|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdáárr draci chtěl bych se zeptat kde prosím se dají sehnat ty hvězdicovité hlavy na fechtla? a taky jestli je to nějak poznat na jízdě....prostě jestli je to chlazení znatelně efektivnější?dikky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 16:27
cau napis dela je tento pan na tomto emailu: azmarek@email.cz tak mu napis a domluv se s nim pri jizde to jede trochu poznat pokud ma vetsi kompresni pomer a chladi urcite lepe.
Datum: 07. července 2008 16:27
 Zdar , hej nevíte někdo kolik stojí navařit žebra a nebo rovnou navařenej válec ? na mopedy.com mají navařenej válec za 3500;- a to se mi zdá ku**a hodně. vím že se to dá u azmarka navařit ,tak se ozvěte někde kde jste si to nechali udělat dík ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 16:47
Možná ti ale uteklo že ten válec na mopedy.com je od azmarka...!!! To je jeho válec....žebra sou problém....svářeči prskaj že ke starýmu litýmu hliníku se to vaří blbě atd... já mám štěstí že to pro mějeden chlapik dělá...ale sem mu zavázán a rozhodně ho nehodlám zneužívat...! Je to problém....pokud máš problém jen se svářečem tak tady jednoho znám taky...ale ten bude chtít prachy.....
Datum: 07. července 2008 16:47
Jméno: libor
IP: uživatel2085
 ahoj kluci, chci si udělt ten oteřenej filtr na fechtla, budu muset přetryskovat karbec?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 12:11
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
jo pokud chces aby ti ten filtr k necemu byl..
Datum: 07. července 2008 12:11
 zdar včera jsem jel na pinckovi a najednou hrozný pokles výkonu... jelo to sotva 40km/h, dneska jsem to zkoušel spravit,ale nevim kde je chyba, volnoběh drží,nastartovat to jde na první našlápnutí... nevíte někdo kde je chyba???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 8:09
Jméno: josef
IP: uživatel2969
vyčistit karbec a vejfuk.taky se mi to stalo,vyčistil sem vejfuk jelo to líp vyčistil sem karbec a pohoda...
Datum: 07. července 2008 8:09
Jméno: buben
IP: uživatel770
a taky preventivne vycisti vyfuk
Datum: 06. července 2008 23:54
Jméno: čz
IP: uživatel934
tak jse koukni na gufera treba to tahá při vyších otáčkách falešný vzduch a nebo na vzduchovej filtr na tesnení pod válcem atd, skus to vsechno udelat a pojede to jestli sho nepřidřel(já ho mám trošku přidřenýho a lítá mi 70 jako nic.
Datum: 06. července 2008 22:26
Jméno: Highlander
IP: uživatel2471
Vycisti si hlavni trysku.(na leve strane od sroubku na volnobeh)vem si chlup z dratenyho kartace a nebo jehlu a procisti to poradne...
Datum: 06. července 2008 20:43
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Nejspíš si ho přidřel pokud patříš k těm pro které není problém jet 80 tak je to tutovka.
Datum: 06. července 2008 20:18
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
mozna jsi to pridrel  ale to by asi nedrzel volnobeh
Datum: 06. července 2008 19:56
 Caw, mezi hlavou a válcem na mustangovi má byt těsnění ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 19:53
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
někdo to mívá někdo nn,nezáleží na tom.
Datum: 07. července 2008 19:53
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Nema tam bejt nic,pouze to ma bejt cisty aby to dobre dosedalo a nefoukalo. Pokud uz to ma nekdo orvany tak se tam davaj tesneni nebo jenom samotnej hermetik nebo starsi trochu stuhla barva.
