|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: spalicek
IP: uživatel11466
 Zdravim mam dotaz. nepatří to sem ale mam jawa 250 kývačku neví někdo kolik jsou náplně tlumičů??? kolik toho tam mam nalít ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 14:11
Jméno: spalicek
IP: uživatel11466
 Dík moc snad to bude on.
Datum: 05. dubna 2011 14:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Do předních 1,5 dcl do každého tlumiče, do zadních přibližně 0,5 dcl.
Datum: 04. dubna 2011 22:05
 Čau draci jezdil jsem na MT2 vyčistil jsem píst i hlavu válce a chci jezdit na něco co tak nekarbonizuje na benzině mají Mogul MT2 ale to je vše na jedno brdo že? a tak se rozhoduju mezi Mogul TSF co je ale polosintetika takze ty zbytky karbonu co na tom pístu a hlavě zustali se rospustí a pak udělaj bordel v motoru cena je KOLEM 100Kč a druhý olej o čem přemýšlím je Valvoline MOTORCYCLE 2-T kterej je minerál ale stojí 150kč a když je to lepší minerál tak asi taky bude ty zbytky rozpouštět ne? tak se chci zeptat jakej by ste volili olej do Jawa 05 díky za odpověd Draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 17:37
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Musím říct že ta ekologie je pro mě až na posledním místě, ale víte co je nejlepší pro motor zvolit si jeden olej a nemíchat to pátý přes devátý.
Datum: 05. dubna 2011 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel11470
 Nejde o urážky,nejde o zesměšnování....jde o večně opakující se nesmyslné debaty o olejích! Sorry...
Datum: 05. dubna 2011 16:14
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 překonám se a pro standu napíšu: Pokud by sis přečetl i můj článek dole, tak bys věděl, že motor byl v loni nově postaven.(nikoli 40let zasranej motor) Pro zajíždění se doporučuje olej M2T kvůli vzájemnému opotřebení součástek při záběhu. Tak mi to aspoň říkal frajer co mi brousil válec. Na některých diskusích se o tom debatuje co je lepší .... Možná jsem idiot, ale jen z toho důvodu, že jsem si myslel, že na této diskuzi pokecám s ostatníma Jawystama. Bohužel se ukazuje a pokud si přečtete o čem všem se tady všude píše je skutečnost, že na těchto stránkách se se pohybuje pár chytráků co mají potřebu ostatní jen urážet a jebat. Proč si teda neuděláte uzavřenou společnost inteligentních motorkářů a nás ostatní idioty sem vůbec nepustíte!? To byste zase neměli koho prcat... Tak ať Vám sem na tunto skvělej pokec chodí co nejvíc lidí.... urážejte je, zesměšňujte a myslete si že jste největší borci...
Datum: 05. dubna 2011 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 debaty o ničem.....defakto každodenní rutina.....přikláním se k názoru,že to na co jezdíš je tvoje věc.....pokud si idiot a do zasranýho motoru po 40 letech provozu začneš lejt syntetiku,tak to jinak skončit nemuže.....tvuj problém....osobně jsem od m2t přešel už před lety....ani ne kvůli kouři,karbonu a smradu(musím se přiznat že m2t mi úplně úžasně voní,prostě vůně starýho 2T)...přešel jsem z m2t z několika jednoduchých důvodů.....špatné mísení při tankování ze stojanu,člověk furt musel myslet na to aby protřepal nádrž,člověk furt musel myslet,aby vypnul benzín a vyjel karurátor do sucha aby se to po 2 týdnech nezaolejovalo a nezacpalo,věčně tečící černý sračky po výfuku....doma mi chtěli už mlátit,že to zasírá novou zámkovku....pak vedlejší efekty....karbon všude.....a v neposlední řadě....aby to umazalo fichtla při normálnim provozu(žádný jankoviny,žádnej kros) musíš mazat 1:33.....nejsem zastáncem polosyntetik a syntetik do pionýrů a kývaček....jsem zastáncem normálního minerálního oleje s API TC....mísení 1:40 až 1:50,šetří váš motor,váš čas,vaši peněženku a životní prostředí!
Datum: 04. dubna 2011 23:11
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 tak machři!!! já jsem pouze reagoval na dotaz Johny15 a napsal svou zkušenost. Pokud jsem nalil TSF do motoru který jezdil na M2T , moje blbost. Pokud TSF rozpouští karbon a ten pak způsobí záděr. Tuto zkušenost jsem napsal pro Johny15, aby si svůj záměr promyslel. Jinak do těchto diskuzí už se zapojovat nebudu, protože komunikace s některými z vás co si myslí že čichnutím k benzínu sežrali všechnu motomoudrost mi za můj čas nestojí. Přeji všem ať Vám to jezdí, jezděte na co chcete a nenechte se nasírat od chytráků jako je Frank. P.S. Motor si postavím novej takže škoda žádná!!! Hlavně že jsem se z vyjížďky vrátil zdravej. To je hlavní!!!!!
Datum: 04. dubna 2011 13:26
 já sem nechtěl lít do mustanga M2T a ani sem tam nechtěl lít syntetiku... tak sem udělal mix...a je to vyřešený.. jinak M2t do pincka dávat můžeš, ale docela to dělá karbonu, kouří a nemaže to tak kvalitně jako lepší oleje.. já jezdil na m2t rok.. a pohodička.. akorát je pravda že mám mustanga na ježdění po poli a jezdím s ním jen o víkendech..ty jestli ho máš na papírech a jezdíš normálně tak bych určitě za olej připlatilnejen že ti déle vydrží olej, ale i pincek ti vydrží déle ( myslím ¨konkrétně opotřebení válce)
Datum: 04. dubna 2011 8:13
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 hele kupuj si co chces .. tvuj boj ... jenom normalni clovek vi jak se veci maj ... a podle toho se ridi ... proc kupovat maly lahvinky kdyz muzu koupit barel ? kde pak litr kvalitniho matrose vychazi na 120 kc .. vojaci menili zasoby oleje po 8mi letech .. tak kurva vim jak casto jedu a taky vim jestli pristi rok budu nebo nebudu jezdit ... ........... a nikdy se nestane ze byste koupili tolik oleje ze byste ho za 8let nespotrebovali .. tak proc to hrotit ?? vsichni akorad drzkujete jak je to drahy a ze benal stoji XX a ze chleba stoji XX ......... ze jo klidne si kupujte co chtete ale pak se nedivte ... vid vole na podzim byla ropna havarie a kazdymu bylo hned jasny ze ropa podrazi tak proc si neudelat zasobu za lacino kdyz vim ze do toho pude olej a ze mi benal pul roku uchova kvalitu ... TAK TED VSICHI JEZDITE ZA 34 KC a ja si vozim prdel za nejakejch 28 protoze jsem bral 60l na zimu ... a KOLECKO rekni prosim Radkovi at mi zrusi BANana .. explorer a checkovacka me uz nebavi ..! dik
Datum: 03. dubna 2011 23:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 03. dubna 2011 23:29
 michal:Krásnej způsob,jak vyhodit cca 5000Kč z okna...
Datum: 03. dubna 2011 23:20
 Frank: Tak nějak...
Datum: 03. dubna 2011 23:17
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 KOLECKO - proste nejakej debil napsal ze M2T je dobry a ostatni tupci co vedej hovno to opisujou aby delali machra ze neco vedej ... taky nevim proc se tady furt pise .jakej olej ?? jakej pomer ?? motorak ?? prevodak ??? taky nevim proc setrit na oleji ... je sice hezky ze M2T stoji 80 ale maze se v pomeru XX tak proc nekoupit lepsi a drazsi olej a mazat v pomeru XXXXX ??? a pokud si da clovek 2 a 2 dohromady tak prijde na to ze s kvalitnim olejem nejenom ze prospiva moto ale take usetri pr............
Datum: 03. dubna 2011 23:09
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Rok uz jezdim na TSFko... a nemel jsem jedinej problem  mam 100kg.. takze semnou ma fik co delat.. to jest bez poradnejch toček to semnou nejede  a pohodicka nekarbonizuje a pist a hlava jen očuzelé
Datum: 03. dubna 2011 22:30
 ne ten mogul TSF je polosintetika bylo to tam napsáno Mogul M2T tím klidně budu mazat ale nechcu to každých 3000 km rozdělávat a čistit to od karbonu takže hlavně ad to moc nekarbonizuje a dobře maže a samozřejmě ad to nedelá nakej bordel v tom motoru tak co mám jít do toho m2t?od MOGULU nebude moc karbonizovat ?
Datum: 03. dubna 2011 22:19
 Ja jsem loni taky jezdil na M2T  ale mam GO motoru tak jsem kupil lepši olej kupil jsem Motul 2T  a zatim bezproblemu 300km najeto a jede jak drak takžen ja zpět k M2T nejdu  zitra du pro dalši lahev ad mam do zasoby ale každy jezdi na něco jineho hlavně ad vam to jezdi draci
Datum: 03. dubna 2011 22:14
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 já jezdim jedině na M2t, ale v obrácenym poměru... tzn 5l oleje a decáka benzínu a vůbec to nekouří a po karbonu ani stopa....... nevěříte..... věřte!!!!!
Datum: 03. dubna 2011 22:13
 Nestačim se divit, že bych přešel na M2T? Co myslíte?
Datum: 03. dubna 2011 22:07
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 Čau draku. Tak já jsem loni udělal fíka, motor po GO zajížděl jsem na M2T.Jel jako kráva. Dneska jsem ho po zimě projel. Tak jsem si říkal že mu dám lepší olej. Volba Mogul TSFv doporučeném poměru 1:33. Co se stalo? motor chvílema vadnul, potom se zase rozjel a když jsem se dostal do táhlého stoupání tak v něm zazvonilo a motor se zadřel. Po vychladnutí jsem ho roztlačil. sice jsem domů dojel, ale z motoru se ozývají cvakavé zvuky motor netáhne a má nepřirozený zvuk..... Co z toho plyne????? Na M2T jezdil můj děda, otec a jejich fíky jezdily. Takže pokud nemáš nově sestavenej závodní motor tak tam nic jinýho než M2T nelej. zdarec michal
Datum: 03. dubna 2011 22:00
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Bude to znít divně, ale nic jinýho než M2T bych do pionýra už nelil. Lil jsem Repsol a udělal úplně stejnou službu jak M2T s rozdílem, že M2T je za 80 a Repsol za 300,-. Navíc mi přijde, že to M2T maže daleko líp. Jako do nějaký krosky, co točí přes 10 000 bych M2T určitě nenalil, ale do pionýra podle mého jedna z nejlepších voleb!
Datum: 03. dubna 2011 21:58
 Co já vím, tak je Mogul TSF taky minerál. Jezdil jsem na něj asi rok a bez problémů. Pak jsme si koupili 5l polosyntetického 2T oleje Oregon který lijeme do všeho: do pincka, DT, motorových pil, křoviňáků a nestěžujeme si.
Datum: 03. dubna 2011 21:57
 já jsem to čistil ale stejně tam naky kousky zustali
Datum: 03. dubna 2011 21:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kdyz to poradne ocistis,,,, ten karbon.. tak to nic neudela  tolik ho tam zase neni
Datum: 03. dubna 2011 21:49
Jméno: jaawa
IP: uživatel9545
 ZDar, kolik oleje mám dávat na 5 litru do pionýra prosím napište třeba kolik vršku od plastovky děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 21:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 kolecko: nebo tak, a s tím Septonexem to pak líp pojede. Bude to tjůning
Datum: 03. dubna 2011 21:01
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 rumštajne... víčko od pet lahve má zbla 10ml... kdy nebudu brát v potaz že ti v něm 15% oleje zůstane, tak ředíš cca 1:80...tak raději neraď ostatním jak zadřít.
Datum: 03. dubna 2011 20:24
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 hoj já dávám na litr benáu vršek od petky oleje ...
Datum: 03. dubna 2011 20:08
 jawa05: případně 26 víček od malého balení Septonexu
Datum: 03. dubna 2011 19:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 125 a půl víčka....
Datum: 03. dubna 2011 19:36
 Ach jo...
Datum: 03. dubna 2011 19:27
 stáhl
Datum: 03. dubna 2011 19:07
 http://www.uloz.to/1645334/micholej-exe super věcička taky sem si to ztáhl
Datum: 03. dubna 2011 19:06
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 15:34
 Bez sebemenších problémů.
Datum: 02. dubna 2011 15:34
 čus, kolik v pomeru ředit 5L benzinu.. olej MOGUL TSF... priklad treba na štaprdle nebotak neco...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 10:22
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 bylo to myšleno tak... mám válec po výbrusu, novy píst. kroužky, píst, ... a další.. proto jsem psal aby mě to někdo řekl přesne pač bych to nerad pos*al a nerad bych popřípadě zadřel.. jinak se omlouvám...
Datum: 02. dubna 2011 10:22
 jde o to že než by sis to spočítal, tak se to ptáš na triviálnosti. jsem zvědavej až ti to někde zdechne kvůli upadlýmu drátu, co uděláš
Datum: 01. dubna 2011 19:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
Datum: 01. dubna 2011 17:34
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 co hučíš?... ne neboj radost ti neudelam na to se ptat nebudu.... kdyz se ti to nelibi tak rači vůbec nepiš... jsou tu jiní kdo napišou..
Datum: 01. dubna 2011 16:12
 hondo jdi se vycpat!!! bud jsi jantar a nebo extrémně línej, než to tu napíšeš a počkáš na odpověd, tak bych měl vyježděnou nádrž. předpokládám že další otázka bude jak se šteluje předstih a jestli ti festokrutej hustotuningovej hyperfiltr přidá tolik výkonu že se ti rozplete zadní kolo....
Datum: 01. dubna 2011 14:58
Datum: 31. března 2011 23:14
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 já dávám 2 malý štamprlata do litru takže bych jich tam dal 10. Když to uděláš takhle tak to bude mazaný cca 1:40
Datum: 31. března 2011 21:49
 honda: slyšel si o trojčlence? předpokládám že v 17ti ses s ní už někdy setkal, tak nebuď línej a otevři učebnici matematiky..
Datum: 31. března 2011 20:23
 Na odměrku ne na štamprle..
Datum: 31. března 2011 19:53
 dekuju... jelikoz jsem vul... kolik na staprdle
Datum: 31. března 2011 19:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.uloz.to/1645334/micholej-exe jeste mi tu nekdo doporucoval lepsi ale zaboha si nevzpomenu na nazev
Datum: 31. března 2011 19:08
 čau draci mazal jsem olejem shell advance sx 2 je to mynerál a moc ne karbonizuje ale už ho nemužu sehnat tak se chci zeptat jakej by ste mi doporučili olej minerální kromě M2T do Jawa 05 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:34
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 V kauflandu nekupuju ani rohlíky natož olej  jinak já leju TSFko
Datum: 28. března 2011 17:34
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 koupil jsem olej v Kauflandu za 129 Kč/litr .... píšou, že je "částečně" syntetický, ale moc bych tomu nevěřil, spíš je to slušnej minerál.....za tu cenu, můžu doporučit
Datum: 28. března 2011 11:01
 já leju mogul TSF a nestezuju si stoji 0,5 l asi 90-100 kc taky skoro vubec nekarbonizuje
Datum: 27. března 2011 21:04
Posl.aktualizace: 26. března 2011 18:45
 na to 100koní nepotřebuješ  stačí šoupnout do vejfuku svíčku co zapálí zbylou směs :o
Datum: 26. března 2011 18:45
 přidej mi do mýho mustanga 100 koní a snad to pujde
Datum: 26. března 2011 18:39
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 26. března 2011 18:18
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Na karbon taky neni uplně špatnej technosol nejlíp ve spreji (bohužel je dost drahej). Ale nejsnažší je asi karbon vyškrávat a vypálit..
Datum: 26. března 2011 16:20
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 oNormalně odršrubuješ tu matičku nakonci vyfuka jak je tlumič vytahneš ho ven a nějakou delši tyčkou od kolena projed kolem stran a ten kafbon odpadne vytřepeš ven a pak to ještě vypal tak to dělam já
Datum: 26. března 2011 10:50
 Čau draci,\\r\\n potřeboval bych poradit s takovou banalitou.U pionýra po GO motoru mi lehce kape olej u nakopávačky.Je to asi mladší ročník a kolem hřídele je kruhové vybrání.Nacpal jsem tam o-kroužek a závada se stále opakuje.Myslíte,že by to spravil plech s o-kroužkem,co je tu v e-shopu?Děkuju za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 18:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Čau, no podle toho, co se tam píše, by to mělo stačit k tomu, aby to neteklo. Je blbý, že je to po GO. Kdybys to měl rozdělaný, tak stačilo na hřídeli nakopávačky vysoustružit 2mm linku a na tu nasunout o-kroužek. Pak se to dá na své místo a neteče ani za 100 let...
Datum: 24. března 2011 18:19
 No ten tam má být, měl by to spravit.
Datum: 24. března 2011 18:19
 Ahoj, můžete mi napsat jaký je skkutečně nejlepšíolej do dvoutaktu co pěkně maže a moc nekouří. Jezdil jsem na M2T, ale teď bude nová skoro skorocelá motorka a bude taky záběh, takže na penězích za olej mi nezáleží.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 21:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ano poměr stejný já používám do malinko upravenýho fíka polosyntetiku Mogul TSF je to podle mě hodně dobrej olej do fíka, já jsem s ním plně sppokojen
Datum: 24. března 2011 21:01
 Jen mě tak napadá, je stejný poměr ředění, při jakémkoli oleji?
Datum: 24. března 2011 18:28
 Mám fíka 21, ale ta rnovačka se pomalu dostává na 20000,- takže chápete, prostě proč si zničit motor, ale všem tu děkuju.
Datum: 24. března 2011 18:25
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 osobne rikám bud EssO 2T special alebo Mobil extra 2T ale esso je trosku lepsi
Datum: 24. března 2011 13:11
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 denzileck ® olej vykon nepridá to je jasny vec.. ale nekvalitny olej vykon moze znizit
Datum: 24. března 2011 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 hlmut: má fichtla....já osobně se připojuji k většině.....lepší minerál s API TC ....kupříkladu já jsem jezdil na Motul 100 minerál,nečoudí,nesmrdí,perfektně maže(na to že je to jen minerál) a dělá minimum karbonu a cena je perfektní....po dlouhý době jsem sundal hlavu a ten slabej nahnědlej povlak "karbonu" na pístu jsem utřel hadrem s benzínem....ve výfukovym kanálu čisto....nesrovnatelný s tim,když vytloukáte karbon z výfukovýho kanálu po m2t.......a v některejch případech je ten karbon napečenej i v přefukách odkud se moc blbě doluje.....mimojiné to značí i problém ve válci....neco podobného se objevuje i na motorech Jawa 350/638,9-640....
Datum: 24. března 2011 11:41
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Nejdřív napiš, co máš za stroj...
Datum: 23. března 2011 20:31
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 23. března 2011 20:19
 sefcik.jan: Však v pořádku, nemyslel jsem to nějak špatně  jenom už jsem nějakej ten motor opravil a o renovaci bych taky něco věděl, takže vim co kolik stojí, ale stejně bych tam nelil nic lepšího než kvalitní minerální olej, prostě mi to v poměru cena/opotřebení vychází tak nějak nejlépe.
Datum: 23. března 2011 20:12
 Soráč kolecko ® jestli jsem se tě nějak dotknul
Datum: 23. března 2011 20:05
 Ne to určitě ne navíc to nebyla narážka, jen jsem chtěl zdůraznit, oč se jedná, že to stojí moc peněz,práce a času. Nikdy bych tu nikoho neurážel, nejsem takovej vůl.
Datum: 23. března 2011 20:02
 sefcik.jan: Upřímně doufám že ta narážka nebyla na mě...
Datum: 23. března 2011 19:51
 telda:Od kdy olej přidává výkon?  a když je nevýhoda že kouří a dělá karbon,tak co je potom výhoda,krom ceny?
Datum: 23. března 2011 19:34
 Nerad bych se tu nějak vytahoval, ale někteří z vás nechápou, že je to festovní renovace za moře peněz a zničit to pak nějakým pobliónem co hned zasere výfuk, to nechci, jsou taky specielní oleje do skůtrů se sníženou kouřivostí, co o tom soudíte?
Datum: 23. března 2011 18:00
 Kup nějakej lepší minerál...
Datum: 23. března 2011 16:46
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Záleží, co to je za stroj, např- dávat do kývačky olej za 500kč je zbytečný luxus a házení perel sviním. Spíš napiš, co máš za stroj.
Datum: 23. března 2011 16:45
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 no můj názor je že je zbytečný tam dávat tydle drahý oleje davej tam ten M2T ja s nim mám dobrý zkušenosti i kámoši, maže dost a do fichtla ůplně stačí abych ti rekl pravdu tak uz sem zkousel jezdit na Q8 plná sinetyka a výkon to mělo asi ještě menší než u M2T nevýhoda M2T je asi jen ta že hodně kouří a dělá dost karbonu ale jinak je dobrej
Datum: 23. března 2011 16:44
 No tk jestli to fkt nezalezi na penezich...tak kupuj motul 510..je to nejlepší olej co si dokážu představit...a pak je ještě motul 710 ale to už je fkt zbytečný.
Datum: 23. března 2011 16:36
Jméno: David
IP: uživatel11372
 čau, potřebuji vědět kolik ml oleje mám nalít do vidlic čz 125/476 a jakého oleje...Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 16:38
Jméno: David
IP: uživatel11372
 jo dík za radu ale to jsi sem nemusel ani psat .... na otázku poraďte jsi odpověděl hledej....
Datum: 22. března 2011 16:38
 návod k obsluze, příručka
Datum: 21. března 2011 23:36
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde najdu na dandyně SACHS (r.v.1998) šroub, kterým se nalívá a vypouští převodový olej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 20:33
 díky za info
Datum: 19. března 2011 20:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 19. března 2011 20:21
 hoj.prtosím vás , dnes jsem se ptal na benzínkch a v autodílách po těch převodových olejách co jste mi doporučili a ani jeden jsem nesehnal.bud ho nemeli , nebo nevedou.tak mi poradili , že tam můžu dát MAdit PP80.Zatím jsem ho nekoupil , ale asi ho vezmu.Co myslíte ? je to velká blbost.Lítat zas někde po okrese a shánět to zas nepotřebuju.Ale c oříkáte na ten MAdit PP80? Díky moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 7:53
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Mělo by jít o viskozitu, 90-ka je "hustší".
Datum: 18. března 2011 7:53
 aha.Tak ho zítra hned kupím.Díky moc všem.A mimochodem , co vlastně znamená to značení PP80 / 9O ? to je nějak hustota , nebo co to označuje ?Děkuju moc
Datum: 17. března 2011 23:40
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Je to skoro fuk, Gyrol 80W, PP80...
Datum: 17. března 2011 21:13
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Madit to je kvalita od Slovnaftu vůbec bych se nerozmýšlet a bral bych ho. Kdyby dělal Slovnaft Madit M2T tak na něj jezdím ještě dnes.
Datum: 17. března 2011 16:18
 ano, jak píše furioso.... na výrobcích moc nezáleží... hlavní je to označená buď PP80 nebo PP90 .... já osobně tam liju PP80..
Datum: 17. března 2011 16:00
 dolezite je to oznacenie "PP80" alebo "PP90". Na vyrobcovi ani tak nezalezi. je to subjektivna zalezitost. Ja mam Madit PP80, lebo ho mali v prvom obchode, do ktoreho som vosiel. Ber ho a nehladaj nic ine.
Datum: 17. března 2011 15:47
 s gyrolem zkusenosti nemam kup tu PP 80
Datum: 17. března 2011 15:16
Datum: 17. března 2011 15:03
 nevim kdo ti co doporucil, ale PP 80 se tam lejt ma
Datum: 17. března 2011 14:05
Jméno: johoud
IP: uživatel9949
 zdrc draci, nevíte někdo jaký převodoví olej (paramo) se má lít do čz 175/487 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 16:09
 Zdar 487 sem měl a lil sem tam PP90 Paramo a bylo to v pohodě.2 roky ježdění a furt hezky čistej  doporučuju
Datum: 13. března 2011 16:09
 hoj.prosím Vás chci se zeptat.Budu v pincku měnit převodový olej , ale nevím jaký mám kupit.Z předchozých dotazů a odpovědí , co jsem tu našel jsem furt četl jne Cinol PP80.Ale co bycg tam ještě mohl dát jiného ? jako něco lepšího , at tam nemám takové ty levné.Prostě at to je pro pincka nejlepší...  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 16:47
Jméno: Gsx-r
IP: uživatel4675
 Pana beka,nali tam obyčejnej prevodak. Nereš jestly to je PP80 nebo PP 90,pincek to pobere. Stejne to hovno jede
Datum: 17. března 2011 16:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup tam paramo pp 80 nějakej dražší olej je tak úplně zbytečnej....i do novejch škodovek se leje paramo
Datum: 13. března 2011 19:33
Datum: 13. března 2011 13:33
Datum: 13. března 2011 13:30
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak tam daj neco od castrolu alebo valvoline,liqui moly neni spatny atd.
Datum: 13. března 2011 11:50
 čau draci prej se už neprodáva olej shell advance sx 2 je to minerál a po několika tisících kilometrech sem měl na pístu jen malí nános karbonu a tak se chci zeptat jestli je toto dobrej olej do fichtla mají ho u nás na benzině ale nevím jestli je to minerál nebo sintetika a jestli má stejne vlastnosti jako ten shell odvance sx2 tady odkaz http://www.motoshopuzeda.cz/product/castrol-2t-1l-8681/
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 17:26
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jestli se nepletu tak tohle je mineral  mám ho doma taky. Asi bych ho prirovnal k TSFku
Datum: 13. března 2011 17:26
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec. Kolik kilometrů a v jakém poměru bych měl zajíždět Simsona S51 (případně i max. otáčky ve kterých bych měl jezdit) po 2.výbrusu + píst,kroužky ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 23:43
 Bože na neby...každej den samý dotazy.....to si to nemůžeš najít nebo co?
Datum: 12. března 2011 23:43
Jméno: jO
IP: uživatel2018
 Zdravim, chci jen zeptat jeslti jsou lepší na kliku klasické gumové gufera nebo silikonové, konkrétně pro jawa 90. Ted´ jsem tam měl gumové a asi po 50km mi nejspíš odešlo, protože mi to začlo přisávat olej z převodovky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 17:55
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je divny. Ty silikonovy bych tam moc nedaval nektery rozezira benzin a nektery ne. Radeji bych dal gumovy a taky zalezi co to mas zac jestli to neni nakej smejt
Datum: 11. března 2011 17:55
 vyrábi se jeste olej shell sx 2 advance?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 jsou i jiný "stejný" oleje
Datum: 09. března 2011 18:15
 prej už ne, ale potvrzený to nemam..
Datum: 08. března 2011 16:53
 Čus jaký olej je dobrej plná syntetika- Valvoline 2T nebo Husqvarna ?????Co mám lít do fíka po GO ??Poradte zkušení dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 8:01
 já použival zatím dva...esso 2t,, ten byl dobrej...ale nestacil mi  :..tak ted kupuju motul 510 a naprostá spokojenost
Datum: 07. března 2011 8:01
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Jakykoliv lepsi mineral staci...
Datum: 06. března 2011 23:25
Jméno: jawa20
IP: uživatel11280
 Zdar draci, chci se zeptat že jestli můžu dát do převodovky olej PP90
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 15:45
Jméno: jawa20
IP: uživatel11280
 OK. Děkuji
Datum: 07. března 2011 15:45
Datum: 06. března 2011 13:37
 80W méně lepí spojku a není tak hlučné řazení
Datum: 06. března 2011 13:35
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 buď PP80 nebo PP90
Datum: 05. března 2011 16:42
|



|