|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, mám doma Jawu 125/355.Nevíte jestli se taky nevyvážela do Anglie??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 23:52
 Vyvážela, v tý době se všechny motorky co se u nás dělali vyvážely, myslím že do 90 zemí světa
Datum: 06. října 2008 23:52
Jméno: david
IP: uživatel1196
 ahoj mam takovej problém pořídil jsem si mustanga a ten vůbec nechce táhnout na 1 jede docela pěkně ale na ostatní rychlosti už netáhne kopec kterej vyjel kamarád s 21 já s mustangem nevyjedu a po polňačce jede max 40 vše by mělo těsnit a taky se mu nějak nechce do otáček a háže malou jiskru už si s nim nevím rady předem děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 14:53
Jméno: david
IP: uživatel1196
 po go už je
Datum: 07. října 2008 14:53
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 skus to sestelovat a kdyz to nepomuze tak GO
Datum: 07. října 2008 10:44
Jméno: dejv
IP: uživatel4022
 nevite proc me pekac jede jak drak kdyz neni zahratej a kdyz ho zahrejes tak tak vubec nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 21:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nebo prilis chuda smes...tim se to pekelne zahriva a pak to nechce tahnout....
Datum: 06. října 2008 21:18
Jméno: .
IP: uživatel1450
 nebo taky svickou
Datum: 06. října 2008 18:07
 mě to taky dělalo a někdo odsud mi řek že je vyjetej válec a že to mam dát na výbus.....dal sem nový kroužky a pohoda...
Datum: 05. října 2008 22:03
 jj ten olej to může taky bejt, to by se projevovalo tim že by to strašně kouřilo z vejfuku
Datum: 05. října 2008 21:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nebo ti to cuca olej z prevodovky...jak se to zahreje, olej se dostane do klikovky a pak to nechce jezdit ani za boha...
Datum: 05. října 2008 21:56
 to by mohla dělat moc bohatá směs...
Datum: 05. října 2008 21:54
 zdar draci včera mě fechtl jel jak zběsilí a dnes ráno kněm dojdu a nejde nekapnůt jiskru háže dost pěknů rostlačím ho někdy chitne ale většinou enom jentak pobublá a když už chitne tak nejde vůbec do otáček a s karbecu sací dírou plive benzín pls poradtě pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 21:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 uchcava se ti motor...moc bohata smes ale spis by to mohlo byt vysokou hladinou v plovakovce - to me taky potkalo a pul benalu slo do valce a pu tou dirkou ven...cili moc paliva ve valci a malo vzduchu...sprav hladinu a pokud to nezabere tak treba posteluj jehlu, gdyz ani to ne tak kouknout na zapalovani
Datum: 06. října 2008 21:21
 no ty kladivka to nvm jak dat spatky...ale to nejak posefujes...zkus premerit ten predstih, to je svine a rozjizdi se
Datum: 06. října 2008 6:38
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Karbecem ne, řekl bych ze to bude spíš předstih.
Datum: 05. října 2008 20:03
 jj venku to háže jiskru nádhernů kladívka sů čisté ale sů tak trochu šikmo nejsu přesně nad sebou sou rozjeté vrchní je směrem ke klice nemože to být aj tím a dyštak napište jak to spravit a k těm triskám sou čisté a třeba že by mohl být špinavý karbec by to být nemohlo??
Datum: 05. října 2008 19:12
 jo jeste k te svicce....sem si nevsim ze tady pises ze haze jiskru peknou ale venku....pod tim tlakem co je ve valci to ale hazet nemusi...vis jak
Datum: 05. října 2008 19:02
 cus no ja si osobne myslim ze je spatna svicka....zkusi ji checknout...a asi i vymenit, nebo to taky muze bejt rozjetej predstih/odtrh, nebo neco mezi kladivkama nebo zaspinene trysky...nevim zkus tyhle veci pak pisni
Datum: 05. října 2008 19:01
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 cus,potrebovel bych na nahradni diy na cz175\476,nebo i papiry diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 10:25
 jo,125/476 a 175/477
Datum: 07. října 2008 10:25
Jméno: hh
IP: uživatel3443
 neni 476 kubatura 125? tzn. 125/476 a 175/477 nebo se mylim?
Datum: 05. října 2008 22:09
 skus burzy,tam se toho da koupit dost,koupis tam stare i nove dily,a papiry na inzerci
Datum: 05. října 2008 18:07
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 jsem se chteel zeptat co muze bejt motorce upravenyho kdyz u ní pisou ze je "otevrena"?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel4248
Datum: 05. října 2008 17:18
 Například jiná tryska, vyndaná nějaká zaráška na plyn atd.
Datum: 05. října 2008 16:51
Jméno: o
IP: uživatel4209
 a žere to jak prase pac do karbu tece vic benzinu
Datum: 05. října 2008 16:07
 třeba když má v techničáku napsany 25 kw to je pro skupina A do 25 kw a po otevreni má treba 60 kw kapis? proste je to uduseny na urcitou rychlost/vykon
Datum: 05. října 2008 15:51
Jméno: 11
IP: uživatel2136
 hoši jak byste vyšroubovali závrtný šroub co drží výfuk když se zlomil přímo u hrdla že ani kousek nevylézá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 11:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Žádný sváření, bo hliník má menší bod tání než ocel a tím se akorát zničí odlitek a zapečeou se závity. Vytahovák jde jen doporučit, ale není mazné zkusit levotočivý vrták menšího průměru než svorník. Když ho odvrtáváš tak ho zahryzne a vytočí... samozřejmě že záleží na tom jak moc je závit zlomeného svorníku ,,hryzlej,,
Datum: 06. října 2008 11:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no sundat valec, vzit malej vtrak, provrtat, zavitnikem o urcitym prumeru vyvrtat zavit, vizt odpovidajici sroubek, na nyst ne nej neco typu tmelu, sekundaku, zavrtnyho lepidla bo co to je, zavrtat ten sroub do ty diry, pockat az zaschne a vytahnout...ovsem je to narocnejsi nez cokoliv jineho zde uverejneneho a nema to jisty vysledek
Datum: 04. října 2008 20:42
Jméno: dulas
IP: uživatel4246
 existují vytahováky na zalomený šrouby, maj je v železářství
Datum: 04. října 2008 20:42
 nejlepsi je valec sundat a polozit na ten utrzeny svornik maticku a privarit ji COckem pak normalne vysroubovat sranda match
Datum: 04. října 2008 19:12
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no hale asi to budeš muset odvrtat no ale to bude dost složitý když je okolo hliník a bude to odskakovat
Datum: 04. října 2008 17:50
Jméno: :)
IP: uživatel4225
 to je pruser, ale ak trci aspon troska skus to vysrobovat kombinackami alebo niecim takym, no a ak nie, tak odvrtat a vyrezat novy zavit(ale mne sa to este nikdy nepodarilo  )ale kedze ja som lama tak ty nemusis byt tiez
Datum: 04. října 2008 17:43
 Ahoj,vim ze to se moc nepatří ale chtel bych se zeptat,jak by sel na yamaze dt 50 nak zvysit vykon v ma lych otackach moc netahne.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 20:52
Jméno: Wit
IP: uživatel4390
 No my sme to dali do servisu! Dali jinou trysku do karburátoru a ve vejfuku něco udělali!
Datum: 22. října 2008 20:52
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 jo a jeste jsem se chteel zeptat co muze bejt motorce upravenyho kdyz u ní pisou ze je "otevrena"?
Datum: 05. října 2008 0:07
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 ale ona nejede ani z kopce,jede jen 70km/h
Datum: 04. října 2008 23:25
 tak podle toho to vypadá že je to ok, chtělo by to s tou jehlou polaborovat jak to pojede nejlíp...
Datum: 04. října 2008 21:56
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 cihlová
Datum: 04. října 2008 17:52
 simson má asi 2,7kW, jakou barvu má izolátor svíčky u elektrod? Nezajímá mě jestli je opálená nebo neopálená jen barva...černá/cihlová/šedá až bíá?
Datum: 04. října 2008 13:46
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 joa nevite kolik ma simson KW?
Datum: 04. října 2008 12:28
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 je vopalená ale škvarek se nani nedela,ja ani nevim jaka svicka tam ma bejt jede to na n14c a i n tu n15yc,ale nevim ja jakej je mezi nim rozdíl
Datum: 04. října 2008 12:28
 A jakou máš barvu svíčky?
Datum: 04. října 2008 12:19
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 ale prve takhle jak ji mam nahore tak sice nema tak vysoky otacky ale aspon ma silu v malych otackach a ja zadnej mnual nemam.ale ztim diky
Datum: 04. října 2008 10:37
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no jet by asi mela líp než simson no ale tak jí skus točit a uvidíš jak to pojede je to proste 2takt to nejede od zpoda P.S. přívera je ve výfuku stim ty ale doma asi nic neudeláš to bys musel do servizu
Datum: 04. října 2008 10:02
 Nastav ten karbec podle manuálu, když dáš jehlu moc nahoru tak to můžeš mit moc bohatý a ve výsledku to pojede v určitym spektru otáček (nebo i pořád) hůř, z toho vyplívá že zvětšovat trysku na sériovym motoru je kontraproduktivní
Datum: 03. října 2008 23:08
 MÁM JEHLU uplne nahore,aale jeste to neni ono,myslis ze bytakova yamaha mela ject lip jak simson?
Datum: 03. října 2008 21:03
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 a jak to vypada taková privera?a nestacilo by dat vetsi trysku?
Datum: 03. října 2008 21:02
Jméno: motor
IP: uživatel680
 asi ne hale je to 2taktní 50 to moc vod spoda nejde jedine polatid příveru ale nevim jestli jí to má
Datum: 03. října 2008 19:56
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Custeeeeeee, nevite nekdo jak udelat trasne na riditka(gripy)? Chci si je udelat na babetu. Mam doma kozenku ale nechci to udelat nejak na pi...... Tak jestli s tim nekdoo mate zkusenost tak pls napiste. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 15:52
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 mam problém.kdyš startuju fichtla tak se jako dusí.nevim proč.nakopnu chci ho udržet aby nechcíp ale začne se dusit a chcípne.a druhej dotaz na mustangu.nedrží mi volnoběh šroubek mam na doraz co s tim?dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 16:28
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Nastav směs! A ten volnoběh nevim,nenasává to falešnej vzduch ?
Datum: 03. října 2008 16:28
 jj kdyz to mas v poradku tak by ti mel ten sroubek reagovat aji za studena... tak si zkus vyvarit karburator v octu aby se poradne vymyl!a nebo jeste jedna moznast zkus tomu pomoct na lanku mu pridat jinak ti neporadim... ale kdyz ti to neudrzi volnobeh tak bych rekl ze ti nekde taha falesnej vzduch.... mej jsem to same.... poradne to projdi!!
Datum: 03. října 2008 14:34
 hele tak to netušim co s tim...zkus se zeptat standy, ten ti pomůže
Datum: 03. října 2008 14:32
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 já sem sem ten dotaz dával poprví.benzín tam je,těsnění všude nový a vejfuk sem čistil zhruba před 1000km tak to skusim,taky mně to napadlo ale nevěděl sem.a ten volnoběh by měl aspon trochu reagovat kdyš je i studenej ne?
Datum: 03. října 2008 14:15
 1) máš tasm dost benzínu? máš vyčištěnej kohoutek? 2)tenhle dotaz tady byly ze psolední 3 dni už asi milionkrát. takže zkontroluj jesi ti to někde falešně netahne...koukni do předchozích příspěvků, tam to určitě najdeš.... jo myslim že ten šroubek na volnoběh se má štelovat za tepla jesi se nepletu
Datum: 03. října 2008 14:12
Jméno: blondmen21
IP: uživatel4224
 zdarec,potřebuju pomoct měnil sem u mustanga řadičku a spadlo mi to pérko v motoru co mam dělat.vypustit olej atd...?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel4232
 nechapu?? to ti jako spadla segrovka do saciho kanalu ci co??? pokud ti spadla segrovka do saciho kanalu tak sundej opatrne valec a vyndej ji...dokud ji vyndas tak to nestaruj jinak se to okamzite rafne...nejaka vymena oleje nic nevyresi protoze na to nema vliv....pokud je to cele jinak tak napis,z tveho dotazu neni moc jasne co ti kam spadlo ....zdarec
Datum: 02. října 2008 22:18
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 toto nechapu , napiš to podrobnějc.
Datum: 02. října 2008 17:08
 jake perko??
Datum: 02. října 2008 16:21
 co ? rozpulit motor ...
Datum: 02. října 2008 16:07
Jméno: kačer
IP: uživatel2924
 zdarec, za boha nemuzu prijit na to jak dostat lozisko z pravyho vika motoru u pionyra. vite nekdo jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 8:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já ti nevím zda s takovým postupem úplně souhlasit. Existují minimálně dvě varianty spojkového víka. Jedna má ze strany páčky spojky vlisovaný ocelový obrobek (díly katalogu 39,41 plus O kroužek č.41) a druhá má v části domečku O kroužku pouze malý ovor o něco málo větší než je průměr tyčky spojky (v domečku O kroužku vybrání a uzavřené je to plechovou podložkou směrem k ložisku). No a u téhle varianty tou ,,mikrodirkou,, ložisko rozhodně nevylisuješ. U první varianty sice ložisko vylisuješ, ale musíš s sebou vzít i tu ocelovou ucpávku, přičemž hrozí poškození domečku ucpávky a následné prolínání oleje po obvodu ucpávky. Takže já se přimlouvám nějaké šetrnější metodě. Mě se osvědčilo festovné ohřátí domečku ložiska, nejlépe letlampou (el.horkovzd.pistole nic moc) a klepnutím potom vypadne ložisko samo... Ocelovou cpávku obvykle vyndám (zase s po mocí letlampy), O kroužek vyměním a kovový díl zalepím dvousložkovým epoxydem (většinou je v domečku volný), aby neprolínal olej po jeho obvodě.
Datum: 02. října 2008 8:15
Jméno: standa
IP: uživatel4219
 vytahnes tu packu od spojky je nasazena na hridelce a ta je uchycena segrovkou ....kdyz to vyndas tak jde normalne vyklepnout...sorry ze jsem to neupresnil uz v predchozim...
Datum: 01. října 2008 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel4219
 vetsinou jde docela v pohode vyklepnout...
Datum: 01. října 2008 22:28
 Někdo říká nahřát víko a praštit s ním opatrně o kus dřeva a mělo by vypadnout. Někdo zase nějak vypáčit. Já osobně jeli to možné bych k němu přivařil šroub, víko nahřál a pomocí pásoviny a matice ložisko vylisoval pomocí provizorního vytahováku. víko bych nahřál, aby se nepoškodil otvor vytažením za studena...
Datum: 01. října 2008 22:06
Jméno: Jáson
IP: uživatel3608
 Zdárec hoši, mám problém, fík mi běží na volnoběh, ale při přidání vynechává čim dýl se drží pod plnym tim dýl, po puštění plynu volnoběh drží v pohodě, nevím co s tím potřebuju jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 20:21
Jméno: Jáson
IP: uživatel3608
 jasný byl to velkej odthr, teďka mi to zase nedrží volnoběh
Datum: 02. října 2008 20:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli mas stary gufera tak bude spatny gufero pod zapalkem mozna
Datum: 02. října 2008 13:40
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 mě to vynechávalo když sem měl rozleděný odtrh
Datum: 02. října 2008 12:03
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Mě to dělalo nastavení směsi....
Datum: 02. října 2008 5:22
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Připadá mi to jako kdyby si měl malou hladinu v plovákovce
Datum: 01. října 2008 22:06
 čau hoši...Newíte čím to je když jedu na fichtlu roztlačim sjedu z kopce vyjedu do kopce ale už to moc netáhne a motor chytne divný otáčky na volnoběh a nakonec zdechne.Předstih sem štelovl.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 20:15
 me to taky delalo a byl to predstih,mozna mac v riti karbos.
Datum: 01. října 2008 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tohle mi delal malej privod benzinu do karburatoru asi vysel ventilek vplovakovy komore dosel benzin a us nepritek novej
Datum: 01. října 2008 20:14
 porad meto blbne svicky jsem skousel vseljaky prectich odtrch mam spravny skousel jsemi jiny a dela to : studeny vynechava a jak se zahreje tak us nevynechava ale vubec netahne retez volnej vsechno jsem steloval a mokry to taky nikde neni vplovakovy komore jsem taky us steloval hladinu a nic skousel jsem jinej karbec jehlu dojiny vejsky elektryku jsem prosel kondik vymenil a nic!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 20:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyby mi tek olej do klikovy skrine tak by to kourilo hodne cos nekouri ale skusim vymenit tesneni pod karbecem a rovnou i karburator
Datum: 01. října 2008 20:20
 mozna ti nekde falesnej vzduch,udelej si novy tesneni z krabice a naolejuj to,zkus to,mozna ti to pomuze.nebo mozna ti tece z prevodovky olej na klikovku nasledne a na pist a v zapeti to moc maze a nechce to jet
Datum: 01. října 2008 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 este jsem zapomel napsat karburator jsem skousel jinej a obcas vyjmecne tahne pekne lip nes ostatnim dokopce ale jinak to netahne deto dootacek ale nema vykon vic benzinu nepomaha us jsem i kontroloval trysky filtr skoro novy valec vporadku chyta suprove ale vonobech kolisa cos je divny jednou bezi votackach pak zase chcipe
Datum: 01. října 2008 20:08
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau, za žádnou cenu nemůžu nastartovat mustanga ,vyčistil sem karbec,nastavil předstih a odtrh ,jiskru to háže,svíčka je mokrá ,ale furt to nechytá poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 20:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a jestli to udelalo zniceho nic tak je mozny ze je spatny gufero pod zapalkem ale to by obcas skytlo
Datum: 01. října 2008 20:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestly to bylo rozebrany nedavno treba valec tak to asi fouka poznas to tak ze to bude nekde mokry spis zespoda. ale muzeto bejt cokoliv jinyho nenapadame nic obcas to delavaj svicky pokud mas brisk tak muzes mit zrovna cinskou napodobeninu. skus vycisti svicku
Datum: 01. října 2008 20:10
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
 mrkni na vzduchovej filtr a na vejfuk jestli není zakydanej ale myslím si že máš blbě nastavenej odtrh, předstih.
Datum: 01. října 2008 20:09
 Custe, mam takovy prblem. Mam motor z fichtla a na miste ho noormalne nastartuju, jde do otacek a vsechno, ale kdyz dam rychlost a chci se rozjet tak to chcipne nevite v cem je problem? Bud nedotika benzin nebo nvm  Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 15:07
Jméno: Pajin
IP: uživatel2089
 a co s tim ma spolecnyho spojka kdyz mu to chcipe
Datum: 02. října 2008 15:07
 A máš spojku dobře seštelovanou? Skus ju povolit
Datum: 01. října 2008 19:21
Jméno: plissa
IP: uživatel155
 čus mě to dál ficht a bylo to tím že byl už vyběhanej válec
Datum: 01. října 2008 19:02
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Predstihem si jisty nejsem ja sem to tak do detailu vsechno jeste nedelal
Datum: 01. října 2008 18:20
 me to delal predstih... proste na neutrál pohoda otacky jak nic, ale kdyz sem se chtěl rozjet tak se to sotva rozjelo.. ale jestli si si jist i predstihem tak nevim co by to mohlo byť...
Datum: 01. října 2008 18:18
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Jenomze ja tam stojan nemam  to je uprava na choppera  Svicku zkusit muzu..  ale td to stejne enma dooma jen me zajima co stim je
Datum: 01. října 2008 18:16
 A když ho postavíš na stojánek a necháš zadní kolo ve vzduchu? Mně to taky dělalo ale to byla špatná svíčka.
Datum: 01. října 2008 18:12
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Myslim ze spojku mam az moc dobrou, trisku sem cistil milionkrat, prevodovku spatne poskladanou urcite nemam  a 100% mi to nic nebrzdi ..... A to s to s tim ze blbe poustim spojku bych taky nerek   Jinak diky za rady ale stejne si myslim ze to bude kondikem a nebo v tom karbecu.....
Datum: 01. října 2008 18:11
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 vyčisti trysky, me to taky kdysi delalo, v nadrzi byl bordel, a nemel jsem to sitko na benzin. Kdyz jsem trysky vycistil, tak to jelo, pak se zase zanesly a nebylo mozne se rozjet.
Datum: 01. října 2008 18:10
 andy 555> Co má společnýho spojka s tím, že mu to chcípe, trochu blbost ne ?
Datum: 01. října 2008 18:09
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 prokluzuje ti spojka mně to samé dělá 555 a kámošovi 20
Datum: 01. října 2008 18:04
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Anebo mas ucpanej vejfuk.
Datum: 01. října 2008 17:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel4197
 vicisti si trisku
Datum: 01. října 2008 17:04
Jméno: LKMato
IP: uživatel2494
 alebo mas blbo poskladanu prevodovku, a ked je dobre tak potom ta bude neco drzat nwm brzda alebo pod mozno sa zasekla
Datum: 01. října 2008 16:55
Jméno: Tomas
IP: uživatel4214
 zvys hladinu karbecu abo moze to byt aj vybehany valec
Datum: 01. října 2008 16:01
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 treba poustis blbe spojku a motor mas malo v otackach
Datum: 01. října 2008 15:57
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 čau jak mám rozdělat doutník (vejfuk) tak aby se moc nepoškodil ty matky sem vyšrouboval a dal to nešlo, potom bych se chtěl zeptat jak mam ten vejfuk vypálit dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 13:51
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Když bys ho vypaloval tak vem benzín a sirky nalej do vejfuku benzín protřepej a zapal!! hlavne to rob někde kde sou nehořlavý materiáli!!
Datum: 01. října 2008 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel4213
 ja bych ten vyfuk nevypaloval. opatrne rozebrat a ocistit hadrem a benzinem,benzin ten sajrajt rozpusti...
Datum: 01. října 2008 12:36
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec nevite kde sezenu komplet ram na čz 125/516 ale aby byl kompletni aby chybel pouze motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 na nejake inzerci pravdepodobne
Datum: 30. září 2008 21:59
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 čau lidi mam takovy problem a celkem to spěchá denne na fichtlu najedu asi 50 km (jezdim na nem totiz do skoly) kdyz je motor studeny jede skvele(tak jak ma) motor se po chvilce zahreje to je ale porad v poradku jenze jak jedu furt na stejne otačky cca tak 1,5 - 4 km motor začne brzdit ale fakt brutalne!! neco jako kdyz najednou začne poradny stoupak nebo jako kdyz seslapnu brzdu, uplne nejcasteji to dela kdyz jedu do kopce(nebo proti silnemu vetru nebo ve 2 no proste kdyz ma motor vetsi namahu) tak samozrejme musim podradit ale po chvilce to zacne aj na 2 a tak tam hodim za 1 kopec nejak vyjedu, hodim tam2 rozjedu to a pak 3 a zase ta brzda, (dela to kdyz jedu dlouho na stejne otačky (ty ale nemusi byt vysoke vetsinou tak stredni otačky)), uz si s tim opravdu nevim rady dela mi to uz aj na 2 fichtlu (nastesti zbylych 8 jeste ne) je to jako mor nechpu to fichly spravuju priblizne od 10 roku ale to se mi jeste nestalo.!!? no jinak k tomu co jsem proto udelal abych to spravil: zkousel jsem menit chudsi a bohatsi smes, menil jsem trysky, menil sem cely karburator ( zkusil sem 4 (ty byly predem vymyte v tech. benzinu)), steloval jsem hladinu plovakove komory, dal sem novy kondenzator, jine sviky (brisk: 15, 17, denso TR20), jinou indukcni civku, jinou fajku, šteloval predstih a odtrh, vycisti jsem magneto technic. benzinem, dal jsem nove tesneni mezi valec a karbec, vycistil vyfuk, daval sem druhy filtr, zkosel sem i bez filtru a porát nic!!??!! uz opravdu nevim. jo a na 221.100 se mi to zacalo dit kdyz jsem vymenil pist, cep, krouzky a druhy valec (ten ovsem nebyl po vybrusu ale to si myslim ze by vliv mit nemelo) 1 sem si mysle ze je to tim ze to neni zajete ale delalo to cimdal vic a uplne jinak nez kdyz se fichtl zajizdi, no a na 21 se to zacalo dit z niceho nic a ta uz je zajeta brutalne dlouho, jeste me napadla jedne vec ze by to delaly gufera ale ty se prece chovaji uplne jinak kdyz jsou spatne (motor nejde nastartovat a kyz jde tak strasne spatne) dusi se uz kdyz je studeny a tak si myslim ze tuto metodu muzu vyloucit, ale vsimnul jsem si ze v motoru neco piská a neni to sucha vačka!! a to mam pocit drive nedelalo ale na 21 to nedelá) prosim poradte co nejdriv protoze natom se fakt neda jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 22:23
Jméno: danoš
IP: uživatel2997
 jj diky za odpoved, ale jiz jsem na to prisel, zadiral se mi pist jak uz tu nekdo psal ze to muze delat, ale jinak fakt diky, jo a jinak s tim ze se ze se na tom co chvilu neco posere to ja vim, je to uz precejenom stersi stroj i kdyz ty posledni moc ne, ale s tim ja nemam zaz az takova problem (az ne tento to me opravdu zaskocilo uz jsem zavad na cheru videl dost ale toto(no ale zas dalsi skusenost)) jezdim totiz na cheru od 10 mam jich 10 za nedlouho kupuju 11 a hafo nahr dilu (20 hahr kol 5 motoru, 4 kostry, 7 rozet...........)no a v soucasne dobe mam pul roku papiry a lidi NENI NIC LEPSIHO!!!!!!!!!! SVOBODA, NEZAVISLOST NA AUTOBUSECH..... NO PROSTE SUPER!!!!!
Datum: 06. října 2008 22:23
 NO JA MEL STEJNEJ PROBLEM PROSTE KDYZ BYL STUDENEJ JEL PERFEKTNE PROSTE SVE OK A PAK NAJEDNOU JKO KDYBI TO NAK BRZDILO ALE FAKO FAKT JAKO BRITALNE TO SE MI STAVALO KDYZ SEM JEL DO KPCE A DAVAL SJEM MU PLNEJ KOTEL NEBO KDZ SEM JEL PO SILNICI A PROSTE POARD PLNEJ KOTEL A POHVILCE PROSTE JAKO KDYBI SE ZADREL MOTOR A PO CHVILCE TO AZSE SLO TAK ZA 5 - 10 MINUT A VYRESIL JSEM TO TAK ZE JSEM TAM DAL NOVOU HLAVU A PIST A UZ MI TO NEDELA NMAM TED AZSE JINEJ PODOBNY PROBLEM PROSTE KDYZ CHCE MIT CLOVEK DACHLA TAK PROSTE MUZE POCITATT ZE SE MU NA TOM NECO KAZDOU CHVILY POSERE TO JE NORMLANI U DACHLU JO MAM 3 DACHLY A PLNO NAHRADNICH DILU A PAK MAM JESTE SIMSONA JEZDIM SPI NA PIONIORU PROTOZE NECHCI SI ZNICIT SIMSONA CHCI CI NA NEJ UDELAT PAPIŔY !
Datum: 06. října 2008 16:44
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 Smokie ty si ale blazen ne???  tu na tom fichlu jezdim po ceste, a jako tahače fichtla mam jineho, poskladaneho dle vlastni potreby, to bych technickou asi neprosel se zavesnym na fichtlu  ale mas pravdu bez dwukolaku to jede lip  ted by me ale spis zajimaly jeste nejake priciny proc mi nejede moje 221(.100 - to uz tam psat nebudu)
Datum: 30. září 2008 22:03
Jméno: Smokie
IP: uživatel1711
 odpoj ten vozik co tahas fichtl neni autobus
Datum: 30. září 2008 21:10
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 no tak nemel sem sice moc casu ale na sundani hlavy sem si tu chvilinku udelal a pist do hlavy nemlati takze to bude neco v elektrice nebo v te rozpinavosti a nebo to jeste zkusim pretesnit jak jste mi psali ale to se mi moc nezda bo to pred tou vymenou jezdilo jako dabel, i kdyz mozne to je zkusim a uvidim ale bohuzel cas mam az o vikendu takze to budu muset nejak vydrzať
Datum: 30. září 2008 19:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a gdyby ne tak hledej problem v tepelnym rozpinani ve valci
Datum: 30. září 2008 17:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to se mi stavalo taky...delaly to gufera a vubec se olej tlacil do klikovky...no s tim ohratim asi takhle - gdyz je studenej tak olej neni zahratej a nikam se necpe ovsem gdyz je horky tak se prevodak zacne tlacit sude mozne do skvyr, klikovky atd...takze vymen gufera (na noc je ponor do oleje nez je tam das) a taky muzes rozpulit motor a pretesnit
Datum: 30. září 2008 17:33
Jméno: Patrik
IP: uživatel4205
 nejsou vprdeli loziska? nebo nemas v nadrzi cukr?a mas dobre utesnenou hlavu?nebo ti to muze delat svicka v namaze to mi delala 175 ze jsem jel treba do kopce tak mi davala svicka malou jiskrukoukni na to to je mozny
Datum: 30. září 2008 17:26
 Tak mě napadá ještě zkoušel si měnit zapalovací pól (cívku) na magnetu nebo celý magneto? Jinak bych to ještě pro jistotu rozpůlil a kompletně přetěsnil, tím nic nezkazíš,napadá mě ještě jestli není ten novej píst moc těsnej, že by se to po zahřátí přidíralo...ale to bys asi poznal
Datum: 30. září 2008 17:03
 nemlatil ti nahodou driv pist do hlavy?, me se stalo to sami, vzdycky kdyz sem jel par kilaku tak mi to zaclo hrozne brzdit, podradil sem, cvilku dobry a za chvily zas, no tak sem sundal valec, a pist byl na kraji trchu rozklepanej, udelal se tam takovej vyssi okraj, no tak sem pist komplet vycistil, vylestil, a to vymackani odbrousil, mohlo by se to taky stocit na soustruhu, no a od ty doby je to ok, takze na 90% to dela pist, ale je nutny ho opravit, nemysli si, ze kdyz budes vic mazat, tak ze se to zlepsi, to sem taky nejdriv zkousel a nic... zdar
Datum: 30. září 2008 16:59
 ky newim cim to..
Datum: 30. září 2008 16:35
 no tak za studena to muže jet, páč až se kartery zahřejou tak se roztahnou a potom moc netesni gufera (toť moje dedukce)
Datum: 30. září 2008 16:29
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 dik za odpovedi ale karbecem to asi nebude bo mi to dela u kazdeho karbeca, a tesnost?? no nevim no vsechna tasneni sem daval nove a predtim to jezdilo skvele takze gufera?? no nevim moc se mi tomu nechce verit protoze chladnedne to tahne aj do kopcu, ale nedal jsem pod hlavu vadi to?? ale zabrusoval sem ji
Datum: 30. září 2008 16:29
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 dik za odpovedi ale karbecem to asi nebude bo mi to dela u kazdeho karbeca, a tesnost?? no nevim no vsechna tasneni sem daval nove a predtim to jezdilo skvele takze gufera?? no nevim moc se mi tomu nechce verit protoze chladnedne to tahne aj do kopcu, ale nedal jsem pod hlavu vadi to?? ale zabrusoval sem ji
Datum: 30. září 2008 16:25
 no, tak ti to možná někde tahne falesne a nebo jedine ta hladina..... skontroluj gufera pod zapalkem a taky necudi ti to treba moc??? zkontroluj prostě tšsnost motoru a klikovyho prostoru... jo a taky jestli treba nemáš na kolene na karbec dirku (ja ji tam mel a kdyz se to vytocilo a potom prisel kopce delalo to sami proste to slo dolu)
Datum: 30. září 2008 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 GO motoru,jinak uz nevim ... jinak to je normalni ze fichtl v kopcich vadne...
Datum: 30. září 2008 16:15
|



|