|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec mám takovej problém občas když chci nakopnout svýjo fichtla tak se mmi zasekne na tom první sešlapu a pak to furt musím zkoušet a povolí to tak po 10 sekundách a pak když dám nakopávačku moc nahoru tak se to zase kousne  poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 13:33
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
jj jinak se k tomu nedostaneš
Datum: 08. srpna 2008 13:33
ale to bys musel přepůlit motor zhe?
Datum: 08. srpna 2008 12:42
to sem měl taky a radši to voprav, mě se to pak úplně posralo a ta startpáka vůbec nefungovala, prokluzovala
Datum: 08. srpna 2008 11:57
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Datum: 08. srpna 2008 10:40
 da sa tu objednat valec co ma 8 vybrusov a neviete kolko by to stalo prosim ak viete tak odpiste zatial dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 22:06
Jo měl ho tady, stál 800,- válec, píst a čep ale měl to brzo vyprodaný takže nevím jestli ho teť má.
Datum: 08. srpna 2008 22:06
tady ne tady je jen na nultej
Datum: 08. srpna 2008 16:41
nemyslel si píst?
Datum: 08. srpna 2008 10:36
 čau draci řeším menší problém z bratrovím mustafem startuje na drc když je vyřazený nechá se vitočit div se nerozkočí na jedničku to smíma 100kg jede skoro 30kmh ale tak od 20kmh to malinko pocukává na dvojku se dostanu ke 40 pa tomu klesne víkon a odmítá tahnout a to to má 15zub a dřív to s 13zubem jezdilo ne dvojku 60 a na trojku 75 ted sem rád za 55 ne trojku je tam nová jehla vičištěnej karbec nová hlava z pístem nova indučka kladívko kondík svíčka vičištěnej vzducháč (jo když ho odpojím a nechám to jet bez filtru tak to zdechá) skoušeli jsme rúzně seřízenej předstich a furd nic a přitom krásne táhne (do 40) už nemám tušení počem jít
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 11:01
Jméno: michal
IP: uživatel3709
no on bratr tvrdí že mu to blblo aj s 13 ale asi to radši zkusím a uvidím
Datum: 08. srpna 2008 11:01
Dej tam zpátkY to 13 z kolečko, 14 je podle mě na seriovku taky dost
Datum: 08. srpna 2008 10:39
Jméno: michal
IP: uživatel3709
proste mi nešlo do hlavi proč to na jedničku vistřelí na dvojku to do teh 40 táhne uplně nádherně a pak to začne zdechat
Datum: 08. srpna 2008 10:19
Jméno: Monty
IP: uživatel13
omg proč se fyzika neučí už od první třídy....
Datum: 08. srpna 2008 10:16
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Tak to se nediv ze ti to nejede. 15-ti zuby kolecko je hodne do rychlosti, ale min do otacek. Proste to ten fichtl neutahne. aby to jelo tak se to musi tocit!!! Jestli ti to na 13-ti zub vytacelo na trjku do max. otacek tak dej 14 ale 15 je jen pro ty kterejm to toci aspon 9-10 000ot./min. Na 14 ti to pojede tak 82-84 podle toho jak ti jelo 13ti kolecko
Datum: 08. srpna 2008 8:56
naftový auta můžou táhnout id od hora  4taky táhnou od spoda .. u nich se dá rozjet v autě na volnoběh
Datum: 08. srpna 2008 8:55
Jméno: michal
IP: uživatel3709
tak proč to prostě při určitých otáčkách strácí víkon od spoda táhne krásně pak se dostane na tu svou hranici a totální pokles (chová se to jak naftoví auto z ucpaným palivovím filtrem)a bratr tvrdí že z 13 zubem to bylo ještě horší
Datum: 08. srpna 2008 8:48
a tam máš 15 zubové sekundární kolečko??jesi jo,tak to ten motor asi neutáhne..
Datum: 08. srpna 2008 8:27
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci mám fichtla po výbrusu je tam první výbrus mám tam tachák s kola a je možný že mi jede na dvojku 55km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 11:27
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
V tom pripade, pokud dobre pocitam podle prevodoveho pomeru, tak ti to na trojku jede 94km/h? cos je absolutni blbost, proste spatne nastavenej tachec
Datum: 08. srpna 2008 11:27
Jméno: martin123
IP: uživatel1411
jo vfklidu ma jede 50
Datum: 07. srpna 2008 22:54
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
to vis ze je to mozny, nastav spravne obvod kola  (v tachometru...)
Datum: 07. srpna 2008 21:52
Jméno: urci
IP: uživatel1277
 Ahoj,chci se zeptat,mě na šroubu ve válci uvízla bezbečnostní matička(ta stou gumičkou) a má strhlej závit a nevim jak to mám dostat ven.DÍK za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 10:08
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no jestli tam máš eště dost místa, tak tam udelej za tu strhlou matku ještě kontramatku, pořádně ji dotáhni a pak tu matičku v kontramatce blíž k válci uplně normálně povoluj. mělo by to jít...
Datum: 08. srpna 2008 10:08
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
tak to bodni svarekckou stejne tec zavrtny sroub vyhodis
Datum: 07. srpna 2008 22:15
Jméno: urci
IP: uživatel1277
Tam matička má strhlej závit a nechce jít ven.
Datum: 07. srpna 2008 22:07
Jméno: urci
IP: uživatel1277
Jo na to tom šroubu jak spojuje válec s hlavou a motorem jsou tam 4.
Datum: 07. srpna 2008 22:04
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ja jsem z teho tvojeho popisu taky moc nepobral jako myslis matice na zavrtnem sroubu co de prec valec a hlavu ?? tak na tom mas strhly zavit?
Datum: 07. srpna 2008 21:45
myslíš pojistnou matku s polyamidovou vložkou proti povolení, to sem pochopil, ale nevim, kde myslíš? nikde sem neviděl, že by se někde na válci používali tyto matky
Datum: 07. srpna 2008 21:44
Bespečnostní matička? S gumičkou? A ve válci? Tak to nechápu.
Datum: 07. srpna 2008 21:41
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 Zdarte,jakou cenu ma klikovka+ojnice?na tah je uplne vyborna a do stran to je tady good!jo,ja vim ze to jsem nepatri a nechci delat Sesovy konkurenci,ale potreboval bych se zbavil hodnej dobrych dilu na fechtla-nedostatek mista'(k prodeji i taheleta zminovana klika)tak kdyby mel nekdo zajem tak napiste icq 499037721.kdyz tak poslu foto dotycnemu.tak at vam vali.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 22:33
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
di s tym do haje ja si to radsi kupim od sesi a mam jistotu ze je to nove
Datum: 07. srpna 2008 22:33
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Ahoj ,chtěl bych se zeptat,něco mi chrastí ve válci ,ale chrastí to jenom když dám šoupě nahoru prosim poraďte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 18:10
a nebo jestli to nechrastí pod válcem, to by potom mohl bejt primární řetěz, když neni motor v tahu tak je řetěz volnej a moh by ti trochu drhnout o karter
Datum: 07. srpna 2008 18:10
přesně, buď pouzdro nebo kroužky, ale spíš asi kroužky
Datum: 07. srpna 2008 18:07
to je bud bronzovy pouzdro nebo krouzky praskly
Datum: 07. srpna 2008 15:52
Jméno: Winc
IP: uživatel3667
 zdarec borci užjsem tu měl dotaz na zajíždění motoru ale zapoměl jsem tam napsat že když jsem poskládal motor tak byl hrozně tuhej takže to bylo uplně bezva generálka a ten výbrus teda newím jestli se tím pádem taky zajíždí protože jsem tam dal ze strejdovyho mustanga a když ho zkusíte bez pístních kroužků šoupnot do válce tak tama proklouzne a nakonci se zastaví tak newím jestli mám taky michAT OLEJ V 1:25 ANEBO CO s ním mám tím pádem dělat poradte!!!a jestli ho mužu vytáčet do vysokejch otáček nebo ne NAPIšTE díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 20:14
Jméno: Winc
IP: uživatel3667
napsals mi špatně ICQ!!!napiš si moje 471-514-206
Datum: 07. srpna 2008 20:14
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
nějak ti nerozumim... napiš kdyžtak večer na icq 398-011-306
Datum: 07. srpna 2008 14:31
Jméno: Winc
IP: uživatel3667
jo a v tom válci není žádná vůle pasuje tam uplně dobře!!!
Datum: 07. srpna 2008 13:01
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 čau chlapi, mám takový problém poslední dobou se z motoru za jízdý ozyvají takové zvuky jakoby píst narážel na hlavu ale de to slyšet nebo spíš i cítit jenom když je motor zahřátý... nevite čim to može byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 18:17
no jasný v háji klikovka nebo nevim...
Datum: 07. srpna 2008 18:17
Jméno: FICHTL 555
IP: uživatel1409
NEZNIČI TI TO SVÍČKU
NEBO SE PODIVEJ JAKA JE MEZERA MEZI PISTEM A VALCEM JINK NEVIIM MOŽNA KLIKOVKA A VŠECHNO MOŽNY TAK ČUS AT TO SPRAVIŠ
Datum: 07. srpna 2008 12:32
Jméno: zdenda
IP: uživatel426
 čus lidi hele nevite kde bych mohl sehnat otáčkomer a tachometr na jawa 639 (třinda) jedno jestli pouzity nebo new. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 13:20
mototechna,burza,inzeráty...!
Datum: 07. srpna 2008 13:20
Jméno: zdenda
IP: uživatel426
oprava ne na 639 ale na 634 třinda sry
Datum: 07. srpna 2008 12:23
 Zdarec lidi muže mi někdo poradit?klepe cinka mi v motoru mam babetu 210 a nechce jet do otaček prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 11:51
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
jak pisou tady kolegove vysypane loziska nebo polamane pistni krouzky popr mas vysypane loziska na klice jestli chces vedet vice tak icq 266-064-424
Datum: 07. srpna 2008 11:51
nebo rozsypany ložiska ae nevim jestli babeta naky vubec ma
Datum: 07. srpna 2008 11:26
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Viděl bych to na polámané pístní kroužky,sundej hlavu válce,válec a podívej se ,jestli jsou ty kroužky na pístu v pořádku ,pokud ne ,tak je vyměň.
Datum: 07. srpna 2008 11:04
 PROBLEM vcera me mustang prestal jezdit benzin tece a jiskru to dava tak ze tri proslepnuti tak 1-2 a indukcni civku jsem taky zkousel vymenit a ta to dela taky (nemuze to byt ze mam prehozeny kontakty a jestly jo tak jak patrijou na covce je na jedny strane 15 a na druhy 1 tak nevim) a svicku jsem taky zkousel vymenit jo a odtr a predstih jsem nikdy nesteloval DIKY ZA ODPOVEDI
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 21:30
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To je urco odtrh... vem si nuz(britvu ma 0,4mm), dej pist do horni uvrate, povol sroub na kladivkach a dej mezi ne nuz, priloz kladivka k sobe a utahni, pak mas mezeru nejakych 0,45 v horni uvrati, to by melo stacit
Datum: 07. srpna 2008 21:30
Jméno: FICHTL 555
IP: uživatel1409
SKUS VYZKOUŠET SEŘIDIT PŘEDSTIH
Datum: 07. srpna 2008 12:37
Jméno: FICHTL 555
IP: uživatel1409
SKUS VYZKOUŠET SEŘIDIT PŘEDSTIH
Datum: 07. srpna 2008 12:37
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
No tak na 1 to je kostra ta vede k ramu .... a na 15 je drat ze zapalování z cívky  ... jinak skus třeba kondík kladívka? ... nebo neuvolnil se ti nejakej drat v zapalku? ...
Datum: 07. srpna 2008 11:03
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar draci koupil sem píst/1 výbrus a nandal sem ho tam ale mám tam napsaný 38.25 ae mám ty písmena vzhůzu nohama vadí to nebo ten píst musím obrátit?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 15:59
Jméno: salis
IP: uživatel2576
a když tam neni ššipka, tak se koukni na 1. zámek pístního kroužku měl by být přímo na hoře, to znamená, že na opačný straně než je výfuk..
Datum: 07. srpna 2008 15:59
Jméno: Monty
IP: uživatel13
na pístu by měla být malá šipečka tak ta by měla správně směřovat dolů
Datum: 07. srpna 2008 9:31
nicemu to nevadi protoze do valce se nikdo divat nebude a vzadnym pripade neotacej pist ve valci....pak by se ti mohli za jizdy zakousnout krouzky do výfuk kanálku a mohl by ses dobre rozsekat  dej na me
Datum: 07. srpna 2008 8:38
 Mam dvojkružkovy pist a je na nom vyrazene 3B co to znamena diki za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 22:22
Diki moc za odpoved
Datum: 07. srpna 2008 22:22
3B je většinou u těch starších strojů, já mám třeba jen číslo, ale to 3B znamená, 3. výbrus s přesností pístu B, takže počítám, že válec budeš mít s přesností C
Datum: 07. srpna 2008 18:19
JO diki moc za odpoved uz vim co to znamena
Datum: 07. srpna 2008 10:35
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
3 bude velikost vybrusu a b bude beckovej vybrus to je tesnost valce jo ja to tam mtaky akorat 8a salis
Datum: 07. srpna 2008 9:44
asi 3. vybrus a b je cosik tesnost ve valci lebo co
Datum: 06. srpna 2008 23:44
Jméno: salis
IP: uživatel2576
to bude asi 38 ne 3B, k tomu následuje 25 nebo 50 nebo 75,.... je to průmer pístu
Datum: 06. srpna 2008 23:28
Jméno: linkon250
IP: uživatel3696
 kteri je lepsi pist 2kruzkovi alebo 3kruzkovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 12:59
Jméno: pavko
IP: uživatel430
3 krozky sou best
Datum: 07. srpna 2008 12:59
Jméno: adas
IP: uživatel1069
a hlavní je že to vpodstatě nejni poznat, zkoušel jsem jeden kruh a dva hnedka po sobě a rozdíl veškerý žádný
Datum: 07. srpna 2008 12:22
Jméno: Standa
IP: uživatel3699
uz se na toto tema strhlo nekolik ostrych diskuzi. Asi takto...na 3 krouzky bude mit motor lepsi chod v nizkych otackach a pojede lepe do kopcu,ale kvuli velkemu treni jede max 65 , 2 krouzkovypist je dobry ale uz nema takovou silu jako 3 kr ale da se vice vytacet a maximalka muze byt i 75-80 (o jeden krouzek mensi treni) s 1 krouzkovym pistem nemam skusenost,ale sesa psal ze za jistych okolnosti to bude mit az 6,5 kone...
Datum: 07. srpna 2008 10:05
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
Stačí hledat v diskuzi a odpovědí najdeš víc než dost
Datum: 07. srpna 2008 8:50
Jméno: salis
IP: uživatel2576
2 kroužky bohatě stačí, jeden je málo, a tři je zbytečně moc
Datum: 06. srpna 2008 23:32
Jméno: nikotin:0,8mg
IP: uživatel3666
3kruskovi je lepsi na nizke otacky ,mato dobru silu v nizkich otackach a ten 2 kruzkovi bich povidal ze je skur na zavodi a taki zivejsi je ten dvoj.
Datum: 06. srpna 2008 23:16
 Caw,
obědnal jsem si píst ale zjistil jsem že je dělaný na čep 12mm ale pouzdro mám na 14mm, co stím mám dělat??? dík za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 20:22
u fichtla je cep 10 nebo 14,,12 je na sifona
Datum: 06. srpna 2008 20:22
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
mno pokud ti ho kdes ho koupil nevymenej tak stim asi nic neudelas
Datum: 06. srpna 2008 19:01
Jméno: akrij
IP: uživatel2656
 Co se může stát když jezdím bez filtru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 10:20
Jméno: Standa
IP: uživatel3699
nevim co je na tom pravdy,ale bez vzduchace by to udajne melo mit trochu vetsi spotrebu...a malinko vetsi vykon,ale jen nez se to poradne ohreje...jinak jak je psano nize....budes mit poskrabany valec od mini kaminku co to nasaje se smesi...asi nejlepsi je mit tam klasickej vzduchac,odecpane na nem vsechny diry aby tam sel poradne vzduch a novy filtr a nerozpoznas rozdil....pokud tam mas nejaky stary zaneseny filtr tak se nediv ze to s nim nejede...
Datum: 07. srpna 2008 10:20
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
S tim silonem bacha, už se to tady řešilo jak to kámošům vcuclo do válce při skoku
Datum: 06. srpna 2008 22:08
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Mustaf jj moje rec
Datum: 06. srpna 2008 21:38
já bych doporučil dat přes difuzor minimálně 2 vrstvy silonek .. páč když vám tam lítá prach tak se válec vydře
Datum: 06. srpna 2008 21:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
akorat drobet nicis valec to poznas po 3 nebo vice letech
Datum: 06. srpna 2008 21:13
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Komu říkáš mamlasové? ty......no raději nic,byl bych moc sprostej,asi jsi dost dobře nepochopil otázku tak se do toho neser
Datum: 06. srpna 2008 21:01
Jméno: mara
IP: uživatel426
vono by to chtelo obcas koupit novej filt mamlasove
Datum: 06. srpna 2008 20:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ono bez filtru a hlavne bez krabice to jede v urcitym rozsahu teploty motoru a otacek, ja si to driv taky myslel, ale jak se zahral bide, jak se zahral s filtrem parada
Datum: 06. srpna 2008 19:44
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
taky jezdim bez filtru, protže mi to s filtrem ani nejede a bez něj to je paráda
Datum: 06. srpna 2008 19:42
já ho tam třeba taky nemám a jede to v pohodě, všechny ty kolínka sem sundal, ustřih sem z látky kruh a dal to přímo na karbec a v pohodě, stačí mi to
Datum: 06. srpna 2008 17:57
Jméno: Monty
IP: uživatel13
já jezdím už 3 roky zásadně bez filtru a nikdy nebyl žádný problém... táhne to o 100% líp
Datum: 06. srpna 2008 17:51
nalice ti bordel a zacpe karbec a pak se budeš divit proč ti to nechce jet...ale taky nebude dobrej tlak protože vše pracuje pod určitym tlakem takže to ani nemusi jet
Datum: 06. srpna 2008 17:47
Jméno: Americana
IP: uživatel2656
 Ahoj,mám takovej problém a nevim co s tím,ještě včera mi jawa 21 chytla na nakopnutí a dneska ani ťuk,na nakopnutí chytne a korát když je zahřátej motor,když je studenej tak musím roztláčet.A když ji chci nakopnout za studena tak startovací páka občas proklouzne a to nedělala.čím to může být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 13:34
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
jestli ti startpáka prokluzuje tak je buďto moc volná spojka a nebo by moh byt startovací segment a kolečko co rozdáčí bez zubů.. a občas se to dostane do mrtvýho bodu... takovej problém sem taky měl
Datum: 07. srpna 2008 13:34
Jméno: salis
IP: uživatel2576
prokluzuje přes spojku, jinak zkus viměnis svíšku za teplejší. a taky můžes pročistit karbec
Datum: 06. srpna 2008 16:37
Jméno: vyfuk
IP: uživatel1828
 jak mam udelat dekarbonizaci vyfuky ,kdyz ho mam chromovej (typ mustang) a ty vsrechny dily co jsou ve vyfuku musim vyndat? DIK KLUCI
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 14:44
Jméno: Standa
IP: uživatel3695
no,vzadu na vyfuku je matka,tu povoliz a celou vlozku vytahnes a vycistis,muzes ji klidne polit benzinem a zapalit..na vyfuk mu vetsinou stacil kus klacku na ktery se namotal hadr polity technickym benzinem a krasne se to vycistilo...vyfuk nemusi byt zevnitr leskly,ale podstatne je aby mel spravne pruchozi vsechny trubicky a sterbiny...
Datum: 06. srpna 2008 14:44
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
všechno vyndej a pak to vyškrabej ja jsem to delal tak ze vezmes draty nejake pevnejsi aspon 1,5mm a vemes kulatinu do ni vrazis ty draty svaris to nebo sklepes podle moznosti das do vrtacky vrtacku das do sveraku nesadis vyfuk a zapnes vrtacku po tehle procedure se vyfuk leskne aj ze vnitr
Datum: 06. srpna 2008 14:01
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
 zdar draci mam prosbu kdyz dam plnej plyn na 3 tak se mi to hada pomozde dek nevim či m tot je !
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 11:28
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
A hádá se to motorově nebo převodově
Datum: 06. srpna 2008 11:28
|



|