Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petr
IP: uživatel2215
 čau draku koukal sem že se objevily náké novinky tak se chci optat jestli už sou všechny
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 11:56
 prave ze jeste ne,, mam stale co ukladat,,sesa
Datum: 07. února 2011 11:56
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no sakra mít to 100 km někam do ciziny tak jedu taky  jo a hezčí by bylo , kdyby jsi tam dal nádrž ze 175/477
Datum: 07. února 2011 21:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Lebo ide o to že budem chcieť v lete chodiť na Ukrajinu cca 100 km tam cca 100km naspäť na benzín a aby sa mi to vyplatilo potrebujem veľkú nádrž ta z mustanga má 8L a ta čo mám z 250 tak má 13,5 počítam že na 200km by mi mohlo vystačiť 5 L :/ no uvidím naprv vybaviť pass
Datum: 07. února 2011 16:22
 muj názor je že na silnici tě s tim asi nikdo nezastaví, ale v případě nehody by to mohl být problém, ta nádrž tam nepatří, nejspíš na ní budeš muset udělat nějaký úchyty a to už je neschválený zásah do konstrukce vozidla..
Datum: 07. února 2011 15:12
Jméno: BeNgOrO
IP: uživatel7151
 nevim proc bi im to mjelo vadit
Datum: 07. února 2011 12:22
 Dotaz k stadionu S22- stadak nemá vykon- delalo to predtim a i ted kdyz jsem mel motor rozhozenej a dal tam novy gufera. Zapalovaní je sestelovany. Startuje za studena na prvý ráz pri trose preplavení a za tepla to taky za chvilku chytne. Meřil jsme tlak ve valci a dáva mi přes 8 a to je celkem normální Problem bude asi v karburátoru? mam novejsi typ stejnej s jawa 50/05. S plastovejma krytame nebo bez- furt stejnej problém. ta saní mam v karbci jen origo sitko. Jak rikam starty v poho a na stojanku se motor jako na plnej plyn jako vytoci . At davam jehlu na ruznej zarez furt je svicka uchcana nebo uplne cerna nekdy( i kdyz je jehla upa dole). Kdyz chci na tom jet tak jednicka se nevytaci tak jak by mela a dvojka uz vubec netahne. kdyz se zahreje tak uz ani ta jednicka me neuveze. A takovej dalsi problem - nejde sestelovat volnobeh- furt to chcipe i kdyz mam sroub vonobehu uplne utazenej- asi se dusi. Co mam delat aby se tak neuchcaval??? U pionyra jsem zmensil hladinu v plovakovce a sesteloval jehlu ale tady do toho ten benzin tece jak kdby to bylo prokopnuty  Proste neumim sestelovat karbec na S22 asi i kdyz je to podle me primitivni
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:31
 hele to snad ne  to snad neni nikdo kdo by to takhle montoval ne?
Datum: 07. února 2011 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni , jestli ten plovák nedáváš obráceně..má být špičkou nahoru
Datum: 07. února 2011 20:40
 to já vubec nevim co tam mám mít za trisku na stadakoj ani nvm kolik ma trysku 05tka. Plovák nevypadá poskozenej- neni nijak pobouhanej, ani jehla neni skrivena- v cem se lisi plovak 05 a s22???
Datum: 07. února 2011 20:19
 nemás tam trysku z 05ky?
Datum: 07. února 2011 17:01
 Viděl bych to asi na špatnej plovák, buď poškozenej nebo z novějšího typu karburátoru 05...
Datum: 07. února 2011 14:37
 čau, tak jsem dneska poprvé rozdělával přední vidli na mustangu rok 79 -proste ten s tou inovovanou přední vidlicí- zjistil jsem tedy ze tam maji nejako nove vyreseny uchyt vrchních brejlí. Ze v tom závitu na trubce co jde ze spodních brejlí jsou 2 drázky, do kterejch ty vrchní brejle zapadaj- tohle u starsích pio není. Zjistil jsem ze vlivem pouzivání se ty drazky v ty tycce od tech vrchnich brejlí vymackali a poskodili zavit. Pak je nemožne vysroubovat tu matku co drzi misku s kulickama tak aby se něco neposkodilo( v mym připade se serval zavit na ty matce trochu) Proste mě to zaskocilo , ze v rámci inovace tohle zrovna moc dobre nefunguje tak nevim k cemu ta inovace vedla- jestli ty vidle pak byli nejaky pevnejsí- kdo ví...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Ta inovace vedla k ůspoře a menší náklady na výrobu nevýhoda je že vůbec nevyndáš vidlice s krku řízení . To samí co vedlo k menším nákladům jsou zadní plechy bez lišt
Datum: 07. února 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel9313
Posl.aktualizace: 06. února 2011 23:42
 asi ne,,bylo drazsio a melo horsi chromm toto bude ok,, dal sem novou fotku jak vypada,,,sesa
Datum: 06. února 2011 23:42
 Sice nejsem Sesa , ale tohle ti nestačí ? Aspoň něco
Datum: 06. února 2011 22:32
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus kdyz nemam komresor a chci udelat barvu nejak pekne jak to mam udelat?a kdyaz bych chtel delat motor jak je tezky pulit??a jak dlouho too trva ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:31
Jméno: dano
IP: uživatel11032
 Ahoj, taťka mi říkal že kdysi jak měl jawu 350 tak natřel nádrž normálně štětcem a dal aspon tak 3 vrstvy, a potom vzal ten nejjemnější vodní smyrkový papír a brousil dokud se to nelesklo, pak by bylo asi dobré to přestříkat bezbarvým lakem a prý se to lesklo lépe než z výroby.. zatím čau
Datum: 07. února 2011 14:31
 dachl21: chce to trochu přemýšlet.. spojsku sundám a nahodím sám.. nic na to neni.. hadím přes to hadr a na to ruku.. segrovku vytlačím šrubovákem a pružinku mám v ruce... NO PROBLEM....
Datum: 06. února 2011 23:12
 To zvládnete....akorat si dejte bacha na pruźiny ke spojce..dost to lítá...v jednom bych to už nedělal, dyžtak si pozvěte do garáže kámoše.
Datum: 06. února 2011 22:22
 Přesně v té situaci jsem teď já, snad to zvládnu, ale mám v záloze spolužáka ze základky co mě učil jezdit, takže uvidím, dnes jsem myl bloky motoru.
Datum: 06. února 2011 21:39
 Jawa05: nepovidej.. když sem poprvé v životě půlil motor tak fichtlpokec neexistoval a internet byl v plenkách.. jo a bylo mi 12 a nikdo mi s tím nepomáhal ani neradil.... sic sem to půl šroubovákem a kladivem ale podařilo se a dokonce to pak i jezdilo... pokud nejsi uplně blbý tak zjistíž že na tom nic není... stačí jen nářadí.
Datum: 06. února 2011 21:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vzhledem k otázce si začátečník... Do půlení motoru se sám nepouštěj, vypadá to lehce, ale dá se tam sílenejch věcí zkazit.
Datum: 06. února 2011 21:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 pistol sezenes za kilo, dve z lidlu
Datum: 06. února 2011 20:56
 Motor asi zvládneš, jestli ti na tom záleží tak si kup něco na rozlisování, já zas mám pistoli, ale ne kompresor, od kud jsi?
Datum: 06. února 2011 20:52
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 prave ja ani pistoly nemam no
Datum: 06. února 2011 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ja s tim strikam normalne, jeste podomacku delanou pistoli, sice to vetsinou udela "pomeranc" ale da se to... kdyztak si sezen jako nouzovku jeste 1 a spoj hadicky
Datum: 06. února 2011 20:35
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 kompresor z lednicky mam ale ta to neutahne
Datum: 06. února 2011 20:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 molitanovym valeckem to udelas asi nejlip, ale to je takovej problem sehnat si kompresor? z lednicky... 1-2zapojit a pohoda... a naklady na vyrobu nulovy...
Datum: 06. února 2011 19:58
 vzhledem k charakteru otázky pro tebe bude nejlepší dát plechy do lakovny a motor někomu zkušenějšímu..
Datum: 06. února 2011 19:56
 čau draci, potřeboval bych vědět kudy je originál vedený lanko od tachometru, máte někdo fotku nebo odkaz? dekuji icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 19:34
 zkus nad tim popřemejšlet, něco se dá zjistit z fotek ale vzhledem k délce lanka neni moc možností kudy ho vést..
Datum: 06. února 2011 19:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 E512 a ostatní fortschritty nebyly špatný mašiny na tu dobu...dvandu jsme taky kdysi měli, ještě se skleníkem... údajně byly ale z velký části okopírovaný z projektu českých konstruktérů SM, zašlapaný režimem
Datum: 07. února 2011 19:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Marek: I my sme mali E512  kurva pomsta z NDR
Datum: 07. února 2011 10:54
 lepší ty noviny nacpat do sání a zapálit nechat prohořet a pak startovat.. ten motor ty noviny bezproblému sežere  ..a nebo tam chrstout benzínu zapálit a startovat.. ..
Datum: 06. února 2011 23:18
Jméno: Marek Bittner
IP: uživatel5855
 vy tady rešite ty niviny toje uplnč normální unás sa temu ríká dat prečíst rudé právo,drív dokát nebil start sprej tak sa takkto startovali šecky stroje najaro hlavně kombajny jako E512-E514-E516...
Datum: 06. února 2011 22:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Jo vejtra. To je mašina. Jezdil jsem s ní před pár rokama na brigádě celý léto. V tý době jsem ještě neměl ani papíry na auto a jednou ráno mi do ruky vrazili klíče a že budu chvíli jezdit. Jediný co mi řekli, jak jsou u toho kvalty a víc nic. Když jsem do toho sed, nevěděl jsem ani jak to nastartovat  Pak už mi vejtra zustala celou dobu  jediný co mě fakt chybělo byl ten posilovač, protože jsem se musel pořád někde motat krokem a to řízení byla dřina
Datum: 06. února 2011 20:24
 jn na éterovou bombičku chytne i v -50 ale škoda motoru..
Datum: 06. února 2011 19:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no Start sprej sme nemali ale doma máme éter ale tak zase sme nechceli rozmetať motor
Datum: 06. února 2011 19:02
 so novinama už nestartujeme.. startovací sprej nezklamal nikdy.. ani při -15
Datum: 06. února 2011 18:55
Datum: 06. února 2011 18:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 No keby tam otec nežeravil z novinami tak to ani nechytí
Datum: 06. února 2011 18:23
Datum: 06. února 2011 18:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to žhavenie nemá  ti si asi V3S videl asi len na obrázku čo ? a o čo tu ide?? o ten lahodný zvuk ten modrý dym a naftu ktorá je všade prítomná
Datum: 06. února 2011 18:12
Jméno: bořa
IP: uživatel11091
 a co s tim když malo hřeje žhaveni, to je objev oooooooo
Datum: 06. února 2011 18:00
 Zdravím všechny, chtěl bych s zeptat: 1Jak snadno poznám, jestli je tachometr z pionýra 23 rozbitý(ukazuje nesmysly a nevím, jestli to není třeba náhonem, lanovodem...) a jestli se dá nějak poznat na burze funkční? Je pootočení šroubovákem zespodu tachecu(tam jak se šroubuje lanko) spolehlivý úkaz funkčnosti, když se ručička zahejbe? 2Dá se nějak předejít tomu, aby se otáčely řidítka nezávisle na vidlici-když zaberu za řidítka do strany a vidlice se dostane do krajní polohy, otočej se řidítka dál... 3Jaké množství oleje do předních vidlic je tak akorát do kývačky 250 353, jezdí se se zatížením 140kg? 4Je záchyt lanka přední brzdy péráka řešenej stejně jak u tohohhle pařeza? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/488676-parez.html Pokud ano, kde se dá ten zvláštní šroubek koupit? Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 20:31
 to dělá každej dvoutakt bez sytiče, než se ohřeje, benzín ze směsi kondenzuje na studených stěnách klikového prostoru a přepouštěcích kanálů a do válce se ho dostane málo, že to sice stačí na volnobéžné otáčky, ale už ne na rozjezd po plynem..
Datum: 06. února 2011 20:31
 Dobrý, díky toho jsem si nevšiml. Ještě bych přidal dotaz-Dělá vám pionýr taky, že studenej na volnoběh jede pravidelně, ale při pokusu o rozjezd chcípne, rozjede se teprve po ohřátí?
Datum: 06. února 2011 20:24
Datum: 06. února 2011 20:18
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 zdar muzete nekdo poradit potrebuji vymenit loziska u kol na pionyru a ty stary nemuzu vyndat ven. Pionyr stal par let ve vlhkem prostredi takze je vsechno vyrezle. uz sem zkousel snad vsechno nevite co s tim? dekuju za rady (svarecku k dispozici nemam)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 10:56
Jméno: ondra
IP: uživatel10535
 me to slo taky vzdy vyndat ale tohle je fakt orisek dam to tatovi do prace ten tam navari matku a pak uz to snad pude
Datum: 07. února 2011 10:56
 twl to tam snad nekdo nalepil bo co...  ja to vzdycky vyndal
Datum: 06. února 2011 22:36
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 tak to taky nepomohlo horkovduskou sem to nahrival a nic mozna se to trosku pohlo
Datum: 06. února 2011 21:12
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 jdu to zkusit dekuji
Datum: 06. února 2011 18:50
 nahřej to fénem nebo horkovzduškou pak to pujde vyklepnout
Datum: 06. února 2011 18:11
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec dělaly se jawaky 250 353 s tim přístrojkem na nádrži a i spínací skřínkou na masce u řiditeksem si totiž jednu koupil a má to na nádrži i na masce sem jen viděl na fotkách že to měly na nádrži nebo na masce ale oboje dvoje to nevím tak co myslíte ???? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 14:49
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 dělali se jenom s jednim buť spínačka v nádrži nebo v masce ale dohromady ne
Datum: 06. února 2011 14:49
 podle mě je to bastl
Datum: 06. února 2011 14:40
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus jentak anketa: kdo z vas tady kouri cigarety? kolik jich dene vykourite a jak dlouho byste bez nich vydrzely a jaky znacky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 18:10
Jméno: bobr
IP: uživatel11091
 nekouřim fetuju kouř z mého ostrého 2T jmenem jawa 50 mustang
Datum: 06. února 2011 18:10
 souhlasim se standou... je to tu fakt už zase na nějakou revoluci, nikoliv však sametovou, ale krvavou... snad zopakovat defenestraci by nebylo od věci.. jen malá poznámka: z vydělanejch peněz ve finále tomu buzerparátu odevzdáš téměř 60% na všech daních. takže z desítky reálně zbude čtyrka. žel ale takto je to v celém svazu evropských socialistických republik, tak holt nemůžem přece vybočovat...k tomu kouření bych toho mohl napsat mrak... začal sem na marskách, pač v té době ještě startky s filtrem neexistovali. a když začli, stáli 10 kč... do dnešních dnů jsem u nich bohužel zůstal... jistě si tedy dokážete představit kolik jich musim vyčudit po takové době kouření... je mi z toho už na blití.... jenže tenkrát jsem byl blbej a šel s ostatními a dnes bych dal skoro cokoliv abych ten hnus nemusel vdechovat... začít je jednoduchý, ale skoncovat, to je už docela boj.
Datum: 06. února 2011 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 v málokterý zemi je tolik tunelů jako v české republice. Jak blbci platíme zdravotní pojištění,ale většina těch peněz proletí komínem díky netransparentnímu hospodaření nemocni a vzp,pochybným a nevýhodným zakázkám....to a samé ministerstva vnitra a financí.....pak se socani diví,že soukromníci krátí daně.....pokud sem úspěšnej,v životě jsem udělal kus práce,vydělávám slušný peníze tak se o ně přece nebudu dělit s lidma který si užívaj státní podporu,ke který mají povoleno si něco málo legálně přivydělat na ploviční úvazek,kde se opět přiznává pouze část platu a pak si v podstatě uplná socka na podpoře může vydělávat víc jak my poctivě pracující blbci,kterým navíc třetinu těžce vydělanejch peněz sežere stát,aby je dal těmhle zmrdum! Pak nemá bejt benzin za 35,cigára za 80 a pivo za 25... celej národní majetek rozprodanej a rozkradenej,každej si akorát nahrabal a zmizel ze scény a když už není kam sáhnout,tak si půjčujeme....státní dluh narůstá o miliardy každý měsíc...slušný lidi sou orvaný na daních,socialce a zdravotnim,nezaměstnaní cikáni jezdí v nových pětkových bavorácích a sou vysmátý......kriminalita kvete ve státní sféře už od blbých obecních a městských úřadů....už aby přišel nějaký zvrat!! A VV ani Top 09 se o to nepostarají,ač furt všichni slibovali reformy a nápravu.....pěkný kulový....už taky hrabou pod sebe!!
Datum: 06. února 2011 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 njn.....kdyby třetina národa nepobírala zbytečně sociální dávky,ve zdravotnictví nebyly tunely a neměly sme 1.5 biliardy statního dluhu tak by cíga pořád stály 20 korun!!!
Datum: 06. února 2011 12:09
 nefajcim  radsej jazdim lebo ze tie peniaze dá sa kupit aj benal
Datum: 06. února 2011 11:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 Sparta modra,Petra, vselico nekdy..
Datum: 06. února 2011 9:51
Jméno: viktor009
IP: uživatel11104
 Já kouřím tak 1-5 denně. No značka - nejčastěji modré nebo červené L&M nebo taky Malborro, Philip Moris. Spíš podle peněz. Vydržím bez cíga tak i týden, ale většinou tak 3 dny. A co zdražení? Je to pěkně na h**no zdražuje se všecko
Datum: 06. února 2011 9:07
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 To jsou dotazy  Co posloucháte za muziku, jaký kouříte cigára..  Hele kouřím, zásadně Dlouhý R&W alternativně dlouhý Startky...Tak krabičku denně no.....Já kouřím 5 let, je blost kouřit, ale někdy je to taková pohoda si zapálit... Na druhou stranu...Byla by taková pohoda mít ta prachy co sem do toho nasral..Když si to spočítám, těch pět let je 1825 dní...cena cigaret cca 50kč? Když sem začínal tak stáli Cleyky 38, tak to musím brát v potaz...1825*50...91 250kč!!!...kdybych já kokot nekouřil a dával si prachy stranou, tak sem ted nemusel přemýšlet kde vidělat na svoji vysněnou Astru F, ale mohl bych si koupit ještě vysněnější novější Omegu v kombiku  A ještě by zbylo hodně peněz na komplet GO fichtla...jenomže to je jen teorie, takle šetřit nejde, ty prachy bcyh stejně jinak utratil třeba za bombony
Datum: 06. února 2011 0:46
 naposledy jsem zakouril malbora cervena, orig krabka z roku 1985,, za psi boudou s mim kdysi nejlepsim kamosem ,, vubec mi to nic nereklo,,smrad jak kdybych stal nad komínem,, a tich penez,,za tu krabku tenkrat bylo urcite 2 litry benalu,,vubec se divim ze jsou lidi tak blby a pristoupeji na tuto kokotinu,,co rvou s lidi tezce vydelane penize a legalne se postupem casu zabíjej a to vlastnima rukama a blbosti
Datum: 05. února 2011 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 Já,Krátký červený startky výhradně v měkké krabičce,průměrně 15 denně,zdražení mi nezajímá,to je hra vysoký politiky s kterou nikdo odtud nic neudělá....asi jako spotřební daň na pohonný hmoty....
Datum: 05. února 2011 21:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 1 denně, vydryžím tak tejden bez cíga, Camel, Red & White, zdražení? přestanu kouřit....
Datum: 05. února 2011 21:00
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 a co rikate na zdrazeni?
Datum: 05. února 2011 20:39
Posl.aktualizace: 05. února 2011 20:57
 jsou funglovky,na fotce je noc moc,,ale v realu jsou ok,,,, a zatim jic mam prar
Datum: 05. února 2011 20:57
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel10910
 PRO TY CO CHTĚJÍ JET MISTROVSTVÍ REPUBLIKY PIONÝRŮ
Zdeněk Neuvirt napsal:
5.2.2011 v 18.03
Zdravím všechny fichtlaře.
Blíží se schůzka a jeden z bodů určitě bude fichtl s nebo bez origo rámu. Prosím všechny co chtějí jet závody a kde základ stroje netvoří origo fichtl rám, aby mi poslaly fotky svých strojů na zdenek@motovirus.cz
Budu čekat na foto a pospěšte si. Chceme to vyřešit co nejdříve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 18:55
 zdravim draci vlastníte někdo Jawu 250 typ 353 v černošedé barvě s revmaplechy a kapotáží motoru? Zajímá mě jakou barvou mají právě revmaplechy a kapotáž být? Za jaké koliv fotky a různé materiáli budu vděčný email: bedna65@seznam.cz díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 20:23
 Budou černý
Datum: 05. února 2011 20:23
 Tak borci,co jste nakoupili ve Zloníně?? Ja měl dnes dobrej den,dohromady za 500 korun jsem koupil dva krásný origo válce a hlavy. Jen tý veteše a překupníků už je mraky.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 13:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ja nic, nejak sem nenasel co sem hledal, a ty ceny byly doslova sileny, za vylitanej motor z fichtla okolo 1000-2500
Datum: 05. února 2011 13:26
 Dlouhou dobu jsem nějakej ten slušnej origo válec sháněl,ale nikde nic.....když už někdo něco nabízel za rozum tak to bud mělo rejhy na 5.výbrusů a nebo to bylo dojebaný nadoraz....udělal jsem si dneska radost,dlouho nic a dneska 2 páry.... a co vy?
Datum: 05. února 2011 12:24
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus draci koupili byste fichtla za 815 kc pise ze je nepojizdny ale protocit jde a kompresi ma slusnou ?je bez papiru
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 14:56
 Já bych ho vzal, máš foto?
Datum: 05. února 2011 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 už dvakrát sem přitáh bedny bordelu za cenu basy piv a po složení z toho byli ještě pěkný fichtly který dokonce parádně jeli.....nebál bych se toho.....dneska repasuješ motor za pár stovek.....všechno se dá koupit.....
Datum: 05. února 2011 12:56
Jméno: akon
IP: uživatel10792
 jj,ja jsem koupil 555 za 600kč měl ji rozebranou na vlečce že ji odveze do šrotu,stačilo v dílně najít pár šroubků,poštělovat předstih a jede,
Datum: 05. února 2011 12:37
Jméno: amater
IP: uživatel1506
 hoj draci ja blbec, strikal jsem plechy nakou dvouslozkovou barvou a strikal jsem to na nekolikrat a plechy ktery jsem mel ve stejny mistnosti uz zaschli tak se naich zachytila barva ve vzduchu ze strikani, nevim jak to mam odstranit protoze jak nato necim sahnu hnedka to stratí lesk a je to spinavi. Kdyz sahnu na plech je to jak smirek tak to potrebuju zahladit a rozlestit, ale jak?? znova se mi to strikat nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel11105
 v zimě se nelakuje,bude to rukama
Datum: 06. února 2011 11:04
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 skousim to tempem nic moc je to nanovou barvu bar vrchnich plechu  ty kurwi me stejne namichali barvu daval jsem silnou vrstvu a pozaschnuti to prosvita na dost mistech, myslim ze to moje chyba nebude to prosvitani klasicka barva to nedela
Datum: 06. února 2011 8:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Jestli sem dobre pochopil, tak by to melo jit odstranit tempem a trochou snahy....
Datum: 05. února 2011 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 chybama se člověk učí.....
Datum: 05. února 2011 12:04
 Myslim že nejjednodušší bude to přebrousit a nova nastříkat, nevim jestli by to šlo nějak rozleštit...
Datum: 05. února 2011 8:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj draci, včera jsem na internetu našel jeden odkaz s videem, na kterém chlápek pomocí elektrolýzy pomědil výfuk od nějakého auta. No tak jsem si řekl, jak by to vypadalo a karterama od pionýra. Udělal jsem si asi litr roztoku modré skalice, zapojil kryt spojky do obvodu autobaterie a nechal 30 minut v elektrolytu. A stal se zázrak. Kryt je jako ze zlata, nádherná měděná barva. Vřele doporučuju !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 05. února 2011 21:09
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Sice chodím na gympl, ale koncentrace se mi počítat nechtěla... tak jsem udělal nasycený roztok. Do litru vody jsem za stálýho míchání dypak nadrcenej prášek skalice, dokud se to rozpouštělo.
Datum: 05. února 2011 16:33
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Zni to pekne  jak silnej roztok si z toho delal?´
Datum: 05. února 2011 14:10
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Sorry, já prohodil poly... na + Měd a na - to co se pomědí
Datum: 05. února 2011 8:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Informace jsem čerpal odtud: http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektrol%C3%BDza . Jinak příprava by jednoduchá. Jinak bych to ani nezkoušel, modrou skalici jsem měl doma, dá se koupit v drogerii jako pentahydrát síranu mědnatého...
Na kladný pol se zapojí kus čisté mědi ( já našel kus měděné trubky) a na + se zapojí to, co chcete pomědit. Dal bych sem fotky, ale mám problém s pc... tak jindy. Jinak to má barvu stejnou jako nová desetikoruna...
Datum: 05. února 2011 8:38
Jméno: Miguel
IP: uživatel9423
 a kam mam dat jaký pol baterie?
Datum: 05. února 2011 0:15
 Mě by teda zajímal výsledek a koncentrace roztoku...
Datum: 04. února 2011 19:36
 Já bych do toho asi nešel, mám radši oryg. fichtly, ale kdybych měl třeba mustanga tak rok 75-82 na tuning, tak bych o tom uvažoval, a po galvanizaci jsi to leštil nebo je to lesklé samo.
Datum: 04. února 2011 19:20
Jméno: brown
IP: uživatel987
 hoď sem to video
Datum: 04. února 2011 19:13
 Grtuluji máš doma vlastní galvanizovnu  , ještě tak chromy.
Datum: 04. února 2011 19:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 už sa to tu preberalo ale daj to neviem najsť čo je lepšie nastriekať základnú farbu a tak gitovať alebo gitovať a tak zaklad?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 21:00
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau, čau.. Hale nejdřív odmasti povrch pak nanes základní barvu, poté popř. zakituj, pak dej plnič a nakonec vrchní barvu
Datum: 04. února 2011 21:00
|



|