slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  281  282  283  284  285  286  287  288  289  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
cau kluci jak poznam jakej mam vybrus na fichtlovi mam na pistu nahoře napsany 2B tak je jako druhej vybrus že jo díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3448    
Druhej vybrus s volnostni toleranci B. Dnes uz se to A,B,C neznaci,dnes uz pouze počet výbrusů. Drive se jeste deali pisty s ktere byly o nejakou tu setinu mensi nebo vetsi a znacilo se to temi pismeny.
 
 
Datum: 10. července 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: Jay26      IP: uživatel1326    
ja myslim ze je to druhej b vybrus
 
 
Datum: 10. července 2008 9:44
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
vem si šupleru a změř si to.Základní výbrus je 38mm,a pak každejch 0,25mm je jeden výbrus.Takže 38,25-1 výbrus,38,50-2 výbrus,atd
 
 
Datum: 09. července 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: vopeslik      IP: uživatel944    
zdarec draci, potreboval bych radu, budu vymenovat poprve pistni krouzky, je na to nejaky figl nebo neco jak to udelat vubec nemam tuseni jak na to, dik za vsecky rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Ani ne, akorát musíš dávat pozor aby ti hesky dosedly do zámků(to jsou takové výstupky na pístu,v každé drážce je jeden)
 
 
Datum: 09. července 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
Cau lidi.Mam fakt blbej problem...Koupil sem si tady u sesy tu pistni sadu i s valcem s 8 vybrusem.Den na to co sem to namontoval sem pujcil na tyden mustanga kamosovi ale nerekl sem mu ze je motorka v zabehu(sem debil vim).No kamos mi vratil mustanga a rikal mi ze zezacatku mu jela fakt suprove ale pak se zacala prehrivat a nevyjela ani jeden kopec.To znamena ze je motor spatne zabehnuty ne?(von redil benzin s motorovym olejem M8AD do auta v pomeru 1:33)...Prosim vas staci kdyz do toho valce koupim novej pist i krouzky a poradne ho zajedu?Nebo to muzu zahodit?(ale ve valci ryhy nejsou)..dik za odpovedi..spechá...cuzz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2008 23:42
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
No jo dik hosi.Tak sem koupil novej pist i s krouzkama.Vyslo me to na 250kč.To je jeste o.k.Tak ted jsem v zabehu.Olej M2T(slysel sem ze se to snim rychlejc zajede) v pomeru 1:20..po case dam 1:25 a pak po nejakych 1000km presedlam na muj klasickej Husqvarnacke XP 1:35.Zdar...
 
 
Datum: 10. července 2008 23:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Promiň Pe-tr, ale to není kamarád ale kretén.. mám takový typy moc ,,rád,, .... k vlastním věcem se chovaj jako by to byl poklad a cizí kurvěj a když to zmrvěj tak to vrátí s andělským úsměvem ve tváři a se slovy neměls mi to půjčovat... mám ve svém okolí pár takovejch vychcánků a těm nikdy nepůjčím ani hajzlpapír ikdyby se měli zesrat :o)))))))) Hele pokud není v prdeli válec a je bez rýh, tak skoukni i píst jestli nemá rýhy, taky se někdy urvou vybrané kraje kroužků (co překrývají zámky). Problém by byl kdyby se vytlouklo bronzové futro v ojnici, nebo čep v pístu (obvykle povolí lůžko pístu), nebo by vznikla vůle kroužků v drážce pístu. Tak by jsi holt koupil novej píst a kroužky, což taková pecka není... Potom dej klasickej záběh... Hodně zdaru.
 
 
Datum: 09. července 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
No ja vim ze ten olej tam neptri a taky sem mu to rikal...ale on rekl ze nic jiniho doma nemnel...no ryhy nejsou zadny to sem rad.a von najel za ten tejden kolem 200-250 km.Lital na ni kazdej den dost dlouhou trasu.A rikal ze mu vytahl 75km/h(to me dozralo..skoro sem dostal infarkt). Takze skusim zatim new pist i krouzky.Dik hosi cuzz
 
 
Datum: 09. července 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
za 1 olej co tam lel tam vubec nepatri jel tam tsf nebo ts za 2 zkontroluj ryhy jestli nejsou tak je to v poradku kraouzkam by nic byt nemlo a hlavne michel prvnich 100km 1:25 az se to fajne promaze pak dej 1:30 a je to ok a hlavne nejezdi stim 70a netoc to moc .ja sem vyjimka ja prvi jizda po generalce 70
 
 
Datum: 09. července 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: blatnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vymen krouzky a pist menit nemusis jestli mu nic neni a pomali to zajed a parada
 
 
Datum: 09. července 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2974    
kamaráde vydim na vodpis..
 
 
Datum: 09. července 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jestliže nejsou ve válci rýhy tak změř mezeru mezi zámky kroužku když ho dáš do válce, měla by bejt 0,2 pokud je víc kup kroužky pokud ne tak to zkus zaběhnout znovu se všim všudy
 
 
Datum: 09. července 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
čus lidi, nevíte kolik stojí výbrus na dandy 50 a jestli je potřeba nikasil? díky za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
valec na dandyne se neda prevrtat. 80tka je jina sada...
 
 
Datum: 09. července 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: mike      E-mail:      IP: uživatel3438    
no ja som robil vybrus asi pred mesiacom a zaplatil som za sadu + robotu 4500sk no hned potom som nasiel chalana ktory by mi to bol spravil za 2000sk takze tak. je tam nikasil a ten sa uz neopravuje takze ti tam treba odliat novu suchu vlozku do valca a vyvrtat dieru :-) podla nej sa odlieva piest. Odporucam ti vzvrtat valec uz rovno na 80ccm pretoze zaplatis rovanko ako za 50 ale mas to uz rovno s vyssim vykonom.
 
 
Datum: 09. července 2008 11:19
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
v Ahra HK mi napsali ze pistni sada cca 500 , ale nevim jak na tom bude s kvalitou
 
 
Datum: 09. července 2008 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3435    
to neni moc drahy teda,u jinejch motorek se ty ceny pohybuji i daleko výš.
 
 
Datum: 09. července 2008 10:06
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
wow, to je tak drahý, to sem nečekal, neni třeba něco levnějšího, než třeba ten píst od wiseca?
 
 
Datum: 09. července 2008 9:56
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
jo dandyna ma nikasil takze 2000 valec a 1500 pist od wiseca
 
 
Datum: 09. července 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ahoj, nevím jestli se Dandyna dělala v 2T, ale já viděl i projel 4T dandynu a ta měla klasickou modifikaci honďáckého motoru (pocházející z Honda Monkey), ale asi verzi z číny... a ten motor je klasickej 4T, tedy žádnej nikasil.
 
 
Datum: 09. července 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: pankutil      E-mail:      IP: uživatel656    
čus draci, nevíte náhodou jestli jde u čz 175/477 sundat válec bez toho abych musel vyndat motor. díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
jak to jde sundat vzdyt tam neni mistoani na vymenu svicky mam ji doma a valec nesundas bez sundani motoru ale nevim jestli se nepletu jeste na mecize nebyl motor nikdy sundany tak nevim ale nezda se mi to aby to slo sundat bez sundani motoru vim ze musis sundat nadrz
 
 
Datum: 09. července 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel3133    
kutile já tuto motorku mám taky a taky tam mám to čerpadlo zapojené. stačí když vyndíš hadičku z motoru, pak ji zas nasadíš a v čerpadle vyšroubuješ odvzdušnovací šroub a párkrát s tím plastovým kolečkem zatočíš.. a airbox ani kastlíky nemusíš vyndávat. ps dělal si na čerpadle go? jestli jo kde si sehnal tu malou tlakovou manžetu u tyčky pod kladkou??? já si nemůžu sehnat a pořád to prosakuje olej.
 
 
Datum: 09. července 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: pankutil      E-mail:      IP: uživatel656    
patrik -proplém to neni jenže já tam mám zapojený olejový čerpadlo a nechci ho kuli tomu odpojovat když jsem ho nedávno zprovoznil,a další věc je že se musí vyndat kaslíky i s tou komorou kde je filtr,tudíš i blatník,baterku....:-)
 
 
Datum: 09. července 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: thunderbitch      IP: uživatel3436    
myslim zejo, ale musis sundat nadrz, a taky nezapomen sundat hlavu:-)
 
 
Datum: 09. července 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
jo de, musíš vyšroubovat ty 4 šrouby na kterých je nasunutý. a to je takový problém vyndat 30ti kilový motor? já sem ho vyndal za 20 minut se vším všudy.
 
 
Datum: 09. července 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: Hijl      E-mail:      IP: uživatel1337    
Zdarec, schánim nutně motor na fichtla i klidně nepojízdný do 1000Kč.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
za 1000 koupis celiho chrchla ale to je fuk tvoje prachy nebudu tu kazit obchody...
 
 
Datum: 09. července 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      E-mail:      IP: uživatel2461    
mám toho víc, napiš a dohodnem se ;-)... icq: 332-389-331
 
 
Datum: 09. července 2008 8:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
Mam asi 3. Jeden pojizdny z parezu,ale ten necham za 2000,- pak polorozebranej z 05 a polorozebranej z 21 a skoro celej z mustanga(ma sundany pist,valec a hlavu) plus hafo ND do motoru. Odkud jsi?? Pokud bys mel zajem,na dobirku motory neposilam :-))) Kdyztak mail STANDA.HRBEK@SEZNAM.CZ
 
 
Datum: 08. července 2008 23:47
 
 
 
 
Jméno: Danielito      E-mail:      IP: uživatel1276    
já jeden mam funkční je sice z O5 ale dobrej dlouho sem ho už nepoužíval tak jestli máš zájem napiš na mail
 
 
Datum: 08. července 2008 23:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
sak siho opravi ne?nepojizdni moze bit len ze neni nastelovani alebo tam nejsu kruzky lebo naka drobnost.no né?
 
 
Datum: 08. července 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
nevim, k čemu ti bude nopojíznej motor, to potřebuješ asi jen nějakej díl ne? napiš co konkrétně scháníš, a nějak se dohodnem..
 
 
Datum: 08. července 2008 23:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
Zdarec borci newite jesi je pravda ze svicky n15yc propaluji pisty ??? koupil sem nr 15c a n15c me to na toty svicky vubec nece jet jen dyz to dlouho tlacim dam tam n15yc a nakopnu n 1 ajede a porad to vzdy nakopnu pakou vadi kdyz ji tam mam dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na propálení pístu má vliv teplota hoření směsi, když máte nastavenou optimální bohatost (cihlová svíčka) tak propálení nehrozí, ale jakmile se vám přicpe přívod paliva (např se přicpe kohoutek v nádrži nejakym bordelem) tak to ochudí směs a bude mít při hoření větší teplotu, když je venku ještě k tomu teplo a motor nestačí odvádět přebytečné teplo tak většinou zadřete, ale kyž už máte vyběhanější motor, nebo kvalitní olej tak se může stát že se u svíčky propálí píst protože tam je největší teplota. A jakej vliv tam má Y svíčka? Elektroda svíčky má pořád velkou teplotu (funguje jako kondenzátor) a ani čerstvá směs ji moc neochladí, a vysunutý jiskřiště je mnohem blíž pístu než normální, tudíš se i píst v tom místě více ohřívá než jinde, pak už jen stačí jet v kuse tak 50 km a dirka je tam... samozřejmě se musí zvolit vhodná tepelná hodnota svíčky, jinak to vše může jít mnohem rychlejc a nemusí bejt ani vyhověno všem podmínkám, ale pravda je že u pionýra sem se s propáleným pístem nesetkal...
 
 
Datum: 09. července 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1227    
tak jasny ze mu to neudelalo na novim pistu ale to byl posledni hrebicek do rakve!
 
 
Datum: 09. července 2008 10:49
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
jo jasne, za pet minut studeny jizdy se mu tam urcite udela takovahle dira.... kdyz uz tak to trva tisice km
 
 
Datum: 09. července 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1227    
 
 
Datum: 09. července 2008 10:41
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1227    
ja teda propalenej pist videl ale na 350ce kamos ji neohral a jel pod plnym plynem se studenym motorem a mel diru v pistu tak na malicek! fakt nekecam zkusim sehnat link!
 
 
Datum: 09. července 2008 10:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
hej hosi mel sem jeste NGK b8hs ale byla na hovno vubec to nechytalo presne jak tam jeden psal ze to musi roztlacek 50 m tak ja taky dam tam tu n15yc a napoprve nakopnu a jedu
 
 
Datum: 09. července 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prostě je to hloupost...nikdo to neviděl a každej o tom mele...to je jako mýtus že když kejchneš s otevřenejma očima tak ti vypadnou...:-D fakt...to sem četl...:-)
 
 
Datum: 09. července 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Viděl jsem všelicos, ale propálenej píst? No nevím přijde mi to jako bajka kterou všichni znají, ale nikdo to neviděl :-). Můžeš někam linknout fotku toho pístu? Hypoteticky by propalování pístu měla způsobovat chudá směs, která hoří při vyšší teplotě, nebo vyšší oktanové číslo benzinu, ale ikdyž neustále jezdím a spousta kámošů na 95oktanů nikdo takovou potíž nemá... svíčka s tím nemá podle mě nic společného, určitý význam by mohlo mít předsunuté jiskřiště, ale nemyslím že by mělo na svědomí úplné propálení dna :-)... Tipuju to na to že se nejedná o standardní zapojení motoru jak má být, nebo používání nestandardního paliva (ředidla, příměsy pro sportovní motory, metanol aj.), protože jinak to není možné... Napiš něco bližšího o podmínkách provozu motoru.. úpravy, používané palivo...
 
 
Datum: 09. července 2008 8:28
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
z mich zkusenosti je nejlepsi NGK Champion a pak ještě super svíce značky JISKRA ...... tak se mějte čau...
 
 
Datum: 09. července 2008 7:51
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1227    
ahoj muzu sehnat uplne novy stary PALky cena 50kc kdo by mel zajem piste na icq 240-101-938
 
 
Datum: 09. července 2008 0:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
svicky pist nepropalujou!!!! pisty propalujou spatne serizeny zapalovani a provrtany trysky!!!!! Pokud budes mit dobre serizenej stroj tak to pojede na kazdou svicku studeny i teply. Jinak s tema starejma svickama PAL je pravda ze sou nej!!! skoda ze uz se takle kvalitni nedelaji....NGK,BRISK a dalsi levny varianty stojej vsechny za houby,trochu ji ulejes,trochu vic to ohrejes a je po ni....to sou svicky pro pro motory s pravidelnym chodem a ne stary vykloktany pekace ktery palej 8x z 10 zazehu....
 
 
Datum: 08. července 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
přesně tak zlatý svíčky značky PAL, ale jinak v číze sem měl NGK a ta chytala líp neř brisk, ale zase ve fichtlovi mi brisk nejela...,
 
 
Datum: 08. července 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: jay      IP: uživatel3434    
hale ja mam ve svim fikovy jeste starou pal n7y a ta ma taky vysunuty jiskriste jezdim na ni uz 3 roky a jeste sem s ni nemel problem a to redim benzin s olejem 1:25 a svicka je furt krasne cihlova vubec to tomu nevadi
 
 
Datum: 08. července 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
jo mel jsem ve fichtlu ngk b8hs kdyz jsem ho koupil a musel jsem to vzdykcky rozotlacovat tak padeasat metru nez chytil.. jak za tepla tak za studena... a pak sme u kamose nasly starou palku a s ni na prvni slapnuti...
 
 
Datum: 08. července 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
hele měl si někdy ve fichtlovy NGK B8HS? nebo jakoukoliv NGK??? jestly se NGK uchlastavaj tak sem zelenej buh co nesnasi lidi kteri nadavaji na to s cim nikdy nemey zkusenost ale jen to nekde slysely .. jestly si tu NGk ve fikovy fakt mel a uchlastavala se ti tak to beru .... me se zase uchlastavaji brisky
 
 
Datum: 08. července 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
ngk se do fichtla nehodi.. staci to trochu uchlastat a je po ni.. jinak ja mel cervene vypalenou n15c i pri 1:20..
 
 
Datum: 08. července 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
kup si NGK B8HS a máš klid .. vydrží ti 3000-5000 Km bez čistění .. svíčka je furt krásně vypálená z míc hzkušeností krásně spaluje olej i v poměru 1:25..
 
 
Datum: 08. července 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
kazdi to len vipravja lebo to nekdo cul,jasemto tez us cul ale mozno sa to stane 1 krat ze 100 000 ale jatemu tez nevjerim toje pisovina.
 
 
Datum: 08. července 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Možný to je ale spíš to bude podle stavu motorky a stavu svíčky. Při hodně velkém detonačním spalovaní ti může teoreticky propálit píst i normální svíčka je to prostě individuální.
 
 
Datum: 08. července 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to samozřejmě blbost...:-)
 
 
Datum: 08. července 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to samozřejmě blbost...:-)
 
 
Datum: 08. července 2008 18:35
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdravim draci, ked chcem spravit podkovu medzi setrvacniky klukovky na fichtla tak cital sem ze by sa to dalo ze silonu, dalo by sa to trebas aj s pertinaxu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: alda      IP: uživatel3425    
čau draci, jaký máte názor na výfuky hikone? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
Jiny zvuk,pri seriovem motoru pokles vykonu v nizkych otackach,proste nic moc. Na bezny provoz je lepsi original.
 
 
Datum: 08. července 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně pokud už chci výfuk tak jedině vyrobit podle výpočtů
 
 
Datum: 08. července 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s hikone nejsem spokojený přesně vypočítaný laděný výfuk přidá až 30% vykonu
 
 
Datum: 08. července 2008 22:54
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
já používal hikone na upravenym ale i neupravenym motoru, a u obou jel líp než origo... ten zvuk se mi líbí víc, ale hůř to drží volnoběch, když to viladíš, aby drřel volnoběch, tak je horší špička...
 
 
Datum: 08. července 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Presne tak ja sem ho dal na neupravenej motor a byloto znat no je to na tobe.
 
 
Datum: 08. července 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
řekni mi jak je origo dělanej přesně na ten motor vždyť je to jenom trubka žádný rozšíření, koukni na nějakej vypočítanej výfuk na pincka ten je dělanej přesně na motor
 
 
Datum: 08. července 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
ja nevim me to nic nerika jako kdyz to mas udelane pekne do krosu tak se ten vyfuk tak hodi ale vykonostne je si myslim na tom hur nez origos pze origos je delanej presne na ten motor...ale hikone je universal..
 
 
Datum: 08. července 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
leo vince je na simsona lol.. kdybys ho dal na fichtla tak by ti to jelo pekne na nic...jinak hikone taky podle me nic moc...
 
 
Datum: 08. července 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
super ale leo vince je už jiny kafe
 
 
Datum: 08. července 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
jeste nevim cekam az dorazi tak budu testovat
 
 
Datum: 08. července 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: 21      IP: uživatel1640    
taky mně to mohlo skurvit vejfuk, mohl vylítat tlumyč a zbyla by jenom roura.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: 21      IP: uživatel1640    
čau dnes jsem chtěl nastartovat pionýra nechytl začal jsem roztláčet začal bafat ale proste se nerozběhl a pak najednou rana jak prase a už to nechtělo jet!! vymněnil jsem svíčku a už startoval bez problému.. Co se v tom vejfuku mohlo stát???? mně se zdá že tam bouchnul nespálenej benzín... a bylo to přechcaný,... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 0:52
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1227    
me to na 175ce dela kdyz mam slabou baterku ted jsem mel sundany vyfuk a ze zkusim zvuk nestartovaloto a pak po nekolika slapnuti to baflo a vylitla tak nehorazna liska z vyfuku ale kdyz tam mam normal vyfuk tak to jen odstreli koleno od valce pac sem ho tam mel chytli jen na pruzince tomu se nic nestane ani po 50ti ranach
 
 
Datum: 09. července 2008 0:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
jo,blaflo ti to za valcem v kolene.....vyfuk to prezije,ale takovych ran to zvladne tak 5 a pak se vetsinou ten vyfuk rozskoci na jednotlive kusy. Mel si to uchcany a nehazelo to jiskru a najednou to asi hodilo a vzplal ti i obsah vyfuku,to se stava,bacha na to....jinak je to neskodny....
 
 
Datum: 08. července 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
kdes videl abi vilteli kruzky,kruzky nesu z umelini alebo z dreva.ooch boze ti mas napadi vojto.
 
 
Datum: 08. července 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: 21      IP: uživatel1640    
tak to nevýlítly, protože ted to jede krásně po víměmě tej svíčky, ale to bych byl nasranej kdyby výlítly protože to mám po výbrusu...a zajíždím...
 
 
Datum: 08. července 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
bo ti vylitly pistni krouzek/ky
 
 
Datum: 08. července 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: Koli      IP: uživatel1337    
Zdar jaká svíčka NGk se hodí na fichtla?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: eszers      IP: uživatel3402    
ngk na pinckoj nejsou moc dobry ,nejlip me to jelo s briskem
 
 
Datum: 08. července 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: En!gma      IP: uživatel2900    
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-navod-prevodni-tabulky-mezi-znacenimi-zapalovacich-svicek.php dole mas srovnavaci tabulku tak si porovnej podla teho jaku si mnel palku
 
 
Datum: 08. července 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel3425    
čau,jaké jsou výhody po skrácení pístu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 23:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
Bude lehci,bude delat vetsi elypsu ve valci a bude to mit mozna mensi saci podtlak,takze bych to nedelal. Hlavne by to mohlo mit spatnej vliv na časovani preplacu z kliky do kanalu....
 
 
Datum: 08. července 2008 23:33
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
jn asi to vyzkouším mam doma velkej vyběr
 
 
Datum: 08. července 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel3224    
no kdyz se skrati tak asi bude lehci ne?? si ja myslim
 
 
Datum: 08. července 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: mánes      IP: uživatel2969    
nvm proč bys ho zkracoval,dobrej originál ale dělej si coc hceš
 
 
Datum: 08. července 2008 11:38
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no možná výhoda je asi v tom, že to bude možná líp plnit... nevim tot moje dedukce, ale nejspíš se asi pletu
 
 
Datum: 08. července 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel3425    
ahoj, chtěl bych si udělat na mustanga nějakou jednoduchou úpravu aby to jelo o něco líp, nevíte o něčem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: LIbor      E-mail:      IP: uživatel4869    
sežen si novy válec a klikovou hřídel a laděny výfuk toti zvedne výkon :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: m.bitner      E-mail:      IP: uživatel3057    
vybrus pistu tuning zapalko (esli chceš aby tito jelo rychlej tak do předu velyke kolečko a na zadek male ale nepotahneto )...(a byto lip tahlo tak presne na opak dozadu velike do predu normal nebo male)novu svyčku GOmotora vičistit všecko a držovat no vic ti neporadim vic mna nenapada
 
 
Datum: 10. července 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
udelej GO motoru,nic lepsiho ti poradit nemuzu,pak mozna ladeny vyfuk(ne HIKONE!!!) 4 kanaly a BING nebo Dell orto popripade tyristor
 
 
Datum: 08. července 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
kerej ladák na netu?
 
 
Datum: 08. července 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s hikone nejsem vubec spokojeny!!! lepší je ten laďak co je na netu nebo si vypočítat vlastní laďák.
 
 
Datum: 08. července 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      E-mail:      IP: uživatel720    
dej tam hikone za 300 to neni zas tak drahy skrat píst skaracuje se ze zadu
 
 
Datum: 08. července 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      E-mail:      IP: uživatel720    
dej tam hikone za 300 to neni zas tak drahy skrat píst skaracuje se ze zadu
 
 
Datum: 08. července 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
cau fichtlari prosimte jak se puli ojnice abych mohl vymenit kliku ktera je vlastne mez tima kolacema dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
chyt tu kliku,poves si ji za prst a druhou rukou na tu ruku s klikou uhod. Pokud pritom klika cinkne zeleznym zvukem tak uz je spatna. pokud ma vule jenom do strany tak je to OK,pokud i nahoru dolu,tak uz je vyjeta a hrozi brzky vysipani jehlovyho futra na klice.
 
 
Datum: 08. července 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cože chceš vlastně vědět....???? Ojnici rozpůlíš jedině bruskou kliku nevim jakou chceš měnit...! A teď vážně...předpokládám že chceš vyměnit ojnici...potřebuješ rozlisovat kliku...neni to úplně jednoduchá operace ale je nejjednodušší ze všech co tě čekaj...:-) Provedeš výměnu čepu ojnice a slisuješ zpátky na ložiskový rozměr 34mm... pak potřebuješ stojánek hodinky a trpělivost na vycentrování kliky které musí být přesné v toleranci 0,02mm házivosti čepů vůči sobě....
 
 
Datum: 08. července 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
vubec to nevadi jo i když je velka?
 
 
Datum: 08. července 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: n3rv      IP: uživatel3353    
pro Mara 2:-Do stran to nevadí že to má vůli....
 
 
Datum: 08. července 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
tak to jo no a prosimte vadi moc když ma klika malickou vuli do stran a jeste jsem se chtel zeptat jak od ojnice jdou ty dva velky srouby tak 05 je ma mensi co?
 
 
Datum: 08. července 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cože chceš vlastně vědět....???? Ojnici rozpůlíš jedině bruskou kliku nevim jakou chceš měnit...! A teď vážně...předpokládám že chceš vyměnit ojnici...potřebuješ rozlisovat kliku...neni to úplně jednoduchá operace ale je nejjednodušší ze všech co tě čekaj...:-) Provedeš výměnu čepu ojnice a slisuješ zpátky na ložiskový rozměr 34mm... pak potřebuješ stojánek hodinky a trpělivost na vycentrování kliky které musí být přesné v toleranci 0,02mm házivosti čepů vůči sobě....
 
 
Datum: 08. července 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Koláč=setrvačník a klika=ojnice.. tedy jedině na lisu a se sprvnými přípravky. Jedná se spoj s přesahem, tedy díra je menší než hřídel a proto se lisuje tlakem na lisu. Může jít o spoj který se lisuje na několikatunovém lisu (tedy vykoná takový tlak).. takže doma to asi uděláš těžko a pokud ano, tak to spíš zničíš... dej to do servisu... včera jsem dával do servisu kliku s válce a celý komplet, tj. klika, vyúhlování, nové ložisko klikového čepu a ojiční pouzdo, plus výbrus s pístem, kroužky a čepem má být do tří neděl vbratru za patnáct stovek
 
 
Datum: 08. července 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: prcan      IP: uživatel2669    
nejak se to tam musi davat a potom taky vyndavat
 
 
Datum: 08. července 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: prcan      IP: uživatel2669    
jako že to nejde to je přece blbost když sesa prodava kliku samotnou co by tady asi s ni lidi delaly melo by to jit od sebe jen newim jak
 
 
Datum: 08. července 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
notak tito jedine oddelis z dolmarem :-D,toje zlisovane.
 
 
Datum: 08. července 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
cože jak snivalo ne ptam se jak to mam oddelit
 
 
Datum: 08. července 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
to sa ti snivalo?
 
 
Datum: 08. července 2008 9:43
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevíte někdo jestli mě pude na pionýra vjělířova hlava??? asi ne co když tam mám bříško bych ho musel oddělat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:22
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zas o tolik vetsi neni aby se ti nevesla, ikdys tam mas brisko a menuje se to hvezdicova hlava:-)
 
 
Datum: 08. července 2008 9:22
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
Dají se doma nějak upravit kanaly ? A jaký sou vyhody ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Daji nejlepe frezkou na vrtacku a vyhody sou ze ma motor lepsi plneni :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: Sal!k      E-mail:      IP: uživatel3412    
Zdravim, co když si na 23 nechám snížit hlavu ? Výhody ? Nevýhody ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak presne upravit kanaly abych u fichtla 20 zvysil vykon?mam ho spise na pole ale chci ho prihlasit,ale fara skvele po rovince sem vytah necelych 80km/h
 
 
Datum: 07. července 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
jestli chces zvysovat vykon tak se upravuji kanaly apod.
 
 
Datum: 07. července 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Sal!k      E-mail:      IP: uživatel3424    
Tak jak mam zvýšit vykon než snižením hlavy ?
 
 
Datum: 07. července 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
hele snížená hlava ti změnší otáčky ale zase zvětší sílu v menší otáčkách
 
 
Datum: 07. července 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
palice se snižuje až na konec všech uprav to kdyš máš převrtaný sací a výfukoví potrubí.
 
 
Datum: 07. července 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Výhody: vyšší tlak v počátku pracovní doby; nevýhody: pomalejší víření plynů => pomalejší hoření, větší zátěž klikovýho mechanismu, nutnost benzínu s vyšším oktanovým číslem
 
 
Datum: 07. července 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: Sal!k      E-mail:      IP: uživatel3412    
A o kolik se tak zvedne výkon ?
 
 
Datum: 07. července 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
vyhody:vysoka koprese,nevyhody:trpi klika,loziska,ojnice
 
 
Datum: 07. července 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci mam upraveného pionýra 3 kanal 2kroužkový pist snižena hlava laděný vyfuk zajižděl jsem 250 km a pořád se to přehřívá da se ten zaběh nějak zrychlit? nebo mam zvětšit podbrudy na pistu? - přidírá se píst. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
po rovince origoš tachometr nestihal tak odhaduju že těch 80-90 to dalo na fichtlday jsem první 3Km byl první a pak se to začalo přidírat a jel sem zbídou 60 a nakonec jsem dojel na 23 místě z nějakách 96fichtlu a kamoš to taky zadřel bo to ještě rano skladal hold přiští zyvod to chce mit poctivě zajeté takže ted asy dam novy pist a vybrus a ten kdo mi to bude brousit řeknu at mi tam da větší vule.
 
 
Datum: 08. července 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kolik ti to faralo po takych upravach po roovince?
 
 
Datum: 07. července 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
olej jsem dal v poměru 1:20 nechtěl sem to zadřít jinak mam doma ještě jeden pist -1kroužkový ale nechtěl jsem ho tam dávat bo by to pak hovno tahalo do kopců
 
 
Datum: 07. července 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
ted uz asi musis vydrzet ale priste az ti to budou brousit rekni ze to chces volnejsi... pak kvalitni olej 1:30 a mas to zajety tak po 50km...
 
 
Datum: 07. července 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
ted uz asi musis vydrzet ale priste az ti to budou brousit rekni ze to chces volnejsi... pak kvalitni olej 1:30 a mas to zajety tak po 50km...
 
 
Datum: 07. července 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
kolik davas oleje v jakem pomeru??
 
 
Datum: 07. července 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel2324    
Ahoj draci mam dotaz kdyz vyndavam vlozku z valce tak valec musim ohrat,plynovy varic mam, ale nemam potom cim bych tu vlozku ochladil a vyklepl poradite mi neco z ceho to udelat?? diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:03
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Pokud nemám sklerózu tak na vyndávání vložky z válce je nějaký ocelový trn kterej necháš zchladit v mrazáku a potom ho vložíš do zahřátého válce do té vložky a vytáhneš ji.
 
 
Datum: 08. července 2008 9:03
 
<  281  282  283  284  285  286  287  288  289  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:33:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu