|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau kluci koupim uplne novyho a nejetyho pionyra proste jeste skoro zabalenyho dam za nej treba 20.000 pište prosim... mel jsem totiz jednoho a prijel jsem s nim na benzinku nalil benzin do nadrze ujel asi 10 km a uz to nejelo... proto koupim novyho tamtoho staryho jsem dal do kovošrotu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 17:28
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
ty voe tak si ho sám udělej kup všechno new a vyjde tě to tak na 15000kč ale jen motor
Datum: 24. července 2008 17:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
no tak 100% si dela srandu ale nakej chlapek co jsem slysel sehnal uplne noviho simsona mel to nakej chlapek co to zbiral a nikdy na tom nejel takze to byla totalni funglofka
Datum: 23. července 2008 14:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Kdyby nekdo mel noveho pionyra a chtel by ho prodat, tak ver ze by mel mnohem vyssi cenu nez 20 000...
Datum: 23. července 2008 13:16
Jméno: MT
IP: uživatel3495
cau a co pinska 555 novi vibusi valec krouzky barva lanka rozvody el.
Datum: 23. července 2008 12:56
Jméno: maxx
IP: uživatel2093
tak jestli si prijel na benzinku natankoval a nenalil tam olej tak se nedivim ze to nejede
Datum: 23. července 2008 12:07
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
jako takhle.. opravdu se snazit tak mozna muzu sehnat temer nejetyho pincka.... alejeden mi staci
Datum: 23. července 2008 12:00
Jméno: Mapro.
IP: uživatel1847
neresteho dela si pr*el..
Datum: 23. července 2008 11:30
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
toto neumiš vopravit to fika nesezenes uplne novyho tak si blazen
Datum: 23. července 2008 11:24
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
 Jak mám vybrat správnej pístní kroužek na Babettu 210tku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 21:26
vem valec a di do prodejny on ti to nameri presne
Datum: 22. července 2008 21:26
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 Cuzz.. nevite nekdo kolik stoji takovej vybrus? Diky moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 22:23
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
Tak to třeba špatně zajel.
Datum: 22. července 2008 22:23
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
Okej diky moc vsem... a nemyslite ze bude lepsi koupit novej valec,pist krouzky? sice to vyjde vic ale tata mi rikal ze kdyz mel fika tak na nem jezdil velky vzdalenosti no a jednoho dne proste musel na vybrus a od ty doby to prej jelo ns hov*o
Datum: 22. července 2008 22:18
ja si davam delat vybrusy do mototechny na fichtla za 300kc se vsim vsudy,navic je to fakt kvalitni prace
Datum: 22. července 2008 19:41
mno záleží na firmě ...... připrav si tak 450-600
Datum: 22. července 2008 18:02
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
jenom??? mě stál 580 Kč se stejnou výbavou!!
Datum: 22. července 2008 17:59
mně stál výbrus 450 kč včetně pístu pístních kroužků a pístního čepu
Datum: 22. července 2008 17:55
 Čus lidi,nemáte někdo zkušenosti s převrtáním čz 175/477 na objem 220,jestli jo potřeboval bych vědět jak to s tim jede ,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 21:16
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
čus. Patrik tady sice tvrdí že je to k ničemu, ale zas tvrdím opak! Mám svoji 175 převrtanou na 220 a je uplně v pohodě! Má to trošku vetší výkon i zátah odspodu. Akorát to musíš fatk dobře a celkem dlouho zajíždět. Jinak už na tom mám naježděno 4000 km a žadná známka přidírání ani nic. A to ji nijak nešetřím.
Datum: 22. července 2008 21:16
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
j eto k ničemum stěna vložky je uřž tak tenká že se kroutí a zadřeš, znám člověka co to měl a každouch chvíly zadrřel, nakonec došel k závěru že je to nahovno a dal tam zpátky 175 válec.
Datum: 22. července 2008 17:36
 zdarec kde mohu sehnat čep na kliku na ČZ 175 typ 487. potrebuju čep na kliku ne pístni čep. poradte nebo dejte typ . diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 16:31
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar co se dělá když se zkřivý klika???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 9:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Aha, sory špatně jsem pochopil dotaz... když se zkřiví klika tak se odnáší do servisu na vyrovnání.. doma to neuděláš, pokud nemáš speciální vybavení.
Datum: 22. července 2008 9:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Házení kliky (tedy ona hází každá jde jen o povolenou toteranci) ti odrovná ložiska na klice, ty zničej gufera kliky a v tu ránu ztratíš spodní tlaky a motor přestane fungovat...
Datum: 22. července 2008 9:26
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
A jak se to pozná???
Datum: 22. července 2008 9:13
 ahoj,nevěděl by někdo,kde sehnat válec píst a kde opravit kliku na dandy 50 sachs?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 12:38
kliku doma mám...  Ale dneska mi má někdo volat a brát si celej zbytek motoru...
Datum: 22. července 2008 12:38
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
www.ahra.cz
Datum: 22. července 2008 9:52
 Chlapci dotaz, jak mám rozebrat kliku u 555?? A taky jak u 20,21,23??? Asi je to stejny. Jak se teda klika rozpuli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 6:19
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Určitě levnější než odepsat jednu a kupovat jinou
Datum: 22. července 2008 6:19
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
doma na kolene je temer nemozny udelat kliku,dej to do servisu,ve finale je to skoro levnejsi
Datum: 21. července 2008 21:08
Jméno: johny
IP: uživatel2090
ja bych to radsi sveril nekomu kdo ji umi spravit a ma nato potrebny vybaveni,,, doma na kolenu bychto nedelal
Datum: 21. července 2008 21:04
ja vim že nejsou stejny, ale ze ten zusob rozdelavani je asi stejnej... pet tun je na me moc
Datum: 21. července 2008 20:53
Jméno: johny
IP: uživatel2090
ty klikovky nejsou stejny !!! jenom z 05 je podobna a de pouzit
Datum: 21. července 2008 20:35
Jméno: salis
IP: uživatel2576
pěti tunovim lisem v servisu
Datum: 21. července 2008 20:24
 zdravim, nedávno se tady někdo ptal, jestli by slo dát na fichla na hlavu 2 svíčky, pár lidí mu odpověděli že to nejde, to se mi nějak nezdálo, neska sem náhodou neměl co dělat, a pak sem uviděl ujednu starší hlavu, tak sem si ji prohlédl, a řekl sem si, proč by to jako nemohlo jít? zkusil sem to a vešli se.. vyvrtal, vyřízl závit (14:1,25) a dvousvíčková hlava na fichtla je nesvětě... jo použil sem tu hlavu z 05 fichtla... foto bude na požádání, ale musim nejdřív nahrát softver do kompu... takře strpení..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 22:27
předem říkám nelze!!! skoušel jsem na zapalovací cívku dát 2idučky jede to ale tak o 98% mín a taky na co 2svíčky bude to házet 2jiskry proc si neseženeš svícku s víc jiskřičema ale stejne pokud to dás na tu cívku tak ti to NA 3JISKŘIČ SICE POJEDE ALE NEBUDE TO MÍT TAK VELKÝ TOČKY JAKO SVÍČKA S JEDNÍM!! foto mi klidně pošli na CHOZENOVAK11@SEZNAM.CZ
Datum: 23. července 2008 13:25
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
nikdo tu nerek ze to nejde,jen ze je to blbost a naprosto k nicemu......
Datum: 22. července 2008 12:35
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
mi taky posilej M.petros@seznam.cz
Datum: 22. července 2008 12:33
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
A co takhle tyristorove zapalovani?... tohle by mohlo fungovat ale je to trochu drazsi...
Datum: 22. července 2008 11:26
pls posli fotku na Jay26@seznam.cz to musim videt
Datum: 22. července 2008 9:43
pls posli fotku na Jay26@seznam.cz to musim videt
Datum: 22. července 2008 9:38
posli mne fotku můj mail 120123@seznam.cz
Datum: 22. července 2008 8:46
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Myslím že větší přínos než tohle bude mít kapacitní zapalování (váše oblíbené tyristorové).
Datum: 22. července 2008 7:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nemáš jí čím živit... když dáš další zapalovací pól na jinou pozici, nebudeš mít proud ve fázi s nabíjením indukční cívky, prostě nebude druhá indučka ve vhodný čas nasycená, aby mohla dát dostatečně silný výboj... a nezapomeň že ani nemáš kam dát druhé kladívko. Ślo by to udělat tak že kladívko by řídilo dva tranzistory, které by spínaly každý svou indučku. Pak by to ale muselo být všecko usměrněné a ne zapojené na současný střídavý rozvod! To by totiž ty tranzistory nepřežily. Takže bez zásadnějšího zásahu do elektroinstalace to bude řešení nijaké... Taky myslím že je škoda připravit se o světelný okruh a věnovat cca 20W pro další indučku... já například světelný okruh v noci docela potřebuju  . Pokud zapojíš dvě svíčky na jednu indučku, která na to není dimenzovaná (dělává se indučka s vývodem na dvě svíčky, tu na to ale těžko zapojíš, není na ní na mustangu dost elektriky), tak máš dvě jiskřiště pro jednu indučku a protože proud vždycky hledá cestu nejmenším odporem, tak ti bude vždycky stejně pálit jedno jiskřiště víc na úkor druhého, podle zasviněnosti elektrod... Hele vyzkoušej a uvidíš...  Nezapomeň se podělit o zkušenosti.
Datum: 22. července 2008 7:34
cau hale dyztak posli foto taky mne dik Petrovic24@seznam.cz
Datum: 22. července 2008 6:18
hoď to třeba na edisk nebo na podobnej web a pak sem hoď odkaz, taky bych to rád viděl jak si to spáchal, jinak u 250 soutěžních byla druhá svíčka jako náhradní, při poruše se přehodila fajfka (ikdyž nevim jak to fungovalo když se ta svíčka nečistila...), tuhle úpravu dělali často svazarmovci
Datum: 22. července 2008 1:20
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
ještě by to možná šlo zapojit přes wape pro dvouválec jestli se tam vejde
Datum: 22. července 2008 1:08
na tu hlavu sem se ptal jáá tak mi to prosim taky posli. fiala.kuba@seznam.cz
Datum: 21. července 2008 23:54
Jméno: josef
IP: uživatel2969
taky bych prosil foto.dík bezmozekk@seznam.cz
Datum: 21. července 2008 21:52
já chci taky foto dík
Datum: 21. července 2008 21:43
Jméno: mira
IP: uživatel3138
co se tak divite? proc by to nemelo jit? kdyz je nekdo vynalezavy tak jde vsechno jinak ja mel taky dve svicky
Datum: 21. července 2008 21:27
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já to ani zapojivat nebudu, dělal sem to jen, že pár lidi tvrdilo že to nejde...., foto bude tak do 2 dní.. jinak měla to i nějaká jiná mašina mislim že 250, a taky to fakalo...
Datum: 21. července 2008 21:24
mě dyštak taky pls, a jestli se ti povede do toho nějak navýdst elektriku, tak napiš jak to jede. já myslim, že by to mohlo jít takhle: vyhodíš světelný cívky, dáš tam eště jednu zapalovací, napojíš na ni indukčku, pak už jenom kabel fajfku a zkusit to nastartovat! ale upřímně - určitě to jako všechno na fichtlu bude mít nějakej háček, zkus se dyštak optat chonga ten by to měl umět vyřešit.
Datum: 21. července 2008 21:23
posli mi fotku na mail lukawe555@azet.sk
Datum: 21. července 2008 21:14
já také, dík
Datum: 21. července 2008 21:14
na já nechci videt ani tak fotku ale chci vedet jak do tej druhej svicky privedes elektriku aby to házelo jiskru kdyš se ti to podari tak si fakt mistr
Datum: 21. července 2008 21:13
wow taky bych pozadal o foto dekuji
Datum: 21. července 2008 21:13
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
jj ja to chci taky horejs3@seznam.cz dik
Datum: 21. července 2008 21:11
tak posilej na mejl pls to chcu vidět
Datum: 21. července 2008 21:06
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
dobře ty , počkam si na fotku
Datum: 21. července 2008 20:26
 zdar seso,chtel bych se zeptat jestli kdyz mam I.vybrus tak jestli mi bude pasovat tvuj pist I.vybrus do myho valce s prvnim vybrusem??dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 20:59
Jméno: icespoon12
IP: uživatel1216
a ty ses hloupej nebo co?
Datum: 21. července 2008 20:59
když máš první výbrus a koupíš si píst s prvním výbrusem tak jo
Datum: 21. července 2008 20:14
 Zdar borci, chci si koupit na 555 válec, hlavu, klikovku a karbec z 21 (je jedno esi 20,23) dival jsem se vsude mozne, a dycky to prodavaj jen s ostatnima ND a nebo mi daj valec hlavu a karbec za 1000 coz se mi zda byt hodne, kdyz ja sem koupil vsechno mozny revodovku kola motor karbec taky za 1000... kdyby to nekdo mel a za rozumnou cenu tak na mail.. sry seso ale myslim si ze na inzerci moc lidi nechodi... no a dalsi vec je ta, ze bych to chtel este zmutovat s klapkou, to bych mel s motorem o kun navic a ta klapka by tomu taky pomohla a lital bych jak drak.. neska jsem tam šupl 12 kolco tata prinesl opraveny napínaky na ZD kkolo skratili sme retaz o jedden clanek a ted je to uplne perfektni to kolo, osa je presne upúrostred drzaku ne jak predtim uplne na konci to sem se bal ze pri vyjedi diry mi to kolo upadne.. no a kopec kerej sem jezdival za dva plnej ted jedu za tri s dvanacti kolcem a sem tam musim podradit... ale az bude ten lepsi motorek tak sim yslim, že do toho kopca pojedu za tři a hodně rychle! proto to chci pac bydlim v oblasti kde sou samy kopce
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 11:17
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
Nekurvi toho pareza,videl sem fotku a byl peknej. Motor z 555 ti nikdy nepojede ostre jak by sis predstavoval,je to skoda dilu,casu i penez. A jinak,pokud ti nabizel nekdo hlavu a valec za 1000,- tak sto mel brat protoze levneji to asi nesezenes,je to uz veteran...
Datum: 22. července 2008 11:17
karbec mám, dyštak napiš na mail, dohodneme se.
Datum: 21. července 2008 21:28
Jméno: dave
IP: uživatel3552
 Zdarec.. tak se chci optat hlavně těch, kdo májí dandyny.. Co všechno se dá udělat proto, aby měla dandyna větší výkon.. prostě jen takovej menší seznam oprav.. čemu bych se měl vyvarovat a tak..  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 19:53
Jméno: dave
IP: uživatel3552
no... xD díky , ale právě dneska byla na mě přepsaná.. a vlbec toho nelituju... už jsem s ní něco sice najezdil.. výkon jí teda chvílama chybí jo.., ale jinak je uplně parádní
Datum: 21. července 2008 19:53
nechceš díly do motoru...? Ale asi už sem ti je nabízel...
Datum: 21. července 2008 18:12
presne.
Datum: 21. července 2008 13:27
Jméno: pepe
IP: uživatel3553
zbav se toho a prodej to dokud to jede
Datum: 21. července 2008 11:16
 Čau Seso, nebudeš mít někdy v budoucnu na prodej i kartery na fíky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 7:41
PRDLAJS,, UZ SE TO NEDELA,,,A TAK ANI JA NIC NEBUDU MIT
Datum: 21. července 2008 7:41
Jméno: Láda
IP: uživatel111
tj , to bude super
Datum: 21. července 2008 2:45
Jméno: kaká
IP: uživatel556
No jasny celej motor a bude za 200kč.
Datum: 20. července 2008 23:24
 zdar draci,nevíte kde bych sehnal píst-1výbrus na jawu mosquito??díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 7:42
JA MAM JEN KROUZKOVOU SADU NA 1.p
Datum: 21. července 2008 7:42
Jméno: foch
IP: uživatel1640
jedine asi v nejake mototechně ale nevim jestli maj na mosquito
Datum: 20. července 2008 20:35
Jméno: fery
IP: uživatel1089
 čau chci se zeptat jak správně zajet tu sadu na fichtla s tím posledním výfukem a tak trošku více do podrobna bych to chtěl vtak prosím porat tě
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 23:25
Jméno: Standa
IP: uživatel3550
Mazat nejakym lepsim olejem,ne M2T,v pomeru 1:25 az 1:20. Zpruvu pouze nastartovat,nechat chvili bezet a chcipnout. nechat vychladnout,jet treba 100 metrzu hodne volne tak na ctvrt plynu a netocit to. opet chcipnout a nechat vychladnot. Pak postupne prodluzovat vdalenost,ale netocit to a at se to moc neprehriva!!!! Tyhlety postupy udelaji nejvice pri zajizdeni. pak klasika po dobu 3 nadrzi vice mazat a netocit. Tuhle radu sem dostal od starejch mazaku a svuj 8.vybrus sem takto zajel. Ma ted uplne ukrutnou kompresi. Je dulezity aby si to na sebe zvyklo a moc se to nehralo. cim vyssi teplota motoru,tim vic se rozsireji krouzky a tim vic se pri zabehu ojedou. Dej si zalezet,9.vybrus tu SESA nema (-:
Datum: 20. července 2008 23:25
Jméno: JAP
IP: uživatel111
tak vic mazat , dat nejvetsi primarni kolecko co mas doma aby to moc nevytačelo , a jezdit pomalu
Datum: 20. července 2008 14:50
 Zdar lidi, jak tady měl sesa tu sadu 8 výbrus, utáhlo by to 14-ti zubý kolečko????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 1:53
Jméno: standa
IP: uživatel3543
Pokud ho dobre zajedes tak ho bez problemu utahne,ja si tu sadu koupil,zajel a zjistil sem ze origo 13z rozeta je na to moc silna a premejslim taky o 14z...
Datum: 20. července 2008 1:53
Jméno: PPP
IP: uživatel3442
 zdar chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jestli se dělaj kolena výfukoví aby mělo 28 mm průměr ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 19:29
www.moto-prodejna.cz
Datum: 20. července 2008 17:06
 čau
kou¨pil sem novou hlavu,,nový píst,,nový válec dal sem to tam a jak to nastartuju přidám plyn pustim plyn tak to děláš jako bych ten plyn držel...a jak to takhle řve tak přidám plyn a už to jde zas normal....dělá to jen proto že to neni zajetý??????díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 13:10
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
tak sem na to koukal bylo to soupem..vyměnil sem ho..a už to jede jak drak dík ....
Datum: 21. července 2008 13:10
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
taky je mozny ze se ti zasekava soupatko v karburatoru a nebo je to tim lankem skus to skouknout necim to urcite bude
Datum: 20. července 2008 10:11
Zůstává ti vyset lanko od plynu.Namaž ho a když to nepomůže tak dej nový
Datum: 19. července 2008 22:03
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
skus nastavit karbec
Datum: 19. července 2008 21:15
 nevíte jestli má být na mustangoj těsnění pod hlavou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 17:10
Ne,hlava to utěsní,jinak to jde opatrně zabrousit jemnou brusnou pastou s olejem,měj se.
Datum: 20. července 2008 17:10
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
ja tam mam hermetix
Datum: 19. července 2008 23:23
No-origo tam něco byl,něco jako fíbr,ale tohle zabroučení je taky docela dobrý. Vživotě bych neřek,že takhle dobře může těsnit jenom kov na kov-i když je to hliník.
Datum: 19. července 2008 20:35
Jméno: dzufz
IP: uživatel1834
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
Datum: 19. července 2008 20:35
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Ne,na mustangovi netreba tesnenie pod hlavu,staci hlavu dobre zabrusit o valec,Postup:Zoberes si silichrom pastu ,trochu vytlacis na hlavu(tu hranu co dopada na valec taky kruzok ako keby)a potom len brusis hlavu o valec pokym nebude zarovno sa vlacom ,nemalo by ti to tahat falosny vzduch,ak ano skusaj znova ,a nech ti to jazdi
Datum: 19. července 2008 20:03
Jméno: Lug
IP: uživatel3536
 zdar chci se vás zeptat jak mám vyčistit výfuk na fíkovi, dělám to tak ,že naleju benzin do výfuku a pak to zapalím ( předtím ho samozdřejmě vymontuju ) ale zdá se mě že ta usazenina ve výfuku je pořád ( je jí tam mín ale pořád je..) a tak se ptám máte nekdo nejaký lepší způsob čistění výfuku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:52
Já tam normálně nalil ředidlo,rukama zadělal obě strany,prolil jsem to celym vejfukem,postavil jsem ho skoro kolmo k zemi a odspod zapálil. Počkal jsem prostě až to vyhoří a vevnitř mi zůstal akorát takovej tenkej černej povlak. Ten ani tak nevadí a navíc výkon fichtla se vyditelně zlepšil. Za 2 mě vytáh tam,kde jsem předtím jel za 1. Jo aještě jsem kouskem plechu oškrábal tlumič a rovněž jsem ho polil ředidlem a zapálil. A když ten vejfuk vypaluješ,vyndej tlumič-to jen tak na okraj,ale to jistě víš,to ti nemusím říkat.
Datum: 19. července 2008 20:52
Co to je to LUHU ??
Datum: 19. července 2008 20:33
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
No da sa aj takto ako vy vravite, ale poskodi si chrom ,ja som vecer namocil vyfuk do prostriedku LUHU ,a rano bol vyfuk ako novy vsetko to zislo dolu sadza,carbon olej proste vsetko ,a netreba nic palit a crom ostane neposkodeny ,odporucam
Datum: 19. července 2008 20:21
Jméno: drako
IP: uživatel3499
De to taky dobře autogenem, dyš ho máš.... ale nesmíš to přehánět aby nezmodral.....
Datum: 19. července 2008 19:08
Já to dělal hořákem.Ale de to i tak,že namočíš hard do benzinu,nacpeš ho do vejfuku,vejfuk postavíš aby stál kolmo a zapálíš.Nelekni se,bude to hodně kouřit(takovej černej dým) a smrdět.Až to přestane kouřit tak je vypálenej,pak to jenom vyklepeš a máš ho čistej
Datum: 19. července 2008 15:56
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jestli budeš mít v plánu celý výfuk znova lakovat nebo chromovat tak ho můžeš hodit do ohně, a pak to jenom vytřepeš
Datum: 19. července 2008 15:20
|



|