|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 dobrý den,nevíte nekdo se daj sehnat píst.kroužky na jawu mosquito.nebo nemate nekdo intern.adresy kde by to mohli mít?nebo alespon tel.číslo nejaký mototechny??nikde to nemužu sehnat.moc dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 2:00
Datum: 10. září 2008 2:00
 tak ok.napiš mi mail.a dohodnem se,na cene nezaleží.dík
Datum: 09. září 2008 22:36
 pisni mi maiil ale je to ranec,,pokusil bych se
Datum: 09. září 2008 22:30
 zdarte hoši mam dotas na babetu 210 nějak mi blbnou rychlosti vubec se mi tam nechce hodit 2 a když to hodim na stojan tak musím chvilku počkat at se tam hodí 1 poratte mi prosím kde a na co se mam podívat dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:30
Jméno: lukino1
IP: uživatel2068
 hlele mas tam olej do automatických prevodovek,tim to taky muže bejt a hlavne se koukni na celisti na spojce.....aby nebyly obroušený..
Datum: 09. září 2008 21:30
 Ahoj problém kterej jsem objevil že když nandám pravý víko tak to nemůžu nastartovat. Tváří se to jako by byla zmáčklá spojka.Prostě prokluzuje. Vevnitř jsou 2 tyčky a kulička. Co na tom můžu mít špatnýho.?? Jakmile sundám víko a tudíž nejde spojka tak to našlápnu normálně. Jinak motor i spojka je po GO, vše nový, je to jawa 50 typ 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 14:55
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 me to taky kdysi delalo a zjistil sem ze ten kryt tam mam jenom spatne nasazeny. Musi tam jít volne nasunout. Kdyby to nepomohlo tak povol serizovaci sroubek.
Datum: 10. září 2008 14:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 povol štelovací šrou spojky na pravym víku motoru....... popřípadě když to nebude stačit(u řidítek uplně zašroubovaný a ve víku šroub skoro venku) tak budeš muset zkrátit tyčku.......... ale myslim že povolit ten šroub postačí....
Datum: 09. září 2008 20:33
 tak na tom pravim viku mas asi u prostred srobek a tim utahujes a povolujes spojku a tak ho povol jestli ti teda prokkluzuje nakopavacka. a kdyz to asi nepomuze tak tam dej jinej jak sem to udelal ja dal sem tam vetsi nez tam byl
Datum: 09. září 2008 20:30
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
 čus krocani... hele zvýšil yb se výkon kdybych " zvýšil " hlavu?? tm že bych tam dal ten zelenej těsnící papír?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:57
 souhlasím s hochy pode mnou, zvýšením hlavy si výkon snížíš a papírový těsnění tam nedávej, dlouho by ti tam nevydrželo, obvykle je hlava v místě dotyku s válcem zbroušená, takže po dotažení všech šroubů tam ani žádný těsnění dávat nemusíš, páč by to mělo těsnit samo
Datum: 09. září 2008 20:57
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 papírové tesnění tam rozhodně nedávej. To by ti za chvíli shořelo. Tam se dává z hlinikového nebo měděného plechu. A výkon by se zvýšil, kdybys naopak hlavu snížil.
Datum: 09. září 2008 18:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kravina......zvýšení hlavy výkon rozhodně nezvýšíš.... ba naopak.....jo a ještě ten těsnící papír by ti tam stejně nevydržel a vyhořel by..... těsnění jedině nějaké spešl tmelové a nebo kovové(hliník..)
Datum: 09. září 2008 17:13
Jméno: gras
IP: uživatel2971
 ne spis zhosil spis snizit hlavu to je lepsi a dela se to normalne mas potom vetsi nebo mensi kompresi to ale nvm to jiste kterou
Datum: 09. září 2008 17:13
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ahoj draci,...poradte hledam a nemuzu tady najít ale nekde to tu urco bude,..hledam to kolecko na 4 prevodovej stupen,...u čz 175 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:12
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2121.html neni tohle ono??
Datum: 09. září 2008 19:12
 cus chlapi mam mustanga 50 a mam problem, nwm co stim je mam seklou startovacku ze nejde dat ani dolu ani nasilim to nende a kdyz to roztlacim a dam tam rychlost tak taky ne hodi to smyk nic vic je seklej pul mesic nebo co ja nwm prosim odepiste na mail a jestli to de spravit a kolik by to stalo a na jak dlouho to je dik zdar odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:31
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 HEJ TO JE V PRDELI MOTOR, VALEC VUBEC NEVINDAS NA TO ZAPOMEN, SEZEN JINEJ MOTOR A TEHLHE HO DO SBERU OBER HO, SPOJKU, KOS TO SI NECH ALE PAK DO SBERU A BUDES MIT JESTE PRACHY NA JINEJ
Datum: 09. září 2008 20:31
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 u kámoše sme tohlke udělaly se starým simsonem .. seklá startovačka tak sem si na to stoupl trochu poskočil a najednou sem letěl dolů
Datum: 09. září 2008 14:43
Jméno: luba
IP: uživatel78
 hej chlape ja to mel uplne to sami ja sem se nastval a kopnul sem do nakopavacky smerem dolu a odseklo se mi to skus to taky
Datum: 09. září 2008 13:29
 pokud je to zadrene jako ze asi jo.. tak to nema cenu rvat.. aji kdyby si to rozchodil tak pokud by si mel rez ve valci tak by si tam udelal akorat ryhy... proste vyndat celej valec....pujde to blbe ale nic jinyho se stim neda delat  a pak uvidis dal jestli je to na novej pist enbo celej vybrus
Datum: 09. září 2008 13:05
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 zadřené chlape
Datum: 09. září 2008 12:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Příště když se zuby startovacího segmentu seknou (u pionýra běžná věc) na tom neskákej, zařaď kvalt, cukni dopředu a dozadu s motorku. Zuby se urovnají a jde to nakopnout... a k závadě. Protože je tam volnoběžka, tak ani se spojkou cuknutí vzad nepomůže. Dopředu už vůbecne. Nezbývá než zkusit s citem praštit nakopávačku zpět... osobně bych použil gumové kladívko.
Datum: 09. září 2008 8:19
 zaber větší silou za nakopávačku směrem nahoru, až se uvolní tak to opatrně zkus našlápnout jestli to pude nebo jestli sou ko zuby na startovacím mechanizmu..., zadřený to nejspíš neni, ani ložiska, a ani nebudeš asi muset půlit, prostě musíš odseknout tu nakopávačku...když se to nepovede tak jedině rozpůlit ale to pude taky dost špatně
Datum: 09. září 2008 0:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4045
 Vytlač to na velký kopec, kde je kvalitní silnice ( prostě ne na trávu, ale třeba na asfalt, kde nejsou rozsypané kamínky ), zmáčkni spojku, zařaď 1 sedni na to, nech to rozjet a spoju pusť, třeba se to odsekne. Esli to bude furt smykovat, tak to opakuj, ale s tím, že tam budeš mít třeba zařazenou dvojku.
Datum: 08. září 2008 22:24
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hej ty smudlo  mas v prdeli koziska na klice  takze pulit motor, pak budes mit problem vyndat valec,  radsi kup novej motor
Datum: 08. září 2008 22:09
 to mas asi zadrene
Datum: 08. září 2008 22:03
Jméno: Stana
IP: uživatel4043
 cus chlapi mam mustanga 50 a mam problem, nwm co stim je mam seklou startovacku ze nejde dat ani dolu ani nasilim to nende a kdyz to roztlacim a dam tam rychlost tak taky ne hodi to smyk nic vic je seklej pul mesic nebo co ja nwm prosim odepiste na mail a jestli to de spravit a kolik by to stalo a na jak dlouho to je dik zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 22:02
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Drz spojku a skus si stim pohrat, drzet spojku a na neutral tlacit, mela by ti strelit zpet
Datum: 08. září 2008 22:02
 Mam problem s Babettou 210: Kdyz jedu treba 25-30 km/h tak zhasne motor a naskoci pri 10 km/h..dnes sem koupil civku a svičku..karbec je jak vydezinfikovaky a poraf to samy fakt nevim...poradte...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 20:33
Posl.aktualizace: 30. září 2008 21:02
 nojo jak ti mam napsat mail když tu nemáš mail..., ale nechce ho, sehnal sem jinýho, originál stav, rok 1978 za 300
Datum: 30. září 2008 21:02
 Kutna Hora.. kdyz tak pisni na email
Datum: 09. září 2008 13:10
 tak 500, maximálně 1000 podle toho jak by vypadal naživo.., odkud si? Zrovna scháním něco takovýho...
Datum: 09. září 2008 1:06
 no ja ho koupil za 300 stim ze nejede... tak jsem ho pritahl domu vzal dva sroubovaky a svicak ..vyndal svicku udelal jsem predstih a odtrh no a ejhle lita jako drak....
Datum: 08. září 2008 19:33
 hele, tet tak jak řikaj ostatní, ale podle mě by bylo vo dost výhodnější toho fichtla, nalakovat, ráfky aspon na stříbrno, nasadit řetěz..  trošku porovnat dráty, aby se tam všude neválely, (ale to nevidim, jen předpokládám, třeba můžou bejt porovnaný) cena se ti zvedne vo hafo, ale ty prachy do toho ani nedáš, vo kolik se to zvedne..
Datum: 08. září 2008 19:31
 jak říká kolega 5000 není reálný třeba někoho najdeš komu to za 1500 prodáš ale nevím fechtlu jsou mraky a moc platit se nikomu nechce
Datum: 08. září 2008 19:24
 rikam je to rot dal bych za to 500kč z duvodu toho ze bych si stoho vzal valec kaeŕtery setrvaky kliky a mozn ahlavu a zbitek by skoncil nevim kde... upravuji motory tak valcu a karteru atd mam dost velkou spotrebu
Datum: 08. září 2008 19:23
 hmmm,koukam ze jawaracing ma velmi osobitej smysl pro humor,jinak za toho fichtla bych dal 500-1000,musel bych to videt nazivo
Datum: 08. září 2008 19:18
 - 5000kc
Datum: 08. září 2008 19:12
Jméno: tommy
IP: uživatel2073
 čau draci, mam jawettu sport a když jedu na plnej céres tak to jakoby vystřelí z vejfuku a ještě při vysokejch otáčkách to vynechává..Nevíte čim by to mohlo bejt?? dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:02
Jméno: sergej
IP: uživatel3557
 Zdar mohlo by pomoct seštelovat předstih a odtrh podivej se taky jestli máš dobře nasazenej filtr ale moc od toho nečekej jednu Jawetu doma taky mám ale to nejsou závodní stroje prostě takový piánko přibližovadlo čau
Datum: 08. září 2008 19:02
Jméno: cucak
IP: uživatel4029
 nazdar draci prosim vas jaka je origynal cervena barva na mustanga alebo kdyyz vite cislo tej barvi dik za odpovjedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 20:42
 spíš myslí tu víc červenou, ne tu vínovou. z hlavy nevim ale rád zjistim
Datum: 07. září 2008 20:42
 Jestli myslíš tu jawáckou červenou tak ta je 8850.
Datum: 07. září 2008 20:32
Jméno: hh
IP: uživatel3443
 Zdárec. Mam trochu problémy s fichtlem. Než ho nakopnu, musim ho nejdřív minimálně 10m tlačit, pak to rozkucká a jede dobře. A když se ohřeje, tak se o dost zvednou volnoběžný otáčky než když je vlažnej. Motor je po nově přetěsněnej a sou tam nový kroužky. Jehla na 3. odshora, směs je 1 litr 1:40 + 0,5 dcl oleje (nechce se mi to počítat), svíčka hezky vypálená, ale úplně mokrá. Prosim nevíte někdo čim by to mohlo bejt? Se záběhem nemam moc zkušeností. Teď už ho nenakopnu vůbec, když sem ho tlačil, tak ´jednou vystřelil do vejfuku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 15:37
 okok
Datum: 09. září 2008 15:37
Jméno: mario
IP: uživatel4012
 zkus seštelovat předstih, a ochudit smes.
Datum: 08. září 2008 16:00
 se ti to uchcává tak to jde jen roztlačit, nejspíš moc vysoká hladina v plovákový komoře, šteluj plíšek na zavírání paliva (ten jak do něj naráží plovák)
Datum: 07. září 2008 20:21
Jméno: vds
IP: uživatel2128
 zkus vyměnit svíčku
Datum: 07. září 2008 18:46
Jméno: hh
IP: uživatel3443
 gufero nevim který, u magneta mi nic netece a spojku sem mel vcera otevrenou, gufero OK..
Datum: 07. září 2008 18:45
 jehlu dej na 2 odzhora a skus predsitih mas to moc bohate ta jehla by to mohla vyresit
Datum: 07. září 2008 18:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 más spatnou smes jestli je svicka mokra a bude to predstihem gufero by to byt melo to by nedrzelo volnobeh
Datum: 07. září 2008 18:29
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Zkus předstih, taky mě napadlo nějaký to gufero když píšeš že se potom zvednou otáčky ale v tomhle se moc nevyznám tak nebudu chytračit
Datum: 07. září 2008 18:23
 Čaute DRaci"!chcem sa spytat ci nahodou neviete preco mi nejde pionier.nastartujem drzi si otacky a ked len trosililinku pridam hned,okamzite dehne,skape,uz som dvakrat vymenil karburator a nic stale to robi velmi pekne dakujem za ctene rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 18:31
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 co smes je mozne ze se to dusi nebo ucpany vzduch filtr myslim ze smes bude spatna
Datum: 07. září 2008 18:31
 zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 18:20
 Vypadá to na přiucpanej přívod paliva, vyčisti nádrž, kohout a karburátor....
Datum: 07. září 2008 18:20
 Cawe Draci mám dotaz mám fechtla a tem se pořát dusí ale nevím proč karbec je vičištěný,trisky taky. Nevíte čím to může být? A mám doma motor s 05 tak kdyby se ty motori vyměnili tak by se to třeba už nedusilo. Tak prosím o odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 18:19
 hegine ja uz na tom pracuju uz ten problem znám ja ti to udelam je to v karbecu domluvime se zejtra
Datum: 07. září 2008 18:19
 Odtrhem?
Datum: 07. září 2008 18:13
 vejfukem to taky není ten sem oddělal a není to tím ale tou hladinou benálu to skusím a ten vzduchovej filtr tam téš je
Datum: 07. září 2008 12:10
 Motorom to určitě nebude, to si asi nepomůžeš když ho vyměníš, jestli máš karbec čistej tak skontroluj ještě hladinu, skuš sundat vzduch. filtr a vyčisti vejfuk.
Datum: 07. září 2008 12:06
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mel jsem rozebranych nekolik motoru a us nejedou. vetsinou to bylo mokry mezi karterama muzeto bejt tim ze jsem nenahral lozisko nebo kliku?? a co se ma nahrejt a co schladit?? a tesnni jsem skousel papir silikon a oboji dohromady ani jedno ze tri mi nepomohlo asi jak to slo stuha ksobe kartery kuli lozisku tak mozna seto nezmacklo uplne dal jsem to dosebe tim stilem ze jsem dotahoval srouby postupne
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 9:20
 To žes to nenahřál nespůsobilo že ti to netěsní, nahřívá se ložisko aby se roztáhlo a chladí se klika, mělo by to tam skočit když kártr poklepeš přez dřevěnej špalík,
papírový těsnění už nepoužívám, nanesu na kártr těsnění na motory, prodává se v tubě jak silikon, hlavně do toho moc nemlať ať nerozhodíš kliku.
Datum: 07. září 2008 9:20
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 čau draci jak tady sesa ma to těsnění pod hlavu na jawettu je to potřebný?? musí to tam bejt?? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 22:36
 Bejt tam nemusí, pokud ti to těsní.
Datum: 06. září 2008 22:36
 ja jezdilo bez nej a v pohode
Datum: 06. září 2008 22:34
Jméno: TOm
IP: uživatel3909
 Caute mam takovej probelm na dandyne kdyz vaknu 1 tak to strasne skubne nekdy i chcipne! NEvite cim by to mohlo bty?Jenom za studena!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 13:02
Jméno: Filuta
IP: uživatel4025
 Je to spojkou že je slepena a když zařadiš rychlost tak to škubne a když nemaš plyn naplno tak to scípne.
Prošlapni spojku naprázdno před startováním motoru a mělo by to být v pořádku.
Jinak je třeba rozebrat spojku a lamely umít v benzínu a pořadně je nechat vyschnout.
Datum: 07. září 2008 13:02
 vymen olej v prevodech, dej tam nakej drazsi, bude to ok
Datum: 07. září 2008 10:52
 podle me je to spojkou,malo vypina za studena
Datum: 06. září 2008 22:19
 protoze je stuhlej olej a ma to vetsi odpor (prevodovka) kdyz to je orate tak je ridci a je to v pohode
Datum: 06. září 2008 22:11
Jméno: honza
IP: uživatel3402
 cau lidi potreboval bych poradit mam motor po Go najel sem na nej takovych 50 km se zajetym valcem ale porat ten motor de ztuha kdyz to vytocim na neutral tak rychle klesnou otacky a volnobech to neudrzi ani nahodou ..,nemohla by bejt treba nejak hnuta klikovka? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 16:02
 tak mas pridreny loziska
Datum: 07. září 2008 16:02
Jméno: honza
IP: uživatel3402
 v karburaci ani v zapalovani to nemuze bejt kdyz te motor de ztuha hartery se hrejou vic nez valec a klikovka nebila generalkovana
Datum: 07. září 2008 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel4023
 to ze ti nedrzi volnobeh spise spusobuje problem v karburatoru nebo v zapalovani(slaba jiskra)...nebo spatne serizene zapalovani...klika by musela byt natolik kriva ze by se zastavovala o kartery a to se nestava....pokud si nedelal go kliky doma v dilne tak klikou to urcite nebude...
Datum: 07. září 2008 11:12
 Určitě může bejt hnutá, nenapadá mě nic jinýho co by to mohlo tak brzdit, bohužel je to znovu rozborka.
Datum: 06. září 2008 20:36
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau mam čz 175/487 vybrousenou na 200ccm a kdyz na neutralrychle pridam plyn tak to fouka do vzduchoviho filtru a motor se jeroztoci hned ale s prodlevou. zkousel sem i bez filtru i jsem si hral se zapalovanim, ale dela to furt nevim uz co to muze bejt. poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 23:55
Datum: 06. září 2008 23:55
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 karbec mam nastavenej podle prirucky a filtr je tam original.mozna kupovanej novej ale je tam ten co tam ma bejt
Datum: 06. září 2008 22:15
 Taky bych řek, že to bude předstih, ale co tam máš za filtr? Originál nebo nějakej "tunningovej"? A nebo bude potřeba najít vhodný nastavení karburátoru
Datum: 06. září 2008 21:57
 rekl bych predstih
Datum: 06. září 2008 20:36
|



|