česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA>>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  304  305  306  307  308  309  310  311  312  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Benda      E-mail:      IP: uživatel1811    
Zdar hoši,mám 21 fichtl,když jedu tak 500m po rojzdu šlape parádně potom se sačne dusi t a okamžitě zpomalovat plně mi nejede trojka musim sřídavě podřazovat a řadit potom už to jde jen střídavě jednička a dvojka a pak už radši zastavím a motor je vařící,tak ho nechám vychladnout a opět to samý,tak jsem zkontroloval válec a ojnici a píst a vše a všude mi to těsní.Kouknul jsem se teda na lektriku a předstih mám v poho protože mi chytá napoprvý a bez plynu tak jsem zkontroloval magneto a to se hejbe jakoby ven a dovnitř ,tak jsem zkontroloval kolíček a ten je v poho ale viklá se mo celá ta hřídel ,na které je to magneto,tak nevím,jestli nemám vyběhané ložiska na ojnici a na karterech pls porďte. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Čau typani, chtěl bych se zeptat, jestli by se mohl dát motor z jednaváci (21) na 555 bez výměny klikovky (21 má větší ojniční pouzdro) jaky by byly třeba úpravy pístu (zabroušení atd...) ale nechce se mi vůbec měnit klikovka... jde to teda se vás ptám??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2339    
všechno se dá kdyš se chce!!!de tam upne v poho sem to mnel mnelo to akurat parádný tah jak sviňa
 
 
Datum: 09. března 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
to by myslim nepasovalo sla by am mylsim klika z 05
 
 
Datum: 09. března 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: tahoun      IP: uživatel202    
zdar ,menil jsem na mustangu pistni krouzky,z toho duvodu ze nemel tah,vykonove bych to prirovnal asi k babetě,rozebral jsem motor,zkontroloval válec,je jako nový,ty krouzky jsem ale vymenil a stejne to jede furt stejně zdechle,ve vysokých otáčkach to ještě jde,ale když jedu v nižších otáčkách,a nebo se rozjíždím domírného kopce,tak táhnu spiš ja fichtla než on mě no a ve dvojko jezdim vetsinou tak 2,trojka to neutahne,dohromady s kamosem vazime tak 120 kg..vsechno jsem prekontroloval,předstih,svičku a stejně nic,vyfuk jsem čistil,karbec cely rozebral,všude dal nove tesneni a porad nic,normalni fichtl tahne krásně od podlahy a ten můj tak od 1/4 plynu,pod tu 1/4 nema tah a dusí se..cim by to mohlo jeste byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: kamos      E-mail:      IP: uživatel2404    
zkus seřídt volnmoběh ,ě to robilo taky a tak jsem ho seřídil a dal jsem tam víc vzduchu a uz je to good
 
 
Datum: 12. března 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
vymen bronzove pouzdro jestli to mas moc tesny tak klika nema potrebny pohyb neo jaky davas pomer oleje muze se to pri nizssich ortackach spatne spalovat a pokud nemas pridrene loziska skus napsat co sem ti napsal a napisu ti podrobnejsi veci ten motor sem nevydel tak nemuzu posoudit presne
 
 
Datum: 09. března 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2387    
vybrus.
 
 
Datum: 09. března 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1521    
ahoj delala jsem GO motoru a za 1 to jede normalne ale pri dvojce to do ctvrt plynu taky v pohode ale jakmile dam plnej tak se to zacne dusit!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel692    
haha ja mam ten samej problem taky meto dela nejspis ti to nekde fouka spatne utahli budto to vyfouklo tesneni nebo simerinky v pr.. ja taky tetka kuli tomu musim rozebrat znova motor
 
 
Datum: 10. března 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
co třeba zkusit trysky.
 
 
Datum: 09. března 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: stalmik      E-mail:      IP: uživatel2301    
No já to mam to samý s tim rozdílem, že mi to nejede ani na jedničku.. a uškrtit směs je myšleno jehlou?? Mámjí na druhým zářezu shora.. Pokud sundam filtr tak to jede ale taky žádná sláva. I když vyndam vložku filtru tak to prostě nejede.. musim sundat celej ten plast.. Je to divný.. Nápady??
 
 
Datum: 09. března 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: donald      IP: uživatel2388    
zkus uškrtit směs to nekdy dělá po výbrusu
 
 
Datum: 09. března 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: ..      IP: uživatel1847    
jinou svicku
 
 
Datum: 09. března 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2125    
Zdar draci, dneska sem jezdil na fichtlovi bez problému a protože sem měl dosti horkej motor tak se mě nechtělo čekat až schládne tak sem válec trochu polyl vodou a pak to nejelo jenom to nepravidělně chytalo, myslí te že se tam nějak mohla dostat voda??? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel692    
asi mas mokrou fajfku tak to skratuje skusto ususit
 
 
Datum: 10. března 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: rstb      IP: uživatel417    
ja jezdi vsude muzne jen ne na silnici a vodou projizdim a strika to na valec a zatim se mi nic nestalo
 
 
Datum: 09. března 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Zkuste mu to vysvětlit. Rychlým zchlazením rozpáleného železa na určitou teplotu dojde k jeho prudkému ochlazení místy až podchlazení na okolní teplotu a železo se smrskne. Čili je to to samý jak když se mění ložiska na klikovce. A pokud se jedná o tu závadu. Tak buď je problém ve válci(spečený pístní kroužky, nebo se ti zkroutil válec protože hliník je sviňa) Každopádně musíš sundat válec.
 
 
Datum: 09. března 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: ghh      IP: uživatel2116    
Ty si dement fakt kokot to neni mozny co je za lidi v dnesni dobe ty si vocas
 
 
Datum: 09. března 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ty pico jak muzes valec polit vodou vzdyt to ti odejde motor take pice nemam rad i kdyz sem tez motor malem utopil ale to me cajti honily tohle uz nedelej nebo jak to preskne tak mas skodu za nekolik tisic korun
 
 
Datum: 09. března 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1730    
to muže tapadnout jenom uplnyho čuráka ani lidi z blazince BY to neudelali!!!
 
 
Datum: 09. března 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel2297    
mno trak to seš fkat vocas...jenom vola může napadnout polejt válec vodou
 
 
Datum: 09. března 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2125    
A proč by to praskalo nedělám to po první, akorát že to nejede až ted a nemusíš hned nadávat nebo tě rozbiju :-)
 
 
Datum: 09. března 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: tomulik      E-mail:      IP: uživatel825    
seš pica nebo co?? lit na valec vodu to muze nepadnout jenom idiota!! a jestli chceš poradit tak di za tatou a rekni mu at te liskne!!
 
 
Datum: 09. března 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Ty vole??? jak mužeš lejt na valec vodu?? vždyt ti to muže prasknout!
 
 
Datum: 09. března 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: gyzi      IP: uživatel2116    
Zdar chci de zeptat kdyz vymenim pistni krouzky na pionyru 20 tak jestli to bude nejak znat? a hlavne jak to bude znat bude to lip tahat??dik moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: Iceman      E-mail:      IP: uživatel1181    
to vyz ze pojede o neco lip ale chtelo by tomu udelat vibrus abys to jelo este lip
 
 
Datum: 09. března 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: gyzi      E-mail:      IP: uživatel2116    
Zdar chci de zeptat kdyz vymenim pistni krouzy na pionyru 20 tak jestli to bude nejak znat? a hlavne jak to bude znat bude to lip tahat??dik moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Dokud se ty kroužky neobrousej (třením o válec) tak to bude mít fakt dobrej odpich i tah.Ale jak se budou časem opotřebovávat tak to bude slábnout
 
 
Datum: 09. března 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: aladin71      E-mail:      IP: uživatel2375    
Tuning diely na predaj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: aladin71      E-mail:      IP: uživatel2375    
predam tuningove diely na jawa pionier: Rozpredavam nedokonceny projekt jawa pionier racing special.. Bezkontaktne zapalovanie upravene z motorovej pily,nove - 1600sk Hviezdicova hlava,nova - 1300sk Klukovka,odlahcena,s duralovymi vyplnami,s upravenou ojnicou - 1000sk Ojnica nova,komplet lestena,upravovana,s ihlickovym hornym loziskom - 800sk Karborator Bing 21,novy - 2000sk Karborator Tillotson 22 - 2000sk Karborator Mikuni 21 - 1500sk Vyfuk Gianelli - 500sk Klapky Malossi MHR - 500sk Lamely Ferodo,nove - 2ks - 300sk Valec obsah 60,komplet nova vlozka,vrtanie zaklad 42,s jednokruzkovym piestom, komplet nove,plus pretocene kartre na vecsiu vlozku - 2000sk Komplet upravenu kostru,liate kolesa,dve kotucove brzdy,zadny centralny tlmic paoli, predne tlmice z malagutti,nove drapaky,cena 10 000sk Info na: aladin71@orangemail.sk
 
 
Datum: 08. března 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Zdarec draci, nevíte na kolik by mě vyšla generálka motoru na čz 125/516? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: Karlos88      IP: uživatel1256    
když si jí uděláš sám tak do 3 tis podle toho jak to máš špatný
 
 
Datum: 07. března 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: ervin      E-mail:      IP: uživatel1377    
zdarec koupim našlaplej motor do pionyra nebo celeho fichtla jakehokoliv tipu cena nerozhoduje pouze kvalita na umisteni na prednich prička hobby zavodu.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
zdar..... mám výbrus na čz 175, jak bych to měl nějak správně, a jak dlouho zajíždět? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
zajizdise 3000km viz prirucka sesa moto
 
 
Datum: 07. března 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: Matesek      IP: uživatel2281    
Zdar chci se zeptat udělal jsem si výbrus jak dlouho to mám zajíždět? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2008 16:25
 
 
 
 
Jméno: bicross      IP: uživatel2118    
hoj mazáci chci se zeptat jestli ma bejt original tesneni pod hlavu , jede to i bez to vim,ale jestli to je lepsi tam dat dik za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
ale kuš, když to tam má být tak to tam má být tak si to kup stojí to pár kaček
 
 
Datum: 07. března 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1920    
no, já sem tam nikdy nic nedával, stačí to jemně (hodně jemně) zbrousit aby to sedlo na sebe
 
 
Datum: 07. března 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: Mnam      IP: uživatel716    
Draci nevite o kolko zbrusit hlavu abysom mal kompresny pomer 12 ? a ako to zrobit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Na druhou stranu. Záleží taky co máš za válec. Na časování výfukového kanálu. Pokud se o tom chceš pobavit napiš mi na vl.muzak@seznam.cz
 
 
Datum: 07. března 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: Xxx      IP: uživatel1553    
Dej si maličko....ja mam hlavu treba 6 ml obsah spalováku.....ale nestaci pry jen znizit hlavu:-)
 
 
Datum: 07. března 2008 8:24
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2026    
12???a potom uz len klukua ,ojnicu a loziska z niakeho neznicitelneho materialu
 
 
Datum: 07. března 2008 8:07
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
komprese 12 pekny zacatek tych chces aby se ti po2 otačkáz zozmlátila klikovka takovu kompresi ze seriovy klikovky a karteru nedostanes ani za boha na takovou kompresi se vyser
 
 
Datum: 07. března 2008 5:45
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
WOW...12 kompresák....? Maličko dost ne...? Na závoďáku jezdim něco přez 10 a už je to docela dost...:-)
 
 
Datum: 06. března 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: wrap      IP: uživatel664    
potrebuju pomoct podarilo se mi rupnout srour zavitu co drzi valec a rumpl ten zavit co je v cartrech nevite jeka to mam vyndat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel403    
taky se mi to stalo vem si nekej mensi vrtak udelej tam trochu diru a pak si vem o neco vjetsi vrtak na vrtačce praskni opačnej smer a vytocis ho
 
 
Datum: 14. března 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: jhgg      IP: uživatel692    
jestli kousek kouka tak to skus klestema nebo to vem knekomu kdo umi svaret cockem a at nato privari kousek materyjalu zakterejto vysroubujes
 
 
Datum: 06. března 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel1800    
když něco chceš tak piš srozumitelně ať to neluštíme jak paka skus to odvrtat nebo udělat drážku a vytočit
 
 
Datum: 06. března 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: sdzuhzethze      IP: uživatel1834    
zdar fichtláci jak mám rozlisovat klikovku a čím dík zdarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel1917    
rozlisuješ ji, ale potřebuješ pořádný lis. k tomu přístup mám, jo a vyvážit taky můžeš ale musíš vědět jak. ale na poprvé si vem nějakou kliku co už potřebovat nebudež, protože nečekám že se ti to povede hned.
 
 
Datum: 07. března 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Něakej chytrej panáčku ne...? Proč by sis doma nemohl udělat kliku....? A dát ti kliku pořádnej kus železa a palici a počkám si až rozlisuješ kliku...:-) Ale musíe počkat...vezmu si přítelkyni za manželku protože pak už nebudu mít šanci................ach jo to sou názory tohle...!!!!
 
 
Datum: 06. března 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Rozlisuj to klidně palicí a pořátným kusem železa. Je to /plně jedno protože když ji rozlisuješ doma tak už ji stejně můžeš vyhodit., protože už ji nikdy nevyvážíš. Dej to prosím tě udělat specialistům.
 
 
Datum: 06. března 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12    
potrbuju pomoct mam valec dal jsem si ho na vybrus a daly me tak ktomu píst ale ja ten pist stratil a natom písti bylo napssano 38:32 a ja ted nevim jakej píst dotoho mam koupit!!!poradte mi prosim jakej ten pist tam mam dat!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2008 14:32
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel2353    
nebo ten valec vem doprodejny kde maj pisty a vyskousej kterej tam pasuje
 
 
Datum: 06. března 2008 14:32
 
 
 
 
Jméno: jiromi      E-mail:      IP: uživatel613    
zmeř si to šuplerou
 
 
Datum: 06. března 2008 7:52
 
 
 
 
Jméno: Jiras      IP: uživatel716    
CaweS hosi nevite jak vymenit gufera na klice kazda byt i jen mala rada dobra dikes !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2008 9:14
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Na pravej strane musis dat dolu cele magneto,vyberies stare gufero,nove maznes olejom a naklepes ho na miesto.Na lavej strane,musis stiahnut primarne kolecko a opakujes postup ako na pravej strane.,,,S vrutom idu stare gufera von paradne.Len ho tam nasrubujes srubovakom,zoberes kombinacky a za vrut gufero vytiahnes.
 
 
Datum: 06. března 2008 9:14
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Pokud nemáš v plánu půlit motor dají se vyndat po demontáži magneta a prim. klečka. Stačí staré vyloupnout a dát nové... Staré prý jdou vyndat tak, že se do ni navrtá malý vrut a poté se vytáhnou (nevím, nezkoušel sem, jen slyšel).
 
 
Datum: 05. března 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Loupak      E-mail:      IP: uživatel575    
čus hele benzín teče svíčka hází ale nenakopnu, čistil jsem všechno skoušel jsem i jiné svíčky je možný že mi praskl kroužek a nemá to tlak na stlačení benzínu? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel2353    
jestli to nema kompresi (tlak) takto jedine nekde fouka podhlavou nebo blok motoru malo utahli ale mam taky problemi s fichtlem
 
 
Datum: 06. března 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Loupak      E-mail:      IP: uživatel575    
hele je to na jawu dandy takže předstih se na snímači ani nevím jak nastavuje jestli vůbec
 
 
Datum: 05. března 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
svicka muze hazet jde o to zda hazi v pravou chvili tim chci rict ze by to chtelo nastavit odtrh a predstih
 
 
Datum: 05. března 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: pato      E-mail:      IP: uživatel1367    
cawte chalani neviete kde bi som zohnal odlahcenu kliku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Co já vim tak Marek kliky na kšeft nedělá. Je to strašná práce. Dělal sem nedávno dvě.....jednu dneska slisovával.....!
 
 
Datum: 05. března 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Zehnal možná na burze (vyjímečně) / nebo nechal vyrobit (azmarek@email.cz - měl by taky dělat ostatní úpravy jako hlavy atd)...
 
 
Datum: 05. března 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
vim kde na dverich :-D
 
 
Datum: 05. března 2008 20:20
 
<  304  305  306  307  308  309  310  311  312  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.07.2025 18:02:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu