|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 nazdar draci nevíte kolik může stát snížení hlavy dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 22:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Nebo pakl cigár
Datum: 08. května 2010 22:07
 Priblizne flasku Rumu a u profika 200
Datum: 08. května 2010 21:37
 zdarec hosi dal sem sjet tatovi na mojim meustangu kery uplne po GO motoru najete ma asik 50km to znamena ze by se to nemelo davat este do otacek no a o on mi to tak otuřil ze to neni ani mozne furt do plnych otacek to daval no ja myslel ze me trefi šlak normalne motor teply jak kurva tak sem ho nechal vychladnout a šel si pojezdit no ku podivu to jelo nic tam netriskalo ATD.  a este dokonce to melo nejaky tah coz sem se az divil tak se chcu zeptat jestli to je normalni nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 23:44
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Můžes i malinko víc  a jak piše dachl,nedrř to dlouho  jen vytočit a pustit
Datum: 08. května 2010 23:44
 jj to je normální...za zajíždění tomu občas "malinko" dej...aby to pak nebylo líný...ale ne že budeš jezdit 10 minut na plnej to ne zas!!!
Datum: 08. května 2010 20:23
 Chtěl bych vás pozvat 15.5.2010 na fichtlcup do Březhradu (u Hradce Králové). Pionýři tam budou závodit už poněkolikátý a minulej rok se mi to tam moc líbilo, jezdí se na motokrosový trati. Informace sou na http://www.jawa50zavody.wz.cz/brezhrad.htm Pojedete někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 19:17
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 jelikož jsem včera oddál motor tak se tam neukážu
Datum: 09. května 2010 19:17
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zdarec draci,nevím jak u vás,ale já mám od té doby co začala sezona problém dostat se ke compu  .Mám dotaz,dělali se péraky,nevím jestli to jsou nějaké první typy,nebo prototypy,ale s blatnikama z 500 OHC????Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 8:39
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A jaký byl mezi nima rozdíl???Dík
Datum: 09. května 2010 8:39
 Ne. Byli prototypy s hlubokejma blatníkama, ale tyhle blatníky byly výrazně jiný než z OHC.
Datum: 08. května 2010 20:53
 zdar draci , mam dotaz . nechce mi brzdit dobre zadni brzda , kdyz na nni stoupam tak skoro zadny jevy brzdeni , jak sem tam mel kdysi jine kolo (cca 14 dni tak to brzdilo krasne aji se vracela brzda , ale ted tohle kolo s rafkem co tam mam , tak je problem .. nevim co s tim stredem (bubnem kola) jestli vybrousit poradne az tam nebude zadna rez a nebude to hladky, a nebo zas jestli udelat hladky povrch ... diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten buben musí být hladký..a ty pakny pořádně odmasti
Datum: 08. května 2010 12:59
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 okej zkusim stim neco udelat
Datum: 08. května 2010 9:23
Jméno: hhhh
IP: uživatel6086
 skus vypodložit pakny aby se víc roztahovaly..
Datum: 08. května 2010 9:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši dneska se mi dostal do rukou silichrom a leštil sem s tím víka na motoru a výfuk trochu jsem na to tlačil a lesklo se to parádně díky moc kteří tady o tom psali že to je dobré dobře mě to pomohlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 9:26
 když umíš šetřit a seš šikovnej tak ti ta tuba vyzbyde na 4 motory celý,a zbyde ti možná an ráfky a na výfuk
Datum: 08. května 2010 9:26
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Na kolík je to tak motoru ta jedna tuba Silichrom 90g.
Datum: 08. května 2010 8:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no včera sem si s tím hrál a vypadá to pěkně ještě jednou to přejedu a zkusim víc tlačit
Datum: 08. května 2010 8:27
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 pic ja ho používam taky kup si este plstěnej filcovej kotouč na vrtčku a más to lesky jako z výroby pomaha
Datum: 07. května 2010 22:45
 jono....je to v celku dobráá věc,když si s tím vyhraješ.
Datum: 07. května 2010 22:36
 Čau draci chci se zeptat jaká je originální bílá barva co je na fichtlu? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 11:57
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel9368
 No, na pionýru je spíš světle šedá - nejblíže pasuje RAL 7044, slonová kost je spíš do žluta
Datum: 09. května 2010 11:57
 sloní kost
Datum: 08. května 2010 14:40
 Zdar draci! Prosimvás je vzduchovej filtr na 125/453 stejnej jako na kejvačce třeba 250? myslím že by to mělo bejt to samý. A ještě jestli nevíte jak ho na 125/453 sundat, maj to držet dva šrouby jenže já je nemužu najít  dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 13:10
 Nazdar, na mý ČZ 175 450 je ten filtr sání v tom airboxu,nahoře je takovej deklík,kterej musíš potočit o kousek,myslím že doleva a pak ten flitr musíš zmáčknout jakoby opatrně,abys ho vytáhl, není tam totiž dost místa.Jinak tento filtr je stejnej jak na hranatý ČZ 477 a 487,možná i na některý kývačky,ale to si nejsem jist,je to tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1121.html .Jinak ČZ typ 453,450 a 455 má navzájem stejné téměř všechny součásti kromě objemu a velikosti válců.
Datum: 08. května 2010 13:10
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Já ale nemám chudou směs to bi ta svíčka byla pořád světlá ale ona je jen když tomu občas dám plnej ale když s tím jen tak prdím tak je hnědočerná mě to připadá jako kdyby tam nebyla dostatečná teplota hoření když tomu dám plnej tak tam vznikne větší teplota než když s tím jedeme pomalu a neženeme to co mám udělat abych měl tu svíčku světlou i když to neženu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 0:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a proč to řešíš když to jede normálně??
Datum: 08. května 2010 0:20
 Zdar co mě na toto řeknete dnes jsem jezdil na pinckovy když s tím jedu tak na půl plynu pomalu nehoním to tak mám svíčku tmavě hnědou a když tomu dám plnej né furt ale prostě tomu někdy dám plnej tak mám svíčku tokovou bílohnědou
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 20:25
 jo.přesně jak píše péro
Datum: 07. května 2010 20:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chudá směs..dej výš jehlu a zvětši hladinu
Datum: 07. května 2010 20:00
Jméno: KTMKTMKTM
IP: uživatel4498
 čau, potřeboval bych dílenskou příručku, nebo nějakou jinou dokumentaci na KTM 300 EXC. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 15:17
Jméno: Vlasta
IP: uživatel8280
 cus draci mam lit do pionyra M2T nebo je to dobrý olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele kup si schell advance sx je o cca 30kč dražší a do toho pionýra bohatě stačí..a řed s ním 1:40-1:45
Datum: 07. května 2010 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel9356
 Aby 2T motor z pionýra mohl fyzicky fungovat,tak potrebuje minimálně nekvalitní 2T olej ve směsi v pomeru 1:33(m2t).....ovšem čim méně kvalitní olej,tim větši opotřebení částí,ktere 2T olej maže...reknu to jeste lépé...ve skutečnosti..!!!...fichtl je staveny na m2t a s tímto olejem pri standartním decentním používání má motor(vybrus,klika atd..) danou životnost. Použitím kvalitnejšího 2T oleje mužeš prodloužit životnost motoru(loziska,ojniční klece,výbrus,píst kroužky) a nebo umožnuješ delší nadměrné zatěžovaní motoru bez výrazného opotřebování částí jako se základním minerálním 2T olejem......kazdej at si to prebere jak chce....je ciste tvoje vec jak s motorem zacházíš a jak ho za to odmenujes a staras se o nej!!
Datum: 07. května 2010 15:58
 M2T je sracka,jestli chces snizit zivostnost motoru na polovinu tak ho tam v tim pripade nech...
Datum: 07. května 2010 15:32
 když je to m2t od parama,tak na ten si nestěžuju,ten je opravdu dobrý
Datum: 07. května 2010 14:41
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Já na něj jezdím v pohodě...
Datum: 07. května 2010 14:02
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 ja ho tam davam normalne. v zime sem sa dival na pist a na hlavu, a zas tak to nebylo zakarbonovane. Muj nazor je, ze M2T do pionyra bohate staci.
Datum: 07. května 2010 13:56
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 kdyz ho das 1.50 tak mozna nezadres ale tak moc to nekazi motor krome pistu ten je zakarbonovane jak svina!
Datum: 07. května 2010 13:43
 no jelikož tu tě vidím poprvé tak asi zjistíš že na M2T má každý jiný názor. Někdo říká že je dobrý, jiný že to kurví motor apod. Já ho nepreferuji protože ani nevím co v té převodovce mám naleto - jako vím že to je pro dvoudobé motory ale jaký typ a pochybuji že je to M2T
Datum: 07. května 2010 12:12
Posl.aktualizace: 07. května 2010 16:55
 ondrjawa : tohle není vyrobené z částí motoru od výroby,,,ale to si udělal přípravky doma,třeba kartery si vyrobil,a další věci si MYSLÍM taky
Datum: 07. května 2010 16:55
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 je to hustý ale nechápu jak nějakej ..... muže ten motor takhle zničit tím že ho celeuj ořeže
Datum: 07. května 2010 15:05
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jo to znám... Bomba
Datum: 07. května 2010 14:03
 moc pěkné to by mělo být v každé autoškole, aby každej pochopil princip motoru
Datum: 07. května 2010 9:27
 tak to je fakt super
Datum: 07. května 2010 7:20
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 zdar hosi mam mali dotaz sme se zhadali s klukama a ja jsem rikal ze je mustang richlejsi nez simson 50 a von rikal ze simal ma richlejsi razeni takze nemam sanci tak sme se domluvili ze dame zavod tak se ptam jestli mam nakou sanci dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 9:26
Jméno: kubiq
IP: uživatel9359
 hele moje první uprava byla že jsem dal na pincka 13 sekundárko mel sem 11 do terenu na silnici ale byla zbytečná a s 13 sekundarkem ti muzu rict ze sme skouseli a po rovince mi dal simson v rozjezdul ale po 500metrech po startu až sem se dostal na 3 do otáček sem ho dohnal a předjel jeli sme na 4km a v cíli byl za mnou skoro 20 metrů tak to zvladneš věř si!
Datum: 08. května 2010 9:26
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 jasne ten muj fik seriofka 2 vybrus takze to prohraj ju simal je asi lepsi co
Datum: 07. května 2010 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel9356
 to je věc,kterou přizná malokterej simsonář,ono to fakt víc jak 65 nejede a nejhorsi je ze se nepretoci ani z kopce......malou roli v tom bude urcite hrát prubeh krouticiho momentu a výkonu,kterej je u fichtla posunutej vic nahoru...ja osobne jsem este nevidel ani fichtla ani simsona ktery by v serii jeli 80....je to skoro nemožný.....a je to o maximalnich otackach dosazenejch na trojku(ctyrku u simsona) a sekundarnim prevodu....hodne dobrej fichtl umí po rovině 70,z mírnýho klesání 75,ale to uz je ten motor sakra pretocenej....hodne dobrej simson umi 65-70....bavime se stale o seriovejch strojích!!! Ted jen cekam ze prijde borec co rekne ze ma simsona 70cccm o 3 zuby vetsi rozetku a jede mu to 85.....ale to uz jsme pak jinde......jenze to je furt jako nic moc....8.vybrus,90mm klika,tyristorovy zapalovani,snizena hlava,sekundár 14/55 a po rovině 80 a z mírnýho klesání 85.....
Datum: 07. května 2010 15:47
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 si misim ze ten zavod asi prohraju co
Datum: 07. května 2010 14:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 víte co je zajímavý?? každý mi tvrdí že simson jede 80 ba dokonce i 100 a já sám jsem ještě neviděl neupravenýho simsona co by jel víc jak 65-70....sám jsem předjel v létě všechny 3 simsony co jsem potkal...a to dokoce i když jsme jeli na mustangu 2 a oni na simsonu 2....předjel jsem ho jak do kopce tak po rovině i z kopce..
Datum: 07. května 2010 0:11
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jesli myslis simaka S51 co ma 4 rychlosti to si neskrtas ani nahodou pokud je v cajku znam kamose kterej ho koupil nedavno mel naeto jen 10 000km a ten teda lital jel ve dvou a ja ho na pionyru nestacil jenze to tenkrat bylo naky na hovno tetka mi to jede nadherne ale stejne pokud pojede sam a ty taky tak si neskrtas, nedavno jsem jel do kopce valil to na trojku a predemnou neco vyjelo skrizovatky byli dva a ujelimi nechaputo myslim ze to byl simak ale nevim to jiste. Jestli toho simaka ma nic moc jako to vetsinou bejva tak sanci mas velkou
Datum: 06. května 2010 21:08
 já sem na simsonu dal zatim každýho fichtla i skůtra 50ccm většinou se mě fichtl držel do 70 ale pak už ale nemyslim to tim že je fichtl sračka na svym mustangu jezdim radši než na simsonu
Datum: 06. května 2010 20:15
 jezdím každý den s bratrem,on má simsona já mám fíka s vynikajícím motorem,do kopce mi ujede vždy,ale z kopce i po malinko delší rovině němá šanci.....
Datum: 06. května 2010 16:30
 simál a pincek mají skoro stejně silné motory... simál má o 100W větší výkon a to je nic... Pincka dělá blbým to že nemá 4 kvalty,to je nejvetšíí škoda jaké se soudruzi dopustili. Kdyby měli fichtly od vyroby 4 kvalty takbych věřil že to těch 85Km/h pojede a a tací blbečcí s kšiltovkama do boku už by se nechechtali a neříkali o fichtech že sů to sračky...
Datum: 06. května 2010 16:22
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 a je to asfaltka takze ne polnacka
Datum: 06. května 2010 16:09
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ve dlouhých stoupáních nemáš na fichtlu sebemenší šanci, fichtl se brzy zahřeje a odpadne. Zpátky z kopce naopak ujedeš, zvláště když máš 13 kolečko a nebojíš se za to vzít. No a na rovině je to různé, ale na fichtlu rozhodně nejseš bez šance. Dříve jsme se na těchto strojích něco nablbli a ani o silniční lišeje tehdy nouze nebyla.
Datum: 06. května 2010 16:03
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 sekundar mam 12 ale o rika ze s tim da i 80 takze nevim ale je to porovince lechce s kopce
Datum: 06. května 2010 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel9352
 na rozjezd ti ujede,pak ho pomalu doženeš a nakonec bys ho mel i předehnat,ale zalezi na stavu motorky.......ja daval simsony s 05 oplechovanou.....taky sme davali zavody....z kopce je uplne suvereni fichtl,po rovince je to o prsa jenom v tom kopci má simson vyhodu a predjede te....mluvíme o seriovych motorech a seriovym sekundárů!!!
Datum: 06. května 2010 15:56
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 je to tak 2-3 km
Datum: 06. května 2010 15:49
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 no po rovince zhruba tak 80kg a stav 70km dam v poho\\r\\n
Datum: 06. května 2010 15:48
 pokud mas mustanga výborného po motorové stránce tak ho na dělší vzdálenosti doženeš. Ale na rozjezd a do kopce ho určitě neporazíš
Datum: 06. května 2010 15:48
 Záleží na technickém stavu, na hmotnosti jezdce, na tom kde se to pojede (kopce, rovina). Do kopce bys ho podle mě nedal, ale nevím Simsona jsem neměl.
Datum: 06. května 2010 15:45
 Zdar sesa asi pred dvoma mesiacmi si spomínal, že budeš mať v ponuke polepy pre čezetu 175 487 no stále ich nemáš v ponuke. Nevieš povedať kedy asi budú dostupné ??? jedná se mi o nápisy čezeta . Za tvoju odpoveď vopred ďakujem . Spozdravom Anton - Slovensko
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 14:51
 draku prvni varka se zkazila,,a tak to bude az za mesic min,,sorac
Datum: 06. května 2010 14:51
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 05. května 2010 20:24
 jenco: u nás nad 30 let
Datum: 05. května 2010 20:24
 ako ja vim nad 25 let je veterán
Datum: 05. května 2010 20:10
 hranice veterána je tedka 1980
Datum: 05. května 2010 19:34
 05,20 a 21 tak vypadaji,mustang jeste zdaleka ne
Datum: 05. května 2010 19:10
 zdar,prosim vas,jaky lanko brzdy na pionyra je delsi?predni nebo zadni?potreboval bych na prestavbu mini fichtla,nebude tam zadni brzda na paku u nohy,ale udelam tam zadni brzdu packou na riditkach (predni tam neni vubec).tak aby mi vysel bowden  diky,omlouvam se ale nemam sanci to zmerit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 16:44
 to si myslim ze nebude treba,vyska sedla toho prcka nad zemi je asi 50cm,dylka je asi 120 cm..takze by to melo vyjit..
Datum: 05. května 2010 16:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to aby sis nastavil dvě pření lanka
Datum: 05. května 2010 15:27
 tak ok,diky  ja si nebyl jistej
Datum: 05. května 2010 13:21
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Zdar. urcite je delsi predni, ne o moc ale delsi je, zadni ti vede jen od paky u nohy k zadnimu kolu takze to je mala vzdalenost,
predni je vetsi
Datum: 05. května 2010 12:46
 zdarec, neni tu nekdo, kdo jezdi s fichtlem v okolí Olomouce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:52
Posl.aktualizace: 07. května 2010 21:01
Jméno: davis
IP: uživatel455
 alois - podle toho co tam píše, tak ten pérák je asi toho dědy, tak nechápu proč by mu ho měl brát a prodávat. A třeba na motorce už nejezdí, jen chtěl předvést, že na tom ještě ujede
Datum: 07. května 2010 21:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 05. května 2010 16:15
Jméno: ALOIS
IP: uživatel2970
 joooo, kdyby se vysekal, víš jaká by byla škoda toho péráka???? taovej pěknej ty si blázen že ho na nem nechaž jezdit, sežen mu fichtla a toho péraka prodej ne?
Datum: 05. května 2010 15:50
 Podle mě je to paráda že ten pán ve svém věku jede na motorce...bohužel já už nemám ani jednoho dědu
Datum: 05. května 2010 7:16
 No tak nevite jak na tom je, ale škoda že vypnul tu kameru, protože se děda nějuak rozjel proti garáži
Datum: 04. května 2010 21:42
 A jeste k tomu jawa....
Datum: 04. května 2010 20:22
 premyslej trochu, chapu, ze se nechtej konicku vzdat, ale takovej clovek ma uz hoodne pomale reakce a myslím si, ze i zákony uz moc dobre nezna... je to nebezpecny v tomhle veku neco ridit... a o to vic je to nebezpecny, kdyz je to motorka
Datum: 04. května 2010 20:08
 Zdarec dneska jsem dal předstih hodně malej 1.2 mm a když jsem tomu dal plnej tak to začalo jaksi vynechávat no a tak jsem zkusil předstih zvětšit na 1.9 mm a ve vysokejch otáčkách to nevinechává je to OK čím to je že ten 1.2 vynechával???DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám předstih od oka a je to něco přes 1 mm ale zase mín než 1,5 a když dám třeba 1,9 tak to zase nechce táhnout..
Datum: 04. května 2010 21:53
 fermez: radši zavři pusu ty troubo.... kolečko: ti to na icku vysvětlím.... Vldas: ano.. píše to stejsky, a můj válec mi s menším předstihem (1,4) taky jde do vyžších otáček než s klasickým 1,6...
Datum: 04. května 2010 20:27
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jawa co to meles, vynechavato protoze to nestihne shoret ono to nevynechava ale spis nejde vytocit
Datum: 04. května 2010 19:05
Jméno: VladaS
IP: uživatel7436
 jwwa cz: Zajímalo by mě jak si dospěl k takovýmu výsledku? To sis nějak spočítal nebo metodou pokus-omyl?
Datum: 04. května 2010 19:04
 nevim, a vysvětlíš to?
Datum: 04. května 2010 19:02
 kolečko: a proč je nejlepší předstih při nějakých 11 000 zhruba 1.1 mm ??
Datum: 04. května 2010 18:31
 nejspíš tim, že když dáš malej předstih tak se ti to ve vysokejch oáčkách nestihne spálit...když dáě velkej tak se to stihne spálit a je to OK...
Datum: 04. května 2010 18:16
|



|