|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 nevíte někdo co může působit ztrátu vykonu po zahřátí a jak to vyřešit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 10:08
Jméno: David
IP: uživatel1476
No pokud říkaš po zahřáti , zní to jakoby se ti to přidiralo,, skus se podivat
Datum: 18. října 2007 10:08
 vitahl sem babetu 2 roki stala tak sem si řekli že ji vitahnu tak sem to skoušel rošlapat světlo svitilo ale nechtělo to nastartovat evim si stim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2007 20:21
Jméno: jirka
IP: uživatel1313
no jo.....ja mel jen pres zimu babetu 210 v garazi, tak sem to se taky snazil rozslapat, kdyz svitilo svetlo. musis co nejdil slapat-ja slapal cca20min. v kuse a chytla.......ja ji chcipnul a sel spat....od ty doby jezdi normal
Datum: 17. října 2007 20:21
vycisti ventil na nadrzi a karbec.Hlavne si daj pozor na trysky.Su malicke a ked su poriadne upchate,tak to neprefuknes ani kompresorom.ja som to riesil precistenim medenym drotikom.
Datum: 17. října 2007 20:21
Jméno: vodol
IP: uživatel1318
 čus mám fichtla amezi kolenem a vyfukem mi profukuje čím to mám zatěsňit???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 23:25
Jméno: xx
IP: uživatel1284
no a nebo misto tehle chujovin si za 18 Kč kup teflonovou pásku ,, která vydrží okolo 280 stupnu a udelej to timhle..
Datum: 20. října 2007 23:25
hovnem
Datum: 18. října 2007 18:06
Azbestová šňůra, taky doporučuji. Určitě nevařit
Datum: 18. října 2007 17:44
Jméno: shiftlock
IP: uživatel1477
Dá se koupit taková pasta, tu tam naťapeš a necháš 12 hodin zatuhnout, a je to
Datum: 18. října 2007 13:57
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mě se teda azbestová šnůra zachvilku vyklepala. Dopručusu teflonovou pásku. Stojí 12 Kč a spotředoval jsem jí půlku.
Datum: 17. října 2007 17:05
Jméno: CJ
IP: uživatel579
taky moznost a si to rozmyslý
Datum: 17. října 2007 9:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
mám jinej názor,utěsníš to azbetovou šnůrou,koupíš ji v každém železářství,kup si nějakou slabou abys jí tam dostal.Omotáš cca 3 až 4x a pak nasadíš vejfuk.Pude to s těžka,ale bude to tichý.Rozhodně to nevař,ten vejfuk se musí malinko hejbat,jinač ti praskne držák vejfuku co vede od kříže.A potom vejfuk už se nedá vyčistit.Oni ty dědové věděly proč to nemůže bejt přivařený na pevno.
Datum: 16. října 2007 23:43
Jméno: CJ
IP: uživatel1174
stahovaci sponkou nebo silikon či oboje dohromady a nebo si ho zavař
Datum: 16. října 2007 20:34
Jméno: pachy
IP: uživatel1469
 Nazdar draci, hele kdyz seč mi kejve ze s trany na stranu predni kolo ve vydlici tak sou vomlety silony ze jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2007 18:14
V žádnym případě nevyvrtávat!!! !!! to je tam jenom na vípomoc mužeš použít třeba trubku ve stejnym rozměru!
Datum: 17. října 2007 18:14
Jméno: prachy
IP: uživatel1469
ja to z toho navodu moc nepochopil ty silony se tim vrtakem maj vyvrtat a kolik jeden stoji?
Datum: 16. října 2007 18:29
Jméno: suhaj007
IP: uživatel1471
Datum: 16. října 2007 18:10
 Pomoc!Pincek nechce chytnout. jenom střílí a občas naskočí ale dusí se a chcípne. nejde ani roztlačit. samozřejmě, mám vše jak má být předstih odtrh, karburátor a výfuk vyčištěné, svíčka nová (zkoušel sem několik) jiskrá je silná skáče jak má, zkoušel sem i tyristorové zapalko, skoro beze změny. benzín tam jde (svíce je mokrá). PLZ HELP. mám k tomu i papíry,byla by škoda to nezprovoznit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2007 14:25
Jméno: Beny
IP: uživatel692
Hele mě to dělalo to samý a měl sem málo dotaženej karbec...takže to sálo falešnej vzduch tak to všechno poutahuj znova vylaď a zkuz to
Datum: 16. října 2007 14:25
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Přechlastané to sice bylo, ale nejevilo to žádné známky, že by to mohlo chtnout. filtr je čistý, mám ten sportovní.
Datum: 15. října 2007 17:06
Jméno: radim
IP: uživatel202
Tim že se to dusí,to může byt tím že se to přechlastá,zkus se podívat na polohu jehly v ,tuším že by měla být v 2. zářezu a zkus se podívat,jestli není zasraný vzduchový filtr
Datum: 14. října 2007 19:21
Jo ještě sem zapoměl mám tam nový kondik indukčku kladivko i kontakt...a novou elektriku
Datum: 14. října 2007 19:06
 nakopnu za studena jawu 23 na poprvé bez plynu, ale když pak jezdím a vypnu motor tak když je to teplý tak to nejde nakopnout vůbec jediná moznošt je roztlačit, jak to nastavit abych to mohl nakopávat i za tepla? co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2007 17:12
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
Mam úplně stejný problém. Mám tam teplou svíčku, ale když jsem tam dal studenou, tak jsem měl problém opačný. Nejlepší je střed.
Datum: 13. října 2007 17:12
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Zkusil bych studenější svíčku
Datum: 13. října 2007 9:37
 potrebuju celou zadní brzdu na stadiona s 11 (waida007@seznam.cz)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2007 20:29
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja mam stit,pakny,pruzinu,ale nemam klic
Datum: 12. října 2007 20:29
Jméno: jura
IP: uživatel1450
 nevite náhodou někdo kde bych sehnal brzdu na stadiona s11
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2007 17:02
čau nechceš vyměnit tvou s 11 za s22 kompletní ,pojízdnou? Jestli o tom uvažuješ pošli e-mail
Datum: 13. října 2007 17:02
potrebuju celou brzdu na stadiona s 11
Datum: 12. října 2007 20:25
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno zalezi na tom co potrebujes,ja mam naky dily doma tak sem napis
Datum: 12. října 2007 14:15
 zdar schánim díly na piagio nemáte někdo doma?nemůžu nikde je sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 19:53
Jméno: kozy
IP: uživatel1436
 Zdravím, mám problém jel jsem najednou se mi to začalo dusit a chcíplo to..tak jsem to roztlačil a nased jsem na to a zase to chcíplo..zkusil jsem vyměnit svíčku..vyčisťit karbec a pak to ani neškytlo..Tak fakt nevím co s tim je POMOC! čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2007 15:22
Hele borče je to v elektrice (v motoru) skontroluj odtrh na kladívku 0,3mm je maximum nebo předstih , žadnej strach mě to chvilku dělal taky.
Datum: 10. října 2007 15:22
Jméno: petan
IP: uživatel1444
novy trysky
Datum: 10. října 2007 7:40
Jméno: maxskater
IP: uživatel1158
 cuzz draci hele me se na moji jawa 21 dusi motor kdyz dam vic otacek, je to uz hrozne pomalu se s tim da jet ale kopec nevyjedu zadny....pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2007 18:38
Jméno: pepofichtl
IP: uživatel1427
Mas proble v zapalovani.alebo kondezator mas na prd
Datum: 11. října 2007 18:38
To může být buť že je binec v karburátoru (i ten, který neni vydět), nebo že de málo benzínu z nádrže do motoru
Datum: 08. října 2007 17:41
Jméno: michal
IP: uživatel627
 čau draci ! mám 21 a chci ho zvednout aby byl víš ,mám ho nízkýho kámoši ho maj vejš já všude dřu vejfukem ! moc vam děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 13:52
Jméno: Vesničan
IP: uživatel1048
jedny tlumiče z mustoše tady mam
Datum: 08. října 2007 13:52
Jméno: michal
IP: uživatel627
jo dík skusím to
Datum: 07. října 2007 20:19
Jméno: Tondás
IP: uživatel820
Poradimti sežen nebo si kup tlumiče z Mustanga ten má delší tlumiče tudíž je víš...
Datum: 07. října 2007 19:54
Jméno: michal
IP: uživatel627
 mám dotaz neví někdo jak si zvednu fichtla mám ho moc nízkej oproti káímošům. díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2007 18:39
Jméno: pepofichtl
IP: uživatel1427
to mas zohnutou kostru.treba vymenit alebo nadvarit tlmice
Datum: 11. října 2007 18:39
 No to je možní a když se rozjíždím a chci dat 2 tk nejde když ma tak pul plynu nebo vuubec musím mýt tvrdej čím to je mám jawu 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2007 20:05
prefukni trysky
Datum: 05. října 2007 20:05
 Čau já mam jawu 05 a dal jsem new Pouzdro přední vidlice a dal jsem to tam a ono to netlumí namazal jsem tam vazelínu tak v čem je chyba?? ty pouzdra přední vidlice jsem koupil tu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2007 20:33
Datum: 05. října 2007 20:33
Nemáš vohlí šavle?
Datum: 05. října 2007 19:41
Jméno: Stava
IP: uživatel556
 čus, potřebuju poradit jak mam sundat magneto u mojí 555ky. Dam pryč šroub M5 s vačkou, pak našroubuju M8 a utahuju. Jak mam ale držet klikovku s tim magnetem aby se neprotáčelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2007 19:54
Hux:Aj ja som ho tam pred tym daval,kym som si neodlomil kusok z piestu.
Datum: 04. října 2007 19:54
Já tam dávám špalíček dřívka...
Datum: 04. října 2007 18:52
najlepsie je dat dolu valec a pod piest napchat handry,aby ten piest zabranil klike v pohybe.
Datum: 04. října 2007 10:50
 Draci taky přemejšlim že bych si od japonců obědnal takovou stavebnici,vy ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2007 15:52
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
taky si řikám
Datum: 05. října 2007 15:52
 no coment!!!
Datum: 03. října 2007 14:11
 Dobrý den chci se zeptat co mam udělat s fichtlem když dam na karburator filtr tak na volnoběch jde ale jak zařadi a rozjedu se tak se hlti se a za chvíli se udusí a chcípne a jak stoho sundam ten filtr s karburatoru tak jede normalně a filtr je nový a když tam ten filtr je zmačknu na karburatoru ten čudlík trocu jede. Dík za jakoukoliv odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2007 21:14
Jméno: zipoman
IP: uživatel1350
Nastav hladinu v plovákovce
Datum: 02. října 2007 21:14
Jméno: onďa
IP: uživatel1318
 čus borci mám fechtla a on se mi dusí při větších otáčkách všecko mám vitčistěný a utáhlí. ZA RADU DÍK!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2007 19:32
Udělals výfuk???
Datum: 02. října 2007 19:32
Jméno: zipoman
IP: uživatel1350
Zkontroluj hladinu v plovákovce
Datum: 01. října 2007 21:37
 Dobrý deen chci se zeptat co mam udělat s fichtlem kdež dam na karburator filtr ten na volnoběch jde ale jak zařadi a rozjedu se tak jede ale hlti se a jak stoho sundam ten filtr s karburatoru tek jede normalně a filtr je nový.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2007 12:00
to je u fivhtlu normalni
Datum: 30. září 2007 12:00
Jméno: hulkjo
IP: uživatel1297
jo trysky jsou původní
Datum: 29. září 2007 9:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Nemáš někde přicpaný tlumič sání?Podívej se i na jehlu, ve kterém je zářezu.Trysky jsou původní?
Datum: 28. září 2007 21:22
Predstih
Datum: 28. září 2007 20:53
|



|