Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 Ahoj draci, zajímal by mě váš názor zdali si pořídit jawu kejvačku 250 nebo 350??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 21:08
 To že se často říká že 2 válce se pořád hádají a pak to nejede není vůbec pravda! Jde jen o to to pořádně seřídit s kvalitními českými díly. Jinak už to jede o dost líp než jednoválec, což v dnešním provozu každý ocení. Takže 350
Datum: 30. května 2011 21:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě to vydrží stejně , akorát 350 bude mít kapku větší spotřebu , ale zase to jede krásně na nízký otáčky a ty 2 válce jsou fakt znát
Datum: 30. května 2011 15:08
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 a co doba výdrže jednotlivých dílů? Slyšel sem že 350 nevydrží zdaleka tak jako 250
Datum: 29. května 2011 22:42
 Za mě jednoznačně dvouvál, takže 350
Datum: 29. května 2011 22:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neváhal bych ani s jednim, ale za sebe 350... já prostě miluju ten zvuk, když si ty dva válce povídaji... asi je to úchylka  třipade už je doma, tak kdybys věděl o nějaký hezký 353 za dobrou cenu, tak jí beru
Datum: 29. května 2011 22:29
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 caute jaky pozivate primarni prevod na krosove zavody? mate nekdo 11 zub? jste s tim spokojeny? ten 9 zub mi prijde az moc,co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 16:58
Jméno: jarda
IP: uživatel10825
 11 zubů neni špatný ale je tam problém se řetízkem.Používá se tam půlčlánek a ten občas praskne.Proto je lepší použít 9 zubů tam půl článek neni.
Datum: 01. června 2011 16:58
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 koupim zadni kolo na jawku 21 ,mate nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 11:03
Jméno: .
IP: uživatel9313
 Zadní je stejný jak přední.
Datum: 29. května 2011 11:03
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 zdarec,jakeho skutra by ste doorucili do 50ccm abych s tim mohl jezdit s papirama na auto. Je lepsi 2t nebo 4t? aby na nej byli levny nahradni dily a treba i nejakej kit na zvyseni vykonu.Jakym znackam se vyvarovat a jake naopak sou dobre a levne.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 Brácha měl itala (ZIP)4T 50ccm AM. Né že by to stálo úplně za nic,ale 4T v takle malym objemu vůbec nejede,je to naprosto líný a po všem možnym otevření(při zachování 50ccm a origo vačkový hřídele) to beztak jezdilo nejvíc 60-65 po rovině....no nuda....než člověk někam dojel,tak by si přečet časopis......naopak 2T 50ccm jsou moc zajímavý.....vesměs všechno má AM techničák....takový malý živý mršky.....a když se jim pomůže na variátoru a výfukem a víc průchozí vložkou do airboxu,tak není problém na neupraveném motoru 80km/h rovina....osobně říkám 2T.....a když se na to dá lepší válec(kitů je mraky) a karburátor alespoň 15mm tak neni problém 90km/h.....s použitím nějakýho nicasilovýho vysokootáčkovýho 70ccm válce(pozor-nízká životnost oproti litině!),vhodnýho sání,kitového zapalování,vhodnýho výfuku,kitové kliky,tvrdší převod,lepší variátor(třeba multivar)karburátor 19mm a jede to moc nebezpečně-ovšem tyhle motory už bejvaj moc hlučný-jdou po tobě cajti a zkoumaj to! Takže řikam,že optimální je nějakýho itala(Aprilia,Piaggio) ve 2T,nějakej střední kitovej válec ,karbec origo(podle modelu 10-12mm) nebo dát větší 15mm+vhodné otryskování,větší trysku o 1-2čísla u seriového karburátoru,volnější vložku do origo filtrboxu,laděnej výfuk(je skoro jedno jakej,hlavně se musí vypárat restrikce!) trochu k výfuku si pohrát se silou pružin na spojce a zvolit vhodnou váhu válečků ve variátoru. Dobrý je zkontrolovat vrtulku a hřídelku na vodním čerpadle,ložisko a simering,vrtulky se rády rozsypávaj po naladění skůtru na vyšší otáčky a vyšší výkon. Předejde se tak nechtěnýmu zadření nový sady! Takle banálníma úpravama se dá "tiše" jezdit 90km/h....Brácha jezdil na takle udělaný Aprilii 50 SR přes 4 roky a mazalo mu to moc,bezproblémově držel krok s Jawou 250 a někdy mi dokonce ujížděl! Závady: Rozlítla se vrtulka na vodu,přidřenej válec,xenon z golfa vypálil přední masku a jeho nevhodnym zapojenim od předchozího majitele docházelo častýmu(nepochopitelnýmu) vybíjení baterky,jízdou po přednim kole trpěla přední vidlice a každou chvíli tekla,při jízdě s 3 a více lidmi praskal zadní tlumič,jinak běžná údržba bez vážnejch poruch. Vyvaroval bych se klasicky koreji,číně,tajwanu a hodně se serou Peugeoty. Jdi po něčem s motorem minareli AM a máš jistotu!
