|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: gizi
IP: uživatel3517
Posl.aktualizace: 20. července 2008 13:12
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
na te motorce toho z fichtla moc nezustalo...upraveny ram motor a nadrz tim to asi konci
Datum: 20. července 2008 13:12
Datum: 20. července 2008 12:59
má tam MIKUNI
Datum: 19. července 2008 21:36
ale je to nádhera, motor jak novej, prostě skvělý, zajímalo by mě, kolik to motoru přidá
Datum: 19. července 2008 19:06
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3539
myslim ze to ma tak spravene pre to aby zvacsil/zefektivnil nasavanie...predsa len je tam vacsia diera cez ktoru sa sype ta zmes z binnga...ale aj tak neviem ci to neni karbec mikuni
Datum: 19. července 2008 18:55
právě! kurna zrovna vsici co sem pisete tak skoro o všech vecich sem neska přemýšlel! tam, kde má být původní karbec tam má teď tyčku kerá je přivařená na rám, náhradní držák páč si všimni, že tam, kde je domeček pro klapku je málo místa a taky se tam nedá přidělat původní držák! no a podle mě je toi olepší v tom, že se nejspíš možná líp maže klikovka a takyse líp potom zmllhovatí směs a nemusí putovat cestu přes sací kanál bo jak to tam je
Datum: 19. července 2008 18:01
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
ma tam klapku primo do kliky melo by to min lepsi zaber odspoda a celkove lepsi plneni atd... teoreticky by tam sel udelat treti kanal pres misto kde byl karbec... po techto slozitych upravach motoru se ale musi upravit i ram a nebo motor pustit niz ku zemi
Datum: 19. července 2008 15:23
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
tu díru na karbec má zadělanou proto, protože to co je na tom motoru nad klikou je sání z karburátoru BING. upřímně- nevim proč to má daný přímo ke klikový skříni, ale já toho ještě nevim spoustu, tak se zkus zeptat samotnýho stejskyho
Datum: 19. července 2008 14:31
Jednoduse toe mrte borec a ma tam na tom docela peknej tuniing... a dost mu to asi poleti
Datum: 19. července 2008 14:12
Jméno: pepa
IP: uživatel2409
 čááu draci...heledte vymejšlím jak zlepšit chlazení fíka a jak sem tak koukal po dílně, mám pár hlav s vytočeným závitem prakticky kničemu...napadlo mě co takhle po obou stranách hlavy navařit pod úhlem na strany další dvě hlavy? na vedlejší hlavy by se přenášelo teplo z té prostřední a díky větší ploše proudění vzduchu by bylo lepší chlazení...co si otom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:44
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Svar to jednoduse autogenem, (plamenem)
Datum: 19. července 2008 20:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
taky sem nad tim jednou přemejšlel, ale nemam to čim vařit(hliník) tak sem se na to pak vybod.....šroubovat to nechci a vařit nemam čim no....
Datum: 19. července 2008 15:09
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no já myslim, že by to mohlo fungovat, ale když už budeš v tom montování, tak nějak vyrejpej ten spalovací prostor, ať je to lehčí. ale budeš asi muset hodně zkoumat jakej ůhel je nejlepší, aby ti to nefoukalo třeba na převodovku páč tam je to docela zbytečný... ale musim uznat - nápad je to zajímavej!
Datum: 19. července 2008 14:35
 nazdar . zhaním čep kliky ten dole na čz 175 typ 487 . pomozte nebo poradte kde neco takove sehnat .shanim a nevim si s tim rady sem ze slovenska a uz sem v koncich protoze mam noví ložisko ale čep který sem koupil je tenší o nekolik desetin milimetru . dejte tip kde takovi neco muzu sehnat . diki vopred a ospravedlnujem sa za moju slabu češtinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 10:33
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
 hoj nevite cim to je ze kdyxz nakopni pina jede dobre ale prudce pridam zadusi se ae hned se rozjede a pak vyleti do otacek ktere to chvilenku drzi a pak to vynechava na vys otacky jinak jede normalne
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 12:15
Jméno: peedor
IP: uživatel2039
prostě tam de malo benalu nebo vzduchu vyčisti karbec, filtr a zkontroluj hladinu plováku .. nebo to může bejt předstih ..
Datum: 19. července 2008 12:15
Jméno: Chosé
IP: uživatel3524
1:vičisti karburátor a filtr 2:jehlu v šoupátku o drášku níš nebo víš(má hodně vzduchu nebo benzínu) 3:ohřej motor a při plných otáčkách jemně hni se zapalovánim aby otáčky byly maximální(ale to nech profikovi) a kdyš ani jedno nezabere tak víbrus motoru a nebo na to kašli
Datum: 19. července 2008 10:00
 zdravim.Mam dotaz na kolik jde max prevrtat babeta 210? jak se pak chova motor? treoreticky by to mel byt nadctverec(pokad jsem si to ted nespletl  . asi me v zime ceka vybrus tak bych soupnul max vrtani at tech uprav mam vic
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 19:06
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
60 mi jede ted po rovine z kopca se povedlo 70 mozna by to dalo vic ale uz se decentne pretacel chce to na takove rychlosti bud jinak sprevodovat a nebo upravit pist ojnici a dalsi veci hlavne ty pohyblive casti at vydrzi vyssi otacky. proc by celisti mely vydrzet do 60?
Datum: 19. července 2008 19:06
Jméno: Michal J21
IP: uživatel1711
babeta moc tunit nejde nepusti ti to spojky pojede max 60km/h
Datum: 19. července 2008 18:40
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
ja to delat nebudu necham si udelat vybrus a pist ale jake je max vrtani? ale psis nez to me zajima jak se ten motor pak chova.. jestli se vytaci pomaleji estli taha odspoda nebo jak to je... narust vykonu tam asi nejaky bude a kdyz ne tak karbec z jawy 90 to jisti
Datum: 19. července 2008 15:20
Jméno: martin
IP: uživatel1521
70ccm to jde??
Datum: 19. července 2008 14:49
Jméno: mara
IP: uživatel1093
pokud mas prostredky a cas muzes ji prevrtat az na 70ccm
Datum: 19. července 2008 7:25
Jméno: jindra
IP: uživatel3507
 prosim o radu mam postavenyho fichtla do fichtlcapu koupil jsem uplne novi valec pist a potrebuji to co nejlip zajet aby to funkovalo tak jak ma a olej pouzivam od gastrolu TTS 2T ....olej dobry ci spatny diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 14:17
Jméno: Lug
IP: uživatel3536
ja jsem zajížděl motor na M2T dával jsem poměr 1:25 a je zajetý parádně ( po dobu 3 nádrží)... samozdřejmostí je že to nesmíš moc hnat do otáček
Datum: 19. července 2008 14:17
Jméno: standa
IP: uživatel3528
na foru montyjawa sem se docetl ze je to druhej nejhorsi olej po M2T a ze ma strasne tvrdej karbon,ale jinak strasne moc lidi rikalo ze je v pohode a dobre maze,takze bude asi dobrej....
Datum: 19. července 2008 0:23
Jméno: nick da dick
IP: uživatel3496
fichtla zajedes i na M2Tecko........kdyz to netocis a nedavas tomu jako prase tak se to dá...ale musis davat myslim prvni dve nadrze o neco vic oleje
Datum: 18. července 2008 22:49
Jméno: Jena
IP: uživatel2090
 Kde se daji sehnat pistni krouzky na dandy 50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:21
 čuss mám stejný problém... chtěl bych se zeptat, jestli si je sehnal a kde? fakt sem už zoufalej... asi nikde nejsou k sehnání nebo nwm  nejs nwm... nejlepší by bylo kdyby si mi napsal na mail zelgee@seznam.cz dík za odpověd
Datum: 08. listopadu 2009 21:21
 Zdarec chci se zeptat jestli nemá někdo na fichtla rozetu kolem 75 zuby. Nutně ji sháním na krosku. Podle stavu- kolem 300,- (+,-). Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 20:50
ja mam ale jenom venec!dyztak se ozvi na icq:424506575
Datum: 18. července 2008 20:50
Jméno: čtgtrg
IP: uživatel1834
 zdarec kam má směřovat první zámek na pístu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 17:14
Vždycky nahoru,tam není žádný kanál,měj se.
Datum: 20. července 2008 17:14
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Nahoru! A šipka na pístu(teda pokud ji tam máš) má směřovat k výfukovýmu kanálu...u pionýra dolů.
Datum: 18. července 2008 17:52
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Posl.aktualizace: 18. července 2008 17:59
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
supr ale úplně k ho...
Datum: 18. července 2008 17:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
když si deti hrajou tak to takhle dopadne
Datum: 18. července 2008 11:39
Jméno: martin
IP: uživatel1521
Nevím co je na tom mazec?? taková ptákovina....
Datum: 18. července 2008 11:03
strašná sranda....
Datum: 18. července 2008 7:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
jn , už sem to viděl a libilo se mě to , zvuka jak 6kilo
Datum: 17. července 2008 23:44
Jméno: fuck
IP: uživatel1411
 hoj kamos ma pincka po go jede mu 100kmh merili sme to tak ze on jel a my vedle nej ze skodarnou a jeli sme 100 a on nas furt daval muto proste vali ma 15 zube kolecko
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 15:40
Jméno: JAP
IP: uživatel111
tak to padly 2 rekordy , pro škodovku aj pro fichtla
Datum: 18. července 2008 15:40
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
tak nam to natočte , ve škodovce vedle řidiče muže sedět kameraman a natačet zaroveň pincka a zaroven tachač škodovky !!! A pak ti budem řikat třída
Datum: 18. července 2008 14:08
Zase kámoš tady je to samej kámoš nikdy jste nic neciděli jenom kámoš povídal a jelikož je vám max 13 tak tomu věříte
Datum: 18. července 2008 11:56
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
no ma 8 vybrus dobre zajety s jednokrouzkovym pistem
Datum: 18. července 2008 9:27
jj skodovka kecá ale nevěřim že by mu jel 100 km/h.Možná jeslí má chrchla na závody tak možna jj ae jen takhle doma.....nedá se tomu veřit.Vždyt přebroušenej Simson na 70 ccm to dá tak 100-110 max. km/h.......
Datum: 18. července 2008 7:54
Jméno: standa
IP: uživatel3518
to zase jako bacha. uz sem zajel 8.vybrus a trochu sem mu dal napit a muzu rict ze to 13 z kolecko je na tu silu moc maly a premejslim minimalne o 14 z protoze to ma zbytecne velko silu na 13z kolecko. Tu kde bydlim je to samej kopec a jezdim i v tech nejhorsich za 2 coz se tu jeste nepovedlo ani s nejlepe sestelovanym fichtlem. Ten dobre zajety 8 vybrus opravdu doda navic 1 kone. Pokud ma ten dotycnej vetsi vybrus a nejaky dalsi vychytavky a 15 rozetu tak verim ze ke 100 mu to pojede,ale mezi nama,skodovka na tachometru keca vic nez fichtl ((((-:
Datum: 17. července 2008 23:42
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
A pak si se probudil na slova tvé matky: fuck-u stávej do školy...viď:o)
Datum: 17. července 2008 23:23
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Jak prudkej byl ten kopec?
Datum: 17. července 2008 23:13
Jméno: bag
IP: uživatel3517
 Zdarec Seso prosimte vys uz datum kdy ti pride 8.vybrus bude k tomu i tuning prevrtana tryska diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 22:21
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
 hoši nekde sem videl ze na fikoj nekdo mel 2 svičky. nevite jak to udelat?a přida ro vikon? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 22:22
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Datum: 18. července 2008 22:22
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
http://www.sesa-moto.cz/galerie/jawa_motokros/id_11368.html Tak tady je kombajn...
Datum: 18. července 2008 22:19
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
jawa 350 kombajn, to byl jednoválec se dvěma svíčkama o výkonu 23 koní.Ta druhá svíčka na takovém objemu přidá něco kolem koně.
Datum: 18. července 2008 18:43
Jméno: adas
IP: uživatel1069
libeňák v sérii měl ale vždycky jenom jednu svíčku, která pálila. Údajně tam ta druhá byla když se jednu podařilo ulejt, nebo odešla. Taky jsem četl že se tam dávaly různé tepelné hodnoty a podle potřeby se přehazavala fajfka, co na tom je pravdy netuším. Dvě svíčky na válec se vyplatí až od větších objemů, možná tak od 175 ale spíš ještě větší, třeba trabanty se tak jezděj.
Datum: 18. července 2008 11:43
Jméno: Stanislav
IP: uživatel3526
za toho libenaka sorry,o tom sem jenom cetl,myslel sem že šved byl jednovalec 350,ale asi to byla 250 a jednohub znam,ten ma hlinikovy valce,tak sorry no...
Datum: 18. července 2008 10:55
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
libenak se delal v kubature 250 i 350,250 byla jednovalec a mela 2 svicky,350 mela z vyroby kliku tak,ze sli oba pisty najednou,melo to lepsi zaber na nezpevnenym povrchu,byl to dvojvalec a mel 1 svicku na valec
Datum: 18. července 2008 10:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Stanislav - Ten libeňák co píšeš nebyl jednoválec, ale dvouválec s válci ve stejné fáz pístůi.. tzv. jednohup. Ale nedělali se tak všehny Libeňáci... některý byly v klasice tj. písty v protifázi.. jednohup byla individuální úprava...
Datum: 18. července 2008 8:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Na dvě svíčky málo místa.. nevím spíš je to blbost. Ale Jawetu s dvěma výfuky jsem viděl před lety na veteránském srazu v Klánovicích. Docela byl kolem toho povyk, jinak bych si toho nevšimnul, tak jsem to taky detailně skouknul a fakt to vypadlo originálně.. majitel o historii toho stroje ale nic o historii stroje nevěděl... Jinak k tvému dotazu.. když chceš mít dvě jiskřiště použij Y svíčku, ale nevím zda to se stávajícím zapalován fichtla bude mít tu správnou funkčnost... Výkon to podle mě nepřidá
Datum: 18. července 2008 8:31
Jméno: Stanislav
IP: uživatel3518
jednovalec 350 libenak mel taky 2 svicky,prej to lip spalovalo. na fiku je to mozny pokud nekdo pouzil original vypuklou hlavu z 05 a druhou svicku mel ze spoda
Datum: 17. července 2008 23:04
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
naco blbost
Datum: 17. července 2008 23:00
 Čus hoši, můžete mi někdo vysvětlit důvod, proč je špatný, když má klika vůli do stran v karterech?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 18:01
a šly by tam dát podložky, ložiska mi přídou dobrý, těma bych řek, že to neni, ale když sem naposled rozebíral motor, tak mi na jedný straně kliky zůstalo ložisko na hřídely a né v karteru, tak jestli třeba pod nim nebyli ňáký podložky
Datum: 18. července 2008 18:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
jestliže má vůli do stran v ložiscích kliky, tak jsou buď probroušené hřídele kliky a volně kloužou v ložiscích a nebo je vymačkanej kroužek ložisek, ale to je míň pravděpodobné, podle mě je na ložisku kvalitnější materiál a povolí spíš hřídel... No a jak to začne klouzat do stran, tak odejdou břity gufer a más po dolní kompresy a tudíš i po ježdění  . Jo ataké je varianta že povolí domečky ložisek (to už jsem taky viděl) a jezdí to jako celek i s ložisky.. tak to jsou pak v prdeli kartery...
Datum: 18. července 2008 10:28
jestli má do stran tak to není špatný je to normal ae kdybys to mel dovnitř tak už to je špatný....
Datum: 18. července 2008 7:57
Jméno: monax
IP: uživatel467
Ložiska pokuj je motor slozenej a chytnes kliku za magnetem a tahas do predu a k sobe a je tam vule tak je to loziskem,ale i kdyz novy tak nejaka ta vule tam proste bude!reknu ti to tak pokud mas malo tak ji nechaj pokud velka tak radim vymenit!
Datum: 17. července 2008 22:23
 Čau Seso, máš píst do pionýra 20 pro 6. výbrus? Nenašel sem ho tu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 19:44
jo, už sem ho našel, stejně dík, sem se asi přehlíd
Datum: 17. července 2008 19:44
hoď mi sem prosim tě odkaz, já sem ho tu neviděl. Dík
Datum: 17. července 2008 19:42
je tam
Datum: 17. července 2008 19:14
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
 Bude někdy tvrdě chromovanej L kroužek?Co sou zač ty tuningový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 15:51
nebude,,nevim,,sorac
Datum: 17. července 2008 15:51
 Čauu draci....pořídil sem sadu 8.výbrusu ale tedka mi dělá starosti instalace. Takže zaprvý bych rád věděl nějakej fígl na to jak dostat píst i s kroužkama do válce, protože stlačit kroužky prstem a narvat to tam mi vůbec nejde...nevíte? a zadruhé připojení pístu na ojnici...doufám že to jde i bez toho abych rozdělával celý motor...představuju si to tak sundám starou hlavu a válec...a jak tedka vyklepnout starý píst a nainstalovat nový? A poslední dotaz, asi trošku blbý, ale kčemu jsou ty dva malý kroužky připomínající e?dííík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 23:21
Jméno: standa
IP: uživatel3518
to neslo o tlaky,ale pokud na tu 8.vybrus posadis obycejnou hlavu tak pist narazi do okraje hlavy co doseda na valec,jedna se o par desetin a tudiz to asi necim roztahnes a ono se to oboucha a bude klid(vymlacena klika),ale ja nad timto problemem stravil cele odpoledne a srovnal to az soustru,ale vysledna komprese stoji za to. Ve tvym pripade opravdu neslo o maxi tlaky,ale asi ti taky narazel pist.
Datum: 17. července 2008 23:21
Jméno: jura
IP: uživatel3514
Kurva vy ste všichni odbornici jak poď na mě zboku.
Datum: 17. července 2008 16:17
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Aha tak sorac..Ale i tak takovy tlaky a fichtl?no nevadi...mel si napsat driv ze se pist bez hlavy normalne pohyboval a ja by sem byl pak sticha:o)..
Datum: 17. července 2008 15:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
dej tedy majzla na zámky ať sedí kroužky jak mají... pravda že někdy mi to taky nešlo dobře. Naolejuj hlavně kraj válce a trošku krožky.. Kdyžtak někomu řekni aby Ti pomohl s mačkáním kroužků do drážky pístu, aby seděl po celém obvodu a šel dobře do válce... je pravdou že tři, čtyři ruce se k takové práci vždycky šikne  . Přípravek existuje, ale nikdy jsem neviděl nikoho o něm mluvit či s ním pracovat. Stanadrdně to každý dělá bez přípravku, tak to musí jít i u tebe.
Datum: 17. července 2008 14:35
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
Vaclav_50ccm : promin ale amater rozhodne nejsem. krouzky byli dobre, bez hlavy s tim normalne startpakou tocit slo, ale jak jsem dal hlavu, melo to zezacatku takovou kompresi ze jsem po otm mohl skakat a nic. jinak uz jsem s tim od pozdima najel asi 1500km....
Datum: 17. července 2008 14:31
to Chong : Nene...jde oto že když mi přišla sada tak byl píst i s kroužky ve válci a vpoho tam jezdil, já jsem ho jen vyndal abych ho zkontroloval a ted se mu nechce zpět
Datum: 17. července 2008 14:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jestli to chápu správně, tak měníš jen píst a válec... vyzkoušel jsi dát kroužky do válce bez pístu? mohlo se stát že výbrus je tak těsný že se tam kroužky nevejdou... potom lze jako prasáckou eventualitu ubrat kroužky (špatně a opatrně) trošku v zámcích... Jinak ale platí pravidlo že když se dělá výbrus, tak se měni i obě ložiska ojnice.. Problém totiž je že těsnější stav (po výbrusu) zvýší tlaky na ložiska ojnice a spolehlivě ti je vytluče než zajedeš válec... Každopádně jestli je výbrus tak těsný že se tam nevejdou předepsané kroužky, tak je to na vrácení k reklamaci, protože ten motor spolehlivě zadřeš.
Datum: 17. července 2008 14:15
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
dj.nasty a pak ti to jelo?protoze kdyz ti nesel roztocit motor startpákou tak si mel ty krouzky asi spatne...a roztahnout to 350 to byl fakt great napad...ziram jak nektery amatery montujou pisty
Datum: 17. července 2008 14:13
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
nevim jak to je moc na fest u ty sady c tu ma sesa, ale ja jednou po vybrusu jsem daval krouzky do valce asi dve hodiny.. a pak jsme to museli jeste roztahnout za tri a pulou... protoze to bylo tak na fest ze na startpaku jsem se mohl postavit a ani se to nehlo...
Datum: 17. července 2008 13:58
Jméno: kolekco
IP: uživatel162
takze sunde starou hlavu a valec,potom vytahni pojistky pistniho cepu(ty krouzky do e),a vytlac pistni cep(bud si vyrobis stahovak podle wiku.ic.cz,nebo ten cep opatrne vyklepes nakou kulatinou a kladivkem,ale bacha at si neohnes ojnici,potom sundas pist,nasadis novej pist,do jedny diry das pojistku,pak nasadis pist na ojnici a opatrne tam naklepes pistni cep,az tam bude tak ho i z druhy strany zajistis pojistkou,motor rozebirat nemusis,a valec na pist dostanes tak ze stlacis prstama pistni krouzek a normalne valec nasunes na pist,takhle i u 2 krouzku,chce to trochu cviku,nebo rekni nekomu at ti ty krouzky podrzi,ten vystupek v ty hlave je ok
Datum: 17. července 2008 13:48
a ještě jeden dotaz....mám použít normální hlavu nebo tu jak má uvnitř takový hrbol=větší komprese?
Datum: 17. července 2008 13:39
 Čau Seso, teď sem se koukal a ty tu máš písty do fichtla jen do 5. výbrusu a já bych potřeboval 6. výbrus, budeš mít nebo ne? Dej mi prosím tě vědět.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 19:36
no já bych potřeboval píst do fichtla 6. výbrus a ty tu máš do 5. výbrusu, pak mezera a až píst s 8. výbrusem, tak sem se chtěl zeptat, či nebudeš mít nebo nemáš píst do fichtla pro 6. výbrus
Datum: 16. července 2008 19:36
jake pisty? na co
Datum: 16. července 2008 18:29
 Čau draci, koupil jsem tady válec s 8 výbrusem a s 3 kroužkovým pístem, teť se tady oběvil píst s jedním (speciálním) kroužkem nevíte někdo co to má za význam a jestli je to lepší a v čem ? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 14:58
do toho válce jde jen ten trikrouzkovej,,tan jednokrou a dvou uz v nem pekne dre,,,,,,tak pozor,,, jinak by musel byt onejakou setinku vybrouse aby se tam mohl dat,,,
Datum: 16. července 2008 14:58
 LLidi čim nejbizárnějším ste dělaliu na fichtla či jiný moto výbrus? Já šmrgl papíremn a jede(podle novýho pístu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 19:34
asi trochu víc
Datum: 16. července 2008 19:34
Ty jseš trochu mimo ne ?
Datum: 16. července 2008 14:34
hej.. já ti věřím že ti jede - ale maximálne z kopce bez kvaltu...
Datum: 16. července 2008 10:58
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
Datum: 16. července 2008 10:18
Jméno: standa
IP: uživatel3503
blbost,neverim ti
Datum: 16. července 2008 9:34
|



|