Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 11oxojawa
IP: uživatel17147
 Zdravím draci. Určite je tu niekto, kto videl naše videá.  Pár ľudí sa už aj pred tým pýtalo, čo plánujeme do budúcna, tak som spravil taký menší zostrih toho, na čo sa chystáme. Dúfam, že sa bude páčiť  https://www.youtube.com/watch?v=nDuBjnOnnSM
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 19:39
Jméno: 11oxojawa
IP: uživatel17147
 thenevsova36, no tá sa bude tiež robiť, ale je bez TP zatiaľ, čiže asi to bude taká renovácia do obývačky. Ráfiky už sú vypletené, výfuk, aj VAPE je už k nej kúpené, dokonca motor je po GO, ale momentálne je rozobraná, treba nejakú plecharinu dokúpiť a asi pôjde na polomatný červený lak ku Kennymu. Ona je totiž kamarátova a bude to financovať trochu aj jeho otec  Len momentálne sa pracuje na trabante a panelke automatic  Ale aj tá 555 sa dokončí určite, no ale skôr niekedy cez zimu
Datum: 03. května 2014 19:39
 Paráda. A co ta rozdělaná Jawa 555?
Datum: 03. května 2014 19:19
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 čau, máte někdo zkušenost odrezivováním nádrže ? chci to odrezit pomocí kyseliny citronové a horké vody a poté to vylít dvousložkovou epoxidovou barvou, ale přesně nevím jakou, jestli by jste někdo něco nedoporučil, v obchodě za ní chtěli skoro 500,-kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2014 21:30
 zdravím, dělal jsem nekolik nádrží, tím, že jsem nasypal do nádrže drobný štěrk/1 cm/ asi krabičku od solviny. Upnul na na 2hod. do soustruhu na malé otáčky/viz míchčka/. Řadně vypláchnula prolil benzínem s olejem. Fungují bez problémů. s pozdr.M
Datum: 24. října 2014 21:30
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 01. května 2014 17:00
 Kdyby jsi chtěl tak mohu udělat i nějaké fotky!
Datum: 30. dubna 2014 14:30
 Psal jsem to tak před 2 měsícema na stránku na FB: ---->> Tak jsem si doma čistil nádrž a paráda.. Jen abych tu někomu dal návod.. Koupil jsem si 13 pytlíků kyseliny citronové (1300g). Uvařil jsem si v konvici vodu nalil do nádobky rozmíchal v tom všechnu tu kyselinu, a promíchával s matičkama. Dále jsem doléval vařící vodu z konvice až jsem nakonec nalil celejch těch 13 litrů. No a nakonec jsem to nechal vychladnout u radiátoru. Nechal jsem to tam celkem asi 3 hodiny. Výsledek parádní!!! Určitě doporučuji.. na konec se to dá ještě vylít dvousložkovou epoxidovou barvou ale není to nutné já to nedělal.. Ale pozor! Hned jak vylijete tuto směs vypláchněte klasickou vodou a dále to pořádně rychle vysušte horkovzdušnou pistolí. Aby vám to zase nezačalo tvořit rez. Výsledek mě opravdu překvapil kyselina krásně rozežere rez. A cena? Pouhých cca 250Kč! Měl jsem nádrž opravdu hodně rezavou a výsledek krásný! Doporučuji! Hodně kilometrů přeju! .......... jinak jsem to žádnou epoxidovou barvou nevylejval .. pouze jsem to vilil troškem oleje M2T aby mi to zase nezrezlo .. a potom už jenom benzín a jezdilo se .. výsledek ++++!
Datum: 30. dubna 2014 14:29
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 čus draci komu dáváte ručně lakovat linky + zank jawa 21? nikdo mi nechce namalovat ten znak jawa 21 na zadní blatník prý to bez prolisu nzvládnou
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2014 17:37
 tak on se ručně nemaluje, ani originál nebyl ručně, je to stříknutý přeš šablonu, kvalitní lakovna by podle vzoru měla udělat samolepící negativ a pak udělat airbrushem - ale pokud to chceš uplně jako originál tak ta šablona nebude samolepící a tim pádem bude mít na pár místech pár písmen mezírku (aby na tý šabloně držel například prostředek čísla "0", timhle způsobem to ani nebude tak přesný, čímž docílíš téměř totožnosti s uchcávajícim originálem  ) pan martin kopal v modřanech udělá, ale je tam dlouhá čekačka
Datum: 29. dubna 2014 17:37
 Zdar draku.Už funguje internet.obchod?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 20:35
 ano ale mam strasne objednavek,,, a tak makam non stop,,sesa
Datum: 28. dubna 2014 20:35
Jméno: prcir
IP: uživatel12689
 zdar, chci se zeptat jestli je olej PP90 (nevyjetý) dobrý když chci zakonzervovat chromy na Stadionovi na delší dobu nebo jak to vy konzervujete motorky když byste to chtěli nechat stát aby to nerezlo ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 17:24
Jméno: pepa
IP: uživatel17129
 jen jedna praktická osbně bych použil olej s přídavkem silikonu protože ti odolaj ikdyž miju veci nastříkaní techničakem neoodolají šamponu a stačí tencí vrstva silikony v sobě ma český konkor a na konzervaci se osvědčuje wd ,,.je troku lepive a huř maže,,,
Datum: 30. dubna 2014 17:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 já vám nějak nevím.. jak dlouho to bude odstavený? 100 let? když si vemu že mám doma 40 až 50 let starý fichtly a sou na nich ty chromy krásně zachovalý (a to na nich jezdim) tak semi to zdá poněkud zbytečný.. no podmínka ale je aby to nebylo skladovaný pod okapem, ale nejlépe na suchém a větraném místě, pak to přec musí vydržet mrak let.. tuhle sem dotáhl 05 rok 1966, která byla sic málo, ale ježděná a pak dlouhodobě skladovaná v obyčejný garáži, tak napřiklad vejfuk byl jako novej, o řidítkách, světle a ostatních dílech nemluvim, neb ty nedostávaj takovej záhul jako ten lauf..
Datum: 28. dubna 2014 13:16
Jméno: prcir
IP: uživatel12689
 Díky ! když jsem to natřel tím olejem, tak jsem tomu snad neublížil ne ?
Datum: 28. dubna 2014 12:51
 chromy se daj konzervovat různýmy nástřiky dutin pro auta, třeba resistin, nebo skoro cokoliv co maj třeba v auto kelly, udělá to takovou voskovou vrstvu, většinu těhle věcí rozpouští technický benzín tak to jde dobře dolu, jinak chromu nikdy nemůžeš ublížit ošetřením lojovou pastou, přeleštění před každou sezonou je ideálka, hezky to zatáhne pory, a taky silikonový olej je paráda, ale ten nesmí na barvu, krom toho že jí nedělá dobře už ti ten plech nemusí jít taky nikdy nalakovat alespoň co jsem slyšel..
Datum: 27. dubna 2014 22:49
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 zdar draci dá se s tímto vyleštit motor a jakou na to použít pastu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 13:05
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 http://kuc.cz/vaqck9
Datum: 25. dubna 2014 13:05
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Chci ze zeptat jestli u originál pionýru je nějak barevně odlišená nádrž a vnitřky plechů nebo je všechno stejný jako barva venku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 10:56
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Díky moc si mi pomohl.akorát ta 7044 mi příde moc tmavá.
Datum: 26. dubna 2014 10:56
 nebo tady máš přímo 21
www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-21-sport-pionyr-1971-_zeleny.html
Datum: 25. dubna 2014 18:30
 tak ta zrovna byla v kombinaci se šedou, jednu mám i když 05 koukni ke mě do galerie
Datum: 25. dubna 2014 18:26
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Možna jestli to neni 9018
Datum: 25. dubna 2014 17:54
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Ja bych rád udělal zelenou 6019,ale ta šedá mi k tomu furt nějak nejde.
Datum: 25. dubna 2014 17:22
 jinak k té slonové kosti, ani na jednom stroji z mojich 18ks v originálním stavu není, mám pouze jedny revmaplechy ve slonovce a to je ještě otázka jestli je to orignál
Datum: 25. dubna 2014 15:56
 v naprosté většině to není bílá ale světle šedá, slonová kost byla spíš výjimka a pravděpodobně jen v některých barevných kombinacích, ten odstín šedé je tuším 7044
Datum: 25. dubna 2014 15:54
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Akorat je mi divný jak byly střiknutý zadní tlumiče.ty by měly bejt v bílý ne?a když už jsem u tý bílý tak je to 9003?někdo tu psal že je to slonová kostto je blbost ne?
Datum: 25. dubna 2014 13:40
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Mám 20 1971 vnitřek pod sedlem plechy pouze v základu, zbytek ošizené venek. No a rám základ. barva. Slovenský robotník bol asi opitý z borovičky. Možná něco slavily.
Datum: 25. dubna 2014 9:38
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Mam 21 rok 69.tak to se s tim kamaradi ze slovenska moc nesrali.díky moc za rady.
Datum: 25. dubna 2014 8:49
 Teda abych to upřesnil i já někdy na přelomu let 1977-1978 zatím to zřejmě je tak že pokud máš už nové přední světlo tak bylo vše v jedné barvě.
Datum: 25. dubna 2014 7:13
 Když už tak se vyjadřujte přesně, u starších modelů je nádrž šedá a u novějších je to celé v jedné barvě tak že záleží co máš za rok, první 05 to je ještě jiná kapitola tam to bylo ještě trochu jinak
Datum: 25. dubna 2014 7:00
 A vnitřky plechů tenkou, šizenou vrstvou vrchního laku.
Datum: 24. dubna 2014 23:57
Datum: 24. dubna 2014 23:56
Jméno: petak
IP: uživatel17113
 Zdar draci, prosímvás - jaký má rozměr stará SPZ na fekál 05?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2014 9:25
Jméno: petak
IP: uživatel17132
 Ty seš borec, draku, on má totiž Sesa v nabídce 2 rozměry, tak sem si myslel, že mi někdo řekne kup si tu nebo tu, inu člověk míní a dobří lidé mění - dík moc!
Datum: 01. května 2014 9:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 no čečé von ti každej neni sto hnedlenc přeměřovat spztku, ale že znáš haškovoc tuten hlod a navíc zrovna tu značku mám poblíž rukou a metr mám v boční kapse montérek tak ti teda píšu: spodní strana je široká 14cm, horní 8cm, výška celková jest 10,5cm, výška od spodu k úkosu je cca 7,5cm a délka úkosu je zhruba těch 4,5cm a podle voka je ve úhlu 45 stupínků..
Datum: 27. dubna 2014 14:27
Jméno: petak
IP: uživatel17122
 Jaroslav hašek: ."vmísil se do hovoru, řka hovno.." potřeboval bych ten rozměr, ne konstatování faktu..
Datum: 27. dubna 2014 14:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 myslim že to bude stejný jako na 20,21,23 ....
Datum: 25. dubna 2014 18:58
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 Zdar draci koupil jsem si nové gumy na podlážky k dvacítce ale zaboha je tam nemůžu dostat, prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 18:23
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 Dík, hned jak jsem se vrátil ze školy jsem to udělal. Malý šroubovák a mýdlo a je to tam.
Datum: 23. dubna 2014 18:23
Jméno: Franky
IP: uživatel17108
 kdyz te zradi vse 150ti tunovy lis ti pomuze !
Datum: 22. dubna 2014 23:17
 Pěkné průchozí díry a namazat jak říká marquee mýdlem, nebo indulonou .. a při troše šikovnosti a popostrčení šroubovákem to půjde ..
Datum: 22. dubna 2014 21:14
 zkus obyčejný mýdlo to funguje
Datum: 22. dubna 2014 21:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 zrovna tuhlenc sem jednu chybějící nasazoval.. no máš recht, jde to blbě.. ale co, zkusil sem ji dát do horký vody, ale to nepomohlo.. tak sem holt musel použít svoji obrovskou sílu v palci a z druhe strany sem tomu pomáhal šroubovákem. nakonec se dílo zdařilo, bez újmy na gumě i na zdraví. mnoho zdaru.
Datum: 22. dubna 2014 20:59
 zdar, nikdy sem to neřešil, ale kdybys to zkusil trochu nahřát, aby to změklo a pak to tam zkusil nasadit tak by to nešlo, jinak si myslím že tam pudou asi docela těžko aby jen tak nevypadly
Datum: 22. dubna 2014 20:46
Jméno: petr
IP: uživatel12656
 Cau chci se zeptat na kolik km/h roztahnrte na fikovi dvojku
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:56
 mne jede 100km/h ale jdou přitom jiskry s vyfuku
Datum: 27. dubna 2014 17:56
 Na dvojku to rozstrkávám..
Datum: 23. dubna 2014 16:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 na dvojku většinou pod 200 nejdu!
Datum: 22. dubna 2014 16:16
 neupravenej do těch 40 +/- , já s mírně upravenym udělám skoro 60
Datum: 22. dubna 2014 15:47
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 na 13/58 asi 95km/h. Jinak seriový pionýři podle těch origo tachometrů asi 40km/h
Datum: 22. dubna 2014 14:49
 To je taková všeobecná otázka.... třeba Rsovej motor mi jel na 2ku přes 80-85 podle toho jestli jsem měl 12nebo13 na sekundáru
Datum: 22. dubna 2014 10:37
Jméno: honza
IP: uživatel17102
 Max těch 40km/h
Datum: 22. dubna 2014 9:15
Jméno: radim
IP: uživatel16861
 zdar,mám takovy problemek nemohu pohnous s ojí. Pude nejak ta klikovka rozhíbat ? Je to klika z 05pětky a nevím jestli je jehlicove lozisko stejné.díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel17112
 Zarezlá klika nejspíš rozhejbat pujde,v tom není problém,rozjel jsem i zarezlej píst ve válci a motor chodil jak švýcary...ale jaksi ne moc dlouho... Dříve či později se stane to,co popisují dole... V tý kleci se vytvoří vakl jak se budou postupně uvolňovat zbytky rezu a bordelu až se ta klec úplně vychodí a pukne...vylítaj jehly,motor se sekne a rozbiješ si hubu... Muže to být za tejden,za měsíc,za rok,za dva... Spíš jde o to jestli je to jen zatuhlý zaschlym mazivem a hranky třeba trochu přirezlý a nebo v motoru bylo půl litru vody a je to zarezlý natvrdo...
Datum: 23. dubna 2014 16:55
 přesně, nechápu jak nás se tu snaží nějaký páčko školit, když neumí složit motor aby se mu točil, a taky mi není jasný komu tady motory nefungují????? mě taky jezdí všechno, ale co hlupák ti nikdy nebude věřit .....rn
Datum: 22. dubna 2014 22:38
 Přesně....každý svého štěstí strůjce  Mimochodem...já aspoň ten motor složim, aniž bych si zkřížil klikovku tak, až se z toho chudák přestane točit...Jinak mně stroje fungují, nevím kdes přišel na to, že ne....
Datum: 22. dubna 2014 22:29
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 Tak si delejte co chcete, ja nejsem ten co kazdej vikend musi pulit a posilat kliky na repas ze sem pako. Ja se snazim veci opravit- ne vymenit. A vse kupodivu funguje a vam ne, tak kde asi je chyba? Konec debaty kazdej svyho stesti....
Datum: 22. dubna 2014 22:12
 jj mě to taky ti kluci nechtěli věřit že cpát do motoru kliku o který nic nevědí nebo rozhýbávat zatuhlé motory nemá smysl, ale co.... taky mi pak dali zapravdu  a tak je to se vším někomu to můžeš říkat třeba 100x a stejně si budou prosazovat to svoje
Datum: 22. dubna 2014 21:05
 Nakaputo, ty si myslíš, že jsi jediný, kdo někdy rozebíral motor? Neboj se, i my jsme v dílně něco zažili, nejsou to nějaké naše teorie, ale prachprosté zkušenosti...už jsem viděl pár takhle rozhýbaných klikovek, a vím, jak to dopadá.
Datum: 22. dubna 2014 20:02
 jen za loňský rok 4 obdobně zadřený kliky a další 3 vydřený tak že už nešly opravit a letěli do šrotu ty rado, takový chytráky mám nejraději
Datum: 22. dubna 2014 18:10
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 Kdyby kdyby, ja sypu rady co mam vyzkouseny... a co vy?
Datum: 22. dubna 2014 17:16
 Asi tak.. To je tak akorát na pořádnou tlamu, když se ti hryzne kolo zrovna, když to nejmíň čekáš..
Datum: 22. dubna 2014 11:11
 nic proti ale rozhýbávat zarezlé ložisko které má pracovat při 6500ot to je rada nad zlato to jistě dlouho vydrží a až se to kousne tak to bude paráda...
Datum: 22. dubna 2014 9:13
 To se sice uvolní, ale klika pak většinou rychle odejde...tim, že ložisko zrezne, tak se z něj v podstatě ubere materiál, naruší se povrch atd atd...a to je pro to ložisko defakto konec...
Datum: 22. dubna 2014 9:12
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 i zarezla klika se da rozhejbat, pouziva se na to nafta nebo podobnej sajrajt co to uvolni a pak to vymejes benzinem
Datum: 22. dubna 2014 8:37
 jenže tobě se netočila protože neumíš složit motor, on jí má jak už říkal Pepa pravděpodobně prostě zarezlou nebo zadřenou. Tomu WDčko nepomůže a když tak na chvíli, jenže pak ta klika bude bude mít tak vydřený axiál že jí bude muset vyhodit.
Datum: 22. dubna 2014 6:38
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 Kravina, pri skladani motoru sem taky nemoh protocit klikou...nemela vuli, necinkala, pred vlozenim do motoru se tocila vpoho, po slozeni byla jak kamen----navalil sem do toho tuny wdcka, oleju a ted to bezi jak za mlada a bez problemu tak nemusite hned strasit jak se vydre
Datum: 21. dubna 2014 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 i kdyby byla přirezlá a rozhejbal jsi jí tak se za chvilku vydře
Datum: 21. dubna 2014 21:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17099
 klikovka je zralá na odpis čili repas za 1000 ,,bud udelat u klikaře anebo sehnad jinej motor .,,,, bud je to zarezlý čui zatřený na šrot
Datum: 21. dubna 2014 19:39
Jméno: Dodo
IP: uživatel16251
 Zdravím. Ptám se jako amater který nemá prozatím žádné zkušenosti se svařiváním hliníku. Chci se jen zeptat jestli je strašně těžký zavařit plrasklinu na motoru? Nechal sem si svařovat vcelku drahej motor do mojí přestavby a ty kreténi nejsou schopní ani po čtvrté svařit bez toho aby to neteklo tak se chystám tam zítra vletět s tím že chci proplatit půlku motorku co už je dok*rvenej..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 21:38
Jméno: Donaska
IP: uživatel16262
 Kdyz to dokaze svarit kdejakej cernousek trafem v pousti tak at se snazej
Datum: 21. dubna 2014 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak tak taky jsem nechával zavařit blok a cajk
Datum: 21. dubna 2014 21:09
 Zdar. Je to sice trochu složitější, než svařování železitých kovů, ale není to neproveditelné. Hliníkové vany motoru, nebo například hlavy u motorů se vyvařováním opravují běžně a taky to funguje...takže spíš někde dělaji chybu.
Datum: 21. dubna 2014 13:15
 Zduř draci.
Jelikož je už pomálu báječných strojů s papírama,jako je Jawa Pionýr 20 a21,
rád bych nějakou spanilku fechtlů jako je jawka 05,20 či 21 tady na Olomoucku.
Najde se zde pár zapálenců s těmito báječnými stroji?
Já jsem z litovelska.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2014 13:00
 Jde o to,že bychom si mohly i pomáhat se zkušenostmi atd.
Datum: 17. června 2014 13:00
 Fichtl momentálně nepojízdnej  Ale pojedu na plašenejch trubkách letos Mezice... Minulej rok tam byla docela sranda, doufám, že letos to bude podobné..
Datum: 22. dubna 2014 11:39
 Tak není problém,si dát scuka.Mám jawku 20,a též je na platné stk.18 km od Olomouce?A přesný místo odkud seš?
Datum: 21. dubna 2014 23:04
 bydlím cca 18 km od Olomouce a fichtla mám ..sice žádnej krasavec ale je na značkách i s platnou stk.. klidně napiš a mužem vyjet..
Datum: 21. dubna 2014 22:03
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Čus do budoucna bych se přidal, zatím pionýra pomalu dávám dohromady, a jsem z Jeseníku
Datum: 20. dubna 2014 22:13
Jméno: michal
IP: uživatel16861
 Ahoj mám pár otázek chci si koupit od známého pionyra s tp ,ale on neplatil rok pojistku .Já nechci aby s tím měl nějaké oplétačky.Kolik se platí to penále za rok.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17093
 ti z teto situce mužeš získat lacino fichrla prostě si sním sepiš kupní s mlouvu s aktualním datum aby bylo jasne od kdy si vlastníkem....bohužel jemu hold nepomuže ani stroj sešrotovat ...prostě udelal dluh za cca 10 000? a to se dnes nevyplácí ...oni chytraci často hřeší a skouší prodejem stroje dluh znejsastnit a tím že bys nemel smlouvu tomu nahraješ...nejni dukaz že ti nejsi majitelem prave neštastný rok....
Datum: 20. dubna 2014 18:39
 to už mu stejně nepomůžeš  a čim dýl do toho nebude rejpat, tim hůř, ať počítá s tim, že tejden před promlčecí lhůtou mu přijde dopis pokud to nechá bejt
Datum: 20. dubna 2014 0:50
 Ahoj DRACI. Potřebuji poradit. Na podzim jsem normálně dojezdil sezónu s pionýrem Jawa 20 a když jsem v zimě ho chtěl jen tak prošlápnout, tak mi to jen sem tam prclo a nic. Řekl jsem si, že se na to kouknu až na jaře, čili v tuto dobu a ono zase nic, jen prc prc a šlus. Mám tam vše nové od svíčky počínaje a zapalováním konče. jediné co tam mám původní je zapalovací cívka na statoru zapalování.Tu jsem si koupil novou a nehází to jiskru na svíčce vůbec, poslali mi asi něco jiného, protože je o něco větší než originál. Tak jsem tam dal tu původní, udělal znovu předstih, ani nebylo potřeba, byl vpořádku a pořád je to stejné. Hází to slabé jiskry a sem tam to hodí normální jiskru, to je to sem tam prc prc. Už nevím co s tím. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 5:51
 Ahoj pánové - draci. Díky všem za rady, už to frčííí. Snad jsem celé zapalování 10 x razebral, 10 x udělal předstih a zovu prověřoval a ono to najednou šlo, dělal jsem to, jak se říká do zblbnutí. Takže opravdu nevím čím to mohlo být. Ještě jednou dík a hodně km bez nehod. Jawa.22
Datum: 25. dubna 2014 5:51
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 jo ale magneto ti v zapalování rotuje to je jedno jak se tomu rika kazdej to pochopí stejně
Datum: 24. dubna 2014 17:09
 Zkontroluj kontakty a izolaci na kladívku, stává se, že nový kladívka jsou zalakovaný, nebo co.. Může být v prdeli fajfka a nebo zhnilej VN kabel..
Datum: 23. dubna 2014 22:24
Jméno: hh
IP: uživatel17103
 už sem to tu vysvětloval stokrát, ale co.. rotor neni magneto! magneto je zkratka magnetoalternátor a nazývá se tak celé zapalování, to pevný na čem jsou cívky je stator, to co se točí je rotor, zapamatujte si to už konečně..
Datum: 22. dubna 2014 13:32
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 slabé jiskry dělá starý rotor neboli magneto
Datum: 21. dubna 2014 11:50
 Mám nové tři svíčky a dělá to u všech stejně, slaboučké jiskry a sem tam normální, odtrh kontaktů na nich mám 0.50, takže tím to taky není. Jinak díky za rad. rady.
Datum: 21. dubna 2014 0:39
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jinou svíčku jsi nezkoušel a co vzdálenost kontaktů svíčky
Datum: 20. dubna 2014 23:54
 Vzdálenost cívky od rotoru je správně nastavená 0,30, Tak nevím.
Datum: 20. dubna 2014 5:40
 a vzdálenost té cívky od rotoru? nikdy jsem to zatím nepotřeboval dělat, ale pokud jsi to měnil
Datum: 20. dubna 2014 0:52
 zdravím Vás všechny, hele poradil by mě někdo kde bych sehnal nosič na ČZ 175/487. Nikde na něj nemůžu natrefit. Předem děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 13:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17081
 nekdo mi říkal nacpad tam nosič ze simsona ale sam sem to neměl jen skouším pomoci
Datum: 18. dubna 2014 13:01
 Horko těžko, sleduj Aukro, bazoš, atd... před pár lety jsme měli pár kousků od Procházky, sám vidíš, když ani strejda Google nepomáhá, možná ještě někde na burze. Větší šance je to spíš vyrobit.
Datum: 16. dubna 2014 15:29
 Nazdar, mam Jawu 350/639, a včera som si všimol že zadná vidla sa hýbe do strany, asi centimeter, možno trochu menej, je to OK ? nemyslím že je to dobré pre jazdu nad 80 km/h... diky za odpovede draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 21:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Je to špatné , nejspíš máš v háji uložení.
Datum: 14. dubna 2014 21:06
 Ahoj, asi jste už někdo slyšel o půjčovnách veteránů na svatby, film a na vyjížďky atd. Nevíte o nějaké motoveterán půjčovně. Konkrétně by šlo o Čezetu 501/502. Vím, že je to trochu divnej dotaz a že tyhle služby asi nebudou nejlevnější, ale kdyby někdo poradil budu rád, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:58
Jméno: jožo
IP: uživatel17124
 pan jan 607230363
Datum: 27. dubna 2014 17:58
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 14:51
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Přesně ! Moc pěkný
Datum: 12. dubna 2014 14:51
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 Moc pěkný děkuju za odkaz  když se na takovíhle videa dívaš tak si vzpomeneš koliks toho na svím fichtlovi zažil a to je natom to nejlepší
Datum: 12. dubna 2014 14:47
Jméno: panda
IP: uživatel15423
 Zdarec, chlapy, chci odvést dřevo z lesa. Potřeboval bych zjistit, jak se zhruba pohybují ceny za hodinu práce traktorem? Případně další související informace.. Máme tady na vesnici pár traktoristů, tak ať jsem v obraze.. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 12:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono taky záleží s čim a kam pojede... ale nepočítej, že ti to někdo poveze za stovku na pivo... je to stroj stejně jako bagry a jiný... za nějakou sedmdesátku bych viděl 400kč jako dost reálný... nejlepší je se domluvit s nějakym záhumenkářem (ani kolchoz, ani soukromník), s nima bejvá nejlepší domluva... PS: odkud jseš, že bych měl kšeft
Datum: 12. dubna 2014 12:51
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 já to dělám za 350 na hodinu
Datum: 12. dubna 2014 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Dva velký valniky dřeva z lesa,cesta tam cca 3km z toho 1,5km lesem pomalu přes kořeny rozježděnou cestou od vyvážečky. Jel 2x tam,2x nazpátek,strávil na tom tak 3 hodiny sakumprásk a chtěl 400,- nebo 15L nafty...a to byl známej... Mě to přišlo dost,ale koukam že se to pohybuje i sakra dráž...
Datum: 12. dubna 2014 7:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! No toťkaj sem se enom ze zvědavosti zeptal šáfa firny co obdělávajú u nás polnosti a tak podobně, kolik stojí jejich hodina. A bylo mě řečeno, že 500 Kč! A to je firma o kerej každej říká, že sú moc drazí! Toš nevím. Ale jako informaci to posílám dál! Toš tak.
Datum: 12. dubna 2014 7:29
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jo každýho obendi a polož otázku: Potřeboval bych dovest dřevo z lesa řekni od kud a asi Km a pořeboval bych vědět cenu, abych věděl kolik si mám nachystat abych měl dost peněz. Ten které se bude kroutit tak asi bude drahé. Já šel skrz kontejner na suť a on řekl s papírem nebo bez. Já řekl bez a on 1300Kč a bylo domluveno. Levnějšího u nás neseženu.
Datum: 12. dubna 2014 0:34
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, to záleží na majiteli traktoru. Mě oral jeden 3 ary a vzal si 500Kč a jiný mě oral 6 arů a vzal si 200kč a loni ten levné oral 7 arů + 2 ary a to jel speciálně jen pro mě asi 8km tam a 8km zpět a vzal si 500Kč za orbu a 100Kč za kilometry. Na tomto strávil asi 3 hodiny a to jsme čistily traktor a pluh, protože zrovna zapršelo. Čítej zhruba od 500Kč na horu. Musíš se jich zeptat. Ono záleží na terénu a hlavně kolik on chce vydělat.
Datum: 12. dubna 2014 0:25
|



|