Datum: 07. července 2008 10:23
já sem si na jawu 90 udělal těsnění z víčka od zavařovačky a fungujeto předtím to profukovalo a teď nic
Datum: 06. července 2008 20:44
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
tesneni tam nedavej jenom si trosku snizis kompresni pomer staci kdyz tu hlavu ocistis dosedaci plochy a napasujes
Datum: 06. července 2008 19:51
Jméno: zeli
IP: uživatel175
ne ale muzes to potrit vazelinou a ona se spece a testni te to taky
Datum: 06. července 2008 18:50
 Čus fichtlaři nevíte někdo kolik by mě stála kompletní generálka motoru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 18:54
Jméno: zeli
IP: uživatel175
si dej do kosiku veci co bys kupoval a uvidis na nakej 5 tisic urcite
Datum: 06. července 2008 18:54
 ahojjte fichtlari prave jsem odjel fichtlday a skoncil 2hy z 90 ale jen pro to ze jsem to pred cilem pridrel jinak bracha to taky zadrel ale dvakrat byl prvni jinak mam na mojem motoru pist prumer 41,5 jednokrouzkovy osoustruzenou kliku na prumer 83 takze extrem s duralovyma vyplnemav klikove tim zvisite kompresi v klikove skrinia odlehcite kliku skrini novou ojnici s jehlovym loziskem pro pistni cep a 4 prepousteci kanaly v valci a ostatni kanaly jsem upravil na veci to jsou moje upravy ale delal jsem to asi tyden pred zavodem takze jsem vynechal ladeni vyfuku a mel jsem seriovy karbec priste se chystam tyto veci upravit cetne bezkontaktniho zapalka a hlavne hodne casu na zajizdeni aby se to nezadrelo jinak kdyz pouzijete ten jednokrouzkovy pist tak reknete tomu co to bude brousit at udela veci vuli mezi pistem a valcem jinak vas potka to co me a hlavne veci chlazeni jako napr vejirovita hlava a navareni zeber na valci tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 13:36
Jméno: Ferrari
IP: uživatel3299
zdar jak si udělal ty pomocné přefuky, jo a jestli si jel fitlday v žuchově tak sem tě viděl, docela si letěl.
Datum: 09. července 2008 13:36
Jméno: deda
IP: uživatel556
Jo lukawe555
Datum: 06. července 2008 19:28
povim ti na to jedno samochvála smrdí
Datum: 06. července 2008 15:37
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
zdar hej ty upravy sou fakt kruty kolik to vali a kolik si do toho vrazil cashe ???
Datum: 06. července 2008 14:18
 Nevíte kde sehnat paprskovitou hlavu na mustanga a jak zvýšit výkon na této motorce ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 20:00
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
to si radši udělám než abych si ju koupil  ))
Datum: 07. července 2008 20:00
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
1150stoji hlava
Datum: 06. července 2008 20:00
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
myslim ze aktualne za ni chce 1500
Datum: 06. července 2008 16:58
kolik ?
Datum: 06. července 2008 16:34
Jméno: caue20
IP: uživatel1420
ale pěkně drahý
Datum: 06. července 2008 14:10
ok
Datum: 06. července 2008 12:17
napiš na azmarek@email.cz ten dělá paprskový hlavy
Datum: 06. července 2008 12:13
Jméno: qwert
IP: uživatel3411
 zdravim dělám na pinckovi GO motoru a mám tam 3 kroužkovej píst - jenom se chcu zeptat jestli ho tam mám nechat nebo radši koupit novej 2 kroužkovej - nebo jeké co má výhody/nevýhody
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:48
Jméno: qwert
IP: uživatel3411
tak tam asi nechám ten 3 kroužkovej jenom je dám nové k. a ložisko ( je v něm nějaký bordel ) a uvidim co to uděla
Datum: 08. července 2008 9:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
ja mam 3kruzkovi ale prostredni mam volny takze mam jen 2 kruzky,prvni moc dobre netaha ale ve vjecich otackach to zacne strasne tahat,ma to velke otacky zere to nakych 7-8 litru.
Datum: 07. července 2008 10:26
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Ja si zase myslim ze bys tam mel sehnat 3 krouzkovej. Ma to lepsi tlaky,lip to saje,lepsi komprese a dyl to vydrzi,jede to i v nizsich otackach a celkove to ma lepsi chod motoru na ukor zrychleni,ale vmax je stejna!!!!!
Datum: 07. července 2008 10:09
Jméno: monax
IP: uživatel467
ja myslim ze bys mel dat 2!pac cim vic krouzku tim vetsi treni a tim padem mensi vykon!!
