slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hujár      IP: uživatel6155    
Zdravim koupil jsem si stabilizátor napětí 6V na babettu a kamoš mi řekl že to jde i na fechtla.Jak to mám zapojit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11965    
ja uz sa ani necudujem ze vam tu franky nadava jaky ste blbci atd.... ved to je tu dole v popise napisane http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html
 
 
Datum: 04. července 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: .cz      E-mail:      IP: uživatel6819    
Jo toby mně taky zajmalo
 
 
Datum: 04. července 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tě bůh draci potřebuju poradit, mám mustanga a mám tam asi pul nádrže naturálu95 plus mogul tsf a ted sem si koupile obyč mogul 2t mužu to stim smíchat ? a je ten olej dobrej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: misut21      IP: uživatel2336    
ja pouzivam obycejnej za pajcku m2t xD
 
 
Datum: 04. července 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
všeobecně by se neměly míchat (polo)syntetický a minerální oleje, protože se může stát že spolu nějak blbě zreagujou, srazí se a poškodí olejovej film ve válci, ale jestli je ta směs po smíchání homogenní (dobře se to promíchá, nic tam neplave, olej se neseparuje na dně), tak se to asi použít dá..
 
 
Datum: 01. července 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Ludis      E-mail:      IP: uživatel10158    
Nebude to problém, akorát bych příště radši volil to TSF. Osobně používám olej STIHL do motoraček a paráda.
 
 
Datum: 01. července 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já když sem smíchal 2 oleje tak mi to arorát tak divně smrdělo ale dicky jenom studený a možná to bude i líp mazat
 
 
Datum: 01. července 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
No TSF je o dost lepší, ale klidně to smíchej.
 
 
Datum: 01. července 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: Matúš      E-mail:      IP: uživatel4646    
caute, neviete kolko mam dat oleja do zadnych tlmicov na stadion s22, nikde to nemozem najst odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná to nemůžeš najít kvůli tomu, že tam žádný olej nepatří...
 
 
Datum: 29. června 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
dobrý den, sehnal sem od kámoše m2t točenej ve flašce a chci se zeptat kolik ml se dává do litru aby to bylo 1:25,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trojčlenka nic neříká ??? :-D:-(
 
 
Datum: 27. června 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4Oml na 1l benzínu, ale podle mě stačí 30ml protože ti to bude hulit a zakarbonuješ si výfuk
 
 
Datum: 27. června 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
díky
 
 
Datum: 27. června 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně vyděl 1:25 a jestli to chceš v mililitrech tak to vynásob 1000 to je tak těžká matematika hoši, to nevěřím vlastním očím co vám dělá problém
 
 
Datum: 27. června 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.uloz.to/1645334/micholej-exe
 
 
Datum: 27. června 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
provaz: Věř mi že lepší radu jsem mu dát nemohl :-) (Myslim to vážně)
 
 
Datum: 27. června 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: taková rada fakt potěší :-D dobrej joke. Jinak ja nvm ale takhle to pocitat po jednom litru- to je blbost - spis si rekni ze do 2,5 litru bnalu nalij 100ml oleja kdyz chces 1:25. Jinak na jeden litr to vychazi 40 ml??? :-)
 
 
Datum: 27. června 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. června 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Dobrý den prosím o radu dělal jsem GO motoru tak jsem koupil těsnění pod kartéry atd. rozdál motor udělal nutnou opravu pak jsem skládal dal jsem těsnění na levé víko na pravé silikon nákej lukopren červenej smontoval atd. nalil jsem převodovej olej druhej den du pod motorkou louže oleje tečeto mezi motory neví te někdo proč ? a kdybych mněl dělat znova GO motoru jakou skušenost máte s lukoprenem Paulin co mají tady na fichtl krámku všude píšou že je na nic Děkuji za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel11944    
Aha tak to jsem nevěděl
 
 
Datum: 27. června 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paulin není špatnej, když to používáš jak máš .Ale já na motory dávám buď papírový těsnění bez silikonu a nebo jen silikon ale není dobrý dát papír se silikonem. Možná ten silikon je lepší protože papír je savej tak to časem může decentně prosakovat.
 
 
Datum: 27. června 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: rEf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci sem uplnej nováček,chtěl bych se zeptat kolik oleje mam dát do benzínu o objemu 3L? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: hhh      IP: uživatel10027    
Pro kontrolu 0,25x40=1L benzínu :_D
 
 
Datum: 24. června 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Hele já používám poměr 1:40 zo znamená že do 40 litrů benzínu se hodí 1 l Oleje jestli uz mas dokoncenou zakladnu tak si to hod do trojclenky a mas to ale ja to delam tak ze do 1 litru hazim 20-25 ml
 
 
Datum: 24. června 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
cca 1 deci.
 
 
Datum: 24. června 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: 2L9047      IP: uživatel10585    
Zdar takový tlumičový olej sežene se běžně třeba na pumpě? Díky nemám čas si tam zajít dělám na motorce skoro durch. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl by sis zajet do nějakýho motoshopu tam bude určitě..
 
 
Datum: 26. června 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdravím.. když nastartuju a chci hned vyjet, tak strašně prokluzuje spojka - můžu jet klidně na trojku, motor řve a jedu jen 20.. až časem se to ustálí +- 3-5 minut.. teď to dělám tak, že po nastartování nechám odstát, pak je to lepší.. čím to je? Známý má taky fichtla a ten nastartuje a hned jede normálně.. Nebaví mě takhle věčně čekat a stát na místě.. Osobně mě napadlo, že může být olej zatuhlý, tak trvá, než se stane více tekutým.. Je to možné? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nadstav si znovu spojku úplně bych vytočil šroub ve výku a znovu ho začal zatáčet a až ucítíš že už tlačíš do tyčky tak dotahni kontru, potom si vymez vůli na spojkový páčce cca 2mm. Potom bych vyměnil i olej dej tam PP80 nebo PP7. Předpoklad je že máš dobré obložení, přítlačák atd.
 
 
Datum: 22. června 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
špatně seřízená spojka, klouže furt, dokud se neohřeje, teplotou nabobtnaj korky a pak začne zabírat.. eventuelně i v kobinaci se špatnym olejem..
 
 
Datum: 22. června 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel10860    
skus vyměnit olej a uvidíš
 
 
Datum: 21. června 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: hyr      IP: uživatel6546    
tvym ukolem je seřidit spojku a nastavit předstih,odtrh na kladivku,a nastavit take karburator,jak tohleto uděláš maš vyhráno!;-)
 
 
Datum: 21. června 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdarec draci chtel jsem se zeptat na motoru z kejvačky 250 jak je nahon na tachometr na motoru tak jakej je tam zavit nevite nekdo ?? diky za odpovědi,,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel11917    
aho posuvkou změř rozteč délku mezi 3 4 závity a a viděl to počtem vroubku mezi kterími si měřil a dostaneš stoupání pak pruměr a sežen si podle toho závitník
 
 
Datum: 20. června 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
Čau draci,prosim nevite někdo kolik km se zajíždí 350.asi dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: ggsf      IP: uživatel6546    
ano vejbrus se zajizdi 1500!!!
 
 
Datum: 21. června 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dandik: a tos slyšel kde? ... výbrus se zajíždí cca 1500km
 
 
Datum: 19. června 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim kolik presne 350, ale to bude asi všecko stejne.... tak aspon minimalne 100, 150 km
 
 
Datum: 19. června 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
zdar chlapi, jakej je nejlepší poměr na zajíždění 350 po GO? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
zkusil bych takovej co je v manualu
 
 
Datum: 16. června 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau Seso mám dotaz ohledně této rozety:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pio_taiwan22.html Ty tam píšeš že je neorigo ale přitom tam máš fotky velmi pěkné 8 díré pozink rozety,tak právě nevím kterou z nich nabízíš.Pokud bys nabízel tu pěknou origo 8 dírou tak bych se chtěl zeptat jestli se jedná o starší dvouložiskové provedení protože já to nedokážu poznat nikdy jsem rozetu rozdělanou neměl.Předem díky A ještě bych měl dotaz na pokec jestli je nutné když mám motor cca600km v záběhu měnit olej tak jako to píšou v příručce po 500km?A jestli je tento olej v pohodě.Díky http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/#12062011235.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky moc,já právě přesně nevim jaky byl prvni typ ale někde jsem četl že snad ten dvouložiskovej
 
 
Datum: 12. června 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na obrázek ti odpoví sesa, každopádně podle fotek vypadaj všechno jako jednoložiskové (mimochodem pokud vim, začínalo se jedno- a dvouložiskové začali dělat až později), ohledně oleje, tam se měl měnit tak brzo z důvodu nových koleček převodovky, které se musely zaběhnout, takže pokud jsi je v rámci GO neměnil, pak není důvod měnit olej tak brzy.. Na olej z odkazu se ani nedívám, pokud je převodovej, určitě je OK :-) tam je poměrně jedno jaký je značky nebo vlastností, důležitý je spíš aby s nim neklouzala spojka a aby ho tam bylo dost (předepsané množství)..
 
 
Datum: 12. června 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,jaký si mám koupit olej do převodovky na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle používám já, nemám žádný problém, motor šlape ještě líp jak má:-) http://www.motochaloupka.cz/motochaloupka/eshop/8-1-Moto-oleje/0/5/2113-Olej-Denicol-prevodovy-Trans-Special-Medium-15-40
 
 
Datum: 12. června 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli se nemýlím, PP90 je hustší a tudíž vhodnější na léto, kdy nehrozí jeho řídnutí při vysokých teplotách..
 
 
Datum: 11. června 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co olej Trans 90, měl by odpovídat PP 90 to je snad o něco lepší, ale nevím někde jsem to slyšel. Snad mě někdo opraví?
 
 
Datum: 11. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je tak těžký kouknout na net, do mototechny nebo na benzínku?! omg http://www.vasoil.cz/detail/pp-80-prevodovy-olej/paramo-pp80-80w/ ten používám já a se spojkou není problém.
 
 
Datum: 11. června 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D
 
 
Datum: 11. června 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zkus převodový.. doporučenej máš v příručce !
 
 
Datum: 11. června 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec při kolika km mám měnit olej v převodovce olej mám http://www.vasoil.cz/detail/pp-80-prevodovy-olej/paramo-pp80-80w/?variant=415 :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
nevim co řešite ja mam v jawetě 34 let furt ten samej a jede jak ma
 
 
Datum: 11. června 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a to sa ten olej mení????!!! :O šak ja len dolievam furt :-D
 
 
Datum: 11. června 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Ok tak po 5000km dík moc:-)
 
 
Datum: 10. června 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Kdy chceš
 
 
Datum: 10. června 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve starších manualech se píše po 10 000 a v novějších po 5 000.
 
 
Datum: 10. června 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste ze mám po ruce manuál :-) v manualu je po 10 000 ale já bych to vyměnil tak po 5 000
 
 
Datum: 10. června 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
U jawy 21 :-)
 
 
Datum: 10. června 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel8358    
Čau, kolik mám mazat na jawa 550? Standartně mažu 1:50 ale neni to málo na takového veterána? V manuálu před pár dny sem přečet poměr 1:25, právě mi ze dne na den pionýr přestal tahat má větší vibrace a asi se víc ohřejvá tak mám strach aby to nebylo nějaký ložisko. Nevadí když olej budu míchat s naturalem 95 a když sem měl v nádrži předtím smíchaný special 91 a nalil sem tam k němu (smíchal) s naturalem 95? Celkem mi na něm záleží tak se nesmějte, díkys Adam. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
myslel sem to od parama :-)
 
 
Datum: 09. června 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      E-mail:      IP: uživatel11848    
Jinak používam ten olej M2T v průhledný plastový pixle z benzínky.
 
 
Datum: 09. června 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      E-mail:      IP: uživatel11848    
Čau, díky všem za odpovědi. Vypadá to že asi nějaký to ložisko bude KO, ještě se na to podívám. Nemůže to dělat předstih nebo špatně přimontovanej vejfuk? Hned až se k němu dostanu dám do nádrže víc oleje, snad nebude pozdě ale stejně to podle mě má motor už za sebou. Nikdy do něj nebylo šáhnuto a celkem by to potřeboval. Ještě den před tim než se to rozbilo sem zkoušel maximálku a byl v provozu asi hodinu. Takže to může bejt tim když motor byl špatně mazanej. No až budu mít čas tak se na to pořádně podívam. Jinak jestli se chcete na něho podívat je tady: http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=59850 . Doufam že timhle neporušuju pravidla, Adam
 
 
Datum: 09. června 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obyčejný paramo m2t má api tb. Paramo vyrábí taky m2t super a to má api tc. Já kupuju to obyčejný a nemám s ním problém.
 
 
Datum: 09. června 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Js: tak nějak předpokládám, že je většinou řeč o tom horším v průhledných pikslách, co je k dostání na každé benzínce. O tom paramáckým vím, ale ještě jsem se s ním na pumpě nesetkal, nicméně tuším že má specifikaci API TC, takže ho označuji za kvalitní olej, jako ostatně každý s API TC.
 
 
Datum: 08. června 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawasimson: Čemu říkáš "vařit svíčka"? Čemu říkáš, že se to uvařilo? Uvařit motor se říká, když se začne vařit chladicí kapalina. To u těhle motorů opravdu nehrozí. hh: Mě přijde uhozený nadávat obecně na m2t, protože olej pod tímto názvem vyrábí několik výrobců. Jezdím na m2t od parama a výfuk stačí čistit circa jednou za 6000 km. Na to vyšší opotřebení jsi přišel jak, mluvíme-li o kloudném m2t vyráběném z ropy a ne o vyráběném přefiltrováním vyjeťáku?
 
 
Datum: 08. června 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
že M2T "stačí" a je to "sračka" se nemusí nutně vylučovat, ano stačí a při mazání 1:30 se na něj dá normálně jezdit, jen oproti moderním olejům víc kouří a tvoří mnohokrát více úsad ve válci a celé výfukové soustavě, které je samozřejmě nutno často čistit, jinak dochází ke snížení výkonu, zvýšení spotřeby a dalším problémům, které jsou tu na denním pořádku.. nejspíš se i nepatrně zvýší opotřebovaní součástí motoru (např. že výbrus bude třeba po 25tkm místo 30tkm s kvalitním olejem), ale tohle spíš záleží na stylu jízdy a celkovém stavu motocyklu.. tolik můj postoj k M2T, teď o něm už zas nechci měsíc slyšet..
 
 
Datum: 08. června 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
jinak olej sem daval 1:20-1-35, skousel sem pridavat i ubirat olej ale chyba proste furt byla olej davam SHELL nebo CASTROL a benzin SHELL nebo z pumpy VS-PETROL takze nejsu to tak hrozny benziny a ani oleje takze fakt nevim cim to mohlo bejt ale 555 uz nemam mam jenom 23 Mustanga a Simsna s51 Enduro a vtom zadny problemi nejsou ale urcite se chci jeste k 555 vratit nebo k 550 pařez.
 
 
Datum: 08. června 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
sice je to pro 4takt olovo ale ja to dal do pionyra trosku podle navodu namichal a jezdilo ta 555 lepsi se da rict nevim no a ty svicky sem tolik nevaril u jawa 23 Mustang olovo vubec nedavam svicky se nevari jezdi v pohode nechapal sem nikdy proc u 555 se my ta svicka varila kdyz sem jel kopec atd a dost se to zahrivalo kdyz sem nedaval olovo a nemel vykon pokud se hodne uvaril bylo to po vybrusu zajeto 500km v pohode zadny honeni ! new hlava svicka Pal 14-7 skousel sem i DENSO apod svicky do byli doporuceny proste to moc nechtelo jezdit pokud se prehral motor bylo to komplet po geo new loziska gufera pretesneno sestelovany zapalovani atd new elektrika atd atd a nechapal sem proc nechce nikdy vytahnout bez kecu kopec napr pred kopcem sem si preradil na 2jku sem to rozjel a potom v pulce kdyz nechtel ject preradil na 1 nicku a jel jel moc sem to netocil a pri trictvrte kopcem sem to uvaril jako prase kourilo se stoho smrdelo a 1x sem to i pridrel pak se delal znovu vymena krouzku a pistu a valec mirne prebrousen od doby co jsem koupil Mustanga tak ten kopec vyleti jak nevim co mam tam zapalovani z 555 je to spolehlivi kvalitne tepli/studeny start maximalne na 3 lehky protoceni motoru a ten jezdi kopce nekopce dobre musim rict ze vtom je jako rodzil ve vykonu je videt ze 555 je o hodne slabsi ale casto sem to uvaril mno a mam kamose co ma 550 a rekl ten stejny nazor co se prestal vyrabet origo benzin SPECIAL tak se mu ta 550 casto vari taky mno na 20,21,23 to asi nema takovi postih protoze tam uz je hlinikovej valec i hlavu u 555 mas litinovi valec a toje horsi bych rekl pac kdyz sem skousel na 555 davat valec z 21 tak to jezdilo a tahalo a nevarilo se to tolik jak z origo valcem asi vtom nakej rozdil urcite bude ! mno....
 
 
Datum: 08. června 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olovo má význam jen u starých čtyřtaktů na ochranu ventylových sedel. Různý benzíny můžeš míchat jak chceš. 1:25 se předepisovalo kvůli m6a. Pro m2t stačí 1:30. K nadávvání obecně na m2t se snad nebudu ani vyjadřovat. Doporučovat převodový olej jen podle značky je úplná blbost. Každá značka vyrábí několik převodových olejů a ne každý je vhodný. U převodovýho oleje koukej aby měl sae 80w, api gl-4. K tvým popisovaným problémům, zkus vyčistit karburátor a zkontroluj, jestli ti někde na spoji karburátor-kolínko nebo kolínko-válec nesaje falešný vzduch.
 
 
Datum: 08. června 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávej tam ani olovo,ani M2T,obojí stojí za hovno...
 
 
Datum: 08. června 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
skus jehlu jestli nevypadla a nebo jestli nemas špatný tesneni pod kolinkem nebo skus to rozlozit a slozit je to divny mno to Olovo tam jako nemusis davat mno toje jako dodatek ale ja bych tam m2 T daval do benzinu a do spojky davej prevodovy olej MOGUL nebo CASTROL pokud mas nakej jinej kontakt internetovi jako napr skype nebo email muzeme psat tam
 
 
Datum: 08. června 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
řekl bych že M2T do pionýrů stačí!! každý tady říká jak jeto sračka, ale když ho tam dáš normální množství tak jeto úplně v pohodě... nevím co pořád řešíte M2T.. Určitě tam nebudu dávat nějaký ty castroly atd., protože je to určené do vysokootáčkových motorů a to fechtl není.
 
 
Datum: 08. června 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
M2T je špatnej olej...lej tam něco lepšího ( stihl,castrol,shell) a takový oleje dávej 1:35 , jinak to olovo je tam zbytečný ,protože je určený na ventily
 
 
Datum: 08. června 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      E-mail:      IP: uživatel8358    
Jinak používám olej M2T a oleje je v převodovce dost. Adam
 
 
Datum: 08. června 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      E-mail:      IP: uživatel8358    
Ahoj, díky za odpověď. ICQ nepoužívám, tak se chci ještě zeptat. Čemu pomůže že tam dám olovo? :-) Motor sem zkoušel bez svíčky a šel lehce, dekarbonizoval sem vejfuk a zkoušel sem se prohrabat v karburátoru. Ten vejfuk nepomoh, pak jak sem tam dal ten karbec (skládal ho děda) ho asi špatně složil a pionýr začal po startu točit sílený otáčky, to se opakovalo pokaždý i když sme zkoušeli štilovat lankem. Pak sem neměl už čas, na další věci. Zkoušel sem taky pootevírat a zavírat vzduch. filtr a to taky nepomohlo. Nevíš čím by to mohlo být? Jinak díky moc za radu ;-). Adam
 
 
Datum: 08. června 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
mix 1:35 na natural mužes jezdit normálně akorád je to starší stroj tak přidávám do benzinu tu flaštičku z OLOVEM jak se dává do ŠKODOVKY 120 atd koupíš u každý pumpy kde sou trošku vybavení stačí říct chci tekuté OLOVO pro starou motorku do benzin Natural 95 oni už by měli vědět je to lepší pro takoví stary motor já to dávál do 555 norálně jinak se my furt vařily svíčky do Mustanga už to dávat nemusíš protože je to trošku novější motor a jinej válec atd tam ja to taky už nedávám jezdí v pohodě tak a jinak žádné ložisko by to nemohlo dělat pokud se motor po vyšroubování svíčky točí lehoučče při otočení motoru ! jinak mě můžes psát na ICQ 559021858 tak kdyby něco vyznám se vtom stačí napsat poradím rád nejsem jako ostatni lidi co jsi tu stebe delaji srandu a neporadi ! tak at se dari...
 
 
Datum: 08. června 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: motors      IP: uživatel7220    
Zdravim,potrebuji poradit,koupil jsem vidlice z jawa 50 dandy a renovuji je,kolik se tam dava oleje?A jaký?A jeste nevite kde bych mohl sehnat ty gufera.Dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: gsdg      IP: uživatel6546    
muzes tam dat klidni aj motorovy§dal sem ho tama je to v poho!a gufera seženeš tam de dělaj ložiska!;-)
 
 
Datum: 21. června 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: inspired      IP: uživatel6218    
Zdar použivate někdo ricinovy olej??? Jezdi to lepe a kde to kupujete ?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: inspired      IP: uživatel6218    
A jaka je cena ??
 
 
Datum: 05. června 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
já ho kupuju v lékárně,líp to nepojede,jenom to pěkně voní
 
 
Datum: 05. června 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11801    
zdar hoši, doteďka jsem do pionyra lil olej shell advanse SX 2T ale přestal se jak jistě víte vyrábět, chtěl by sem poradit jestli tam mam začít dávat shell advance VSX 2T http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklove-oleje/p/shell-advance-vsx-2-t-1-litr/ a nebo mogul TSF http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=837 , jedná se mi o to který je lepší pro pincka, na ceně nezáleží....dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Já tam leju CASTROL normálně pro 2takt motorku mužu jenom doporučit super kvalita a jizdní a výkonové vlastnosti.
 
 
Datum: 08. června 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude tak nastejno pouze shell je dražší protože platíš tu značku :-)
 
 
Datum: 04. června 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11801    
ja sem si myslel osobně že by sem dal ten shell, myslite ze je horší než mogul jo?
 
 
Datum: 03. června 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli nezáleží na ceně, lej tam motul 510, jestli chceś i něco víc tak motul 710.
 
 
Datum: 03. června 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to potom jo jestli si najel jen tech 100 km a ten olej moc nedekarbonizuje tak to más v poho a vyber si jakej olej tam chces nalít ale podle mě tam je zbytečny lít něco drahýho když byl fichtl skonstouván na 4 taktní olej takze us samotny M2T je lepší ale to bych rozhodně tam nelil být tebou tak bych zvolil ten Mogul TSF
 
 
Datum: 03. června 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11801    
no jasný, ale myslim ze dekarbonizaci delat nemusim, protoze ten valec ma najeto teprve 100 km od toho co sem dělal výbrus, za tech 100 km se karbon nemoh skoro ani vytvorit....
 
 
Datum: 03. června 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
oba oleje jsou polosyntetika, srovnatelné (výborné) kvality a podle mého názoru jsou do pincka zbytečně drahý, takže je jedno kterej tam budeš lejt, záleží kterej se ti bude líp shánět..
 
 
Datum: 03. června 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VXS je polosyntetika
 
 
Datum: 03. června 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vím tak ten shell SX 2T byl minerál a ten WSX je sintetika a mogul polosintetika i když ten shell SX2T moc nezanášel prověd celkovou dekarbonizaci a pak tam nalej jakej chceš ale podle mě bohatě stačí ten Mogul TSF je myslím doporučenej značkou Jawa
 
 
Datum: 03. června 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: Selbs      IP: uživatel11787    
Nazdar draci! Chtěl jsem se zeptat, když se olej v převodovce neměnil za celou dobu (20 let - babetta 210), jestli to nevadí a nebo se ten olej musí vyměnit za novej? Díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
2-3roky pak třeba dát novy
 
 
Datum: 21. června 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: Selbs      IP: uživatel11787    
Tak už jsem ho vyměnil, ještě tam byl, ale už pod ryskou a pěkně černej. Snad to na nějakou dlouhou dobu zase vydrží.
 
 
Datum: 06. června 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli tam ještě nějakej je , tak ho vyměn a nalej tam převodový 80W
 
 
Datum: 01. června 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kamrádi poradte, na 5L benzinu sem při záběhu po výbrusu lil ( odměrka od pracího prášku) 100ml oleje. Ted když to mám zajeté od výbrusu 962km najeto. Tak to stále ředím 5L ben. 100ml oleje... svíčka maximálně černá. Po sundání hlavy hlava taky černá + píst ( hlavička) taky černá, o výfuku nemluvím.. :-) muze to nečemu vadit?.... kolik ml na 5L benzinu.... tankuju vždy 5L. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nečoudí mě moc z výfuku, ale všechno je zasraný.. jinak tam dávám Mogul TSF
 
 
Datum: 02. června 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11801    
no oleje si daval malo, hele je možný že ti to bere olej z převodovky a tim padem to huli jak svin....nevim jak moc ti to huli, ale muze to byt i obycejnym olejem, co tam davas?
 
 
Datum: 02. června 2011 7:39
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Málo?!?! dyt toho si myslím že tam bylo až moc... všechno černá výfuk zasranej a to tam toho mám dávat ješte víc?.. nějak tomu nerozumím...
 
 
Datum: 01. června 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to je pravda měl jsi dávat 1:33 ale tak ted dávej aspon 1:40 nebo 1:45 a koukni jestli ti to nebere olej z převodovky
 
 
Datum: 01. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel11626    
to si daval dost malo oleje na zabeh teda a to opravdu dost malo, mel si davat 33-40 ml na litr...tak aspon ted zacni davat tech 30 ml na litr a jezdi tak uz furt...
 
 
Datum: 01. června 2011 18:06
 
<  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.05.2025 16:28:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu