Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus je mozne ze by se ve valci udelala dira skrz na skrz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 17:55
 jo...ten hlinik praskne a je tam dira az po vložku
Datum: 07. listopadu 2010 17:55
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel10468
 coze??? Kdyz to budes chladit vodou, tak se tam udela dira, nebo co???
Datum: 06. listopadu 2010 23:55
 hele, kdybys to vyfotil, věděli by sme toho víc
Datum: 05. listopadu 2010 17:00
Datum: 04. listopadu 2010 20:12
 jo...na číze mam taky díru mezi žebry...nevim jestli je to tam z výroby ale v té díře běhá píst sem a tam
Datum: 04. listopadu 2010 19:52
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 normalne se udela dira ve valci m ezi zebry ?sama od sebe?
Datum: 04. listopadu 2010 19:49
 vrtačkou jako nic
Datum: 04. listopadu 2010 19:44
 cože?
Datum: 04. listopadu 2010 19:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ahoj, omlouvam se ale radsi se zeptam, burza v chotusicich zacina pokazdy v 7? Nebo v jakou dobu by jste doporucili tam dojet, hadam rano tam nebudou vsichni obchodnici a odpoledne to zas budou balit ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 19:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Dikes
Datum: 04. listopadu 2010 19:30
 Je dobrý tam být asi tak v 7:30, obchodníků tam bude dost a ještě to nebude všechno vybrabčený.
Datum: 04. listopadu 2010 18:19
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 cau,koupil sem pro bratra minibike tak se chci zeptat jesti nemate nikdo treba i sjetejsi gumu na minibika ale ne deravou  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 22:25
 a je to made in italy, jezdim profi minibike a muzu jen doporucit
Datum: 03. listopadu 2010 22:25
 zdar, mam zadni gumu PMT Junior p.c.1100,- jel jsem ji asi dva tréninky a sjetá moc není, nechám ti jí za 300,- kdyžtak se ozvi
Datum: 03. listopadu 2010 22:01
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 21:47
 to neviděl ale mohl bys náky udělat protože na fotkach to vipadá fakt pěkně ty tvoje stroje takže je to ale tvoje věc jinak já svou první renovaci chci z dokumentovat pomocí videa a jemi jedno jestli se to někomu bude libit nebo ne a nebudu ani nikoho nutit aby se na to díval atd ale mé video až v létě
Datum: 04. listopadu 2010 21:47
 jo ale furt toje lepši než to někde skurvit
Datum: 04. listopadu 2010 21:36
 Franky ty máš taky pěkny stroje a ta renovace je fakt pěkná nevím co se ti na tom nelíby ale ber to takže rači to tak zrenovovat než to zapalovat jezdit stím do potoka apod jak je toho plny youtube
Datum: 04. listopadu 2010 19:59
 jj tak dík draci
Datum: 03. listopadu 2010 19:34
 jj je to eminem
Datum: 03. listopadu 2010 18:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mislým že je to Eminem - not afraid
Datum: 03. listopadu 2010 18:14
Jméno: jurki
IP: uživatel6610
 caw hosi dnes sem si precet na uctence z penny ze de vyhrat ŠKODA FELICIA nebo JAWA NEW PIONÝR docela dobry novej pionyr nebo felice zadarmo. ten novej pionýr je 4 takt prej je docela dobrej ze ma aj 4 kvalt a ze do po rozjezdu nasazet vsechny kvalty na padesati metrech a ten motor to da. celkem dobry pionyr a fajn soutez. tu odkaz : http://www.kofola.cz/index.cfm/akce/promo-felicia/
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 15:43
 fuj Jawa New pionýr ad mi nelete ani na oči samej plast atd a motor ten Honda monkey když se ti posere tak ho neopravíš jk starej někde na koleně.Tohle by ani nikdy Jawa tokovej plastovej hnus nikdy nevyrobyla jinak když sme utoho virábzjou ještě něco vubec Povašské strojírny jásem cca před 1 měsícem viděl minibike Manet vypadal jak ten klasickej činskej jen byl těžší a trochu jinej rám
Datum: 03. listopadu 2010 15:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 concepcia motoru je perfekná podľa HONDA Monkey ale keby to nebol ten motor vyrobený z činskeho blata čo sa tvári ako hlinik a čo sa týka karoseie samý plast
Datum: 03. listopadu 2010 10:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 takže NEW PIONÝR je docela nepovedená čínská kopie 555tky se 4taktním motorem kterej se používá do Tmec betka...prej jde předělat i na 125ccm...no a výkonově je to možná i slabší jak starej pionýr
Datum: 02. listopadu 2010 22:08
Jméno: jurki
IP: uživatel6610
 sou no ale mozny je vsechno ne
Datum: 02. listopadu 2010 21:53
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a ty tomu věříš? tam už sou karty dávno rozdaný.
