česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s mogulem TSF jak jste sním spokojení a tak díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám delaera co prodává oleje,beru to bez papíru :-)
 
 
Datum: 19. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Já ho beru přímo z mogulu stáčenej :-) za 109 litr... a třeba na LUKOILU stoji 125 pullitr :-D
 
 
Datum: 19. října 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a to ho za tuhle cenu koupíš litr v maloobchodní prodejně? pochybuju, kde prosim tě? na benzínkách stojí půllitrová flaštička skoro stovku..
 
 
Datum: 19. října 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drahej olej? Já ho kupuju za 100kč / litr
 
 
Datum: 19. října 2010 6:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
do seriovýho fichtla podle mě zbytečně drahej olej, rozhodně tomu neuškodí ale bohatě stačí jakejkoli minerál se specifikací API TC do 100Kč/litr
 
 
Datum: 18. října 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja na nej jezdim a nemam problemy
 
 
Datum: 18. října 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
Do Jawy zkušenosti dobrý, jen je skoro zbytečně drahej na to co umí. Záleží za kolik ho seženeš
 
 
Datum: 18. října 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Čmelda      E-mail:      IP: uživatel8958    
Zdravím, mohl by mi někdo poradit jaký olej a v jakém poměru se přidáva do benzínu na MZ ETZ 150?,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
V manualu k MZ bylo 1:50...
 
 
Datum: 18. října 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
já dávam polosyntetiku 1:50
 
 
Datum: 18. října 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím můžete mi dopuručit nějaký dobrý olej na Mustanga ?Něco kvalitnějšího než M2T a at to není drahé , cena/kvalita , Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja liju stihl
 
 
Datum: 17. října 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Mogul TSF je dobrý nebo Castrol garden 2T
 
 
Datum: 16. října 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
ja liju do 350 C2t jede lip nez z m2t a litr stoji 90kč
 
 
Datum: 16. října 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
jj jak rikali Mogul 2T , Mogul TSF ja leju ten Mogul TSF a jezdi dobre
 
 
Datum: 16. října 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ja mazu Mogul T2 :-) je to kvalitnejsi nez M2T a 0.5 litru stoji cca 70 Kc
 
 
Datum: 16. října 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motul Motomix 100 2T, Shell advance sx 2T, Mogul TSF
 
 
Datum: 16. října 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: ONDRA      IP: uživatel9706    
zdarec našel jsem doma flašku je na ní Mogul ISO VG 15 myslíte že bych to mohl nalejt do tlumičů?sory za blbou otázku nebo jestli to je olej na nic tak napište vyhodit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1603 trvalo to 30sekund zjistit co je to za olej, nehlede na to že je to na flašce napsaný
 
 
Datum: 16. října 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: mihjk      IP: uživatel5617    
strasně me to huli i když tam nenaleju olej co mam delat. olej pres kliku neteče -vše pretesnené odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
teče ti to přes kliku nebo máš zasratý výfuk
 
 
Datum: 14. října 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Dava      IP: uživatel10533    
Zdravím,prosím vás.Jakej je lepší olej. Mogul TSF nebo Shell Advance SX2 ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: cheguevara ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Denzileck myslis ze shell TSF (2t polosyntika) 1l za 250 neni moc levna cena :-D Ale ja jsem snim spokojenej
 
 
Datum: 16. října 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jáá používám TSF.. beru ho přímo z mogulu slévanej za 109kc litr... jinak na benzíně 0,5l 90kč :-) a spokojenost :-)
 
 
Datum: 13. října 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: no on uz taky podrazil ja hlasuju pro Advance SX, protoze s nim mam zkusenosti a mazal dobre jal jsem na nej cestu Liberec - Mlada Boleslav rychlost 120 az 130km/h (s 16z koleckem to je i na 350 vysoka cestovni rychlost) a ani priznak nejakyho zlenioveni motoru. Sel v pohode. S TSF v polosyntetice nemam zkusenost jenom s mineralem a ten taky nebyl uplne zlej, ale osobne bych sel asi do toho Advance SX
 
 
Datum: 13. října 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale na polosyntetiku podezřele nízká cena...
 
 
Datum: 13. října 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já hlasuju pro TSF, pokud se nepletu tak teď je to vyráběné jako polosyntetika...
 
 
Datum: 13. října 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Shell Advance SX2
 
 
Datum: 13. října 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
nazdar potřebuju poradit zadní tlumiče na 175 kejvačce mi jdou bez oleje potřebuji tam nalít olej stačil by 10W-40 a nevíte prosím kolik by ho tam mělo být?a to samý na 250 kejvačce je to samí jak na 175? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
moc dík
 
 
Datum: 14. října 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A použij tlumičák PARAMo TL15 jak tu radí ostatní nebo já mám v předních tlumičích nějaký hydraulický olej MOGUL a funguje to parádně,s motorovým olejem 10W-40 to bude hrozně zatuhlý a čím větší zima tím budou ty tlumiče zatuhlejší a nebude to tlumit absolutně!
 
 
Datum: 13. října 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pavel: 50ml do jednoho zadního tlumiče,50ml do druhého a asi 150ml do KAŽDÉHO ramene vidlice!!!!
 
 
Datum: 13. října 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
50 ml ale v obouch tlumičích ne?a v předních je těch 150ml?jinak děkuju
 
 
Datum: 13. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel10534    
v zadních tlumičích je 50 ml tlumičového oleje TL 15, trerý má každá"mototechna"
 
 
Datum: 13. října 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
tam píšou v předních 150ccm a v zadních 50 ccm tak jsem myslel že je to 50 ml a 150 ml jenže to tak není tak jstli to někdo víte tak prosím napište kolik a čeho prosím
 
 
Datum: 13. října 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že v příručce se to píše, co třeba si jí najít?....
 
 
Datum: 13. října 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
a ještě jestli byste mi prosím napsali kolik má být toho oleje v předních tlumičích na 175 a 250 moc dík
 
 
Datum: 13. října 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s olejem motul 510 díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super oil
 
 
Datum: 11. října 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden z nejlepších olejů, nic lepšího už nemá cenu dávat
 
 
Datum: 11. října 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
Zdarec chlapi potřebuju poradit nějakej dobrej olej(do benzínu) do 250/353, mustanga a do staďáka nebo jestli je lepší minerál jak polosyntetika nebo plnásyntetika děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
celé spektrum strojů co jsi vyjmenoval točí do 7000 otáček,takže bych se nebál nejakýho lepšího minerálního oleje,dám jen pár příkladů: Cinol 2TC,Motul 100 Motomix,Stihl,Husqarna,Castrol 2T(či garden),Shell Advace SX atd....je toho plnej trh...na každý benzince dneska koupíš 2-taktní oleje od M2T po plnej ester do točivejch 2T silnic...
 
 
Datum: 11. října 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: jawa 555      IP: uživatel10519    
čus vadí když do jawy 555 dam tenhle olej MOTUL 710 2T jezdim na něj s kroskou, takže nevim jestli ho neni škoda do fichtla a kdyžtak v jakém poměru ho mam dávat? díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Motul 710 leju do motoru co točí 8500,do seriovky Motul Motomix 100 2T minerál a paráda....
 
 
Datum: 11. října 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi tak... jezdil jsem ho na vostrý dváce... do pincka bys ho musel ředit max 1:40 a stejně by pro něj byl možná lepší kvalitní minerál než ta fullsyntetik :-)
 
 
Datum: 10. října 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Ich      IP: uživatel10517    
Není to náhodou plná syntetika? Na to jezdí kámoš na mašině 2T co mu točí 13tis...Takže úplně zbytečný to lít do fichtla. :-)
 
 
Datum: 10. října 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: lolec      IP: uživatel8591    
borec chlap z takového vraku zrobit toto http://www.youtube.com/watch?v=R8HnkHIdSSE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
má tam ještě jedno video s našlaplym motorem a má tam nějakej bezkontak, ale jinak to má pěkný kluk jeden finskej. Asi ví co sou to kvalitní stroje.
 
 
Datum: 15. října 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a franky chci videt jak bys to udelal ty kdyz rikaš no a?
 
 
Datum: 14. října 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jn pekne to udelal :-)
 
 
Datum: 14. října 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To muselo stát peněz a času... ty chromované části atd.. ale má to fakt hezký..
 
 
Datum: 06. října 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel3522    
Ahoj jaky je rozdil mezi minerálními,polosyntetickymi a syntetickymi oleji? ktery je do fichtla lepsi? a jeste se chci zeptat jestli je lepsi dat do prevodovky olej PP90 nebo PP80 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: ala      IP: uživatel10507    
Hale do převodovky nalej co chces tam je to jedno a jestli chces aby sel fichtl richlejc do otacek tak tam lej plnou sintetyku ale jestli si tam lil m2t cos je nejhorši olej co muže bejt tak musis sundat hlavu a valec a odrbat carbon.
 
 
Datum: 08. října 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakože takovou péči bych o to neměl nalil bych tam první převodovej olej kterej bych našel...........
 
 
Datum: 08. října 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to je takovej problém to dekarbonizovat?
 
 
Datum: 06. října 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
ale do fichtla bych plnou sintetiku nelil uplně stačí ten mineral jinak polosintetika a sintetika ti rozpouští usazenej karbon
 
 
Datum: 06. října 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Podívej se nejlépe na oleje.cz tam najdeš potřebné informace.
 
 
Datum: 05. října 2010 23:47
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V origo návodu na obsluhu je napsána PP 80 ,ale když dáš 90tku nic se nestane:-)...Jinak minerál olej je obyčejný olej co se získáva z ropy není upravovaný ,polosyntetika je minerál ve kterém jsou přidány aditiva (jak to říct prostě zlepšováky co dělají kvalitnější olej) a plná syntetika to už máš celé nějak upravené je prostě nej olej no.
 
 
Datum: 05. října 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš serióvku tak dej minerální(např Shell Advance sx) pokud upravenýho tak polosintetiku (Motul 510), olej do převodovky dávám PP80
 
 
Datum: 05. října 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: fikman      IP: uživatel3522    
Cus draci....vím že to tu byla mnohokrát a proto se taky omlouvam ale potrebuji doporuceni na nejaky kvalitni olej do benzinu...mazu totiz M2T a s tim se uz bojim jezdit...muzete mi doporucit nejaky kvalitni olej 100Kc/1L ?nebo treba i neco mirne drazsiho...díky a jeste se chci zeptat jestli je dobrý olej do převodovky Mogul PP90? hledam nejaky převodový olej ktery by mi zajistil dlouho zivotnost motoru :-) nebo mi muzete doporucit nejaky jiny olej ktery by stal kolem 150Kc/1L ?.....díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
M2T ftw....na 50 s ním jezdím přes 6 let a zatím problém...do 350 liju Motul 510 nebo TSFko
 
 
Datum: 04. října 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10481    
omýlá se to tu každej druhej den, pohledej ve starších příspěvkách..
 
 
Datum: 04. října 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: golius      IP: uživatel10479    
Když přidš do M2T Mataltec tak se nemáš čeho bát :-)
 
 
Datum: 03. října 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: joska      IP: uživatel10478    
do benzínu leju do jawky i čízy mogul TS je o trídu vejš nez m2t (api TC) litr stojí 90 až 120 kč podle toho kde ho kupuješ.
 
 
Datum: 03. října 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-mazani-dvoudobeho-motoru-m2t-mineralni-polosynteticky-synteticky-olej-mogul-tsf-misici-pomer.html
 
 
Datum: 03. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: NoName      IP: uživatel1157    
Zdar draci, potreboval bych vedet ktery olej by byl lepsi jestli Castrol 2T ci Shell Advance (vsx) ci (sx2) (hodil by se aj pomer mazani), kdyztak duvod, jeste nemam jasno mezi syntetikou a polosyntetykou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a docela dobrý je mazat podle doporučení výrobce motoru, a ne podle toho co je napsaný na flašce:-)
 
 
Datum: 03. října 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na mazání pionýra a podobných československých motocyklů je dobrej jakejkoliv z výše jmenovaných, jinak podle mého názoru má nejlepší poměr cena/výkon právě minerál Shell Advance SX 2T (105Kc/litr), dobrej je i ten polosyntetickej VSX, ale ten už je dost drahej (přes 200Kc/litr) a já v něm velkej rozdíl od SX neviděl.. s kastrolem zkušenosti nemam..
 
 
Datum: 03. října 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      E-mail:      IP: uživatel7314    
Zdar draci, chčije mi olej pod strartpákou a vždycky to mám až na zadnim kole.Dřív jen kapalo, to jsem neřešil, ale teď vyloženě chčije a nemám na to, abych každej den dolejval olej. Můj dotaz zní: Který gufero mám vyměnit a co to obnáší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 8:01
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná je tam O kroužek 16/20 ale musel bys to půlit. mám několik motorů bez jakýhokoliv těsnění kolem startovačky a netečou. asi tam máš toho oleje moc. všechno vypust a nalej tam 0,45l oleje a nepoteče to. ty ho tam musíš mít určitě alespon 0,75 litru
 
 
Datum: 03. října 2010 8:01
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mužu dát do pionýra po g.o. M6A? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: fila      IP: uživatel5365    
On táta to vozí v 10l kanistru za pár korun. Ale hlavně že to maže :-) Zajížděl sem to před 3 rokama.
 
 
Datum: 28. září 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne ja si myslim M6A a 1:40 a zajizdet, a pak motor bude chodit jak z praku :-) neboj se toho
 
 
Datum: 28. září 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ja mam motor po GO a zabihal Super HP2. taky bych ti radil neco takoveho protoze je to nekarbonizujici olej. kdybys tam dal M2T a pak Super HP2 tak ti to začne rozpouštět ten karbon ve valci a začne to dělat bordel.
 
 
Datum: 28. září 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
By sem se moc nedivil že to máš tak rychle zajetý,taky to celkem brutálně zrychluje opotřebení,takže to bude daleko rychlejc potřebovat výbrus...No nevyplatilo by se připlatit aspon 50 Kč?
 
 
Datum: 28. září 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: fila      IP: uživatel5365    
No tak asi 2 nádrže sem to šetřil docela dost, ale pak už dostával dost na prdel.
 
 
Datum: 28. září 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fila:Cožeee? Ty si zajížděl s M6A 1:40???? To klobouk dolů, to si ho musel při záběhu hodně šetřit. S novějšma olejema se musí zajíždět aspoň 1:33. S M6A bych zajížděl tak 1:20 a po záběhu 1:25.
 
 
Datum: 28. září 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: fila      IP: uživatel5365    
No já zajížděl motor na 555 tím olejen M6A 1:40, a motor tedka táhne jak drak měl sem tam 15ti zubový sekundární kolečko a nepoznal sem rozdíl oproti 13z. A to jezdim louky, a polňačky.
 
 
Datum: 28. září 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
já sem na zajetí použil valvoline.. m2T bych si netroufl :-D ale jinak kdžy není co po ruce tak tam naleju to m2t.. ( se zajetým motorem samozřejmě)
 
 
Datum: 28. září 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
Tak toto je masaker :-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. září 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Nalej tam aspon to M2T, to je sapon olej pro 2-takty... NA nekterych vecech se setrit nevyplati.
 
 
Datum: 28. září 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli svého pionýra vyloženě nesnášíš tak to tam nalej.
 
 
Datum: 27. září 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já asi nemam co dodat :-D :-D :-D kdyby se zeptal před 50 lety tak neřeknu, ale tohle je moc....
 
 
Datum: 27. září 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel692    
tak na zajeti je to dobrej olej.
 
 
Datum: 27. září 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vybrus a vše kolem toho,klika,ložiska,gufera a kolečka v přebodovce,vidlička a prožinky v automatu
 
 
Datum: 27. září 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to bylo za GO kdyz tam chces lét M6A? si jen vymenil gufera, ne? :-D
 
 
Datum: 27. září 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo muzes, dej bud M6A nebo M6AD , to je v celku jedno,
 
 
Datum: 27. září 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čáfo Hale Mám Dva Dotazy :-) Chci se zeptat když dávám nový gufera do motoru tak sem slyšel že se mají mazat, (prosím poraďte mi kde?) a jakým olejem tím co mám v převodovce ? a Druhý Dotaz Když dávám píst tak jak je tam na pístu ta šipka tak ta má směřovat dolu k výfuku žejo ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufero bi pri prvom štarte mohlo zhoret ked tam nedáš trocha oleja to je jedno akého ono sa už bude domazávat same zmesov benzínu z olejom jedná sa len o ten prvý štart
 
 
Datum: 27. září 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Ano šipka má směřovat dolů k výfuku.
 
 
Datum: 27. září 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Mázni ho na vnitřním průměru ,třeba olejem co dáváš do benzínu. Je to proto ,abys nepoškodil břit na guferu ,až budeš nasazovat hřídel.
 
 
Datum: 27. září 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZdravímProsím Vás budu dělat GO mustanga.A chci se zeptat.mažu Shell Advance SX2 v poměru 1:33 , převodový olej jsem používal Cinol PP90.A chci se zeptat jestli mám měnit třeba ten Shell ,ale jsem s ním spokojený.neškodí to motoru?Chci pro svůj motor to nejlepší.Tak jestli můžu Shell nechat..? Ale ten převodový Cinol bych asi změnil , protože se mi to zdá jako hodně levná sračka.Tak se chci zeptat co by jste mi doporučilli za převodový olej..?Já vím že se ptám trochu brzo když jsem ještě ani nezačal.ale tak chcii už mít vše řipravené a nakupené...díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Já používám převodový olej Mogul...
 
 
Datum: 27. září 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ten sheel je mineral ale je dobrej motoru neškodí a karbonizuje málo a dobře maže takže sheel bych nechal a do převodovky já použivám paramo gyrol 1 litr stojí nák 90 kč a nemužu si stěžovat
 
 
Datum: 27. září 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
zdar co si myslite o oleji mogul 2t co maj na bnezinkach pul litr za 65kč? ted sem ho koupil protoze je za doboru cenu a daval sem ho do parizka asi 3 roky a v poho a kolik je nejlepsi michat 1:33?? ted micham 1:40 ale 1:33 je asi lepsi ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jestly muzu tak ja se ridim heslem : nejsem tak bohatej abych si kupoval levne veci... zapremyslej nad timto treba ti to dojde co jsem tim chtel rici....
 
 
Datum: 27. září 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
za tu cenu koupis daleko lepsi oleje
 
 
Datum: 27. září 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že je docela drahej...za stejnou cenu můžeš koupit lepší oleje, přecijen v kategorii 130kč/l už je toho víc...
 
 
Datum: 26. září 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus sory že se o5 ptám ale nechci zadřít.. na oleju je napsaný že se má mazat poměr 1:50.. nezadřu s tím fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
U seriovky bych pod 1:40 nešel!!! Ani s jehlovou klecí! U upravenýho RS motoru je pro mě strop 1:33,pak už se to moc hřeje....nejlíp to jezdilo na 1:25 a nevšim sem si že by to kouřilo nejak víc ani za studena....1:50 se mažou babety a simsony...zvláštní...možná že maj větší plochu žeber,tak se mužou víc hřát....
 
 
Datum: 27. září 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ked naposledy som rozhodol pri pomere 1:50 po 400km zadreli loziská pri klukovke! a zacali capy klukovky otácat v loziskách,od tejto dobe aj ked uz pouzivam omnoho kvalitnejsi olej mazem v pomere 1:33,ani nekouri ani nejede spatne ani neopotrebuje
 
 
Datum: 26. září 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10268    
shrek- ja taky
 
 
Datum: 26. září 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mažu 1:50 už dva roky,poslední rok i závodně,žádný problémy nemám....
 
 
Datum: 26. září 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
díky za rady :-D webster: aha no :-) :-D
 
 
Datum: 26. září 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ však takhle sem to myslel...válec by těch 1:100 snesl...ale už by to moc nemazalo ložisdka...to samý s 1:50
 
 
Datum: 26. září 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dachl: právě naopak, válec by zvládnul skoro 1:100, ložiska už míň, ale 1:50 taky v klidu, problém je právě v tom bronzovym futru, který už se přes 1:40 nemaže tak jak by mělo..
 
 
Datum: 26. září 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten první smajlík tam neměl bejt
 
 
Datum: 26. září 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz:-Do Babetty patří 1:50 mazat jí 1:30 je zbytečnost(neni pokud mažeš M6A :-D )
 
 
Datum: 26. září 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50 bych si netroufl..válec, a futro to namaže...ale ještě ložiska se musej mazat..pokud chceš aby ti motor dlouho vydržel tak 1:40 ničemu neuškodí.
 
 
Datum: 26. září 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha díky za rady.. vzpomínám si, že sem jednu dobu dával do babetty poměr 1:50 se stihlem, teď sem se rozhodl že budu mazat teda 1:30.. ještě jednou díky za rady :-)
 
 
Datum: 26. září 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to co je na oleji neni směrodatný, jde o to jakej máš stroj. Pokud máš píst na jehlách, pak si těch 1:50 můžeš dovolit, pokud tam máš bronzový futro, tak řeď maximálně 1:40, jinak je docela velká pravděpodobnost, že ho zadřeš..
 
 
Datum: 26. září 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
fichtl ma bronzovefutro take 1.33 nebo 1.40 a bude se rychleji opotrebovavat
 
 
Datum: 26. září 2010 13:21
 
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.05.2025 21:52:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu