česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jenikrs      E-mail:      IP: uživatel16964    
Ahoj. Mam dotaz na odborniky pres Babety. Koupil jsem babetu 207 bez odpruzeni a tachometru. Ale jsou tam nesrovnalosti. Dle stitku a knizky(patri k tomu z jineho modelu neni to vim) je rok 1976 a typ 207.007. Jenze v tomto roce se mela uz delat s odpruzenim a tachometrem a typ 007 jsem take nikde nedohledal. Tak nevim zda to neni nejaka skladova zasoba nebo zd to nemelo byt treba na vyvoz a treba v roce 76 ji daly do prodeje. Dekuji za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel16958    
Nazdar draci, nutně potřebuji plastový kryt předního světlometu na Jawu 585 Mosquito, třeba i starší, ale nepoškozený a pokud možno červený. Cenu akceptuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2014 12:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ja dlouho bude krámek zavřený?? včera jsem si přebral zásilku a už zase potřebuju další materiál... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci mate naprostou pravdu,,,ale ani jeden z vas si nedokaze predstavit kdyz se tyden nedotknu internetu tich mejlu na ktery musim odpoved a tich objednavek,,, to si ho muzu rovnouuuu hodit v pruvanu
 
 
Datum: 14. března 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
CZK: naprosto s tebou souhlasím,seso,zákazníci utíkaj......
 
 
Datum: 14. března 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: _CZK_      IP: uživatel9460    
Myslím, že by stačilo jen dát hlášku že od - do se neposílá zboží. Vypnout stránky tak, že nemůžu najít jestli Sesa má díl co potřebuju, to je dost nepříjemný.
 
 
Datum: 14. března 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si delam prcu,,ale fakt musim vypnout,,
 
 
Datum: 13. března 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Seso, to bude tím že píšu z práce takže mám jinou IP. :-) Jinak jsem tvůj věrný zákazník.
 
 
Datum: 13. března 2014 7:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
No vypadal jsi v úterý fakt unavenej,každej potřebuje občas vypnout. Jinak mám pocit že objednávám snad co 6 týdnů to by byl ku.va krátkej rok:-)
 
 
Datum: 13. března 2014 6:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je kec draci,, od vas nevim objednavku co je rok dlouhej a jen co zastrejkuji,,tak jsou hned hlasky :-) ja nevim,, jsem totalne na kolenou,vsehno uz mesice prehazuji z leva do prava s prava nekam, malej sesa, sesu,rafi, kramek, zahradu ted jeste psa roderiku. jinak to nejde, jsem od roku k roku vetsi a vetsi workoholik a jedine kdyz to vypnu, tak se vypne i workoholizmus,,takze sorac,,,,,,,otevru asi za 5 dni az budu v pracovnim tranzu, to uz je mi je jedno kdo busi na dvere eshopu,,, ale posilat zasilky budu az od 26,3 a to jestli me nechytnou zada ._) to je pak K.O
 
 
Datum: 12. března 2014 14:20
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Do 24. Nechápu jak to ten sesa dělá, pokaždé když si chci něco koupit tak má zavřeno! V průběhu 7 let co sem chodím se mi to stalo pokaždé!!! :-( :-D
 
 
Datum: 12. března 2014 7:53
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl by nějaký ochotný vlastník dvacítky starší kapotáže udělat fotku značek kolem kohoutku? nemůžu na internetu sehnat kloudnej obrázek pro lakýru :-) nebo třeba hodte odkaz nemám oči všude, díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevím jestli to tam teda dát, ani se mi moc nelíbí :-D kašlu na ně
 
 
Datum: 12. března 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16938    
tyhle jednoduché značky byli i na ještě starších plechách, například osobně mám dva takovéto. i když už to není skoro vůbec vidět.. jeden rok 68, druhej 70. domnívám se že to asi nebude standartní, ale podle chuti té které soudružku údernice, v tu danou příležitost. např. k oslavám budovatelské socialistické společnosti.
 
 
Datum: 12. března 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No bylo to i na starších plechách. Začalo se to tam dělat v roce 1974. Tudíž starší plech s lištama, ale už bez linek, nápis Jawa 20 (popř. Jawa 21) byl stříkaný přes šablonu a byly tam už i ty značky kolem kohoutku. http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/monografie/21/1974-zlutobezova/jawa-21-sport-1974-11.jpg http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/monografie/21/1974-zlutobezova/jawa-21-sport-1974-02.jpg
 
 
Datum: 12. března 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
našel jsem .. http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-220-pionyr-1977-modry.html .. ale marquee má pravdu, na plechách s hlinikovýma lištama to nebývalo, až na těch nových (cca od r.75 a výše)
 
 
Datum: 12. března 2014 14:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
starší kapotáž ty značky neměla, byla pouze na nových typech
 
 
Datum: 12. března 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: JiřinCh      E-mail:      IP: uživatel16315    
http://www.jawa50zavody.wz.cz/turnov.htm Přijeďte si zazávodit na nádherné motokrosové trati v OHRAZENICÍCH (u Turnova). Je to jedna z mých nejoblíbenějších tratí, má být hezky, takže ani bláto nebude... :-) Tak ať nás je co nejvíc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16495    
Čau, prosimvás tady na fichtlkrámku máte uvedeny ceny s DPH ?? Nebo se to přičte až po objednávce, na většině eshopech je uvedena cena s dph a bez dph, díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
Ceny jsou samozřejmně s DPH. Tady je svět ještě v pořádku.
 
 
Datum: 10. března 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, v létě okolo července mám v plánu vyrazit na Stadionovi S22 do Španělska, konkretně do Madridu. Myslíte, že to je s touhle motorizací, případně spolehlivostí mopeda vůbec reálné? Rád bych se vás tedy zeptal, jak případně doladit motor, aby byl co nejvíce spolehlivý, nějaké rady na cestu, jaké nahradní díly vzít atp. Děkuji za každou odpověď a názor, co si o tom myslíte. S pozdravem, Michal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 0:54
 
 
 
 
Jméno: KokosCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mas teda odvahu jet se Stadionem tak daleko.. No osobne si nemyslim ze dojedes :-D ale hodne stesti
 
 
Datum: 22. března 2014 0:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no on má v opavě strejdu nebo tak něco a ten taky jezdí dálkový cesty na fichtlu,250...
 
 
Datum: 13. března 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene
 
 
Datum: 12. března 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jirka_z: jen tak mě napadá, neznáte se s Michalem H. z Tážal?
 
 
Datum: 11. března 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: kdybys potřeboval nějakou radu s trasou nebo s něčím tak napiš.
 
 
Datum: 11. března 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: Jojo, přesně. Napájeli jsme to klasickým zapalováním. Na Vape nejsou prostředky. :-) Ale je to dost individuální. Záleží na zapojení žárovek jak máš zapojený fichtl, jaké tam máš zápalko. jestli 20w, 30w. nebo já osobně tam mám staré provedení 05-tkové.
 
 
Datum: 11. března 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj, děkuju všem za názory, moc jste mi pomohli, myslím, že jak se to bude blížít, tak vám pošlu nějakou dokumentaci, jak to vypadá s přípravami a poté snad i fotky z cesty. Díky moc, s pozdravem, Michal
 
 
Datum: 11. března 2014 15:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jirka_z: ty domácí nabíječky jste napájeli fichtláckým zapalováním? letos jedem taky chorvatsko,3 fichtly, já ačkoli vape mám doma tak pojedu kladívka, bojím že se vape rozteče :-D s tou nabíječkou by mě to zajímalo jelikož jsme se o tom bavili v hospodě a došli jsme k tomu že by to zápalkem mělo jít napájet v poho v případě že telefon má většinou 3,7V baterii...
 
 
Datum: 10. března 2014 21:49
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jsem jel do Chorvatska tak jsem sebou měl kvalitnější olej abych mohl ředit 1:40 a tím pádem menší zátěž. Tlumiče taiwanské ok. Jen byly trochu "měkčí". Jeli jsme dva stroje pionýr a měli jsme sebou jeden stroj navigaci a druhý stroj telefon. Oba jsme měli podomácku udělaný nabíječky a osvědčilo se to. Nemusíš sedět na benzínce a hledat zásuvku. Pak to chce dobrej foták s dobrou baterkou ve fotáku. A kanystr jsme měli 5 litrů (nevím jaký máš dojezd na plnou nádrž). :-) Svíčky a žárovny jsou samožrejmost.
 
