slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  267  268  269  270  271  272  273  274  275  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kawasaki      IP: uživatel368    
Cau, vim ze to sem nepatri,, ale jakou znacku lozisek by jste mi doporucili na klikovku u Kawasaki KX80? Diky za vsechny odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Kawasaki      IP: uživatel368    
A japonsky stojej kolik? priblizne...?
 
 
Datum: 17. srpna 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel3138    
na kliku dej kvalitni ložiska hlavně u 80 je to zapotřebí kup nejlip japonské:-) taky sem je tam dával
 
 
Datum: 17. srpna 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
NTN japan
 
 
Datum: 17. srpna 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
približne 150-200kc za kus
 
 
Datum: 17. srpna 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: Kawasaki      IP: uživatel368    
Kolik priblizne stoji?
 
 
Datum: 17. srpna 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja kdyz davam loziska tak davam svedskou znacku SKF,podle me sou nejlepsi,ale taky dost drahy
 
 
Datum: 17. srpna 2008 13:51
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, poradte pls, když seřizuju odtrch tak mi motor nechce držet v hotní úvrati, ale u druhýho fíka mi drží , nevite co by stim mohlo bejt??? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jak píše standa, dělají to permanentní magnety, které přitahují rotor k tělesům cívek. S tím nic nenaděláš je to normální jev. Nezlobí to jen po výbrusu, kdy je válec těsnější a moc těm magnetům nedovolí se přitáhnout :-). Stěžuje to nastavování, jinak to ničemu nevadí.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3807    
s tim moc nesouhlasim,jediny duvod to neni,ale ten cep se na tom muze z casti podilet...dost dela magneto jak se pritahuje k civkam...
 
 
Datum: 17. srpna 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      E-mail:      IP: uživatel2083    
Ok, tak dikes moc
 
 
Datum: 17. srpna 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: Morgan      IP: uživatel3808    
myslím že je v háji pístní čep,určitě ti to při volnoběhu klepe,takový tikavý kovový zvuk.
 
 
Datum: 17. srpna 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: Zaša      IP: uživatel3726    
Hmm a co netěsné pístní kroužky?
 
 
Datum: 17. srpna 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3806    
to ze nechce drzet je v poradku...pridrz si ho v HU treba sroubovakem nebo 9 klicem
 
 
Datum: 17. srpna 2008 13:46
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
taky bych rekl ze je uz trosec vybehany,kdyz mas sundanou hlavu tak když na píst zatlačíš jemně prstem měl by zklouznout,ale neměl by padat sám od sebe,sundej válec a mrkni se jestli v něm směrem od hlavy nemáš znatelný schod,když po něm přejedeš prstem,pokud ne tak opravdu dobře mažeš :-P
 
 
Datum: 17. srpna 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
To znamena ze dobre mazes:-), jak ti nejde drzet pac je ojnica natazena a vahou svou ten pist posune... u toho druheho fika ti to moc neklouze:-) taky by to mohlo byt zpusebeno vybehanim:-)
 
 
Datum: 17. srpna 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: danski      IP: uživatel2971    
zdarec co mam udelat kdyz jemezi klikou a ojnici vule do stran asi 0.8mm az 0.9mm do predu a dozadu je asi 0.1mm co s tm diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3806    
no vule do stran je vzdy,jedna se pouze o vuli dopredu dozadu..0.1mm by jeste mohlo byt dobre,ale otazkou je jestli uz nezvoni...vyndej ji,chyt ji za oko prstem a bouchni si na tu ruku kterou to budes drzet...pokud zazvoni tak uz by nemusela byt dobra...ale klika z fichtla nema vule snad jen po repasi :-D:-D:-D
 
 
Datum: 17. srpna 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
Zdarec draci potreboval bych poradit ohledne vyndavani vlozky z valce vubec si nevim rady jak na to,to ji mam nahrat na 150stupnu a pak ji vytlouct treba gumovou palickou? opravdu nevim PORADTE MI PROSIM.DEKUJI a hezky den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel1093    
ale prd koukni na http://www.jawa50speed.wz.cz tak je navod na stahovak
 
 
Datum: 17. srpna 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: Kohy      E-mail:      IP: uživatel2208    
Zajdi si na nějakou fabriku ať ti to vylisujou...je to nejjednoduší...
 
 
Datum: 17. srpna 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: pepek      E-mail:      IP: uživatel1337    
Zdar mohu namontovat kliku z jawa 20 do jawa 550 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
jako jak myslíš ojnice, jestli rozměrově, tak zdvih je stejnej ne? takže sou stejný, když vymeníš ložiska, tak to tam snad sedne
 
 
Datum: 17. srpna 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3806    
ja si myslim ze sou ty ojnice stejny,ale nekdo se tu se mnou hadal ze sem blb ze to neni stejny...jinak samozrejmne parez ma 1Omm cep a 20 ma 14mm cep...
 
 
Datum: 17. srpna 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel1337    
jo o ložiskách to vim ale ojnice jsou stejný??
 
 
Datum: 17. srpna 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jestli Potrebujes kliku tak ji mozna mam a jestli kvůli pístu tak ho vyvložkuj bronzem
 
 
Datum: 17. srpna 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3806    
nemuzes....klika na 555 je o hodne uzsi v loziskach...nejde to..
 
 
Datum: 17. srpna 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar.. hele, když bych jezdil po silnici, jelo by mi to s 14, nebo z 15z sekundárem? (motor je bez úprav) kolik by to jelo km/h asi s 14 a kolik z 15? a kdyby to neutáh normál motor, jelo by to s 8 vejbrusem? (jo, sem z vysočiny, tak tu sou trochu kopečky..:-D:-D:-D) ale né zas tolik..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tzyvoe 13 sekundarko, ne rozrtu
 
 
Datum: 23. srpna 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3807    
na seriovej motor 13 rozetu
 
 
Datum: 17. srpna 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
motor je celkem v slušným stavu... jede krásně, i silu má.. mám 12 z, a zatím jezdím po polnačkách, ale budu dělat STK, tak pak se budu projíždět po silnici, né po poli:-D tak aby to trochu jelo, a mělo i silu:-D myslim, že dám asi 14ku..
 
 
Datum: 17. srpna 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3807    
z vlastni skusenosti rikam ze 13z rozeta na 8.vybrus je moc pomala...na trojku se to strasne pretaci uz na pul plynu. na 13 z rozetku jede brutalne kopce ve kterejch driv umiral...dal sem tam 14z a od ty doby se to nepretaci tolik a jede to porad dost dobre....jsem taky z takovy maly prdele a je to tu samej kopec a tak vim o cem je rec...
 
 
Datum: 17. srpna 2008 17:07
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel1072    
Pokud máš motor bez uprav tak je blbost tam dávat větší kolečko než 13z, tu 14 to ještě utáhne ale musíš jezdit rovinky, jak přijde kopec tak seš v háji...
 
 
Datum: 17. srpna 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale pak jizda ve dvou na jedničku ,do kopce a pod plnym.......to bude ale spotřeba :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3806    
na 14z s 8.vybrusem to jede pekne...oproti normalnimu vybrusu a 13 to ma jen o malinko mensi silu do kopce...vmax 75...mam to tam..
 
 
Datum: 17. srpna 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
pokud máš motor v perfektním stavu tak není problém, a kdyžtak se dá pořád přeřadit na jedničku ne?:-D
 
 
Datum: 17. srpna 2008 11:53
 
 
 
 
Jméno: pelli      IP: uživatel1864    
podle me je to blbost davat 15z kolecko na fika bez uprav. Ten ti to nemuze rozdejchat. Podle me by to jelo i min nez z 13 zubim protoze by si to tolik nikdy ani nevitocil
 
 
Datum: 17. srpna 2008 10:46
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Mno ja sem tez z vysocini a reknu ti ze ty kopecky ti ho zadusej, ja mam co delat abych vyjel nejake kopce na dvojku s 13z sekundarem...:-)
 
 
Datum: 17. srpna 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: martinn      IP: uživatel1411    
jesi mas ok pincka tak vfklidu ja to mel a kopce sme vyjeli vsechny i ve dvuch aji velke vfklidu a ma to pak dlouhy rozjezd takze to vali na jednicku skoro 40 a me to me to na 3 jelo z kopce skoro 105 ale nikdo neveri jen kamosi co jeli semnou a co to meril na motorce cus
 
 
Datum: 17. srpna 2008 8:40
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci šly by normáálníí tlumiče z jawy 21 udělat nějak aby byli tvrdšííí díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
podlož pružiny
 
 
Datum: 17. srpna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Kohy      E-mail:      IP: uživatel2208    
Nebo prodluz pruziny
 
 
Datum: 17. srpna 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: michael      E-mail:      IP: uživatel3804    
sundáš tlumiče a dáš tam silnější péra
 
 
Datum: 16. srpna 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: danski      IP: uživatel2971    
zdarec co mam udelat s klikou kdyz ma vuli do stran dopredu je tak 0,1mm a do boku tak 0.8mm az 0.9mm okres Břeclav odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: michael      E-mail:      IP: uživatel3804    
skus se podívat na ložiska
 
 
Datum: 16. srpna 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: danski      IP: uživatel2971    
Ja to blbe napsal ta mezere je mezi klikou a ojnici
 
 
Datum: 16. srpna 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
rozpulit motor a vymenit loziska hlavne to na klikoce jehlovy
 
 
Datum: 16. srpna 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: pavelc      E-mail:      IP: uživatel2952    
ahoj draci,...jaka svícka by mela nebo by byla nejlepsi u čz 175? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo N14C ta je na léto, takže to s ní asi nenakopneš na první ale zase de líp s horkym motorem, a tak rychle neodejde
 
 
Datum: 16. srpna 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: želva      IP: uživatel3800    
Brisk N15C to je ta spravna
 
 
Datum: 16. srpna 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: jan55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci mam takový dotaz když ted jezdim na 175 a leju do benzinu m2t tak jestly možu přestupit na jinši olej(mobil-mineral) nemože sa mně stym neco stat ... dik za opovědi..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3799    
mineral je v pohode a karbon nerozpousti...
 
 
Datum: 16. srpna 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
nic se nestane, ale měl bys nejdřív vyjet všechno co máš v nádrži. není dobrý když jsou v tom promíchaný dva oleje
 
 
Datum: 16. srpna 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
zdravim jak máte vedený lanko k tachometru na 23ce ?? mě se tam normalně plantá přes kyvnou vydlici, převodovku až karbec a na každém místě kdy se to s něčím dotýká je prodřené budu dávat nové tak at se mě tak rychle neprodře odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
povolíš ten velkej šroub na zadnim kole a pohnes stim snekem tzv. potom ho zas utahnes ja to mam vedeny takhle mezi stupackou zadni potom naj je spojkoví lanko tak pod kostrou vedle neho a pak uz volne nahoru ke svetlu tou dirkou a do tachecu jeste je dobry to moc nekomplikovat at jsou ty lanka nejlepe co nejmín do zatáček at se nelamou
 
 
Datum: 18. srpna 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zajimalo by me jak ma bejt lanko protahli kolem retezu je to jen tak tak a skrtato o retez
 
 
Datum: 16. srpna 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel1437    
povolis tu velkou matku na 27 klic a pak uz stim pohnes
 
 
Datum: 16. srpna 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
ok a jak mam otočit to u toho zadniho kola z čeho vychází to lanko ?? mam to nějak nakřivo ( do vrchu ) ale rychle než na to přijdu sam :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2008 10:29
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
přidělej to těma plastovýma uchytkama k vidlici a rámu
 
 
Datum: 16. srpna 2008 10:11
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
já mám 21 a ta má najeto jen 5000km a zatím bez problému tak snad to vydží odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 1:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3796    
mam 21 a ta jezdila 37 let bez GO motoru....denne jezdila na šachtu a pozdeji na poldovku a pak na stredni skolu...obcas drobne opravy jako svicka,vycistit trysky,vycistit kladvika,ale letos byl poprve rozebran co vyjel z tovarny z povazske bystrice..
 
 
Datum: 16. srpna 2008 1:22
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
a komu to cpes mi se 21 jeste nepokazila
 
 
Datum: 15. srpna 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: tomin      E-mail:      IP: uživatel1277    
Zdar chlapi kolik má váš stroj najeto.....ohledně na typ a rok výroby.Dík odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Ještě tu mám čz 175/477 01 rv.1970 má najeto 45652 km a jsem 4tej majitel ale prošla celkovou renovací včetně motoru.
 
 
Datum: 16. srpna 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Neeevo nic nejde... v poho :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3799    
jawa 21-rv 1971 najezdeno 37let bez GO,letos GO..jezdil na nem pradeda,deda,tata a ja na stredni skolu a ted uz jen na pivo...tacho asi 20 let bylo nefunkcni,je tam asi 12500km..ale cert vi kolik to najezdilo.. Dale jawa 250 perak-55let provozu zatim bez GO...puvodni tachometr byl vyndan kdyz mel natocino cca 15000km..pak dlouha léta tacho z 175 kyvacky...loni vracen puvodni tacho a nejeto na nem uz pres 18000km..ale kolik bylo natoceno na tacho ze 175 nevim,zmizel... Jawa 175/356..rv.1958....najeto asi 55000km...v roce 2000 GO motoru,vysypala se klika...dalsi Dandy s motorem minareli...najeto 6000km(z toho ja najel necele 2000km) a nutna GO kliky a valce ,po dalsich 1000km GO prevodovky,prodana (2002) hned jak zase zacala jezdit... rikam ze cim starsi ty motorky jsou,tim vic vydrzi....ale na peraky nic nemá..nejvetsi držák co mam...fichtl zase prezil celou moji pubertu :-D:-D:-D
 
 
Datum: 16. srpna 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Willi :Sory já o tom nevěděl.že tahle otázka tam je.....
 
 
Datum: 16. srpna 2008 7:22
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čz 175/450 první majitel najel bezmála 100 000km vedl si pečlivě záznamy, já sem čtvrtej a když sem ji koupil tak tachometr byl rozbitej ale už sem zatím přidal kolem 5tis
 
 
Datum: 16. srpna 2008 0:14
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Nekopiruj muje tema ktery o par stranek z5... jo mimo abych nebyl OT... Jawa 50 Typ 05 r.v. 1960 km okolo 45.500 (posledni 2-3 roky nejde tachac nebo je spis rozsypanej nahon na zadnim kole)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: Majfa      IP: uživatel111    
muj pincek ma asi jenom 2300km a sem 2hej majitel . Když sem ho dostal tak nefungoval tachač , stačilo koupit lanko a už jede .
 
 
Datum: 15. srpna 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
KTM 525EXC najeto 3Mth:-DPtal ses na stroj ne na jawy.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja mam 0 vybrus a najeto 60000km
 
 
Datum: 15. srpna 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam jawu 555 najeto 25 tis km a to sem opravil až já tacháč sem 2.majitel je to fakt naprach vylágrovaný nikdy nedelana go ale kasla zrenovovana
 
 
Datum: 15. srpna 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
já mám 21 a ta má najeto jen 5000km a zatím bez problému tak snad to vydží
 
 
Datum: 15. srpna 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
fichtl - asi 15 630 r.v 1968 a čz má kolem 15 000 taky ale to si nejsem jistej, jen vím, že tam bylo 15 a dál neim..
 
 
Datum: 15. srpna 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moje rv.1973 ma 13 823Km
 
 
Datum: 15. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moje jawa 125/355 r.v.1959 má najeto 27 443Km.Jsem asi 5 majitel
 
 
Datum: 15. srpna 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: tomin      E-mail:      IP: uživatel1277    
To je dost já mám 05 rok výroby 64 a ta má 96523km ale jsem druhej majitel a 85 udělá v pohodě a to neí upravovaná ani jinak dělaná.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
moje jawa 20 rok vyroby 1969 najeto asi tak 56000 km teď kompletně zrenovovaná...
 
 
Datum: 15. srpna 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moje jawa 20 rok vyroby asi 74 (nebo tak nak) ma na tachači 97000 a to už neukazuje od ty doby co ho mam,ale ted s nim mam velky problemy :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Ahoj,hele jak se dá hlava upnout do soustruhu,?Dík za odpo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky mám udělanej přípravek....jen nepatrně propracovanější než má kolečko...! Ale já mám všechno lepší než kolečko...:-D
 
 
Datum: 16. srpna 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: tomin      E-mail:      IP: uživatel1277    
ohl by jsi mi prosim poslat foto na email,toho jak to vypada mockrát dík.
 
 
Datum: 16. srpna 2008 7:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale da,my to chytly tak,ze sme udelaly ctverec z plechu tloustky 5mm,vyvrtaly 4 diry jako sou na stefty v hlave a pak nasli stred ctverce,ktery byl tvoren temito dirami,na stredu se vyvrtala dalsi dira a tou se protah sroub kterej se upnul do soustruhu,a jak to slo:-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NEDA,bys to musel nak vystředit
 
 
Datum: 15. srpna 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: kudrna      E-mail:      IP: uživatel2137    
zdar hele potřweboval bych poradit jak mám nasadit kroužky správně qaby byla co nejmenší možnost zlomení už se mně jeden povedlo zlomit :-/ je na to nejakej návod ja vim že su lama a podobně ale rad bych radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jj tak se to má delat:-) ale myslim ež 3 budou lepčí
 
 
Datum: 16. srpna 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Vystřihneš si dva plíšky z co nejtenčího plechu, třeba z plechovky od piva, rozmněr asi 30 krát 5 mm , plíšky přiložíš podélně k pístu, na ně navlékneš kroužky a opatrně po plíškách suneš kroužky do drážek. Je to nejbezpečnější způsob.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel1437    
on asi mysli jak ho bezpecne nasunout, aby se nezlomil, me se to taky stalo:-), ze prasknul, ale pak sem ho co nejmin roztah a soupal ho az do drazky, zezhora a zespoda, abych to nemusel pretahovat pres prvni drazku do druhy a uz to jezdi:-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
správně zasadit do zámků a není problém
 
 
Datum: 15. srpna 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: 666Gaara666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau draci,chci se zeptat kdyz jedu na pionierovi vzdy ked se zehreje moc tak jednoducho začne brzdit az nakonec flekovat potom som zas nastartoval isiel a zas po chvili mi to udela kdyz jsem dal dole hlavu na pistu bily takovy ciarky nevim com to bude ci vo vybrusu alebo vo valci ci piestu nevim.Diki moc za odpoved . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a.      IP: uživatel2324    
jj malo mazes jestli teda vubec mazes:-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a nestojis pritom na brzde
 
 
Datum: 15. srpna 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel2614    
hodně mazat 1:25 a zabíhat čím líp ho zaběhneš tím líp ti pojede.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel144    
malo mazes a zadira se ti pist
 
 
Datum: 15. srpna 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: Leo      IP: uživatel2605    
Cau.Minule se tady nekdo ptal jakou cenu ma valec na Jawu 555, kdyz je v nalezovem stavu.Co myslite jakou ma priblizne hodnotu nove opiskovanej a s novym vybrusem?Na jawu 555.Je jako novej.100%..Co myslite?Dik caw odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: YOu      IP: uživatel111    
asi 500kč koupim
 
 
Datum: 14. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: hols      IP: uživatel2971    
zdarec hci se zeptat kdyz mam drzet pionyra po vybrusu v malejch otackach tak jak muzu preradit s 1 na 2 a ze na 3 rekne te zhruba v jake rychlosti ho mam zajizdet a na jaky kvalt moc diky koupil jsem si 8 vybrus a mam 13 zuby kolecko tak diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
hlavne pomalu a po rovine,zabihal sem to uz taky a muzu rict ze je ten vybrus dost tesnej,takze pokud se ti to vic zahreje tak se to kousne...ze zacatku jezdit fakt jen chvilku,par minut a nechat to vychladnout az postopne jezdit delsi trasy
 
 
Datum: 14. srpna 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3773    
Stiahni si na tejto stránke http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky manuál podľa toho, aký typ máš a tam by si mal mať napísané, ako to zabiehať. Len sa s tým neuponáhľaj. Čáwo:-)
 
 
Datum: 14. srpna 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Je to pouze muj napad ale nejspis to bude uplna blbost.... Muzu fika zajet tim ze nastratuju a necham jo bezet treba jednu dve nadrze na volnobeh? byla by to asi desna doba ale slo by to v praxi?Nekde sem cetl nebo slysel ze kdyz se koupi noa motorka bo auto ( v podstate jen motor) nebo po GO a ,,nenauci se to jezdit rychle,, ze to bude jezdit jak lemra... co je na tom pravdy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
okej diky moc za odpovedi.... ptal sem se jen proto ze uvazuju o koupi novyho valce a pistu (+ co s tim souvisi) a vsude kazde pise ze se musi opatrne tak se bojim toho ze do toho dam nejakejch 1.100 a pak zase budu shanet vybrus za petikilco... pokud by to skoncilo pouze u vybrusu... mohlo by se to nejak kousnout v prevodovce nebo taaak?
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
ten motor potřebuje na zajetí rozdílný otáčky aby si to sedlo i ve višších musej se proste menit jak přijízde na neutrál zajíždet se mi zdá blbost
 
 
Datum: 14. srpna 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A nebo pokud máš někde blízko kopec tak na neutrál s nastartovaným motorem sjet a potom vytlačit. Nebo se nech táhnout ale já ti doporučím zajěd to normálně po silnici. Na neutrál nevím nevím. Aby potom mělo vůbec nějaký tah pamatuj jak to zajedeš tak to pojede. Jo a u těch aut s řídícíma jednotkama je to pravda měnil jsem řídící jednotku v octavii a svítila kontrolka a ono se muselo třikrát prošlápnout plyn až na doraz tam chvíli podržet a pustit to samý na volnoběh aby ŘJ pochopila svůj princip a chod toho motoru. Jo elektronika.
 
 
Datum: 14. srpna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
bez chlazeni se to zakousne
 
 
Datum: 14. srpna 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
s tím větrákem je to celkem dobrý nápad, nebo si jeste vyrobit nejaké chladící teliska na motor a udělat něco jako kapalinový chlazení;-)
 
 
Datum: 14. srpna 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
neni lepsi to zaject normalne?:-)
 
 
Datum: 14. srpna 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak před fichtla postav větrák
 
 
Datum: 14. srpna 2008 15:13
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Tak sem to nemyslel
 
 
Datum: 14. srpna 2008 14:48
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
to s tim chlazenim to je pravda....ale o tom že by dvoutakt nemohl běžet na neutral to jsem jeste neslysel....
 
 
Datum: 14. srpna 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
To nedělěj dyt nebude vůbec chlazenej. navíc dvoutakt nemůže dlouho běžet na neutrál .
 
 
Datum: 14. srpna 2008 14:19
 
 
 
 
Jméno: cezetak      E-mail:      IP: uživatel3789    
zdravim, nieje to blbost je to uplne normalne ja som tak zabiehal tatrana a ide jak cip takze v pohode ho nechaj cely den ist .
 
 
Datum: 14. srpna 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Na stojánku se ti to bude přehřívat, nemůže se to chladit vzduchem, auta a motorky co maj řídící jednotku zlenivěj při pomalý jízdě a to proto že si auto nastavuje svoje údaje o jízdě a snaží se najít nejmenší spotřebu, když to pak chceš rozjet tak tě to brzdí
 
 
Datum: 14. srpna 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: 5vojta5      IP: uživatel2605    
Cau.Nevite nekdo nahodou jestli mela jawa 555 stejny valec jako jawa 550?Dik cuz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
přesně jak psal mamlas. v 555 je tvar sacího kanálu v podobě srdíčka, at ti pošle fotku toho kanálku, pohled ze shora, a už budeš vědět
 
 
Datum: 14. srpna 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: 5vojta5      IP: uživatel2605    
No jo dik.A nevys jestli je tohle http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=656543 z 555 nebo z 550?Protoze ten co to prodava si neni jistej.Dik zatim...
 
 
Datum: 14. srpna 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: mamlas      IP: uživatel720    
Ne je tam jinej tvar sacího kanálu.
 
 
Datum: 14. srpna 2008 13:36
 
 
 
 
Jméno: 5vojta5      IP: uživatel2605    
Nebo jeste popripade jak je rozlisit.Dik zdar
 
 
Datum: 14. srpna 2008 13:35
 
<  267  268  269  270  271  272  273  274  275  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 6:42:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu