Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lori
IP: uživatel8590
 MLÉKOJEDSKÁ PADESÁTKA! Zdravim, nevi nekdo kdy se kona dalsi zavod v mlekojedech? Koukam ze stranky VHR racing sou zruseny tak chytam docela paniku
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 20:01
Datum: 13. května 2010 20:01
 zdar, renovoval tu nekdo parabolu chromovym sprejem? stoji to za to? uvazuji o tom.. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 23:35
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 uz jsem ji objednal...a za 370 xD (jenom sprimuju)
Datum: 13. května 2010 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel9406
Datum: 13. května 2010 15:30
 chromovej sprej nema s chormem pranic spolecnyho ... odrazet svetlo si myslim ze nebude vubec... na parabole bych neexperimentoval a nechal ji znova nachromovat, tolik to stat nemuze...
Datum: 12. května 2010 21:18
 no nejde o to a by to "vyapdalo dobre" ale aby to dobre odrazelo to svetlo, lip svitilo.
Datum: 12. května 2010 19:40
Jméno: micak 7
IP: uživatel9403
 Cau ne kasli nato nevypada to tak dobre..
Datum: 12. května 2010 19:35
Jméno: venca
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 15. května 2010 1:08
Jméno: Dachlmen
IP: uživatel631
 Plně souhlasím s příspěvkem Kohyho. Stejně tak jako řikáte "zkurvený rádobi krosaří" mužete stejně tak říct "zkurvený rádobi sprinteří nebo silničácí".
I já mám doma pionýra na závody, jak cross (a to více strojů) tak v silniční úpravě, protikladem je že mimo toho mám doma plnou garáž (cca 10-15) pionýrů čekajících na renovaci a nebo již po renovaci, od Jawy 550 až po mustanga. Přiznávám že člověk který upravý pařízka na cross závody by nezasloužil nic jiného než utrhat koule ale mustangů a jednadvacítek se i v dnešní době najde po burzách a stodolách plno a v mnohdy v takovém žalostném stavu, že pokud se najde nějaký ladič co ho upravý na závody, udělal vlastně dobrý skutek. Závody pionýrů patří k pionýrům od počátku a je to velká část jejich historie. Ten kdo se o to alespoň trochu někdy zajímal určitě ví že již v roce 1957 - 1958 byly první soutěže na těchto motocyklech a tyto mnohdy jen 2 roky staré motocykly byly široce upravovány a mnohdy velmi drastickým spůsobem. Prosím zamyslete se nad tím oc píšete.
Datum: 15. května 2010 1:08
 Ahoj chlapi....nechápu co máte proti přestavbám pionýrů na fichtlcrossové závody. Argument ,,cross sračky sou na hovno, plácat se 40 v blátě je k ničemu´´ mi přijde ubohej. Zajímalo by mě jestli by tento uživatel dokázal pionýra upravit na takové parametry aby se chytal alespoň do poloviny startovní listiny, taky by mě zajímalo jestli by se on sám udržel tou jeho ,,ubohou´´ 40kou v bahně na motorce a jestli by vydržel tu hodinu v terénu ,,plazit´´. Myslím že by mu fyzička přilíš nestačila. Druhý argument že jsme ,,zkurvený rádoby krosaři´´ si vyprošuju, nikdo proti vám nepoužívá sprostou mluvu, tak proč vy proti nám ano? Myslím že to svědčí o demenci mnohých uživatelů.. a rádoby krosaři opravdu nejsme....jen proto, že nemáme peníze na velký motocross nás neodsuzujte. Myslím si že v závodech pionýrů je ukryto plno motocrossových talentů, kteří pouze nemají peníze na motocross. a třetí argument o tom že lepší jízda po silnici než se vysekat na závodech je hloupost.....zkus se v 30 km rychlosti ,,vysekat´´ na silnici a nebo na hlinité trati....ze silnice přijdeš s mnoh rozsáhlými a ošklivými odřeninami a spáleninami až do masa. v Terénu to budou malé odřeniny,nějaká ta boule a modřina...samozřejmě občas jsou zranění i vážnější ale to na silnici také. Jediný argument, který trochu uznávám je ten, že ničíme veterány. To je pravda, ale když si vezmete, že se pionýry upravovaly už v dobách svě výroby pro soutěžní enduro soutěže a motocross, jelikož na našem území jiné motorky nebyly tak získat původní motorku z té doby už by se taky dalo považovat za veteránský kousek(prototyp). A také plno lidíí kteří jezdí fichtlmotocross tak mají i oni sami doma veteránské kousky a pionýry v původním stavu  ...já mám doma také i pionýry v originálním zrenovovaném stavu. Vážím si těch motorek a pečuju o ně. Zkustě pochopit, že prostě na velkej motocross nemáme peníze a tohle je pro nás nejlevnější ,,motocrossové závodění´´. A také si uvědomte že nejsou jen prznitelé pionýrů,kteří něco uříznou,něco navaří.....ale jsou i tací, kteří dokážou tu motorku udělat opravdu pořádně a tak že vše chodí tak jak má a že motorka je maximálně vymazlená a udělaná téměř jakoby vyjela z fabriky jen s tím rozdílem že v motocrossové podobě  I takové motorky jsou  Děkuji za věnovaný čas přečtení mého příspěvku a doufám, že vás dovede k zamyšlení...
Datum: 14. května 2010 21:17
 mabode : Souhlas.....též to nemusím, raději klidnou jízdu s pěkným fichtlem za kterým se otočí než někde se tam vysekat....
Datum: 12. května 2010 17:09
 tak tak pekače by sa mali davať do kopy do pôvodného stavu na cross sú určené iné motorky a najväčšie hovnosračka keď niekto prerába 555 na cross tomu by som urval hlavu!
Datum: 12. května 2010 15:57
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 no jo chlapci myslite si svi no silnice nesou spatny ale vyber si vysekat se ve 40 nekde v bahne nebo v cca 90 na asfaltu
Datum: 11. května 2010 20:57
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 jj to sou ty zkurvený rádoby krosaři..
Datum: 11. května 2010 19:25
 Takové kokotiny já nepodporuju,akorád se při tom závodu zničí nemálo pionýrů a hovno z toho... Takto se zacházet s veteránem teda nemá,spíš mají pořádat víc fichtlsrazů
Datum: 11. května 2010 19:09
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Tyhle ''cross'' sračky sou na hovno..silnice je nejlepší než se někde 40tkou plazit v bahně
Datum: 11. května 2010 18:52
 fichtl cup bohužel nepodporuju .....
Datum: 11. května 2010 17:05
 jak už tu bylo mnohokrát psáno FB : KO....pionýr OK
Datum: 11. května 2010 16:58
 sesa je nejvetsi smolar na svete,,po dvouletem saracha od jawci, kdy jsem si frajersky predjizdel kamion a najednou na me zacal mrkat protijedouci kamion,,, tak az dnes jsem konecne chtel vyvest svou rafiku na projizdku,, lebo posledni leta jsem prozil zrovna v randenim,,,, tak ouvej,,, nemuzu najit doklady od mota,, jak sedim porad u pc od rana do vecera,,,tak si mi to uplne vykourilo z hlavy,,kam sem je tak mohl polozit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 18:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak jdi na policajty a řekni, že jsi ztratil TP, že máš tuto SPZ a oni ti je vydají vč. nové spz. Pak ale musíš na STK. Dědu to stálo 300 kč.
Datum: 11. května 2010 18:38
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Seso: To ti zabavila ta tvoja  aby ses ji nezabil
Datum: 11. května 2010 17:49
 To já jednou hledal velkej techničák několik hodin a on byl v garáži na ledničce.
Datum: 10. května 2010 21:39
 ja bych to typoval ze letos nejspois nevyjedu,, vsecny mista jsem prosel,,,, takze saracha pokracuje
Datum: 10. května 2010 21:27
 sesa: držim palce při hledání...pod sedačkou nejsou?
Datum: 10. května 2010 21:21
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Ajajaj.tak to je špatenka.Ale nezoufej oni se najdou až je nebudeš potřebovat.
Datum: 10. května 2010 21:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec hoši dneska jsem rozdělal vyfuk na mustangovi a to byste nevěřili kolik tam bylo bordelu on byl uplně zaolejovaný tlumič uplně ucpaný no hnus. Poraďte mě prosím jak ho mám co nejlíp vypucovat a jak mám oddělat takový ten tlumič s těma moc dírkama a tu tyčku v něm a napište i tu prosím ještě příčiny znečištění toho výfuku proč je takový mastný a černý jak uhlí a takový od oleje co s tím mám udělat aby nebyl zaolejovaný a nedělalo to pořád tohle.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 20:54
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Omg,tomu moc nezabráníš jedině kvalitní drahý olej ,což se nevyplatí !!Do fichtlíka,výfuk vyčisti šroubovákem a nebo do něj nalý benzín a zapal a bacha na zpětnej náraz  bouchne to  jako mě ale nic to není  ,pak ti z toho vyteče ten bordel,jo a mimochodem jak to nazíváš (Černý uhlý od oleje ) ta látka se jmenuje Karbon.
Datum: 11. května 2010 20:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jak ji mam prosimtě vyrazit?
Datum: 11. května 2010 7:25
 prepazku se zavitovou tyci z vyfuku vyraz a tomuhle zanaseni nezabranis uz to k tomu proste patri. Muzes to zmirnit kvalitnim olejem.
Datum: 10. května 2010 20:36
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 draci vim ze tro sem nepatri ale kdo ma mozzilu tak byste moh vedet nevite proc kdyz dam treba seznam tak uplne nahore skocej vsechno mozny napsany a skoro vsude po cely strance ale je tam videt ten seznam ale dycky pdtrim nebo nadtim je neco napsano ale samy hamotiny poradte co s tim mam udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 10:50
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jo...buď starší verzi a nebo Operu nainstaluj..taly dobrej prohlížeč
Datum: 11. května 2010 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel9381
 odinstalovat a nainstalovat starsi verzi......ja se s touhle verzí taky nikdy neskamarádil a presel jsem radsi na starsi verzi... ten novej Firefox ma jedinou vyhodu-ze znamejch odkazů umí vybrat vhodné odkazy treba podle prostredniho slova adresy webu,jinak je to k nicemu a akorat mi to žralo ramky jak blbý....
Datum: 10. května 2010 20:57
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 ja ti muzu pouze doporucit google chrome .... nejlepsi prohlizec co znam
Datum: 10. května 2010 20:53
 Cau hosi, povie mi prosim niekto,ci u pinczla 50/21 tie 3 cupliky na rozete,ktore sa pchaju do naboja kolesa,sa maju HYBAT,alebo to tam ma byt napevno-myslim v rozete..?Dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:42
 Myslis ze by to mohlo zapricinit rozviklanost kola?mam totiz este aj problem s tym,ze ked je zadne kolo dotiahnute,tazko sa toci a ked to trochu povolim,uz je to nestabilne.Neznasam zadne koleso
na fikovi,vzdycky sa tam daco posere,no je pravda ze sa do toho dobre nevyznam..
Datum: 10. května 2010 19:42
 no napevno jestli se ti hýbou tak to nevadí, ale jestli tě to štve tak je mužeš pořádně snejtovat, ten cuflík si dej na železo a zezhora do tý druhý části je takový kolečko(takový nejt) tak na něj přilož další železo a dávej tomu rány jaký umíš dokad to nebude držet, nebo to zavař aby se to nehybalo,
Datum: 10. května 2010 19:28
http://bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp Custe draci! co rikate na moj novy motor,kartre sú ako nové jeté max 500km (podla mna  kuknite si na to a uvidite) nakopavacka a radiacia páka sú nové a origo,vsetky kolieská a hridele v prevodovke + radiaci automat sú nové a origo,veká sú pouzité ale v dobrom stave, loziská SKF,Karburátor je resnovovany s novymi dielmi,válec je origo s krásnym vybrusom s piestem a s kruzkami z origo vyrobi,zapalovanie VAPE,vicko zapalovanie je domarobené  ,hlava je v povodnom stave a dekarbonizované,spojkové lamely sú ferodové + nová medzilamela,nové pritlacné pruzinky spojky + podlozky a segrovky,nové tycky a kulicky spojky,aj klukovka je novy a origo! dakujem aj za negativné aj za pozitivné komentáre
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 17:15
 kartre sú z origo vyrobe
Datum: 11. května 2010 17:15
  hochu tak to slysim prvně...to jsou nove kartery ze je jeste dneska nekdo vyrábí a nebo ještě nepoužité z dob kdy to vyráběla jawa?
Datum: 10. května 2010 22:35
 ejjj teraz to neviem ani dat do kopy  zas som vynechal loziská a guferá
Datum: 10. května 2010 22:16
 a bez primárného retaza
Datum: 10. května 2010 22:13
 jo to más pravdu ale ty si nekupil nové kartre (len pre mna nové akoze iné) ani veká,a ani zapalovanie za 3000 a dokonca originalné nové diely sú drachsie tak si ked vypocitás no mi vyslo 9360kc bez páky,
Datum: 10. května 2010 22:12
 parádní ale jediné co ti musím vyvrátit tak to že jsi do něj vrazil 10 000Kč... vzdyt j jsem delal komplet go: repase klikovky,ložiska skf,gufera,nova hlava,lesteni hliniku,vybrus s pistni sadou,komplet novy primarni prevod i s lamelama a prevody... toto me nevyslo ani na 5 000Kč
Datum: 10. května 2010 21:55
 no kámo.. pochvala  snáď to aj tak pôjde ako to aj vypadá
Datum: 10. května 2010 19:57
 jeden stary typek tu v blizkosti predáváod neho mám aj tie nové diely
Datum: 10. května 2010 19:32
 jj vsetko na 100% origo
Datum: 10. května 2010 19:31
 fakt??? originál nebo polák? poláka nechci ale vím že někde prodávali nový origgo nmotory ale myslel jsem že tak za 9000
Datum: 10. května 2010 19:31
 typuju že pot pět tisíc se nevejdešbaczjozo, dal si s tím dost prace, a ty díly sou cenný když je vše origo,
Datum: 10. května 2010 19:29
 spolu s zapalovanim tak skoro 10000kc ale ked si chces mozem ti zohnat uplne novy motor aj s novimi blokmi za 150euro
Datum: 10. května 2010 19:28
 Kupim.daj cenu.
Datum: 10. května 2010 19:28
 za pětistovku ho koupím,  takovej by se mi sakra hodil, (kolik si do něj prosimtě dal??)
Datum: 10. května 2010 19:17
 cauwes ... Tak kdo se chystáte na silniční závody do Střem 15.5.2010 ??? jedná se o sprint na 200 metru.... mohou se pouze zúčasnit motorky česko-slovenké výroby !!!! urcite si prijedte zazávodit ..... fichtlu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 17:41
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 http://www.socialistik-dragster.cz/
Datum: 11. května 2010 17:41
 ja bych tam jel hned se svým specialem na silnici, má ladak, bing 17 bezkontakt, sníženou hlavu a jede 86 kmh.- supr. a lesteny kanály jen je to ukrutně daleko, jsem ze sušíce, ale až bude něco tady hned tam pojedu,
Datum: 10. května 2010 19:45
Jméno: mIX
IP: uživatel9380
 asi se prepsal myslel urcite Třemka (Bílá Třemešná)
Datum: 10. května 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel9378
 kdyby to nebylo v takle blbej termín,tak bych se asi stavil......střemy sou nekde u melnika ne? Ja sem od Slanýho....Nemá to nejakej web?? Kategorie+pravidla atd....???
Datum: 10. května 2010 15:35
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 je nutno ridicak
Datum: 10. května 2010 14:17
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 To neni pravda, muzou tam i MZ, simsony apod. Proste 2-takty z vychodniho bloku + tam ma byt ted i kategorie pro plochodrazni 4-takty.
Datum: 10. května 2010 13:45
 Zdar draci,dnes je pro mě a pro mýho kámoše nezapomenutelný den,Vždycky jsem si myslel jak umím řídit,a že jsem "borec",jezdil jsem bez helmy ,Dnes je těchto myšlenek konec.S kámošem jsme se vybourali v 40 km/h.NApálily jsme to jednomu pánoj do plotu.Kámošův fík je na kaši komplet.Museli jsme ho tam nechat.NAštestí nás sousedka toho pána odvezla domu.Hned po té jsme jeli do nemocnice.Kámoše si tam nechali.Má potlučený nějaký břišní sval,a zlomené žebra (seděl první),helma mu vylítla z hlavy,a chvíli nic neviděl byl bez vědomí.Má malý otřes mozku,Já jsem na tom o něco lépe.Mám narežené břicho,nemůžu chodit,dost mě bolí hlava a sem pořád v "šoku"NEměl jsem ani helmu,ale měl jsem štěstí že jsem seděl jako spolujezdec a narazil jsem do kámoše,a trochu i do plotu.O plotu ani nemluvím musíme ho opravit až se zotavíme.Ukecali jsme toho pána aby nevolal policajty,nemáme ani jeden řidičák a byl by z toho strašný průser.Jen sem vác chtěl upozornit,nemyslete si jako já že umíte řidit,a tudíš si jezdit jak "prasata",hlavně jezděte s helmou,a neberte si ze mě příklad.Já už ted na fíka taky nevlezu bez helmy NIKDY,NAštěstí sem poslal válec ke stejskymu,tak mě to chvíli zaměstná jezdit na poloviční plyn,na plný už si dlouho nedovolím,Dnes to dopadlo ještě dobře,ale příště už tomu tak být nemusí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 7:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 věřte nebo ne ale já jsem se ještě nikdy nevysekal. Ale jak jsem tu měl fotky toho mého mustanga tak tam na něm mám jednu takovou nebezpečnou věc že se mi kývají řídítka v krku jinak všecko v poho brzdy brzdí pěkně. Valim to normalně tak 60 někdy i víc pořád plný i po hrbech někdy tak 40 i víc ale ještě zatím nic tak doufám že se nic nevyskytne
Datum: 11. května 2010 7:41
 hmmmmm zajimavy
Datum: 10. května 2010 18:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 hlavně myslete taky to, že mužete zranit i někoho jinýho než sebe! jo par kolizí jsem měl taky, př. jedu 50 polouce přez takovej mini horyzontík a najednou napříč odvodnovací rygol, měl jsem helmu a krunýř, nic mi neni, motorka to odnesla vcelku taky slušně
Datum: 10. května 2010 18:11
 taky jsem mel jednou nehodu v lese.. jeli sme ve dvou a ja sjem ridil a jeli sme docela fest rychle minimalne 50 byla tam takova pekna rovinka mirne z kopce tak co tomu neprihulit ze sem si rikal .. :/ najedou se tam obevila takova necekana dira a hrozne nas to oba dva vyhodilo nemel sem zadni plech tak se sedlo pod spolujezdcem trchu prohlo a my sme nastesti skoncili jen s odreninama a popaleninama od kopriv .. MEL JSEM HELMU !
fikovi se nastesti nic nestalo
Datum: 10. května 2010 16:22
 stando : taky se nemůžu otičit v trupu.jinak já doufám že toto bylo naposledy.vykulenej teda sem,ale jak píšeš ono to přejde
Datum: 10. května 2010 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel9378
 v plný rychlsti cca 70km/h sem v noci ozralej bez světel čelně napálil hrazení pres potok u silnice,letel sem vzduchem asi 5 metrů,po ceste sem trefil žebrama jeden takovej sloupek a o zem si pohmoždil rameno a klíční kost a pravou nohu a hlavu mi zachranila krosová helma protoze sem palicí trefil jakousi věc v poli. Na to jaká to byla morda se mi "nic" "nestalo" a fichtl kupodivu taky "přežil" Mesíc mi visela ruka na šátku,nemoh sem se poradne nadechnout,otocit v trupu a hlavně sem nemoh v autě řadit(prava ruka no) a komplet pravej bok mi hrál barvama od žlutý,přes zelenou,modrou až do fialový.....v nemocnici sem řek,že jsem spadnul ze schodů  Nejak mi to nechteli věřit  A ponaučení? Ožralej v noci jedině se světlama a s helmou  Malý kolize s různejma předmětama(i pohyblivejma  ) uz jsem mel mockrát.....naučí tě to předvídat a jezdit se zaplym mozkem......ted si z toho vyvalenej,ale ono te to prejde....urcite to nebylo naposledy
Datum: 10. května 2010 15:02
 Rozbita hlava alebo zlomené rebra sa zahoja aj škoda takej mašiny fakt škoda
Datum: 10. května 2010 14:55
 ale předtím ten fík vypadal nějako takto. http://www.fichtlpokec.cz/profil/jawa05sport to je ten můj kámoš, dva dny před bouračkkkou jsme ho nastříkali na bílo a někde na žluto,daly černé sedlo...to vypadal pěkně,bo bouračce je s ním ámen,aspon máme co opravovat
Datum: 10. května 2010 11:45
 nn tak fotku opravdu nemám...po bouračce mi bylo strašně špatně,nemohl jsem dejchat,chvilku jsem nic neviděl,.strašně jsem se klepal.a čas na focení motorky jsem opravdu neměl.
Datum: 10. května 2010 11:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 Ja sem se bez helmy vysekal vzdycky jen malo treba na stojanu a podobne ale bezpecnost je pro me na 1. miste a helmu sem si poridil driv nez sem dal fichtla do pojizdnyho stavu...Nemas fotku jak ten fichtl vypada?
Datum: 10. května 2010 11:02
 Jo to už jsme si pogratulovali že jsme přežili,a musíme se nad tím pořádně zamyslet jak a kde jezdit,No dachl má zkřivenou levou vidlici,pravou taky ale méně,s předním kolem se nedá ani malinko pohnout,maska to odnesla teda taky pěkně.Ale hlavní že že žijeme
Datum: 10. května 2010 10:18
 Jediný co můžu říct je to že když sem jako vy dva začínal na dachlu tak sem se kolikrát rozmáz,ale vždycky sem věděl kolik je příliš.
Tak si akorát můžete gratulovat že ste to přežily
Datum: 10. května 2010 8:48
 Já taky jezdil bez přilby, ale nějak jsem si uvědomil že přes ty díry jezdit 40 je nebezpečné a radši jsem si vzal i když tak přilbu z kola. Naštěstí teď mm tu přil s tím "Náhubkem"
Datum: 10. května 2010 8:33
 to mě připomíná mě, když jsem si v třinácti letech pujčil favorita bez tp, co měl kamarád do lesa, jel jsem po hlavní na nadraží(asi 3km) a pak ještě po vsi 1km a v protisměru asi kilo sem jel kličkoval jsem měl jsem štěstí že sem tam něco nesestřelil, pak jsem jel zadem spatky (jezedácká cesta bez poldu 3 km a valil jsem za 3 plná, projel jsem náky bahno a po pár smykách jsem vlítnul do stromu, uf, byla to rozkošatelá vrba, a ten favorit do ní zalít že nebyl skoro vidět na první pohled,  to jsme měli štěstí protože na druhej straně cesty byl betonovej sloup, a o kus dál roh plotu - železná tyč, a my jely 80 nikomu se ale nic nestalo, neměli jsme nikdo pásy, ještě jsem musel zaplatit za odtah jezedákum, a favorita jsme rozebrali do šrotu, to to zatim dopadlo teda skvěle, na to jak to mohlo dopadnout,
Datum: 10. května 2010 6:16
 no kamaráde, to si měl teda pech, to já si to kolikrát na tom speciálu valim po vsi 80 a taky bez helmy, beru si ji když jedu dál, řidičák taky nevlastnmím, a to mi to ani pořádně nebrzdí, zabrzdí to min po 20m a to ani nevím, asi taky zapřemejšlim o svém stylu jízdy, a utahnu si pásek na helmě, a co se vubec stalo s tím dachlem? počítám že má v prd přední kolo, možná vidlice, co ještě je zničený??? to já kdybych na specialu narazil čelně někam tak si asi rozybju kule na kaši mam před sebou nádrž  .
Datum: 10. května 2010 6:04
 dachle,,nemyslis,,zaplatis,, jsem rad ze jste oba dva ok a vasi rodice muzou byt stastni ze vas neztratili,,, lebo pri takove banalni nehode muze clovek zaplatiti i tu nejvysi cenu,,,, je videt draci ze fichtlkramek musi pritvrdit a to na max.... bude si muset sesa udelat cas a poradne udelat skoleni,, to bude zas makacka a vubec se s vama nebudu mazlit
Datum: 10. května 2010 0:00
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 zdravim draci, nevíte někdo o veteránskem klubu v okoli karvine? díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 14:30
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 no jsem z Petrovic u Karvine to je co bys dopliv  a odkud jsi presně?
Datum: 12. května 2010 14:30
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 ty si z karviné? já jsem taky z karviné
Datum: 10. května 2010 14:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar hoši chci se zeptat kolik vam jede max babeta 210 po rovince??????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 22:30
 ten sem mnel na babje 207 a docela to pridalo hlavne lepsi starti.
Datum: 09. května 2010 22:30
 karbec z fichtla do babety to jsem neviděl a jaky maš nazor na karbec dell orto??????????
Datum: 09. května 2010 22:07
 lepsi hlavu treba ze sima karbec s fika poladit kanal saci vejfukoveuj je rychlost to je vizva...
Datum: 09. května 2010 22:04
 jj.
Datum: 09. května 2010 21:59
 a jake uprvy byste mi doporučili????,
Datum: 09. května 2010 21:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 miro to máš hlavu ze simsona na te babetě???????
Datum: 09. května 2010 21:51
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 o ja z babety po generálce vytáhnu 58 víc vubec
Datum: 09. května 2010 21:49
 bez uprav po zajeté generálce motoru včetně výbrusu mi jede 55Km/h
Datum: 09. května 2010 21:43
 cus 60 mi litala po upravje 74 podivej se na muj profil tam je po upravje jestli te to zajima.
Datum: 09. května 2010 21:42
 cau, potrebuju tady nekoho kdo ma jawu 250/353 (nebo o tom opravdu neco ví) z roku 1961 - renovuju profi renovaci - ale nezda se ta nadrz - jestli na tom je origo - je to prave rok 1961 - a na nadrzi mam znak kde je napis jawa a dole jen kolecko (neni tam ta čz) - vim že uz se jako rozdelili v ty dobe jawa a čz - ale jestli ma nekdo tenhle rok origo - tak potrebuju vedet co tam ma za znak - jestli to neí vymenena nadrz z panelky - DÍÍÍKY MOC - JE TO DULEZITY
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 18:53
 jasny no- tak dik- aspobn ze tu nadrz mam origo- jinak 57 rok mam taky s rybinama
Datum: 10. května 2010 18:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Měl by to být typ 353/04, vyráběl se od roku 1957 do roku 1962 a byl to poslední model kývaček, potom už se dělali panelky. Výfuky byly doutníky, spínací skřínka už nebyla na nádrži, sání mělo plastový box pod sedlem apod. Doma mám tento stroj z r. 1960, nádrž je zaručeně původní a je tam také pod nápisem JAWA jenom kolečko. Jinak mám tu samou mašinu momentálně na dílně, je z roku 1962 a nádrž by měla být také origo, takže se na to zítra ještě mrknu. U typu 353/03 z r. 1957, měla ještě výfuky rybiny a spínací skřínku na nádrži, ten nápis JAWA ČZ ovšem byl.
Datum: 09. května 2010 23:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:42
 GRITS-MY LIFE BY LIKE
Datum: 09. května 2010 20:42
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo díky
Datum: 09. května 2010 20:29
Jméno: aleš
IP: uživatel6617
 Je to song od GRITS-my life be like 8-)
Datum: 09. května 2010 20:23
Datum: 09. května 2010 20:22
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:16
 Jak rikam,ten blatnik mel dojebanej...Stejne nevim co se vam na nem nelibi
Datum: 09. května 2010 21:16
 Tohle není renovace, to je jen z******í předního blatníku a přestříkání. Renovace znamená dát motorku do stavu, v jakým vyjela z fabryky.
Datum: 09. května 2010 20:43
 nechci bejt hnusnej  jenom bych to nenazval renovaci..ale aspon je videt ze se o to stara,ale na to kolik mu je (podle fotky) by sme meli bejt radi ze to neni jeden z tech co tomu da hadici misto vejfuku,sunda plechy a zacne tomu rikat kroska..pokud ten blatnik byl fakt znicenej tak je to jako takova normalni oprava docela pekny
Datum: 09. května 2010 20:02
Jméno: Jump
IP: uživatel9023
 Nic moc...spíš než renovace přestříkání, s motorem asi nic nedělal, výfuk je černý jak havajskej domovník, a chromy jsou porezlé
Datum: 09. května 2010 20:00
 celkem pekne ale ten blatník řezat nemusel... když už jste u tej renovace tak nevite na kolik by me asi vyslo nachromovani riditek s hrazdou a ramecku predniho svetla na pionyra 21? chcu pres zimu delat kompletní pořádnou renovaci.
Datum: 09. května 2010 19:58
 On ho měl ve spatnym stavu ten blatnik....Podle me vypada hezcejc takhle..serizlej...
Datum: 09. května 2010 19:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ale zajíc má pravdu, no barvení bych měl hotový tak za 2 dny
Datum: 09. května 2010 19:48
 a ten predni blatnik,kdyby ho nerezal tak to vypada lip  kdyz je zadni kolo zakryty a predni ne,vypada to divne
Datum: 09. května 2010 19:48
 na ty fotce puvodne vypada dobre,ale na fotce vypada krasne vsechno  spis nez renovace,bych tomu rek jenom takova oprava..renovaci bych nazval jediny navraceni do puvodniho stavu
Datum: 09. května 2010 19:46
 Ale jsou hold cerny no...
Datum: 09. května 2010 19:44
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 kdyby byla přední maska, zadní tlumiče a kryt řetězu bílí, hned by to vypadalo jinak
Datum: 09. května 2010 19:43
 renovace za 5 dnu neni renovace
Datum: 09. května 2010 19:42
 Ale na 5 dnu je to docela dobry
Datum: 09. května 2010 19:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hudba pěkná- Black Sabbath- Iron man, ale fichtl nic moc  Když je to renovace, tak ať renovuje. Moc to ale nezrenovoval.
Datum: 09. května 2010 19:36
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:03
 moc pěkný, ta bílá barva na nádrži, mě se taky líbí
Datum: 09. května 2010 20:03
 Zdar draci, nevíte přibližně kolik syntetický barvy spotřebuju na lakování fichtla? Modrý a slonový kosti. A ještě když mám svíčku N15 tak jaká je chladnější N14? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 Lakovali sme oplechovanou 21,žlutý barvy sem zpotřeboval 2 pulkilovy plechovky a bílý jednu + 2 plniče Finiš + ředidla
Datum: 09. května 2010 19:51
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 zdar chlapi potrebuju poradit s prevozem moskvice 412 ma papiry v depozitu jestli ho muzeme tahnout na lane za jinym autem nebo jestli musime sehnat vozik na auto
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 15:37
 Tažený auto musí mít platný povinný ručení...
Datum: 09. května 2010 15:37
 táhnout můžeš jen kdyžý to má TP a platnou STK.
Datum: 09. května 2010 14:53
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 jako ja bych je vytah jenze to musime prevezt a budeme to renovovat tak by to asi bylozbytecne
Datum: 09. května 2010 14:52
Jméno: Mira
IP: uživatel9372
 pokud to ma znacky v depoitu tak to tahnout nemuzes....
Datum: 09. května 2010 14:50
 jo mužeš, ho tahat,
Datum: 09. května 2010 14:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši mám pro vás záhadu...jel jsem v noci po silnici tak 50km/h a promelt jsem díru...pneumatika byla nafoukaná na 2.1 a koukněte co se stalo...http://lukynlukyn.rajce.idnes.cz/foto_na_inzerci/#Obraz0135.jpg prostě záhada
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zahadný je to,že tý pneumatice lautr nic není
Datum: 09. května 2010 22:30
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 co je na tom za zahada ja vjel u nas na dlazebni kostku a prorazil sem obe kola jakoze rychle se na tom uz jet nedalo a pri rychlosti 20km/h sem si pripadal jako na velbloudovi
Datum: 09. května 2010 14:51
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Au au..to se mi stalo na krosce no...při skoku
Datum: 09. května 2010 13:48
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zdarek,včera jsem tu psal ohledně péraka s blatníkama z OHC.Našel jsem foto,nepřipadá mi že by byly odlišné???Je to z 500 OHC????Nevíte někdo jestli je to nějaký typ na vývoz,popřípadě kolik takový blatník stojí,jestli se dá vůbec sehnat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 18:35
 jo a z 500 ohc to neni,koukni se na ty samy strance do galerie na 500 ohc a porovnej spodek toho blatniku,500 ohc ma kulaty i ty konce blatniku ale ten perak konce nema zaobleny,ale takovy jakoby usekly..
Datum: 09. května 2010 18:35
 jo aha koukam ze to neni tvuj  promin
Datum: 09. května 2010 18:33
 ty to chces prodavat a nebo renovovat?  ja bejt na tvym miste tak to zrenovuju,sehnal bych motor a dal si s tim praci
Datum: 09. května 2010 18:32
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 OK,díky moc.
Datum: 09. května 2010 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 myslim ze tohle nejsou vubec blatniky z OHC,tohle je dle me vyvozni typ FJ snad do anglie....tyhle blatniky se na inzercich a burzach objevují zcela vyjimecne,nejake se na aukru vydrazili snad za 5000,-
Datum: 09. května 2010 15:10
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Datum: 09. května 2010 11:39
|



|