 
Datum: 10. března 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
A vzhledem k tomu,že Španělsko je svym způsobem taky konec světa tak bych po vzoru Egu a Babu (trabant afrikou) řešil filtraci vzduchu protože u S22 je takřka nulová - dál motor - repas kliky včetně novejch čepů,hlavně tisícihran spojky a pak výtupní hřídel ... Udělá to "Fiiiiiííí" a neušlapeš to už ani pedálama ... vape asi určitě ... No a zbytek asi klasika ... A bacha jeden trabant málem nedojel kvůli zapečenýmu pístu a absenci náhradních dílů do motoru... Cestu sis vybral fajnovou,bude to vcelku štreka,tak ať zase dojedeš dom....
 
 
Datum: 10. března 2014 14:19
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel16922    
Jo pravda, zapomněl jsem tam přepočítat spotřebu, počítal jsem to se spotřebou 1/100 a ještě jsem byl celkem unaven, přeci na to je ještě dostatek času. To Admin: no myslel jsem, že bych jel na origu, myslíš, že to nevydrží? ;-)
 
 
Datum: 10. března 2014 11:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16920    
s tim olejem si to ještě radši přepočítej.. řekl bych že při spotřebě 3 na sto a 1:33 mixu, by ti mělo na těch 2600km stačit cca 2,6l oleje.
 
 
Datum: 10. března 2014 9:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nejedes draku na orig tlumicich vid? pac ty taiwansky jsou ok :-)
 
 
Datum: 10. března 2014 0:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Hele váha 84kg, pokud se tedy do léta nezakulatím. :-D Batoh/ počítám, že bude mít 15-20kg, z toho, že něco uchytím asi na přední vidlici/rám, aby celá váha nebyla vzadu, všechno je spíš ve fázi příprav, ale co jsem si tak dělal seznam věcí, tak by to na víc snad nemuselo být třeba. Děkuji za rady k ložiskům a výpletu. Sedačku jsem si vyplňoval sám kvalitnějším molitanem, než co se prodává normálně, takže zadnice zas tolik netrpí, i když věřím, že zrovna procházka růžýovým sadem to také nebude. Taky jsem si říkal, jak řešit dobíjení navigace/mob. telefonu, jestli případně každý den na benzínce někdy podvečer nebo koupit nějaký přenosný solární panel, abych nebyl odkázán na určité typy zázemí.
 
 
Datum: 09. března 2014 23:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doufam ze budes mit celou cestu reflexni vestu na sobe,, to aby byla jistota co nejvetsi na zdarny navrat :-)
 
 
Datum: 09. března 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsude loziska SKF, i v kolech,, doporucuji dat na zadek draty M3,5, pac by mohli cestou prasakt,,, kolik je tva hmotnost a vaha batuzku? vape urcite vcetne stabilizatoru,, doporucuji celisti SVD co jsou v kramku,, pac jistota v bzdeni je v tomto pripade nutna na 100%a to i rovnez aby celisti neprasklaly,, no a pak dobrou vypln v sedacce,,
 
 
Datum: 09. března 2014 23:41
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Tak já doufám, že po cestě budou mít +- na skoro každé benzínce 2T olej, to by snad nemusel být problém, ač povezu svoje vlastní zásoby. Přeci i na tom zááápadě musí jezdit dvoutakty! S cestou, s kterou počítám tam a zpět by měla být celková vzdálenost 2600km, což mi při míchání 1/33 na necelých 8l oleje na celou cestu, což by se snad dalo zvládnout! :-)
 
 
Datum: 09. března 2014 23:32
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to bude pár věcí, spíš si dopočítej množství oleje :-) to bude podle mě největší zátěž
 
 
Datum: 09. března 2014 23:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Tak právě na příští měsíc mám naplánovanou velkou generálku na novou sezónu, tak chci všechno co nejvíc spolehlivé. Tyjo, celý vnitřek, to abych vezl jen díly a spacák ne, ani na KusKus místo nebude! ;-)
 
 
Datum: 09. března 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno jde a pokud dáš po návratu na net fotky tak máš mojí plnou podporu :-D , když vemeš náhradní díly na celý vnitřek motoru, pár drátů do kol, lanka a povinnou výbavu a zbytek motorky bude v dobrym stavu tak tě nemůže nic překvapit, vždyť si musíš všechny díly pamatovat :-) když to cestou přestane troubit nebo ukazovat rychlost je jedno :-) a nic jinýho na to snad už fakt neni ;-)
 
 
Datum: 09. března 2014 23:12
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Jinak všechno na seriovku, žádné tuningy, které by snižovaly životnost motoru, jediné, nad čím uvažuji je VAPE, abych se nemusel štvát s případným seřizováním zapalování. Právě na to budu předělávat jk Povinný ručení, abych měl asistenci po celé EU, Zdravotko a vlajka je samozřejmostí! Vím,že to bude trvat nejméně tak 2týdny tam a 2týdny zpět, abych neměl vyklepanou prdel, ale myslím si, že by to mohla být celkem příjmená cesta okolo severního pobřeží Francie - Normandie a pak hurá do Pyrenejí.
 
 
Datum: 09. března 2014 23:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku bud v poho,, kdyz nezanedbas gocko,, ta kto dojedes,, jen to potrebuje dobrej stav a vzhled je na tretim miste,,,, nejdriv dobrej motor a kola, karticku VZP a pak at to vypada jako stadour,,, jo a vlajecku CR na zadech,,to bych zapomel,,,
 
 
Datum: 09. března 2014 23:04
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dotaz na tělo draci :-) jak často musíte šáhnout na pionýrech na zapalování? po jaké době se vám rozhodí odtrh? a nepřilepšujte si :-) má to být objektivní anketa,,, já osobně ani nevím protože na dosavadnim pionýrovi bylo špatný uplně všecko, spíš se ptám lidí co na tom jezdí normálně do krámu, nebo na cesty.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak snad by to mělo chodit no :-) po generálce už to běželo, na první kopanec to po přeplavení chytlo, převodovka celá origo, skf ložiska, klika ckr s bronzovym puzdrem, no peněz jak na auto :-D taky ferodo lamely - z korků jsem vždycky uplně tek! to furt držet desítku se šroubovákem a přemejšlet jestli je jim teplo nebo zima :-D pak už jsem to nechával spíš víc do záběru, aspon jsem se naučil dát neutrál ještě při dojezdu :-) ,,, jsem zvedavej co se z toho vyklube :-) doufám že s ročnim nájezdem 2-3 tisíce na to nebudu muset 10 let šáhnout , ale nebyl bych to já abych si tu s prvníma penězma nezačal stavět další motůrek do skříně :-D
 
 
Datum: 10. března 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za poslední 2 sezóny nalítáno 3200km a jednou pecka na svíčce a ucpaná tryska, svíčka se dala nová a po ucpané trysce jsem dal palivovej filtr... na zápalko jsem nešáhl :-)
 
 
Datum: 10. března 2014 21:53
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel16870    
Ja mam cely GO motoru na PiO dělaný před rokem a všechno jsem tam naladit od oka a vůbec si nestezuju jezdí jak drak jenom naliju benzin s olejem a jedu od te doby jsem do zapalování nesahal a klidně to ten můj kozi dech vytáhne na 65 km/h na rovince je to neskutečný stroj
 
 
Datum: 10. března 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16927    
Ve svý podstatě máš pravdu. Když se udělá pio pořádně od základu a s rozumem (nekupovat cenou ale kvalitou a starý origo upřednostnit) tak tam nemá co odejít ... Ale prostě je to pio :-D to nejde vysvětlit ... Udělal sem si GO s lakem a chromama a kdybych ten motor neustále nepředělával tak to od roku 2009 bez poruchy jezdí ... protože mam v záloze motor evo "mínus jedna" a jeho komponenty a ten používam v mezidobích kdy je ten či onen upravenej motor na ponku tak tato hromádka neštěstí jede - motor z pio,kterej tam byl před GO od roku 71 v kterym je standartně vylítaná klika,relativně nový ložiska,gufera,uražená nakopávačka,vyražená přepážka a další drobný neštěstí a ten jede kdykoliv po namontování jen čuchne k benzínu :-) dalo by se konstatovat že je to nerozbitný,jenže ty ostatní motory jsou v TOPu a furt se serou ... Převodovka,řazení,vyskakující kvalty na rychlym 3Q,zatavená spojka na primáru,modrý ojnice,vyškvařený gufera,protočený ložiska v karterech ... A to že to prostě ze dne na den přestane jet a nereaguje to na nic až se naseru a hodim to pod plachtu... Pak to za tejden vyndam a ono to zas letí ... to nepochopíš... že někdo neumí a tak to taky vypadá,to je tady 90% dotazů,to chápu... Ale že je vše ok a nejede to a nebo to zlobí,to nepochopíš ... Vemu válec ze seriovky a dam ho na upravenej motor a letí to,,,vemu upravenej motor a dam na to seriovej válec a letí to...vrátim to nazpátek a nejede to....nasere mi to,upravenej motor vyhodim,hodim tam vyžvejkanou seriovku,jede to .... Upravenej rozeberu,nikde nic nenajdu,složim,hodim to do rámu a letí to .... Tohle mi vysvětli ??? :-D tohle nepochopí nikdo .... A právě kvůli tomuhle kocourkovu co s motorama praktikuju jsem objevil ten fakt,že je úplně jedno jak nastavíš origo zapalování-o čemž tu neustále píšu- vrazim tam zapalování,kouknu jestli vačka otvírá jak má,jestli je tam něco do půl mm,zápalko mezi dorazem a dorazem spíš víc doleva,svíčku už ani nevyndavam,to je zbytečný ... A jede to furt stejně... Anebo tam vrazim vape,mam to tak uzpůsobený že ať do rámu vrazim jakejkoliv motor s jakymkoliv příslušenstvim tak jedu ... Ale sou věci mezi nebem a zemí a to nepochopíš ... Někdy řikam že to jede podle fáze měsíce a vlhkosti vzduchu ... To co se tu dnes a denně řeší ... Tomu se tiše směju ... Takový problémy bych chtěl někdy zas mít :-D
 
 
Datum: 10. března 2014 19:14
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já jsem právě zvědavej, automaticky kupovat vape nechci protože je to dost peněz, ale tenhle rok bude vlastně první rok kdy budu jezdit na od základu udělanym nerozes****m pionýrovi, do tý doby to byly vetešárny sesbíraný po vesnici a tak jsem se nedivil, že hodinu spravuju a pak půl hodiny jezdim... ale takhle jak to vidim, nemůže se na tom přece nic rozbít, a pokud jo tak to prostě vyměnim, udělám předstih a odtrh a dál na tom neni co řešit, prostě nemůžu přijít na to, proč se na tu motorku tak nadává, postupy oprav by nevydali ani na komiks, furt se to točí do kola, nejde benzín, nebo nejde jiskra,,, v životě jsem jinej problém neřešil a teď když ten motor znám nazpaměť, což tady skoro všichni, nechápu kde se berou ty záhady :-) opravdu, nerozumim tomu... je to českou povahou - nadáváme na všechno? nebo je to něco mezi nebem a zemí? nebo maj problém jen lidi co tomu nerozuměj? pokud zanedbám převodovku a prostor válce,,, jakákoli oprava by s příslušnym nářadím, dílama a vyhledáním závady neměla trvat spravit dýl jak dvacet minut a neřikejte mi, že výměny cívek na statoru, nebo cívky zapalovací je váš denní chleba, to přeci shoří jednou za deset let, možná ten kondenzátor, ten to asi chce kontrolovat aby se vyměnil včas a zabránilo se opálení kladívka,, opravdu bych byl rád kdyby mi někdo objasnil proč pořád slyšim jak je fichtl tohle a jak je fichtl tohle :-)
 
 
Datum: 10. března 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
No na Péráku jsem tam před cca 5-6 lety dával origo pérácký zapalování,něco od oka jsem tam na kladívka namotal asi stejně od oka jako ladím pio a ostatní... pak jsem doladil dobíjení a po týdnu malinko ubral na předstihu,protože ten motor šel dost tvrdě a od tý doby sem na to NEŠÁH!! Jakej mam předstih nevim a je mi to jedno,,,nej stroj,, absolutně bez údržbovej,jen nafoukat kola,ty holt trochu utikaj a vydržej nafouklý max 1 měsíc. Jo a někdy v r.2012 jsem měl nějaký chmíří ve VT a nedrželo to volnoběh... Jinak do toho leju jen palivo a neřešim nic. Jóóó pio ten i kdyby měl píst ze zlata tak se bude srát :-D i když vape je lék ...
 
 
Datum: 10. března 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na J20 jezdím cca třičtvrtě roku, do školy týden, k babičce soboty.. a za tu dobu mě zklamal pouze dvakrát a na vině byla voda v zapalování (i přes dobrou přepážku, karter a plechy se tam dostala) a usadila se vespod a zapalovací cívka byla ponořená tak to nedávalo jiskru, po škole stačilo vyndat kontrolní kryt nechat tam pár minut hadru a zase to jelo .. na předstih jsem nešáhl, všechno tam je ještě původní a mazací plsť je naolejovaná .. takže řešením je zapalko v dobrém stavu, dobře seřízené, dobrá vzdálenost cívek od rotoru, nevymagnetovaný rotor, kladívka nejlépe neopálená a dobrou elektroinstalaci a hlavně si pečlivě vše zatěsni jak díru na kabeláž, tak přepážku a celé pravé víko včetně kontrolního víčka a vyhýbat se dešťum .. mě to zapalko nastavoval minulej rok strejc a říkal, že byl opravdu minimálně hnutý odtrh, možná i předstih, ale za vinu bych to dával opotřebení (fichtl je jinak v pův. stavu) ..
 
 
Datum: 10. března 2014 16:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu každou chvíli, ale to už je asi tak 8 let a byl to dost vrak. Na číze preventivně po cca 5000km, na Stadionu jsem na to nesáhnul od koupě až do generálky, takže snad 5 let :-D Ono pokud je vačka OK, je tam mazací a namazanej polštářek, tak to vydrží hodně...Jinak Krakene, ještě jsem Ti odpovídal do dotazu ohledně skupiny Am, akorát to zapadlo na druhou stránku.
 
 
Datum: 10. března 2014 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
V době kdy jsem jezdil na pio do školy tak to bylo různý,motor teda šlapal furt,zapalování někdy i měsíc-dva bez zásahu,ale pak taky nejel dvakrát do týdne,ale to zas byla hodně na vině chybějící přepážka a jak tam občas vlítla voda tak se to pak dva tejdny sralo ... Přepážku jsem zkurvil já řetězem ve druháku na gymplu. Táta mi tvrdí že zapalování nastavoval někdy v roce 80 - 82 a pak sme se v tom hrabali až když já sem začal jezdit do školy,že prej to chodilo 20 let bez zásahu až já to skurvil :-D což je vlastně pravda :-D
 
 
Datum: 10. března 2014 14:33
 
 
 
 
Jméno: honza-m ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
před sezonou očistím a jezdím, pokud neodejde kondík, tak na nastavení nesahám třeba pár let (( (kolega ze školy byl zas takový, že jakákoliv chyba v provozu byla dávána za vinu předstihu), holt taky zkušenost
 
 
Datum: 10. března 2014 13:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Stékance v laku. Zdravím,lakoval jsem fíka, ale bohužel se mi na podsedadlovém plechu udělal stékanec a na masce. Máte někdo fígl jak se jich jednoduše zbavit ? Zbrousit to pod vodou a rozleštit ? Nechci to zbrušovat a lakovat znova - lakováno kvalitní 2K barvou (akrylmetal). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: rak      IP: uživatel16538    
odřízni žiletkou, z dálky to ani není videt :-D
 
 
Datum: 10. března 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vystava motocykl,,, tak kdo a kam razi na vystavu motocykl praha nebo brno? a nebo k bratrum slovakum http://www.incheba.sk/vystavy/motocykel-6944.html?page_id=6944 ? prej v tynci lesteji litrone a tak snad na vystave v praze konecne bude,,sice s krizkem po funuse ale kdyz jawa da kasicku na vystavisti za cumendu toho vau litrone co maji uz dva roky prikryteho pod prosteradlem,, tak vyberou za ty tri dny vystavy,,,vic penez nez za prodej par kusu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
v praze tam byl na vystave fekal + babeta v radikalni uprave
 
 
Datum: 08. března 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16913    
jak tam nejni fekál, tak nikam nejezdím !!
 
 
Datum: 08. března 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ani v brně stánek jawy neobjevil :-(
 
 
Datum: 07. března 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel16905    
V Brně litr od Jawy včera nebyl. Jinak stánek Jawy nic moc. Sice hezký Sportard, ale oproti konkurenci mi prišel, jako taková nedodělaná motorka. A pak ta cena.:-( Ještě tam měli pěknou 350 jako takové retro (něco ve stylu 634), jen nechápu proč teda na retro mašinu cpou digitální tachometr, čiré blinkry a další podobný kraviny.:-
 
 
Datum: 07. března 2014 8:45
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel15036    
v praze jsem byl dneska a jawu jsem tam nikde neviděl (ale byl jsem tam jen asi hodinu a možná jsem to přehlídl v tý záplavě novinek :-) )
 
 
Datum: 06. března 2014 22:54
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem spáchal třetí díl Jawa Pionýr ve filmech. ---> http://www.youtube.com/watch?v=BloN6F3SxLk&feature=youtu.be <--- odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super jako vždy :-)
 
 
Datum: 07. března 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16898    
ďakujeme :-)
 
 
Datum: 06. března 2014 10:39
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já když někde parkuju tak vytahuji fajfku není to tenhle případ taky ? :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 13:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
muhehe... občas se i vyplatí, že ten fichtl neni dobře naladěn, byl li by, klučina by to asi potrestal víc
 
 
Datum: 04. března 2014 0:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mě pos*r :-D
 
 
Datum: 03. března 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Doufám jestli to bude zejtra ve správách chci vidět toho fichtla :-D
 
 
Datum: 03. března 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mám doma dvoje papíry na jawu 350 jedny jsou zrušený v roce 1989 psaný na rodinu a druhý jsou psaný na neznámého ale nejspíš neživého člověka dá se nějak zjistit zda jsou doklady ještě platný ? a je nějaká možnost jak ty papíry přepsat na mě ? děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2014 19:10
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Ty papíry ti asi budou k ničemu, protože motorka neexistuje a to vypadá na to, že motorku zlikvidovaly a neodhlásily tudíž nikdo neplatil pojistku. Takže když začneš pátrat po platnosti papírů tak akorát upozorníš na sebe. Já jsem za komanča prodal Jawu 250/559 bez přepisu a on ji zlikvidoval aniž mě upozornil. Měl jsem štěstí, že se mě ho podařilo najít a získat velký techničák a v 90letech odhlásit přes autobazar a toto bude něco podobnýho. Zjistit se to dá že zajdeš na registr vozidel, že jsi techničák někde našel třeba při vyklízení nějakého domu a že pátráš po motocyklu. Pak dej vědět jak to dopadlo. Čau
 
 
Datum: 07. března 2014 19:10
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no takhle já ty papíry mám od známího a ten kdysi koupil tu motorku od někoho a motorka už dávno není :-(
 
 
Datum: 02. března 2014 19:59
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, ty zrušený na veteránský značky, na neznámého člověka to je nějak divný. Jestli existuje velký techničák tak by to ještě šlo, ale musíš zjistit pozůstalé kteří ten motocykl zdědily. Vše co zůstane po zemřelém musí projít pozůstalostí kde se určí osoba která bude tak zvaně zaopatřovat majetek po zemřelém. Protože ty potřebuješ u přepisu kopii pozůstalosti kde bude od právníka, který vyřizoval pozůstalost razítko NABYLO PRÁVNÍ MOCI. Zrovna v té pozůstalosti bude i jméno člověka na který se měl jawu postarat. TO je asi tak ten základ. Dobrý je se zeptat tam kde přepisuješ motorový vozidla, ale oni ti neřeknou víc.
 
 
Datum: 02. března 2014 0:43
 
 
 
 
Jméno: fichltman      IP: uživatel16251    
Zdravím draci! Otázka pro Brňáky a okolí. Potřebuju koupit někde v Brně kloubové táhlo (uhlový kloub) na řadičku. Neví někdo o nějaké prodejně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau v Rosicích naproti hřbitovu a v Ivančicích Alexovicích pan Sedláček tel: 604474761 v Brně nevím.
 
 
Datum: 28. února 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16861    
Ahoj jak se na 555 vyraží čep kyvne vidlice? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel10627    
Ahoj, nejprve musis vyndat maznici, potom tam dat nakou kulatinu, ktera proleze tou dirou od maznice a vyrazit krycí plíšek. To samé i na druhé straně. Poté už jen vyrazíš čep z bronzových futer.
 
 
Datum: 06. března 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16861    
Ahoj,hledám přiblizny odstín zelené barvy na jawku 555. Nevíte kde bych to mohl najít? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: pokec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, prosím o číslo bílé barvy používané na Jawa 21!Jo a neznáte někoho u Golčova Jeníkova co šteluje pincky?Dííííííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Bakoune a jiri-cz! Děkuju za info. Aš pojedu do Podmok, toš se ozvu! Bratčice u Brna nejsú tak daleko. A pokec se Ti neozve! Toš tak.
 
 
Datum: 26. února 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, hlavně nejezdi do Bratčic u Brna to by se ti prodražilo.
 
 
Datum: 26. února 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Bratčice
 
 
Datum: 25. února 2014 23:57
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Bakoune! Snáď nejsi z Podmok?
 
 
Datum: 25. února 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Golčův Jeníkov mám asi 4km daleko, co potřebuješ?
 
 
Datum: 25. února 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ral 1015 slonová kost, ale nevím jestli je to ta správná. Když to postavím vedle originálu tak ji mám nějakou béžovější :-)
 
 
Datum: 25. února 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: HONZA      IP: uživatel16861    
Ahoj jaky je odstin modre 555 DÍKY. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 20:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hoši, víc hlav víc ví a tím vás chci poprosit o vyslovení názoru na shodnost barvy :-) https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/37491_1162152870363_2959480_n.jpg?lvh=1 a http://www.tikkurila.com/industrial_coatings/metal_surfaces/colour_cards/ral_classic_colour_card/ral_6034.3190.xhtml Je shodná nebo víte o nějaké podobnější? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Skus RAL 5018
 
 
Datum: 23. února 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16849    
Nazdar, nedavno som menil puzdra(silony) v prednej vidle na Jawa 20. Všetko som posklada a ked chytim koleso a trochu nim pohnem , hybe sa do strany ale vidla nie... Ide o to či sa to tak má hybať dole nezavisle na volante. Vôľa tam nieje. Puzdra sme robili na sustruhu, ma to tam byť tak natesno že sa tie klzaky v tych puzdra nemôžu hybať do stran iba hore-dole ?rnrnďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus utáhnout matici co drží horní brejle já jí měl povolenou i když jen malinko a dělalo to co píšeš
 
 
Datum: 23. února 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16849    
Generalkoval som celeho pioniera a menil som všetky ložiska, v prednom a v zadnom kolese za nové s krytkami aj v rozete je nové ložisko. Vtom to určo nebude. Hybe sa to ked chytim koleso nohami a hybem riaditkami a koleso sa hýbe do strán. Neviem či je to normalne tak sa pýtam.
 
 
Datum: 23. února 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16851    
nemáš volná ležiska v kole? bud vyjete drahy kulicek či se cele ložisko hýbe v hliníkovem bubnu .....ložiska vyměnit nejlepe už za kryta a pokud maj vuli v hliníku zalepit lepidlem na ložiska či kraj ložiska pocínovat ...pozor ložisa nalisovat přesně souose naboj ohřad el pistolí či propanovým hořakem
 
 
Datum: 23. února 2014 17:00
 
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.05.2025 19:53:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu