slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  263  264  265  266  267  268  269  270  271  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Áda      E-mail:      IP: uživatel3382    
cau chlapy prosimvás nevite jak mam udelat pripravek na snizeni hlavy na pionýra potrebuju nejaký pripravek abych to mohl upnout na soustruh dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: wawakk      E-mail:      IP: uživatel748    
tady si to najdeš sekce ůpravy http://www.cervenaprasata.com/
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
a co 4celistové klicidlo to by mozna slo
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: Áda      E-mail:      IP: uživatel3382    
¨na jednu hlavu to urcite nemam delam upravovane motory vozim hlavu hvezdu-nic moc chci ci udelat s lepsim spalovaekm jestly mas nejakej pripravek posly plsfoto na mejla dik moc zdar
 
 
Datum: 28. srpna 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak něak by to šlo....ale pokud to máš na jednu hlavu je to skoro škoda dělat. Ti ji udělám jestli chceš....:-) (ne že by to byla reklama a snaha získat práci jo...:-D )
 
 
Datum: 28. srpna 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Nakou kulatinu s prirubou a se 4 ma dirama na srouby, k tomu primontit hlavu to by neslo?
 
 
Datum: 28. srpna 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: mirecek      IP: uživatel1828    
doma jsem na sel dva písty na pionira a je na jednom je napsano A a na druhym C co to znamena?? a jeste jsem na sel valec a do toho pasuje jen ten s tim A dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To jsou toleranční třídy. A - nejmenší vůle, C největší vůle
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel3927    
Cau lidi mam Mustanga a on spatne tahne mám uz valec po vybrusu ale vzdycky kdyz dam trojku vnejakem mini kopecku tak musim dat zase dvojdu protoze ta trojka to neutahne ale po rovince to jezdi normalně poradte mi pyty co stym diky za vase odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
a nemas to blbe serizeny?? malej predstih?? chuda smes??? spatna svicka??
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
nemels to rozpulene?? je mozni zes v prevodovce prohosdil 2 kolecka to pak je 1 a 2 rychle po sobe a 3 netahle moc
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
vycisti kohout na nadrzi hadicku dej si palivovy filtr vycistit airbox koupit novy filtr vycisti karburator vyfukove koneno vyfuk podivej se jestli ti nepribrzduji kola namazat retez loziska ty se vycurej pred jizdou at si lehci a uvidis ze ti to prida ztraceneho kone:-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:22
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel3926    
hele hosi prechlastava se mi pincek nevim co stym prosim pomocte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: coco      IP: uživatel1648    
hele woowi budto to je plovakem ze je v nem dirka a ze je napustenej uvnitr a ze nevyplave nahoru a nebo je to pliskem jak rikaj tady kluci prihni tu mensi pazourku vic k ty stence a zkus to vyladit :-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
a plovak mas dobrej??
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
ty micalej21 nechci ti do toho kecat ale meles picoviny a jses vul ty a ne ja jehlo stelujes botatost smesi a en to ze se mu to prechcava vole
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Jestli se prechlastava, tak to nema s bohatosti smesi vubec nic spolecneho, musis nastavit hladinu v plovakove komore pryhnutim plysku dolu:-) na netu sou navody...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
toho vola neposlouchej dej jehlu v soupatku niz ma byt na druhem zarezu od vrchu tak si s tim pohrej
 
 
Datum: 28. srpna 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
prihni o kousek ten plisek v plovakove komore smerem dolu jen o kousek a vyskousej to kdystak musis jeste vic nebo na opak
 
 
Datum: 28. srpna 2008 13:12
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel368    
Můžu dát do pionýra 20 svíčky pal nr 17c a pal 14-7y? Nebo to něčemu uškodí?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
dej tam co chces...hlavne jestli to ma normalni kratkej zavit a jede to ...dlouhy svicky z auta tam nedavej...podle oznaceni nevim o jakou svicku se jedná..
 
 
Datum: 28. srpna 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
nic by to nemelo zrobit
 
 
Datum: 28. srpna 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: Kompost      IP: uživatel111    
Zdarec , mam takovej problem , nemužu mit na karburatoru žádný sání ,fitr a dokonce ani silonku. Když na nem prostě neco je tak to nejede a nejde vytočit. Za jizdy ve 30km rychlosti sem pred neho daval ruku a div mě nesežral prsty jak to sálo . Co by to mohlo byt ? Jehlu mam na druhé zastrčce ze spoda a volnoběh dobrej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: ulis      IP: uživatel368    
treba mas volnÿ predni kolo
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
a nemas zacpanej filtr a airbox??? Pak dalsim problemem muze byt vysoka hladina a nebo prorezana hlavni tryska...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Mas bohatou smes tak to potrebuje vic vzduchu aby to horelo
 
 
Datum: 28. srpna 2008 9:15
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To budeš mít asi něco s pístem... mě to dělalo něco podobného, ale místo sání to foukalo... Na volnoběh to jentak tak běhalo, ale při přidání plynu, to normálně flusalo ven, místo aby sálo... TAk jsem sundal hlavu a válec, a zjistil, že je kousek pístního kroužku ulomenej... Možná to budeš mít tky něco podobného... S tim sáním... Zkus se pořádně podívat do motoru...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 0:22
 
 
 
 
Jméno: Kompost      IP: uživatel111    
hej ty seš asi gramlavej , ja na te diře do karbecu nemožu met nic ani silonku jinak to prostě nejede ! chapeš nauč se čist !!!! A nevim čim to je....
 
 
Datum: 27. srpna 2008 23:50
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak skus vyměnit filtr..
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je kravina že bys neměl na karburátoru sání. sání je ta díra u šoupátka. mě to funguje normálně ale řve to když nemám filtr. a saje taky hrozně moc ale jezdim s klidem kolem 80. když dám fltr tak je sice hlasitější nez ostatni, al zas vic jede...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: Kompost      IP: uživatel111    
no mě právě strašně moc , vubec to nechapu .Chtěl bych aspon nějáký sání na to at to tolik neřve a nelita tam bordel ale bohužel nemožu. Nevite co s tym ?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
to je nějaké čudné,jakto vytočím tak mi to trochu saje když tam dám ruku tak to trochu je cítít že to táhne vzduch ale že by nějak extrémně to ne
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
borci kamoš si na 21 snižil hlavu o 1 mm ale prej m to nejede mi rikal..... tak me napadlo ze se asi musi zmenit predstih ne? jinak predtim to jezdilo bezvadně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
pokud to udelal dobre a snizil to az o 1mm tak by teoreticky musel 91 oktanovy benzin detonovat sam od sebe..pokud uz tedy nema vylitane krouzky a malou kompresi...to je divny...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak dej potom vědět, jak to jede s stooknatovkou :-D :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jede to lip lip se to vytači.. má lepší průběh výkonu.. zkusime tam dat 100 oktan a uvidime... soustruh mu neni cizi ale flexa taky ne :-D ne soustruhem
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ariel      IP: uživatel111    
jede lip jak před tym ? dyžtak o kolik ? a ja kto zmenšoval na soustruhu nebo flexou ?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mu rikal at to nedela ale to je ted uz jedno....... zajel sem za nim sestelovali sme to a ted to litaj ak drak! vul nemel dotahlou poradne tu hlavu xD sem za nim prisel rekl at mi to ukaze sem se podival na valci proste kapky smesi tak se podivam na hlavu a rikam ti blbe to nemas dotahly :-D tak sem to sundal ocistil nandal DOtahl a jede jak drak
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
na sníženou hlavu by asi byl nejlepší jednokroužek aby se snižila komprese ale to se nesežene na malý výbrus:-(
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Milimetr neni něak závratně moc....záleží taky spíš na tvaru spalováku...! O to jde....! Ale předstih rozhodně menší no...cca 1,7
 
 
Datum: 27. srpna 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
o 1 mm? pane jo, tak to už je dost, ať zkusí zmenšit předstih, ale taky je možný, že svíčka nemusí házet jiskru, páč se v pracovním prostoru zvýšil tlak, ale nejprv bych zkusil ten předstih, když to ani neškytne, tak zkusit lepší svíčku
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
jj taky si říkám že by měl změnit předstih-pravděpodobně ho zmenšit
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D:-D:-D mam taky dementni dotaz:-D kdyz si prevrtam valec v babete na 40mm sel by tam dat ten tuningovy pist na pionyra 40mm jako jestli se to vleze do kliky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: J. Sedláček      IP: uživatel4371    
Píst na cachtla a Babetu je o něčem jiným, stejné je pouze vrtání.
 
 
Datum: 20. října 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
pokud to ma stejny cep(14.1mm) tak samotny pist by se dal upravit...jednalo by se o zkraceni o nejakych par milimetru...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
aha nevsim sem si toho dementni od toho co se ptal
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
já sem mu to potvrdil.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
posledni dobou tady každej nadava na toho kdo nevi jak to je........ vy ste snad vzdy vedeli, jak se steluje predstih?? Co je to tryska???
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
dmentni dotaz, pionýr má píst delší než je babetový.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
Cau seso, mas i jednokrouzkovy pist velikost 40mm ? Nasel jsem tady na strankach 40mm jenom krouzek, tak nevim jestli je to chyba, nebo jestli takovy pist nemas. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
uz je k mani
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Fichťo      IP: uživatel3485    
Ahojte,co je podla vas lepsie??mustang alebo pionier?? mam na vyber si kupit stych dvoch a nwm sa rozhodnut(obidve su po GO celkovej),dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stando dyt má este pricku na nadrž ne????????????
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Fichťo      IP: uživatel3485    
Tak chlapi dikes :-) ,ten mustang sa mi aj viac paci,vacsia nadrz a sirsie riditka,a je aj lahsi :-) ,este raz dikes za info draci
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
pro 00: kde si vzal ze mustang ma pevnejsi ram?? Ten ram je na 98% stejnej jako ram z pionyra...ty zbyly 2% jsou jiny uchyty nadrze,sedacky,zadniho blatniku a tak...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
nej je jawa 22
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Záleží co od něj očekáváš. Pokud chceš bastlit a přidělat na to blikny a tak to asi mustanga. Ale pokud chceš jenom jezdit tak to vem srdcem. S tímhle ti nikdo neporadí.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:51
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
A má pevnější rám
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
mustang je sportovnější, mi osobně se více líbí , jak psal nekdo pode mnou tak už i vypadá trochu jako motorka, když to někde položíš tak na tom nemáš kromě nádrže a kastlíku snad co podřít :-P
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
No výběr je jen na tobě, co se ti víc líbí, ale já bych šel do pionýra :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
do mustoše naleješ víc benálu
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
mustang je lepsi na jezdeni z hospody ve 3 lidech...aj 5 nas na tom jelo...je dobry ze mas u mustanga nadrz mezi kolenama,lip se to poklada do zatacek...jinak vykonově sou to dve naprosto stejny motorky
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: teken      IP: uživatel3030    
no ja tak motory to ma stejny ne? tak zalezi jen na tobe co se ti liby ale mustang je mustang
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja bych mozna volil mustanga,ikdyž mam pionyra.....už se mi asi okoukal :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Lepší je pionýr,aspoň mě se líbí víc.Ale je to jen na ježdění kolem komína no,nikam dál se s tim nedá jet,je to pak dost nepohodlný
 
 
Datum: 27. srpna 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
šel bych do mustanga, ten vypadá už trochu víc jako motorka než pincek, i když neřikám že pionýr je špatnej stroj... ;-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdarec draci, nasel sem moc zajimavy clanek a zajimalo by mne ci stim nema nekdo nejaky skusenosti na motorkach http://www.techblog.cz/technologie/vstrikovani-vody-do-motoru.html ... diky za vedomosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
neco takovyho se podomacku bastlilo na skodovky aby trochu lip jeli ve vysokejch otackach...bylo druhy cerpadlo na vodu a jemná trska a podle otacek motoru to delalo takovou páru do vzduchace(do sání)...zvysenim vlhkosti vzduchu(o nekolik malo procent) to jelo líp...na vlastni oci jsem to nevidel,ale uz hodnekrat sem slysel o tomhle socialisticko-normalizacním tuningu skodovek..
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
ty jo... docela cumim!! no ale do motorek newim no... treba casem by se to tam dostat mohlo kdo vi..:-) takovej fichtl by to potreboval... kluk se taky rad zahrejva...:-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo vim že to bylo v letadlech ale na motorkach to sem v životě neslyšel....
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel3030    
zdarec hosi prosimvas cim to je kdyz my fekal ani zaboha nechce chitnout jen skopecka chitne a podlouhe dobre a kdyz jede tak se strasne dusi trysky sem cistil predstih to prej neni a volnobeh nwm tak cim to je?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
mas to blbe sestelovany,to je celý
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Me to dalo taky... seridit kladivko ....odtrh
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli tito zacalo delat zniceho nic a nehrabal ses vtom tak to bude mozna guferem pod zapalkem tobys muel sundat ten kos scivkama a magneto, a gufero kousek narazit dal nebo ho lepsi vymenit rozmery ma 17_30_7
 
 
Datum: 27. srpna 2008 9:28
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
me to delalo taky dal jsem predstih 1.5mm pred horni uvrati a je to OK. akorat az to budes nastavovat tak doporucuju sundat hlavu a zmezit tech1,5mm posuvkou protoze jak je svicka nasikmo tak to skresluje a vefinale to je spis dvojnasobet ten namerene hodnoty
 
 
Datum: 27. srpna 2008 6:51
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
určo to bude neco v papalk tak skus udelat předstich a odtrh. a Skus jinou svíčku
 
 
Datum: 27. srpna 2008 0:02
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel3011    
Čus máte někdo zkušenosti s touto úpravou(jak jste spokojeni)? a jestli ten výkon a otáčky odpovídají?dík za odp.http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3913    
ten kit teda neni zazrak...nekteri lidi tu delaji brutalnejsi upravy...vyrazis vlozku,pridelas 2 kanaly navic nebo ty puvodni o dost rozsiris...nechas stocit kliku..koupis tu jednokrouzek a ocelovej krouzek a je hotovo...psali tam o vykonu a o cene..ale nepsali nic o tom jak dlouho to vydrží???
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
pokud vim tak s nima dela i azmarek a na spoustu veci od nich jsem cetl pozitivni komentare a 6,5 koni to zase jeste ne fichtla neni tolik
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel3011    
Myslím ten kit pionýr 6,5hp
 
 
Datum: 26. srpna 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel3884    
Zdary, chtěl bych se zeptat, jak a hlavně kde se provádí výměna ložisek na klice-jde mi o babetu 207, měl bych to asi po výbrusu udělat, (nebo ne?) abych nekupoval novou. Dá se to někam zadat jako výbrus, nebo si musím někoho shánět? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel368    
Brý den. Stala se mi fakt extra věc. Mám motor, nevím jestli je po výbrusu a po kolikátém... Sundaval jsem hlavu a při nešetrném nasazení mi praskly 2 ze tří kroužků. Jak zjistím jaký rozměr kroužků mam kupovat. Jak měřit nebo jak co s tim...:-D A pak se motor zase zabíhá více maže a tak?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
3 krouzky se delali od 550 az po vyroby exportnich mustangu(rok 69),exportni mustangy meli jeste 3 krouzky jako 21,klasickej mustang 23A(od roku 72) mel z vyroby uz pist na 2 krouzky a od te doby se to delalo na 2 krouzky,po vybrusu ti dali pist s 2 krouzkama...jinak do toho 72 se delalo vsechno na 3 krouzky,mohl si mit treba patej vybrus a melo to 3 krouzky...po 72 se soucasne s mustangy delali i novejsi verze 20 a 21 s jinym zadnim plechem a maskou na svetlo z mustanga(jiny ramecek),jednodilna riditka a ouzka zadni kyvna vidlice jako u mustangu...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:59
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
salis: skoda ze jsem nedavno rozebiral motor a tam je trikrouzkovej treti vybrus... . trikrouzkovy se delaly driv vsechny rozmery, nebo minimalne vsechny do rozmeru 39.00
 
 
Datum: 26. srpna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
for all: zastávám se fojty!!! máš orig, bez výbrusu, nebo 8. výbrus, ale to bys ho tam musel dát ty, jinak se nic jinýho se 3 kroužkamna na fichtla nedělalo radime, pokud máš 2 pístní kroužky tak můžeš mít taky originál, píst nemusí mít tři kroužky, ale pokud je má tak je to jistota že je to bez výbrusu.......
 
 
Datum: 26. srpna 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vem ten valec do mototechny a rekni ze nato chces krouzky
 
 
Datum: 26. srpna 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
to je blbost...ja mám mustanga 0.výbrus a mám dva kroužky,takl neraď,když nevíš ,jestli je to správně..změř si vnitřní průměr válce,38mm=0. výbrus(originál) potom to jde po 0,25mm tzn 1. výbrus je průměr 38.25 2. výbrus 38.5 atd atd..podle toho kup kroužky
 
 
Datum: 26. srpna 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Protoze mel original 3 krouzky a kdys si delas vybrus daj ti tam 2:-)
 
 
Datum: 26. srpna 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3910    
to fojta: ako môžeš vedieť, že nemá valec ešte brúsený??
 
 
Datum: 26. srpna 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Změř průměr válce jak ti raděj na jawamánii.....
 
 
Datum: 26. srpna 2008 15:41
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel368    
Ale válec sem sundaval... sem se splet. Jaktože mám 0 výbrus?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
mas 0.ty vybrus.kdyz jsi sundaval hlavu tak todleto se stat nemohlo leda ze bys sundaval valec.kdyz uz budes menit pist.krouzky tak vymen vsechny(lepsi komprese,lip to bude stirat,a odvadet teplo).pokud budes jezdit s tim jednim tak to nebude moc tahnout a bude se to hodne hrat(hlavne).kup si od sesy ci od nekoho jineho(hlavne nove)pist.krouky tak je jejich prumer 38,00mm
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel3908    
ahoj hosi mam problem pulil sem motor a podarilo se mi ustipnout kus pistu. Ted mi to nejde nastartovat ani roztlacit. Myslite ze to muze byt tim pistem diky za odpoved. Michal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jen pro mou zvědavost... jak se ti to přihodilo?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
říká ti něco slovo předstih a odtrh?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
jak moc velkej kus?? pokud se jedna o malinkej kousek tak tim to neni,pokud si urazil uz vetsi kus tak je to tim...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: jaxon      IP: uživatel1831    
zdarec chci si koupit ten plastovy rychlopal a ktomu lanko na rychlopal,bude mi topasovat na jawu 555?je tam kolejka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Rchlopal tzn. rychle palit a to znamena ze kdyz s tim kroutis tym vic palis a mas vetsi spotrebu nez kdyz s tim nekroutis :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
proč se tomu vubec řika rychlopal??
 
 
Datum: 26. srpna 2008 16:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
joo rychlopal z 21 je dobrej...to souhlasim...nebo se delal i rychlopal stejny konstrukce jako je ten plastovej,akorat byl zeleznej...ten je taky supr...ale pokud dobre namazez tu kolejku z 555 tak funguje taky supr..mam kolejku na peraku a vraci se lip jak rychlopal...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:41
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak sem nerozumel ja neevsiml sem si toho PLASTOVY sorry
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ted si nerozumime :-D ja myslim ten rychlopal co ma 21 ne zadnej plastak :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
pasovat bude,ale je to neoriginalni a na parezu to bude docela opičárna...jinak z vlastni skusenosti rikam ze ten plastovej rychlopal stoji za hovno!!! Má krátkej krok,ten plast ve kterym sa zachytava lanko se rychle rozpadne a celkove to dost drhne...kdyz pridas 100,-navic tak sezenes obyc rychlopal...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já ho tam mám a funguje skvěle.. nezasekává se nic....
 
 
Datum: 26. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
bude,určitě!
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus.. vím, že to sem vůbec nepatří, ale dost mě to zajmá.. Když je yamaha DT 50 má 2,1 kW a max. rychlost (píšou) 45 km/h. Tak de to nějak otevřít? Kolik by to jelo, kdyby se to otevřelo? A ještě kdyby se k tomu dal laďák? kolik by to přidalo kW? a max rychlost? díky moc.. (a kolik asi stojí to otevření) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel3947    
oni tam sice pisou max rychlost 45 ale moje dandyna taky jede pres 80 a pisou 65. ale ta motorka je strasne draha na to ze je to 50ka za ty prachy bych urcite pockal na 125
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel3947    
oni tam sice pisou max rychlost 45 ale moje dandyna taky jede pres 80 a pisou 65. ale ta motorka je strasne draha na to ze je to 50ka za ty prachy bych urcite pockal na 125
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele, a když si tu motorku koupím, tak co s tím musím udělat, aby mi to jedlo těch 90?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel763    
pocuvaj otevirani? jednoducho za prve se ti pohraji ve vyfuku tu klapku co tam je tak ju otevru aby isla na doraz a vmena ti trisky za vjetsi a udelaj ti kde chces aj ked bude pisane na AM otevru ti to bo ich nezajima ci bude pruser oni ho nebudu mnet ten pruser to ne ich zajimaji peize a stoji to 3500Kč ja si daval otevrit apriliju RS 50 a jede mi pres 100 km/h a v pohodea v TP je pisane ze max rychlost je 45a moja jede o hodne vic tak asi tak zdar
 
 
Datum: 26. srpna 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
ta uz je asi otevrena...otazkou je jakej ladak tam das?? Pokud tam das nejaky co je nevhodny tak ti to vykon akorat ubere....myslim si ze tech 90 je az dost a bal bych se u te motorky,kolik ten motor vydrzi,kdyz je otevreny a jeste tam das otevreny (ladeny) vyfuk...podle me z toho dostanes po upravach tak 3kw,ale zivotnost bude mala,ne-li nulová...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 16:43
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/206846-dt50sm.html no je to něco takovýhleho.. a ladák teda přidá asi tak kolik?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nj ona ta XBR je priskrcena schvalne.. ale jede to na mojich 55 KG suprove :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
Otevreny YBR jede necelych 120 a zavreny 100(99) ..takze za cenu likvidace motoru to nema vyznam otvirat...jinak ohledne ty Yamahy DT 50 ..na co ji chces?? pokud je bez papiru na jezdeni nekde v lese,tak ti ji mozna nekdo otevre,ale pokud je to motorka na dokladech AM na ktery se bude normalne jezdit po silnici,tak si to nikdo neveme na triko aby ti ji otevrel..v servisu rozhodne ne...jedine ji otevrit doma na koleni...jakej je to model?? ty stary byli uskrceny na vyfuku a karburatoru,ty novy maji uz vstrikovani a je to uskrceny v CDI...a musi se vymenit to CDI ...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hmm naše 125 YBR má uškrcenej výfuk... no prostře z válce je průmer dvakrat vetsi nez začátek t´trubkly na vyfuk.. (je zkosena do kuzelu, dal uz je ten prumer stejej) takze by akorat stacilo uriznout to zkoseny nahradit tu trubku stejnym prumerem a jelo byt o jak delo... takže neco takovyho muže byt i u toho DT
 
 
Datum: 26. srpna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a to je přímo ve vejfuku? takže kdybych tam dal ladák, tak by to tam už nebylo?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a co se odstraní jak? někde tam, kde to prodávaj? a bude to mít ají silu?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
po odstraneni restrixe ci jak tomu rikaj (neco bude ve vejfuku nebo mozna priveva) tak to poleli minimalne 80
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Cawte draci,je normalne ze uz po prejdeni 400km(zabeh),sa mi niekedy motor prehreje??je to svieckou?? ja nejak mojho fika nedrzim v 6500 :-D:-D,mam 38mm priemer ,diki hosi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
pokud to neni spatne serizenym zapalovanim,ucpanym vejfukem,nebo zasranejma zebrama na valci,nebo chudou smesi,tak to spusobuje to ze malo mazes...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Určitě mám na svém víc jak 1500km od GO a když jedu do kopce a trápím ho na vysokej kvalt, tak znatelně zvadne i po takovémto zajetí. Nečekej že za 400km po GO bude výbrus už nějak zázračně uvolněnej. :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2008 10:58
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Možná že by to mohlo být předstihem.
 
 
Datum: 26. srpna 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
zdravim která svíčka je lepší na studený starty a která na teplo ??? (N14c,N15c,N17C) nějak se mě to popletlo a mam v tom teď bordel :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 1:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
ja tam mam starej PAL-SUPER a chyta to za studena i za tepla a jede to porad stejne dobre...nej svicky co existovali...brysky sou k nicemu...houby to vydrzi ty novy svicky...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:03
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
já tam mam N17C chytne na první někda druhý našlápnutí a za tepla tahne dobře
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
hmm tak to je divný muj fichtlik jede na 1. našlápnutí a za tepla nechce moc tahnout a to tam mam N14c
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
n17c je na studeny starty a n 14c je na teply starty
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:24
 
<  263  264  265  266  267  268  269  270  271  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 3:45:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu