|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus chci se zeptat jestli se da jezdit bez Tlačítka sytiče na babete 207 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 21:52
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při studeném startu si můžeš pomoci částečným zakrytím tlumiče sání. Je to na rámu a tudy se nasává vzduch.
Datum: 26. července 2010 21:52
Jméno: martin
IP: uživatel10016
 dá ale ako to budeš štarotvať neviem mne to tiež raz vypadlo a išla v pohode len štart za studena bol troškú zlý
Datum: 26. července 2010 18:27
 Určitě dá ale bez něj se ti to bude hrozně blbě startovat v zimě. Já když tam neměl sytič tak jsem musel 5 minut usilovně šlapat a až to chytlo tak sem s tym musel dalcih 5 minut hrkat aby se to zahřálo a dalo se s tým jet
Datum: 26. července 2010 18:12
 zdar hoši mám jawu 250/353 čerstvě po výbrusu tak 10metrů najeto a v namuálu sem se dočetl že se to mám mazat nějakým automobilovým olejem DT a prvnich 500km 1:18 pak 1:20 a nakonec 1:25 ale problém je v tom že ten olej DT sem nikde nesehnal mužu tam nalít normální olej pro 2t motory m2t? jo a ještě něco to 1:18 mě přijde trochu hodně stačí když tam dám 1:25?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:23
Jméno: lump
IP: uživatel9998
 Zdar draci no já nevim makam ve kšeftě smotorkama převážne děláme díly do starejch jaw od pionýra po 350.Děláme i servis aopravy válců. to byjste měli vidět co dělá olejářský omyl zvaný m2t dávej tam nějakej lepší olej stačí mogul TS nebo lepší TSF na zajetí dej 1:25 a po zajetí 1:40 když tam dáš 1:18 zeptej se svíčky co ta nato budeš je pořád měnit zaolejovane hulícím výfukům zdar
Datum: 26. července 2010 22:23
 boocheer: I když je to určené převážně pro vysokootáčkové motory, nevidím důvod proč by si s tím nemohl mazat nízkootáčkové. Hele já tenhle olej dávám do pincka, kývačky i třindy a to všechno v poměru 1:50 a nikdy sem žádná známky zadírání nezjistil. Takže klidně ho tam dej.
Datum: 26. července 2010 19:58
 Mám takový dotaz. Aych zbytečně nezakládal nový dotaz. Pionýra jsem mazal olejem stihl. je tam napsane že je to pouze pro vysokootáčkové motory. Pionýr je vysokootáčkový motor tuším,tam to mazalo dobře. Ted přesedlávám na kývačku 250 a nevim jestli ji můžu mazat olejem stihl. Kývačka je nízkootáčková. nepoškodí se to? řekl bych že ne ale tak radši se zeptám než abych si ten motor zadřel.dík
Datum: 26. července 2010 15:43
 Olej stačí minerální na zajíždění - tedy klidně to M6A
Datum: 26. července 2010 14:46
 Jak píše JAWA - CEZETAK, stačí klidně přimíchávat motorovej olej klidně m2T,ale já dávám do ČZ 175 450.05 M6A v poměru 1:33,když jsem zajížděl tak v pohodě stačilo dávat v poměru 1:25,musíš mít samozřejmě nastavenej karburátor na záběh! Tedy obohacenou směs - výše daná jehla a šroub směsi volnoběhu - utahováním se obohacuje,povolováním ochuzuje směs. ten automobilový olej DT se asi dneska už nevyrábí,to se používalo v těch 50. a 60. letech.
Datum: 26. července 2010 14:45
Jméno: Daniel
IP: uživatel10013
 Mazej podle návodu 1:18 kdyz zajizdis tak radsi vic oleje než abys to zadřel že a olej kum nejaky plnosynteticky pro dvoutakty
Datum: 26. července 2010 14:43
 povím ti to takhle..pro tento motor neni důležitá kvalita oleje...důležité je množství oleje... klidně kup M2T nebo něco a řeď v předepsaném poměru z příručky.....ten olej o kterém tam píšou je M6AD
Datum: 26. července 2010 14:03
 Zdravím draci potřeboval bych vědět jaký má přesný označení bílá barva u fíka JAWA 05??Není to uplně čistá bílá trošku tmavší jako tak bych potřeboval vědět jaký číslo to je .A pak ještě bych by mě zajímalo jaký číslo má barva která je nejvíc podobná když bych chtěl VÍNOVOU jaký má označení přesně nebo která je tomu nejvíc podobná.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 18:42
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Tak to je jiná já jsem dal bílou protože se mi víc líbí už dřív jsem jí dal na 21, jinak ta co jsem měl origo byla trošku do šeda takže číslo origo bílé nevím.
Datum: 25. července 2010 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel9999
 slonova kost je trochu jinej odstin... Rikam to tady uz asi po desaty....pokud chces tu origo "bilou" jdi di barev-laků nech si prinest vzornik pro syntetický barvy....je tam asi 16 odstínů a z 80% jsou to odstiny fichtla a podobnejch prskoletů z tech dob(stadion,tatran,jawa90 atd..).....odstíny bílé které se používali na masku,revmaplechy,vidle,kryt retezu atd jsou tam všechny,stačí si jen vybrat číslo(pozor vetsinou v CSN) pak podle cisla syntetiky nechas najit cislo RAL treba v akrylatu....jsou tam jak odstin bledý bílý,tak bledý bílý došeda,tak krémová slonovina,tak nažloutlá slonovina.....bohuzel cislo si nepamatuju....
Datum: 25. července 2010 13:45
 dachl: slonova kost neni nahodou tak trochu jemne do zluta?? tohle je spis svetle seda nebo sedobila. sedobilou jse koupil ale furt je moooc svetla
Datum: 25. července 2010 13:07
 skodovak : tohle není bílá to je tzv. slonová kost....k´d nwm to si najděte na netu.
Datum: 25. července 2010 12:51
Datum: 25. července 2010 12:47
 Jestli myslíš výnovou jako já..tak je to ral 3004
Datum: 25. července 2010 12:30
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Právě si renovuju 20ku a zrovna příští týden stříkám a jako bílou nám čistě bílou 1000-vypadá dobře no a ta vínová jak píšeš jestli se nepletu na vzorníku se píše jako červená višňová ale zítra jí budu kupovat tak se ozvu a dodám přesný název a číslo.
Datum: 25. července 2010 12:29
 Myslím tu bílou která je na revmaplechách,parabole a vidlicích no a ještě kryt řětězu.
Datum: 25. července 2010 12:04
Jméno: Standa 12345
IP: uživatel9473
 Zdar leju do fichtla a do čz olej M6A je to dobre ? uskodim tomu? Kdyz naleju treba TSF nebo shell advance tak to nejede moc dobre nevite proc ? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 to muze bejt blbe serizenou smesi...typ oddelovani oleje od smesi tu hraje velkou roli....proto i rozdilne chovani motoru na rozdilne kvalitni olej.....
Datum: 15. července 2010 21:33
 jo to je pravda  , sem úplně zapomněl, když neodkarbonuješ hlavu a píst, a přejdeš na lepší minerální,nebo podobný lepší oleje, bude se rozpouštět karbon na zrnka jako písek,a následně ti to bude vydírat válec!!!
Datum: 14. července 2010 23:28
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 A nazapomeň dekarbonizovat!
Datum: 14. července 2010 23:25
 Olej má na rychlou jízdu minimáln vliv,,,to že tam leješ M6A, není moc dobré, dával bych ten shell....
Datum: 14. července 2010 23:18
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravim všechny draky a mám dotaz co všechno udělat u fíka,při přechodu na lepší olej?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 10:50
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Díky,mazal jsem M2T,ted mám M2T ale dražší a lepší a má specifikaci API-TC
Datum: 14. července 2010 10:50
 Ahoj draku tak je dobré vyčistit součásti,které jsou zanesené většinou karbonem,který vzniká při spalování směsi benzinu s olejem. Karbon bývá většinu v hlavě motoru,válci,na pístu,ale mohl by být klidně i v klikové skříni. Dobré je to čistit technickým benzínem a pomáhat si starým pístním kroužkem,kterej je dostatčně ostrý a dost pomůže při dekarbonizaci. Taky záleží na jakej olej jsi jezdil předpokládám M2T nebo M6A a najký chceš přejít - nějaký lepší minerál a nebo polsyntetiku nebo syntetiku? podle mě stačí bohatě minerál,který musí mít specifikaci API-TC, starší oleje typu M2T nebo M6A mají tu specifikaci API-TB a je to pro starší a méně namáhané motory, musíš dávat víc oleje,při použití lepšího minerálu s API-TC nemusíš tak mazat - stačí poměr asi 1:40 - 1:50, já třeba používám v ČZ 175 487 REPSOL za asi 130Kč/litr a má API_TC,v motoru není snad žádný karbon,te´d víc kouří,protože je v záběhu a je tam více oleje, ale jinak je to dobrý olej. opravdu důležité je ty součásti pořádně vyčistit,oprat v tech. benzinu.
Datum: 14. července 2010 10:47
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cau .. dnes jsem delal spojku u fichtla ... vse sem nandal zpet a spojkovej kos i s lamelama..... skojkovej kos ma tak 1mm vuli do stran .... co stimm mam delat ??? muzu na to nozmalne jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Dá se na tom jezdit.dokud se to neroztrhá,ale vibruje to,vibrace to prenasi i na motor....neni to dobre...jak to ma snahu šmajdat,tak se vic ojizdi zuby lamel a primární řetez.......osobně mi jeden koš vydržel takle šmajdat skoro rok....byl vylágrovanej poměrně hodně....pak se jednoho dne roztrhnul,vylitali koliky,pruziny,segrovky a zarafnul se primár.......
Datum: 11. července 2010 17:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neřešil bych to... kdybys to chtěl heftnou svářečkou, tak to pak bude určitě házet...nechal bych to jak to je, když to celý složíš, tak se to nemuže hnout..
Datum: 11. července 2010 13:35
Jméno: jawa
IP: uživatel9462
 cawte ja ma na mojich pionieroch vsetky volne a neni stim ziadny problem ked tam das strunky tak sa to any nepohne..
Datum: 11. července 2010 13:30
 Správně by se nemělo hejbat nic no, ale často se stává že se ty kolíčky vykloktaj,to se pak dá jednoduše opravit,ale u tvého připadu mě nenapadá jak to opravit,asi budeš muset koupit novej koš
Datum: 11. července 2010 12:36
 dachl 21... na tom kosi se nema hejbat zadnej dil cooo ???
Datum: 11. července 2010 12:34
 hochu tak to ti řeknu novej koš
Datum: 11. července 2010 12:30
 dachl21 ..... ty tycky jsou poradne privareny k tomu velkymu kolecku ale hejbe se tek vysoustruzenej kus tam kam nandavas lameli s mezilamelou ... co stim
Datum: 11. července 2010 12:20
 Jestli sem to správně pochopil,asi budeš muset opravit nejty...sou už vykloktaný
Datum: 11. července 2010 12:04
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ted ho mam v ruce ... ten kulatej plisek se hejbejak sou na nem navareny ty tycky a pak ta trubicka zevnitr ozubena .... chytnu to za ten plech a zbylou casti kose hejbu ... ma to vuli 1 mm
Datum: 11. července 2010 11:54
 A máš ho pořádně utaženej?
Datum: 11. července 2010 11:47
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 lozisko nema zadnou vulii !!!
Datum: 11. července 2010 11:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a v akom stave je ložisko?
Datum: 11. července 2010 11:27
 Když přeliju olejovou skříň, vyteče to u fíka kolem sekundáru jako u jinejch našich strojů. Já jsem zaparkoval přes noc fichtla opřením o zeď(tudíž nebyl přelitej, ale olej vlivem celkem znatelného naklonění natekl ke kolečku) a pod stupačkou byla kaňka oleje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 23:19
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Kvůli kance nejezdit 14 dni? moc to řesis, sem tam vždycky neco ukapne at už z karbce nebo kolem nakopavačky..Jestli to teče dost,tak skontroluj tu misku s O kroužkem u nakopavačky..Ja to tam mam a stejne mi to teče pač už je takova pomuchlana.
Datum: 11. července 2010 23:19
 Gufera jsem naklepal nový, tam bych problém neviděl. Dneska jsem motorku postavil rovně a 14 dní na ní nehrábnu, uvidím, jestli tam bude kaňka na papíře. Doufám, že to neteče mezi blokama.
Datum: 10. července 2010 22:04
Jméno: trubka
IP: uživatel9858
 kucero nemáš v těch guferech a simerincích trochu zmatek ?
Datum: 10. července 2010 20:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nema cenu to okecavat pokud tece oleje nasleduje vymena gumovych tesneni a podlozek a to ze s toho nekterym prasatum tece olej je jenom lenost
Datum: 10. července 2010 19:50
 no buď máš špatný gufero na krytu a nebo simering za sekundárkem
Datum: 10. července 2010 17:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to tam bude špatné gufero
Datum: 10. července 2010 13:08
 Správně by to nemělo týct nikde. I u sekundáru máš gufero.
Datum: 10. července 2010 12:46
 To máš pravdu , ale já mám ještě motor , kde se ten tesnici krouzek nedaval....
Datum: 10. července 2010 12:37
 Ale to by být nemělo, tam je taková gumička a plechový kroužek.
Datum: 10. července 2010 12:33
 to mám tak i já...a teče mi to ještě pod nakopávačkou
Datum: 10. července 2010 11:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám 175ku, nedávno sem měnil těsnění a olej v předních teleskopech, pružilo to krásně a už 3 měsíce mi to snad nepruží, nevíte čím to může být? unavené pružiny? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 15:08
 zdravím vás. prosím o radu někoho zkušenějšího. Dostala se mi pod ruky čz 175 / 477 v polorozebraném stavu ale motor kompletní. Dotahl jsem to ze šrotu a chci to opravit,hodit na papíry a jezdit s tím. Motor funguje ale co potřebuji vědět tak je to. Jak můžu ověřit,jestli funguje oilmaster. Nechci to riskovat kdyby náhodou nefungoval abych to nezadřel,první bych to chtěl ověřit a až pak lejt olej a benzin zvlášť. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 15:10
 Cus, nechapu proc vsichni oilmastery tak odsuzují. Táta na číze s oddelenym mazanim najel přes 40tis. km a bez problemu. Staci jenom jednou nastavit a pak se v tom nevrtat. Funkci cerpadla dobře overis rovnou na motorce. Vypojís trubičku za karburátorem a otáčíš takovym velkým plastovým kolem na boku čerpadla. Z trubice by mel zacít kapat olej. Samozrejme predtim nezapomen cerpadlo odvzdušnit odvzdušnovacim šroubkem. Před nastartováním se přesvědč, jestli je celá hadička od čerpadla ke karburátoru plná oleje, jinak nez by se stačila naplnit, zadřel bys.
Datum: 09. července 2010 15:10
Datum: 09. července 2010 13:08
Jméno: Veverka
IP: uživatel5299
 Kašli na to zaslaep to třeba šroubem nebo tak, a jezdi na benzím s olejem, ale pokud opravdu chceš oil master tak známý mi radil až to tam naleju a tak ať sleduju třeba bublinku jestli se pohybuje, ale podle mně je to risk, jednou to přestane za jízdy fungovat a je po srendě!§ Bohužel....
Datum: 09. července 2010 12:58
 ahoj ted sem asi taky dost otravnej ale slibuji je to posledni dotaz kterej me ale pordne zere.MAm Pionyra tu 21 jak sem tad psal jak 16 let stala....kdyz se to prvni den rozpoccchodavl tak sem se byl projet a prijel sem domu a zjistil sem ze sem jel bez prevodaku asi za ta leta uz nekudyma vytekl....jenze to sem si myslel kdyz sem dolival olej tak sem tam dolil pul litru pp80-90 prevodaku...v kontrolni rysce uz vytekal olej fajn tak sem to zasrouboval utahl vse ok vypuosteci sroub tesni.....projistotu sem si pod motor dal kousek prkna abych videl jestli to chcije,protoze my mame stodolu a je hlinena a prasna takze ole se vsakne a nevite kolik toho je na zemi druhy den sem si pionyra vytahl a jel brzo rano do lesa k veceru sem se vracel a ze radsi prekontroluji ten olej v prevodvce otvrel sem tu konrolni rysku ten sroubek a olej nevytekal....tak sem ho malinko poklopil tak nic....vysrouboval sem dole vypousteci roub tam taky nic tak sem sel jeste jednou dolit dolil sem tam ani ne ctvr litru a z rysky teklo upa moc oleje ne kdyz slabej curek ale jako kdyz je vic oleje jak nad ryscou tak sem otevrel vypousteci sroub a vypustil olej a zjistil sem ze misto ctvrt litru vyteklo necej litr...u toho uplne zbledl no nic tak sem vsechen olej vypustil a nalil pul litru a jel sem asi 2 km a zase zpet domu ze se na to podivam zase nic ryska nic a kdyz otevru vypousteci sroub taky nic staci ale jenom malinko dolit a vse se najednou roztece ryska je plna a z vypousteciho roubu vytece vse co sem nalil prosim vas co to je...Diky za rady ale je mi to fakt divny...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 14:39
 diky péro zitra se na to jedu zase juknout a ten nalevaci sroub kdyz mam otevreny tak to tece strasne malo skoro vubec ale jakmile do toho malinecko doleje oleje tak to tece normal...
Datum: 09. července 2010 14:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 parkrát se mi stalo , že když jsem povolil vypouštěcí šroub tak nic neteklo...říkám si co to?? a PAK JSEM POVOLIL NALEJVACÍ!!! a hned se tam dostal vzduch a teklo to...podle mě máš v tý převodovce takovýho hnoje že ti to ucpává dírky na kontrolu a na vypouštění
Datum: 09. července 2010 12:42
 dachl dělám přesně to co píšeš žes dělal ty
Datum: 09. července 2010 7:36
 zacarovanej nebo ne kazdopadne az to uvidis.... budes rad kdyz poznas jakou ma barvu fakt dostal na prdel.....  ale me to tak sere...sice tech fiku mam uz hodne alenikdy sem zadnyho nedovyresil
Datum: 08. července 2010 20:59
 Kolo : ten tvůj fík je nějakej začarovanej
Datum: 08. července 2010 20:57
 Dacan : aha tak to jo...to se časem podá...byl sem to samý,každej den sem tu četl dotazy a odpovědi a učil se od ostatních drakú
Datum: 08. července 2010 20:56
 jo ty myslis airbox...tak to jo  tam mam volny obe dve...
Datum: 08. července 2010 20:55
 dachl:no a práve já tady na fichtlpokecu jsem celkem kratkou dobu takže nevím to co ví ostatní ale postupně se přiučuju
Datum: 08. července 2010 20:53
 v airboxu máš mít správně takový gumový ucpávky...víš co myslím?
Datum: 08. července 2010 20:50
 daval sem tam jinou 68 to sami vetsi sem tam nedaval a karbec je cistej....vzduchovej filtr je novej...jaky diry myslis...
Datum: 08. července 2010 20:49
 zkus koupit ještě novou trysku třeba 68,72...tohle mi taky nejde do hlavy
Datum: 08. července 2010 20:46
 s tou tryskou : zkusll bych se podívat na vzduchovej filtr,kolik tam máš uvolněnejch dír?
Datum: 08. července 2010 20:45
 jestli to na to taky nema nejakej vliv....
Datum: 08. července 2010 20:44
 ale na tyhle masine je spoustu divnej veci trreba mam tam hl trysku 68 a kdyz ji utahnu tak se to proste dusi povolim o zavit o dva jede to jak sileny....
Datum: 08. července 2010 20:44
 soráč chtěl jsem napsat proč bys nemohl.......
Datum: 08. července 2010 20:41
 ja ja kdyby se to tu srovnavalo tak klesnu hluboko dolu protoze jinak bydlim v praze a na fika nemam moc casu jenom sobota a nedele.... konecne na ne budu mit 2 mesice potom pujdu na chalupe na stredni a budu u sviho fika den co den....mam jich doma uz 7 ztoho 4 mam kousek od prahy....ale tam jezdim malo kdy a ted si to tam budu prevazet teda spise tata....
Datum: 08. července 2010 20:40
 Dacan : proč byc nemohl? Já nejsem nějak extra zkušenej,jen vím to co ostatní....
Datum: 08. července 2010 20:40
 Je mi to taky nějak divný.. No, jedině mě napadá, jestli tam nemáš nějakej bordel nebo tak něco. Být Tebou, vypustil bych olej(pokud to teda půjde..) a odšrouboval dekl ze strany od spojky.. No a uvidíš, co tam máš za problém.. Jestli mě teď paměť neklame, ani nemusíš vyndavat motor
Datum: 08. července 2010 20:38
 jako ja dost veci sem vyresil sam bez toho abycch se tu zeptal....vtipky bych si asi moc nedelal me ted neni moc do vtipku to bych tu doo nepsal...misto toho bych delal neco jinyho v lese nam udelali probirku lezi tam kolem 1000-2000 orezanych stromku a musim to z dedou a babickou dat do konce sprna nekam doprdele....protoze pak se dela dalsi a ja na nem prave chci jezdit do toho lsa ale nechci ho tam nekde kvuli tomuto zadrit jako myslim prevodovku.....
Datum: 08. července 2010 20:37
 jako já se v tom hrabu už asi 1a půl roku ale nemůžu se srovnávat třeba s zdepřítomným dachlem
Datum: 08. července 2010 20:35
Datum: 08. července 2010 20:33
 hochu taky už se ve fichtlech docela vyznám,Dělám do nich sice asi jen rok a půl,ale s tímhle ti fakt neporadím...to je MATRIX
Datum: 08. července 2010 20:32
 ja sice nejsem zacatecnik ptz uz se ve fichtlech hrabu 2 roky taky nerikam ze jsem zkusenej.....ale fakt nevim cim to je....
Datum: 08. července 2010 20:30
 CHÁPU TO BYL JEN TAKOVEJ TRAPNEJ DOTAZ OD ZAČÁTEČNÍKA ALE TAK CO BY TO MOHLO BEJT?????
Datum: 08. července 2010 20:28
 to nemuze dachle protoze to stece dolu...do tej kontrolni rysky...potom jedu jezdit prijedu a a ryska prazdna cvrdnu malo oleje a chcije to jak divy....
Datum: 08. července 2010 20:28
 to si mslimale jakej tlak by to mohlo delat.....sory kdyz udelam par tecek je to misto otazniku. kdyz se nam podelala octavka chladic tak sevoda porad nekam podelal jenom si odsrouboval vicko a voda byla tak jhak ma sicelo a bylo to...
Datum: 08. července 2010 20:26
 hele a není možný že se tam udělá nakej tlak kterej ten olej zadržuje aby nevytejkal??
Datum: 08. července 2010 20:23
 jj ok až se sejdem v lese tak se podívám..jestli nekecáš tak to budu ale fakt čumět...to mi připadá jako kdyby se ten olej lepil na hoře po dolití se odlepil a spadnul by dolu,a vytekl by ven
Datum: 08. července 2010 20:21
 jestli jsem to dobře pochopil  tak ti toŇák žere převoĎák tak to budou gufera
Datum: 08. července 2010 20:21
 no prave ja si myslel ze to asi doopravdy neni mozny jenze fakt mi to dela az se sejdem v tom lese tak ti to ukazu...ja vim je to doo debilni...
Datum: 08. července 2010 20:20
 jako sorry,ale tohle mi připadá jakože si z nás děláš prdel
Datum: 08. července 2010 20:17
 tak tohle je zcela nemožný...jako není možný aby si dolil ˇpul litru oleje,druhej den nic nikde nevytejkalo,pak tam nalil čtvrt litru oleje,teklo to,a najednou si z převodovky vylil skoro 1 litr oleje??? Střílíš si tady z nás?
Datum: 08. července 2010 20:17
 zdar, dal jsem na S11 karbec z 21 fíka, jede pěkně, ale jak jedu tak 55 ( až do 60) tak mi to cuká , jako kdyby tam nešel benzin, trisky vyčištěný, hladina v plovákovce je tak jak má být, jehla na 2. zářezu zhora, nemám přidat hladinu v plovákovce? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 12:08
 Mno nehltí se to v nízkých otáčkách jako?Jinač zkus dát trošku větší hladinu v plovákovce
Datum: 25. července 2010 12:08
 Máš ho blbě natryskovanej
Datum: 07. července 2010 9:52
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 ahoj lidi chci se zeptat jakej olej mam nalejt do motoru do jawy 50 /jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:44
Jméno: jan
IP: uživatel9449
 spiš do převodovky ne ? ja tam leju paramo gyrol 80 W
Datum: 06. července 2010 12:44
Jméno: hh
IP: uživatel476
 viz. webster, jinak s jakymkoli motorovym to pojede v pohodě taky...
Datum: 06. července 2010 11:08
 Myslíš asi do převodovky, takže převodový, ideální je PP80 nebo 90
Datum: 06. července 2010 11:04
 Zdravim prosim viete mi poradit vhodny prevodovy olej na upraveny pincel ? doteraz som pouzival castrol manual EP 80W-90 dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 13:10
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute lidi, chci se zeptat, jaký olej a kolik mám nalít do zadních tlumičů u mustanga, mám toho co jdou vidět pružiny. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 21:32
 30 ml tlumičového
Datum: 28. června 2010 21:32
 Mustang jakej poměr mazat? mažu 1:40 je to špatně? Spěchá díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:16
 MUSTANGISTO  roč to je jako málo já sem normálně mazal 1:50 a někdy i mín a jak to jelo akorát se to hřálo nic víc.Leju tam polysyntetiku jinač jestli tma leješ M2T tak to chce 1:33 aspon........poněvač to nemaže al spíš zasírá celý motro a karbonuje a svíčky jdou do prde**
Datum: 01. července 2010 16:16
 a máš záběh nebo jak? jestli nic nezajíždíš tak stačí 1:40 .. klidně.ale jestli něco zajížíš tak víc
Datum: 28. června 2010 12:07
 Husqvarna pro 2T motory
Datum: 27. června 2010 21:36
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Jaký olej?
Datum: 27. června 2010 21:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 1:40 je málo mazat 1:30
Datum: 27. června 2010 21:02
 Mustang jakej poměr mazat? mažu 1:40 je to špatně? Spěchá díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:27
 co vnem bude? pude zatopenej olejem? hele prč je vejfuk od fichtla zašpuntovanej
?
Datum: 28. června 2010 15:27
 Maž 1:33 aneb kdo maže,ten jede 2svině:sundej hlavu nebo se podívej do vejfuku a pak říkej že to je pohoda
Datum: 27. června 2010 22:27
 vubec to neres 1:40 je zlaty !!! ja dam 1:40 M2T a pohoda prez vikend sem najel 150 km a pohoda
Datum: 27. června 2010 21:57
 mam 2 jeden husqvarna pro 2t a ten druhej je nakej oemfau  nakej zlatej a jezdim kros a taky sinice napis obe moznosti
Datum: 27. června 2010 21:38
 jakej olej? zabíhá kroužky nebp válec? jezdíš silnice,kros?
Datum: 27. června 2010 20:54
 Zdar draci,tak dnes sem přehodil jehlu na druhej zářez z druhýho,jedeto o poznání líp,zrychluje to jedna paráda,ale otázká zní : mazat 1:33 jako u bohatej směsi nabo už mám dávat 1:25 s motul 510M? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 22:53
 a jinak tu trysku 72 sem chtel kupovat,ale koukám ze to je zbytecný,takźe aspon že si napsal že to s nní nejede
Datum: 27. června 2010 22:53
 díky moc za odpovédi,ten první zářez si ješté netroufnu,v takových pařácích,a ježdění dvě motohodiny spíš polo plyn,a někdy co to dá
Datum: 27. června 2010 22:42
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 To ja mam s tryskama jinou zkusenost, pouzivam airbox z mustanga a trysku jedine 72... S 68 to ma snahu se prehrivat a svicka ukaze chudou smes. Se sanim z 20 68 tryska byla akorat.
Datum: 27. června 2010 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Jen dodám něco málo. Dnes jsem skousel laborovat s tryskou 72 a katastrofa....nedoladitelný! takze jedine trysku 68! Jehlu zkus klidně první zářez...fakt jde o to,na co to pojede nejlíp....já mažu 1:25 defakto stejným olejem,jen je od motorexu....ale myslím že 1:30 by melo stačit.....ja mažu víc,protože jezdim na krev...pokud budes jezdit tak nejak normálně,tak možná i 1:40 by to zkouslo...
Datum: 27. června 2010 22:13
 soráč chtěl jsem napsat z třetího na druhej
Datum: 27. června 2010 20:48
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tak jsem dal nasebe a micham special s technyckym benzinem 1:1 a na vykonu to neni vubec znat u 175/450. Vubec by jste to nepoznali na teplote motoru, na vykonu ani na kourivosti vse je stejne. Prece jenom technycak stoji 24,50 Kc bohuzel uz taky zdrazil. Este uvazuju ze to budu krmit i do pionyra uvidim jak to bude jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 22:04
 Jestli nemáš detonace, není důvod, proč by to mělo jet špatně. Jedinej problém techničáku je, že má oktanový číslo cca 60 a to trochu doženeš specialem. Takhle z toho dostaneš cca 75 oktanovej benzín.
Datum: 23. června 2010 22:04
 jasně na petrolej 110 a na carreru 120
Datum: 23. června 2010 21:41
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 já jezím už dva roky na petrolej a na 1 l petrloleje dám vždy oleje 1.5 vršku od kofoly jede to i naa denaturák ale na petrolej musíš stříkačkou stříknout benzín do karbecu a pak už to norm jede ale na samotný petrolej mi to nechtělo chytit  jo a kompres mám furt stejný a jede na petloej 110
Datum: 23. června 2010 21:17
 za týden tu budeš plakat že ti zmizely kruhy a kompres
Datum: 23. června 2010 21:11
 vole když nemáš prachy tak nejezdi
Datum: 23. června 2010 21:06
 na fermež to jede taky dobře
Datum: 23. června 2010 21:00
 hoj.prosím vás můžu do zadních tlumičů u mustanga nalít tohle : Paramo TL15 ? nebo co by jste mi doporučili za olej co tam mám nalét? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 0:01
 kolikrát to sem ještě dáš?? si jak malé děcko....kup tlumičový a dej ho tam a neřež to dál.
Datum: 23. června 2010 0:01
 hoj.prosím vás můžu do zadních tlumičů u mustanga nalít tohle : Paramo TL15 ? nebo co by jste mi doporučili za olej co tam mám nalét? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:53
|



|