slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  282  283  284  285  286  287  288  289  290  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vláďa      E-mail:      IP: uživatel3421    
zdáárr draci chtěl bych se zeptat kde prosím se dají sehnat ty hvězdicovité hlavy na fechtla? a taky jestli je to nějak poznat na jízdě....prostě jestli je to chlazení znatelně efektivnější?dikky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau napis dela je tento pan na tomto emailu: azmarek@email.cz tak mu napis a domluv se s nim pri jizde to jede trochu poznat pokud ma vetsi kompresni pomer a chladi urcite lepe.
 
 
Datum: 07. července 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: zulu      E-mail:      IP: uživatel1997    
Zdar , hej nevíte někdo kolik stojí navařit žebra a nebo rovnou navařenej válec ? na mopedy.com mají navařenej válec za 3500;- a to se mi zdá ku**a hodně. vím že se to dá u azmarka navařit ,tak se ozvěte někde kde jste si to nechali udělat dík ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Možná ti ale uteklo že ten válec na mopedy.com je od azmarka...!!! To je jeho válec....žebra sou problém....svářeči prskaj že ke starýmu litýmu hliníku se to vaří blbě atd... já mám štěstí že to pro mějeden chlapik dělá...ale sem mu zavázán a rozhodně ho nehodlám zneužívat...! Je to problém....pokud máš problém jen se svářečem tak tady jednoho znám taky...ale ten bude chtít prachy.....
 
 
Datum: 07. července 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel2085    
ahoj kluci, chci si udělt ten oteřenej filtr na fechtla, budu muset přetryskovat karbec?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
jo pokud chces aby ti ten filtr k necemu byl..
 
 
Datum: 07. července 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: Lug      E-mail:      IP: uživatel3415    
zdar včera jsem jel na pinckovi a najednou hrozný pokles výkonu... jelo to sotva 40km/h, dneska jsem to zkoušel spravit,ale nevim kde je chyba, volnoběh drží,nastartovat to jde na první našlápnutí... nevíte někdo kde je chyba??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
vyčistit karbec a vejfuk.taky se mi to stalo,vyčistil sem vejfuk jelo to líp vyčistil sem karbec a pohoda...
 
 
Datum: 07. července 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
a taky preventivne vycisti vyfuk
 
 
Datum: 06. července 2008 23:54
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
tak jse koukni na gufera treba to tahá při vyších otáčkách falešný vzduch a nebo na vzduchovej filtr na tesnení pod válcem atd, skus to vsechno udelat a pojede to jestli sho nepřidřel(já ho mám trošku přidřenýho a lítá mi 70 jako nic.
 
 
Datum: 06. července 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: Highlander      IP: uživatel2471    
Vycisti si hlavni trysku.(na leve strane od sroubku na volnobeh)vem si chlup z dratenyho kartace a nebo jehlu a procisti to poradne...
 
 
Datum: 06. července 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Nejspíš si ho přidřel pokud patříš k těm pro které není problém jet 80 tak je to tutovka.
 
 
Datum: 06. července 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
mozna jsi to pridrel :-) ale to by asi nedrzel volnobeh
 
 
Datum: 06. července 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Caw, mezi hlavou a válcem na mustangovi má byt těsnění ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: n3rv      IP: uživatel3353    
někdo to mívá někdo nn,nezáleží na tom.
 
 
Datum: 07. července 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3417    
Nema tam bejt nic,pouze to ma bejt cisty aby to dobre dosedalo a nefoukalo. Pokud uz to ma nekdo orvany tak se tam davaj tesneni nebo jenom samotnej hermetik nebo starsi trochu stuhla barva.
 
 
Datum: 07. července 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já sem si na jawu 90 udělal těsnění z víčka od zavařovačky a fungujeto předtím to profukovalo a teď nic
 
 
Datum: 06. července 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
tesneni tam nedavej jenom si trosku snizis kompresni pomer staci kdyz tu hlavu ocistis dosedaci plochy a napasujes
 
 
Datum: 06. července 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
ne ale muzes to potrit vazelinou a ona se spece a testni te to taky
 
 
Datum: 06. července 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: caue20      E-mail:      IP: uživatel1420    
Čus fichtlaři nevíte někdo kolik by mě stála kompletní generálka motoru?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
si dej do kosiku veci co bys kupoval a uvidis na nakej 5 tisic urcite
 
 
Datum: 06. července 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: pprreemmaa      E-mail:      IP: uživatel3298    
ahojjte fichtlari prave jsem odjel fichtlday a skoncil 2hy z 90 ale jen pro to ze jsem to pred cilem pridrel jinak bracha to taky zadrel ale dvakrat byl prvni jinak mam na mojem motoru pist prumer 41,5 jednokrouzkovy osoustruzenou kliku na prumer 83 takze extrem s duralovyma vyplnemav klikove tim zvisite kompresi v klikove skrinia odlehcite kliku skrini novou ojnici s jehlovym loziskem pro pistni cep a 4 prepousteci kanaly v valci a ostatni kanaly jsem upravil na veci to jsou moje upravy ale delal jsem to asi tyden pred zavodem takze jsem vynechal ladeni vyfuku a mel jsem seriovy karbec priste se chystam tyto veci upravit cetne bezkontaktniho zapalka a hlavne hodne casu na zajizdeni aby se to nezadrelo jinak kdyz pouzijete ten jednokrouzkovy pist tak reknete tomu co to bude brousit at udela veci vuli mezi pistem a valcem jinak vas potka to co me a hlavne veci chlazeni jako napr vejirovita hlava a navareni zeber na valci tak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 13:36
 
 
 
 
Jméno: Ferrari      IP: uživatel3299    
zdar jak si udělal ty pomocné přefuky, jo a jestli si jel fitlday v žuchově tak sem tě viděl, docela si letěl.
 
 
Datum: 09. července 2008 13:36
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Jo lukawe555
 
 
Datum: 06. července 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
povim ti na to jedno samochvála smrdí
 
 
Datum: 06. července 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
zdar hej ty upravy sou fakt kruty kolik to vali a kolik si do toho vrazil cashe ???
 
 
Datum: 06. července 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevíte kde sehnat paprskovitou hlavu na mustanga a jak zvýšit výkon na této motorce ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: n3rv      IP: uživatel3353    
to si radši udělám než abych si ju koupil :-)))
 
 
Datum: 07. července 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
1150stoji hlava
 
 
Datum: 06. července 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
myslim ze aktualne za ni chce 1500
 
 
Datum: 06. července 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kolik ?
 
 
Datum: 06. července 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: caue20      IP: uživatel1420    
ale pěkně drahý :-)
 
 
Datum: 06. července 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok
 
 
Datum: 06. července 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
napiš na azmarek@email.cz ten dělá paprskový hlavy
 
 
Datum: 06. července 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: qwert      IP: uživatel3411    
zdravim dělám na pinckovi GO motoru a mám tam 3 kroužkovej píst - jenom se chcu zeptat jestli ho tam mám nechat nebo radši koupit novej 2 kroužkovej - nebo jeké co má výhody/nevýhody odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: qwert      IP: uživatel3411    
tak tam asi nechám ten 3 kroužkovej jenom je dám nové k. a ložisko ( je v něm nějaký bordel ) a uvidim co to uděla
 
 
Datum: 08. července 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
ja mam 3kruzkovi ale prostredni mam volny takze mam jen 2 kruzky,prvni moc dobre netaha ale ve vjecich otackach to zacne strasne tahat,ma to velke otacky zere to nakych 7-8 litru.
 
 
Datum: 07. července 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3417    
Ja si zase myslim ze bys tam mel sehnat 3 krouzkovej. Ma to lepsi tlaky,lip to saje,lepsi komprese a dyl to vydrzi,jede to i v nizsich otackach a celkove to ma lepsi chod motoru na ukor zrychleni,ale vmax je stejna!!!!!
 
 
Datum: 07. července 2008 10:09
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
ja myslim ze bys mel dat 2!pac cim vic krouzku tim vetsi treni a tim padem mensi vykon!!
 
 
Datum: 06. července 2008 23:27
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
jestli se rozhodnes že o nej nemas zajem tak mi napis odkud jsi a ja bych si ho klidne rad vzal
 
 
Datum: 06. července 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
no to neni tak docel pravda radis bych tam ten třetí nechal nakonec se ti stane že te do slusnyho kopce předjede dedek těžkej jak krava a ty pojedes jak podelanek vim to dost dobře ptal jsem se na to a videl jsem to v praxi ani dobře zajety 2 kroužek netahal tak dobře ja ho mam v 21 a je to libovka nikdy bych se toho motoru nevzdal a jede mi to slušnejch 75km a dokonce jsem viděl že ten 3 kroužkovej vytahl člověka o vaze 150 + spolujezdec 50-60 kg jak prd ja bych si ho tam nechal a nebo pist schoval
 
 
Datum: 06. července 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: pprreemmaa      E-mail:      IP: uživatel3298    
jinak ja mam jednokrouzek a je to pila ale ten trikrouzkovy je stary prezitek jak rikam dej tam urcite 2
 
 
Datum: 06. července 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: pprreemmaa      E-mail:      IP: uživatel3298    
kup dvoukrouzkovy tri krouzky sice vice vydrzi ale ten treti spis uz jen brzdi cim veci otacky tim mene krouzku je lepsi vysokootackove motory pouzivaji jeden krouzek tenky
 
 
Datum: 06. července 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Asi 2 kroužkový,taky si myslím že ti to půjde víc do otáček ale zase 3 kroužkový bude lepší do kopců,ale když už ho maš vyb+haný tak je t stejně jedno...
 
 
Datum: 06. července 2008 11:22
 
 
 
 
Jméno: bitas      E-mail:      IP: uživatel3057    
rači dve protože pist je lechči a rychlejc to pojede
 
 
Datum: 06. července 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: KApt      IP: uživatel111    
to se mě stat nemože ja jedu max 55km/h s 13zubým kolečkem a to mam po GO , ale nemam vybrus ani novej valec ( mam ho asi vyježdenej)
 
 
Datum: 06. července 2008 1:16
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
rozhodně jsi tam nech 3 kroužkový protože líp těsní a jede to líp ja ho mam na jawě 20 taky, to máš ještě origo bez výbrusu já jsem s 20 vytahl 80km/h
 
 
Datum: 06. července 2008 1:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
kupsi 2 ma jepsi otacky aj vykon a 3 us sa asi ani neprodava
 
 
Datum: 06. července 2008 0:21
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Poradí mi někdo jak se jmenuje těsnění pod malou rozetkou v motoru? na pinckovy.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli myslíš hnací(menší) kolečko na primárním převodu tak je pod ním simering nebboli gufero
 
 
Datum: 06. července 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: KAM      IP: uživatel111    
Zdarec jak odlechčit klikovku ? Vrtačkou do ni udělat par děr ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
přesně jak říká kolega pode mnou zachvíly se ti to rosype ale tu chvíly ti to pojede fakt suprově
 
 
Datum: 07. července 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Ja bych se na to vysral. Zbytecne si tim znicis motor, jestli ti ten vykon nestaci kup si radsi silnejsi motorku pokud s tim nechces jezdit zavody. Faktse to nevyplati, strasna praca, nekdy i penize, kdyz se ti to povede dobrechvilu to bude litat a pak se to cely rozsype.
 
 
Datum: 07. července 2008 1:03
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
POchibuju ze to vyvrtas obic vrtackou kdyz je to kalena ocel a kdo co jeste!!!
 
 
Datum: 06. července 2008 23:36
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3410    
nezadres motor ale bude to mat strasne vybracie a to moze viest k praskaniu ramu...ked to mas zle vyvazene znizi sa zivotnost lozisiek na kluke...
 
 
Datum: 06. července 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: bitas      E-mail:      IP: uživatel3057    
jo tobich nedelal to mosibit presne na setiny jinak zadreš motor
 
 
Datum: 06. července 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
to nevyvrtáš ja jsem si to nechal dělat a vyšlo to na 2000
 
 
Datum: 06. července 2008 1:05
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel3138    
seriovou klikovku nevyvrtáš je kalená a už vubec ne doma jedině stočit setrvačniky to je jednoduchší než se štvát s vrtánim a stejně to nevyvrtáš:-D
 
 
Datum: 05. července 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
můžeš i vrtačkou, ale ne ruční!!! potřebuješ stajanovou vrtačku aby si ta dí ry vrtal rovně a taky potřebuješ nějaké nádobíčko aby si zjistil zda je dobře vyvážená, al eideálně se odlehčuje na soustruhu. už se těším do školy, malinko si jednu udlechčím.
 
 
Datum: 05. července 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: KAM      IP: uživatel111    
ne tak ja nevim :-D , napište jak
 
 
Datum: 05. července 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3410    
jasnacka:-D:-D:-D potom daj vediet ako to dopadlo:-D
 
 
Datum: 05. července 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar jak poznám, že je potřeba udělat výbrus, kolik přinde, kde ho dělaj Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2008 23:39
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
1500km se zajizdej jen po poradny generalce motoru,ale to stejne nikdo nedodrzuje ja mam motor po GO komplet a nechavam to do tech 900-1000km to staci!a kdyz budes met vybrus tak ti staci 500km!
 
 
Datum: 06. července 2008 23:39
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
JJ dík ale slyšel sem že se to musí zajíždět až 1500 km je to pravda???
 
 
Datum: 06. července 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel3224    
Čus draku vibrus je potreba tehdy kdyz masina už netahne a nejde do otacek. Kdyz si sahnes do valce hned tam jak je hlava tak tam asi bude malej schudek tak ten bi tam nemel bit. A vibrus komplet (vibrus, pist, cep) me to prislo na 550 Kč. A delaj ho ve vetšině mototechen. normalne se optas jestli delaj vibrusi. Zdar at ti to jezdi :-)
 
 
Datum: 05. července 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
caw draci, je to problem ked ma ojnica na klukovke vulu 0,5mm sem to meral pleskama na svicky....., popripade da sa to nejak jednoducho odstranit?..dikes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau nevíte někdo pls kde na mladoboleslavsku dělaj výbrusy ? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: n3rv      IP: uživatel3353    
když to vezmeš pilníkem máš to zadarmo :-))))))))))))))))
 
 
Datum: 07. července 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: stetik      IP: uživatel1411    
Zdarec chci se zeptat kam se dava podkova do motoru??? ja porad nemuzu pochopit kde ji narvat diky pls podrobne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Cau je to jednoduchy ... podkova se davá mezi setrvačníky Klikové hřídele :-) ...
 
 
Datum: 05. července 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: Martin Vagač      E-mail:      IP: uživatel1411    
dobry den prosim je tu nekdo zkuseny co ma zkusenosti z fichtl tuning?? a zvlaste s klapkovym sanim ?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Napis na chatu uzivateli FK ... http://www.sweb.cz/firesnek .... to je jeho web stranka :-)
 
 
Datum: 04. července 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: Pajin309      E-mail:      IP: uživatel2089    
cau seso nemas horni pouzdro ojnice na čz 175 487??kdystak mi napis dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku tam byla jehla,,a to nemam,,,
 
 
Datum: 04. července 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: Pospa      IP: uživatel1670    
čaute draci,nevíte jaká je příčina toho,když mi motor mlátí v níských otáčkách?üž si nevím vubec rady.předem díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
presne tak Ojnicni lozisko(futro)!!pokud to cinka!
 
 
Datum: 04. července 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
horni (bronzove) pouzdro ojnice
 
 
Datum: 04. července 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3396    
Futro cepu na ojnici,futro v klice nebo primarni retez je vytahanej,ale nejspis to futro cepu.
 
 
Datum: 04. července 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
nedotýká se píst hlavy? Při vysokých otáčkách by si to nemusel slyšet
 
 
Datum: 04. července 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel3237    
cau u moj pionier nedrzi otacky ale ked naklonim na na spojku tak ide strasne zle to otaciek ale z vihuku nedimy .co to moze bit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
pokud ti to hodně hulý tak zkus dát benzín v jiným poměru a to hodně málo oleje potom nakopni a pokud to bude čoudit tak to žere převoďák. Nebo se podívej na hladinu převoďáku a pokud ubejvá tak je to guferem.
 
 
Datum: 04. července 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel3237    
pod spojkou som uz menil motor je po kompletnej generalke zebi to bolo pod zapalkem??ale on este nikdi nedrzal otacky na volnobehu a mam ciernu sviecku !!ale to asi preto ze som dal do 12l benzínu 3dl oleja 1:50 huzgvarnackej a dimi to dost
 
 
Datum: 04. července 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: Radunov      IP: uživatel2059    
špatný simering na magnetu či na straně spojky
 
 
Datum: 04. července 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: Radunov      IP: uživatel2059    
Zdar draci, zkoušeli jste už někdo dávat na jawu 555 hlavu z fíka? Nedeformuje se klikovka, ojnice nebo tak..?? A jede to lépe? Ale má to určo jiný zvuk, takový udušený ne? Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: pítrs      E-mail:      IP: uživatel5767    
Zdarec lepší je ta originál hlava protože pasuje-(myslím tí že lícuje presně) ,vem se schválně hlavu z pařeza a zkus jí dát na fichtla - nebude ti nikdy sedět protože má menší průměr dosedací plochy,dělám s fichtlama už asi 6 let tak vim vo čem mluvim hojte.
 
 
Datum: 12. května 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo já sem ju tam mnel nic sa tomu nestane ale zdá sa mi ze to mnelo věčí kompresi myslim ked sem tam dal tlakovku
 
 
Datum: 04. července 2008 11:36
 
<  282  283  284  285  286  287  288  289  290  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:33:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu