slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  323  324  325  326  327  328  329  330  331  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
Poradte mi ! , u pařeza mi nechce vlízt do karburátoru šoupátko s lankem ! ,měl jsem ho tam předtím jenom jsem čistil karbec a nechce to tam vlízt ! díííky draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2007 7:00
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
ale já jsi prdel nedělám nevleze to tam !! to broušení je asi jediní řešení !
 
 
Datum: 29. června 2007 7:00
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
proboha nic nebruš když to tam bylo tak tam musí jít zpět. Pořádně si to prohlídni a pomalu to tam zasuň. Můžeš si pomoci tím že zatáhneš za heft-jakobi přidáš plyn
 
 
Datum: 28. června 2007 22:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
hochu to už jsem dělal !!! ale skusím to no ještě trochu obrousit !
 
 
Datum: 28. června 2007 16:20
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
vem smirgl papír a trošku to obrousi a pak to pujde ;-) mám s tim skušenosti
 
 
Datum: 28. června 2007 14:59
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
jo to vím ale to tam nevleze vůbec !! už na začátku !
 
 
Datum: 28. června 2007 12:51
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1066    
Na šoupátku je zářez na karburátoru je výstupek a to má do sebe zapadnout
 
 
Datum: 27. června 2007 22:16
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
a vazelinou by to asi nešlo co ,?
 
 
Datum: 27. června 2007 21:39
 
 
 
 
Jméno: o.gladiator      IP: uživatel539    
a dáváš ho tam správně do toho zářezu nebo ho skus trošku máznout nákym olejem ale podle mně to bude te drážka.
 
 
Datum: 27. června 2007 21:14
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel483    
cece lidi co je to vzdusnik melo by to bejt neco u karbecu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2007 8:56
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
mára smrdí
 
 
Datum: 27. června 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel1070    
je to šroub mezi tryskami....
 
 
Datum: 24. června 2007 22:36
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
Mám dotaz jaká má bejt mezera mezi kladívky, při horní úvrati ?? dííííííííííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2007 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel590    
0,4mm-0,5mm
 
 
Datum: 24. června 2007 12:26
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      E-mail:      IP: uživatel1077    
Zdar Seso potřebuji poradit u fichtla sem vyměnil,nový karbec, nová elektrika, nově udělaná spojka, těsnění, svíčka, vše komplet seřízeno a vyčištěno, komprese dobrá ( i na malé našlápnutí běží a chytne a to za studena i za tepla ). Ale když zařadím za 1 a chci se rozjet tak i celkem dobře zabírá cca na půl spojky ale jak se rozjíždím a poté pustím zcela spojku už nemá výkon a jede to jak na 3 nebo chcípne. Prosím o radu co to může být nebo kde sem udělal chybu. Všem moc děkuji a prosím o zaslání rady na e-mail smokye@seznam.cz Spěchá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2007 9:35
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
tak to je tedy pak ucpany kohoutek,,, nic jinecho me nenapada,,,,jde ti volne valec s vyndanou svickou?
 
 
Datum: 23. června 2007 9:35
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
hele draci, ta pojistka řětězového přeního kolečka se dává před kolečko nebo za kolečko ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2007 23:07
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
dííííííííííííky
 
 
Datum: 22. června 2007 23:07
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel821    
nasadíš rozetku(pastorek)pak nasaď podložku a potom matici dotáhni (ale s citem),a tu podložku šroubovákem zajisti tak že jí rozklepeš nejlíp na všechny 4strany matice.tak zdar
 
 
Datum: 22. června 2007 22:31
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
seso nevis prosimte cim to je ,kdyz sem slozil motor dal na kostru predstich odtrh v poradku jiskra jde a nakopl jsme to a chytlo to ale hned to chciplo tak sem to opakoval 3-4 a pak uz nic!asi po 30min to zas slo ale furt to nedrzi volnobeh benzin jde do valce ale dal nic ani roztlacit to nejde!trysky vycistene fakt uz nevim tak napis pls.dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2007 21:21
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1064    
na volnoběch vyšteluj předstich a jinak to může být špatným ůchytem drátů nemáš benzín nebo podobný věci málo dotažénej karbes atd bych ti mohl básnit dyž tak se mě zeptej na email
 
 
Datum: 20. června 2007 21:21
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel868    
Zdravim všechny draky. Mám takovej pro mě velkej problém. Mám mustanga jezdil skvěle (bez filtru na vzduch je tam prázdná krabicka). No a ted po menších problémech jsem ho zase nastartoval, ale nejdrív vubec nechtěl do obrátek (vše jen ve volnoběhu) dusil se a chcipal. Trochu jsem vyladil predstih, a už to do obrátek jde. Ale nemá žádnou sílu. Sotva se za jedna rozjedu. Čím to je ?? PS:-Dělalo to už dřív, vyndal jsem chiltr protože byl zanesený, ale s filtrem to ted už nejede vubec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2007 16:13
 
 
 
 
Jméno: Andy      E-mail:      IP: uživatel371    
hladinu plovaku zvisis tak, ze odmontujes vrch karbeca(tam kde mas ten cucak) a je tam takovej zlatej sroubek s dirkama. ten skus dotahnout
 
 
Datum: 21. června 2007 16:13
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel868    
A jak jen ohybáním toho plíšku ?? (ten co uzavírá privod benzínu) Nikde jinde asi ne co ?
 
 
Datum: 21. června 2007 14:58
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1066    
Nastav hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 21. června 2007 8:48
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel868    
Jojo karburator s prislušenstvým čistý. Nevým plovák furt mi pretýká ale tak kapka po kapce. A když zmačknu cucák tak to teče ihned.
 
 
Datum: 20. června 2007 22:13
 
 
 
 
Jméno: Andy      E-mail:      IP: uživatel371    
skousels procistit trisky?
 
 
Datum: 20. června 2007 19:18
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
Zdarec draci a seso,chtěl jsem se zeptat,jestli se dává pod hlavu na pincka těsnění,já ho tam nemám a podfukuje mi to,takže mi to nejede,protože mi tam jde vzduch,dal jsem tam papírový,ale to během 3 - 4 jízd shořelo,takže opět to nejede.Nevim co s tím.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2007 12:04
 
 
 
 
Jméno: jgzudgufrdgf      IP: uživatel1082    
na to se nikdy nedelalo ty kokote !seš čůrák !!!!!!
 
 
Datum: 25. června 2007 12:04
 
 
 
 
Jméno: Rarah      IP: uživatel1074    
Pod hlavou těsnění není,jenom se to pořádně vyčistí,ale jestli jsou plochy poškrábaný,vystřihni těsnění ze silnějšího alobalu.
 
 
Datum: 24. června 2007 10:39
 
 
 
 
Jméno: saimonelus      IP: uživatel1001    
ja sem tam dal tmel co je na vifukove spoje na auta aje to ok
 
 
Datum: 23. června 2007 7:07
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Alebo si ju nedotiahol krizom a preto je kriva a fouka.Ak si dotahoval do kriza,tak jak pose zipoman
 
 
Datum: 19. června 2007 21:15
 
 
 
 
Jméno: vopeslik      IP: uživatel944    
jj přesně použij na to tu pastu!!
 
 
Datum: 19. června 2007 19:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1066    
Pod hlavu se nedává a pokud fouká tak http://wiku.ic.cz/navody/go_valec.htm
 
 
Datum: 19. června 2007 19:23
 
 
 
 
Jméno: Šimon      IP: uživatel1063    
Eště mám dotaz ohledně přední brzdy nako nebrzdí a když hejbnu stim vejmyslem na tm ozubenym kolečku tak mi kolo někde v brzdě dře tak jestli nevíte co stim je . Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2007 16:57
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
buď budou sjetý pakny nebo bude špatnej buben
 
 
Datum: 19. června 2007 16:57
 
 
 
 
Jméno: Šimon      E-mail:      IP: uživatel1063    
Chtěl bych se zeptat jak mám sundat přední masku jak jsou světla z jawy 21. Jednou jsem se o to pokoušel a když jsem chtěl sundat vydlici začali mi z toho padat ložiska tak nevim co stim mam dělat.Předem díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2007 12:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel1295    
stačí oddělat řidítka a dráty
 
 
Datum: 29. srpna 2007 12:37
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel847    
Zdar draci, poraďte mi pls....Nastartuju svýho fichtla(ale roztlačením pač mi prokluzuje start páka)jedu na jedničku a když jedu na vyšší otáčky začne se dusit,když přeřadím na 2 tak se taky dusí ale pořád ne jen ve vyšších otáčkách.tak dám na 1 a jede v pohodě ale když jedu do vyšších otáček začne se dusit.Poradte co s tím je pls.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2007 15:02
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
a vycisti karbec.
 
 
Datum: 19. června 2007 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel590    
prvně si nastav hladinu v plovákovce(mě to taky dělalo) a jestli ti podkluzuje start páka takpovol šroub na pravým víku proti směru hod ručiček
 
 
Datum: 19. června 2007 13:56
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
čau draci ! mam u fichtla rozdělané spojkové lamely a už to dávám spátky ! ale ! ta ty péra mi nejde narvat ta podložka + siegrovka ! neznáte nějakou fintu ,způsob jestli jo tak díííííííííííííííkec ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2007 21:19
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
marek:za 45?To je preklep,ne.Ja ju mam za 5min
 
 
Datum: 19. června 2007 21:19
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel1061    
zdar vem si 9klic a zmackni pruzinu s podlozkou dolů a pude ti to jak po masle mam hotovou spojku za45 min se vsim
 
 
Datum: 18. června 2007 23:04
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
de to i kombinackama delal jsem to sam ale musis mit poradnou silu nebo ve dvou jsem to delal s tatikem pomoci sroubovaku pruzinu stlacil a ja jen nasadil segerovky
 
 
Datum: 18. června 2007 20:28
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
vem si na to stranovej klíč číslo 9 nebo 10.dáš ho na pružinu a přišlápneš.
 
 
Datum: 18. června 2007 15:07
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
mám dotas netušíte někdo co mám se simplem když mi tam nejde dát dvojka ! Dám jedničku v poho ale dvojka tam nevleze ! olejem to neníje tam hodně oleje ! dííííííííííííííííííky za rady ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2007 10:52
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Podívej se,jestli nemáš povolenej šroubek nahoře na řazení na motoru(v tom děrovaným plechu,co do něj jde táhlo od šaltky)
 
 
Datum: 24. června 2007 10:52
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel1061    
to bude na 90% vidlickou na razeni bud bude vohla to se srovna na autogenu nebo se to zavari cočkem
 
 
Datum: 18. června 2007 23:12
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel627    
muj meil je michal.motokrosar@seznam.cz
 
 
Datum: 17. června 2007 11:28
 
 
 
 
Jméno: simsonik      IP: uživatel895    
hod sem tvuj meil já ti to nafotim a pošlu
 
 
Datum: 17. června 2007 10:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
a s tou vidličkou by bylo konkrétně co ??? kolik stojí ta převodovka ??? táta mě asi zabije ! díííík
 
 
Datum: 16. června 2007 22:38
 
 
 
 
Jméno: simsonik      IP: uživatel895    
může to bejt vydličkou řazení nebo převodovkou
 
 
Datum: 16. června 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
poradí někdo jak mám u fichtla spravit nakopávačku !,prokluzuje se tím spojkovym šroubem to neni to sem dělal ! a nevim jak ji rozdělat !!! díííííííííííííííík za rady ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2007 21:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
vymenit spojkove lamely.
 
 
Datum: 15. června 2007 21:39
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel1043    
Cau prosim vas mam Mustanga a predni stupacky mi upadly jel sem a nejednou pod nohama nic,tak se ptam jestli se daji nejak pridelat zpet nebo prosim nejak poradte .díky drzej jen na pruzine od stojanku. diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2007 19:01
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
pokud ti upadli jenom stupačky,tak vem svářečku a přivař je spátky.
 
 
Datum: 14. června 2007 19:01
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
asi ti upadl celý kříž ne? ty šrouby co ho drží se kvůli vibracím od motoru často povolujou. nevím jak čekáš že ti tu někdo poradí, pokud nejsi totální jelito, tak na první (maximálně druhý) pohled poznáš co kam patří
 
 
Datum: 14. června 2007 18:58
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel625    
Potrebujem pomoc borci, kompletne som zgeneralkoval motor (secko co sa toci je nove), chytil na prvykrat, dobre sa rozbehol aj do vyssich otacok(samozrejme ze davam pozor na zabeh) no problem nastane asi po ujeti kilometra ked sa dost zohreje(mozno sa mi to len zda), zacnu klesat otacky teda ani nechce ist do vyssich otacok a nakonec skape, nakopnem to a trochu drzi len pri malych otackach, vyskoci aj na vysoke ale zase rychlo skape. Neviem co stym......poradte prosim vas. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2007 22:32
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel625    
este ma taka divna vec napadla, preco sa mi to pridiera ked je tam secko nove a na sucho bezal bez najmensieho zadrhania, uz som zlozil asi 20 pionierackych motorov a toto sa mi este nestalo, ani na starej vojnovej cezete ani na kyvackach, ja to nechapem preco akurat taketo prditko mi robi najvecsie problemy ked som uz tolko tych motoriek zrenovoval..... :-(
 
 
Datum: 14. června 2007 22:32
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel625    
majo mas pravdu a presne toto mi poradil aj kamarat prednedavnom takze uz sa to aj toci, mam turboduchadlo z tovarenskej vyhne a bezi mi to aj tri hodiny v kuse lebo ten motor sa nestihne ani trochu zohriat. Noo ta generalka, fuuha to uz presne neviem ale vyslo to okolo 5 tisic ( samozrejme Sk)
 
 
Datum: 14. června 2007 22:28
 
 
 
 
Jméno: andy      E-mail:      IP: uživatel1031    
Tohle se mi taky stávalo,že když se zachřál tak chcípal ve vysokých otáčkách a nebo se do nich vůbec nedostal.Udělal jsem pár věcí vyčistil karbec nastavil hladinu v plováku a seřídil jsem předstich a otrch a šlape jak hodinky...
 
 
Datum: 14. června 2007 9:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Jednoznacne sa to pridiera.Zober nejaky silnejsi ventilator.Poloz zboku alebo spredu ku hlave a valcu.Nakopni to,zapni ventilator a nechaj bezat na stojanku asi hodinku.Sem tam preturuj.Staci jemne.Alebo jazdi len chvilocku,kym to nezacne blbnut.zastav nechaj vychladnut a zase a stale dookola......mimochodom by ma zaujimalo na kolko ta prisla ta GO motora.Dik.
 
 
Datum: 13. června 2007 21:47
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel625    
no neviem cim uz to moze byt ale hladina je dobra, ked na sekundicku zatlacim nacukavatko (preplavim to) tak benzin preteka pod vieckom. naozaj neviem ale v tom to asi nebude
 
 
Datum: 13. června 2007 20:38
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
asi nepřitéká dostatečně rychle benzín do karbecu zkus nastavit hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 13. června 2007 18:19
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
čau lidi.Potřeboval bych vědět co to je výstružník.Používá se to když dáváte nový pouzdra do předních tlumičů.Jak to vypadá a kde se to dá sehnat??Můj e-mail je jawamoto@seznam.cz.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2007 17:14
 
 
 
 
Jméno: boro      IP: uživatel625    
http://aukro.tiscali.cz/item182835796_staveci_vystruznik_novy.html
 
 
Datum: 13. června 2007 17:14
 
 
 
 
Jméno: boro      IP: uživatel625    
noo draha to vec, original NAREX -nastavitelny(nenastavitelny ti moc nepomoze) stoji okolo 3000 Sk takze ceskych asi 2000Kc u vas su taketo veci trochu lacnejsie
 
 
Datum: 13. června 2007 17:08
 
 
 
 
Jméno: typan      E-mail:      IP: uživatel986    
Zdar draci nevíte jaký mam mít řidítka na mustangu z roku 1971?zaslete kdyžtak i foto. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2007 22:19
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
široký s hrazdou.Tady je to ta první fotka : http://www.moji.motorkari.cz/ na ID 44436
 
 
Datum: 10. června 2007 22:19
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel548    
Zdar draci mám mustanga 23 a mám takkovej problém svíčka mi nehází jiskru i když jí dám k válci ale do fafky napětí jde když dám prst do fafky a nakostru tak mě to dá ránu ale když to udělám stejně se svíčkou tak níc nevíte čím to může být svíčku jsem měnil cívku fafku drát taky dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2007 13:30
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Martine ty woe, kdyby na svíčce měl 4-5 mm tak to ulomí omfg
 
 
Datum: 10. června 2007 13:30
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel65    
Cau chlape mam taky mustafa delalo mi to podobne tak jsem se v tom trochu povrtal a neslo vubec nic no tak jsem byl nucen udelat celou novo eletriku no a ejhle drat uz jiskru hazel ale dal jsem tam fajfku a svicku a uz to nebylo ono uz to blblo a vubec nechtelo chitit no a nakonec sem teda sel do obchodu a koupil jsem novou fajfku ale tu nejmenci co maj tu neodrusenou no a uz to jelo jak vztekly no a po case sem zase resil podobnej problem ale to uz bylo v predstihu takze skus fajfku a predstih no a jeste taky zkontroluj vzdalenost kontaktu na svicce meli by byt tak 4-5mm od sebe
 
 
Datum: 10. června 2007 10:48
 
 
 
 
Jméno: raptor      E-mail:      IP: uživatel992    
Co mám dělat když nemám ve fajfce proud????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2007 11:16
 
 
 
 
Jméno: mates      E-mail:      IP: uživatel65    
koukni predpokladam ze tomu moc nerozumis tak polopaticky kdyz nehazi svicka jiskru tak to je bud fajfka kabel nebo civka a indukcka zacnem od proverovani nejjednodussiho takze vem multimetr a nestav tam do 20v stridavych dej to na dva privody indukcky jestli tam jdou nejaky ty voltiky kdyz to nakopavas tak muzes viloucit startovaci vinuti ! jestli jo tak musis zkontrolovat kabely a pokud to nejsou kabely tak to chce novou civku do dinama to je investice 200 no a potom civka z civky jde ten treti drat ten nejtlustci tak ten vysroubuj a dej tam misto nej nejakej obycejnej drat a zjisti jestli to hazi jiskru proti kostre jestli ne tak je v pitli indukcka to je drazsi tak 500 no a jestli i to je vpohode tak kup novej kabel a fajvku investice do 50kc no a jeste je tu taky sance ze mas spatne nastavenej predstih no tak to sesteluj a uz to musi jet cim menci predstih tim viic otacek z toho vytahnes
 
 
Datum: 10. června 2007 11:16
 
 
 
 
Jméno: typan      E-mail:      IP: uživatel986    
Pokud hází jiskru konec kabelu vyměň fajfku.Jestli nehází může to být indukční cívka nebo cívka v dynamu(zapalovací),nebo sou špatný dráty.
 
 
Datum: 09. června 2007 23:23
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
Skusil bych to opravit.
 
 
Datum: 08. června 2007 20:51
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Do fajfky patří tabák ne proud. Ale teď vážně buď cívka, kabel , nebo zapalování
 
 
Datum: 08. června 2007 20:07
 
<  323  324  325  326  327  328  329  330  331  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.05.2025 13:35:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu