česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Turbo      IP: uživatel7794    
cest lidi potrebuju proadit jak dlouho mam zajizdet new pist a v jakym pomeru mam namisit benzin+oil dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
ja jsem slyšel že tak 500 až 1000 km bez vytačení a ten benzín tak ja micham 1:40,ale ma se rači 1:33
 
 
Datum: 06. března 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
borče řekl bych že píst se nezajíždí
 
 
Datum: 06. března 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: luda      IP: uživatel2336    
to bych taky potreboval vedet ale vidim že borci se soustředili misto na odpoved na otazku tak na to co znamená new pist :-D
 
 
Datum: 06. března 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi nějakej slušnej oddíl......
 
 
Datum: 06. března 2011 8:55
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
:-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 05. března 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-)
 
 
Datum: 05. března 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude nějaké město v USA.něco jako new york,new orleans bude i new píst
 
 
Datum: 05. března 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D co dodat :-D
 
 
Datum: 05. března 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: dalim      IP: uživatel11279    
new píst to je co za firmu? to ani neznám
 
 
Datum: 05. března 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všechny...už tomu bude snad půl roku co řeším, tečeni nespálenýho oleje pod hlavou...hlavu dotahuju křížem s citem vždycky...dávám pod ní vazelínu....zbrušoval sem ji snad 20 s válcem...ale furt to tam teče...nevíte co s tím? Já už sem z toho jelen..snad už jen zkušit starej dobrej lukopren,,co vyn a to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík moc ....dneska sem tam dal lukopren tak zejtra se uvidí...když to nepomůže seženu inou hlavu,.
 
 
Datum: 01. března 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Přeně jak píše standa,měl jsem to samé na mustangu.Motor bez komprese nic nepomáhalo.Nakonec jsem zjistil že předchozí majitel asi v návalu vzteku když chtěl nandat válec na kroužky tak mu trochu pomohl kladivem přes vložku.Když jsem to zjistil tak se mi to moc měnit nechtělo dal jsem tam kvalitní lukopren a byl klid.No ale tato oprava je taková nic-moc no.
 
 
Datum: 01. března 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11250    
to vůbec nemusí dělat hlava! Muže bejt malá rejha na dosedací ploše válce....ono to ani neteče ani nefouká,ale prostě tam pomalu ten olej vzlíná.....to a samý tou muže dělat tou svíčkou......mě to dělal taky jeden válec....pak sem ho malinko víc zabrousil a použil jinou hlavu a byl klid.......by the way - já hlavu dávam nasucho,především koukám aby to bylo hladké a suché a čisté......
 
 
Datum: 01. března 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel3912    
Kdyby to dělalo pod svíčkou tak by si určitě všimnul že to tam má hodně vlhké a taky by němel ten motor kompres jaký má mít a nešla by dotáhnout ta svíčka protože by byl špatný závit ale to by taky poznal fakt zkus to s tím sklem a když ne tak to srovnat na soustruhu a bude to v klidu
 
 
Datum: 28. února 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
A nemuže ti to netěsnit pod svíčkou třeba?To je asi vlastně blbost jestli je to mezi válcem hlavou
 
 
Datum: 28. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel3912    
Všichni chytří jak rádio zabrus to 6ti stovkou šmirglem na brusné pastě co je na ventily a polož ten válec a hlavu na sklo a když to ne tak to sjed na soustruhu s tím šmirglem a sklem to dělej pomalu a pokaždé to vyzkoušej jak to sedí chce to trpělivost a když to nepomůže a ani soustruh tak sehnat jiné
 
 
Datum: 28. února 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pam asi uz jedine nekde praskla hlava, protoze nic jinyho to uz delat nemuze. nekudy to tam litat musi a tohle je asi posledni moznost
 
 
Datum: 28. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prave...tohle se mi jeste nikdy nestalo...a uz me to Štve :-D
 
 
Datum: 28. února 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak to je teda divny
 
 
Datum: 28. února 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam od kolena to nejde..tam to je suchy :-)...jinak kdyz sem to brousil tou pastou na ventili...tak pak sem dosedaci plochy valce pocmaral grafitovou tuzkou..prilozil hlavu..parkrat otocil..a vsude to bylo stejne modry...takze zbrouseny to je na 90 % dobře...newim v cem je problem
 
 
Datum: 28. února 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
pokud to neni treba od kolinka, tak sundej hlavu vem nakej starej valec na ten valec dej brusnou bastu poloz hlavu a toc stim, az se bude hlava dotykat vsude je to ok. Taky by se tam dalo dat uhlikovy tesneni. Hlavne neskousej tam dat to hlnikovy je to este horsi
 
 
Datum: 28. února 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to sem si taky chvilku myslel..než sem to nerozdělal..od vazelíny neodmastil...a po cca 10 km, byla louže na spod hlavy zas
 
 
Datum: 28. února 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytejká ti ta vazelína
 
 
Datum: 28. února 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci jaký mám koupit ložiska do kol?Obyč 6201 nekrytý nebo mám koupit krytí simeringem?Zas když dám krytí símeringem tak aby se točili lechce a nešli nějka ztuha a ještě co byste doporučili za olej do motoru 90 nebo 80 PP? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska jsou lepší 2RS zo znamena zakrytovana z obou stran, nemusíš se bát že by se točily ztuha neni to skoro vubec poznat, olej nejspíš by tam měl být pp80 ale ja leju 90 protože je zadarmo a ničemu to nevadí
 
 
Datum: 28. února 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau mám jawu 20 op výbrusu a zajíždím ji, chtěl bych se zeptat v jakém poměru mám u zajíždění mazat mažu 1:25 je to dobré a ještě jak dlouho bude trvat než se zajede, kolik km musím najet díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Mazanim 1:25 nic nezkazis...
 
 
Datum: 26. února 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 staČí ale budiš....kdy to povolí, zaleži na tom jakou ti udělali těsnost...když to budeš zabíhat 600 km bude to dostačující...
 
 
Datum: 26. února 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj, zhruba před 3 měsíci jsem půlil motor, těsnil jsem ho Paulinem a přidal i papírové těsnění. Ale ted pod krytem spojky mi trochu uniká olej. Když po tom spoje přejedu prstem, tak je trošku od oleje. Je to na závadu nebo musím znovu půlit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Bud jen papir nebo jen tmel, tmel+papir je nesmysl. Mam rovny kartery, takze papir potreny olejem/vazelinou a ani nekapne, navic oproti tmelu je vyhoda pri castejsim puleni neni takova prace kartery ocistit.
 
 
Datum: 26. února 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přesně jak říká dachl nebo standa, buď dej jenom papírové těsnění potřené olejem nebo vazelínou a nebo jen tmel. Pokud máš dost dobré těsnící plochy, tak stačí papír, pokud jsou špatný, křivý, dodrbaný, tak samotný PAULIN nebo motorový červený silikon.
 
 
Datum: 26. února 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná to, že si t z druhej strany pomazal vazelínou...zkus dát na obě strany jen ten tmel bez vazelíny
 
 
Datum: 26. února 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Paulin jsem použil kvůli vyrovnání nerovností. Nanesl jsem hodně tenkou vrstvu, nechal 3 minutky zavadnout. Pak jsem na to posadil papítový těsnění, které jsem z druhé strany mázl vazelínou. A stáhnul k sobě. Dělám něco blbě ??
 
 
Datum: 26. února 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel9582    
ne každy je tak přesny nebo nemá tu možnost aby dokonale srovnal dosedaci plochy proto ale i jak je zvykem "co kdyby náhodou" tak hodně lidi tam dává lepidla tmely apod. já osobně také ale použivám nějakej červenej je o velikosti zubni pasty slouži to pouze ktomu aby udělal na dosedacich plochách jako by film a tim vyrovná nerovnosti a ne aby se tam toho navalila vrstva nikdy se to neslepi ani nezatvrdne nic lepšiho jsem ještě neměl jak se to jmenuje to nevim když to potřebuju tak mi kamoš donese zbytek z autoservisu
 
 
Datum: 26. února 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Nechápu k čemu tyhle všechny "tmely" a eště s papírem....tak sakra když nejsem vymatloň,a zamyslim se nad tim,tak ani žádný tmely nepotřebuju.....podstatou těsnění je že na sebe díly dokonale pasují a nejsou mezi nima škvíry....pokud jsou,dají se proti sobě díly zabrousit na skle třeba 400-600 brusnym papírem.....pak stačí dát jen těsnící papír potřený vazelínou a nebo olejem a bude to držet vždy! Všimněte si někdy jaká jsou těsnění mezi bloky u původních motorů z výroby?!
 
