česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  108  109  110  111  112  113  114  115  116  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8035    
Ahoj draci, zajímal by mě váš názor zdali si pořídit jawu kejvačku 250 nebo 350?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To že se často říká že 2 válce se pořád hádají a pak to nejede není vůbec pravda! Jde jen o to to pořádně seřídit s kvalitními českými díly. Jinak už to jede o dost líp než jednoválec, což v dnešním provozu každý ocení. Takže 350 :-)
 
 
Datum: 30. května 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
podle mě to vydrží stejně , akorát 350 bude mít kapku větší spotřebu , ale zase to jede krásně na nízký otáčky a ty 2 válce jsou fakt znát
 
 
Datum: 30. května 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8035    
a co doba výdrže jednotlivých dílů? Slyšel sem že 350 nevydrží zdaleka tak jako 250
 
 
Datum: 29. května 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za mě jednoznačně dvouvál, takže 350 :-)
 
 
Datum: 29. května 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neváhal bych ani s jednim, ale za sebe 350... já prostě miluju ten zvuk, když si ty dva válce povídaji... asi je to úchylka :-D třipade už je doma, tak kdybys věděl o nějaký hezký 353 za dobrou cenu, tak jí beru :-)
 
 
Datum: 29. května 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
caute jaky pozivate primarni prevod na krosove zavody? mate nekdo 11 zub? jste s tim spokojeny? ten 9 zub mi prijde az moc,co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel10825    
11 zubů neni špatný ale je tam problém se řetízkem.Používá se tam půlčlánek a ten občas praskne.Proto je lepší použít 9 zubů tam půl článek neni.
 
 
Datum: 01. června 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
koupim zadni kolo na jawku 21 ,mate nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel9313    
Zadní je stejný jak přední.
 
 
Datum: 29. května 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
zdarec,jakeho skutra by ste doorucili do 50ccm abych s tim mohl jezdit s papirama na auto. Je lepsi 2t nebo 4t? aby na nej byli levny nahradni dily a treba i nejakej kit na zvyseni vykonu.Jakym znackam se vyvarovat a jake naopak sou dobre a levne.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11779    
Brácha měl itala (ZIP)4T 50ccm AM. Né že by to stálo úplně za nic,ale 4T v takle malym objemu vůbec nejede,je to naprosto líný a po všem možnym otevření(při zachování 50ccm a origo vačkový hřídele) to beztak jezdilo nejvíc 60-65 po rovině....no nuda....než člověk někam dojel,tak by si přečet časopis......naopak 2T 50ccm jsou moc zajímavý.....vesměs všechno má AM techničák....takový malý živý mršky.....a když se jim pomůže na variátoru a výfukem a víc průchozí vložkou do airboxu,tak není problém na neupraveném motoru 80km/h rovina....osobně říkám 2T.....a když se na to dá lepší válec(kitů je mraky) a karburátor alespoň 15mm tak neni problém 90km/h.....s použitím nějakýho nicasilovýho vysokootáčkovýho 70ccm válce(pozor-nízká životnost oproti litině!),vhodnýho sání,kitového zapalování,vhodnýho výfuku,kitové kliky,tvrdší převod,lepší variátor(třeba multivar)karburátor 19mm a jede to moc nebezpečně-ovšem tyhle motory už bejvaj moc hlučný-jdou po tobě cajti a zkoumaj to! Takže řikam,že optimální je nějakýho itala(Aprilia,Piaggio) ve 2T,nějakej střední kitovej válec ,karbec origo(podle modelu 10-12mm) nebo dát větší 15mm+vhodné otryskování,větší trysku o 1-2čísla u seriového karburátoru,volnější vložku do origo filtrboxu,laděnej výfuk(je skoro jedno jakej,hlavně se musí vypárat restrikce!) trochu k výfuku si pohrát se silou pružin na spojce a zvolit vhodnou váhu válečků ve variátoru. Dobrý je zkontrolovat vrtulku a hřídelku na vodním čerpadle,ložisko a simering,vrtulky se rády rozsypávaj po naladění skůtru na vyšší otáčky a vyšší výkon. Předejde se tak nechtěnýmu zadření nový sady! Takle banálníma úpravama se dá "tiše" jezdit 90km/h....Brácha jezdil na takle udělaný Aprilii 50 SR přes 4 roky a mazalo mu to moc,bezproblémově držel krok s Jawou 250 a někdy mi dokonce ujížděl! Závady: Rozlítla se vrtulka na vodu,přidřenej válec,xenon z golfa vypálil přední masku a jeho nevhodnym zapojenim od předchozího majitele docházelo častýmu(nepochopitelnýmu) vybíjení baterky,jízdou po přednim kole trpěla přední vidlice a každou chvíli tekla,při jízdě s 3 a více lidmi praskal zadní tlumič,jinak běžná údržba bez vážnejch poruch. Vyvaroval bych se klasicky koreji,číně,tajwanu a hodně se serou Peugeoty. Jdi po něčem s motorem minareli AM a máš jistotu!
 