Datum: 02. listopadu 2010 21:49
 čau draci je pravda že na Jawu 05 na přední stupačky nenavleču ty gumovi návleky? že je ta stupačka moc šíroká a patří na ní jen ty revma plechy díky za odpověd to
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:03
Jméno: 559 :)
IP: uživatel10628
 Je to pravda, dej si tam kříž z 21
Datum: 02. listopadu 2010 21:03
 Tak kdyz uz se tu probiraly auta tak mam taky jeden dotaz  Jak povolit tu korunovou matici co se ji roztaci motor na VAZ 2101 ? skakal jsem na ni pres hodinu, ale ani se nehla. I pres kvalt a rucku jsem to zkousel, ale spis popojizdim autem a matice furt drzi jak zidovska vira. dik za rady uz jsem bezmocnej a omlouvam se ta ot.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 20:14
 tak to poresilo zarvani dvou T kusu z goly do retezu a kol a 1,5m paka  nakonec tam je normalni zavit. dik za rady
Datum: 02. listopadu 2010 20:14
 jean: dik az bude doma fabie tak z ni vyrabuju baterku, protoze tahle 8 let stara co v tom je uz si to moc nedava
Datum: 02. listopadu 2010 15:02
Jméno: jean
IP: uživatel10623
 Na maticu nasad klúč-najlepšie prstencový, ten opri o šasi a štartérom pretoč motor. Isto matica povolí, mám to vyskúšané.
Datum: 01. listopadu 2010 20:08
 vzdyt kdyby tam byl levej zavit tak tim, ze budu startovat pres kliku tak bych tu matici povoloval ne ? to by bylo nelogicky ale dobre zejtra to zkusim dik moc
Datum: 01. listopadu 2010 20:02
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Je tam opačnej závit a vemte si pořádnej klíč a trubku, kvalt, ručka a matka musí jít jak po másle.
A nebo to na noc polít brzdovou kapalinou...zežere rez a půjde to...
Datum: 01. listopadu 2010 19:58
Jméno: jirot
IP: uživatel6610
 taky si myslim ze je
Datum: 01. listopadu 2010 19:51
Datum: 01. listopadu 2010 19:48
 čus lidi, měl bych jeden dotaz. Někde jsem se doslechl, že je dandyna hodně omezena svým origo výfukem, proto bych se chtěl zeptat, jestli i klasický HIKONE oživí motorku a zlepší jeji vlastnostii? popřípadě který typ hikone by na 50 dandy pasoval ? podle mě je to ten 12210 a nebo který jiný výfuk z které motorky by pasoval, počítám s nějakými úpravami kvuli uchycení, které určitě nebude pasovat .... díky a at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:27
 no nejspíš celý výfuk nevím nikdy jsem ani vnitřek výfuku u dandyny neivděl tak nevím kde může byt ono místo které tak "škrtí" ten výfuk ale možná to bude ta koncovka ... zkusím do TK moto napsat a zkusím ještě pohledat trochu vic info at vim co a jak
Datum: 01. listopadu 2010 19:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 pokud ti jde jen o koncovku bral bych tu z TKmoto. ak o cely vyfuk tak netusim  z fotky se to spatne pozna
Datum: 01. listopadu 2010 19:17
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 17:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 přesně moravskoslezský kraj postrádám
Datum: 02. listopadu 2010 17:26
 škoda že neni takova nak burza na zapade cech
Datum: 02. listopadu 2010 15:42
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Určitě bych uvítal burzu v moravskoslezském kraji.. je sice v ostravě-vítkovicích ale je to spíš na auta a tak.. na burze bych sehnal určitě věci které potřebuju..
Datum: 02. listopadu 2010 14:00
Datum: 01. listopadu 2010 21:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.oldtimer.cz/VeteranBazar/burzy.asp
Datum: 01. listopadu 2010 19:30
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 na letisti u caslavy je to tam velky sezenes co chces skoro zadara ja tam koupi kompletniho fichtla za 200kč a nalil benzin a jezdil
Datum: 01. listopadu 2010 19:29
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 asi už vim. u čáslavy že jo?
Datum: 01. listopadu 2010 19:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 kde to je ty chotusice? taky bych se tam mrknul - člověk nikdy neví co se bude třeba za deset let hodit.
Datum: 01. listopadu 2010 19:19
 taky bych tam potřeboval
Datum: 01. listopadu 2010 19:16
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 10 km za barakem, takze 100% ucast
Datum: 01. listopadu 2010 19:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sakra taky bych se tam jel podívat....ale na motorce už bych zmrznul
Datum: 01. listopadu 2010 19:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jeste to neni jisty, ale planuju se tam podivat, snad to bude stat zato a sezenu co schanim ;D
Datum: 01. listopadu 2010 19:01
 Zdar draci. Plánuji, že bych někdy navštívil ECCE HOMO. Rád bych tam viděl tohle na vlastní oči: http://www.youtube.com/watch?v=_Ys7255yRKI
Do kterého z těch závodů co tam pořádaj to spadá? Vím že sem někdo dával videjko, jak to tam projíždí na fichtlu. Neposlal by mi někdo prosím mapku,kudy ta trať přesně vede?Třeba na mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:00
 http://postulin.rajce.idnes.cz/ecce_homo_2010/
Datum: 02. listopadu 2010 21:00
 Tak dík za info ,DRACI
Datum: 02. listopadu 2010 20:28
 taky se těším pomalu chystám techniku.vždy jsem byl v karuselu až teď jsem byl v depu
Datum: 02. listopadu 2010 19:55
Datum: 02. listopadu 2010 19:34
 jo a rally jeseník to není to se totíž nejezdí přes eccce homo bud se jezdí jen ecce homo hystoric kdy takovy auta jsou nebo klasickyj závod kde txhle auta taky jezdí le podle toho startu to vipadá že se jel sprint to se tam taky někdy jezdí ze starého startu ale to jsou amatéři
Datum: 02. listopadu 2010 16:41
 http://www.dovrchu.cz/cz/fotogalerie/2010-6-7-ecce-homo-2010-od-rafala-roguskiego#prohlizeni
Datum: 01. listopadu 2010 17:21
 Tak to je škoda, že už ta škodovka neexistuje. Ten zvuk se mi totiž hrozně moc líbil.
Jinak bych chtěl vědět jaký z těch závodů to byl. Jestli mistrovství Evropy, EH Historik či ten rally Jeseník? A tu mapku by mi nikdo prosím nenakreslil? Plánuju,že až si koupím silnější MOTO, že bych si to zkusil projet. (silnější kvůli tomu,že to mám kurva daleko)
Datum: 01. listopadu 2010 17:18
 já jsem přímo ze Šternberk kde se to ecce homo jezdí ale pokud se chceš jed podívat počítej stím že budou tak 20 min jezdit a pak budou hlásit že se stala nehoda nebo časo co se stává minimálně 2 krát za závod že někomu vyteče olej to pak čekáš aspon pul hodiny začnou jezdit někdy i hodinu
Datum: 01. listopadu 2010 15:47
 jezdím tam už 12 let jako divák.ta 130 už je dávno po smrti.taky jsem to projížděl na fichtlu.
Datum: 01. listopadu 2010 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Hláďa tam jezdíval tajnej závod...od něho byli ty videjka jak ji klopí na koleno s jeho 555_RS....on určitě bude vědět víc o ecce homo...najdi si na nej kontakt v profilu
Datum: 01. listopadu 2010 11:11
 Ahoj. Prosímvás draci, chci se zeptat, jak drží říditka na pionýru. Povolil jsem ten dlouhý šroub, který je drží, ale říditka drží jako kdyby tam byl ještě jeden někde. Ani s nimi nepohnu do strany. A zespod v rámu mi ta "vložka" kde je závit pro ten dlouhý šroub také nejde vyrazit. Nevím už jak dál. Budu renovovat, respektivě dávat do lakovny, tak to musím sundat. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 7:38
Jméno: sindy
IP: uživatel10625
 kolega má pradu
Datum: 02. listopadu 2010 7:38
 se stavím když budeš chtít a sundám ti to
Datum: 01. listopadu 2010 7:01
 ta vložka co popisuješ,tu kdyžnevyrazíš tak řiditka nevyndáš... zašroubuj ten šroub tak na 5 otoček a pořádně do toho řachni kladivem to musí vyletět... Taky se modli abys nebyl obětí dobové upravy  Hodně těch tunerů si ty řiditka vařily zevnitř... jednoho takého jsem měl,musel jsem řiditka uřezat flexou a vyhodit je i se spodníma brýlema
Datum: 31. října 2010 17:17
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar draci, mám vyhlídlou jednu Jawu 175 konkrétně 356... Je to dobrý stroj? Je často poruchový nebo něco?
Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 16:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 stranda: Díky, to sem chtěl slyšet...
Datum: 01. listopadu 2010 16:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 kamardovi v srotovem stave 175/450 120 az 125 km/h mjerane autem.
Datum: 01. listopadu 2010 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 oni ty 356 docela jedou,kdo z vás na tom jel,tak zhruba ví jak......na mě osobně to dělá dojem jako trochu slabší 250 kejvačka...příiejmně se na tom jezdí a neni to tak těžkopádný jako velká 250....se 125 kejvačkou je to nesrovnatelný! Není problém tachometrových 115km/h ale je otázkou,jakej máš sekundární převod a jakej převod máš na nahonu tacho....kilo by to mohlo dát,ale v dobrym stavu a s větší sek.rozetkou...mě 250 pérák taky jezdí máximálkou 112km/h a má jet max 105...je to o převodu....samozřejmně cestovní rychlost je 70-80km/h aby to tak nekrkalo....asi jako ta 356
Datum: 01. listopadu 2010 11:30
 175 je na kochacku ne na trhani rychlostnich rekordu. a se spolehlivosti je to primo umerny tomu jak se o ni staras
Datum: 31. října 2010 20:46
 tak sorry za překlep
Datum: 31. října 2010 18:21
 koukám že nechápeš rozdíl mezi průměrem a maximálkou
Datum: 31. října 2010 18:20
 mám to dobře zajetý,ale těch 90 to dá ale už to víc nemůže
Datum: 31. října 2010 18:18
 n3rv že mi někdy ukážeš jak děláš na 356 průměr 90,viď? takhle jsem se dlouho nezasmál  ))))))))))))))))))))
Datum: 31. října 2010 18:12
 co by jste taky po tak starým veteránu chtěli ? Já 356 taky vlastním a průměrná rychlost je tak 90km/h
Datum: 31. října 2010 17:55
 wepo: 110 lítá opravdu jenom tachometr
Datum: 31. října 2010 17:53
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Draci, ted sme to dovezli...takže je to 800km po výbruse a asi měsíc po seštelování karburátoru a zapalování. Tachometr ''lítá'' okolo 110 po rovině a ve dvou to dá něco přes devadesát... Kopce u nás nemáme...  to testnu zítra !
Datum: 31. října 2010 17:23
 JAWA_cezetak: Záleží na tom jestli je ten tachometr starej 50let a ručička mu lítá jak prase a nebo je to repasovanej. Má ČZ 175 487 dá 110 v pohodě,po menším kopci,po rovince 100ku dá,to stačí....nejlepší rychlost je max 80,případně 90.
Datum: 31. října 2010 17:15
 No to teda nevím jestli jawa-čz 175 356 dá 100ku, možná tak z kopce a ani to možná ne, moje ČZ 175 450.05 dá 100ku z mírného kopečka, JAWa-ČZ 175 356 má výko jen 8koní a ta má ČZ má 10koní - modernizovaný jednovýfukový motor. Táta mi říkal,že když ta motorka ČZ 175 deluxe byla ještě mladší tak dala i 120 po dálnici, ale ta JAWa-ČZ 356 pochybuju že dá 100ku,navíc tomu motoru se to už nelíbí,ten podvozek na to není stavěnej - jednoduchej rám,kterej je opravdu max do 100ky. Jen ti odejde dřív motor když jí budeš pořád honit na plnej knedlík,nejlepší je si tu cestu vychutnávat stroji,jet tak kolem 70-80, hlavně ti to bude málo žrát - tak 3,5 litru/100km a nezabiješ se...
Datum: 31. října 2010 17:14
 wepo: 110 na tacho je +-90 reálných
Datum: 31. října 2010 16:50
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ale kilo by dát mohla ne? Když čz 175/487 v katastrofálním stavu, rozštelovaná a bez výbrusu dá 110!
Datum: 31. října 2010 16:20
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jestli si chceš kupit straru motorku, jako je třeba ta ČZ 125/356 tak sa neptaj kolik to da. Jestli chces jezdit přes 100km/h tak si kup neco noveho. Takova motorka neni na takove jezdeni. Když si ju sešteluješ, tak určitě potáhne do kopců
Datum: 31. října 2010 16:12
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 A kolik to dá? Táhne to do kopců? Samosebou po seštelovaní...
Datum: 31. října 2010 14:40
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 Zdar stryc ju ma cca.12 let a je spokojeny
Datum: 31. října 2010 14:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec potřebuju nejaké rady čím to může být že když se mě trochu zahřeje výkon tak potom už tak pěkně netahá jako za chladna. jedničku vytočím uplně na max a pak dám dvojku a je uplně líná. Za chladna ta dvojka jede pěkně ale jak se to zahřeje tak už to nechce tahat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 14:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 standa: předstih mám dobrý,karbec čistý,olej castrol zelený,směs mám dobrou jehlu mám na druhém zářezu shora
Datum: 01. listopadu 2010 14:58
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a taky čistej vejfuk je fajn.
Datum: 31. října 2010 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 pokud se ti zahřeje výkon a nejede to,tak mas bud chudou smes a rafe se to,pokud se to nerafe tak mas jen bohatou směs a jen blbě seřízenej karburátor......pokud mas jen seriovku,dej cistej vzduchovej filtr a serid zapalovani a karburator a ono to přestane zahřejvat výkon a pojede to i teplý....věř mi....pokud na to nemáš,dej to seřídit třeba tátovi,strejdovi,dědovi...prostě někomu kdo umí používat měrky,číst na šupléře,najít horní uvrat a vycistit a slozit karburátor
Datum: 31. října 2010 21:59
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 u fichtla je to normalni ma maly zebra a este je schovanej valec za blatnikem, nejlepsi by to bylo chladit vodou ciz by byl problem. U fichtla to chce mit dobrej prectih, olej kterej maze ve vysokejch teplotach me se osvetcila polosyntetyka a cisty zebrovani. Hlavne u studenyho motoru nedavej plnej dost tim kurvis motor a je to dlouho liny alspon u miho.
Datum: 31. října 2010 19:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslel sem válec no když se mě prostě ta motorka zahřeje tak už tak pěkně netahá jako za chladna
Datum: 31. října 2010 12:21
Datum: 31. října 2010 11:16
 máš přehřátý výkon
Datum: 31. října 2010 10:42
 možná by stačilo dát větší výkon...
Datum: 31. října 2010 10:34
 cože ty takový koumes co mrská odtrhy a předstihy od oka a neví si rady?
Datum: 31. října 2010 10:22
 Možna bys měl ten výkon dat na výbrus
Datum: 31. října 2010 10:13
 ne na výkonu celkově, přečti jsi co jsi napsal
Datum: 31. října 2010 9:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslíš jako na válci a na hlavě?
Datum: 31. října 2010 9:42
 nemáš na výkonu špinavý žebra??
Datum: 31. října 2010 9:40
 Zdar byl včera nekdo na fichtl cupu v ostašově?Celkam dobrej zavod 9 z 26
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 7:45
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 chtěl jsem jet ale nevyšlo to jsou odsud nějaký videjka a foto ?? sežente
Datum: 31. října 2010 7:45
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 cus draci vcera sem jezdil na fichtlovy bez svetel pac to nesviti a reknu vam je to pekne vo drzku jet po tme a nesvitit.co vy taky ste jely nekdy bez svetel v noci ?ale ja jel po louce bez svetel takze nahovno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 22:46
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Jinak to co psal BooCheer taky znám, já mám v zádu 12/21W žárovku jelikož slabší praskaj při přepínání dálkový/tlumený a tahle jen mžourá...Tak když mi v předu svítilo jen jedno vlákno a já za sebou v noci viděl auto, tak sem nachvíli přepl na to vlákno co nesvítí, aby mi víc svítila ta zadní a všiml si mne.Musím to přezapojit podle schéma co tu někde mám, abych tam mohl dát žárovku co tam má být bez toho aby při přepínání praskala, sem na to sice línej, ale už je brzo tma a mam se rád
Datum: 31. října 2010 19:33
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Ha, tak to se mi včera taky vysrala žárovka. My se sházíme s klukama na benzínce, a já jel takle v jednu v noci domu. Jel sem delší cestou, jelikož na tý kratší v tu dobu často chytaj a já nemám moc OK technickej stav. Jedu 7 km na silnicích mezi polema v největší tmě a jen co odbočím k nám do ulice, tak mi praskne žárovka  Takže štěstí, fakt by se mi nechtěla měnit v tý tmě žárovka.Zrovna nějáká tak vadná, že přestali svítit obě vlákna najednou, nevím jak je to možný, vlákna v pohodě ale žárovka lehce očouzená a svítila jen chvilkama. To sem jí tam měl asi tejden, já podezíral že mám někde špatný kontakty, prolezl sem každej spoj a po hodině sem zjistil, že je to žárovkou, která vipadala že je v pohodě to má za sebou  ....Ale děda říkal něco, že ty 25W u toho málo vydržej a tak dával 35W, nesvítí tolik ale hned tak nepraskne, tak uvidím jak dlouho vydrží tahle 25W.
Datum: 31. října 2010 19:26
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak takovej problem uz nemam me to sviti jak na baterku, vyzkousel jsem asi 5 magnet nez jsem nasel to nejvic nabyty ostatni moc civky nenabudili
Datum: 31. října 2010 19:18
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 To mně svítí zadní v pohodě, ale přední mám novou 25 i 15 W a ani jedna nesvítí jak má... Pouze to žhaví a v noci je mě jen vidět, ale já nevidím na cestu...
Datum: 31. října 2010 13:52
 největší prdel byla když se mi cosi sesralo na 05ce... Když jsempřepl na potkávací tak svítilo přední a zadní ne a dkyž na dálkové tak svítilo zadní a přední ne  jel jsem v jednu hodinu ráno dom,tma jako v pytli,pouliční lampy nefungovaly protože byla bouřka  čuměl jsem jak vůl do zrcátka,když za mnou jelo auto zapl jsem zadní,když přejelo,zapl jsem přední  a bylo to vadnou přední žárovkou
Datum: 31. října 2010 11:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jsi měl přepnou na dálkový nebo na tlumený ne ?  jinak jednou se mi udělal někde zkrat a taky jsem jel bez světel
Datum: 31. října 2010 8:57
Jméno: Fredy
IP: uživatel6617
 já jsem jel jednou do školy na fechtlovi a praskla mi žárovka xD taky haluz jinou jsem sebou neměl
Datum: 31. října 2010 7:44
 zdravim,omlouvam se ze to sem nepatri,ale driv ste mi tu dost pomohli.ja zrovna moc mag na pocitace nejsem,zaklady umim ale jak se pose*e windows,radsi se do toho moc necpu..moje pritelkyne instalovala service pack 3,vsechno OK,po instalovani restart pocitace..pote pc napise ze system se spusti za 27 sekund,po tyhle dobe nabehne systemove logo windows a znova se restartuje a porad dokola..nevite nekdo co s tim?  predem moc dekuju.. ps-je to jeden ze starsich pocitacu,ale o to nejde,jde o to,ze bych byl nerad aby prisla o data v nem ulozeny..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 23:05
 jj zalohovany to uz mam..snazil sem se preinstalovat..zkousel sem nainstalovat 2hdd..oba dva se mi v pulce instalace kousnou...takze podle me spatny cd...zkousim sehnat jiny a uvidim.kdyby ne,bude to neco v pc.
Datum: 31. října 2010 23:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Muze bejt chyba ve zdroji, v desce(nafoukly kondiky) radsi te odkazu na pctuning.tyden.cz -forum tam ti jiste poradi, vypis co to dela, cos s tim delal predtim
Datum: 31. října 2010 10:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Sam musis posoudit co se s tim PC stalo, jestli je to chybou instalace nebo neceho jinyho, taky to nemusi mit s tim SP nic spolecnyho muze to bejt jakejkoliv jinej program. Pokud te to nebavi hledat nejlepsi moznost je zaloha a reinstal
Datum: 31. října 2010 10:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jop pri vyndani baterky to resetne pamet a hodi vsecko do puvodniho nastaveni, toto sem pouzival kazdou minutu pri pokusu o taktovani
Datum: 31. října 2010 10:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nebo me jeste napada, pokud ti PC nabehne aspon v nejakym nouzovym rezimu tak zkusit Pravej klik na tento pocitac, upresnit, dole Spousteni a zotaveni systemu-nastaveni a vypnuti automatickych restartu... Pak bych zkusil neco na otestovani tech pameti(pokud vis ze instalace SP probehla vporadku) treba MEMTEST nebo tak, pokud bude vse OK hledal bych problem v programech...
Datum: 31. října 2010 10:13
 nn,do biosu sem nehrabnul..takze kdyz vyndam baterku,komplet se to vsechno nastavi do puvodniho a teoreticky by to mohlo jit?
Datum: 31. října 2010 10:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jo tak to ti nepovim, ani netusim jestli se to da, pokud ses hrabal v biosu a mas podezreni ze to je tim tak to vratit do puvodniho stavu (load to default? Nesprechtim anglicky kazdopadne to tam bude) nebo natvrdo premazat pamet vyndanim ty baterky na zakladni desce...
Datum: 31. října 2010 10:06
 dobre,kouknu na to..kdyby to tim nebylo,da se to nejak nastavit v biosu,aby to zakazalo restart?uz si nepamatuju jak to bylo
Datum: 31. října 2010 10:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ono staci aby jedna byla malo docvakla nebo vadna a bude to robit toto, porad restarty dokola, nebo to chvili pude pak to zas restartne, dela to bordel... Pokud si tam pridaval ramky tak bych to teda radsi zkontroloval
Datum: 31. října 2010 9:30
 nene,vsechno v poradku.ramky jsem tam jeste pridaval,byla tam jedna 128 a ja pridal jeste 2x 128 (ma to 3 sloty),to myslis ze by odesly vsechny 3?ale pamatuju si,ze se v biosu dalo nastavit ,aby se pocitac nerestartoval po spusteni..jen uz nevim kde
Datum: 31. října 2010 9:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nepipal PC pri zapinani?
Datum: 31. října 2010 9:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pokud vim pri instalaci SP3 se vytvori nejaka zaloha takze nemusis vyhledavat soubory a staci skopirovat jen tu. Z5 k problemu, ak ti nenabiha windows nemusi bejt nutne chyba v softwaru ale i hw, me toto delal PC se spatnou ramkou(nejcastejsi problem). Instalace probehla vporadku? zadna chyba, zadny sekunti nebo tak?
Datum: 31. října 2010 9:02
 jo to tyhle zaklady znam,co je to bios a td..jen jsem nikdy nezalohoval a zbyva mi jen doufat,ze se komplet hadr nesmaznul i s windowsema (uz se mi to jednou stalo)
Datum: 31. října 2010 0:58
Jméno: hh
IP: uživatel10612
 zcela logicky ten disk stčíš do funkčního počítače, připojíš přes IDE (nebo SATA, ale když píšeš starší počítač...), nastavíš v BIOSu a po spuštění se ti přihlásí jako disková jednotka, z té si vše přetáhneš jinam nebo vypálíš na DVD.. pokud nerozumíš co sem ti napsal tak to nech udělat někoho, kdo tomu rozumí, bude to tak lepší..
Datum: 31. října 2010 0:53
 jak mam ty data zalohovat?  omlouvam se,pro nekoho mozna blbej dotaz,ale nikdy jsem nezalohoval..
Datum: 31. října 2010 0:46
Jméno: hh
IP: uživatel10612
 Pokud chceš zachovat data a vyloučit problém v disku, tak ho přendej do jiného kompu a data si zálohuj. Pak bych zkusil kompletně přeinstalovat systém.
Datum: 31. října 2010 0:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 30. října 2010 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No takto ilustrovany knizky tam nejsou, vsechno tech. vykresy...
Datum: 30. října 2010 21:09
Datum: 30. října 2010 13:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No me spis slo o to, to nekde stahnout ne za to platit
Datum: 30. října 2010 12:24
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 30. října 2010 11:55
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar jeden chlapík mi říkal že čezeta 250 jede otrochu lépe jak jawa 250 jaké máte zkušenosti vi. Mam jawu 250 vše origo kromě motoru ten tam mám z čz 250 a chci se zeptat jestli se mě vyplatí tam dát origo motor jawu nebo tam raději nechat tu čz jestli teda jede líp jinak to mám jen na ježdění na pole takže nemám na tom nemám technickou takže tu čz tam klidně nechám jestli teda jede líp jak říkal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 14:00
 zajíc: protože po válce jawa těch 175 zase tolik nevyrobila
Datum: 30. října 2010 14:00
 no ja mam cz 175/450 na krosovim ramu,mam ho vybehanej jako sv*ne,je tam schudek,kterej je videt i cejtit kdyz po nem prejedu prstem.Ale i tak jede paradne (nemuzu posoudit,jawackej motor sem nemel a ani ve stavu po GO) ale mam velkou rozetu a i pres to,jak mam vybehanej valec,to ma slusnou silu.Na 2 se to prizvedne..verim tomu,ze kdyby sem dal vybrus,na tu 2ku se to zvedne..  ale taky sem slysel tady na FP,ze i ty 175 sou lepsi cz nez jawy..
Datum: 30. října 2010 13:45
 Jinak tyhle čízy dokážou hezky táhnout od těch středních otáček a má ČZ 175 táhne hezky od těch středních. Záleží jak má kdo vylágrovanej motor taky, můj je po generálce tak 2500km.
Datum: 30. října 2010 11:03
 ČZ 250 455 má vyšší objem než JAWA 250 353 ! JAwa 250 353 má výkon 8,8kW a ČZ 250 455 má 9,63kW. Co jsem slyšel od hodně uživatelů ČZ tak ta ČZ je živější a lépe to zrychluje - lepší akcelerace než kývačka. Navíc myslím,že ČZ je lehčí jak kyvka. PAnelka 592 má výkon 9,5kW.
Datum: 30. října 2010 11:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 urcite jawa 250 je lepsi aj ve visokych otackach 353 alebo 559 su nezmare.
Datum: 30. října 2010 8:06
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 to je subjektivni posouzeni - mototr čz250 jede lip ve vyskojech otackach a jde to lip tocit- jawa jde pekne od spoda- jinak čz ma mensi výkon -ale ta motorka byla cela lehcí - tak nvm co jede lip - spis jak ti co vyhovuje
Datum: 29. října 2010 23:07
Posl.aktualizace: 30. října 2010 21:02
 je to nádrž která se dávala na mopedy s obchodním názvem herkules taková babeta prostě... snad ti to pomůže.
Datum: 30. října 2010 21:02
Datum: 30. října 2010 11:53
 lori.-na simsona je moc mala takze ani prevareny to asi nebude  a ma 2 kohoutky (ja mam na jednom zaslepku) mb-diky zkusim to vyhledat
Datum: 30. října 2010 11:46
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Myslim že je to z mopedu Puch..
Datum: 30. října 2010 10:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ja teda nevim, me to pripomina otocenou a prevarenou nadrz ze simsona coz by vzhledem k praci byla picovina takze to asi ona nebude
Datum: 30. října 2010 8:36
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus skouseli jste jet nekdy na babette nebo fichtlu nebo simsonovi po dalnici a kolik ste jely nejvic na dalnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 16:35
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 http://video.novinky.cz/video/krimi/?videoId=9573&page=29 Tady jo?
Datum: 03. listopadu 2010 16:35
 jak vytlačil ten černý superb tu ženskou tak v protisměru se mihne motorka.to jsem já na své 555.
Datum: 30. října 2010 21:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 přesně tak, na dálnici to mám docela z ruky. stačí mě na testování cesta tady po vsi. Jakmile nemám u kostela vytočenou trojku na max, tak vim že je problém. stejně tak na jiném zkoušim
tah do kopce a jakmile to nedám za dvě plnej, řešim to. a hlavně bych ani na dálnici nejel, pač si myslim že by mně tam hned někdo smet a to za to nestojí. vono stačí, že na silnici 1 třídy
mě kamiony předjížděj 2 metry ode mě a to je pak už vo hubu. čest práci.
Datum: 30. října 2010 10:47
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Na to aby si zkoušel pokořovat nějaký rychlostní rekordy potřebuješ dálnici?Já si tady přijdu jak v Bohnicích...
Datum: 30. října 2010 10:26
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 myslim ze mi staci 100 metru na vesnici abych vymackl z fichtla maximum..
Datum: 29. října 2010 20:12
Jméno: Josef
IP: uživatel6617
 jo můj brácha předjel nějakou audinu na kotouči
Datum: 29. října 2010 20:04
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 tak kamos jel na babette po dalnici
Datum: 29. října 2010 19:48
 řekl bych že tu neni žádný taký idiot co by byl schopný jet s babettou nebo fechtem po dálnici
Datum: 29. října 2010 19:48
 zdarec zkoušel jsi někdy vyjet mount everest na R1 nebo poorat pole flexou kolik jste jeli nejvíc ?
Datum: 29. října 2010 19:47
|



|