|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s mogulem TSF jak jste sním spokojení a tak díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 20:24
 mám delaera co prodává oleje,beru to bez papíru
Datum: 19. října 2010 20:24
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já ho beru přímo z mogulu stáčenej  za 109 litr... a třeba na LUKOILU stoji 125 pullitr
Datum: 19. října 2010 15:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a to ho za tuhle cenu koupíš litr v maloobchodní prodejně? pochybuju, kde prosim tě? na benzínkách stojí půllitrová flaštička skoro stovku..
Datum: 19. října 2010 12:28
 Drahej olej? Já ho kupuju za 100kč / litr
Datum: 19. října 2010 6:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 do seriovýho fichtla podle mě zbytečně drahej olej, rozhodně tomu neuškodí ale bohatě stačí jakejkoli minerál se specifikací API TC do 100Kč/litr
Datum: 18. října 2010 20:08
 ja na nej jezdim a nemam problemy
Datum: 18. října 2010 18:29
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 Do Jawy zkušenosti dobrý, jen je skoro zbytečně drahej na to co umí. Záleží za kolik ho seženeš
Datum: 18. října 2010 17:21
 Zdravím, mohl by mi někdo poradit jaký olej a v jakém poměru se přidáva do benzínu na MZ ETZ 150?,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:08
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 V manualu k MZ bylo 1:50...
Datum: 18. října 2010 19:08
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 já dávam polosyntetiku 1:50
Datum: 18. října 2010 17:29
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím můžete mi dopuručit nějaký dobrý olej na Mustanga ?Něco kvalitnějšího než M2T a at to není drahé , cena/kvalita , Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 12:05
 ja liju stihl
Datum: 17. října 2010 12:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Mogul TSF je dobrý nebo Castrol garden 2T
Datum: 16. října 2010 21:16
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 ja liju do 350 C2t jede lip nez z m2t a litr stoji 90kč
Datum: 16. října 2010 20:00
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 jj jak rikali Mogul 2T , Mogul TSF ja leju ten Mogul TSF a jezdi dobre
Datum: 16. října 2010 19:19
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ja mazu Mogul T2  je to kvalitnejsi nez M2T a 0.5 litru stoji cca 70 Kc
Datum: 16. října 2010 17:55
 Motul Motomix 100 2T, Shell advance sx 2T, Mogul TSF
Datum: 16. října 2010 15:28
Jméno: ONDRA
IP: uživatel9706
 zdarec našel jsem doma flašku je na ní Mogul ISO VG 15 myslíte že bych to mohl nalejt do tlumičů?sory za blbou otázku nebo jestli to je olej na nic tak napište vyhodit
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 14:34
 http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1603 trvalo to 30sekund zjistit co je to za olej, nehlede na to že je to na flašce napsaný
Datum: 16. října 2010 14:34
Jméno: mihjk
IP: uživatel5617
 strasně me to huli i když tam nenaleju olej co mam delat. olej pres kliku neteče -vše pretesnené
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 21:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 teče ti to přes kliku nebo máš zasratý výfuk
Datum: 14. října 2010 21:24
Jméno: Dava
IP: uživatel10533
 Zdravím,prosím vás.Jakej je lepší olej. Mogul TSF nebo Shell Advance SX2 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 10:54
 Denzileck myslis ze shell TSF (2t polosyntika) 1l za 250 neni moc levna cena  Ale ja jsem snim spokojenej
Datum: 16. října 2010 10:54
 Jáá používám TSF.. beru ho přímo z mogulu slévanej za 109kc litr... jinak na benzíně 0,5l 90kč  a spokojenost
Datum: 13. října 2010 21:12
 denzileck: no on uz taky podrazil ja hlasuju pro Advance SX, protoze s nim mam zkusenosti a mazal dobre jal jsem na nej cestu Liberec - Mlada Boleslav rychlost 120 az 130km/h (s 16z koleckem to je i na 350 vysoka cestovni rychlost) a ani priznak nejakyho zlenioveni motoru. Sel v pohode. S TSF v polosyntetice nemam zkusenost jenom s mineralem a ten taky nebyl uplne zlej, ale osobne bych sel asi do toho Advance SX
Datum: 13. října 2010 20:57
 Ale na polosyntetiku podezřele nízká cena...
Datum: 13. října 2010 19:46
 Já hlasuju pro TSF, pokud se nepletu tak teď je to vyráběné jako polosyntetika...
Datum: 13. října 2010 19:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Shell Advance SX2
Datum: 13. října 2010 19:28
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 nazdar potřebuju poradit zadní tlumiče na 175 kejvačce mi jdou bez oleje potřebuji tam nalít olej stačil by 10W-40 a nevíte prosím kolik by ho tam mělo být?a to samý na 250 kejvačce je to samí jak na 175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 12:26
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 moc dík
Datum: 14. října 2010 12:26
 A použij tlumičák PARAMo TL15 jak tu radí ostatní nebo já mám v předních tlumičích nějaký hydraulický olej MOGUL a funguje to parádně,s motorovým olejem 10W-40 to bude hrozně zatuhlý a čím větší zima tím budou ty tlumiče zatuhlejší a nebude to tlumit absolutně!
Datum: 13. října 2010 23:02
 pavel: 50ml do jednoho zadního tlumiče,50ml do druhého a asi 150ml do KAŽDÉHO ramene vidlice!!!!
Datum: 13. října 2010 23:01
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 50 ml ale v obouch tlumičích ne?a v předních je těch 150ml?jinak děkuju
Datum: 13. října 2010 20:37
Jméno: Mirek
IP: uživatel10534
 v zadních tlumičích je 50 ml tlumičového oleje TL 15, trerý má každá"mototechna"
Datum: 13. října 2010 20:09
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 tam píšou v předních 150ccm a v zadních 50 ccm tak jsem myslel že je to 50 ml a 150 ml jenže to tak není tak jstli to někdo víte tak prosím napište kolik a čeho prosím
Datum: 13. října 2010 19:03
 Myslim že v příručce se to píše, co třeba si jí najít?....
Datum: 13. října 2010 18:53
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 a ještě jestli byste mi prosím napsali kolik má být toho oleje v předních tlumičích na 175 a 250 moc dík
Datum: 13. října 2010 18:25
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s olejem motul 510 díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 21:19
 Super oil
Datum: 11. října 2010 21:19
 Jeden z nejlepších olejů, nic lepšího už nemá cenu dávat
Datum: 11. října 2010 19:05
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Zdarec chlapi potřebuju poradit nějakej dobrej olej(do benzínu) do 250/353, mustanga a do staďáka nebo jestli je lepší minerál jak polosyntetika nebo plnásyntetika děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 celé spektrum strojů co jsi vyjmenoval točí do 7000 otáček,takže bych se nebál nejakýho lepšího minerálního oleje,dám jen pár příkladů: Cinol 2TC,Motul 100 Motomix,Stihl,Husqarna,Castrol 2T(či garden),Shell Advace SX atd....je toho plnej trh...na každý benzince dneska koupíš 2-taktní oleje od M2T po plnej ester do točivejch 2T silnic...
Datum: 11. října 2010 15:45
Jméno: jawa 555
IP: uživatel10519
 čus vadí když do jawy 555 dam tenhle olej MOTUL 710 2T jezdim na něj s kroskou, takže nevim jestli ho neni škoda do fichtla a kdyžtak v jakém poměru ho mam dávat? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Motul 710 leju do motoru co točí 8500,do seriovky Motul Motomix 100 2T minerál a paráda....
Datum: 11. října 2010 15:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak... jezdil jsem ho na vostrý dváce... do pincka bys ho musel ředit max 1:40 a stejně by pro něj byl možná lepší kvalitní minerál než ta fullsyntetik
Datum: 10. října 2010 19:01
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 Není to náhodou plná syntetika? Na to jezdí kámoš na mašině 2T co mu točí 13tis...Takže úplně zbytečný to lít do fichtla.
Datum: 10. října 2010 18:50
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 15. října 2010 10:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 má tam ještě jedno video s našlaplym motorem a má tam nějakej bezkontak, ale jinak to má pěkný kluk jeden finskej. Asi ví co sou to kvalitní stroje.
Datum: 15. října 2010 10:30
 a franky chci videt jak bys to udelal ty kdyz rikaš no a?
Datum: 14. října 2010 22:26
 jn pekne to udelal
Datum: 14. října 2010 22:25
 To muselo stát peněz a času... ty chromované části atd.. ale má to fakt hezký..
Datum: 06. října 2010 15:51
Jméno: Mustaf
IP: uživatel3522
 Ahoj jaky je rozdil mezi minerálními,polosyntetickymi a syntetickymi oleji? ktery je do fichtla lepsi? a jeste se chci zeptat jestli je lepsi dat do prevodovky olej PP90 nebo PP80 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 23:12
Jméno: ala
IP: uživatel10507
 Hale do převodovky nalej co chces tam je to jedno a jestli chces aby sel fichtl richlejc do otacek tak tam lej plnou sintetyku ale jestli si tam lil m2t cos je nejhorši olej co muže bejt tak musis sundat hlavu a valec a odrbat carbon.
Datum: 08. října 2010 23:12
 jakože takovou péči bych o to neměl nalil bych tam první převodovej olej kterej bych našel...........
Datum: 08. října 2010 21:26
 A to je takovej problém to dekarbonizovat?
Datum: 06. října 2010 19:19
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 ale do fichtla bych plnou sintetiku nelil uplně stačí ten mineral jinak polosintetika a sintetika ti rozpouští usazenej karbon
Datum: 06. října 2010 12:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Podívej se nejlépe na oleje.cz tam najdeš potřebné informace.
Datum: 05. října 2010 23:47
 V origo návodu na obsluhu je napsána PP 80 ,ale když dáš 90tku nic se nestane  ...Jinak minerál olej je obyčejný olej co se získáva z ropy není upravovaný ,polosyntetika je minerál ve kterém jsou přidány aditiva (jak to říct prostě zlepšováky co dělají kvalitnější olej) a plná syntetika to už máš celé nějak upravené je prostě nej olej no.
Datum: 05. října 2010 22:57
 Jestli máš serióvku tak dej minerální(např Shell Advance sx) pokud upravenýho tak polosintetiku (Motul 510), olej do převodovky dávám PP80
Datum: 05. října 2010 20:18
Jméno: fikman
IP: uživatel3522
 Cus draci....vím že to tu byla mnohokrát a proto se taky omlouvam ale potrebuji doporuceni na nejaky kvalitni olej do benzinu...mazu totiz M2T a s tim se uz bojim jezdit...muzete mi doporucit nejaky kvalitni olej 100Kc/1L ?nebo treba i neco mirne drazsiho...díky a jeste se chci zeptat jestli je dobrý olej do převodovky Mogul PP90? hledam nejaky převodový olej ktery by mi zajistil dlouho zivotnost motoru  nebo mi muzete doporucit nejaky jiny olej ktery by stal kolem 150Kc/1L ?.....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 13:23
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 M2T ftw....na 50 s ním jezdím přes 6 let a zatím problém...do 350 liju Motul 510 nebo TSFko
Datum: 04. října 2010 13:23
Jméno: hh
IP: uživatel10481
 omýlá se to tu každej druhej den, pohledej ve starších příspěvkách..
Datum: 04. října 2010 12:34
Jméno: golius
IP: uživatel10479
 Když přidš do M2T Mataltec tak se nemáš čeho bát
Datum: 03. října 2010 22:59
Jméno: joska
IP: uživatel10478
 do benzínu leju do jawky i čízy mogul TS je o trídu vejš nez m2t (api TC) litr stojí 90 až 120 kč podle toho kde ho kupuješ.
Datum: 03. října 2010 20:38
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-mazani-dvoudobeho-motoru-m2t-mineralni-polosynteticky-synteticky-olej-mogul-tsf-misici-pomer.html
Datum: 03. října 2010 20:37
Jméno: NoName
IP: uživatel1157
 Zdar draci, potreboval bych vedet ktery olej by byl lepsi jestli Castrol 2T ci Shell Advance (vsx) ci (sx2) (hodil by se aj pomer mazani), kdyztak duvod, jeste nemam jasno mezi syntetikou a polosyntetykou
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 15:52
 a docela dobrý je mazat podle doporučení výrobce motoru, a ne podle toho co je napsaný na flašce
Datum: 03. října 2010 15:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na mazání pionýra a podobných československých motocyklů je dobrej jakejkoliv z výše jmenovaných, jinak podle mého názoru má nejlepší poměr cena/výkon právě minerál Shell Advance SX 2T (105Kc/litr), dobrej je i ten polosyntetickej VSX, ale ten už je dost drahej (přes 200Kc/litr) a já v něm velkej rozdíl od SX neviděl.. s kastrolem zkušenosti nemam..
Datum: 03. října 2010 13:39
 Zdar draci, chčije mi olej pod strartpákou a vždycky to mám až na zadnim kole.Dřív jen kapalo, to jsem neřešil, ale teď vyloženě chčije a nemám na to, abych každej den dolejval olej. Můj dotaz zní: Který gufero mám vyměnit a co to obnáší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 8:01
 možná je tam O kroužek 16/20 ale musel bys to půlit. mám několik motorů bez jakýhokoliv těsnění kolem startovačky a netečou. asi tam máš toho oleje moc. všechno vypust a nalej tam 0,45l oleje a nepoteče to. ty ho tam musíš mít určitě alespon 0,75 litru
Datum: 03. října 2010 8:01
 zdar mužu dát do pionýra po g.o. M6A?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 19:28
Jméno: fila
IP: uživatel5365
 On táta to vozí v 10l kanistru za pár korun. Ale hlavně že to maže  Zajížděl sem to před 3 rokama.
Datum: 28. září 2010 19:28
 presne ja si myslim M6A a 1:40 a zajizdet, a pak motor bude chodit jak z praku  neboj se toho
Datum: 28. září 2010 17:34
 To ja mam motor po GO a zabihal Super HP2. taky bych ti radil neco takoveho protoze je to nekarbonizujici olej. kdybys tam dal M2T a pak Super HP2 tak ti to začne rozpouštět ten karbon ve valci a začne to dělat bordel.
Datum: 28. září 2010 16:21
 By sem se moc nedivil že to máš tak rychle zajetý,taky to celkem brutálně zrychluje opotřebení,takže to bude daleko rychlejc potřebovat výbrus...No nevyplatilo by se připlatit aspon 50 Kč?
Datum: 28. září 2010 15:10
Jméno: fila
IP: uživatel5365
 No tak asi 2 nádrže sem to šetřil docela dost, ale pak už dostával dost na prdel.
Datum: 28. září 2010 14:25
 fila:Cožeee? Ty si zajížděl s M6A 1:40???? To klobouk dolů, to si ho musel při záběhu hodně šetřit. S novějšma olejema se musí zajíždět aspoň 1:33. S M6A bych zajížděl tak 1:20 a po záběhu 1:25.
Datum: 28. září 2010 13:40
Jméno: fila
IP: uživatel5365
 No já zajížděl motor na 555 tím olejen M6A 1:40, a motor tedka táhne jak drak měl sem tam 15ti zubový sekundární kolečko a nepoznal sem rozdíl oproti 13z. A to jezdim louky, a polňačky.
Datum: 28. září 2010 11:34
 já sem na zajetí použil valvoline.. m2T bych si netroufl  ale jinak kdžy není co po ruce tak tam naleju to m2t.. ( se zajetým motorem samozřejmě)
Datum: 28. září 2010 10:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
Datum: 28. září 2010 10:41
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Nalej tam aspon to M2T, to je sapon olej pro 2-takty... NA nekterych vecech se setrit nevyplati.
Datum: 28. září 2010 8:25
 Jestli svého pionýra vyloženě nesnášíš tak to tam nalej.
Datum: 27. září 2010 22:26
Datum: 27. září 2010 21:54
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 tak na zajeti je to dobrej olej.
Datum: 27. září 2010 21:49
 vybrus a vše kolem toho,klika,ložiska,gufera a kolečka v přebodovce,vidlička a prožinky v automatu
Datum: 27. září 2010 21:23
 co to bylo za GO kdyz tam chces lét M6A? si jen vymenil gufera, ne?
Datum: 27. září 2010 21:21
 jojo muzes, dej bud M6A nebo M6AD , to je v celku jedno,
Datum: 27. září 2010 21:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čáfo
Hale Mám Dva Dotazy 
Chci se zeptat když dávám nový gufera do motoru tak sem slyšel že se mají mazat, (prosím poraďte mi kde?) a jakým olejem tím co mám v převodovce ?
a Druhý Dotaz Když dávám píst tak jak je tam na pístu ta šipka tak ta má směřovat dolu k výfuku žejo ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 19:34
 Gufero bi pri prvom štarte mohlo zhoret ked tam nedáš trocha oleja to je jedno akého ono sa už bude domazávat same zmesov benzínu z olejom jedná sa len o ten prvý štart
Datum: 27. září 2010 19:34
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Ano šipka má směřovat dolů k výfuku.
Datum: 27. září 2010 17:54
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Mázni ho na vnitřním průměru ,třeba olejem co dáváš do benzínu. Je to proto ,abys nepoškodil břit na guferu ,až budeš nasazovat
hřídel.
Datum: 27. září 2010 17:53
 ZdravímProsím Vás budu dělat GO mustanga.A chci se zeptat.mažu Shell Advance SX2 v poměru 1:33 , převodový olej jsem používal Cinol PP90.A chci se zeptat jestli mám měnit třeba ten Shell ,ale jsem s ním spokojený.neškodí to motoru?Chci pro svůj motor to nejlepší.Tak jestli můžu Shell nechat..? Ale ten převodový Cinol bych asi změnil , protože se mi to zdá jako hodně levná sračka.Tak se chci zeptat co by jste mi doporučilli za převodový olej..?Já vím že se ptám trochu brzo když jsem ještě ani nezačal.ale tak chcii už mít vše řipravené a nakupené...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:30
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Já používám převodový olej Mogul...
Datum: 27. září 2010 16:30
 no ten sheel je mineral ale je dobrej motoru neškodí a karbonizuje málo a dobře maže takže sheel bych nechal a do převodovky já použivám paramo gyrol 1 litr stojí nák 90 kč a nemužu si stěžovat
Datum: 27. září 2010 14:34
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 zdar co si myslite o oleji mogul 2t co maj na bnezinkach pul litr za 65kč? ted sem ho koupil protoze je za doboru cenu a daval sem ho do parizka asi 3 roky a v poho a kolik je nejlepsi michat 1:33?? ted micham 1:40 ale 1:33 je asi lepsi ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 18:29
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestly muzu tak ja se ridim heslem : nejsem tak bohatej abych si kupoval levne veci... zapremyslej nad timto treba ti to dojde co jsem tim chtel rici....
Datum: 27. září 2010 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 za tu cenu koupis daleko lepsi oleje
Datum: 27. září 2010 16:01
 myslim že je docela drahej...za stejnou cenu můžeš koupit lepší oleje, přecijen v kategorii 130kč/l už je toho víc...
Datum: 26. září 2010 22:06
 čus sory že se o5 ptám ale nechci zadřít.. na oleju je napsaný že se má mazat poměr 1:50.. nezadřu s tím fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 U seriovky bych pod 1:40 nešel!!! Ani s jehlovou klecí! U upravenýho RS motoru je pro mě strop 1:33,pak už se to moc hřeje....nejlíp to jezdilo na 1:25 a nevšim sem si že by to kouřilo nejak víc ani za studena....1:50 se mažou babety a simsony...zvláštní...možná že maj větší plochu žeber,tak se mužou víc hřát....
Datum: 27. září 2010 16:14
 ja ked naposledy som rozhodol pri pomere 1:50 po 400km zadreli loziská pri klukovke! a zacali capy klukovky otácat v loziskách,od tejto dobe aj ked uz pouzivam omnoho kvalitnejsi olej mazem v pomere 1:33,ani nekouri ani nejede spatne ani neopotrebuje
Datum: 26. září 2010 17:30
Jméno: paja
IP: uživatel10268
 shrek- ja taky
Datum: 26. září 2010 16:48
 mažu 1:50 už dva roky,poslední rok i závodně,žádný problémy nemám....
Datum: 26. září 2010 16:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 26. září 2010 14:23
 JJ však takhle sem to myslel...válec by těch 1:100 snesl...ale už by to moc nemazalo ložisdka...to samý s 1:50
Datum: 26. září 2010 14:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dachl: právě naopak, válec by zvládnul skoro 1:100, ložiska už míň, ale 1:50 taky v klidu, problém je právě v tom bronzovym futru, který už se přes 1:40 nemaže tak jak by mělo..
Datum: 26. září 2010 13:56
 ten první smajlík tam neměl bejt
Datum: 26. září 2010 13:43
 kekz  o Babetty patří 1:50 mazat jí 1:30 je zbytečnost(neni pokud mažeš M6A  )
Datum: 26. září 2010 13:42
 1:50 bych si netroufl..válec, a futro to namaže...ale ještě ložiska se musej mazat..pokud chceš aby ti motor dlouho vydržel tak 1:40 ničemu neuškodí.
Datum: 26. září 2010 13:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky za rady.. vzpomínám si, že sem jednu dobu dával do babetty poměr 1:50 se stihlem, teď sem se rozhodl že budu mazat teda 1:30.. ještě jednou díky za rady
Datum: 26. září 2010 13:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to co je na oleji neni směrodatný, jde o to jakej máš stroj. Pokud máš píst na jehlách, pak si těch 1:50 můžeš dovolit, pokud tam máš bronzový futro, tak řeď maximálně 1:40, jinak je docela velká pravděpodobnost, že ho zadřeš..
Datum: 26. září 2010 13:22
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 fichtl ma bronzovefutro take 1.33 nebo 1.40 a bude se rychleji opotrebovavat
Datum: 26. září 2010 13:21
|



|