 
Datum: 30. května 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak určitě je lepší dvoutakt, ale s řidičákem na auto to můžeš řídit jan když to má v techničáku rychlost omezenou do 45 km/h, takže to si můžeš koupit i čtyřtakt (aspoň nebudeš muset ředit benzín s olejem)
 
 
Datum: 29. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Tak rozhodne se vyvaruj cinskejm znackam, mel sem kdysi nejakej yumbawang nebo jak se menoval a to byla hrozna mrdka, po 500 motor na odpis. Jinak si hrozne vychvalujou Aerox 50 tak mrkni na recenze treba na motorkari.cz
 
 
Datum: 29. května 2011 6:16
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Chci se zeptat, kde mám vést lanko náhonu tachometru na pinckovi od zadního kola k tachometru. Díval jsem se na fotky, ale nějak jsem ho nenašel. Nemůžu najít nějaké na kterém by nezavazelo. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel9407    
Bohužel tak s tím mám také problém. Myslím si že na lanko není vyhrazený přesný prostor, ale mám ho dané kolem řetězu (aby nedřelo tak tam musí být kryt řetězu) schované pod krytama až k tachometru.
 
 
Datum: 28. května 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda už někdy někdo realizoval projížďku na fichtlcrossu okolo jižních čech. Původně jsem to chtěl jet na enduru, které jsem měl dostat za odměnu, ale teď už vím, že ho nedostanu, i když bych měl. Takže mě napadl tento šílený nápad. Zkrátka pokud možno po polňačkách a lesních cestách. Myslíte, že se to dá realizovat ? Nebo je to nemožné.(silnicím se nevyhnu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: pavlis      IP: uživatel11769    
Zdravim. Mám dotaz jestli budou ty hvězdicoví hlavy na fichtla opravdu do konce května? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nebudu asi první kdo se na to ptá, ale mám na rámu u PIO dvě barvy jednak červenou všude na vidlici nad motorem i vepředu, ale v místě uchycení táhla rámu nad motorem mi ta červená přechází, jak to stříkali do šedé barvy. Jen dodávám, že to je v místech jak je pant sedla. Máte někdo něco podobného je to stroj z roku 72 a já ho renovuju a nevím, zda-li to udělat jak to měli z fabriky, nebo jestli to je jen nějaký odfláknutý, že třeba nestíhali vyrábět a tak šetřili kde to šlo. Já bych to prostě celé natřel červenou, jako budu mít na karoserii, ale dělám renovaci takže pokud to k tomu patří, tak se tu nabízí otázka přímo veteranistická a to udělat to poctivě celé červenou, nebo se držet původní technologie? Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 10:21
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Já mám pionýra 20 z roku 1972 v naprosto origo stavu a tam mi to taky v místě pod pantem sedla přechází v takovou světle šedou.A viděl jsem to i u více pionýrů takže bych řekl že se jedná o úsporu barvy protože jak již napsal dwein dibly,neni to tam vidět
 
 
Datum: 28. května 2011 10:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
to že je to v tom místě dvoubarevný je standart. odfláknutý bych neřek, ale asi věděli že to tam neni vidět, tak úspora barvy se taky počítá.... jestli si to ale uděláš poctivě podle sebe, nebo stejně poctivě jako tenkrát, je čistě na tobě. osobně podporuju jednu barvu.
 
 
Datum: 28. května 2011 1:52
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,mám dotaz ohledně Jawy 350/640,konkrétně na spojkovej koš:Ty tři tyčinky co tam jsou mám strašně volný,co s tím aby se zpevnily?Slyšel sem že se to dá nějak roznejtovat,ale nevím jak přesně na to,díky moc předem za každou radu,už mi chybí jen tohle a můžu udělat první startovací test :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel10340    
čus nejlepší je vzít svářečku a zezadu je ovvažit nejtování je na nic.já to děal o fiká a u třiapůly a drží to jak skála:-)
 
 
Datum: 27. května 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: ivamak      IP: uživatel11740    
Nazdar motorkáři, neví někdo z vás čísla barev, kterými byla lakovaná v letech 1969-1971 ČZ 175/477. Jedná se o kombinaci modré a šedo-stříbrné barvy. Modrý byl rám, nádrž a pčední tlumiče, šedostříbrné byly blatníky, světlo, nádržka oleje a kryt baterie. Díly za informace. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
caute kdo je v okoli berouna schopnej rozlisovat dat novou ojnici a slisovat a vycentrovat? za rozumne penize.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nějakej MP motoservis v Mezouni
 
 
Datum: 25. května 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
na jawu 21
 
 
Datum: 25. května 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel4510    
ahoj mozna blbej dotaz ale chci se zeptat jakym zpusobem nandavate a sundavate drapak na pio. je dost tuhej a nechci ho poskodit nevim jestli to nkde delaj v okoli a kolik to zhruba stoji...ale radsi bych si to chtel udelat sam.tak radte :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně jak píše LECO... dobré je to potřít nějakým tekutým mydlem nebo něčím podobným.. já zásadně sundávám pneu ,,monterpakama" se šroubováky už nemám dobré zkušenosti. Může se stát že jak dávaš sebemenší pozor abys nepíchl duši tak šup a už je procvaklá no.. jinak vypustit, pošlapat, a sundávat začít naproti ventilku..
 
 
Datum: 01. června 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobré je ráfek a tu pneumatiku trochu potřít nějakým tekutým mýdlem, pak to jde lépe.
 
 
Datum: 25. května 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pio davam plast tak ze ho nasuniem z jednej strany (to by malo ist v pohode), vlozim dusu a potom nohami po nom stupam...ale nie stupat na rafik. Samozrejme koleso polozit na zem. Skus to tam...a rafik napatlat mydlom aby sa to smykalo :-D
 
 
Datum: 25. května 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
taky s tim zapasim, mam nazutej drapak divnejch rozmeru a ani zaboha se nehne, ani ho nezmacknu :-D Jinak na motorkarich v bazaru je takovej pripravek na zouvani pneu, tusim za litra
 
 
Datum: 25. května 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
ja to sundavam srubovakama tema silnyma prvne se to vypusti ta guma a zacinase naproti ventilku no a tak jsem to sundal tak ale bacha at nepropichnes dusi jinak v servise zeouvají kola asi za 100kč mym tucha
 
 
Datum: 25. května 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se nam vsem asi zaclo zas blizkat na lepci casi,, Pac Novým šéfem BESIPU bude jmenován automobilový závodník Karel Loprais. http://www.novinky.cz/domaci/234339-sef-besip-valenta-zodpovedny-za-zbytecnou-vymenu-lekarnicek-konci-ve-funkci.html jen skoda tich lekarnicek za 2 miliardy :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11762    
Já vozim v motorkách lékárničky v plechový škatuli made in CSSR:-D,na STK mam jednu dva roky starou hadrovou od Sesy. V autě je to horší,tam to policajti kontrolujou a jdou po tom. Nějakou mam,jakou už nevim a je mi to jedno,je oranžová. Akorat nechapu proč mít tak šíleně vybavenou lékárnu,s návodem kterej budu číst 20 minut,když to ani nebudu umět použít a hlavně lidi jako já když viděj chrlící se krev,tak omdlí a lékarna je jim k ničemu...upřímně mám strach abych se jednou nedostal k nějaký nehodě.....ne že bych byl šmejd,ujel a nechtěl nikomu pomoct,ale to riziko,že někoho blbě vytáhneš z auta,on díky tobě sice přežije,ale bude mít nějaký následky a eště se na tobě bude celej život hojit...fuj... to mě prostě děsí...
 
 
Datum: 26. května 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Hlavne, ze jsem s ikupoval tu novou lekarnicku, ktera je o polovinu vetsi a nevejde se mi do kastliku... sakra.
 
 
Datum: 26. května 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
řikam to už delší dobu. byl to jen jeden z dobře schovanejch marketingovejch tahů zaobalenej do novely vyhlášky.....jako je to ted se vším....nic není pevné,nic nevydrží v platnosti a jen prachy lítaj.....tak se dělá byznys...dnešní forma vlády=lobbistů ráj!
 
 
Datum: 25. května 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: Medzi      IP: uživatel9457    
http://jawa-cz.sbazar.cz/jawa-cz-vlcnov-o5793807.html , ta 250ka , stojí za tu cenu ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: marci      IP: uživatel4620    
To nemá cenu kup si něco v lepším stavu.
 
 
Datum: 25. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: beton      IP: uživatel9854    
Ja koupil za 4000 Panelku 250 i s papirama a jezdi jak pila;-)
 
 
Datum: 24. května 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
4au.....co říkáte na japonský ložiska, nepamatuju se teda označení, už dva lidi mi říkali, že snad jsou lepší něž SKF a hlavně jsou levnější......co vy na to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
skf jsou dobrý,ale je dnes problém odhalit francouzské,německé,rakouské,švédské a čínské-taiwanské SKF....každej pes jiná ves.....FAG jsou fakt dobrý Německý ložiska! Ovšem český/slovenský jsou taky dobrý,jen ty klasický 6303-C3 nestojej za nic...to je tak na seriovku....
 
 
Datum: 25. května 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejlepší jsou SKF
 
 
Datum: 24. května 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdy jsem nenamontoval jiný ložiska než ZKL-ZVL a nikdy jsem ŽÁDNÝ ložisko nezadřel
 
 
Datum: 24. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Nejlepší ložiska na světě sme vždy vyráběli a stále vyrábíme my !!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 24. května 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
FAG jsou hodně dobrý ložiska
 
 
Datum: 24. května 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
díky díky....to jsem i tak trochu chtěl slyšet....:-)
 
 
Datum: 24. května 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Vevi      IP: uživatel11751    
všeobecně jsou japonský ložiska nejlepší
 
 
Datum: 24. května 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prvne zneuzivam svuj web ::::>> hleda se novej majitel kokra jmenem ALF,, sistokrevnej, bez papu, stari 7 let, nejlepsi hlidac kteryho jsme meli,, stacilo se dotknout vrat a uz stekal,,,,ale ma jednu strasnou vadu na krase,,,, lebo vyjel po malem sesovy,, a kdyz pes vyjede po diteti,,tak bud konci a nebo se najde nekdo kdo nema deti a potrebuje nenarocneho hlidace,,a vsak se srdcem na spravnem miste,, pac clovek co necha uvazaneho psa u boudy a odjede na vikend na ryby bych rovnou pochlavkoval,,,,jakyho koliv tvora uznavame s rafikou az na komary a mouchy nekdy i pavouka,, kdyz tedy nejsem na blizku,, ale sesa dostla tlapkou po tvari a jeden kousanec,,, lebo malej sesa chodil za alfem a nekdyho placnul po zadku a to ostry psi nesnaseji,,, uhlidat maleho sesu nejde,, byl to okamzik kdy jsem sklopil oci dolu a kdyz uz jsem je naklopil zpatky,, tak uz alf startoval,, malej sesa je ok,, stacilu mu otevrit auto abych si mohl zmacknot varovky a byl zas samej usmev,,,, je nekdo sam a potrebuje ochlidat moto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau seso dej mu ještě jednu šanci přeco ho nebudeš hned někomu nabízet 7 let je dost určitě jsi na něj zvyklej jak na své děti tak ho hned nenabízej a kor když je to tak dobrej hlídač
 
 
Datum: 25. května 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
caute,chci si udelat poradek v papirech,mam ridicak na auto ktery sem delal asi pred dvema lety. na ridicaku mam zapsane pole jen na auto,zajimalo by me jestli muzu teda jezdit na te male motorce do 45km/h a do obsahu 50ccm (kategorie AM) nekdo rika ze muzu nekdo zase ze ne. je divny ze jestli muzu tak proc to tam nezaskrtnou ze muzu na AM kdyz tam to policko je? moc tomu nerozumim jen nechci predejit nejakym problemum s nasi vybornou ceskou policii :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to automaticky, B = Am...jako když si uděláš na mašinu A0 tak máš oprávnění lítat i na stopětadvácách a mopedech...jinak ahoj kolecko :-)
 
 
Datum: 23. května 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli si ho dělal před 2 lety, pak Am určitě máš, ale myslim že někdy v letech 2001 nebo 2003 se k B nedávalo nic..
 
 
Datum: 23. května 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V řidičáku to zapsané není, protože jsi ten řidičák ve skutečnosti nikdy nedělal. Dělal si B, které tě opravňuje i k řízení vozidel spadající do kategorie Am, ale Am jako takové si nedělal.
 
 
Datum: 23. května 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
nezaskrtavaj to.. kdovi z jakyho duvodu, ale jezdit na tom muzes, tu skupinu mas koneckoncu se to uci v autoskole.
 
 
Datum: 23. května 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11673    
Nazdar chlapi, poridil jsem si rozebranou 125/353, mel by to byt rok 1956 a tyk bych Vás chtěl poprosit , jestli máte nějaké fotky těchto motorek idealni by bylo v puvodnim stavu, jestli byste mi je poslali na meil. 602548351@seznam.cz diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, neberte to jako inzerci, ale uklízel jsem v dílně a myslím si, že jsem našel zajímavé věci, které by někdo užil a hodily by se mu, mě překáží. http://ondragam.rajce.idnes.cz/uklid_garaze/ Cena a způsob přepravy je na domluvě, na dotazy odpovím meilem nebo zde. PS: neprodáváte někdo čz 125 nebo tatrana s papírama? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11745    
lolku tato EC ,,elektrocentrála,,SS125 ,,vyrábí,,12 V stejnosměrných a 220 V střídavých 100 Hz 125 W.Takže tak na osvětlení a nabíjení aku.
 
 
Datum: 23. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
lolku nevidis tam tu svicku ? tak si domysli na co to asi jede ...
 
 
Datum: 23. května 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
kolik za ten agregat? je to diesel nebo benzin? je to funkcni? kolik to vyrabi napeti?
 
 
Datum: 23. května 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar, myslit, že by byl problem na STK kdybych na na mustanga ředni tlumiče( vydlici) ze Simsona??.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no právě že technickou mám ted novou na 4 roky... a policajti nic..?
 
 
Datum: 22. května 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel11734    
no tak mohly by mít keci ale když to uděláš pěkně tak tě nechaj nebo nejdřív udělej technickou a pak to přehod
 
 
Datum: 22. května 2011 10:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
To si myslím že by byl velkej problém a brali by to jako zásah do konstrukce
 
 
Datum: 22. května 2011 7:40
 
<  108  109  110  111  112  113  114  115  116  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 14:49:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu