|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Turbo
IP: uživatel7794
 cest lidi potrebuju proadit jak dlouho mam zajizdet new pist a v jakym pomeru mam namisit benzin+oil dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 22:23
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 ja jsem slyšel že tak 500 až 1000 km bez vytačení a ten benzín tak ja micham 1:40,ale ma se rači 1:33
Datum: 06. března 2011 22:23
 borče řekl bych že píst se nezajíždí
Datum: 06. března 2011 19:55
Jméno: luda
IP: uživatel2336
 to bych taky potreboval vedet ale vidim že borci se soustředili misto na odpoved na otazku tak na to co znamená new pist
Datum: 06. března 2011 19:47
 asi nějakej slušnej oddíl......
Datum: 06. března 2011 8:55
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
Datum: 05. března 2011 22:44
Datum: 05. března 2011 21:53
 to bude nějaké město v USA.něco jako new york,new orleans bude i new píst
Datum: 05. března 2011 19:10
Datum: 05. března 2011 18:29
Jméno: dalim
IP: uživatel11279
 new píst to je co za firmu? to ani neznám
Datum: 05. března 2011 16:09
 Zdravim všechny...už tomu bude snad půl roku co řeším, tečeni nespálenýho oleje pod hlavou...hlavu dotahuju křížem s citem vždycky...dávám pod ní vazelínu....zbrušoval sem ji snad 20 s válcem...ale furt to tam teče...nevíte co s tím? Já už sem z toho jelen..snad už jen zkušit starej dobrej lukopren,,co vyn a to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 18:59
 Dík moc ....dneska sem tam dal lukopren tak zejtra se uvidí...když to nepomůže seženu inou hlavu,.
Datum: 01. března 2011 18:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Přeně jak píše standa,měl jsem to samé na mustangu.Motor bez komprese nic nepomáhalo.Nakonec jsem zjistil že předchozí majitel asi v návalu vzteku když chtěl nandat válec na kroužky tak mu trochu pomohl kladivem přes vložku.Když jsem to zjistil tak se mi to moc měnit nechtělo dal jsem tam kvalitní lukopren a byl klid.No ale tato oprava je taková nic-moc no.
Datum: 01. března 2011 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel11250
 to vůbec nemusí dělat hlava! Muže bejt malá rejha na dosedací ploše válce....ono to ani neteče ani nefouká,ale prostě tam pomalu ten olej vzlíná.....to a samý tou muže dělat tou svíčkou......mě to dělal taky jeden válec....pak sem ho malinko víc zabrousil a použil jinou hlavu a byl klid.......by the way - já hlavu dávam nasucho,především koukám aby to bylo hladké a suché a čisté......
Datum: 01. března 2011 11:10
 Kdyby to dělalo pod svíčkou tak by si určitě všimnul že to tam má hodně vlhké a taky by němel ten motor kompres jaký má mít a nešla by dotáhnout ta svíčka protože by byl špatný závit ale to by taky poznal fakt zkus to s tím sklem a když ne tak to srovnat na soustruhu a bude to v klidu
Datum: 28. února 2011 22:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A nemuže ti to netěsnit pod svíčkou třeba?To je asi vlastně blbost jestli je to mezi válcem hlavou
Datum: 28. února 2011 22:00
 Všichni chytří jak rádio zabrus to 6ti stovkou šmirglem na brusné pastě co je na ventily a polož ten válec a hlavu na sklo a když to ne tak to sjed na soustruhu s tím šmirglem a sklem to dělej pomalu a pokaždé to vyzkoušej jak to sedí chce to trpělivost a když to nepomůže a ani soustruh tak sehnat jiné
Datum: 28. února 2011 21:27
 tak pam asi uz jedine nekde praskla hlava, protoze nic jinyho to uz delat nemuze. nekudy to tam litat musi a tohle je asi posledni moznost
Datum: 28. února 2011 21:13
 no prave...tohle se mi jeste nikdy nestalo...a uz me to Štve
Datum: 28. února 2011 20:53
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak to je teda divny
Datum: 28. února 2011 20:52
 Tam od kolena to nejde..tam to je suchy  ...jinak kdyz sem to brousil tou pastou na ventili...tak pak sem dosedaci plochy valce pocmaral grafitovou tuzkou..prilozil hlavu..parkrat otocil..a vsude to bylo stejne modry...takze zbrouseny to je na 90 % dobře...newim v cem je problem
Datum: 28. února 2011 20:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 pokud to neni treba od kolinka, tak sundej hlavu vem nakej starej valec na ten valec dej brusnou bastu poloz hlavu a toc stim, az se bude hlava dotykat vsude je to ok. Taky by se tam dalo dat uhlikovy tesneni. Hlavne neskousej tam dat to hlnikovy je to este horsi
Datum: 28. února 2011 20:47
 No to sem si taky chvilku myslel..než sem to nerozdělal..od vazelíny neodmastil...a po cca 10 km, byla louže na spod hlavy zas
Datum: 28. února 2011 20:44
 vytejká ti ta vazelína
Datum: 28. února 2011 20:41
 Čus draci jaký mám koupit ložiska do kol?Obyč 6201 nekrytý nebo mám koupit krytí simeringem?Zas když dám krytí símeringem tak aby se točili lechce a nešli nějka ztuha a ještě co byste doporučili za olej do motoru 90 nebo 80 PP?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 20:06
 ložiska jsou lepší 2RS zo znamena zakrytovana z obou stran, nemusíš se bát že by se točily ztuha neni to skoro vubec poznat, olej nejspíš by tam měl být pp80 ale ja leju 90 protože je zadarmo a ničemu to nevadí
Datum: 28. února 2011 20:06
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau mám jawu 20 op výbrusu a zajíždím ji, chtěl bych se zeptat v jakém poměru mám u zajíždění mazat mažu 1:25 je to dobré a ještě jak dlouho bude trvat než se zajede, kolik km musím najet díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:05
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Mazanim 1:25 nic nezkazis...
Datum: 26. února 2011 23:05
 1:33 staČí ale budiš....kdy to povolí, zaleži na tom jakou ti udělali těsnost...když to budeš zabíhat 600 km bude to dostačující...
Datum: 26. února 2011 22:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, zhruba před 3 měsíci jsem půlil motor, těsnil jsem ho Paulinem a přidal i papírové těsnění. Ale ted pod krytem spojky mi trochu uniká olej. Když po tom spoje přejedu prstem, tak je trošku od oleje. Je to na závadu nebo musím znovu půlit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:09
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Bud jen papir nebo jen tmel, tmel+papir je nesmysl. Mam rovny kartery, takze papir potreny olejem/vazelinou a ani nekapne, navic oproti tmelu je vyhoda pri castejsim puleni neni takova prace kartery ocistit.
Datum: 26. února 2011 23:09
 Přesně jak říká dachl nebo standa, buď dej jenom papírové těsnění potřené olejem nebo vazelínou a nebo jen tmel. Pokud máš dost dobré těsnící plochy, tak stačí papír, pokud jsou špatný, křivý, dodrbaný, tak samotný PAULIN nebo motorový červený silikon.
Datum: 26. února 2011 17:44
 Možná to, že si t z druhej strany pomazal vazelínou...zkus dát na obě strany jen ten tmel bez vazelíny
Datum: 26. února 2011 15:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Paulin jsem použil kvůli vyrovnání nerovností. Nanesl jsem hodně tenkou vrstvu, nechal 3 minutky zavadnout. Pak jsem na to posadil papítový těsnění, které jsem z druhé strany mázl vazelínou. A stáhnul k sobě. Dělám něco blbě ??
Datum: 26. února 2011 15:22
Jméno: L
IP: uživatel9582
 ne každy je tak přesny nebo nemá tu možnost aby dokonale srovnal dosedaci plochy proto ale i jak je zvykem "co kdyby náhodou" tak hodně lidi tam dává lepidla tmely apod. já osobně také ale použivám nějakej červenej je o velikosti zubni pasty slouži to pouze ktomu aby udělal na dosedacich plochách jako by film a tim vyrovná nerovnosti a ne aby se tam toho navalila vrstva nikdy se to neslepi ani nezatvrdne nic lepšiho jsem ještě neměl jak se to jmenuje to nevim když to potřebuju tak mi kamoš donese zbytek z autoservisu
Datum: 26. února 2011 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Nechápu k čemu tyhle všechny "tmely" a eště s papírem....tak sakra když nejsem vymatloň,a zamyslim se nad tim,tak ani žádný tmely nepotřebuju.....podstatou těsnění je že na sebe díly dokonale pasují a nejsou mezi nima škvíry....pokud jsou,dají se proti sobě díly zabrousit na skle třeba 400-600 brusnym papírem.....pak stačí dát jen těsnící papír potřený vazelínou a nebo olejem a bude to držet vždy! Všimněte si někdy jaká jsou těsnění mezi bloky u původních motorů z výroby?!
Datum: 26. února 2011 11:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Pokud ti to teče pod víkem spojiky... tak pulit nemusíš  stačí když nakloníš fíka na pravou stranu.. aspon tak aby se opiral o kriz... povolis par sroubu.. sundas výko přetěsníš... a dáš ho zpátky a poradne dotahneš  práce je to na 20 minut..  určitě to nenech téct
Datum: 26. února 2011 11:42
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 Ahoj draci budu si kupovat jawu 175 udělanou trochu do krosu bude potřeba dodělat, ale potřebuju ji vyzkoušet při koupi jestli jezdí... a kolik mám ředit benzín s olejem?? mám M2T děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:18
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 Proc te to napadlo?
Datum: 27. února 2011 21:18
 ty jsi jistě odborník, že...
Datum: 27. února 2011 20:34
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 M2T je dobrej olej hodně zasírá ale dobře maže a v nových olejích se já moc nevyznám...
Datum: 27. února 2011 9:13
Jméno: Vena
IP: uživatel590
 M2T?  kup si lepši olej
Datum: 27. února 2011 0:15
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel11235
 taky jsem si řekl že minimálně 1:33.. děkuju za další názor...
Datum: 26. února 2011 11:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 M2T?minimálne 1:33
Datum: 26. února 2011 10:37
 Zdar hoši dnes se právě dokončil pionýra po kompletní renovaci stálo mě to všechno celkem 9000kč má i kompletní generálku morotu přes výbrus po kliku a ložiska po novou převodovku,startoval jsem to asi na 30vteřin a pak chcípl a chci se zeptat jakej olej byste mě doporučili pro záběh tohoto motoru a jak dlouho to mám zajiždět protože výbrus mám docela těsnej díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shell vsx nebo valvoline
Datum: 26. února 2011 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel11237
 Motorex 100 -minerál ,seřídit karburátor pro záběh, 1:30 po dobu než se to povolí(cca 600km)
Datum: 26. února 2011 11:57
 Jakoukoliv polosyntetiku nad 150 Kč,třeba ten Motul 510 nebo Shell VSX.
Datum: 26. února 2011 8:44
 No já mám nějakých 8600 ot/min..motul do toho leju uz dost dlouho a prznaky pridirani nebo nejaky poskozeni valce,pistu sem nezpozoroval.
Datum: 25. února 2011 22:06
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 710 je olej pro motory který maj mnohem vetší točky. 510 je lepší pro pioníra že má menší.
Datum: 25. února 2011 22:00
 710 nwm....urcite bude lepsi jak 510...ale Opravdu uplny zbytecny...uz 510 je moooc dobrej
Datum: 25. února 2011 21:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 TSF je dobrý olej
Datum: 25. února 2011 21:44
 ještě jsem viděl motul 710 ten je taky dobrej?
Datum: 25. února 2011 21:34
 motul 510..pokud si do toho dal 9 000 tak 210 kc za litr te nezabuje..a ej to fakt ten nejluxusnejsi olej do fika kterej mu muzes doprat jako polosintetiku
Datum: 25. února 2011 21:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Proč je TSF na prd?
Datum: 25. února 2011 21:26
 no čekal sem odpověd od někoho zkušenyho a tsf je naprd a stihl sem už měl a taky mě noc nezaujal
Datum: 25. února 2011 21:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 olej mogul TSF nebo červený STIHL a zabíhat aspoň 1000km i víc a mazat 1:30 aspoň
Datum: 25. února 2011 21:17
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Ahoj bando. Potřebuji radu, co za olej nalít do převodovky do jawetty standart a jakej přidat do benzínu? Nepotřebuji hned ten nejlevnější olej, moc se na ní jezdit nebude. Dik moc za typy a CisFis
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:00
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Moc díky za radu, jsem opravdovým nováčkem, co se moto týče. Ještě jednou za tip děkuji  .
Datum: 26. února 2011 11:00
 Do převodovky normál pp90, do benzínu stačí kvalitnější minerál
Datum: 26. února 2011 10:49
Jméno: jakattara
IP: uživatel11184
 Prosím, prosím ... co tam nalít? Do převodovky?
Datum: 25. února 2011 19:08
 Nazdar  Mám otázku nepoznáte nejaké finty ako na fichtlu zmenšiť spotrebu na únosnú mieru aby bol ešte výkon zachovaný nechcem fichtla škrtiť ale aspoň vylepšiť spotrebu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 nebudeš tomu věřit,ale spotřebu dělá nastavení karburátoru vs ucpávky filtrboxu....takže novy trysky,novej filtr,jehlu dolu,hladinu akorát a zkoušet ucpávat díry...až to začne jet víc jak normálně,jsi na spotřebě 2.3-2.5l na 100km
Datum: 25. února 2011 15:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 šak to i mne to zožerie tiež tak 3 litre ale aspoň k tým 2,5 by som sa chcel priblížiť
Datum: 25. února 2011 13:41
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Cisty vyfuk, cisty karbec, serizene zapalovani, dofoukane pneumatiky... Nic moc jineho nevymyslis, mozna tak zhubnout jeste. Jezdit s fekalem na spotrebu moc nejde, at to tocim, jak to tocim, porad mi to vychazi kolem 3litru.
Datum: 25. února 2011 13:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 jooooj nenič mi nádej
Datum: 25. února 2011 10:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 25. února 2011 9:45
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau mám dotaz na olej  Když používám polosyntetiku 10W40 do auta... záleží hodně na těch specifikácích které udává výrobce auta? Nebo vadí když ten olej nemá ty specifikace jak udává vyrobce auta? Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel11228
 Mischelnake: A ty tady na mě budeš machrovat,kolik máš najeto?!.....?! Tvůj dotaz a odpovědi mi opět utvrzují v tom,že máš mokré razítko v řidičáku!
Datum: 25. února 2011 17:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Díky
Datum: 25. února 2011 8:46
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Olej můžeš bez problému použít. Jinak se podívej na server oleje.cz, najdeš tam spoustu užitečných rad a můžeš se tam i zeptat na vše kolem olejů a paliv.
Datum: 25. února 2011 7:05
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 moony: Jedná se o Renault Megáne 1.6i 55Kw r.v 97  Jde o to že mi strejc dotáhl sud motorového oleje polosyntetickej 10W40 za polovinu pořizovací ceny. Tak se právě ptám jesi by to nějáko ovlivnilo opotřebení motoru nebo aby to nemělo jiné následky  Vyrobce udává specifikace: ACEA A2-96/A3-96 a olej má specifikaci: A3/B3, A3/B4  tak si právě nejsem moc jistej jestli to tam můžu nalejt. Díky za odpověď
Datum: 25. února 2011 0:29
 olej by měl odpovídat dané specifikaci. Pokud jde o feldu nebo favorita, tak to není tak horký, pokud má auto třeba hydroštely na ventilech, tak bych si nezahrával.
Datum: 24. února 2011 22:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Proč by je jinak výrobce uváděl?? Záleží !!
Datum: 24. února 2011 19:46
 Zdravím, chtěl bych se zeptat-je v karterech 175/356 nějaká nečekaná díra pro například odvzdušnění převodovky či v tlumičích? Potřeboval bych motorku pro přístup k čepu stojánku obrátit podobně jako bicykl při výměně kola a aby na mě něco nevyteklo(benzín a baterku zajistím). Někdy jste tu rozebírali PC hru, kde se jezdí s jawou-jak se to jmenovalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 14:32
 Zdarec, s tím prvním ti neporadím, ale ta hra se jmenuje Operation Flashpoint - Resistance. Je tam kývačka a z netu si můžeš stáhnout i Jawu 21.
Datum: 24. února 2011 14:32
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,vadí, když sem vyměnil gufero (na levý straně) za nové a narazil sem ho až dozadu k ložisku? de mi o to, jestli sem ho neporušil a připadně by mi tekl převoďák do kliky... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 19:24
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Jestli sto moc narazil tak neboj časem se to vychodí !!
Datum: 23. února 2011 19:24
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draku záleží na tom jak si to moc narazil to gufero by mělo být po okraj s karterem a jestli je víc tak ložisko na klice bude o to drhnout.No to poznáš jestli jde klika ztuha..nebo ne
Datum: 23. února 2011 15:48
 Čus draci potřebuju poradit co mám lít do fíka za olej až budu ho zajíždět ???Jakou značku jaký podle vás nejlepší?Já sem do nedávna jezdil na Still polysyntetika 1l za 150,pak jsou oleje další mogul,castrol,husqvarna,valvolin atd.Já bych asík bral ten still ale plnou syntetiku,na jaký olej jezdíte vy co máte třeba upravenýho fíka a tak prostě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:35
 u toho fechtla je jedno, s čím to budeš zajíždět. Zajíždění je stejně otázka tak maximálně 200km, tak bych to nějak neřešil a lil bych tam to, co je. samozřejmě s míň kvalitním olejem se to nebude tak dobře mazat, bude tam vznikat větší tření a mělo by se to rychleji opracovat, ale nadruhou stranu kupovat na tech pár set kilometrů jinej olej se mi zdá dost ujetý, klidně tam lij to, na co jsi zvyklý.
Datum: 23. února 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel11211
 mustang1971: Upravený válce se nechávaj brousit s větší vůlí kvůli tepelný roztažnosti hliníkovýho pístu. Klidně to zajed na Castrol 2T,ale po cca 100km už tam per nějakou polosyntetiku
Datum: 22. února 2011 11:14
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 vypadá to nějak složitě...asi to zajedu na friťák a bude...
Datum: 22. února 2011 0:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau Stando,prosimtě co myslíš tou vůlí výbrusu u upravenýho válce?Mám přečasovaný válec bez použití přídavných přepouštěcích kanálků a chtěl jsem ho zajíždět na olej Castrol 2T co si o tom myslíš?Díky
Datum: 21. února 2011 23:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 s polosyntetikou nic nikdy na fichtlu nezkazíš ! jinak jak ho budeš zajíždět mužeš dát ten minerál stejně to nehoníš a dřív se ti to zajede a potom tam dávej polosyntetiku do fichtl stačí jako pokud bys tam měl nějaké upravy tak to je jiná ale pro seriový motor po zaběhu stačí polosyntetika
Datum: 21. února 2011 16:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Proč je Polosyntetika nesmysl?  Když jí odebírám ve stejné ceně jako minerál tj . 100kč/l normálně 190kč/l tak to tomu fíku dopřeju
Datum: 21. února 2011 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 při samotném procesu zabíhání motoru ani není tak důležitá kvalita a cena oleje,ale jeho kvantita! A nastavení karburátoru pro záběh! Tzn. především bohatší směs,nebát se dát o číslo větší trysku a nebo alespoň dát jehlu o dva zářezy nahoru. Pak poměr oleje pro zabíhání 1:25 ze začátku,1:30 po zbytek zabíhání. Olej pro zabíhání je dobrý minerální,nejlépe s API TC jak bylo zmíněno. Je holej nesmysl do toho rvát polo/syntetiku pro zabíhání!! Myslete hlavou! U upravenýho válce je důležitá vůle výbrusu,zbytek probíhá stejně....u točivějšího válce je možno udělat volnější výbrus,dát bohatší směs a zabíhat jen pár desítek kilometrů..... u válců typu Cestovní úprava stačí i pro záběh minerální olej s API TC
Datum: 21. února 2011 15:03
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 já zajížděl s MOGUL TSF polosyntetika.. a pohodička
Datum: 21. února 2011 13:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo a ten shell sx 2t jsem tady slyšel že už se nevyrábí???byla by to škoda vyborný olej za skvělé prachy
Datum: 21. února 2011 13:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 bud vsx shell 2t a nebo ten valvoline
Datum: 21. února 2011 13:10
 na záběh je nejlepší nějakej kvalitní minerál se specifikací API TC (třeba Shell Advance SX2T (ideální poměr cena/výkon, ale dneska jsou trochu problémy ho sehnat), Mogul TS (snad taky minerál), atp.), se syntetickym se válec špatně a zbytečně dlouho zabíhá... po nějakejch 1000km už si tam lej co chceš..
Datum: 21. února 2011 12:54
 čus draci co říkáte na tenhle olej?
http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklove-oleje/p/valvoline-competition-2t-sae-50-1-litr/
máte někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 12:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky
Datum: 17. února 2011 12:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tímto olejem nic nezkazíš hodně dobrý olej
Datum: 16. února 2011 18:55
 ahoj blbá otázka  , ale kolik mam lit oleje do benálu (jakej poměr) ?? mam mogul 2T dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 18:06
 denzileck ® futro je vyčvachtaný (dle původního majtele je klika-ojnice původní a má najeto 12 000) ale opálený neni
Datum: 17. února 2011 18:06
 hm, moje chyba, nezjišťoval sem si co je to za olej, tipoval jsem že to je něco jako M2T od Trysku s API TC, teď koukám že to je vlastně něco na úrovni převoďáku, takže obě mnou řečené hodnoty snižuju o 10..
Datum: 14. února 2011 23:38
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Mogul 2T to je M2T od mogulu to snad víte. Tak podle mě 1:33
Datum: 14. února 2011 20:23
 Koukal ses na bronzový futro?
Datum: 14. února 2011 20:22
 já mam najeto 1:50 na bronzu 7000km a žádné známky přidření
Datum: 14. února 2011 19:40
 dík moc za odpovědi..
Datum: 14. února 2011 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel11164
 1:33 s bronzovym futrem,1:40 s jehlovou klecí,pod 1:40 bych zásadně nechodil! Méně než je doporučený poměr oleje s benzínem žádnej výkon nepřidá! Naopak!
Datum: 14. února 2011 14:46
 dost blbá otázka... 1:40 s pístním čepem na bronzovym futru, 1:50 s pístem na jehlách
Datum: 14. února 2011 14:44
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel11161
 ahoj měl bych takovej blbej dotaz, kolik se vejde mililitrů převodového oleje? hledal sem to v manuálu a nemůžu to zaboha najít  Kdyby se našla nějaká zpřízněná duše, která to ví a poradí byl bych zavázán  Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 11:08
 teď sem se díval do návodu k obsluze a je to tam, strana 18, "asi 500 cm3 "
Datum: 14. února 2011 11:08
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel11161
 děkuji převelice  jen jsem potřeboval vědět jestli stačí koupit půllitrovka oleje
Datum: 13. února 2011 22:36
 450 ml....tak mi to zaclo vytejkat
Datum: 13. února 2011 22:23
 tak nějak, mezi 400 a 500ml.. víc než půl litru to neni, nalejvej dokud olej nezačne vytejkat kontrolnim otvorem, nicméně o deci víc ničemu neuškodí, maximálně vyteče kolem ložisek řetězovýho kolečka..
Datum: 13. února 2011 22:16
 400ml myslim...ale to spíš hádam
Datum: 13. února 2011 22:13
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel11161
 drobet mi z věty vypadlo: do motoru u fíka
Datum: 13. února 2011 22:12
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 Zdravím, mám na pio vidlici ze Simsona, zrovna jsem ji zkracoval a jsem u skládání. Do každé patří 34ml hydraulického oleje. Nemohu do nich nalít namísto něj převodový olej? Olej v těch tlumičích netlumí, je jen na doraz. Převodový mám doma, tak chci slyšet váš názor, jestli není potřeba kupovat hydraulický. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 13:21
Datum: 07. února 2011 13:21
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 myslíš těch osm kobyl, co máš na samolepce na nádrži?  DD
Datum: 07. února 2011 13:20
Jméno: ardo.69
IP: uživatel9335
Datum: 07. února 2011 13:17
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 nazdar Ardno.666  , už je to připravený možná se do toho dneska dám  dík, ať ti jezdí a hlavně si ho přikurtuj řetězem, víš, jak to mohlo dopadnout....
Datum: 07. února 2011 13:14
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Datum: 07. února 2011 12:49
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 přední blatník prozatím nemám namontovaný, ale mám připravené úchyty z simsona. ANo, mám tam komplet vidli ze sifona.
Datum: 06. února 2011 21:27
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Převodák tam nelej je hustý a v tlumičích nemá co dělat.Dej tam hydrauliku nebo olej do servořízení popř do automatických převodovek. Jak jsi připevnil přední blatník ?? Dal jsi tlumiče i s vydlou ?
Datum: 06. února 2011 21:04
 Zdarec prosim kolik mam dat oleje do přednich vydlic jawa 350-639.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 21:33
 200ml motoráku do každýho ramene...
Datum: 05. února 2011 21:33
 Zdravim chtěl jsem se zeptat jak jsou na tom s poruchovostí čz 175/477 oil master.Pokud s tím máte nějaké zkušenosti tak ocením komentář.Moc děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 11:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, vím že tady se bavíte jen o 2T... Doufám, že tedy přežijete můj dotaz. Jak je to s mícháním olejů u 4T motorek? http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1579 http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1034 např. v motoru mi zbyde cca 0,3l toho 10W-40, vadilo by hodně, kdybych do něj nalil ten 10W-50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 20:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud vím, tak u aut při ohlášení nedostatku oleje v olejové vaně stačí dolít olej (stejný typ s viskozitou) a jezdí se dál. Nemusí být předchozí výměna oleje. Kdybych tedy dolil olej stejné viskozity, stejného výrobce atd. protože ho mám v motoru málo, nemělo by to podle mě tolik vadit ne? (olej není starý, jen dochází vlivem velkého množství ujetých km)
Datum: 03. února 2011 20:25
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 A proč by ti tam mělo zbejt tolik oleje když před vypuštěním motor pořádně ohřeješ .Jinak po vypuštění a dokonalém vykapání tam nalej co chceš,někdo to ještě vyplachuje ale to je věc názoru.Ale míchání starého a nového oleje a nebo míchat oleje s různou viskozitou -NE
Datum: 03. února 2011 19:28
|



|