slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  266  267  268  269  270  271  272  273  274  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tomin      E-mail:      IP: uživatel1277    
Čau chlapi,potřebuju nutně pomoct staršně se mi hřeje válec po dvou minutách jízdy (po normální jízdě).Nevíte čí to může bejt. Dík za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
vic maz benzin,vycisti si zebra a serid karbec a predstih...chuda smes a spatny predstih spusobuji prehrivani motoru...prehrivani motoru taky spusobuje ucpanej vejfuk..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Jistě...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: morgen      E-mail:      IP: uživatel3838    
a dufam ze mas v prevodovke olej,,
 
 
Datum: 20. srpna 2008 9:39
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
No pod sacím kanálem je rejha asi 2 cm.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
nemas pridrenej valec??
 
 
Datum: 19. srpna 2008 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Servuste, pojde mi mustang lepsie do miernych kopcov ked tam dam motor z 05?? pocul som ze tie starsie motory lespie tahaju do kopca,mam 12 zub a 55 rozeta ,(piest ma tri kruzky a je zabehnuty,ale spojka s 550) diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
asi takto...05 ma trochu jine prevody a proto jede trochu lip do kopce ,ale po rovine vmax 55-60 abys z toho potom nebyl zklamanej...klika neni odlehcena....klika je tezka jako krava..ty diry sou tam jen kvuli vyvazeni...dlouho se ta klika roztaci ale ma lepsi setrvacnost nez klika z novych fichtlu a z casti se podilí na tom ze stary fichtly sli lip do kopců...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Tak v tom motore s 05 mam aj dvoj cievkove zapalovanie,zdalo sa mi lepsie,motor je po GO preto sa pitam ci ho mozem dat do mustanga23 ,a prevody sa mi zdaju ine ,dva kolieska su ine ako v 23 ,05 ma 19a19 a mustang ma 18a20,este som sa dozvedel ze na 05 je trochu lahsia klukovka oproti mustangu,su v nej velke diery,tak zrejme v nizkych otackach lepe tahne(kvoli lahsiej klukovke) ,dik draci
 
 
Datum: 20. srpna 2008 9:13
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
ten motor má větší krouťák, je časovanej na nižší otáčky. Ale 23 motor s dvanáctizubem mírných kopců musí tahat vpohodě, ten motor bude zralej na generálku
 
 
Datum: 19. srpna 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo je tam rozdil
 
 
Datum: 19. srpna 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
ale jako mezi 21 a 05 neni rozdil v převodovce ne !?! Nic o pařezu kromě toho že ma spojku z 550 nepadlo.!
 
 
Datum: 19. srpna 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
Táhly lépe,protože byly zpřevodovány do síly a s porovnáním s motorem z jawy 21 tolik netočily,pokude s epletu tak me opravte :-))
 
 
Datum: 19. srpna 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nema kolecka stejny a je to obecne znamy ze parezy lip tahly.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
řek bych že to ma všechny kolečka v převodovce stejny takže se ti jenom može zdat že je silnější. Može to byt tym že maš třeba vyježdenej valec a na tom druhym motoruje dobře zajetej a všechno...Někdo ti něco řekl a je to pro tebe placebo aj když je to stejný..
 
 
Datum: 19. srpna 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
ještě bych potřeoval valec na 50/555 ještě litinovej a hlavu nejlíp levně kdyžtak mi napísejte rovnou na e-mail richtrp@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3840    
mam jich doma dost,ale vetsinou uz to chytil trochu rez,chtelo by to vybrus...pokud bys mel zajem tak pis na mail...sem ze strednich cech
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
Cau.Ja jeden takovaj valec mam.Akurat ze jsem ze slovenska takze postovni by bylo dost drahe.Jinaj je krasne vypiskovanej a ma vsechny rebra.Takze nevim.Jestli mas zajem napis na mail: tulley@azet.sk a dohodnem se..cuz
 
 
Datum: 19. srpna 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
čau chlapi potřeboval bych poradit s babetou hazi jiskru benzín tam teče vyčistil sem celej karburátor trisky kohout v elektrice zapalovaní seřizenej předstih nová svíčka fajfka i drát a přesto to nechytne nevite někdo co stim je ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
tak chlapaci byl to tiristor
 
 
Datum: 20. srpna 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
nj ale to nezjistim jestli hazi nebo ne ja sem myslel třeba kroužky tak sem odělal valec ale všechno je OK taky to ma najeto nějakejch 3500km to je sotva zajetý ja sem kuchal od mala chroply :-D ale babeta ja nevim podle mě je něco s elektrikou ale když to hazi jisrku teče tam benál a je to seštelovaný karbec podle knížky a předstih taky a nejede to :-(
 
 
Datum: 19. srpna 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
babeta je zaludny stroj na ni jsem se ucil spravovat jako puleni motoru a take vsehcno jsem slozil dobre i otec to po me kontroloval a trvalo mi pekne dlouho ez sem sesteloval karbec a take ty hovadiny
 
 
Datum: 19. srpna 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: rabbit      IP: uživatel1218    
možná ti nehází jiskru ve válci
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
sem to zkoušel i bez vejfuku a nejde mě by spíš zajimalo k čemu tam je ten tiristor jesti to třeba nedělá on ja pravě nevim co přesně tam má dělat
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
když to hazi jiskru, teče benzin a dobrej předstich,taqk nevim co tomu muže chybet :-D možna zkus vyčistit vejfuk ...kdyby to byla kravina ,tak me opravte.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: ??      IP: uživatel3787    
čau draci udělal sem si přípravek na snížení hlavy u fíka,prosim vás o kolik mm se dá maximálně obrobit aby to přežila klika a ložiska.díkkkkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hlavu upravíš takhle...! Na přípravku ji srovnáš tak abys měl celou plochu...(odsoustružíš ten výstupek...) Pak osazení pro válec na 2mm....a pak rádiusovyým nožem R60,5 skloněným o 2 stuopně proti ose pístu zapíchneš rádius do hl. 0,8 (antidetanační štěrbina...) v tuto chvíly máš hlavu cca 5,5ml.....(nejběžnější úprava....)
 
 
Datum: 19. srpna 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: pajin      E-mail:      IP: uživatel3826    
jj ja sem to taky snižoval ale zjistil sem že ta hlava nejni souosá když sem to upnul do soustruhu tak sem to udělal na CNC otukal sem to sondou a hlava snižena za 5 minut na tisicinu přesně zval sem zni 0,8mm
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
blaznne tenpřípravek je to, do keryho se ta hlava da aby držela na soustruhu..
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
posly me pls fotku toho pripravku na email adamec37@seznam.cz dikas
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: wawakk      E-mail:      IP: uživatel748    
nejlepe vypočítat zmneřit obsah spalovacího prostoru a zmneřit jestli je píst v horní uvrati zaroven s hranou valce vesšinou byva mirne utopen tak 0,5 mm popřipade stočit a kompresa by nemnela jít přes 11/1 a platí přibližne ze při vrtaní 38 mm je jeden mm co se ubere přibližne 1ccm tim už vzrose komprese dostatečne sníženou hlavu nasadi na motor při pístu v horni uvrati zmněřit obsah a vypočítat a popřipade hlavu podložit nebo dale stočit a nastavit antidetonačni šterbynu na min 0,7 mm
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
tak napis ten link ja skouknu
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:22
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja jsem za ni dal 1700 mohl jsem ji mit za 1300
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: ??      IP: uživatel3787    
Weaponman -díky moc ,bohužel na hvězdu nemam prachy...(:
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: ??      IP: uživatel3787    
projeď si pokec (klika,výbrus,komprese..) asi 2 stránka, někdo se tam na to ptal ,je to tam vysvětlený...
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
lepsi nez si to delat sam je hlava hvezda ale 1mm nebo 0,8mm
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:59
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3824    
a to jaky pripravek sis udelal?
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: Kanasta      IP: uživatel111    
Zkoušel tady někdo dělat vodni chlazeni na pincka v podobě že by se kolem valce a hlavy udelala jakoby nadoba a v tom by byla voda a chladila valec a hlavu ? Asi pěkná blbost ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
žebra elektrodou nenavaris na to jksou specialni svarecky!!!
 
 
Datum: 19. srpna 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: Twix      IP: uživatel111    
další žebra na valec se asi nedej navařit normální elektrodou že ?
 
 
Datum: 19. srpna 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
S tou nadrzi kolem motoru by to bylo horsi, pac voda se ohreje a ta nadrz bez zebrovani ma strasne maly povrch na odvadeni tepla, takze by se to prehryvalo ejste vic... leda ze by mel zebrovani, to by se zlepsilo o neco:-)
 
 
Datum: 19. srpna 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
normál by se na to přidelala vodní čerpadlo třeba a klikovku (odpor motoru asi už by to moc nejelo)a pak už by se jenom nák dořešilo na tom žebrování dal bych nákou nádobu jenom na válec a na halvu už bych to nedával a normál nákek chladič třeba ze škodovky přepůlit URCITE BY TO SLO !!!
 
 
Datum: 19. srpna 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale asi by se v tom začla vařit a bylo by to špatny
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:59
 
 
 
 
Jméno: Kanasta      IP: uživatel111    
Ale ja sem to myslel že by celej valec a hlava byli v třeba plechove nadržce a v tom by byla voda. Čim větší by byla tim by v tom bylo vic vody a to by se zas tak rychle neohřalo ne ? Sice by to vipadalo pěkně blbě ale třeba by to nějak fungovalo.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:46
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
kdybych mel cas tak bych to skusil udelat mel bych to uz i vymyslene ale za 1 me to prijde dost zbytecn to si radsi navarim zebra na valec na kazdou stranu cca o 25mm a hned se to chladi znatelne lip hlavu vozim hvezdicovou kdyz ti ten motor toci pre 10tis otacek tak se to reje jeste vic a takle to je ok ted delam 4 kval tak mam plne ruce prace s tim ale kdyby nekdy v zime byl cas tak bych to skusil zrealizovat zdar
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
no kdyby mezi zebrama slo protahnout nejaky medeny trubicky a hadickou z nich vyvadet vodu do nejaky expanzni nadoby ktera by mozna sla dat pod prsa (vite ne :-D ) jenze jak to chladit aby se to vevnitr (ta voda nebo chladici smes) nevarila... leda jeste nejakej vetrak ale zepredu by to melo chlazeni normalni takze jen zrealizovat tu nadobu a kam ji dat....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam teda na motokare vsechno v poho cisty serizeny a varim kazdou chvili... ale to bude uz asi tim ze ten motor je na to slabej...
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3822    
hele je to fajn napad,ale vsichni o tom jeom mluvi a nikdo to este nedoresil a neskonstruoval...na normalnim fichtlu staci mit cisty zebra na hlave a na valci,olej v prevodovce a spravnej predstih a pak zadny pridavny chlazeni nepotrebujes a muzes jezdit celej den a neupece se to...
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nahodou kdyby mel dostatek casu a prostredku tak by to klidne realizovat slo ;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
S tim cerpadlem... ono by to slo udelat obehove, to znamena ze kdys se voda ohreje na valci stoupa a tim bude proudit, zasobnik umistit nekam pod prsa(predpokladam kdo nema technickou moch by se tam vejit) a nejak udelat zebrovani
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:52
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel3133    
blbost, nedotáh bys to to konce, provrát žebrování a dáš tamtrubičky a copak???? kapalina se musí taky chladit aby se nazahřívala, takže potřebuješ dallší žebrování na které bude nařážet vítr a bude ochlazovat kapalinu v prubičkách a taky potřebuješ zásobník kapaliny no a aby mohla proudit tak i vodní čerpadlo, které musíš nějakou energii pohánět.....celé jt to tak složité že se to nevyplatí. to si rači vem nějaký větrák na 6 V třeba z trabanta, dej do do nějaké roury a něch to foukat n aválec, jen si budeš muset dát osvětlení z kola.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: fggfg      IP: uživatel3821    
hele a co provrtat mříšky, dotoho trubku a tou trubkou aby protíkala voda??
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:27
 
 
 
 
Jméno: Kanasta      IP: uživatel111    
nj na svičku sem zapoměl....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 1:18
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no, neim, jak by to bylo kolem svíčky..;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2008 1:01
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
použij tlacitko hledat a syntax vodni chalzeni ;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:44
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec.. tet sem měnil klikovku, páč byla vyštěrchaná, a dal se to do kupy, a žádný svonění z motoru, nic, krásně to šlapalo... chytal napoprvý.. ale jel sem se projet, a asi po 2 km, mi to přestalo táhnout, (jel sem jen tak na dvojku napůl plynu, a kochal sem se..:-D ) a furt to jaksi blbě jelo, tak se to votočil a jel dom, pak mi to nechtělo vyjet mírnej kopeček, kde jindy jezdim na trojku, někdy na 2, diš nejsem rozjetej, a skoru na vrcholu mi to chcíplo,tak sem to vytlačil, pak se do toho drc, jelo to asi 20 m (pořád na jedničku, měl sem plnej, ale jelo to jen tak tak), a pak chcíplo, a už sem to nenakopl.. doma sem to rozdělal, a co se nenašel.. zlomenej píst. kroužek.. je možný, že jak sem to rozdělával, tak že sem je přehodil, že si nějak blbě sedly, a zlomili se? (a to sem měl vejbrus dělanej před 450 km:-( takže skoro uplně nový.. tak znova no.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 16:25
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel1437    
tak u nas 390 sevsim
 
 
Datum: 19. srpna 2008 16:25
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
ja si vybrusy delam sam koupim akorat pist kliku krouzky cep pojistky a uz jedu :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
flaška nakyho chlastu :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja nevim... musim se zeptat co platil otec kdyz to daval znamymu na vybrus ale mysli ze tak pivo no
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
unas 650
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:50
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
u nas 500... mas ale stejne stesti ze ti ten kus krouzku jeste nevletel do jehlicek na klikovce, to se stalo me.... jinak pokud jsi ten kus krouzku co hcybi nenasel tak ti radim pokus se ho najit... bud vylit vejfukem nebu bude u kliky... ale abys to pak neslozil chvili nejel a on ti tam nevlit znova....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
boužel je :'-( jo, kolik u vás někde stojí vejbrus? tady 550..kč
 
 
Datum: 19. srpna 2008 1:03
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tomu se rika smula chlapce. jinak esi neni skrabla vlozka tak akorat dej novy pist s krouzky a jedu dal
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:48
 
 
 
 
Jméno: Majfa      IP: uživatel111    
asi byl naprasklej a pak se dodělal jinak bys to tam nedal kdyby to nezapadlo do těch zamku ne ?!
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:03
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Cuzzzz draci.... kdyz dam novej pist a dam tam stary krouzky (pokud to de a nezlomej se mi) budu muset znova zajizdet? Kdyz mam na stavajicim pistu par zarezu ( pac to nejakej tydyt nemazal a pejne to pridrel) a vymenim ho pomuze mi to v necem? Valec vypada netknutej...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3818    
pokud krouzky nemaj velkou mezeru v zamku a sou zajety s tim valcem tak je tam nech a hlavne je neprehod...pist by si snad zajizdet nemusel ale trochu vic oleje pro jistotu nic neskazi...pokud sou krouzky vybehany tak je zahod
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bejt tebou,tak když už budeš v tomtak tam dej i novy kroužky .....
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
ZDAREC ZÁVODNÍCÍ DOTAZ OHLEDNĚ TOHO POKUD VYLISUJU VLOŽKU UPRAVIM KANÁLY MUSÍM NECHAT UDĚLAT VÝBRUS A TAKY POKUD JI VYLISUJU NESTAČILO BY MÍSTO VYBROUŠENÍ VÁLCE HODIT HO NA SOUSTRUH A VYSTRUŽIT VÝSTRUŽNÍKEM VLOŽKU? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
vystružit by to šlo ale nepojede ti to protože tam budeš mýt velkou vuli meci pístem a tou vložkou a navíc neuděláš takovej povrch když udělaj vyhbrus tak to rovnou i soperfinišujou aby tam nebyly žádná škrabance a navíc jestli nemáš ten vystružník tak se ti vyplatí vybrus protože vybrus stojí do 500 ten vystružník tak 5000
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
rikam nech si udelat vybrus od tk moto za 500
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vystružit by to šlo, ale nevim, jestli bude mít vložka ideální drsnost, řek bych, že bys to stejně ještě musel vzít ještě na honovačce a ještě k tomu výstružníku, to se ti podle mě nevyplatí koupit, výstružník s tak velkým průměrem jako je vnitřní průměr vložky bude pěkně cenově mastnej
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
oprava jezdit zatim lepsi jsem zapomnel ze je vybrus
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kdyz mas vlozku poradku tak staci vypilovat kanaly a slozit a jedit ale vdy je lepsi na soustuhu prefuky neudelas ja si ted budu objednavat rucni frézu jinak to delam vrtackou s frezkou
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar závodníci, chtěl bych se vás zeptat, jestli už někdo vyzkoušel v praxi tyto 2 těsnící tmely http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_445.html http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1649.html a který z nich je lepší? A můžou se použít i jako těsnění pod válec? Čet sem tu jen o utěsňování karterů. Tak pište vaše názory, sem zvědav. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 23:26
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
paulin je good to druhe jsem nezkousel
 
 
Datum: 19. srpna 2008 23:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
paulin nikdy!!!!! kam sem ho dal tam to teklo,pak sem si obstaral ten červený a těsní to parádně.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cerveny siloko je dost dobrej drzi a nepusti
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Paulin je dobrej. To že potom nejdou ty části který jsi napatlal oddělit od sebe je právě ten účinek tmelu. Pokud musí těsnit tak musí i držet nebo ne.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok, takže zkusím ten Paulín, díky hoši
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja ho pouzivam na celej motor
 
 
Datum: 18. srpna 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já sem měl taky červenej silikon, trochu jinej než Lukopren, ale taky do vysoký teploty, motor sem s nim netěsnil, ale příde mi, že ten silikon je takovej moc měkěj po zaschnutí, aby se to pak někde tlakem nevyfouklo a ten Paulín můžu použít taky na celej motor?
 
 
Datum: 18. srpna 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
mně drží paulin úplne výborně nemůžu si stěžovat musis nejdřív očistit kartery od mastnoty tech.benzinem
 
 
Datum: 18. srpna 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
jo ja nwm jakej je paulin nemam stim zkusensti,ale ja taky pouzivam cervenej silikon a nemuzu si ho vynachvalit!!dolu z karteru jde docela krasne a cela tuba vydrzi nejmin 10 motoru ja uz mam druhu !!!a za ty prachy!Kup silikon cervenej je do hodne stupnu;-)
 
 
Datum: 18. srpna 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
me nikdy paulin nedrzel, nevim co delam spatne... navic rozdelaval jsem par motoru ktery tim byli utesneny a vubec to pak nejde dolu. ja pouzivam cervenej silikon a nikdy se mi nestalo ze bych mel nekde netesnost
 
 
Datum: 18. srpna 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jsou to ty tmely, co tu nabízí Sesa, ten Paulín a Lukopren, kterej je teda lepší? Díky
 
 
Datum: 18. srpna 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zfar chci se zeptat jestli ne mate nekdo nakej valec potrebuju valce na tuning nebo ho vam muzu udelat ale neni zárukou ze pojedou dobre ale nektery mi valce dopadly dobre delam jenom upravu 2 k na fichtly. kdyby ste se chtely podivat tak je to stranka http://www.jawa50upravy.hustej.net odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
waponmane hele tuto uz ma na zavodech kazdej druhej skus udelat nejaky jiny prefuky a pak je dej na veb.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja uz neco znam staci napsat a je to za nakej slusnej peniz udelam ok vsechno jede
 
 
Datum: 18. srpna 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
lol, kdyz uz upravujes na kseft tak to taky chce aby to jelo.. prece ti nekdo neda prachy za to, abys mu znicil valec, to uz radsi tkmoto a mas jistotu...
 
 
Datum: 18. srpna 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
oprava = zdar
 
 
Datum: 18. srpna 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Ahoj, prosím vás dneska mi nadaval uzivatel jmenem S.W.I.N.E 2 prej sem magor ze verim tomu ze pri zajizdeni noveho valce po vybrusu se musi jezdit opatrne a ne tomu davat kotel ( o to by ani tak neslo ) ale ze se nemusivice mazat jako predtim a ze se nemusi hejbat s plyskem u jehly ... co byste na to rekli? ... nevim asi sem debil neb o co .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: ciza      IP: uživatel1093    
sory ze se k tomu vracim az po roce :-) ale k tematu. TO S.w.i.n.e2: Tomu valci je to jedno jak to mazes, ale tomu pistu a krouzkam to asi jedno nebude. Kdyz se zajizdi pist tak se musi zvolna pac se pist pri visi teplote rozpina a proto se potrebuje vic mazat. pokud to nekdo neresi jako svine2 a maze klasicky tak se muze i zadrit motor!!!!!!!
 
 
Datum: 03. července 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
MIRO to mas pravdu, ale tomu valci je to jedno jestli ma 1:25 nebo 1:40 i 1:50 muzou mit, ale v knizce pisou mazaci pomer je 1:40, ale nechapu kdo muze davat 1:20 i 1:15 svicka zasrana, vejfuk, no nevim myslim ze ten pro ten motor neni dobre
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No mám doma v kompu návod ale že tam je psaný poměr s M2T 1:40 až 1:50 to jsem se tam teda nedočetl. Leda že ten olej byl nějaký jinej ale nevím. Jinak i v návodu je psaný zvednout plíšek na jehle a mazat v poměru 1:25 při M2T. Já nevím ale radši bych to zajel podle návodu oni asi věděli proč to tam píšou ale pamatujte že jak se k motorce budete chovat tak ona se potom bude chovat k vám. Jinak nevím co maj všichni proti tomu zajíždět výbrus s M2T. Ten motor je na to stavěný tak nemá cenu tam lejt něco lepšího alespoň podle mně.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
hele dej te mu ban a zadny hadky tady nebudou kdyz si mysli nakej fakan ze je machr
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
scary muvie nevydej se za jiny nicky, ty neco rikej, kolik si mi toho zkurvil to nejsou koruny ale tisice,ses ucil na mojich dilech BOHUZEL
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
melo byt na S.W.I.N.I 2
 
 
Datum: 18. srpna 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
víš vubec pročby se to melo zajet po vybrusu??? protoze si snad sedaj pistni krouzky a nekdy ty vybrsy nejsou tak presny kapis?! takze se to potrebuje trocha opotrebovat mensima otackama a tim je vlastne vyssi moznost zadreni kdyz si vsechno oteprv seda... tak nedelej chytryho a tahni k certu bo radsi ne tam byvaj este hodni lidii v pomeru ku tobe !
 
 
Datum: 18. srpna 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ja nekdy davam tsf ale pro me je lepsi m2t,furt mazu 1:40 nezajima me jestli je v zabehu,nebo jestli je vybehanej to je uplne jedno, ja toho nemam 1-5 ale o trochu vic
 
 
Datum: 18. srpna 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ja nekdy davam tsf ale pro me je lepsi m2t,furt mazu 1:40 nezajima me jestli je v zabehu,nebo jestli je vybehanej to je uplne jedno, ja toho nemam 1-5 ale o trochu vic
 
 
Datum: 18. srpna 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: jo      IP: uživatel2090    
roztrhejte si občanky (pokud nejaky mate )
 
 
Datum: 18. srpna 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
jses fakt kkt ty S.w.i.n.e2 asi jses uplne mimo kdyz zajizdis tak dej olej 1:25 prvnich 600km v jedne osobe kdyz bude mit kat 700km tak dej olej 1:33 pri 850km 1:40 a tak mezi 1000-1100 dej 1:50 a tak maz az dotej doby nez bude cas na dalsi vybrus:-)pri 1100-1200km to uz muzes zacit tocit a jezdit jak je potreba a do tejch 1100-1200km jezdi na pul plnu měn otacky motoru neprerejvej to a doporucuju lepsi olej než M2T zdar
 
 
Datum: 18. srpna 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
ano cenzura funguje, jenom ne tam kde bych to čekal
 
 
Datum: 18. srpna 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
mysak 949 ja vim co je zajizdet valec, o to nemej strach, ja stim problemy nemam zadnej plisek nic, furt stejnej pomer a furt to tocit , jinak se nezajede :-) nechapu ty co jsou vyplaseny ze maj spojku prevodovku valec, atd. a chtej jet 2 km a pak nechat vychladnout, to je uplne jedno furt se musi tocit jinak pak nebude chodit jak ma, to je moje zkusenost
 
 
Datum: 18. srpna 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: Pukii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci chovejte se slušně ! Obzvlášť ty S.w.i.n.e2 s IP: 82.99.180.234. V případě dalších problému budu udílet BAN.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
TO SVINE :hmm dobry .....i kdybych mel šlapaci kolo a byl bych rad že jede :-D tak tady nepíšu takovy voloviny jako ty....az si budeš zajiždet svyho fichtla(jestli teda viš co to je) tak si tam lej klidne samotnej technickej benzin ,me je to uplne jedno,když mysliš ,že ti to pojede lip....
 
 
Datum: 18. srpna 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
mysak 949 je krypl, co ma slapaci kolo a je rad ze jede, debilek
 
 
Datum: 18. srpna 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Nechci se hádat ale jak tady píše svine že v knížce to neni tak já mám jawa 20 a origoš knížku a je tam jasne napsáno že při zajíždení se musí mazat 1:20 až 1:15 a nesmí se to hnát ale jak tak koukám mám asi jinou knížku než svine čau draci a at vám jezdí
 
 
Datum: 18. srpna 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
při zajíždění de hlavně vo to abys to nezadřel takže jezdi a maž tak abys to tolik nepřehřejval
 
 
Datum: 18. srpna 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
svine je namachrovanej buzerant co na fichtlovi asi v zivote nejel.....ale nechci se tady hadat.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jehlu nejspis zvedat nemusis ja to dneska zacal zajizdet dal jsem vic oleje do benzinu a jezdim max pul plynu a prevodovka semi hreje tetka hodne mam novej valec pist i krouzky
 
 
Datum: 18. srpna 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
co me urazis ty curaku
 
 
Datum: 18. srpna 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ty trotle ty ses vyplasenej, ze ti nekdo rekne ze mas novej valec tak maz 1:20 to se divim ze nemazes primo 1:1,nechapu to, i kdyz budes mit novej valec das 1:40 M2T tak se nic nestane,jak myslis ze se to zajizdelo driv,nic jinyho nez M2T nebylo, podivej se do knizky tam o zadnej 1:20 nemas, vsude je 1:40 - 1:50 ale to nema cenu tady neco resit , zdar, napiste svuj nazor
 
 
Datum: 18. srpna 2008 12:23
 
 
 
 
Jméno: grek      IP: uživatel2971    
Zdarec mam kolem ložiska 6303/C3 vyklepane dulciky pro lepsi drzeni ja to nedelal delat to muj predchudce ted delam Go motoru a kdyz jsem vytahoval kliku tak leve lozisko zustalo drzet v karteru a prave lozisko drzelo na klice co s tim ma delat mam koupene nove loziska a ted nvm co stim to lozisko drzelo na klice pevne ale pak jsem ho sundal co stim diky za rady sorry ze to pisu podruhy tohle je lepsi napsany odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ty dulky v karteru je nejhorsi co kdo moh udelat.Pac se to lozisko napruzi jenom na par bodech a pak po par stech kilometrech jde jako po hrachu. Obrus trosku dosedaci plochu pro lozisko smirkem a pouzij lepidlo na loziska. ja pouzivam lepidlo od retechu a jsem spokojenej.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
kdyz ti tam nebudou drzet tak na tov existuji lepidla
 
 
Datum: 18. srpna 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kup si novy loziska nejlepe skf
 
 
Datum: 18. srpna 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
zdarte,nevite co se mi mohlo podelat kdyz me vcera kamos ladil predstih(vyladil ho)a ja kdyz jsem sed na feka tak jsem se rozjel a nedahne to moc.predtim ten fechtl jezdil docela dobre.vcera jen jsem si rikal jestly mi neodesly pistni krouzky,pac pred par mesicama jsem mel jinej motor a tam jsem nechte urval pistni krouzek.a kdyz jsem jezdil tak se to naprosto prehrivalo.a ted se to taky prehriva,a k tomu tam mam jeste dany plechy zelezny na lepsi chlazeni.ted to byva horky tam kde to pred pra dnama nebylo ani pamatky.Ď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
podel mne vic mazat a krouzky musis zajizdet tak 200km mozna 100km
 
 
Datum: 18. srpna 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nechapu co to ma za vyznam ale tak se podivej na ten pist esi neni prasklej pist krouzek... jeden takovej borecek jel jednou pres mrsklesy (takova prdelka ve ktere bydllim) a mel taky ty kovovy plechy u motoru ale bez problemu jsem ho predjel na 555 :-D
 
 
Datum: 18. srpna 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: grek      IP: uživatel2971    
Zdarec mam kolem ložiska 6303/C3 vyklepane dulciky pro lepsi drzeni ja to nedelal delat to muj predchudce ted delam Go motoru a kdyz jsem vytahoval kliku tak leve lozisko zustalo drzet v karteru a prave lozisko drzelo na klice co s tim ma delat mam koupene nove loziska a ted nvm co stim to lozisko drzelo na klice pevne ale pak jsem ho sundal co stim diky za rady sorry ze to pisu podruhy tohle je lepsi napsany odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zadůlcikovat? to je posledni moznost kdyz je karter v... ale Muzes to zalepit jsou nato lepidla stojí asi tak 300 (locktaid) a je to mnohem lepší vydrží to asi 250stupňů
 
 
Datum: 18. srpna 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: grek      IP: uživatel2971    
zdarec vadi moc kdyz kdyz na blocich motoru jawa 21 byly u loziska 6303c3 na klice loziska dany a potom tam okolo toho loziska udelany diryod natloukani aby to lozisko drzelo ja to nedelal ated delam go a menim ty loziska obe bude s tim nejaky problem co stim ma delat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: dark      IP: uživatel1265    
zdar draci nemáte tady někdo pružiny z 250 kejchle nebo z nečeho takovýho prostě nějaký tvrdší tlumiče stačili by péra díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
mám !
 
 
Datum: 18. srpna 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: dark      IP: uživatel1265    
zadníííí
 
 
Datum: 18. srpna 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přední nebo zadní??
 
 
Datum: 17. srpna 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar kluci nevite nekdo o nejake repasovane klikovce na prodej na fichtla? ojnicni pouzdro nemusi bejt 100% to bych si vymenil ale ojnicni ložisko musi bejt ok!! tak dik moc za připadne odkazy! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      IP: uživatel3812    
mám jednu ale je na 05 kdyš chceš ozvi se na e-mail lukawe555@azet.sk
 
 
Datum: 18. srpna 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: MLanca      IP: uživatel1801    
Hoj,fichtlovi se nechce do otaček a netahne ,dusi se ,nevite čim to je ,dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyčisti komplet vejfuk i s kolínkem a az to budeš skládat tak dokonale utěsni spoj vejfuku s kolínkem a kolínka s válcem....
 
 
Datum: 17. srpna 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
guferem to na 100% není a tim plíškem na 99% taky ne.Zkus vyčistit tlumič výfuku,vzduchový filtr,trysky,popřípadě celý karburátor(nejlépe vyvařit v octu,ale ne dlouho) ...=> kdyby to bylo guferem tak by se nasával vzduch=> vysoké otáčky to samé ta chudá směs...
 
 
Datum: 17. srpna 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mozna to nekde fouka pod hlavou nebo tam nekde koukni se dospod jesli to tam neni nekde mokryy
 
 
Datum: 17. srpna 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
guferem to na 100% není a tim plíškem na 99% taky ne.Zkus vyčistit tlumič výfuku,vzduchový filtr,trysky,popřípadě celý karburátor(nejlépe vyvařit v octu,ale ne dlouho) ...=> kdyby to bylo guferem tak by se nasával vzduch=> vysoké otáčky to samé ta chudá směs...
 
 
Datum: 17. srpna 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo a nebo gufero pod zapalkem
 
 
Datum: 17. srpna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chudá směs...zvedni plíšek na jehle o zářez víš....
 
 
Datum: 17. srpna 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
zdar raci mám u svý jawy 21 moc měkký tlumiče tak sem z nich upustil trochu voleje a sou tvrdší myslíte že se časem zadřou díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
to je blbost aby byly tvrdší když jsi upustil olej...
 
 
Datum: 17. srpna 2008 15:04
 
<  266  267  268  269  270  271  272  273  274  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 6:43:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu