|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cau draci... vcera jsme koupil motor no tak jsem ho dal do hromady (zapalovani, spojika, valec) no chodi nadherne jenomze kdyz na tom jedu tak tam neco tluce  ale na volno beh ani tuk ale jak mile tam dam 1 tak presne jak chodi pist tak to tluce ale nekdy to to tuka nepravidelne... a kdyz to chcipnu dam neutral a jen tak to tlacim tak tam taky neco klape newite co by to pls mohlo byt?? klikovka newim taky jsme mel takovej motor ze byla kdylovka pryc ale ta jako by zvonila kdyz narazela a tohle jsou takovy tupy narazy moc diky za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 19:54
Jméno: Gusta
IP: uživatel3830
mě to dělalo a bylo to tím že sem měl u spojky ty čepy ohnutý a mlátilo to do cártru
Datum: 29. srpna 2008 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel3931
vylomenej zub v prevodovce?? Nebo muze drhnout primarni retez,ale to je slyset jen na volnobeh...nebo klika
Datum: 29. srpna 2008 11:54
Jméno: Monty
IP: uživatel13
hej to mě dělá taky... nevite někdo čím to?
Datum: 28. srpna 2008 17:11
Jméno: lubo
IP: uživatel1318
 zdarééc hoši mam babettu 210 a nechce se ji tam zařadit dvojka nevííte čím to muže býýt ...??? zarady moc dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:08
Jméno: pepek
IP: uživatel1648
jj ja vim proc protoze mas asi jednorychlostni babetu
Datum: 28. srpna 2008 20:08
to je nekonecni boj u babet budto mas namastenou tu nejvetsi spojkui tu na pravo neebo je sjeta dost casto se stava ze itece trosek oleje z prevodovky kolem tej hridele u spojky musdat nove odmasteni nepomaha hlavne tu babetu nikny nenaklanej na levou stranu pak se stene ze ti tam natece oil zdar
Datum: 28. srpna 2008 17:53
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
nejspis spojky urcite spojky
Datum: 28. srpna 2008 16:16
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zdar draci mám takový problém, poslední dobou mi fechtl začal vynechávat... kdž to nastartuju tak mě nezbyde nic jiného než se modlit aby se to udrželo v otáčkách a když už jedu tak prostě už nejede tak rychle jak driv... nevite cim to je? predstih sem už skoušel, plovákovka je taky seřízená... já fakt nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:44
Jméno: pokáč
IP: uživatel330
skuz vočistit šmirglem svičku
Datum: 28. srpna 2008 19:44
Jméno: buben
IP: uživatel770
jestli to vynechava i za jizdy tak zus svicku....
Datum: 28. srpna 2008 17:11
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
pricpana tryska.... nebo zanesej karburator... a nebo jeste zkus sundat vejfuk jetli to bude dobry... jinak newim
Datum: 28. srpna 2008 16:53
 VZDAR DRACI POTŘEBOVAL BYCH PORADIT OD ZKUŠENEJCH JAKO JSOU STANDA .... MAM JAWU 21 A VŮBEC NEMÁ TAH DO KOPCE VĚTŠINOU I CHCÍPNE. KARBURÁTOR PŘITOM VYČIŠTĚNEJ A BLBNE I BEZ VZDUCHOVÝHO FILTRU VÝBRUS MĚL PŘED 2 ROKAMA A PAK ROK STÁL ! PROBLÉM BUDE ASI DOLE PROTOŽE NA SVIČKU SE NEDÁ ANI ŠAHNOUT JAK JE TEPLÁ !!! TAK ČEKÁM NA RADY A DÍKES MOC ZA NĚ !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 16:06
Jméno: soucek01
IP: uživatel3918
zkousel jsem a taky to nepomohlo  čim by to ješte mohlo být ??
Datum: 29. srpna 2008 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel3931
pokud se po chvili uchlasta tak mas vysokou hladinu nebo provrtanou trysku...mas doma jiny trysky?? skus vymenit hlavni trysku...
Datum: 29. srpna 2008 11:58
Mno chytá to na nakopnutí ale třeba po 2 dalších zkoušejících jízdach se uchlastá a pak se musí roztlačit a moc se mu teda nechce !
svíčka háže dost dobrou jiskru tou to asi nebude .Všechny vaše rady zkusim a jestly to pomůže tak se ozvu a dík za ně !
Datum: 28. srpna 2008 19:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jukni na odtrh a predstih, mozna je to i chudou smesi... jakou barvu ma svicka?
Datum: 28. srpna 2008 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel3923
a jak to chytá?? na drc?? nebo ji musis strcit,chvili se ji nechce a pak se nakonec roztoci??? pokud se ji nechce tak jednoznacne predstih a odtrh....dalsi veci je jakou to ma kompresi a jaka je klika??? Jak se to zajelo po vybrusu??? Jestli blbe tak tam muzou bejt rejhy a proto se tak hreje...nebo se prehrejva kvuli blbymu predstihu...taky muze bejt ucpanej vejfuk...pisni jak to vypada a podle toho zuzime okruh zavad...
Datum: 28. srpna 2008 16:23
Jméno: radim
IP: uživatel1071
zkus vyměnit svíčku,mrkni se jakou máš na ni napsanou tepelnou hodnotu(horká alew svíčka musí být každá po chvilce ježdění),pokud je To Brisk N17c tak ji vyměň za Brisk N15c,ta je na léto bych řekl nejlepší,pokud to nebude svíčkou,tak bych chybu hledal ve špatně nastaveném předstihu,pokud to nebude ani tím ,tak zkus vyčistit výfuk,ale tím to asi nebude,protože by ti to nešlo do otáček ani na rovině.
Datum: 28. srpna 2008 15:38
Jméno: radim
IP: uživatel1071
zkus vyměnit svíčku,mrkni se jakou máš na ni napsanou tepelnou hodnotu(horká alew svíčka musí být každá po chvilce ježdění),pokud je To Brisk N17c tak ji vyměň za Brisk N15c,ta je na léto bych řekl nejlepší,pokud to nebude svíčkou,tak bych chybu hledal ve špatně nastaveném předstihu,pokud to nebude ani tím ,tak zkus vyčistit výfuk,ale tím to asi nebude,protože by ti to nešlo do otáček ani na rovině.
Datum: 28. srpna 2008 15:35
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 čus draci, nechtěl by někdo pokecat o Jawettě?? moje icq 288-883-085 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 20:51
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
 ČAU DRACI SLOŽIL SEM DNESKA MOTOR JEL SEM SE PROJECT A PO CHVILI JEŽDĚNÍ SEM SE VRATIL DOMŮ A TEN MOTOR BYL NEHORÁZNĚ HORKEJ BYLY HORKÉ KARTERY I NAKOPAVAČKA O VLACI A HLAVE NEMLUVE SVICKA BYLA TAKY DOST HORKA A FAJFKA(TA PLASTOVA ČERNÁ)TAKY.PORADTE CO S TÍM MÁM PROSÍM ŽE SE TO PŘEHŘÍVÁ.dÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 12:46
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
vydělěj svíčku a skus jak pude motor těžce (nakopavačkou) a když to pude těžce tak máš asi holt přidřenej valec nebo si dal větší píst na menší valec prostě neco takovýho ..
Datum: 28. srpna 2008 12:46
zkontroluj olej v motoru
Datum: 28. srpna 2008 11:00
Pokud vím,většinou je přehřívání způsobeno přidírajícím se motorem. Nechci tě strašit,ale i tohle by to mohlo být. Jasně,hliník vede teplo,ale kartery a víčka by se neměly ohřát nějak extrémně. Mě se 350 taky přidírala a převodovka celá topila jako kamna,dal jsem to na vůbrus a všechno je ok. Nevím no,zkus na to mrknou a uvidíš.
Datum: 28. srpna 2008 8:06
víte o tom že dvoutaktní motor vzduchem chlazený má pracovní teplotu kolem 120°C a vzhledem k tomu že kartery sou z hliníku kterej velice dobře vede teplo, olej v převodovce působí jak kondenzátor a drží teplo ještě dlouho potom co motor už nejede,,svíčka je horká protože odvádí přebytečný teplo od elektrod ze spalovacího prostoru, to jen pro info, ale pokud si o karter v místě spojky nebo zapalování popálíte ruku tak je něco v nepořádku...
Datum: 28. srpna 2008 0:51
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
jo ale přehřejvat se to bude aj ze svičkou ....
Datum: 27. srpna 2008 23:55
Jméno: 00
IP: uživatel368
tak zkuš studenější svícu
Datum: 27. srpna 2008 23:22
Jméno: buben
IP: uživatel770
tak to za jizdy chlad nasledujicim zpusobem......kdyz pojdes z kopecka, tak tam dej nizsi kvalt, vypni zapalovani, a dej plnej plyn......bude se to chladit benzinem a pak to i lip pojede ja to takhle obcas udelam i kdyz se mi to neprehriva....a narust toho vykonu kdyz je to trochu ochlazeny na svych strojich dost pocituji.....
Datum: 27. srpna 2008 21:12
jeje tak to jestli si nemel starej puvodni pist osoupanej tak moc ze se zdalo ze mas tejnej prumer jak ten co si nasel ve skrini a ted to moc dre... to jeblbost davat tam valec s ryhama!!
Datum: 27. srpna 2008 21:02
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
ne ale dal sem tam jinej valec co sem našel ve skřini ?! Sou v nem ryhy a jezdim pomalu abych ho trochec zajel ale stejně , nakopnu po 100m ve 30km/h na trojku bez vytáčení a je to vařící !!!!
Datum: 27. srpna 2008 20:39
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
koukni jesi sou pistní kroužky na zamkach nebo nemáš to po vybrusu ?
Datum: 27. srpna 2008 20:32
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
j mě to taky pak vic nechce , mam 21 a nevim jestli tam mam přidelat pelchy at vic fuci na ten motor. Moc by se to tam asi nevlezlo tak budu uvažovat o nějákým větráku a jednu svetelnou civku .
Datum: 27. srpna 2008 20:18
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
kdyz to prudce schladis tak ten valec muze prasknout!!!!!a me se tak prehriva fik ze vypnu elektriku a on etse par vterin motor de nechtel sem tomu verit ale je to tim ze je uplne rozzhavena svicka a smes od toho este chyta!!ale jak se to prehreje tak to vubec netzahne upa to straci vykon az to nechce jet!
Datum: 27. srpna 2008 19:52
Jméno: Ikar
IP: uživatel111
proč se to nesmí chladt vodou ? vozil sem sebou pul litrovou inekcu a zajizdy to dřiv chladil...a pohoda
Datum: 27. srpna 2008 19:36
To sem slysel, taky, ze nakej amik jel na jednicku a zapek motor, ale k veci, zkontroluj hladinu prevod.oleje, vycisti valec, hlavu, aby to lip chladilo, hlavne to nechlad proudem vody na rozehratej valec !!
Datum: 27. srpna 2008 19:30
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
no to mu ale nepomože , mam stejnej problem počkam si na odpovedi, a možná bys měl vic mazat do benalu a dolit olej do převodovky ten taky chladí !!!
Datum: 27. srpna 2008 19:26
jednou sem cetl ze nekdo si pucil auto v praze (amik) a jak je zvyklej na automat tak v na dalnici do plzne volal ze má rozkvarenej motor tak tam prijeli a prej to bylo uplne na mol.. pac ten ridic zaradil a jel.......
Datum: 27. srpna 2008 19:24
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 Zdar hoši,jeto mustang od kámoša,nejedu mu vůbec stal 8 let v garáží když ho tedkom chtěl prjet tak nejde nastartovat prostě nic-karburátor pry čistil benzin mu jde jiskru má-jednou se mu to podařilo rozjet ale vůbec to nejelo-nevíte čím by to mohlo být?P.S. benzin tam dával nový
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:01
Jméno: Standa
IP: uživatel3923
Datum: 28. srpna 2008 11:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nevím jak moc dobře čistí kamarád karburace, ale pokud to stálo delší dobu, vždycky to vymývám ohřátým octem. Ono totiž do kanálků nevidíš a ten bílej oxyd to perfektně doucpává. Jo a taky kouokněte na kohout a ventil plovákové komory jestli dává. Já tuhle u jednoho motoru měl ucpané vedení v hliníkovém víčku plovákovky... Kondenzátor nečinností neodejde, ani svíška, tedy pokud nezrezne  . Kondík maximálně ztratí kontakt s kostrou, pokud zoxyduje držák, nebo tělo kondíku. Prostě všechno pečlivě a s rozumem vyčisti a musí to jezdit, tedy pokud to jezdilo do odstávky.
Datum: 28. srpna 2008 7:13
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
jo to je taky pravda a je to asi nejhorší když to neháže pod tlakem páč se ta závada blbě hledá,jinak svíčka je nová takže ešte ten kondenzátor
Datum: 27. srpna 2008 21:02
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
kondík,svíčka (nemusí to hazet pod tlakem )
Datum: 27. srpna 2008 20:37
 Vzdar všichni mustang mi vůbec netáhne do kopce přitom mam karburátor novej a vzduchovym filtrem to taky neni.
Po příjezdu domů mam rožhavenou svíčku. Poraďte prosim já už vážně nwm co s tim !!! Předem děkuji za odpovědi !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 8:48
Jméno: soucek01
IP: uživatel3918
tim to taky neni
Datum: 28. srpna 2008 8:48
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
zkoušels předstih/odtrh ?
Datum: 27. srpna 2008 20:43
Jméno: Soucek01
IP: uživatel3918
Vybrus měl před rokem tim to taky neni..
Datum: 27. srpna 2008 20:19
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jestlipak už by si taky mustang nezasloužil výbrus
Datum: 27. srpna 2008 19:18
Jméno: xxx
IP: uživatel3918
trysky jsou čisty ale svíčky se nemůžu ani dotknout myslíš že to můze být starym benzínem ??
Datum: 27. srpna 2008 17:58
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
ta rožhavená svíčka mi neleze do hlavy ale zkus se ještě podívat na trysky
Datum: 27. srpna 2008 17:50
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 čus neni tady nekdo, kdo dobře nebo aspoň trochu víc rozumí ČZtě 175/477 jestli se tu někdo takovej najde tak mi sem dejte ICQ potřebuju poradit dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 21:07
422-396-137
Datum: 27. srpna 2008 21:07
Jméno: .
IP: uživatel2039
384915028
Datum: 27. srpna 2008 20:52
288004902
Datum: 27. srpna 2008 15:17
Jméno: honza23
IP: uživatel3914
 čuss draci  mam motor po go vsechno v pohodě predstih, karbec, vse a proste kdyz jedu tak muzu dat v klidu plnej plyn a ono se to tak pomalu jako vytaci a až to dosahne tak strednich otacek tak se to zacne jakoby hadat bo proste to tak divne prdi a jak se to prehoupne prez tuto mez a dostane se to do vyssich otacek tag najednou (uplně jako by se chytla turbina v aute) fichtl se nakopne a vypaly.. potom preradim a jak se snizy otacky tag zase cely znova... a kdyz stojim tak ani nejde moc turovat ale zase treba za 10minut de turovat pohoda ale obcas ani s plnym plynem se to nevytocí...na místě..  poradte pls. co s tím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel3915
serid to a uvidis ...neklepe ti cep nebo necinkaj krouzky??? a gufera na klice OK??
Datum: 27. srpna 2008 13:21
Jméno: bokinger
IP: uživatel2971
 zdarec jak mam vymenit riditka mam jawau 20 sou tam ty male a mam i ty velke chtel bych je tam dat misto tech maly jak to mam udelat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 17:48
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
jjjjjjj at to vi
Datum: 27. srpna 2008 17:48
Jméno: 00
IP: uživatel368
no ale poradil ne?? Tak co řešíš. Aspoň že už to ví i on ne??
Datum: 27. srpna 2008 15:03
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
tomonick o to nejde, ale tak kdybych mu to nerekl tak to do tedka nevi, a ted tady snim machruje jak to vi 2-3 cm atd. si to precti
Datum: 27. srpna 2008 14:14
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Proc by machroval? nekdo chce poradit tak mu snad slusne poradil no ne?...
Datum: 27. srpna 2008 13:58
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Datum: 27. srpna 2008 13:51
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
no nejdrive se zbavit vsech lanek co jsou na riditkach + jeste prepinace na svetla  no pak povolis ten horni sroub a kdyz ho trochu vysroubujes rekneme 2-3cm tak vem kladivko a tukni do toho povolenyho sroubu a on ti zalitne spatky a riditka jednoduse vytahnes... ale pozor at nestratis ten valecek co ti vypadne ze spod riditek
Datum: 27. srpna 2008 13:14
Jméno: dejv
IP: uživatel455
 zdarte mám dotaz nemůžu do spojky dát ten primarní retaz, měnil jsem lamely a uz ho tam zpatky nemuzu dat jak ho tam mam dat?děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:47
Jméno: josef
IP: uživatel2969
to Dr.fík:stahovák nepotřebuješ,musíš to umět
Datum: 27. srpna 2008 22:47
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
ještě mě taky napadlo jesi ty lamely nemůžeš dat na řetez , tak ty lamely sou vyboulený tak je musis dat tak aby sedely víc k sobě
Datum: 27. srpna 2008 20:59
pokud máš řetěz v pohodě, tak musíš sundat primár, jinak to nesložíš, ten řetěz většinou nemá takovou vůli do boku ani na dýlku, abys to nasadil na přidělanej primár a pak na lamely a koš, no uvidíš, jak to pude
Datum: 27. srpna 2008 18:12
Nemusíš sundavat primární kolečko.Na to abys ho stáhnul potřebuješ stahovák.Stačí když povolíš spojkovej koš,nasadíš řetěz na primár,navlíkneš lamely na koš,a utáhneš ho
Datum: 27. srpna 2008 12:17
presne tak vem si lamely dej je do kupy presne tak jak tam maj bejt tj. korkova, plechova, korkova.. na to nasad retez dopredu nasad kolecko primarni a cele to nasun jakoby do motoru kolecko na kliku a lamely na kos vsechno pouhahuj dej tam pruziny zdar
Datum: 27. srpna 2008 11:04
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
nejlepsi mas když nasazujes lamely tak to nasazovat i s primarnim koleckem.jinak retez zavliknout za primarni kolecko a dat tam lamely a snazit se je pretahnout pres hridel-to kdyz neces sundavat primar-kdyz to nevide primarni kolecko musi ven.-
Datum: 27. srpna 2008 10:34
Jméno: Hertas
IP: uživatel111
 Ahoj , čim je že jako by v nízkých otáčkách to nechce jet ? Ale jak se dostanu nad 15km/h tak už to jede krásně. A zas do zatáčky zpomalim a nechce to vubec jet , musim podřadit až na jedničku a roztáhnout to jak magor nikdy mě to nedelalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 19:30
Jméno: Hertas
IP: uživatel111
problem vyřešen , byla sjetá vačka dal sem novou a byla tam dvakrát veci dira , diky typci
Datum: 27. srpna 2008 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel3915
blbej predstih...mozna to muze bejt vackou...
Datum: 27. srpna 2008 14:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
No tím to asi nebude, to by vadilo spíš při vysokých otáčkách, ale když nastavíš v horní úvrati vzdálenost kontaktů kladívka na 0,4mm (spárovou měrkou) tak uděláš taky dobře  . Mám podobný problém, u mě je to tím, jak je prudká výkonová křivka motoru, tak pod 3000otáček za minutu má motor malý výkon a má potíže s mými 95kg... nevím jak u tebe ale u mě by bylo řešení zhubnout
Datum: 27. srpna 2008 8:37
Jméno: Hertas
IP: uživatel111
no zmenšit už asi nepude mam tam niniaturní nezeru
Datum: 26. srpna 2008 23:20
ja bych zkusil nastavit odtrh
Datum: 26. srpna 2008 23:02
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau.. jakej pls predstih a odtrh na parezacky zapalovani?? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 22:28
předstih 2.8-3.2 a odtrh je 0.4 mm
Datum: 26. srpna 2008 22:28
 čau mam problem....rozjedu se přidám plyn a najednou začne cukat...čim to je???  díkyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:02
benzin
Datum: 27. srpna 2008 11:02
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
nebo ještě filtr... to je taky mrcha
Datum: 26. srpna 2008 18:34
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
spatne ti tece benzin do karburatoru.... a nebo taky pricpana tryska!!!
Datum: 26. srpna 2008 18:22
 Zdarec borci mam otazku pro zkusenejsi borce mam pionyra a do ted jezdil bajecne po rovince 65km/h uplne bez problemu ve dvou.jenze nevim co se stalo a najednou mi pri vyšších otáčkách u 1 a 3 vzdycky vypadl kvalt na neutral  tak jsem tak jezdil nestavalo se to casto ael stvalo me to,ted uz to tolik nedela ale pri rozdizdeni a pri mensich otackach zacne fichtl neprijemne cukat,jak uz to vytahnu do vetsich otacek tak je to dobry ale strasen me to stve treba kdyz jedu do kopce,chlapi myslim si ze je zde hodne zkusenejch borcu tak mi prosim prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 17:10
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Mě když cukal fichtl tak to bylo odthem.
Datum: 26. srpna 2008 17:10
Jméno: Standa
IP: uživatel3907
to cukani muze bejt spatnou svicku,rozstelovanym zapalovanim nebo zasranym karburatorem...to ze ti vyskakuje 1 a 3 bych typoval na povolenej radici automat,je tam sroubek o kterej se zarazi ta packa za kerou tahas tahlam kdyz radis..a kdyz se ten sroubek povoli tak se to zarazi driv nez ma,kvalt tam sparvne nedosedne a po chvilce a nebo okamzite vyskoci...pokud to nemude povolenym automatem tak je v hajzlu neco v motoru...ale ten povolenej automat bejva castejsi...jinak vypadavani samotny 3 spusobuje prvotne moc nasponovanej nebo vytahanejj retez
Datum: 26. srpna 2008 14:12
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 zdar draci,babeta (jednorychlostní) mi nejede do otáček.Rozjedu se a nevytočí to plnej a hned to začne škytat.Nevim co s tim.VŠE je vyčištěný a pořád nejede.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 14:43
Jméno: Standa
IP: uživatel3907
ucpanej privod paliva nebo zanesena hlavni tryska nebo spatna svicka...taky to muze bejt uz vybehany nebo to ma v hajzlu gufera...to se potom trochu dusi...na to pomaha karbec z 555 a trochu ho privrit na vzduchaci...
Datum: 26. srpna 2008 14:43
to vipadá na to že tam jde málo benzínu, pořádně pročisti kohout, karburátor, trysky, popř zvednout hladinu v plovákovce...
Datum: 26. srpna 2008 12:35
 zdar lidi mam mam stadiona s22 a chtel bych se zeptat jak je tam zapojena zani brzda furt to nejak nemuzu pochopit ja tam mam tahlo a vubec nechapu kde ma bejt naka brzdova paka nebo neco takoviho (nebo je to tam prez lanko ja vubec nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 0:03
Jméno: standa
IP: uživatel3903
v motoru je takovy segment...kdyz slapnes dozadu tak tak dosedne a funguje jako tahlo na zadni brzdu...zadna brzdova paka ani lanko tam nejni...z motoru jde packa a na te je zachycene tahlo na zadni brzdu...brzdis slapkami dozadu jako na kole...az to nekdy uvidis rozebrane tak budes koukat jak je to vymakany 
Datum: 26. srpna 2008 0:03
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 zdarte nevíte proč mi fechtl za studena nechce vubec tahnout? pořad se dusí, ale az se trochu zahřeje tak jede normalně nevíte cim to je? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 22:23
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
jo ja tam mam 17
Datum: 25. srpna 2008 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel3901
svicka nebo kladivko
Datum: 25. srpna 2008 22:20
podivej se jakou mas svicku jestli 17. tak se nedim kup si nejlip 15.. stou to jede studeny bez problemu a kdys to nepomuze tak to fouka pod valcem.
Datum: 25. srpna 2008 22:09
Jméno: zar
IP: uživatel265
pokud skočíš do studený vody co ti udělá dech pokud tam vlezeš pomalu tak to zvladneš tak to je podobný
Datum: 25. srpna 2008 21:49
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to je zcela normální ale mi to nerobi nastartuje a jedu
Datum: 25. srpna 2008 21:40
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Hm  myslim že sis odpověděl skoro sám, rasit studenej motor...
Datum: 25. srpna 2008 21:29
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau poradte pls uz si nevim rady mam čz 175/487 a nekdy jezdim uplne v pohode a nekdy jezdim a kdyz ma motor tahnout tak vynechava a strili do vejfuku (hlavne kdyz jedu do kopce) predstih je dobrej, odtrh taky, svicka je v pohode (zkousel sem Brisk N15YC i Brisk N17C) fakt nevim cim to muze bejt ??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 21:31
Jméno: karlos
IP: uživatel942
pedro: to si nemyslim na ten vejfuk je najeto asi jenom 500 km
Datum: 25. srpna 2008 21:31
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
třeba přicpanej vejfuk
Datum: 25. srpna 2008 21:09
Jméno: karlos
IP: uživatel942
ale ze to dela jenom nekdy . je to divny
Datum: 25. srpna 2008 20:57
Jméno: Kawasaki
IP: uživatel368
Me to delalo to samy, poradne sem sesteloval smes a predstih, a de to...
Datum: 25. srpna 2008 20:51
|



|