Datum: 30. května 2011 16:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak určitě je lepší dvoutakt, ale s řidičákem na auto to můžeš řídit jan když to má v techničáku rychlost omezenou do 45 km/h, takže to si můžeš koupit i čtyřtakt (aspoň nebudeš muset ředit benzín s olejem)
Datum: 29. května 2011 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Tak rozhodne se vyvaruj cinskejm znackam, mel sem kdysi nejakej yumbawang nebo jak se menoval a to byla hrozna mrdka, po 500 motor na odpis. Jinak si hrozne vychvalujou Aerox 50 tak mrkni na recenze treba na motorkari.cz
Datum: 29. května 2011 6:16
 Ahoj. Chci se zeptat, kde mám vést lanko náhonu tachometru na pinckovi od zadního kola k tachometru. Díval jsem se na fotky, ale nějak jsem ho nenašel. Nemůžu najít nějaké na kterém by nezavazelo. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 21:46
Jméno: Idefix
IP: uživatel9407
 Bohužel tak s tím mám také problém. Myslím si že na lanko není vyhrazený přesný prostor, ale mám ho dané kolem řetězu (aby nedřelo tak tam musí být kryt řetězu) schované pod krytama až k tachometru.
Datum: 28. května 2011 21:46
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda už někdy někdo realizoval projížďku na fichtlcrossu okolo jižních čech. Původně jsem to chtěl jet na enduru, které jsem měl dostat za odměnu, ale teď už vím, že ho nedostanu, i když bych měl. Takže mě napadl tento šílený nápad. Zkrátka pokud možno po polňačkách a lesních cestách. Myslíte, že se to dá realizovat ? Nebo je to nemožné.(silnicím se nevyhnu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 13:23
Jméno: pavlis
IP: uživatel11769
 Zdravim. Mám dotaz jestli budou ty hvězdicoví hlavy na fichtla opravdu do konce května?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:46
 Ahoj, nebudu asi první kdo se na to ptá, ale mám na rámu u PIO dvě barvy jednak červenou všude na vidlici nad motorem i vepředu, ale v místě uchycení táhla rámu nad motorem mi ta červená přechází, jak to stříkali do šedé barvy. Jen dodávám, že to je v místech jak je pant sedla. Máte někdo něco podobného je to stroj z roku 72 a já ho renovuju a nevím, zda-li to udělat jak to měli z fabriky, nebo jestli to je jen nějaký odfláknutý, že třeba nestíhali vyrábět a tak šetřili kde to šlo. Já bych to prostě celé natřel červenou, jako budu mít na karoserii, ale dělám renovaci takže pokud to k tomu patří, tak se tu nabízí otázka přímo veteranistická a to udělat to poctivě celé červenou, nebo se držet původní technologie? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 10:21
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já mám pionýra 20 z roku 1972 v naprosto origo stavu a tam mi to taky v místě pod pantem sedla přechází v takovou světle šedou.A viděl jsem to i u více pionýrů takže bych řekl že se jedná o úsporu barvy protože jak již napsal dwein dibly,neni to tam vidět
Datum: 28. května 2011 10:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 to že je to v tom místě dvoubarevný je standart. odfláknutý bych neřek, ale asi věděli že to tam neni vidět, tak úspora barvy se taky počítá.... jestli si to ale uděláš poctivě podle sebe, nebo stejně poctivě jako tenkrát, je čistě na tobě. osobně podporuju jednu barvu.
Datum: 28. května 2011 1:52
 Zdar draci,mám dotaz ohledně Jawy 350/640,konkrétně na spojkovej koš:Ty tři tyčinky co tam jsou mám strašně volný,co s tím aby se zpevnily?Slyšel sem že se to dá nějak roznejtovat,ale nevím jak přesně na to,díky moc předem za každou radu,už mi chybí jen tohle a můžu udělat první startovací test
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 14:03
Jméno: martin
IP: uživatel10340
 čus nejlepší je vzít svářečku a zezadu je ovvažit nejtování je na nic.já to děal o fiká a u třiapůly a drží to jak skála
Datum: 27. května 2011 14:03
Jméno: ivamak
IP: uživatel11740
 Nazdar motorkáři, neví někdo z vás čísla barev, kterými byla lakovaná v letech 1969-1971 ČZ 175/477. Jedná se o kombinaci modré a šedo-stříbrné barvy. Modrý byl rám, nádrž a pčední tlumiče, šedostříbrné byly blatníky, světlo, nádržka oleje a kryt baterie. Díly za informace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 10:27
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 caute kdo je v okoli berouna schopnej rozlisovat dat novou ojnici a slisovat a vycentrovat? za rozumne penize....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nějakej MP motoservis v Mezouni
Datum: 25. května 2011 22:02
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 na jawu 21
Datum: 25. května 2011 19:43
Jméno: jirka
IP: uživatel4510
 ahoj mozna blbej dotaz ale chci se zeptat jakym zpusobem nandavate a sundavate drapak na pio. je dost tuhej a nechci ho poskodit nevim jestli to nkde delaj v okoli a kolik to zhruba stoji...ale radsi bych si to chtel udelat sam.tak radte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 16:36
 přesně jak píše LECO... dobré je to potřít nějakým tekutým mydlem nebo něčím podobným.. já zásadně sundávám pneu ,,monterpakama" se šroubováky už nemám dobré zkušenosti. Může se stát že jak dávaš sebemenší pozor abys nepíchl duši tak šup a už je procvaklá no.. jinak vypustit, pošlapat, a sundávat začít naproti ventilku..
Datum: 01. června 2011 16:36
 dobré je ráfek a tu pneumatiku trochu potřít nějakým tekutým mýdlem, pak to jde lépe.
Datum: 25. května 2011 15:26
 na pio davam plast tak ze ho nasuniem z jednej strany (to by malo ist v pohode), vlozim dusu a potom nohami po nom stupam...ale nie stupat na rafik. Samozrejme koleso polozit na zem. Skus to tam...a rafik napatlat mydlom aby sa to smykalo
Datum: 25. května 2011 15:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 taky s tim zapasim, mam nazutej drapak divnejch rozmeru a ani zaboha se nehne, ani ho nezmacknu  Jinak na motorkarich v bazaru je takovej pripravek na zouvani pneu, tusim za litra
Datum: 25. května 2011 14:57
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 ja to sundavam srubovakama tema silnyma prvne se to vypusti ta guma a zacinase naproti ventilku no a tak jsem to sundal tak ale bacha at nepropichnes dusi jinak v servise zeouvají kola asi za 100kč mym tucha
Datum: 25. května 2011 14:51
Posl.aktualizace: 26. května 2011 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel11762
 Já vozim v motorkách lékárničky v plechový škatuli made in CSSR  ,na STK mam jednu dva roky starou hadrovou od Sesy. V autě je to horší,tam to policajti kontrolujou a jdou po tom. Nějakou mam,jakou už nevim a je mi to jedno,je oranžová. Akorat nechapu proč mít tak šíleně vybavenou lékárnu,s návodem kterej budu číst 20 minut,když to ani nebudu umět použít a hlavně lidi jako já když viděj chrlící se krev,tak omdlí a lékarna je jim k ničemu...upřímně mám strach abych se jednou nedostal k nějaký nehodě.....ne že bych byl šmejd,ujel a nechtěl nikomu pomoct,ale to riziko,že někoho blbě vytáhneš z auta,on díky tobě sice přežije,ale bude mít nějaký následky a eště se na tobě bude celej život hojit...fuj... to mě prostě děsí...
Datum: 26. května 2011 11:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Hlavne, ze jsem s ikupoval tu novou lekarnicku, ktera je o polovinu vetsi a nevejde se mi do kastliku... sakra.
Datum: 26. května 2011 6:45
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 řikam to už delší dobu. byl to jen jeden z dobře schovanejch marketingovejch tahů zaobalenej do novely vyhlášky.....jako je to ted se vším....nic není pevné,nic nevydrží v platnosti a jen prachy lítaj.....tak se dělá byznys...dnešní forma vlády=lobbistů ráj!
Datum: 25. května 2011 10:53
Jméno: Medzi
IP: uživatel9457
 http://jawa-cz.sbazar.cz/jawa-cz-vlcnov-o5793807.html , ta 250ka , stojí za tu cenu ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 21:37
Jméno: marci
IP: uživatel4620
 To nemá cenu kup si něco v lepším stavu.
Datum: 25. května 2011 21:37
Jméno: beton
IP: uživatel9854
 Ja koupil za 4000 Panelku 250 i s papirama a jezdi jak pila
Datum: 24. května 2011 20:48
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 4au.....co říkáte na japonský ložiska, nepamatuju se teda označení, už dva lidi mi říkali, že snad jsou lepší něž SKF a hlavně jsou levnější......co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 skf jsou dobrý,ale je dnes problém odhalit francouzské,německé,rakouské,švédské a čínské-taiwanské SKF....každej pes jiná ves.....FAG jsou fakt dobrý Německý ložiska! Ovšem český/slovenský jsou taky dobrý,jen ty klasický 6303-C3 nestojej za nic...to je tak na seriovku....
Datum: 25. května 2011 11:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší jsou SKF
Datum: 24. května 2011 21:36
 nikdy jsem nenamontoval jiný ložiska než ZKL-ZVL a nikdy jsem ŽÁDNÝ ložisko nezadřel
Datum: 24. května 2011 20:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Nejlepší ložiska na světě sme vždy vyráběli a stále vyrábíme my !!!!!!!!!!!!!
Datum: 24. května 2011 18:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 FAG jsou hodně dobrý ložiska
Datum: 24. května 2011 16:28
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 díky díky....to jsem i tak trochu chtěl slyšet....
Datum: 24. května 2011 15:58
Jméno: Vevi
IP: uživatel11751
 všeobecně jsou japonský ložiska nejlepší
Datum: 24. května 2011 15:36
 Prvne zneuzivam svuj web ::::>> hleda se novej majitel kokra jmenem ALF,, sistokrevnej, bez papu, stari 7 let, nejlepsi hlidac kteryho jsme meli,, stacilo se dotknout vrat a uz stekal,,,,ale ma jednu strasnou vadu na krase,,,, lebo vyjel po malem sesovy,, a kdyz pes vyjede po diteti,,tak bud konci a nebo se najde nekdo kdo nema deti a potrebuje nenarocneho hlidace,,a vsak se srdcem na spravnem miste,, pac clovek co necha uvazaneho psa u boudy a odjede na vikend na ryby bych rovnou pochlavkoval,,,,jakyho koliv tvora uznavame s rafikou az na komary a mouchy nekdy i pavouka,, kdyz tedy nejsem na blizku,, ale sesa dostla tlapkou po tvari a jeden kousanec,,, lebo malej sesa chodil za alfem a nekdyho placnul po zadku a to ostry psi nesnaseji,,, uhlidat maleho sesu nejde,, byl to okamzik kdy jsem sklopil oci dolu a kdyz uz jsem je naklopil zpatky,, tak uz alf startoval,, malej sesa je ok,, stacilu mu otevrit auto abych si mohl zmacknot varovky a byl zas samej usmev,,,, je nekdo sam a potrebuje ochlidat moto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 15:22
 čau seso dej mu ještě jednu šanci přeco ho nebudeš hned někomu nabízet 7 let je dost určitě jsi na něj zvyklej jak na své děti tak ho hned nenabízej a kor když je to tak dobrej hlídač
Datum: 25. května 2011 15:22
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 caute,chci si udelat poradek v papirech,mam ridicak na auto ktery sem delal asi pred dvema lety. na ridicaku mam zapsane pole jen na auto,zajimalo by me jestli muzu teda jezdit na te male motorce do 45km/h a do obsahu 50ccm (kategorie AM) nekdo rika ze muzu nekdo zase ze ne. je divny ze jestli muzu tak proc to tam nezaskrtnou ze muzu na AM kdyz tam to policko je? moc tomu nerozumim jen nechci predejit nejakym problemum s nasi vybornou ceskou policii
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 21:28
 Je to automaticky, B = Am...jako když si uděláš na mašinu A0 tak máš oprávnění lítat i na stopětadvácách a mopedech...jinak ahoj kolecko
Datum: 23. května 2011 21:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli si ho dělal před 2 lety, pak Am určitě máš, ale myslim že někdy v letech 2001 nebo 2003 se k B nedávalo nic..
Datum: 23. května 2011 19:04
 V řidičáku to zapsané není, protože jsi ten řidičák ve skutečnosti nikdy nedělal. Dělal si B, které tě opravňuje i k řízení vozidel spadající do kategorie Am, ale Am jako takové si nedělal.
Datum: 23. května 2011 18:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 nezaskrtavaj to.. kdovi z jakyho duvodu, ale jezdit na tom muzes, tu skupinu mas koneckoncu se to uci v autoskole.
Datum: 23. května 2011 18:07
Jméno: jirka
IP: uživatel11673
 Nazdar chlapi, poridil jsem si rozebranou 125/353, mel by to byt rok 1956 a tyk bych Vás chtěl poprosit , jestli máte nějaké fotky těchto motorek idealni by bylo v puvodnim stavu, jestli byste mi je poslali na meil. 602548351@seznam.cz diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 12:07
 Zdravím, neberte to jako inzerci, ale uklízel jsem v dílně a myslím si, že jsem našel zajímavé věci, které by někdo užil a hodily by se mu, mě překáží. http://ondragam.rajce.idnes.cz/uklid_garaze/ Cena a způsob přepravy je na domluvě, na dotazy odpovím meilem nebo zde. PS: neprodáváte někdo čz 125 nebo tatrana s papírama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:51
Jméno: trubka
IP: uživatel11745
 lolku tato EC ,,elektrocentrála,,SS125 ,,vyrábí,,12 V stejnosměrných a 220 V střídavých 100 Hz 125 W.Takže tak na osvětlení a nabíjení aku.
Datum: 23. května 2011 20:51
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 lolku nevidis tam tu svicku ? tak si domysli na co to asi jede ...
Datum: 23. května 2011 15:40
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 kolik za ten agregat? je to diesel nebo benzin? je to funkcni? kolik to vyrabi napeti?
Datum: 23. května 2011 12:34
 zdar, myslit, že by byl problem na STK kdybych na na mustanga ředni tlumiče( vydlici) ze Simsona??....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 10:47
 no právě že technickou mám ted novou na 4 roky... a policajti nic..?
Datum: 22. května 2011 10:47
Jméno: vojta
IP: uživatel11734
 no tak mohly by mít keci ale když to uděláš pěkně tak tě nechaj nebo nejdřív udělej technickou a pak to přehod
Datum: 22. května 2011 10:05
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 To si myslím že by byl velkej problém a brali by to jako zásah do konstrukce
Datum: 22. května 2011 7:40
|



|