Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdarec, jedu na jednicku i na dvojku v pohode ale trojka jak se dostane do otacek tak potom nechce jet jakoby svicka ale podradim a za 2 to zase jede paradne i v otackach. Muze to byt svickou??? jinak fakt nevim proc to dela jen na trojku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2008 14:51
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
byla to svicka diky
Datum: 27. února 2008 14:51
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Smes by mela byt ok, svicku sem menil asi pred 2tydnama ale mrknu na to dik
Datum: 25. února 2008 21:35
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nemás moc chudou smes a nebo uz je civka slaba ta svicka je taky mozna jake ma kontakty kdy si ji menil ?
Datum: 25. února 2008 20:13
Jméno: stepi
IP: uživatel2271
 fichtláci potřebuju poradit do pístu se mi dostala olovněná kulička a navařila se mi na píst a taky poškodila hrany......co radíte vyměnit píst????? ale válec je v pohodě
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 21:39
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jestli je vropukovanej tak pryc s nim muze se propálit jestli sou tenci steny
Datum: 25. února 2008 21:39
Jméno: stepi
IP: uživatel2271
dostala se mi tam z lanka od plynu a ona se rozvařila ale navařila se na píst a je takovej vroupkovanej
Datum: 25. února 2008 20:51
no je to zajimave ale s kama se ti tam dostala olovena kulicka ?
Datum: 25. února 2008 20:23
Jméno: pavko
IP: uživatel430
radsi bych ho vyhodil az se ti to neprisvari na pist ale olovo by se melo roztavit a smichat s benzinem tak nevim mozne je ze se to roztavilo a vyteklo
Datum: 25. února 2008 20:18
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Může to bejt otázka času kdy se něco stane, tak to radši vyměn neriskuj zadření nebo že se to ulomí a vlítne do klikovky
Datum: 25. února 2008 20:06
 mam fichtla 05 a chcu se zeptat proč nejeda ani po hlavní ceste jede sotva na1 a tak tak jede zkoušel jsem všechno a jede furt stejně .
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2008 20:04
Jméno: radim
IP: uživatel2257
kroužky jsou poho ja tam dal jinčí pist a jedeto nermal.
Datum: 26. února 2008 20:04
zkontroluj jestli nemas nahodou, praskle pistni krouzky
Datum: 26. února 2008 18:54
vycistit karbec,vyfuk,vzduchovy filter,nastavit predstih,odtrh,skontrolovat,ci nemas bordel v benzine,premazat retez,spravne ho napnut,nastavit brzdy...ak nepomoze,dat valec na vybrus
Datum: 25. února 2008 20:18
Jméno: radim
IP: uživatel2257
dik
Datum: 25. února 2008 18:59
něco podobné mi taky dělal, tak sem vyčistil výfuk a už to jelo
Datum: 25. února 2008 18:42
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
tak skousej dal mozna setito podari hodne stesti
Datum: 25. února 2008 18:40
 ahoj mam takovej blbej dotazek : jde udelat na fechtla 21 nejakej sytič ??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 17:53
Jméno: tobi
IP: uživatel14
vyrob si nejaky soupatko, ktery ti bude zacpavat diru do vzduchovyho filtru. Problem je ze na 21 je to pod plechem tak do nej bych udelal dirku a soupatkko bych napojil na dratek ktery by sel skrz ten plech. Kdyz si das zalezet tak to muze vyoadat i hezky. u mustanga staci pokud je to potreba pri startu ucpat filtr prstem, celkem snadno se tam da pod nadrzi nahmatat.
Datum: 24. února 2008 17:53
to jakub 11: coze ???????,
Datum: 24. února 2008 15:37
Jméno: jakub11
IP: uživatel1826
přitahneš votačky na karbecu
Datum: 24. února 2008 14:33
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
kamos to ma zajmave udelany. v kolinku karbece ma vyvrtanou dirku , v ni jehlu ktera ji otvira / zavira tak jak hejbe packou. kdyz je zavrena jde vic benzinu , kdyz otevrena vic vzduchu.
Datum: 24. února 2008 11:55
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Stačí když na přívod vzduchu dáš plíšek s dírou uvnitř, to pak bude fungovat jako sytič (málo vzduchu hodně paliva)
Datum: 24. února 2008 11:36
Jméno: Jan
IP: uživatel1818
nevim nad tim jsem nepřemejšlel třeba jinej karbec kterej ho má a upravit ho aby ti to šlapalo
Datum: 24. února 2008 11:10
jj to vim ale chce to jeste neco lepsiho . nejde nic vymyslet ?
Datum: 24. února 2008 11:04
Jméno: Jan
IP: uživatel1818
máš cucák na karbecu
Datum: 24. února 2008 10:48
 zdravim prosim vas nutne schanit pistni krouzky na mosguito a nemuzu je nikde sehnat prosim vas pomozte mi diky je to hruza je to caska motorky a neni na to nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 21:03
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
www.wiseco.cz , sezenou pistni sady na vsechno..
Datum: 24. února 2008 21:03
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Vim, že si to možná zkoušel, ale docela bych se divil, kdyby to neměli - co zavolat přímo do Jawy, je to jejich otorka a měli by na t měco mít, zase tak staré to není...
Datum: 24. února 2008 14:18
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Datum: 24. února 2008 10:26
Jméno: mara
IP: uživatel426
ja nevim ale jen tak nahodou nemaj je tam kde delaj vybrusy valcu?? (AHRA HK) treba?
Datum: 24. února 2008 9:05
 jak se daji prevrtat trysky tak aby to bylo silnejsi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 7:52
tak ja to radeji skouset nebudu
Datum: 24. února 2008 7:52
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to ti nepomuze staci posunout jehlu jestli je prevrtas tak ti to zere jak sem kupil fika s prevrtanya tryskama a zralo to 50km/5 litru benzinu a jelo stejne jeste hur se mi zdalo nema to cenu pro neupraveny motor
Datum: 23. února 2008 22:46
 zdar mam problem ne čezetě v bribích se my točí přední šavle aji kdyš to dotahnu . nevim co stim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 20:43
Jméno: radim
IP: uživatel2257
dik .
Datum: 24. února 2008 20:43
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hele, jak máš v brýlích ten šroub, co to stahuje, tak si tam flefou prořízni v tý mezeře větší mezeru, at ti to de víc stáhnout, já to dělal jak na fichtlovi, tak i na čz a je to jak skala... ... http://www.jawaha.wbs.cz ...
Datum: 24. února 2008 8:58
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
podle me by stacilo omotat savli kobercovkou a pres ni to dotahnout
Datum: 23. února 2008 22:37
2 body CO2 to spraví šašku
Datum: 23. února 2008 22:09
 Zdar draci, mám dotaz, mám fichtla a moc se v tom nevyznam. Když ho nastartuju, v motoru mam takovej divnej zvuk, něco mi tam jakoby klepe, trošku jakoby dře. Nevíte co to je a co s tím? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 10:45
Nazdar moze to byt tim ze mas uz vydraty cap na pieste a ma to taky zvonivy zvuk.....viriesis to tym ze kupis novy
Datum: 25. února 2008 10:45
kup si primerák a žádný kolečka se neutahujou blbci
Datum: 23. února 2008 22:22
Jméno: as
IP: uživatel1201
mužeš mít špatnou klikovku nebo pistni kroužky.
Datum: 23. února 2008 22:20
Jméno: tommyX
IP: uživatel645
skus pritahnout sroubry co drzi vevnitr kolecka a nebo tam nelij vice oleje
Datum: 23. února 2008 21:45
Jméno: elsef
IP: uživatel417
mozna krouzky
Datum: 23. února 2008 20:24
Jméno: Jevin
IP: uživatel716
 cuzz hele nevite jak by dopadlo kdybych dal hlavu obracene jako svickou dolu ,melo by to vliv na vykon ? nebo tak ? zkuste to prubnout ja mam fika na vybrusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2008 14:03
Jméno: Jevin
IP: uživatel716
Tak nejak a este by byla driv zas.... svicka podle me
Datum: 23. února 2008 14:03
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
bylo by to akorat pro srandu, jinak uzitek to nema
Datum: 23. února 2008 13:40
Jméno: Maasda
IP: uživatel716
 Zdarec mam dotaz o kolik mm mam snizit hlavu abych se dostal na kompresi 12-13 Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 13:19
čau ja sem snižoval o 0,3mm a uplně to stačí ale strašně se tim opotřebovává klika jednu sem takhle odepsal
Datum: 24. února 2008 13:19
čau ja sem snižoval o 0,3mm a uplně to stačí ale strašně se tim opotřebovává klika jednu sem takhle odepsal
Datum: 24. února 2008 13:19
Hele sory hoši,to mělo bejt k tomu příspěvku nad timhle
Datum: 23. února 2008 12:33
Já mam jednoho kterej je spolehlivej,80km/h a je po GO laku.Takže si nemůžu stěžovat
Datum: 23. února 2008 12:25
Jméno: Maasda
IP: uživatel716
Jasny chapu ale spocitat si to umim vejfukovej kanal je uz precasovanej a i par dalsich uprav nejenom na valci jenom hlavu sem este nezkousel snizovat a sem linej pocitat tak sem se chtel zeptat jestli nekdo nahodou nevi o kolik snizit abych dosah komprese 12
Datum: 23. února 2008 11:10
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Kompresní poměr 13:1 při původním časování výfukového kanálu je vysoký, bez jiných úprav válce zapříčiní pouze citelné snížení životnosti klikového hřídele a ojnice bez očekávaného zvýšení výkonu, o zachování antidetonační štěrbiny a tvaru spalovacího prostoru nemluvím, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 22. února 2008 19:47
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
to bych nedelal jesli nechces aby se zti rozsypala klika ale jelsi chce tak to spositas objem pri dolni uvrati +objem pri horni uvrati deleno objem horni uvrati
Datum: 22. února 2008 19:40
Jméno: mira
IP: uživatel2223
pro js maasda se jen ptá třeba je ještě moc mladý na výpočty,určitě jsi taky vše neuměl najednou!!
Datum: 22. února 2008 19:16
Jméno: Js
IP: uživatel340
Myslim, že člověk, kterej si to neumí ani spočítat, by se neměl do takovejhle úprav pouštět.
Datum: 22. února 2008 18:47
Jméno: Jindra
IP: uživatel1806
 cau,nemate nekdo zkušenosti s kitem 150ccm na Jawu 125 Dandy?? nevite kolik stoji a kde se da sehnat?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2008 15:43
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Radsi si kup poradnou motorku, nez tam rvat kit. Stoji to hodne penez a vykonu ti prida tolik, ze to sotva poznas, vim o cem mluvim. Davat kity na 4T se neoplati, lepsi je koupit vykonnejsi moto..
Datum: 23. února 2008 15:43
čau ja mam 25 sport a mam kit 150 je to silne jak krava ma to odpich jak cip ale už jsemho měl jak jsem to koupil a myslim že když ssi o seženeš tak si ho hlavně nedavaj sam jako aby sis ho neměnil sam bo to posereš aj kdybys měl nevim kolik měněnych valcu
Datum: 23. února 2008 10:16
Jméno: Lorii
IP: uživatel1651
Sehnat se dá špatně...prej to pro nezájem už jawa ani neobjednal(mozna se to uz zmenilo) a nedavej ho tam akorad to rychlejc zkurvíš
Datum: 22. února 2008 18:39
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 zkousel jste nekdo nejak doma rozlisovat a slisovat kliku? bez lisu? treba nak ve sveraku nebo jinak newim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 18:37
Jméno: jawas
IP: uživatel368
ja jsem si to doma ve sveraku delal sam daval sem novou ojnici a nic jsem necentroval a jede to jako prase stejnak kdybi si mel rozhozeny setrvaky tak se ti to ani nechce tocit podle me je centrovanisoda penez
Datum: 22. února 2008 18:37
ve škole mám e5 lisů, takž eeni problém, vyncentrovat to taky de když víš jak. musíš si na to udělat takový podstavec s ložiskoma. možná to někde na netu najdeš
Datum: 21. února 2008 15:47
Jméno: dodo
IP: uživatel2221
mam v dielni dvojramenny stahovak s ramenami dlhymi cca 40 cm s tim bi to malo ist aj rozlisovat aj zlisovat co vi na to hovorite este som to neskusal
Datum: 21. února 2008 15:30
Jméno: adas
IP: uživatel2244
rozlisovat to jde dvoupackovým stahovákem, slisovat to jde šroubem strčeným skrz čep, ale nevycentruješ to, takže je to prostě zbytečný
Datum: 21. února 2008 9:19
Jméno: zeli
IP: uživatel175
jansy, me to jen tak napadlo pac mam doma x vadny klik a zadnej lis
Datum: 20. února 2008 22:34
Jméno: Josifek
IP: uživatel1800
už jak si napsal rozlisovat tak to jde jen s lisem jinak ve svěráku ne by to zničil
Datum: 20. února 2008 20:27
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
skousel - a vysledek - ser na to... hrozny prace s tim a nakonec to stejne nevyvazis tak jak to ma bejt
Datum: 20. února 2008 20:27
 mam dotaz co je za lozisko uvnitr klikovky, prosim nejake vyrobni cislo nebo oznaceni diky na jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 19:55
 nazdar draci kam ukazuje šipečka na pístu ? Dík za odpovědi Josef Abrahám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 14:20
šipka ukazuje dolů
Datum: 22. února 2008 14:20
Jméno: f
IP: uživatel1089
šipkou k výfukovému otvoru
Datum: 20. února 2008 19:42
Dík
Datum: 20. února 2008 19:42
pist davej do valce sipkou dolu , sipka by mela smerovat k zemi
Datum: 20. února 2008 19:36
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdar draci pude dat karbec a hlavu z 21 na motor 555??? a zvedne to vykon??? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 12:14
Jméno: Bomado
IP: uživatel2018
Zdravim. Hlava z 21 by na 555 valec pasovat měla ale vzhledově to vypadá divně. Ma větší žebra takže i chlazeni by mohlo byt o něco lepší. A karbec. No na puvodní kolinko ti posavat nebude , bud si udělěj redukci ale tu moc nedoporučuji protože maš zase více překážak a zahýbu než se ti palivo do valce dostane. Radši si udelej kolínko nové tak aby ti pasoval karbec z 21 a a by kolinko pasovalo i na valec z 555. Když udělaš kolinko delší motor ti pujde lepe od spodku a když kratši tak zase více do otáček. Karbe c z 21 ma větší difuzor takže výkon by ti to mohlo nepatrně zvyšit tot vše.
Datum: 20. února 2008 12:14
Jméno: linkon250
IP: uživatel2232
 kedmam valec avzadu su take 4 palicki a ja mam 1zlomene vadi to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2008 21:27
Jméno: blazen
IP: uživatel2198
mysli to co je hned prve od zadu valca.co se dava do karteru.ma jeden zlomeni.ale tady sem cital davnejsi ze ma jeden zlomene dva lebo 3 a ze jede pjekne.
Datum: 19. února 2008 21:27
Jméno: ¨Bubák
IP: uživatel2070
podle me mysli ty vystupky vlozky... to by vadit mohlo...
Datum: 19. února 2008 21:20
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Paličky??...Nemyslíš závrtné šrouby??
Datum: 19. února 2008 20:48
jestly to neškrábe do válce tak by to vadit zas tak nemuselo ale radši pořid novej jestly seš velkej jezdec jestli jezdíš jenom vobčas tak by to mnělo makat.
Datum: 19. února 2008 20:14
jaké paličky?? a jaký válec válců je hodně
Datum: 19. února 2008 20:07
Jméno: venouš
IP: uživatel1552
 Ahoj seso,potreboval bych na tebe mail.poslal bych ti foto ojnice co tu prodavas a vyplnil bys mi rozmery ktery sem tam oznacil. jedna se o ojnici na panelku ale ja potrebuju vedet jestli by sla dat do čz 250/455 nemuzu ji sehnat.diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2008 20:07
Jméno: sesa
IP: uživatel176
na cz asi nebu ale posli fichtlkramek@gmail.com
Datum: 19. února 2008 20:07
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
 Žere někomu fík 2,3 litru na sto kilometru dle přírucky a jestli jo jak jezdíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 17:17
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Mě teda bere v plný střelbě 8 litrů na 100....
Datum: 20. února 2008 17:17
Jméno: blazen
IP: uživatel2198
mje 6 na 100,,,,,3,5l na 66 km
Datum: 19. února 2008 21:32
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
ja nameril 1,7 , tyristorovy zapalovani, klidna jizda, zadny vytaceni...
Datum: 19. února 2008 21:22
Jméno: speedondra
IP: uživatel1654
zdar hele mě to žěre ta 3,5l na sto ale myslím že kdybi jsem jezdil po silnici a pomalu tak se tam vejdu
Datum: 19. února 2008 21:16
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
to spis na 50 nebo 60 km
Datum: 19. února 2008 20:56
Jméno: dodo
IP: uživatel2221
ja neviem na 555 sa da jazdid na pol plynu dvojka klidek pozorovat krajinu no lenze 555 je robena na nizsie otacky v ktorich bi som povedal ze taha lepsie ako 21 a 21 je skor ostrejsi stroj ktoremu sa v nizkych otackah az tak nechce a vo vysokych poriadne taha.Takze neviem ale na tie 3 litre bi si sa mal dostat akjazdis po ceste a mas dobry motor takze odporucam dat dokopy motor ak ho nemas na 100% vporiadku
Datum: 19. února 2008 20:54
Jméno: pavko
IP: uživatel430
na plny to zere 4 litry reknete prosim chci usetrit
Datum: 19. února 2008 19:24
na plny knedlik
Datum: 19. února 2008 18:25
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a jako rychlosi jezdite
Datum: 19. února 2008 17:14
Jméno: dodo
IP: uživatel2221
moja21 a kamaratova05 zerutak priblizne 5 litrov na 100 no ale obidve su v hroznom stave a jazdi sa s nimi hlavne v terene ale mam tiez555 ktora je po go motora a ta zozere po ceste vpohode aj menej ako 2.3l a v prirucke je napisane 2.3 az 3.2l no ja bi som povedal ze minimalne 3.2l a viac
Datum: 19. února 2008 17:09
jo me to zere 2.6 litru musis moc dobre seridit presna michat benal mit ok motor a jeto
Datum: 19. února 2008 17:04
 a este mam dotaz...... je dobre ked zabrusim hlavu silichromom?????dobre to tesni????alebo co je najlepsie na to zabrusovanie hlavy????a ako dlho treba nechat schnut ked to zabrusim???.....diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2008 18:05
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Hmmmm....  Upni si hliníkovou hlavu na magnet a brus kruhovitej zápich.....  Ale jako co funguje spolehlivě je tenkej plíšek mědi...ale opravdu jen třeba 0,2mm...! Ten když stáhneš tak ti to utěsní....ale jak sundáš hlavu rači ho zahoď a dej novej...!
Datum: 19. února 2008 18:05
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
koupit si normální brusnou pastu
Datum: 19. února 2008 16:07
Na učňáku brousíme hlavy od motorek a aut až po co já vím zásadně na MAGNETCE.
Datum: 19. února 2008 15:51
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Jde to i snim ale budeš to dělat docela dlouho to leští do lesku takže je to jemný ale když to chceš mít pořádně rovný
Datum: 19. února 2008 14:42
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel791
Jde to i silichromem..  Ale musíš mít úplně rovný dosedací plochy a silichromem to jen dolapovat...! Ale jde to...
Datum: 19. února 2008 14:21
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
http://wiku.ic.cz/navody/go_zabrousenihlavy.htm
Datum: 19. února 2008 13:32
 ale ked tam nedam tesnenie a iba ju zabrusim tam my prefukuje a nechce tahat a a dokonca ani nastartovat.....tak neviem preco to robi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2008 13:18
|



|