a máš po problému. 6V-15/15W
Datum: 23. srpna 2008 9:13
Jo propoj je ale musíš to udělat tak že vezmeš vývod z jedné
Cívky a připojiš ho ke druhé ale k vývodu na kostru! A ten odpoj od kostry cívky(je to u šroubu na uchycení) za izoluj a proud vezmeš z vývodu co ti zbyl.
Datum: 22. srpna 2008 18:04
Jméno: morgen
IP: uživatel3838
v magnete su tri cievky zapaloviacia,,stou nic nerob a dve normalne cievky na svietenie,,ked ich zapojis na predne svetlo obidve tak by ti to malo omnoho lepsie svietit,,skus to ,,samozrejme to musis mat dobre zapojene a nemozes mat nikde skrat,,inak svetlo slabo svieti!
Datum: 22. srpna 2008 15:15
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 Zdar draci kebize chcem dat na pincka to jehlovy lozisko namisto bronzoveho futra, tak musim koupit i novou ojnici??? alebo to jde i jinak? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 14:12
Jméno: standa
IP: uživatel3862
uz sem se tu na to taky ptal....bylo mi receno ze by to pasovalo ale ta ojnice na bronzovy futro ma mensi pevnost nez ta co je na jehlovy,takze se to musi udelat i s ojnici
Datum: 22. srpna 2008 14:12
Musis dat i ojnici protože ojnice na jehloví ložisko je v oku povrchovaná kvůli opotřebení a ojnice pro pouzdro neni protože tam se opotřebovává pouzdro.
Datum: 22. srpna 2008 12:50
Jméno: standa
IP: uživatel3859
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 17:48
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
to patrik: otec má doma dílnu a máme doma 2 frezy, soustruh atd a kalenou ocel nemáš na tom šanci stočit ani ofrézovat.
Datum: 23. srpna 2008 17:48
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
nerikam že doma, ve škole máme 12 soustruhů, 1 NC , 1 CNC, 8 fréz, několik stojanovích vrtaček, i brusk yna plocho a 40 t lis, takže neni problém.
Datum: 23. srpna 2008 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel3875
fechrider: uz sme si psaly...co este prodavas na fichtly???
Datum: 23. srpna 2008 10:36
Jméno: :)
IP: uživatel3873
ale aj tak by normalny fichtl s tym moc dobre nesiel...tym odobratim sa kvalitne znizi spodna kompresia, mozno ze az tak ze sa motor nebude dat nastartovat...by ma este zaujimalo ako vypadaju tie kartery co k tomu dava...a stocit kalenu ocel musi byt fest problem, este bude niako legovana a vtedy to bude este krajsi problem...
Datum: 22. srpna 2008 23:51
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/207305-odlehcena-klikovka-na-jawa-50-23.html tady je vyfocený ten rozměr 90mm tak stando jaksi setřels mel jsem pravdu a strč si svých 300kč víš kde s pozdravem fechrider
Datum: 22. srpna 2008 20:32
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
to patrik bych byl zvědaví na čem bys chtel doma stocit kalenou ocel
Datum: 22. srpna 2008 16:44
A stočení kliky 200-300...????  I v elektrice protočíš víc a to neplatíš amortizaci stroje a člověka....!
Datum: 22. srpna 2008 13:45
Přestňte se laskvě hádat....!!!!! Obyč klika je 100mm průměr. 90 je odlehčená ale ani já z fotky těch 10mm na průměru nepoznám....! Stočit ji je drahý (a to já opravdu vim o čem mluvim protože to dělám...) Takže pokud je to stočená klika tak je to prostě tak....! Cena je druhá věc to neřešim....!
Datum: 22. srpna 2008 13:43
hele nekecej zs ze zadaramo... musíš přece platit elektriku ne?
Datum: 22. srpna 2008 10:11
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
fachrajdre ta klika stočená nenni, jinak stočení kliky stojí 200 až 300 kč. třeba já si jí můžu stočit zadarmo.
Datum: 22. srpna 2008 9:41
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
jo a co znamená to označení na te klice ? pač to na ní mám taky.
Datum: 22. srpna 2008 1:10
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
nechcu nikomu list do prdele ale myslim že standa toho ví o pionyrech strašně moc a ty tu dělaš ostryho borca a nic neviš !
Datum: 22. srpna 2008 0:56
to standa: nevím co se staráš tu klikovku kupovat nemusis a je stočená o 1cm tak tady nevyskakuj klidně ti to můžu změřit si asi pekný de*** sorry, ale je to pravda starej se o sebe a ne o mě a o to co chci prodat.
Datum: 22. srpna 2008 0:22
Jméno: já
IP: uživatel455
a kolik ma průměr obyčejná klikovka?
Datum: 22. srpna 2008 0:14
Jméno: standa
IP: uživatel3859
Datum: 21. srpna 2008 23:55
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
presne tak
Datum: 21. srpna 2008 23:51
Jméno: standa
IP: uživatel3859
nabidl jsem mu za ni 300,- za tu cenu jsem jiz koupil nekolik klik na burze a vsechny byli OK ...ta cena je za novou kliku s jehlou nahore ale ne za nejakou kliku vycistenou flexou..
Datum: 21. srpna 2008 23:43
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
jj je to normal klika ne zadnej prumer 90mm asi ji odlahcil tak ze ometl ty pavuciny a bordel co na ni byl
Datum: 21. srpna 2008 23:36
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 chlapi zdares sere me muj mustang jede jenom 60 vic ani tuk mam tak 14 zub na retaz a na 2 jede 50 a hodim 3 a 60 a vic ani ranu ani z mega kopca furt 60 nevite cim to je ??? kamosovi to jede i pres 85 diky PS kolecka v prevodovce 18 a 20 sou jak maj byt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 19:23
Jméno: Milda24
IP: uživatel3867
Koukni sse na předstih a jestli to nejede tak se ti to přidírá kamošovi to jede na 2 62 kmh a ni nechtěl všdšt kolik na 3...
Datum: 22. srpna 2008 19:23
podivej se jak to ma kamoš a udelej to podle nej
Datum: 22. srpna 2008 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel3859
dej tam nazpatek 13 rozetu a serid zapalovani a pujde ti taky 85
Datum: 21. srpna 2008 23:09
 heledte když mi motor vydával takovej cinkaven zvuk mohlo to bejt pistnima kroužkama??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 13:55
Jméno: Marian
IP: uživatel3927
Cest muzes mit taky valec v prdeli kup si novej nebo si dej udělat vybrus
Datum: 28. srpna 2008 13:55
Jméno: Milda24
IP: uživatel3867
Datum: 22. srpna 2008 19:27
Jméno: standa
IP: uživatel3859
krouzky nebo futro....chvilku to este vydrzi ale pak ti to poda ruku
Datum: 21. srpna 2008 23:14
Jméno: smudlan
IP: uživatel2870
Já mám ten zvuk taky jezdím s tím už nějakej ten měsíc a pořád jezdí jako drak
Datum: 21. srpna 2008 23:05
Čus hele mě se to stalo taky na mustangu a když sem to rozdelal tak zjistil že mam vymlacený to ojniční ložisko u pístu ale nemusí to bejt ono
Datum: 21. srpna 2008 18:57
to je klikovkou
Datum: 21. srpna 2008 18:56
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mne to vydava na 50/2 pri vyssich otackach
Datum: 21. srpna 2008 18:50
Jméno: stanon
IP: uživatel3853
mohlo
Datum: 21. srpna 2008 17:22
Jméno: garry
IP: uživatel2971
 Zdarec mam problem delam GO motoru Jawa 21 koupl jsem si novy vybrus je to ta sada 8.vybrus a nevim jak se mi to staloale v pravem hornim rozkusem odlomilo tak 5mm pistu co stim diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 19:30
Jméno: Milda24
IP: uživatel3867
Tak to seš vprdeli mám to samé kup si new pist
Datum: 22. srpna 2008 19:30
zbytečně si vyhodil peníze,clej 8 výbrus je kšunt a písty to samé.On ti tak trochu klepl píst dohlavy.
Datum: 21. srpna 2008 23:31
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
novej píst...
Datum: 21. srpna 2008 14:31
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
 Hoj, nevíte někdo kde se prodává 3-kroužkový pist na první výbrus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 10:29
Jméno: nene
IP: uživatel3856
to je právě ta osmička morgene
Datum: 22. srpna 2008 10:29
pozri sem nevim ci je to prvni vybrus ae
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2108.html
Datum: 22. srpna 2008 9:38
Jméno: salis
IP: uživatel2576
co já vim, tak 3kroužky byly jen na orig výbrus, a na 8. výbrus tady u sesy
Datum: 21. srpna 2008 19:44
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
cau draku jestli chces mam doma uplne novej trikrouzkovej pist  necham ti ho za dobrou cenu  kdyz tak se ozvi na icq 460615035.
Datum: 21. srpna 2008 15:34
 pic draci a dračice
takže už zas píšu... je normaáílní že sou nový pístní kroužky volnější (dál od pistu) než stary?? splest sem se nemoh mam origoš píst se třema kroužkama takžře sem na vetsi nemoh koupit. ja myslel že maj bejt na pistu, ale asi spis se odtlacoujou od pistu, co???
jo a ještě kde se dá koupit vidlička do prevodovky?? ja ji nikde v okolnich mototechnach nemuzu sešhnat
dik hajda
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:41
Jméno: standa
IP: uživatel3851
Krouzky z nasi mototechny jsou strasne ouzke a mekke...ty od sesy jsou sirsi(hlubsi) a tvrdsi..krouzky budu brat uz jenom tady u sesy...to co prodavaj tady u nas za krouzky tak cinkaj po 1 najetym kilometru(na ctvrt plynu   )...ty od sesy sou fakt kvalitni...mam zajeto,odjezdino uz asi 1500km a nic necinkne ani ve vysokejch otackach...
Datum: 21. srpna 2008 14:41
Jméno: morgen
IP: uživatel3838
to je jasny ze su sirsie ,,tie stare su uz obrusene od valca,,nove su dalej od piestu zo zaciatku budes mat fakt dobru kompresiu,!
Datum: 21. srpna 2008 14:00
 Zdar hoši, fík mě nechtěl jet, tak sem zkontroloval předstih, vyčistil karbec, jiskra jako blázen, tak sem sundal hlavu a válec. Ve válci ¨když přejedu prstem tak sou tam rýhy, píst má na předku asi 1 nasmaženej nějakej bordel. Moc tomý nerozumim ale pístní kroužky jsou rozpojený a otáčej se dokola. Má to dělat??? Dikes mopc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel3851
Datum: 21. srpna 2008 14:44
Jestli tam máš rýhy,tak se to nejspíš začíná přidírat. A pístní kroužky se otáčet nemají. Na péstu je v každým zářezu takovej kolíček a kroužek na něj má bejt otočenej zámkem,tak aby když to dáš do válce,tak se kroužky trochu stáhnou a ten kolíček bude ty kroužky zajišťovat proti pootočení.
Datum: 21. srpna 2008 14:10
Aha, diky a ty pístní kroužky se nemaj točit?
Datum: 21. srpna 2008 13:25
Jméno: pavko
IP: uživatel430
vymen pist a krouzky nebezpecí zadrezní
Datum: 21. srpna 2008 13:15
1 mm bordelu
Datum: 21. srpna 2008 12:36
Jméno: Kytka
IP: uživatel3819
 O jaké sadě 8ho výbrusu to tu mluvíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 19:33
Jméno: Milda24
IP: uživatel3867
NA pioníra!
Datum: 22. srpna 2008 19:33
Jméno: Tomas
IP: uživatel3723
o valci z piestom a vsetkym co treba ,valec je prebruseny na 8 vybrus (55ccm)
Datum: 21. srpna 2008 12:12
Jméno: vlada
IP: uživatel2409
 Ahooj lidi...zajíždím sadu 8.výbrusu...všechno jsem nainstaloval, dal nové těsnění a motorka sotva jede...ale starost mi dělá že při vyšších otáčkách(né samozřejmně nejvyšších)...myslím o trochu víc než brm...brm...mi motor jakoby prská...a nevím čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel3851
podle me si to spatne sesteloval....jinak ze zacatku to nechce vubec do otacek(ale ma to velkou silu pri nizkejch),ale to je v poradku,hlavne ten motor nepremlouvej aby vic tocil...jezdi volne ono to postupne samo zacne vic roztacet...me to delal asi 30 km
Datum: 21. srpna 2008 14:47
Jméno: vlada
IP: uživatel2409
předstih je stále nastaven o té doby co tam byl 4výbrus a jel bez problému....zdá se mi že prská do výfuku....takže myslíte že poštelovat znovu předstih? asi je to logické když se změnila velikost pístu atd
Datum: 21. srpna 2008 12:30
Jméno: salis
IP: uživatel2576
když zajíždíš, tak to ze začátku pojede dost pomalu, pak až se to bude zrychlovat....
a to že to prská. jestli do vejfuku, tak to je předstih, jestli do karbecu, tak to je vadou dvoutaktu bez klapky. takže je to normální
Datum: 21. srpna 2008 11:58
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
nastavil si dobre predstih?
Datum: 21. srpna 2008 11:56
Jméno: garry
IP: uživatel2971
 zdarec hci se zeptat jestli vadi ze mam na pistu ze zadni strany usiply tak 7mm rozek ani nvm jak se mi to stalo delam go a asi to o neci bouchlo diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 12:00
Jméno: salis
IP: uživatel2576
tak kup novej a máš poo starostí, pokud je to vada od výrobce, tak to reklamuj
Datum: 21. srpna 2008 12:00
Jméno: garry
IP: uživatel2971
ja s tim jeste nejel to je 8 vybrus sem si koupil tu sadu a nevim jestli to muze byt nebo ne
Datum: 21. srpna 2008 11:57
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já sem to měl taky uštíplí, pokud ti to jelo normálně, tak to mužeš nechat
Datum: 21. srpna 2008 11:55
 Čaues, ještě sem se chtěl zeptat, jak sem se vás prve ptal na ty tmely, kterej použít, jestli ten Lukopren nebo Paulín, tak bych se chtěl ještě zeptat, jestli ten Paulín můžu použít i na těsnění mezi válcem a výfukem?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 17:56
ok,dík
Datum: 21. srpna 2008 17:56
čau já používám tm
el na motory od SOUDALU silikonový hermetik-červený.Odolává oleji tak benzínu akorát se sním musí dělat
rychle
Datum: 20. srpna 2008 22:38
teplene odolny silikon ,bdue toho asi vic, ja mam presneji nejakje henkel makroflex do 315°C ... akorat neodolava benzinu cz je torchu problem na nekterych mistech..
Datum: 20. srpna 2008 19:44
nejlepší je takový červený,ale název newim  ,třeba ho nekdo bude vědět..
Datum: 20. srpna 2008 19:40
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
paulin nikdy
Datum: 20. srpna 2008 19:04
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar draci jak mám vyndat u jawy 21 řidítka ubec mi to nejde chci to tiš vyndat celý brejle a ubec mi to nejde povolil sem všechny šrouby co tam sou ale pořád to nejde řidítka i nejdou ani vyklepat díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 8:06
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Fikusi, fikusi! Jakoupak matku máš na mysli? Na řídítkách je jediná matka ta co drží přepínač světel ale tu když povolíš tak se řídítka neuvolní  . A co to je když šroub ,,skoro není,, ?  Obutá, neobutá, oblečená, neoblečená... nečteš ty rád Werichovy pohádky  .
Datum: 21. srpna 2008 8:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jo skus to tak ale este tam je matka na riditkach kterou musis povolit a navic unekterejch fichtlu ten sroub shoro neni
Datum: 20. srpna 2008 17:24
Jméno: morgen
IP: uživatel3838
jj ,,chong ma pravdu a najlepsie to ide gumenym kladivom nic neznicis a mozes aj silno buchnut pak chytis maticu co je vnutry ,tam kde su riaditka zasunute a uz ho len povolis..
Datum: 20. srpna 2008 14:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Povol centrální svorník (šroub) který je v ose řídítek, tak aby se uvolnil zhruba o 5mm (i víc, hlavně ať nejde volně ven). Pak do jeho hlavy udeř, tak aby se zasunul až na doraz (citlivě ať nezničíš hlavu šroubu, popř. jeho chrom). Dojde tím k vysunutí matky konusu na konci šroubu a řídítka by měli jít vytáhnout ven. jsem taky amatér a mě to prostě jde nejlíp takto  ))))
Datum: 20. srpna 2008 13:37
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
povol šroub uprostřed řidítek a pak tahej.. když to nepude tak to prolej WDčkem a nebo petrolejem a nech to tak den ustát.. a pak je vyndej
Datum: 20. srpna 2008 13:34
Jméno: :-))
IP: uživatel3353
 ) AMATÉRE ((-:
Datum: 20. srpna 2008 13:11
 Ahoj, mám problém s fechtlem. Začal mně strašně moc vynechávat při vyšších otáčkách. Kladívko jsem nastavoval všelijak, takže tím to není a sáním taky ne. Někdy to jede normálně, pak ho vypnu, za chvíli zapnu a už zase vynechává. Ale nejhorší je, že začal vydávat divný zvuky, takový divný písknutí, jako když ujde vzduch pod velkým tlakem takový šťolknutí hlasitý. Nevíte čím by to mohlo být. Myslím, že kvůli tomu to vynechává. Nemohl by to být třeba kroužek, nebo gufero? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 22:33
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
jj jak pise standa
Datum: 20. srpna 2008 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel3840
problem bych hladal nekde v zapalovani nebo v karburatoru...nic jinyho nezpusobuje ze to takle štěká...spatnej predstich nebo chudá smes..
Datum: 20. srpna 2008 15:56
Jméno: golden
IP: uživatel2971
 zdarte draci vadi moc ze¨mam koupeny vybrus je 8.ta sada a delam GO mam nve spojkove lamely ferodo + mezilameli nebudou ty lamely vadit zajizdeni jako ze by se mi blbe readilo ze njsou jeste sjety diky zýa odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 0:29
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
nebudou ja daval taky novy lamely a poradne jsem to sesteloval a chodi to krasne.tak se neboj ze by se ti spatne radilo.
Datum: 20. srpna 2008 0:29
Jméno: urci
IP: uživatel1277
 Zdar,mám dotaz,můj mustang jde špatně do otáček,když ho roztlačim a přidám plyn tak nejde do plnejch otáček až po pár metrech jízdy to vytáhnu, čím to může bejt.Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 9:42
je to v elektrike mas zle nastaveny predtsih a odtrh!a mozno ze je aj spatna kompresia ae to asi nije,,skus vysrobovat malu trisku co je napravo od trisky volnobehu apotom skus nastartovat ak ani tak sa nedostane do vysokych otacok tak je urcite zla elektrika,,,kdyz by bola dobra a nastartujes bez trisky,,ty kokso take otacky si este ani nepocul
Datum: 20. srpna 2008 9:42
|



|