 
Datum: 26. února 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Pokud ti to teče pod víkem spojiky... tak pulit nemusíš :-) stačí když nakloníš fíka na pravou stranu.. aspon tak aby se opiral o kriz... povolis par sroubu.. sundas výko přetěsníš... a dáš ho zpátky a poradne dotahneš :-) práce je to na 20 minut.. :-) určitě to nenech téct :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
Ahoj draci budu si kupovat jawu 175 udělanou trochu do krosu bude potřeba dodělat, ale potřebuju ji vyzkoušet při koupi jestli jezdí... a kolik mám ředit benzín s olejem?? mám M2T děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
Proc te to napadlo?
 
 
Datum: 27. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi jistě odborník, že...
 
 
Datum: 27. února 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
M2T je dobrej olej hodně zasírá ale dobře maže a v nových olejích se já moc nevyznám...
 
 
Datum: 27. února 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
M2T? :-D kup si lepši olej
 
 
Datum: 27. února 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel11235    
taky jsem si řekl že minimálně 1:33.. děkuju za další názor...
 
 
Datum: 26. února 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
M2T?minimálne 1:33 :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši dnes se právě dokončil pionýra po kompletní renovaci stálo mě to všechno celkem 9000kč má i kompletní generálku morotu přes výbrus po kliku a ložiska po novou převodovku,startoval jsem to asi na 30vteřin a pak chcípl a chci se zeptat jakej olej byste mě doporučili pro záběh tohoto motoru a jak dlouho to mám zajiždět protože výbrus mám docela těsnej díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
shell vsx nebo valvoline
 
 
Datum: 26. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11237    
Motorex 100 -minerál ,seřídit karburátor pro záběh, 1:30 po dobu než se to povolí(cca 600km)
 
 
Datum: 26. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakoukoliv polosyntetiku nad 150 Kč,třeba ten Motul 510 nebo Shell VSX.
 
 
Datum: 26. února 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já mám nějakých 8600 ot/min..motul do toho leju uz dost dlouho a prznaky pridirani nebo nejaky poskozeni valce,pistu sem nezpozoroval.
 
 
Datum: 25. února 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
710 je olej pro motory který maj mnohem vetší točky. 510 je lepší pro pioníra že má menší.
 
 
Datum: 25. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
710 nwm....urcite bude lepsi jak 510...ale Opravdu uplny zbytecny...uz 510 je moooc dobrej
 
 
Datum: 25. února 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
TSF je dobrý olej
 
 
Datum: 25. února 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě jsem viděl motul 710 ten je taky dobrej?
 
 
Datum: 25. února 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motul 510..pokud si do toho dal 9 000 tak 210 kc za litr te nezabuje..a ej to fakt ten nejluxusnejsi olej do fika kterej mu muzes doprat jako polosintetiku
 
 
Datum: 25. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Proč je TSF na prd? :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no čekal sem odpověd od někoho zkušenyho a tsf je naprd a stihl sem už měl a taky mě noc nezaujal
 
 
Datum: 25. února 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
olej mogul TSF nebo červený STIHL a zabíhat aspoň 1000km i víc a mazat 1:30 aspoň
 
 
Datum: 25. února 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Ahoj bando. Potřebuji radu, co za olej nalít do převodovky do jawetty standart a jakej přidat do benzínu? Nepotřebuji hned ten nejlevnější olej, moc se na ní jezdit nebude. Dik moc za typy a CisFis :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Moc díky za radu, jsem opravdovým nováčkem, co se moto týče. Ještě jednou za tip děkuji :-) .
 
 
Datum: 26. února 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do převodovky normál pp90, do benzínu stačí kvalitnější minerál :-)
 
 
Datum: 26. února 2011 10:49
 
 
 
 
Jméno: jakattara      IP: uživatel11184    
Prosím, prosím ... co tam nalít? Do převodovky?
 
 
Datum: 25. února 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar:-) Mám otázku nepoznáte nejaké finty ako na fichtlu zmenšiť spotrebu na únosnú mieru aby bol ešte výkon zachovaný nechcem fichtla škrtiť ale aspoň vylepšiť spotrebu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
nebudeš tomu věřit,ale spotřebu dělá nastavení karburátoru vs ucpávky filtrboxu....takže novy trysky,novej filtr,jehlu dolu,hladinu akorát a zkoušet ucpávat díry...až to začne jet víc jak normálně,jsi na spotřebě 2.3-2.5l na 100km
 
 
Datum: 25. února 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
šak to i mne to zožerie tiež tak 3 litre ale aspoň k tým 2,5 by som sa chcel priblížiť
 
 
Datum: 25. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Cisty vyfuk, cisty karbec, serizene zapalovani, dofoukane pneumatiky... Nic moc jineho nevymyslis, mozna tak zhubnout jeste. Jezdit s fekalem na spotrebu moc nejde, at to tocim, jak to tocim, porad mi to vychazi kolem 3litru.
 
 
Datum: 25. února 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
jooooj nenič mi nádej :-D
 
 
Datum: 25. února 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D tyhle věci se u motorek neřešej :-D obzvlášť u fíka :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau mám dotaz na olej :-) Když používám polosyntetiku 10W40 do auta... záleží hodně na těch specifikácích které udává výrobce auta? Nebo vadí když ten olej nemá ty specifikace jak udává vyrobce auta? Díky moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11228    
Mischelnake: A ty tady na mě budeš machrovat,kolik máš najeto?!.....?! Tvůj dotaz a odpovědi mi opět utvrzují v tom,že máš mokré razítko v řidičáku!
 
 
Datum: 25. února 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Díky :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 8:46
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Olej můžeš bez problému použít. Jinak se podívej na server oleje.cz, najdeš tam spoustu užitečných rad a můžeš se tam i zeptat na vše kolem olejů a paliv.
 
 
Datum: 25. února 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
moony: Jedná se o Renault Megáne 1.6i 55Kw r.v 97 :-) Jde o to že mi strejc dotáhl sud motorového oleje polosyntetickej 10W40 za polovinu pořizovací ceny. Tak se právě ptám jesi by to nějáko ovlivnilo opotřebení motoru nebo aby to nemělo jiné následky :-( Vyrobce udává specifikace: ACEA A2-96/A3-96 a olej má specifikaci: A3/B3, A3/B4 :-) tak si právě nejsem moc jistej jestli to tam můžu nalejt. Díky za odpověď :-)
 
 
Datum: 25. února 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej by měl odpovídat dané specifikaci. Pokud jde o feldu nebo favorita, tak to není tak horký, pokud má auto třeba hydroštely na ventilech, tak bych si nezahrával.
 
 
Datum: 24. února 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Proč by je jinak výrobce uváděl?? Záleží !!
 
 
Datum: 24. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat-je v karterech 175/356 nějaká nečekaná díra pro například odvzdušnění převodovky či v tlumičích? Potřeboval bych motorku pro přístup k čepu stojánku obrátit podobně jako bicykl při výměně kola a aby na mě něco nevyteklo(benzín a baterku zajistím). Někdy jste tu rozebírali PC hru, kde se jezdí s jawou-jak se to jmenovalo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, s tím prvním ti neporadím, ale ta hra se jmenuje Operation Flashpoint - Resistance. Je tam kývačka a z netu si můžeš stáhnout i Jawu 21.
 
 
Datum: 24. února 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,vadí, když sem vyměnil gufero (na levý straně) za nové a narazil sem ho až dozadu k ložisku? de mi o to, jestli sem ho neporušil a připadně by mi tekl převoďák do kliky... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Jestli sto moc narazil tak neboj časem se to vychodí !!:-D
 
 
Datum: 23. února 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draku záleží na tom jak si to moc narazil to gufero by mělo být po okraj s karterem a jestli je víc tak ložisko na klice bude o to drhnout.No to poznáš jestli jde klika ztuha..nebo ne
 
 
Datum: 23. února 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci potřebuju poradit co mám lít do fíka za olej až budu ho zajíždět ???Jakou značku jaký podle vás nejlepší?Já sem do nedávna jezdil na Still polysyntetika 1l za 150,pak jsou oleje další mogul,castrol,husqvarna,valvolin atd.Já bych asík bral ten still ale plnou syntetiku,na jaký olej jezdíte vy co máte třeba upravenýho fíka a tak prostě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u toho fechtla je jedno, s čím to budeš zajíždět. Zajíždění je stejně otázka tak maximálně 200km, tak bych to nějak neřešil a lil bych tam to, co je. samozřejmě s míň kvalitním olejem se to nebude tak dobře mazat, bude tam vznikat větší tření a mělo by se to rychleji opracovat, ale nadruhou stranu kupovat na tech pár set kilometrů jinej olej se mi zdá dost ujetý, klidně tam lij to, na co jsi zvyklý.
 
 
Datum: 23. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11211    
mustang1971: Upravený válce se nechávaj brousit s větší vůlí kvůli tepelný roztažnosti hliníkovýho pístu. Klidně to zajed na Castrol 2T,ale po cca 100km už tam per nějakou polosyntetiku
 
 
Datum: 22. února 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
vypadá to nějak složitě...asi to zajedu na friťák a bude... :-)
 
 
Datum: 22. února 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau Stando,prosimtě co myslíš tou vůlí výbrusu u upravenýho válce?Mám přečasovaný válec bez použití přídavných přepouštěcích kanálků a chtěl jsem ho zajíždět na olej Castrol 2T co si o tom myslíš?Díky
 
 
Datum: 21. února 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
s polosyntetikou nic nikdy na fichtlu nezkazíš ! jinak jak ho budeš zajíždět mužeš dát ten minerál stejně to nehoníš a dřív se ti to zajede a potom tam dávej polosyntetiku do fichtl stačí jako pokud bys tam měl nějaké upravy tak to je jiná ale pro seriový motor po zaběhu stačí polosyntetika :-D
 
 
Datum: 21. února 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Proč je Polosyntetika nesmysl? :-) Když jí odebírám ve stejné ceně jako minerál tj . 100kč/l normálně 190kč/l tak to tomu fíku dopřeju :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
při samotném procesu zabíhání motoru ani není tak důležitá kvalita a cena oleje,ale jeho kvantita! A nastavení karburátoru pro záběh! Tzn. především bohatší směs,nebát se dát o číslo větší trysku a nebo alespoň dát jehlu o dva zářezy nahoru. Pak poměr oleje pro zabíhání 1:25 ze začátku,1:30 po zbytek zabíhání. Olej pro zabíhání je dobrý minerální,nejlépe s API TC jak bylo zmíněno. Je holej nesmysl do toho rvát polo/syntetiku pro zabíhání!! Myslete hlavou! U upravenýho válce je důležitá vůle výbrusu,zbytek probíhá stejně....u točivějšího válce je možno udělat volnější výbrus,dát bohatší směs a zabíhat jen pár desítek kilometrů..... u válců typu Cestovní úprava stačí i pro záběh minerální olej s API TC
 
 
Datum: 21. února 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
já zajížděl s MOGUL TSF polosyntetika.. a pohodička :-)
 
 
Datum: 21. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jo a ten shell sx 2t jsem tady slyšel že už se nevyrábí???byla by to škoda vyborný olej za skvělé prachy
 
 
Datum: 21. února 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
bud vsx shell 2t a nebo ten valvoline
 
 
Datum: 21. února 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na záběh je nejlepší nějakej kvalitní minerál se specifikací API TC (třeba Shell Advance SX2T (ideální poměr cena/výkon, ale dneska jsou trochu problémy ho sehnat), Mogul TS (snad taky minerál), atp.), se syntetickym se válec špatně a zbytečně dlouho zabíhá... po nějakejch 1000km už si tam lej co chceš..
 
 
Datum: 21. února 2011 12:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci co říkáte na tenhle olej? http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklove-oleje/p/valvoline-competition-2t-sae-50-1-litr/ máte někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jojo díky
 
 
Datum: 17. února 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tímto olejem nic nezkazíš hodně dobrý olej
 
 
Datum: 16. února 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj blbá otázka :-) , ale kolik mam lit oleje do benálu (jakej poměr) ?? mam mogul 2T dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck &#174; futro je vyčvachtaný (dle původního majtele je klika-ojnice původní a má najeto 12 000) ale opálený neni
 
 
Datum: 17. února 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm, moje chyba, nezjišťoval sem si co je to za olej, tipoval jsem že to je něco jako M2T od Trysku s API TC, teď koukám že to je vlastně něco na úrovni převoďáku, takže obě mnou řečené hodnoty snižuju o 10..
 
 
Datum: 14. února 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Mogul 2T to je M2T od mogulu to snad víte. Tak podle mě 1:33
 
 
Datum: 14. února 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukal ses na bronzový futro?
 
 
Datum: 14. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam najeto 1:50 na bronzu 7000km a žádné známky přidření :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík moc za odpovědi..:-)
 
 
Datum: 14. února 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11164    
1:33 s bronzovym futrem,1:40 s jehlovou klecí,pod 1:40 bych zásadně nechodil! Méně než je doporučený poměr oleje s benzínem žádnej výkon nepřidá! Naopak!
 
 
Datum: 14. února 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dost blbá otázka... 1:40 s pístním čepem na bronzovym futru, 1:50 s pístem na jehlách
 
 
Datum: 14. února 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel11161    
ahoj měl bych takovej blbej dotaz, kolik se vejde mililitrů převodového oleje? hledal sem to v manuálu a nemůžu to zaboha najít:-) Kdyby se našla nějaká zpřízněná duše, která to ví a poradí byl bych zavázán:-) Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď sem se díval do návodu k obsluze a je to tam, strana 18, "asi 500 cm3 "
 
 
Datum: 14. února 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel11161    
děkuji převelice:-) jen jsem potřeboval vědět jestli stačí koupit půllitrovka oleje:-)
 
 
Datum: 13. února 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
450 ml....tak mi to zaclo vytejkat
 
 
Datum: 13. února 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nějak, mezi 400 a 500ml.. víc než půl litru to neni, nalejvej dokud olej nezačne vytejkat kontrolnim otvorem, nicméně o deci víc ničemu neuškodí, maximálně vyteče kolem ložisek řetězovýho kolečka..
 
 
Datum: 13. února 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
400ml myslim...ale to spíš hádam
 
 
Datum: 13. února 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel11161    
drobet mi z věty vypadlo: do motoru u fíka:-)
 
 
Datum: 13. února 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
Zdravím, mám na pio vidlici ze Simsona, zrovna jsem ji zkracoval a jsem u skládání. Do každé patří 34ml hydraulického oleje. Nemohu do nich nalít namísto něj převodový olej? Olej v těch tlumičích netlumí, je jen na doraz. Převodový mám doma, tak chci slyšet váš názor, jestli není potřeba kupovat hydraulický. dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: Ardno.69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kozel: :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
myslíš těch osm kobyl, co máš na samolepce na nádrži? :-DDD
 
 
Datum: 07. února 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: ardo.69      IP: uživatel9335    
no musim ho zamknout řetězem ..... tech 8 kobyl pod nádrží musim nak zajististit, co kdyby se ty kobyli splašily..... :-D:-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
nazdar Ardno.666 :-D , už je to připravený možná se do toho dneska dám :-) dík, ať ti jezdí a hlavně si ho přikurtuj řetězem, víš, jak to mohlo dopadnout.... :-)
 
 
Datum: 07. února 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
kozel : dej tam tu hydrauliku jak jsem ti dneska dal , nalej do každýho tlumiče 40ml oleje a už konečně jezdi :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
přední blatník prozatím nemám namontovaný, ale mám připravené úchyty z simsona. ANo, mám tam komplet vidli ze sifona.
 
 
Datum: 06. února 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Převodák tam nelej je hustý a v tlumičích nemá co dělat.Dej tam hydrauliku nebo olej do servořízení popř do automatických převodovek. Jak jsi připevnil přední blatník ?? Dal jsi tlumiče i s vydlou ?
 
 
Datum: 06. února 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: kubas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec prosim kolik mam dat oleje do přednich vydlic jawa 350-639. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
200ml motoráku do každýho ramene...
 
 
Datum: 05. února 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chtěl jsem se zeptat jak jsou na tom s poruchovostí čz 175/477 oil master.Pokud s tím máte nějaké zkušenosti tak ocením komentář.Moc děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdar hoši, vím že tady se bavíte jen o 2T... Doufám, že tedy přežijete můj dotaz. Jak je to s mícháním olejů u 4T motorek? http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1579 http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1034 např. v motoru mi zbyde cca 0,3l toho 10W-40, vadilo by hodně, kdybych do něj nalil ten 10W-50? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud vím, tak u aut při ohlášení nedostatku oleje v olejové vaně stačí dolít olej (stejný typ s viskozitou) a jezdí se dál. Nemusí být předchozí výměna oleje. Kdybych tedy dolil olej stejné viskozity, stejného výrobce atd. protože ho mám v motoru málo, nemělo by to podle mě tolik vadit ne? (olej není starý, jen dochází vlivem velkého množství ujetých km)
 
 
Datum: 03. února 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
A proč by ti tam mělo zbejt tolik oleje když před vypuštěním motor pořádně ohřeješ .Jinak po vypuštění a dokonalém vykapání tam nalej co chceš,někdo to ještě vyplachuje ale to je věc názoru.Ale míchání starého a nového oleje a nebo míchat oleje s různou viskozitou -NE
 
 
Datum: 03. února 2011 19:28
 
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.05.2025 21:56:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu