česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  319  320  321  322  323  324  325  326  327  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel1346    
pls poradte nekdo,zdecha mi to po par meterech? co s tim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2007 20:00
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Precistit palivovy kohoutek a komplet karbec.
 
 
Datum: 27. září 2007 20:00
 
 
 
 
Jméno: fechtl      IP: uživatel1318    
mám problem mám jawa 05 a když se rozjíždím na jedničku tak je to dobrý a pak zařadím dvojku tak zdechá nevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2007 12:03
 
 
 
 
Jméno: honzo      E-mail:      IP: uživatel1400    
je to tim ze je to fichtl;-)))))
 
 
Datum: 30. září 2007 12:03
 
 
 
 
Jméno: Plojhy      E-mail:      IP: uživatel1141    
Zkus trysky
 
 
Datum: 28. září 2007 13:27
 
 
 
 
Jméno: Matěj      E-mail:      IP: uživatel1392    
Ahoj draci.Fichtl mi nejede.vyčistil jsem zanešenej kohoutek a nadrz a pak i trysky.chvili to jelo ale pak se to zas zacne dusit nejvis pri dvojce.a pak uz to ani nechyta.navite cim to muze bejt? Díííky . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2007 9:43
 
 
 
 
Jméno: rdm      IP: uživatel202    
Může to být svíčka,kolinko,někde nějaký blbýá kontakt,zanesené kanálky,zapalování,ale skus tu svíčku
 
 
Datum: 28. září 2007 9:43
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel1318    
čau draci jakou svíčku používáte do fichtla já jsem koupil svíčku nr15c a nejede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2007 13:39
 
 
 
 
Jméno: kucis      IP: uživatel1211    
skus N7Y ale už ji moc nikde nekoupíš
 
 
Datum: 27. září 2007 13:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Používáš odrušenou koncovku (fajfku) ? Jestli ano tak kupuj N15C.Jestli máš neodrušenou tak by měla být s R.
 
 
Datum: 27. září 2007 9:29
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
brisk n15yc -malim ze se tak znaci prste predsunuty jiskriste
 
 
Datum: 26. září 2007 18:54
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
nejde znamena nedava iskru alebo nechce chytit.Ak nedava iskru,vymenit.Ak nechce chytnut,ale iskru dava,tak je zavada inde.Inac ja mam NR17C.Je to sice tepla svicka,ale inu nemozem zohnat.
 
 
Datum: 25. září 2007 20:57
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel1266    
čau poradtemi jak sundám kyvnou vidlici z fichtla nevím jak ji sundát skoušel sem to a nějak to nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2007 20:59
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Bez lisu to nevyberes ani nahodou.
 
 
Datum: 25. září 2007 20:59
 
 
 
 
Jméno: Sanchez      IP: uživatel847    
Zdar, proč mám svíčku pořád suchou, nechápu to, benzín mám, ale nejde benál do válce nevim vůbec proč, poraďte mi prosím, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2007 8:18
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
já už vím proč takysem měnil píst a měl sem ten sami problém ve váůcí je totiž uplně sucho tak že musíš trochu béna stříknout otvorem pro svíčku a už ti to pojede
 
 
Datum: 23. září 2007 8:18
 
 
 
 
Jméno: Sanchez      IP: uživatel847    
Já jsem tam dával novej píst,ptž jsem dával válec na výbrus.!!
 
 
Datum: 22. září 2007 22:31
 
 
 
 
Jméno: cvoky      E-mail:      IP: uživatel539    
já asi vým čím to je mněl jsem to taky nemáš poškrábanej píst von totiš kdiš je poškrábanej tak špatně nasává smes tak se mrkni.
 
 
Datum: 22. září 2007 20:13
 
 
 
 
Jméno: Sanchez      IP: uživatel847    
Do karbecu benál přichází,zkusim vyčistit karbec ale nedávno sem ho čistil tak myslím že tým to asi nebude
 
 
Datum: 22. září 2007 16:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
´prichazi ti benzin do karburatoru?jestli ne tak vycisti hadicku a paliv.kohout,jestli jo tak vycisti karbec
 
 
Datum: 22. září 2007 15:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
čau draci! hele jak je u fichtla ten pravej napínák,tak z jedný strany je tokovy očko. a to očko má bejt směrem ke kolu nebo směrem ven ??? díkyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2007 9:44
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
presne tak
 
 
Datum: 22. září 2007 9:44
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jde směrem k soukolí náhonu tachometru. Je tam drážka do které zapadne.
 
 
Datum: 22. září 2007 7:16
 
 
 
 
Jméno: zdena      E-mail:      IP: uživatel1380    
zdar draci mam stadiona s22 a blbne mi eletrika když se chytnu drátu do svičky tak mě to kopne aji přes kostru ale docela málo a když tam hodim svičku tak to ani nevzdechne ale svičkou to neni to mam potvrzeny dik pošlete mi dyštak odpověď na mejl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2007 14:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1380    
Pichtere ty seš fakt tak blbej vubec nerozumíš elektrice ani fichtlům seš blbec
 
 
Datum: 30. prosince 2007 14:23
 
 
 
 
Jméno: zdena      E-mail:      IP: uživatel1380    
tu sem už vyměnil a nic furt stejny
 
 
Datum: 22. září 2007 17:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
mozna je to indukcni civkou
 
 
Datum: 22. září 2007 15:12
 
 
 
 
Jméno: Stoupa      IP: uživatel497    
Zdarec, chaláni, hele měl bych jeden dotaz - nevíte, proč mi to neběží na volnoběh?? Vyzkoušel jsem všechno - vyčistil jsem nádrž, celej karburátor, koupil jsem celou novou startovací cívku, svíčku, hlavu, vzduchovej filtr - zkoušel jsem to seřídit i plynovym lankem, ale nic. Teď už jedině ještě můžu zkusit koupit - šoupátko,šroub volnoběhu a nebo mě ještě napadá estli na tom volnoběhu nemá podíl vejfuk. Už vážně nevim, moc prosím poraďte mi. Předem děkuji a přeji všem hodně km bez nehod!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2007 8:25
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel1376    
JJ přesně..Taky mě to napadlo jestli zkoušel ten šroubek volnoběhu(z druhé strany karburátoru),tam jak sou trysky.
 
 
Datum: 22. září 2007 8:25
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Sundej filtr, dej prst k šoupátku a zašroubuj šroub volnoběhu. jestli se šoupátko zvedá, je závada jinde.
 
 
Datum: 20. září 2007 17:48
 
 
 
 
Jméno: David 13      IP: uživatel1116    
Skoušel si štelovat ten šroubek s pružinkou na karbecu?? mám být 2.5 otáček povolenej
 
 
Datum: 20. září 2007 16:38
 
 
 
 
Jméno: Stoupa      IP: uživatel497    
Jo, málem bych zapomněl, mam Jawu 21. Děkuji
 
 
Datum: 20. září 2007 16:30
 
 
 
 
Jméno: FILIP      IP: uživatel1318    
cau draci mam fechtla a koupil jsem 2 svíčky NR15C ,chvilku mi fechtl jel a pak skysl vyměnil jsem za druhou svíčku a pak už nenastartoval. hazí obě dvě krásnou jiskru. skusil jsem tam dat jiny svíčky a krásně chitl na poprvé. prosím poraďtemi proč nechce jet na svíčky NR15C. DÍKEC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2007 15:14
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Seřizoval jsi vzdálenost elektrod na nových svíčkách?
 
 
Datum: 20. září 2007 15:14
 
 
 
 
Jméno: fechtl      IP: uživatel1318    
ahoj chtěl bych se zeptat jesi je normální když fichtla nahnu na pravou stranu tak jde do otaček a když na levou tak ubírá otáčky nebo uplně chcípne. jesi to fakt není normální tak mi prosím poraďte jak to zpravit. DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2007 20:35
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel558    
Rekl bych, ze to nebude lankem, rikal ze ho nahne, ne ze otoci s riditkama. Kdyz se nahnes doleva, tak se ti tam dostane moc benziu - udusi se, kdyz doprava, jde malo benzinu, chuda smes, zvysi se ti otacky. Normalka.
 
 
Datum: 19. září 2007 20:35
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
neni zadnej problem trochu povol lanko a pritahni ten spoubek na karbecu s pruzinkou jde o to ze na volnobeh si soupe musi sednout prave na nej ale kdyz je lanko moc napnuty tak tim jak hybes riditkama ho zvedas= vic plynu nejlepsi je lanko uplne povolit sprouben nastavit volnobeh a pak vypinat lanko
 
 
Datum: 19. září 2007 20:14
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1318    
Čau draci mám jawu 20 když je studená tak mi chytá parádně ale když je trožku zahřátá tak startpákou nejde nakopnout dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2007 9:30
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když zastavíš, zavři přívod benzínu a chvilinku ji nech běžet.Když potom budeš startovat,nepřeplavuj karburátor !
 
 
Datum: 23. září 2007 9:30
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel1375    
To je normalni ty novejši modely karburatoru to delaji neřeš to a proste ho roztlač.
 
 
Datum: 20. září 2007 20:42
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel1375    
To je normalni ty novejši modely karburatoru to delaji neřeš to a proste ho roztlač.
 
 
Datum: 20. září 2007 20:42
 
 
 
 
Jméno: xyz      IP: uživatel202    
mám problém na mustafovi,chytil jsem tíru a jemně jsem ohl přední vidlice které se mi sekly,,jednou už se mi to stalo ale to jsem s tatikem rozhybal,teď to nejde,nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
hele pokud jsi uz ty vydle jednou mel ohnuty a ted je znova srovnas tak je jasny ze dlouho nevidrzej a znova se ti ohnou pac takto namahat material nemi mozny porad a bezstarostne ja bych sehnal jiny a pokud jezdic host diry vymoly atd tak si sezen vidlice ze simsna jdou tam uplne bez problemu a mnohem lip tlumej i vydrzej
 
 
Datum: 16. září 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
vyndat třeba i s futrama a výstružník to jistí
 
 
Datum: 15. září 2007 8:12
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel1303    
Zdravim, mam docela velký problem mam Mustanga a najednou mi přestal jet a asi 14 dni uz stim nemůžu hnout. Chtěl bych vás poprosit kdo podobný problém už řešil nebo tomu víc rozumí jestli by mi nemohl napsat na email. Kdyz je studený chytne na šlápnuti, pak cca 3 min jede dobře jako dřív a pak se začne strašne dusit a nechce se motor ani pořádně roztočit, nemá žádnou sílu. (po rovnej louce kde jsem přetáčel 3 jak dvojka to ztěží utáhne). Jako první jsem čistil standartně karburátor pak jsem prošel veškeré těsnění, vyčistil výfuk a vzduchový filtr a stale nic, nová svíčka taky nepomohla, pak jsem měnil kondenzator a taky nic. Už dost zoufalej jsem zkoušel vyměnit zapalovací cívku a pořád stejný problém. Poslední věc co už mě napadla tak jsem vyměnil indukční cívku a radši i znovu kondenzátor jestli by je nahodou ta puvodni neodpalovala a taky marný. Dalsi info předstih mam dobrý 1.79 mm, odtrh 0.4 mm, kladivka jsem menil tak před měsícem, hladinu mam dobrou, trysky seriove a vic veci co by to mohlo ovlivňovat mě už fakt nenapadá. Úplně poslední věc které ale moc neveřim je zkusit vyměnit simerinky jestli by se při ohřátí motoru tam neudělala vůle a šla by tam špatně smes. Byl bych moc rád za každou radu ja uz nevim co bych mel udělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 22:22
 
 
 
 
Jméno: lada      E-mail:      IP: uživatel1562    
jestli si vyměnil válec a píst a je to stejný tak to může dělat velká vůle na klice.kladívka s tim nemaj nic společnýho když to za studena jede
 
 
Datum: 14. prosince 2007 22:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel1303    
tak dneska jsem se na nej konecne vypravil a vymenil ty bufera a pořád nic :-( fakt nevim za 14 dni mam fichtlcup a me to nejede. Zitra snad budu mit druhyho tak budu prehazovat veci z jednoho na druhej a musim na to snad prijit :/
 
 
Datum: 08. října 2007 20:55
 
 
 
 
Jméno: sowa      IP: uživatel1248    
me to dalo to ze tam slo malo benzinu skus hnout jehlou
 
 
Datum: 22. září 2007 10:54
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Prohlédni si pertinaxové podložky mezi uchycením kladívek,jestli se ti to při vibracích nedotýká,kde nemá.
 
 
Datum: 21. září 2007 14:54
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel1371    
zkus kroužky a a přetěsnit Válec
 
 
Datum: 19. září 2007 11:40
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel1303    
nn predstih ma byt 1.6-1.9 a okolo 1.8 mi vyhovoval nejvíc a poslední dobou ho ladim pořád okolo 1.8 a tohle zacalo zniceho nic
 
 
Datum: 12. září 2007 18:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel209    
tak jeste zkus seřídít predstih ma bejt 1,6mm. ale jinak fakt nevim.
 
 
Datum: 12. září 2007 7:13
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel1303    
bohuzel ne to jsem myslel taky ale ted tam mam jinej valec a pist a ten starej mam poslanej na vybrus. a delalo mi uz to i na tom starym
 
 
Datum: 11. září 2007 16:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel209    
ja myslim ze mas v prdeli pistni kroužky. me to dělalo neco podobnýho a mel jsem spatnej pist a kroužky
 
 
Datum: 11. září 2007 7:57
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
zdar draci, muj fichtl 21 nechce startovat ani po delším tlačení i když dává jisku,myslim dostatečně silnou aby byla i ve válci. ani neškytne. přitom předstih,odtrh nastavený, karburátor, výfuk, trysky vše vyčištěné, motor má kompresi, je tam novy kondik, kladivko, kontakt, skoro nová cívka, vn kabel, svíčka, kabeláž...jako kdyby tam nešel benzín, ale komprese je silná, snad jedině žeby svíčka neházela jiskru vevnitř..pomohlo by třeba tyristorové zapalování? co jiného? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel8228    
Z toho, co jste vypsal zbyva jedine, spravne nastavit predstih. Pokud i toto nepomuze, pak vymenit svicku. Bez komprese muze davat (vyndana z hlavy valce) jiskru, ale pod tlakem muze delat problemy. Toto vse vim z vlastni praxe. Pokud ani toto nepomuze, pak vyzkouset , zdali neni pricina ve vysokonapetove civce. Jestli dava dynamo dostatecny proud dynamo vyzkokusite take tim ze fichtla roztlacite se zapnutymi hlavnimi svetly a musi plne svitit. Jinak muze byt chyba i zde. Proste elektroinstalace. Je jeste jeden problem - mozny - voda v nadrzzi ci necistotata. Nebo delavalo se i za casu nasich otcu a dedecku, ze se inkoustovou tuzkou udelala od vyvodu k patce pres porcelan na porcelanu svicky slaba cara a pokud to dotycny neznal marne hledal, proc mu svicka nezapaluje. Touto carou se totiz svicka zkratovala.
 
 
Datum: 15. prosince 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
tak po přehození drátů na indukčce pořad stejné, jinač elektrody na svíčce jsou mokré, ale svíce je nová. z vlastních zkušeností ale vím,že nová svíčka nemusí byt spolehlivá tak jak vypadá
 
 
Datum: 10. září 2007 21:15
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel1303    
to že ti dává jiskru venku neni podmínka že jí bude dávat ve vnitř pod tlakem. Určitě zkus vyměnit tu svíčku u fichtla je svíčka docela běžnej problem. Ale v první řadě musí být mokrá jinak ti tam nejde směs a je problám jinde
 
 
Datum: 10. září 2007 20:33
 
 
 
 
Jméno: typan      IP: uživatel986    
A svíčka je suchá nebo uchcaná?
 
 
Datum: 10. září 2007 14:53
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
myslim že to mám zapojené dobře, ale zkusim to.
 
 
Datum: 09. září 2007 19:15
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
tohle samy me delali pred tydnem!!!hazelo to jiskru vsechno jak melo!!!ale ne a ne to chytnout!!pak jsme skusil poripat v elektrice!a bylo to tim ze jsem mel ukostreni na jine poloze nez ma bejt!!tak skus predelat ukostreni na indučce!!jinak nevim ja to udelal a jede good!!!
 
 
Datum: 09. září 2007 19:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1318    
Čus draci mám jawu 20 a když ju mám nastartovanou tak zvětšuje otáčky (lankem to neni to sem skoušel) za radu díkec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2007 21:24
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel1303    
další věc může být nízká hladina v plovákovce či nějaký problém s přívodem benzínu a nebo ještě nějaké netěsnosti mezi karburátorem a válcem
 
 
Datum: 10. září 2007 21:24
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Pokud jsi jistý, že to lankem není, pok je druhá možnost a to, že Ti netěsní gufera na klice.To je vyzkoušený problém.
 
 
Datum: 09. září 2007 13:42
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Je to lankem.Já to měl taky.Musíš koupit nový a vést ho jinudy.Nejlepší by bylo sehnat si rychlopal.
 
 
Datum: 09. září 2007 11:08
 
 
 
 
Jméno: JAILOR      E-mail:      IP: uživatel1351    
Nazdar dostal sem od dedecka k narozeninám JawaČZ175/356 rv. 1964 a najetych jen 7156km skoro20 let stala a ted ji davam se svym otcem dohromady, byl tam starsi akumulator ne puvodni tak ho otec dal dohromady a nabil, vycistily sme karburator koupil se benzin a smisl s olejem 1:4 dala se nova svicka, benzin tece jiskru to haze ale nechce naskocit po usilovnem hodinovem snazeni.. skousel jsem vstriknou i trosku benzinu otvorem na svicku ale ani tuk je to uplne mrtvi poradi mi prosim nekdo co stim? predem diky piste nejlepe na email... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2007 11:36
 
 
 
 
Jméno: JAILOR      IP: uživatel1351    
no benzin sme tam dali 1:3 je to tedy blbe.. tak v jakym pomeru?
 
 
Datum: 17. září 2007 11:36
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
Ty si asi děláš šoufky s tim olejem..
 
 
Datum: 10. září 2007 21:18
 
 
 
 
Jméno: JAILOR      IP: uživatel1351    
jo teda 1:3 ale jiskru to haze.. a nemuze to byt treba simering?
 
 
Datum: 09. září 2007 12:50
 
 
 
 
Jméno: ,,Dave''      IP: uživatel1249    
taky bych typoval ten predstih jo a jeste 1 malickost jawa 175/356 se delala od 1956-1960.....
 
 
Datum: 08. září 2007 23:23
 
 
 
 
Jméno: vlk      E-mail:      IP: uživatel583    
Po takhle dlouhým stání bych na start páku nespoléhal...patrně to má málo proudu a proto nenaskočí.můj dvouválec při malým proudu nenaskočí,nebo zdechne...Nový svíčky nejsou tak spolehlivý jak vypadají,taky to může bejt tim.možná i za ty léta odešel kondenzátor v zapalování,nebo taky cívka.zkusil bych to roztláčet a zkoušet přidat cca půl plynu a nebo i max.vona se snad chytne a rozběhá
 
 
Datum: 06. září 2007 14:06
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
očisti kontakty u kladívka, po dlouhym stání bejvaj zoxidovaný a pak to neháže jiskru, jinak ten poměr je doufám překlep
 
 
Datum: 05. září 2007 19:55
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
ten benzín s olejem 1:4 je doufám jenom překlep :-)
 
 
Datum: 05. září 2007 18:29
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ja by som povedal,ze to bude odtrh.
 
 
Datum: 05. září 2007 16:43
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když jste čistili karburátor,hýbali jste se šroubkem přídavného vzduchu ?Jestli ano, musí se seřídit.
 
 
Datum: 05. září 2007 15:10
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Odtrh Predstih x)
 
 
Datum: 05. září 2007 13:30
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel1350    
Hoj mam menší problém, když jedu tak mi dře stojánek o zem a zvláště v zatáčkách ale když jsem ho sundal tak byl v poho rovnej tak čim to sakra může bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2007 16:11
 
 
 
 
Jméno: thecar      E-mail:      IP: uživatel1354    
jo ale kdyz ten doraz u toho vejfuku uriznes nebo ohnes budes mit za chvili ve vejfuku diru jako svina...
 
 
Datum: 07. září 2007 16:11
 
 
 
 
Jméno: zsz      E-mail:      IP: uživatel356    
asi mas slabou pruzinu skus dat nejakou silnou
 
 
Datum: 04. září 2007 17:53
 
 
 
 
Jméno: Billy      E-mail:      IP: uživatel1349    
Podívej se na přichycení toho stojánku tam určitě je chyba,nebo je ten stojánek moc dlouhý nebo naopak krátký.
 
 
Datum: 04. září 2007 17:12
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
To může bejt tim,že máš na rameni od vejfuku takovej doraz.Ten když uřízneš nebo aspoň ohneš tak se ti stojánek opře o vejfuk a je to v klidu.
 
 
Datum: 04. září 2007 15:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel590    
ahoj,vim že to tu nema byt ale sem v krizi a nevím kde to dát,nevíte jak se zalepuje bezdušová pneumatika u scootru? už sem ji sundal z rávku ale nevim,musim s tim do servisu a nebo to zalepim doma?Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2007 20:54
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel558    
Knoty pro opravu bezdusovych pneu, http://www.yacomi.cz.. ale radsi to dej do servisu, mas jistotu a stoji to pak kacek..
 
 
Datum: 03. září 2007 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      E-mail:      IP: uživatel360    
http://www.scootland.cz/eshop/?cat=388&SID=145c29574a5353988dc052ec293d3a2f draci jakej filtr na jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 23:53
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
mas jedno kterej se ti liby
 
 
Datum: 01. září 2007 23:53
 
<  319  320  321  322  323  324  325  326  327  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.05.2025 13:16:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu