Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Beny
IP: uživatel692
 Čau....hele má problém mám jawu20 musim to ropztlačit pak to asi po čtyřech metrech chytne a tach to má docela dobrej ale nejde úplně vytočit ale já ho musim topčit protže tam je další problém když uberu plyn tak to nejde no prostě to chcípne nevíte co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:58
 Hej tak ja bych ti poradil.Podiv se na vzduchovy filtr a na karburátor.Můžeš mít třeba i špatně nastavený odtrh nebo predstih nebo mas ucpanej vyfuk nebo spatnou svickunebo jde do karburátoru málo benzinu.
Datum: 26. července 2009 16:58
Jméno: mara
IP: uživatel426
ucpanej vyjfuk, filtr, a taky si mozna serid volnobeh
Datum: 24. července 2007 9:40
 zdar draci mám problém mám motor z fechtla a nedává jiskru měnil sem indučku,faju,svíčku,kondenzátor,seřizoval sem předstich,odtrh a pořád to neháže jiskru pls poraďte mi co tomu je dikez
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2007 12:34
Jméno: jawa 25O
IP: uživatel1295
koukni se jestli to máš správně zapojený a taky to musíš mít uzemněný na kostře jinak to nepujde
Datum: 29. srpna 2007 12:34
Jméno: pařez
IP: uživatel8
máš odizolované kladívko? Nechybí ti tam ta podložka?
Datum: 22. července 2007 20:04
Jméno: mustang
IP: uživatel548
zkus vyměnit zapalovací pol
Datum: 22. července 2007 19:47
 zdarec! Koupil sem nový ložiska a gufera. Gufera mi šla v pohodě vydělat a ložiska mi nejdou ven. Jak to mám vydělat?,abych tak mohl dát ty nový? mám JAWA mustang 50/23.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2007 13:17
Jméno: monax
IP: uživatel1170
vem kladivo a drevenou rukojeti je vybuchej ven ale ne silou a hlavne ne primo kladivem!!!pak vem loziska dej je nahrat a hod je na kliku!pak nahrej karter a kliku s loziskem dej do karteru!a to opakuj i s druhym nahrat karter a dat na kliku ale musis mejt slozenou prevodovku uz!!!
Datum: 22. července 2007 13:17
Zober kladivo,nejaku trubku vhodneho priemeru a lozisko vytrep von.Potom daj kartery nahriat,loziska schladit a mali by tam ist same.Ja som im pomahal drevenym kladivom.
Datum: 22. července 2007 12:23
a nebo jsou na to jeste taky stahovaky ale ta verze s nahratim je lepsi
a muzes to lozisko schladit aby ti tam slo jeste lip
Datum: 22. července 2007 9:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Nahřej kartery v troubě na 80 stupńů.Při montáži nových, to samé.Ložiska dávej jen do ohřátých karterů.
Datum: 22. července 2007 7:58
Jméno: akai
IP: uživatel1167
 zdarec pardálové potřebuju poradit sem rozebral motor pincka z důvodu prasklé pružinky startovačky nojo jenomže to je v poho jenomže jak sem půlyl motor tak mi ložizka zůstaly na klyce a co se týče kartelů tak nový ložizka v něm nedrží je totiž vymletej od těch starejch dalo by se říct že v ustí ložisek je uplně vyleštěnej hlyník. dalo by se tym ještě něco dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2007 23:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
To je důsledek vytloukání kliky kladivem. Je na to lepidlo,ale je docela drahé.Jestli je vůle velká, je lepší koupit jiné kartéry.Na burze seženeš levně.Až budeš dávat nová ložiska,kartery nejprve nahřej na 80 stupńů.
Datum: 20. července 2007 23:12
Jméno: karlos
IP: uživatel372
 ahoj chlapi, mám problém, nejede: mustang: svíčka jiskru háže, je vlhká když ji vydělám takže tam palivo taky jde,,, předstih je nastavený, nic mě nenapadá, když roztlačuji tak ani neškitne,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2007 10:17
no jasny zkus tu svickua kdyz to ne tak vem vicko od petflasky dej tam benal a vylito do valce kdyz sundas svicku kdyz ti to spon chytnme chviklu to bude naskepli tak ti nejde benal do motoru vtom pripade profouknes a procistit karbec popripadne kohout benzinu
Datum: 21. července 2007 10:17
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Dej jinou svíčku. To,že venku háže jiskru neznamená, že nemůže být vadná.
Datum: 19. července 2007 22:56
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
napadá mě volnej pád ze skály, nebo si seřídi odtrh a předstih
Datum: 19. července 2007 22:16
 draci co mám delat kdyz mi 175 nedobíjí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2007 10:31
uhliky a rele jestli chces tak ti jedno 50w relatko muzu prodat!
Datum: 22. července 2007 10:31
Jméno: ondri
IP: uživatel697
zkontrolovat uhliky!!
Datum: 17. července 2007 17:41
 Zdarec, já nastartuju fichtla, a začínám se rozjíždět všechno v pohodě(jede to jako drak)ale po 4 minutách jízdy se uplně ztratí výkon, nejde to do otáček a skoro vůbec to nejde.Tak zastavím, vypnu motor a úplně se z něho kouří(z motoru a vejfuku)a je úplně teplej ale stašně....P.S:Ze začátku nejedu na plnej plyn jedu do polovičních otáček,ale ono to je jedno jak jedu ze začátku,jak říkám, po 4 minutách jízdy ztratí výkon ať jedu jak jedu.....Dík za rady, beru vše
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2007 14:08
ZKUS VYCISTIT (VYPALIT) VYFUK.PAK SE MRKNI NA KARBURATOR NA PLOVAK JESTLI TAM NENI NAHODOU MALINKA DIRKA.JINAK SE PODIVEJ KOLIK MAS OLEJE V MOTORU A CO JE TO ZA OLEJ.
Datum: 31. července 2007 14:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Nevím, jak jsi pokročil se závadou, ale napadlo mě, jestli není ucpaný výfuk.
Datum: 16. července 2007 22:31
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Jaký máš předstih ? Nedávej menší než 1,5 mm před HU. Nepřisává falešný vzduch ? Podívej se na jehlu ve kterém je zářezu. Má být ve 2. vyzkoušej 3. jestli se to nezlepší.
Datum: 15. července 2007 22:55
může to být i elektrikou to se mě taky stalo
Datum: 15. července 2007 22:47
Jméno: Sanchez
IP: uživatel847
ne ne novej píst sem nedával...
Datum: 15. července 2007 21:15
A nedával si tam novej píst??Kdyby jo tak je možný,že si koupil větší a je tam velký tření.
Datum: 15. července 2007 20:47
Jméno: kořen
IP: uživatel360
 co stím mám udelat kdyz mi to blbe spaluje
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2007 13:14
Zkus seštelovat předstih.
Datum: 13. července 2007 13:14
 Zdravim, myslite ze je mozny ze muze babeta zmoknout a pak nejet? jel sem sni za velkyho deste a postupem casu vypnul motor na chvili a pak se zase rozjel, zacali se zmensovat intervali -kdy jede a nejede az nejednou nejela  jak dyby byli voda v benzinu ci ja nevim_____???? muzete mi pomoc co ted stim?díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2007 0:33
To je úplně jasný. Je potřeba sklepnout kontakty na svíčce co nejblíž, aby jiskra nelítala všude okolo!!!! Funguje to tak už 100let!!! Po vyschnutí se kontakty na sv. vrátí zpět!!!
Datum: 13. července 2007 0:33
nebo se ti dostala k alternátoru a spálila ti cívku.
Datum: 10. července 2007 20:15
vyčisti karburátor, tam se to většinou usadí
Datum: 10. července 2007 19:55
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
no když se ti dostane voda na svíčku tak ti to nepojede dokavad ti to neuschne (fajka,svíčka)
Datum: 10. července 2007 18:34
Jméno: junák
IP: uživatel290
 Čus, stačí když vyměnim pouzdra ve vidlicích pouze na jedné straně? Jedna je v prdeli a druhá drží bez výchylky. A nemaj se šavle vylít olejem nebonaprat do toho vazelínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2007 7:32
Jméno: druzicka
IP: uživatel1075
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/vlozkovani.htm - na tehle strance je spousta navodu, tak snad ti to pomuze....
Datum: 10. července 2007 7:32
ok, je vyměnim, teď budu tam dávat jen dvě pouzdra vim že jedno musí bejt uplně dole, ale nevim v jaký úrovni má být to druhý + kudy je tam mám narvat vrchem nebo spodem, dík lidi
Datum: 09. července 2007 18:48
ok, je vyměnim, teď budu tam dávat jen dvě pouzdra vim že jedno musí bejt uplně dole, ale nevim v jaký úrovni má být to druhý + kudy je tam mám narvat vrchem nebo spodem, dík lidi
Datum: 09. července 2007 18:45
vyměň je obě a mazat se musí
Datum: 09. července 2007 18:23
Jméno: Max
IP: uživatel1125
 Cuz mam problem....Mam nekde diru a tece mi benzin na svicku.....a furt je to uchlastany.....skoro se na tom neda jezdit........NEWI nikdo co stim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2007 14:12
Myslíš zvenku nebo zevnitř na svíčku?
Datum: 09. července 2007 14:12
Nechapem,jak ti moze tiect benzin na sviecku,ked je motor v klude a neni tam podtlak,ktory by ten benzin vtuahol do valca?Este mozno ze by to mohol robit palivovy kohut,ked ho nezatvaras po odstaveni stroja,ale to sa mi zda ako blbost tiez,pretoze mnozstvo benzinu v karburatore reguluje ventil vo vicku plavakovej komory.Mozno je este chyba v nom,ale to by benzin tiekol furt okolo vicka.Proste nechapem.vysvtlite mi to niekto,prosim.
Datum: 08. července 2007 20:25
no zkus zmenit polohu jehly
Datum: 08. července 2007 12:35
Jméno: monax
IP: uživatel53
 hoj lidi:nevite čím to je když zajiždí motor po generálce a prostě mě už odešli 3svíčky!zajíždím to na natural s olejem valvoline 2T.može to bejt tím že je tam dost oleje svícka je totiž dost černá po vytazeni!dal jsem tam dost oleje at se to maže tak nevím jestli to muže bej tím???díkes za rady všem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2007 22:57
Mment!ked je po generalke,tak by mal byt aj po vybruse.To znamena,ze musis mat ihlu na tretom zareze od hora a sviecka ma byt cierna.Ja som s tym rpoblem nemal.Mrkni na tu hladinu v plavakovce.A riedit by sa malo 1:25.
Datum: 06. července 2007 22:57
Jméno: Ms
IP: uživatel1119
v navode na pouzitie bolo pisane ze pri zabehu stroja ma byt palivo namiesane podla standartneho pomeru, taky aky ide do 2T kosaciek...
Datum: 06. července 2007 20:05
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Moc bohata smes, taky se ti to zachlastava, kdyz se ti svicka zachlasta tak je vetsinou po ni. Serid si bohatost smesi tak, aby svicka mela cihlove opalene elektrody, pak je to ok. Ale nesmi byt bile - moc chuda smes, muzes to zadrit.
Datum: 05. července 2007 19:33
Může a taky zkus seřídit hladinu.
Datum: 05. července 2007 18:13
 draci jakou svíčku mám dat do pekáča když jedu par km a pak mi to chcípne jaká svíčka by byla nejlepší
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2007 11:30
http://www.jawamania.info/Files/gallery/137479/PICT9927.JPG
Datum: 07. července 2007 11:30
Jméno: borec115
IP: uživatel763
Blbost lebo ja jezdim uz od druhe tridy na N15YC a pist sem este nikdy nemenil a zadny naznak propaleni len teraz sem daval vybrus takze motorka je jak stara a otec je prvni majitel a nic na ni nedelal a pist mnel uz 32 roku a vpoho az po vyrus kery sem dal minuli mnesic
Datum: 06. července 2007 15:24
Blbost to neni, když máš moc chudou směs a Y svíčku a dlouho to drtíš na plnej tak se ten píst může propálit, ale u fichtlů se to nestává protože u karburátoru nejde pořádně nastavit bohatost a většinou ty karburátory dávaj moc bohatou směs, ale u třipade sem to už viděl
Datum: 06. července 2007 12:18
Blbost to neni, když máš moc chudou směs a Y svíčku a dlouho to drtíš na plnej tak se ten píst může propálit, ale u fichtlů se to nestává protože u karburátoru nejde pořádně nastavit bohatost a většinou ty karburátory dávaj moc bohatou směs, ale u třipade sem to už viděl
Datum: 06. července 2007 11:40
Jméno: tonda
IP: uživatel590
přesně tak nevím který dement si to vymyslel,ptal jsem se tatíka(automechanik už 20let) a říkal že je to pi....na tak už neserte že to propálí nějakej píst když sem byl v prodejně a chtěl jsem svíčku na fichtla dal mi n 15Yc mám to v něm už tak 3 roky a ani hovno na pístu není.domluvil sem.........
Datum: 06. července 2007 11:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel1093
Kulový se propálí,už ňákej pátek s ní jezdím a nic!!!!
Datum: 05. července 2007 19:46
Jenže do fichtla se nesmí dávat svíčky N14yc a N15yc.Y totiž znamená vysunutý elektrody a ty můžou propálit píst.
Datum: 05. července 2007 18:16
Jméno: borec115
IP: uživatel763
najpouzivnejsi je N15C alebo N15YC ale na 555 alebo 550 sa puizivaju N14YC alebo N14C
Datum: 05. července 2007 13:23
 Čus chalani potřebuju vidlice ze simsona predni nebo z nejaky krosky na fichtl cup jestli nekdo prodá do 800kč prosim napiste diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2007 17:01
Jméno: hoven
IP: uživatel1102
di do pici
Datum: 10. července 2007 17:01
 Ahoj mám 05 sport a nece chytnout jiskru to háže karbec je vypíglované jak......,a pořád nece ani roztlačit jo jednou se stalo ža chyt ale a pak zase nic............moc prosím o pomoc jo kohout na nádrži je novej...takže nenzín tam jde
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2007 11:01
Datum: 02. července 2007 11:01
Odtrh je tam O,45
Datum: 01. července 2007 21:23
skus odtrh.To same mi robil kamosov fichtl.Nechcel sa roztlacit ani na 500m.Nastavil som o trosicku mensi odtrh a chytlo to na supu.
Datum: 01. července 2007 21:04
Jméno: monax
IP: uživatel53
Predstih a odth asi
Datum: 01. července 2007 19:48
 jo, a ještě jestli byste mi někdo neporadil, jak mam vyndat spodní misku na ložiska pod řídítkama... vysypali se mi ložiska a já nevim jak je tam vratit
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2007 18:26
Jméno: jean
IP: uživatel968
no to bych taky věděl.. .ale nevim kudy je tam mam dát... nevim jak tu misku sundat.. nebo nadzvednout.
Datum: 09. července 2007 18:26
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
ty kuličky tam naskladej přez vazelinu
Datum: 01. července 2007 19:09
 Zdar pánové, jak se dávaj ty pouzdra do přední vidlice?... horem mi tam nejdou a spodem taky ne..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2007 18:24
Jméno: jean
IP: uživatel968
no ty původní mi právě vypadly spodem.. v dost děsnym stavu
Datum: 09. července 2007 18:24
monax:Nikto neni dokonaly.Ani ja
Datum: 01. července 2007 21:08
Jméno: monax
IP: uživatel53
majo:jj tak sorac sjem ponaucen!
Datum: 01. července 2007 19:47
monax:Ne vysoustrozene ale vystruzene!To je trocha rozdiel.A na to potrebuje vystruzniky.Rozmer nepametam.
Datum: 01. července 2007 18:05
Jméno: monax
IP: uživatel53
davaji se ze spodu a musis videlat ty stary!a aby ti to pruzilo musis je met vysoustruzene!!kdyz nevis jak je vysoutruzit tak vem jemny smirgl a ze vnitr to projet at tam nejsou ty zaseky taky!!
Datum: 01. července 2007 15:30
spodem a silou. zkus gumové kladivo nebo to tam klepat přes nějakou dřevěnou desku. vytáhl jsi ty původní?
Datum: 01. července 2007 12:22
 Caute , mam Jawu 21 a mam taky mensi problem s radenim prevodovych stupnov.. Za studena mi idu vsecky sutpne a potom mi nejde bud jednotka alebo trojka...dvojka ide stale. Neviete cim to moze byt ? Mozu to byt vyjazdene spojkove lamely ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2007 22:26
Skus vymenit lamely a hlavne ten plišek mezi mamelama a nebo kdyz to nekdo ten motor rozdělával tak mojhl na řazení na stromečku přehodi kvalt tři za kvalt dva
Datum: 01. července 2007 22:26
Vymen radici automat.
Datum: 01. července 2007 21:09
Za tepleho motoru mi to iba nefunguje...jak vytiahnem motorku z garaze tak ide a po asi 1-2 kilometroch sa to zacne jebat, PROSIIIM PORADTE MI
Datum: 28. června 2007 16:36
Jméno: Tomas
IP: uživatel868
 Čau všichni mam dotaz mam Jawa Mustang. Ne že by nejel, on jede ale max.50Km/h. Nevím čím to je jestli je možný že by tam byl nějakej omezovač ?? Prostě jedu (trojka v docela klidných otáčkách) zrychlim na 50Km/h a najednou když se dotkne rafička 50 tak motor prestane zabýrat... když po chvíli spomalí pod 50 tak už zase zabýrá. Jinak táhne skvěle. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2007 22:28
de ti málo benzinu do kazbece nebo z karbece skus vycistis a hlavne vycistit trisky
Datum: 01. července 2007 22:28
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
V mustangovi bude sotva omezovač spíš ti tam nedotýká palivo, nebo máš převody (rozeta+přední kolečko) do terénu a ta rychlost by byla max a víc by nejel
Datum: 28. června 2007 19:59
Jméno: mara
IP: uživatel426
co takhle sestelovat karbec?
Datum: 28. června 2007 17:13
 Zdar draci mám mustanga a prosím neposlal by mě někdo nebo nerozepsal jak mám seřídit spojku moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 20:03
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Taky mam mustanga a pravda je otáčet opravdu o málo, otočíš hodně bude prokluovat nakopávačka otočíš málo bude se ti točit zadní kolo na volnoběh
Datum: 28. června 2007 20:03
Jméno: o.gladiator
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel539
čus to je jednoduchý vedle nakopávačky je šroubek z matičkou povol tu matičku a tim šroubkem otoč na jednu nebo na druhou stranu ale jen o kousek tak asi o čtvrt otáčky utáhni tu matku a skus ale pozor ten seřizovací šroubek je i na nakopávačku takže kdiž to seřídíš špatně tak ti to nepude nakopávat musíš točit jen o kousky doufám že máš trpjelivost mně to zabralo asi min a ted to jezdí skvěle ps mám taky mustanga je to supr stroj.
Datum: 28. června 2007 16:34
|



|