|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kawasaki
IP: uživatel368
 Cau, vim ze to sem nepatri,, ale jakou znacku lozisek by jste mi doporucili na klikovku u Kawasaki KX80? Diky za vsechny odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 20:11
Jméno: Kawasaki
IP: uživatel368
A japonsky stojej kolik? priblizne...?
Datum: 17. srpna 2008 20:11
Jméno: mira
IP: uživatel3138
na kliku dej kvalitni ložiska hlavně u 80 je to zapotřebí kup nejlip japonské  taky sem je tam dával
Datum: 17. srpna 2008 17:55
Jméno: adas
IP: uživatel1069
NTN japan
Datum: 17. srpna 2008 15:01
približne 150-200kc za kus
Datum: 17. srpna 2008 14:23
Jméno: Kawasaki
IP: uživatel368
Kolik priblizne stoji?
Datum: 17. srpna 2008 14:04
ja kdyz davam loziska tak davam svedskou znacku SKF,podle me sou nejlepsi,ale taky dost drahy
Datum: 17. srpna 2008 13:51
 Zdar draci, poradte pls, když seřizuju odtrch tak mi motor nechce držet v hotní úvrati, ale u druhýho fíka mi drží , nevite co by stim mohlo bejt??? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 8:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jak píše standa, dělají to permanentní magnety, které přitahují rotor k tělesům cívek. S tím nic nenaděláš je to normální jev. Nezlobí to jen po výbrusu, kdy je válec těsnější a moc těm magnetům nedovolí se přitáhnout  . Stěžuje to nastavování, jinak to ničemu nevadí.
Datum: 18. srpna 2008 8:36
Jméno: standa
IP: uživatel3807
s tim moc nesouhlasim,jediny duvod to neni,ale ten cep se na tom muze z casti podilet...dost dela magneto jak se pritahuje k civkam...
Datum: 17. srpna 2008 22:53
Ok, tak dikes moc
Datum: 17. srpna 2008 22:14
Jméno: Morgan
IP: uživatel3808
myslím že je v háji pístní čep,určitě ti to při volnoběhu klepe,takový tikavý kovový zvuk.
Datum: 17. srpna 2008 17:57
Jméno: Zaša
IP: uživatel3726
Hmm a co netěsné pístní kroužky?
Datum: 17. srpna 2008 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel3806
to ze nechce drzet je v poradku...pridrz si ho v HU treba sroubovakem nebo 9 klicem
Datum: 17. srpna 2008 13:46
Jméno: radim
IP: uživatel1071
taky bych rekl ze je uz trosec vybehany,kdyz mas sundanou hlavu tak když na píst zatlačíš jemně prstem měl by zklouznout,ale neměl by padat sám od sebe,sundej válec a mrkni se jestli v něm směrem od hlavy nemáš znatelný schod,když po něm přejedeš prstem,pokud ne tak opravdu dobře mažeš
Datum: 17. srpna 2008 12:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To znamena ze dobre mazes  , jak ti nejde drzet pac je ojnica natazena a vahou svou ten pist posune... u toho druheho fika ti to moc neklouze  taky by to mohlo byt zpusebeno vybehanim
Datum: 17. srpna 2008 12:44
Jméno: danski
IP: uživatel2971
 zdarec co mam udelat kdyz jemezi klikou a ojnici vule do stran asi 0.8mm az 0.9mm do predu a dozadu je asi 0.1mm co s tm diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel3806
Datum: 17. srpna 2008 11:54
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 Zdarec draci potreboval bych poradit ohledne vyndavani vlozky z valce vubec si nevim rady jak na to,to ji mam nahrat na 150stupnu a pak ji vytlouct treba gumovou palickou? opravdu nevim PORADTE MI PROSIM.DEKUJI a hezky den
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 17:17
Jméno: mara
IP: uživatel1093
Datum: 17. srpna 2008 17:17
Zajdi si na nějakou fabriku ať ti to vylisujou...je to nejjednoduší...
Datum: 17. srpna 2008 12:33
 Zdar mohu namontovat kliku z jawa 20 do jawa 550 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 15:49
Jméno: salis
IP: uživatel2576
jako jak myslíš ojnice, jestli rozměrově, tak zdvih je stejnej ne? takže sou stejný, když vymeníš ložiska, tak to tam snad sedne
Datum: 17. srpna 2008 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel3806
ja si myslim ze sou ty ojnice stejny,ale nekdo se tu se mnou hadal ze sem blb ze to neni stejny...jinak samozrejmne parez ma 1Omm cep a 20 ma 14mm cep...
Datum: 17. srpna 2008 13:41
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
jo o ložiskách to vim ale ojnice jsou stejný??
Datum: 17. srpna 2008 12:47
jestli Potrebujes kliku tak ji mozna mam a jestli kvůli pístu tak ho vyvložkuj bronzem
Datum: 17. srpna 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel3806
nemuzes....klika na 555 je o hodne uzsi v loziskach...nejde to..
Datum: 17. srpna 2008 11:55
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 12:27
tzyvoe 13 sekundarko, ne rozrtu
Datum: 23. srpna 2008 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel3807
na seriovej motor 13 rozetu
Datum: 17. srpna 2008 22:55
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
motor je celkem v slušným stavu... jede krásně, i silu má.. mám 12 z, a zatím jezdím po polnačkách, ale budu dělat STK, tak pak se budu projíždět po silnici, né po poli  tak aby to trochu jelo, a mělo i silu  myslim, že dám asi 14ku..
Datum: 17. srpna 2008 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel3807
z vlastni skusenosti rikam ze 13z rozeta na 8.vybrus je moc pomala...na trojku se to strasne pretaci uz na pul plynu. na 13 z rozetku jede brutalne kopce ve kterejch driv umiral...dal sem tam 14z a od ty doby se to nepretaci tolik a jede to porad dost dobre....jsem taky z takovy maly prdele a je to tu samej kopec a tak vim o cem je rec...
Datum: 17. srpna 2008 17:07
Jméno: M
IP: uživatel1072
Pokud máš motor bez uprav tak je blbost tam dávat větší kolečko než 13z, tu 14 to ještě utáhne ale musíš jezdit rovinky, jak přijde kopec tak seš v háji...
Datum: 17. srpna 2008 15:02
ale pak jizda ve dvou na jedničku ,do kopce a pod plnym.......to bude ale spotřeba
Datum: 17. srpna 2008 12:13
Jméno: standa
IP: uživatel3806
na 14z s 8.vybrusem to jede pekne...oproti normalnimu vybrusu a 13 to ma jen o malinko mensi silu do kopce...vmax 75...mam to tam..
Datum: 17. srpna 2008 12:09
Jméno: Monty
IP: uživatel13
pokud máš motor v perfektním stavu tak není problém, a kdyžtak se dá pořád přeřadit na jedničku ne?
Datum: 17. srpna 2008 11:53
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
podle me je to blbost davat 15z kolecko na fika bez uprav. Ten ti to nemuze rozdejchat. Podle me by to jelo i min nez z 13 zubim protoze by si to tolik nikdy ani nevitocil
Datum: 17. srpna 2008 10:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Mno ja sem tez z vysocini a reknu ti ze ty kopecky ti ho zadusej, ja mam co delat abych vyjel nejake kopce na dvojku s 13z sekundarem...
Datum: 17. srpna 2008 9:53
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
jesi mas ok pincka tak vfklidu ja to mel a kopce sme vyjeli vsechny i ve dvuch aji velke vfklidu a ma to pak dlouhy rozjezd takze to vali na jednicku skoro 40 a me to me to na 3 jelo z kopce skoro 105 ale nikdo neveri jen kamosi co jeli semnou a co to meril na motorce cus
Datum: 17. srpna 2008 8:40
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci šly by normáálníí tlumiče z jawy 21 udělat nějak aby byli tvrdšííí díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 13:17
Jméno: motor
IP: uživatel680
podlož pružiny
Datum: 17. srpna 2008 13:17
Nebo prodluz pruziny
Datum: 17. srpna 2008 12:46
sundáš tlumiče a dáš tam silnější péra
Datum: 16. srpna 2008 22:10
Jméno: danski
IP: uživatel2971
 zdarec co mam udelat s klikou kdyz ma vuli do stran dopredu je tak 0,1mm a do boku tak 0.8mm az 0.9mm okres Břeclav
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 22:13
skus se podívat na ložiska
Datum: 16. srpna 2008 22:13
Jméno: danski
IP: uživatel2971
Ja to blbe napsal ta mezere je mezi klikou a ojnici
Datum: 16. srpna 2008 19:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
rozpulit motor a vymenit loziska hlavne to na klikoce jehlovy
Datum: 16. srpna 2008 19:30
 ahoj draci,...jaka svícka by mela nebo by byla nejlepsi u čz 175? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 18:13
nebo N14C ta je na léto, takže to s ní asi nenakopneš na první ale zase de líp s horkym motorem, a tak rychle neodejde
Datum: 16. srpna 2008 18:13
Jméno: želva
IP: uživatel3800
Brisk N15C to je ta spravna
Datum: 16. srpna 2008 17:59
 zdarec draci mam takový dotaz když ted jezdim na 175 a leju do benzinu m2t tak jestly možu přestupit na jinši olej(mobil-mineral) nemože sa mně stym neco stat ... dik za opovědi.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 14:45
Jméno: Standa
IP: uživatel3799
mineral je v pohode a karbon nerozpousti...
Datum: 16. srpna 2008 14:45
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
nic se nestane, ale měl bys nejdřív vyjet všechno co máš v nádrži. není dobrý když jsou v tom promíchaný dva oleje
Datum: 16. srpna 2008 14:14
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
 zdravim jak máte vedený lanko k tachometru na 23ce ?? mě se tam normalně plantá přes kyvnou vydlici, převodovku až karbec a na každém místě kdy se to s něčím dotýká je prodřené budu dávat nové tak at se mě tak rychle neprodře
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 9:46
povolíš ten velkej šroub na zadnim kole a pohnes stim snekem tzv. potom ho zas utahnes ja to mam vedeny takhle mezi stupackou zadni potom naj je spojkoví lanko tak pod kostrou vedle neho a pak uz volne nahoru ke svetlu tou dirkou a do tachecu jeste je dobry to moc nekomplikovat at jsou ty lanka nejlepe co nejmín do zatáček at se nelamou
Datum: 18. srpna 2008 9:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
zajimalo by me jak ma bejt lanko protahli kolem retezu je to jen tak tak a skrtato o retez
Datum: 16. srpna 2008 12:46
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
povolis tu velkou matku na 27 klic a pak uz stim pohnes
Datum: 16. srpna 2008 11:11
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
ok a jak mam otočit to u toho zadniho kola z čeho vychází to lanko ?? mam to nějak nakřivo ( do vrchu ) ale rychle než na to přijdu sam
Datum: 16. srpna 2008 10:29
Jméno: Monty
IP: uživatel13
přidělej to těma plastovýma uchytkama k vidlici a rámu
Datum: 16. srpna 2008 10:11
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 já mám 21 a ta má najeto jen 5000km a zatím bez problému tak snad to vydží
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 1:22
Jméno: standa
IP: uživatel3796
mam 21 a ta jezdila 37 let bez GO motoru....denne jezdila na šachtu a pozdeji na poldovku a pak na stredni skolu...obcas drobne opravy jako svicka,vycistit trysky,vycistit kladvika,ale letos byl poprve rozebran co vyjel z tovarny z povazske bystrice..
Datum: 16. srpna 2008 1:22
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
a komu to cpes mi se 21 jeste nepokazila
Datum: 15. srpna 2008 22:08
 Zdar chlapi kolik má váš stroj najeto.....ohledně na typ a rok výroby.Dík odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 20:38
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Ještě tu mám čz 175/477 01 rv.1970 má najeto 45652 km a jsem 4tej majitel ale prošla celkovou renovací včetně motoru.
Datum: 16. srpna 2008 20:38
Neeevo nic nejde... v poho
Datum: 16. srpna 2008 19:17
Jméno: Standa
IP: uživatel3799
Datum: 16. srpna 2008 15:52
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Willi :Sory já o tom nevěděl.že tahle otázka tam je.....
Datum: 16. srpna 2008 7:22
čz 175/450 první majitel najel bezmála 100 000km vedl si pečlivě záznamy, já sem čtvrtej a když sem ji koupil tak tachometr byl rozbitej ale už sem zatím přidal kolem 5tis
Datum: 16. srpna 2008 0:14
Nekopiruj muje tema ktery o par stranek z5... jo mimo abych nebyl OT... Jawa 50 Typ 05 r.v. 1960 km okolo 45.500 (posledni 2-3 roky nejde tachac nebo je spis rozsypanej nahon na zadnim kole)
Datum: 15. srpna 2008 23:01
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
muj pincek ma asi jenom 2300km a sem 2hej majitel . Když sem ho dostal tak nefungoval tachač , stačilo koupit lanko a už jede .
Datum: 15. srpna 2008 22:31
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
KTM 525EXC najeto 3Mth  Ptal ses na stroj ne na jawy.
Datum: 15. srpna 2008 22:18
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja mam 0 vybrus a najeto 60000km
Datum: 15. srpna 2008 22:18
ja mam jawu 555 najeto 25 tis km a to sem opravil až já tacháč sem 2.majitel je to fakt naprach vylágrovaný nikdy nedelana go ale kasla zrenovovana
Datum: 15. srpna 2008 22:08
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
já mám 21 a ta má najeto jen 5000km a zatím bez problému tak snad to vydží
Datum: 15. srpna 2008 21:54
fichtl - asi 15 630 r.v 1968 a čz má kolem 15 000 taky ale to si nejsem jistej, jen vím, že tam bylo 15 a dál neim..
Datum: 15. srpna 2008 21:19
moje rv.1973 ma 13 823Km
Datum: 15. srpna 2008 20:54
Moje jawa 125/355 r.v.1959 má najeto 27 443Km.Jsem asi 5 majitel
Datum: 15. srpna 2008 20:48
To je dost já mám 05 rok výroby 64 a ta má 96523km ale jsem druhej majitel a 85 udělá v pohodě a to neí upravovaná ani jinak dělaná.
Datum: 15. srpna 2008 20:40
Jméno: buben
IP: uživatel770
moje jawa 20 rok vyroby 1969 najeto asi tak 56000 km teď kompletně zrenovovaná...
Datum: 15. srpna 2008 20:39
moje jawa 20 rok vyroby asi 74 (nebo tak nak) ma na tachači 97000 a to už neukazuje od ty doby co ho mam,ale ted s nim mam velky problemy
Datum: 15. srpna 2008 20:37
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Ahoj,hele jak se dá hlava upnout do soustruhu,?Dík za odpo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 12:47
Taky mám udělanej přípravek....jen nepatrně propracovanější než má kolečko...! Ale já mám všechno lepší než kolečko...
Datum: 16. srpna 2008 12:47
ohl by jsi mi prosim poslat foto na email,toho jak to vypada mockrát dík.
Datum: 16. srpna 2008 7:29
ale da,my to chytly tak,ze sme udelaly ctverec z plechu tloustky 5mm,vyvrtaly 4 diry jako sou na stefty v hlave a pak nasli stred ctverce,ktery byl tvoren temito dirami,na stredu se vyvrtala dalsi dira a tou se protah sroub kterej se upnul do soustruhu,a jak to slo
Datum: 15. srpna 2008 20:56
NEDA,bys to musel nak vystředit
Datum: 15. srpna 2008 20:28
 zdar hele potřweboval bych poradit jak mám nasadit kroužky správně qaby byla co nejmenší možnost zlomení už se mně jeden povedlo zlomit :-/ je na to nejakej návod ja vim že su lama a podobně ale rad bych radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 12:03
Jméno: motor
IP: uživatel680
jj tak se to má delat  ale myslim ež 3 budou lepčí
Datum: 16. srpna 2008 12:03
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Vystřihneš si dva plíšky z co nejtenčího plechu, třeba z plechovky od piva, rozmněr asi 30 krát 5 mm , plíšky přiložíš podélně k pístu, na ně navlékneš kroužky a opatrně po plíškách suneš kroužky do drážek. Je to nejbezpečnější způsob.
Datum: 15. srpna 2008 20:21
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
on asi mysli jak ho bezpecne nasunout, aby se nezlomil, me se to taky stalo  , ze prasknul, ale pak sem ho co nejmin roztah a soupal ho az do drazky, zezhora a zespoda, abych to nemusel pretahovat pres prvni drazku do druhy a uz to jezdi
Datum: 15. srpna 2008 19:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
správně zasadit do zámků a není problém
Datum: 15. srpna 2008 17:03
 Cau draci,chci se zeptat kdyz jedu na pionierovi vzdy ked se zehreje moc tak jednoducho začne brzdit az nakonec flekovat potom som zas nastartoval isiel a zas po chvili mi to udela kdyz jsem dal dole hlavu na pistu bily takovy ciarky nevim com to bude ci vo vybrusu alebo vo valci ci piestu nevim.Diki moc za odpoved .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 23:03
Jméno: s.v.i.t.a.
IP: uživatel2324
jj malo mazes jestli teda vubec mazes
Datum: 15. srpna 2008 23:03
a nestojis pritom na brzde
Datum: 15. srpna 2008 18:31
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
hodně mazat 1:25 a zabíhat čím líp ho zaběhneš tím líp ti pojede.
Datum: 15. srpna 2008 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel144
malo mazes a zadira se ti pist
Datum: 15. srpna 2008 10:38
Jméno: Leo
IP: uživatel2605
 Cau.Minule se tady nekdo ptal jakou cenu ma valec na Jawu 555, kdyz je v nalezovem stavu.Co myslite jakou ma priblizne hodnotu nove opiskovanej a s novym vybrusem?Na jawu 555.Je jako novej.100%..Co myslite?Dik caw
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 20:54
Jméno: YOu
IP: uživatel111
asi 500kč koupim
Datum: 14. srpna 2008 20:54
Jméno: hols
IP: uživatel2971
 zdarec hci se zeptat kdyz mam drzet pionyra po vybrusu v malejch otackach tak jak muzu preradit s 1 na 2 a ze na 3 rekne te zhruba v jake rychlosti ho mam zajizdet a na jaky kvalt moc diky koupil jsem si 8 vybrus a mam 13 zuby kolecko tak diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel3786
hlavne pomalu a po rovine,zabihal sem to uz taky a muzu rict ze je ten vybrus dost tesnej,takze pokud se ti to vic zahreje tak se to kousne...ze zacatku jezdit fakt jen chvilku,par minut a nechat to vychladnout az postopne jezdit delsi trasy
Datum: 14. srpna 2008 16:56
Jméno: pišta
IP: uživatel3773
Datum: 14. srpna 2008 14:40
 Je to pouze muj napad ale nejspis to bude uplna blbost.... Muzu fika zajet tim ze nastratuju a necham jo bezet treba jednu dve nadrze na volnobeh? byla by to asi desna doba ale slo by to v praxi?Nekde sem cetl nebo slysel ze kdyz se koupi noa motorka bo auto ( v podstate jen motor) nebo po GO a ,,nenauci se to jezdit rychle,, ze to bude jezdit jak lemra... co je na tom pravdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:32
okej diky moc za odpovedi.... ptal sem se jen proto ze uvazuju o koupi novyho valce a pistu (+ co s tim souvisi) a vsude kazde pise ze se musi opatrne tak se bojim toho ze do toho dam nejakejch 1.100 a pak zase budu shanet vybrus za petikilco... pokud by to skoncilo pouze u vybrusu... mohlo by se to nejak kousnout v prevodovce nebo taaak?
Datum: 14. srpna 2008 23:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
ten motor potřebuje na zajetí rozdílný otáčky aby si to sedlo i ve višších musej se proste menit jak přijízde na neutrál zajíždet se mi zdá blbost
Datum: 14. srpna 2008 17:01
A nebo pokud máš někde blízko kopec tak na neutrál s nastartovaným motorem sjet a potom vytlačit. Nebo se nech táhnout ale já ti doporučím zajěd to normálně po silnici. Na neutrál nevím nevím. Aby potom mělo vůbec nějaký tah pamatuj jak to zajedeš tak to pojede. Jo a u těch aut s řídícíma jednotkama je to pravda měnil jsem řídící jednotku v octavii a svítila kontrolka a ono se muselo třikrát prošlápnout plyn až na doraz tam chvíli podržet a pustit to samý na volnoběh aby ŘJ pochopila svůj princip a chod toho motoru. Jo elektronika.
Datum: 14. srpna 2008 17:00
Jméno: standa
IP: uživatel3786
bez chlazeni se to zakousne
Datum: 14. srpna 2008 16:57
Jméno: Monty
IP: uživatel13
s tím větrákem je to celkem dobrý nápad, nebo si jeste vyrobit nejaké chladící teliska na motor a udělat něco jako kapalinový chlazení
Datum: 14. srpna 2008 16:00
neni lepsi to zaject normalne?
Datum: 14. srpna 2008 15:30
Tak před fichtla postav větrák
Datum: 14. srpna 2008 15:13
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Tak sem to nemyslel
Datum: 14. srpna 2008 14:48
Jméno: radim
IP: uživatel1071
to s tim chlazenim to je pravda....ale o tom že by dvoutakt nemohl běžet na neutral to jsem jeste neslysel....
Datum: 14. srpna 2008 14:27
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
To nedělěj dyt nebude vůbec chlazenej. navíc dvoutakt nemůže dlouho běžet na neutrál .
Datum: 14. srpna 2008 14:19
zdravim, nieje to blbost je to uplne normalne ja som tak zabiehal tatrana a ide jak cip takze v pohode ho nechaj cely den ist .
Datum: 14. srpna 2008 14:17
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Na stojánku se ti to bude přehřívat, nemůže se to chladit vzduchem, auta a motorky co maj řídící jednotku zlenivěj při pomalý jízdě a to proto že si auto nastavuje svoje údaje o jízdě a snaží se najít nejmenší spotřebu, když to pak chceš rozjet tak tě to brzdí
Datum: 14. srpna 2008 14:00
Jméno: 5vojta5
IP: uživatel2605
 Cau.Nevite nekdo nahodou jestli mela jawa 555 stejny valec jako jawa 550?Dik cuz
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 17:21
Jméno: salis
IP: uživatel2576
přesně jak psal mamlas. v 555 je tvar sacího kanálu v podobě srdíčka, at ti pošle fotku toho kanálku, pohled ze shora, a už budeš vědět
Datum: 14. srpna 2008 17:21
Jméno: 5vojta5
IP: uživatel2605
Datum: 14. srpna 2008 13:39
Jméno: mamlas
IP: uživatel720
Ne je tam jinej tvar sacího kanálu.
Datum: 14. srpna 2008 13:36
Jméno: 5vojta5
IP: uživatel2605
Nebo jeste popripade jak je rozlisit.Dik zdar
Datum: 14. srpna 2008 13:35
|



|