Datum: 06. července 2008 23:27
jestli se rozhodnes že o nej nemas zajem tak mi napis odkud jsi a ja bych si ho klidne rad vzal
Datum: 06. července 2008 22:21
no to neni tak docel pravda radis bych tam ten třetí nechal nakonec se ti stane že te do slusnyho kopce předjede dedek těžkej jak krava a ty pojedes jak podelanek vim to dost dobře ptal jsem se na to a videl jsem to v praxi ani dobře zajety 2 kroužek netahal tak dobře ja ho mam v 21 a je to libovka nikdy bych se toho motoru nevzdal a jede mi to slušnejch 75km a dokonce jsem viděl že ten 3 kroužkovej vytahl člověka o vaze 150 + spolujezdec 50-60 kg jak prd ja bych si ho tam nechal a nebo pist schoval
Datum: 06. července 2008 22:01
jinak ja mam jednokrouzek a je to pila ale ten trikrouzkovy je stary prezitek jak rikam dej tam urcite 2
Datum: 06. července 2008 13:05
kup dvoukrouzkovy tri krouzky sice vice vydrzi ale ten treti spis uz jen brzdi cim veci otacky tim mene krouzku je lepsi vysokootackove motory pouzivaji jeden krouzek tenky
Datum: 06. července 2008 13:03
Jméno: radim
IP: uživatel202
Asi 2 kroužkový,taky si myslím že ti to půjde víc do otáček ale zase 3 kroužkový bude lepší do kopců,ale když už ho maš vyb+haný tak je t stejně jedno...
Datum: 06. července 2008 11:22
rači dve protože pist je lechči a rychlejc to pojede
Datum: 06. července 2008 11:01
Jméno: KApt
IP: uživatel111
to se mě stat nemože ja jedu max 55km/h s 13zubým kolečkem a to mam po GO , ale nemam vybrus ani novej valec ( mam ho asi vyježdenej)
Datum: 06. července 2008 1:16
Jméno: davis
IP: uživatel455
rozhodně jsi tam nech 3 kroužkový protože líp těsní a jede to líp ja ho mam na jawě 20 taky, to máš ještě origo bez výbrusu já jsem s 20 vytahl 80km/h
Datum: 06. července 2008 1:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
kupsi 2 ma jepsi otacky aj vykon a 3 us sa asi ani neprodava
Datum: 06. července 2008 0:21
 Poradí mi někdo jak se jmenuje těsnění pod malou rozetkou v motoru? na pinckovy....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 9:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jestli myslíš hnací(menší) kolečko na primárním převodu tak je pod ním simering nebboli gufero
Datum: 06. července 2008 9:11
Jméno: KAM
IP: uživatel111
 Zdarec jak odlechčit klikovku ? Vrtačkou do ni udělat par děr ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 14:39
Jméno: davis
IP: uživatel455
přesně jak říká kolega pode mnou zachvíly se ti to rosype ale tu chvíly ti to pojede fakt suprově
Datum: 07. července 2008 14:39
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Ja bych se na to vysral. Zbytecne si tim znicis motor, jestli ti ten vykon nestaci kup si radsi silnejsi motorku pokud s tim nechces jezdit zavody. Faktse to nevyplati, strasna praca, nekdy i penize, kdyz se ti to povede dobrechvilu to bude litat a pak se to cely rozsype.
Datum: 07. července 2008 1:03
Jméno: monax
IP: uživatel467
POchibuju ze to vyvrtas obic vrtackou kdyz je to kalena ocel a kdo co jeste!!!
Datum: 06. července 2008 23:36
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3410
nezadres motor ale bude to mat strasne vybracie a to moze viest k praskaniu ramu...ked to mas zle vyvazene znizi sa zivotnost lozisiek na kluke...
Datum: 06. července 2008 13:26
jo tobich nedelal to mosibit presne na setiny jinak zadreš motor
Datum: 06. července 2008 11:02
Jméno: davis
IP: uživatel455
to nevyvrtáš ja jsem si to nechal dělat a vyšlo to na 2000
Datum: 06. července 2008 1:05
Jméno: mira
IP: uživatel3138
seriovou klikovku nevyvrtáš je kalená a už vubec ne doma jedině stočit setrvačniky to je jednoduchší než se štvát s vrtánim a stejně to nevyvrtáš
Datum: 05. července 2008 21:58
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
můžeš i vrtačkou, ale ne ruční!!! potřebuješ stajanovou vrtačku aby si ta dí ry vrtal rovně a taky potřebuješ nějaké nádobíčko aby si zjistil zda je dobře vyvážená, al eideálně se odlehčuje na soustruhu. už se těším do školy, malinko si jednu udlechčím.
Datum: 05. července 2008 21:06
Jméno: KAM
IP: uživatel111
ne tak ja nevim  , napište jak
Datum: 05. července 2008 20:59
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3410
Datum: 05. července 2008 20:57
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar jak poznám, že je potřeba udělat výbrus, kolik přinde, kde ho dělaj Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 23:39
Jméno: monax
IP: uživatel467
1500km se zajizdej jen po poradny generalce motoru,ale to stejne nikdo nedodrzuje ja mam motor po GO komplet a nechavam to do tech 900-1000km to staci!a kdyz budes met vybrus tak ti staci 500km!
Datum: 06. července 2008 23:39
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
JJ dík ale slyšel sem že se to musí zajíždět až 1500 km je to pravda???
Datum: 06. července 2008 18:11
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
Čus draku vibrus je potreba tehdy kdyz masina už netahne a nejde do otacek. Kdyz si sahnes do valce hned tam jak je hlava tak tam asi bude malej schudek tak ten bi tam nemel bit. A vibrus komplet (vibrus, pist, cep) me to prislo na 550 Kč. A delaj ho ve vetšině mototechen. normalne se optas jestli delaj vibrusi. Zdar at ti to jezdi
Datum: 05. července 2008 23:17
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 caw draci, je to problem ked ma ojnica na klukovke vulu 0,5mm sem to meral pleskama na svicky....., popripade da sa to nejak jednoducho odstranit?..dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2008 14:57
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau nevíte někdo pls kde na mladoboleslavsku dělaj výbrusy ? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 20:03
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
když to vezmeš pilníkem máš to zadarmo  )))))))))))))))
Datum: 07. července 2008 20:03
Jméno: stetik
IP: uživatel1411
 Zdarec chci se zeptat kam se dava podkova do motoru??? ja porad nemuzu pochopit kde ji narvat diky pls podrobne
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2008 9:47
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Cau je to jednoduchy ... podkova se davá mezi setrvačníky Klikové hřídele  ...
Datum: 05. července 2008 9:47
 dobry den prosim je tu nekdo zkuseny co ma zkusenosti z fichtl tuning?? a zvlaste s klapkovym sanim ?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 22:02
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Datum: 04. července 2008 22:02
 cau seso nemas horni pouzdro ojnice na čz 175 487??kdystak mi napis dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 19:41
draku tam byla jehla,,a to nemam,,,
Datum: 04. července 2008 19:41
Jméno: Pospa
IP: uživatel1670
 čaute draci,nevíte jaká je příčina toho,když mi motor mlátí v níských otáčkách?üž si nevím vubec rady.předem díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 19:15
Jméno: monax
IP: uživatel467
presne tak Ojnicni lozisko(futro)!!pokud to cinka!
Datum: 04. července 2008 19:15
Jméno: buben
IP: uživatel770
horni (bronzove) pouzdro ojnice
Datum: 04. července 2008 18:19
Jméno: Standa
IP: uživatel3396
Futro cepu na ojnici,futro v klice nebo primarni retez je vytahanej,ale nejspis to futro cepu.
Datum: 04. července 2008 18:12
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
nedotýká se píst hlavy? Při vysokých otáčkách by si to nemusel slyšet
Datum: 04. července 2008 17:33
 cau u moj pionier nedrzi otacky ale ked naklonim na na spojku tak ide strasne zle to otaciek ale z vihuku nedimy .co to moze bit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 19:38
pokud ti to hodně hulý tak zkus dát benzín v jiným poměru a to hodně málo oleje potom nakopni a pokud to bude čoudit tak to žere převoďák. Nebo se podívej na hladinu převoďáku a pokud ubejvá tak je to guferem.
Datum: 04. července 2008 19:38
pod spojkou som uz menil motor je po kompletnej generalke zebi to bolo pod zapalkem??ale on este nikdi nedrzal otacky na volnobehu a mam ciernu sviecku !!ale to asi preto ze som dal do 12l benzínu 3dl oleja 1:50 huzgvarnackej a dimi to dost
Datum: 04. července 2008 15:34
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
špatný simering na magnetu či na straně spojky
Datum: 04. července 2008 14:06
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
 Zdar draci, zkoušeli jste už někdo dávat na jawu 555 hlavu z fíka? Nedeformuje se klikovka, ojnice nebo tak..?? A jede to lépe? Ale má to určo jiný zvuk, takový udušený ne? Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:20
 Zdarec lepší je ta originál hlava protože pasuje-(myslím tí že lícuje presně) ,vem se schválně hlavu z pařeza a zkus jí dát na fichtla - nebude ti nikdy sedět protože má menší průměr dosedací plochy,dělám s fichtlama už asi 6 let tak vim vo čem mluvim hojte.
Datum: 12. května 2009 20:20
jo já sem ju tam mnel nic sa tomu nestane ale zdá sa mi ze to mnelo věčí kompresi myslim ked sem tam dal tlakovku
Datum: 04. července 2008 11:36
|



|