česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vincek      IP: uživatel12613    
Zdar draci, co říkáte na VĚTRNÉ ELEKTRÁRNY U NÁS? Myslím si že je to mrháni penězi a taky kdo by se na takové monstrum chtěl každé ráno při cestě do práce čumět?! Vydělá vůbec peníze které jsou potřebné pro její výstavbu? Kdo se postará o likvidaci za těch dvacet let životnosti? Hrůůůza :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Nechápu,proč taháte výrobu elektrický energie na pokec o fichtlech....nezajímá mě to a je mi to buřt....eletrika levnější nebude....to jedině že by sme kupovali z německa tu,kterou tam prodáváme;-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: drag11      IP: uživatel10202    
jak na to koukám tak je to tu samej odborník :-D já čirou náhodou jednu solární elektrárnu vlastním výkon 1,2 MW jak tady někdo mluvil o dotacích tak je to hovadina žádnou jsem nedostal, ten kdo nemá tam na hoře kde dotace rozdávají známé tak nedostane nic :-) Solární elektrárny zabírají půdu to je pravda ale že nám evropská unie přikazuje uvézt 7% půdy do klidu už nikdo nevidí :-) 7% půdy je přes 200 tis ha.... navíc nemluvim o tom že el je dočasná stavba která nepředstavuje žádnou ekologickou zátěž :-) Dnes už se stavět solární elektrárny moc nevyplatí výstavba drahá výkupní cena nízká... větrné elektrárny jsou podstatně levnější ale jejich účinost je minimální a výkupní cena úplně směšná :-) Všem vadí jaderné elektrárny ,tepelný ničí životní prostředí, solární zabírají půdu a hyzdí krajinu, větrné obtěžují hlukem a jsou to ošklivá monstra.... vodní ničí ekosystémy.... at dělám co dělám tak mě napadá jediné řešení :-) všechny elektrárny zrušíme a budem svítit svíčkama :-) co se bude dít s těmi 7% půdu co se uvede do klidu? :-D majitelé budou brát dotaci za sečení trávy :-D všechno je to k smíchu... nebo spíš k pláči? evropská unie a naši politici nás za pár let zničí všechny....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
reminder : jak to muzu rict? protoze je to muj nazor :-) ,vim ze se v tom toci nechutny baliky penez....ale jdemi o princip,ze to nici vzhled krajiny,misto toho aby to rvaly na ruzny strechy panelaku a takovejhle obchodaku protoze na ty strese to nejde videt a nicemu by to neskodilo....navic kryty parkoviste u obchodaku by byli dobry.....usetrilo by se misto na polich a zaroven by se udelaly zastreseny parkoviste a mozna by to vypadalo lepe nez na poli...
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 0:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože má na střeše kolektor a zrovna nesvítí sluníčko.....
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Konektor nemám :-) a sluníčko u nás na Vysočině momentálně svítí :-D Jen mě téma diskuse nakrklo! :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jseš nějakej podrážděněj...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Pořád nějaká stálost nebo nestálost... Prostě ČR musí splnit 5% alternativních zdrojů... koho ze spotřebitelů zajímá, jestli na kWh, co spálil varnou konvicí, svítilo slunko nebo ne. Tady jde o tu cenu tý energie, která je podstatně dražší než energie tepelná nebo jaderná!!! Nemá cenu řešit jestli je to na polích nebo ne! Je to zájem investorů a ty to na pole prostě postaví. Jak můžeš říct, že se to dá na střechu tesca nebo globusu, který stejně stojí na orný půdě někde za Prahou. V tomhle se točí šílený prachy a nemá cenu se tím zabývat, protože nikdo z Vás s tím nenadělá vůbec nic!
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
me sere ta zbytecna zastavena plocha solarnich panelu na obrovskych poli.Kdyby to radsi davali na nejake strechy (tesco,globusy apod.) nebo z toho udelali nejaky zastreseny parkoviste u obchodaku....to pole by se dalo vyuzit urcite jinak
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 1:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ano souhlasím s komentářem hh, nestálost je nejhorší teta si v loni nechala namontovat taky na střechu kolektory bydlím v malým městečku a jako hoši žádná výhra s připojením na síť byli velký problémy, ČEZ chce aby odebírali určitý procento ze sítě a elektriku jim stejně ještě solo přidražili protože kolektorů mají dost a tam sou na to všelijaký normy nevím přesně a v létě když vyrábí moc tak si představte že oni platí ČEZU teť nevím jestli 30 nebo 50 halířů za kWh kterou oni vyrobí a pošlou do sítě a v létě při plným sluníčku to vyrábí proudu dost jenže co s ní jedině postavit v letě ven přimotopy a pálit proud v tom aby za něj nemuseli platit, ona má teta teda vlastní firmu, takže chudý zase nejsou, ale je to pěknej bordel v těch kolektorech
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 1:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
největší problém "zelených" zdrojů typu solárních nebo větrných elektráren je nárazovost a nestálost, když svítí sluníčko v létě tak dá takový velký fotovoltaický pole výkon několik desítek MW, ale zatáhne se a dá sotva desetinu, to samé platí o větrných elektrárnách, a právě touto vlastností způsobuje velké zatížení přenosové soustavy (ČEPS), protože proud co se vyrobí je taky třeba někam odvést a někde spotřebovat, a to si málokdo "zeleně smýšlející" neuvědomuje a s roustoucím počtem takových zdrojů je to větší a větší problém.. v dnešní době to částečně vyrovnávají např. přečerpávací elektrárny, ve dne čerpají vodu nahoru, v noci vyrábějí samospádem..ohledně účinnosti jsou na tom solární a větrné elektrárny podobně, je to cca mezi 10-15% a za určitých podmínek se tato kombinace vhodně doplňuje (když je zataženo, fouká vítr apod.), ale rozhodně je špatný řešení stavět na nich většinu spotřeby země.. aspoň že už to někdo nahoře taky pochopil a budou se dostavovat zbylé bloky Temelína, teď jsou funkční dva, každej po 1GW.. vodní elektrárny jsou sice hezký, ale na našem území je pro ty velké už kapacita vyčerpaná a těch několik desetin procenta co zastávají ty malé v celorepublikové spotřebě nahraje žádnou roli.. toť můj názor když už jste se tu všichni rozepsali... takže tak..
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
for danekod ® - Prosím tě, nemluv o něčem, čemu ještě nerozumíš. Solární elektrárny a účinnost? Ale kde že... Je to sezoní záležitost, když nesvítí, nemá to cenu a ty v průměru 2 slunný měsíce v roce to nemaj šanci utáhnout. A údržba je prakticky minimální... sníh se na panelech nedrží a tráva ve stínu pod nimi roste minimálně. Větrné to snad ani nebudu mluvit. Pro menší obce je to přínos... ale zase se to nedá využít ve velkém. Navíc, když nefouká, netočí se. Když fouká moc, netočí se... Budoucnost je v atomu a ve vodní energii. A ne že ne !!! O atomu nemluvím(čistý, účinný, bezpečný) a vodní elektrárna se dá postavit kdekoliv na řece se stabilizovaným průtokem (a ne na větším vodopádu ty trubko :-) )...
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shrek : Pravda, u nás za zahradou, tam kde nás tlupa rajtuje na pionýrech (bez řp, spz, tk :-D) se měla stavět solární elektrárna .. no katastrofa všeci z obce z toho na větvi a nakonec s toho sešlo (nejspíš nebyly prachy ).. ale kdyby to tam bylo, něměl bych kde jezdit , slídilo by tam moc lidí kteří by na nás volali 158 .. ti by to tam chodili kontrolovat pa kčasto a byli bysme v pr**** :-D a hlavně: zabralo by to celý pole a výhled z naší zahrady by byl úplně nahovno ! Solární : + žádný hluk, vyšší účinnost, nízko nad zemí - velká rozloha, když nesvítí slunce nefunguje, větší údržba(tráva, sníh) Větrná : + málo zabírá místa, malá úsržba, jsou menší , nevypadá to hůř - hluk, když nefučí nefunguje, jsou vysoké (nebezpečí pro letadla), menší účinnost :-D je to taková "španělská vesnice", dobře je na tom vodní ta funguje prakticky pořád a dá se udělat na jakémkoliv větším vodopádu
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Všechno špatně!!! Tak za prvé: Evropská unie České republice předepisuje, že z výroby energie (tepelné, jádra...) musí činit alespoň 5% výroby energie z tzv alternativních zdrojů (zelené energie) jako solární panely, vodní elektrárny, větrné elektrárny... To se nedá realizovat! Jestli máme nahradit třeba jen Temelín větrem, tak na nahrazení nějakých 3 GW výkonu Temelínu se musí postavit, jestli dobře počítám, cca 12 000 větrných elektráren o velkém výkonu (to sou ty největší věže co můžete v krajině potkat)... A TED TO HLAVNÍ !!!! ZAMYSLETE SE !!! PROČ JDE CENA ELEKTŘINY V POSLEDNÍ DOBĚ TAK NAHORU??? No protože čeští podnikavci to vymysleli mazaně... Vezmou si dotaci z EU na výstavbu solární elektrárny a pak PRODÁVAJÍ ČEZu 1 kWh ZA 13 Kč !!!!! A co udělá ČEZ? Aby měl peníze na koupi ,,zelené elektřiny,, od těhle vydřiduchů, tak musí zvednout ceny elektriky u spotřebitelů = nás občanů... Takže kdo se ptá, pro je elektrika tak moc drahá, když je toliko těch elektráren větrných a solárních a KDYŽ CHVÁLÍ VÝSTAVBY TĚCH MONSTER, tak je to nemyslící DEB*L...... Vzpamatujme se!!! Díky kluci za pochopení a omlouvám se Vám za delší definici... S pozdravem fichtlař Reminder :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele lepší 10 těch větrníků něž 10hektarů pokrytých solárníma panelama....bez jaderných by sme moc v domácnostech nesvítili...mě osobně vadí jen ty solární,bo zabírají moc povrchu-hospodářské půdy...
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nj, hlavně chceš využívat elektrickou energii naplno a pak se divíš jaktože to vyrůstá všude .. to je jen kvůli nám ... kdyby se každej uskromnil o pár spotřebičů tak nemáme problém - jádro, uhlí , voda, vzduch, solárka špatně :-D Nebo kdyby si každej dal na barák ze 2 solární kolektory taky by se ušetřilo na těchto mostrech .. ale ještě že nejsme v rakousko bo německu tam je to na každým kroku :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Solta.richard      IP: uživatel10340    
Sice to vypadá hrozně, ale někde se ty proudy vzít musej :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konecne uzitecne tema do pokecu,,to sem se nacekal,kdoi chce byt ekologicky,,nech sviti svickama a pere na valse :-) holt se vetrniky museji postavit tam kudy se do prace nebude prochazet,, kazdopadne je to zelezne monstrum a tak pec si s tim poradi a mistoho udela novej vetrnik :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš něco lepšího?svítit chceš ale jádro je špatně,uhelná el je taky špatně.na protest si můžeš doma svítit svíčkama a koukat z okna.druhá věc je ovšem že si na tom někdo namastí kapsu.to by mi potom vadilo
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
zdar hoši,hledám pro svoju 477 vhodný drapák, mám 100/100 ale ten mi mlátí v zadu a kdyz ho posunu ve předu prostě furt neco. Na netu nemůžu najít vhodnou gumu, mám i origo ale s tym jet po lese...každou chvilu na jiné straně cesty. nevíte někdo o něčem, jo jinak mám trochu rozšířený blatník. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel8793    
Zdar draci. Budu kupovat krosku :-) A newím jestli 2T nebo 4T máte někdo zkušenosti z motocrosem? :-) a co by bylo lepší? :-) díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: krosakjanda      IP: uživatel3956    
Hoj draku, no kukam tady ze chces nejaku tu krosnu, toz vse ostatni tu jiz psali, ale co chces za obsah? Hlavne jde o to aby to poradne bublalo. Taky nevime kolik ti je, napis sem vek a nejaky zkusenosti jakej mas? Ju? :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Hele, přikláním se k názoru Ivo m. V první řadě musíš vědět, za jakým učelem to chceš a pak cenovou relaci. Na začátek bych rozhodně nešel víc než max do 125cm3 Pokud tedy nejsi dárce orgánů. A jestli 2T nebo 4T no to je pak spíše o financích, kolik máš zkušeností a ten zmiňovaný účel. Výhody a nevýhody popsal už Ivo. Já se přikláním k 4T, ale pokud nemáš dost financí, tak si kup starou 2T na začátek určitě postačí, ale spotřeba nebude valná. A poslední rada. Nenech se hlavně uvrtat do nějaké vysoké kubatury, je to tvé zdraví a ne zdraví jiných. Přeji dobrou ruku při koupi.
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u začátečníka bych viděl ten strom...ale popravdě já jsem neotevřel naplno plyn ani na 250 4T...ale jel jsem na ní jen jednou... mě by výkonově stačila 85ccm ale je to malý...podvozek :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: ivo m.      E-mail:      IP: uživatel12070    
shrek má s tím tříkilem pravdu, to má krouťák i dole, ale zase to je pro zkušeného jezdce, protože začátečník to buď rozbije o první strom a sám se usmrtí, protože je to pila neskutečná, co trhá ruce z ramen a nebo když se nezabije, tak to uvaří, protože takovýto objem není nutno vytáčet ale nezkušený jezdec to dělat bude
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
2t,-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele vůbec se toho neboj a hned hupni na minimálně zetku 380/514
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takový TM 300 ve 2T má i ten krouťák odspodu nádhernej...ovšm pokud je to první kroska tak jdi do 125 2T a nevím kolik ti je ale i 85ccm je dost dobrá jen pokud máš tak 15 let už je to malý...
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2T je výkonější, ale jak píše Ivo, musíš jí zase vytáčet aby to bylo to pravý...
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dle dotazu předpokládám, že to bude tvoje první, takže určitě 2t dvácu ,,, i ta tě zprvu dost potahá!
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: ivo m.      E-mail:      IP: uživatel12070    
no, vcelku záleží na tom, jestli si začátečník, nebo pokrocilý jezdec. Každá varianta má své klady a zápory. Tak třeba 2T je lehká, vcelku pružná motorka, která ani neni tak náročná na údržbu motoru, stačí jen mazat...nevíhoda je, že při enduru musíš dost spojkovat a nesmíš motor nechat padnout do nízkejch otáček, protože pak si dojel. 4T to má přesně naopak-stačí aby se jen tak převaloval a pořád jedeš, uživatelsky tedy velice příjemné, kdežto je trošku težší, o motor se musíš opravdu starat, jinak prostě nepojedeš. Záleží tedy, jak si zkušený mechanik a kolik máš peněž. Čtyř takt je dražší na údržbu ale ekonomičtější na provoz, kdežto 2T žere ale vcelku snadná a laciná údržba. ideálně by si se měl na obou variantách svézt a pak si říct kolik si ochoten věnova času a peněz. Toť asi vše.
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: pan mrázek      IP: uživatel12258    
Zdar. Myslíte si že má šanci čz 175/477 v dobrým stavu a vše v originálu ujet jawu 250? Možná trochu blbá otázka, ale zajímalo by mě jak na tom tyto dvě motorky jsou proti sobě.Jestli má třeba 175/477 lepší zrychlení protože jde víc vytočit atd. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi takhle.. mam 175/450 (čz) a kamarad 175/477...tyhle dve motorky se srovnat nedaj,mam tam rozetu jako krava (ale zase vybehanej valec) a ta 477 ma i tak vetsi silu..takze kulaty 250 ujede bez problemu..
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se 477 ji ujedes bez problemu.. ten motor je mnohem živější, výkonější a taky ochotnější jít do otáček
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
ja sem na dalnci ujiždel se 477 panelce 350.
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravicko,jsem tu po delsi dobe a mam dotaz.. Nemel by nekdo nejake informace o dobovych upravach motoru jawa nebo cz 250? nasel jsem informace,ze by to melo byt -Upravy 250 a 350 pro ternéní závody od svazarmu..Nic jsem ale nenašel.Byl bych vděčný,kdyby mi někdo pomohl toto vyhledat.Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ahoj draci :-) Mám nově Babettu 207 (jednorychlostní kdo by nevěděl) :-) no a sice je to blbej dotaz ale jak mám jezdit z kopce ?? :-D protože to vždycky chrčí ( tam jak je buben) když jedu z kopce... no tak se chci zeptat ja se správně z kopce jezdí.. :-) jestli je na to náka finta :-) jo a etse se chci zeptat jestli nevadí když sem dal dopředu žárovku... mylsim že je to 15W/ 12V -> dvouvláknová... :-) nechci aby jste si misleli že jsem nákej blbeček... o fichtlech vím lecos ale přecijenom babeta.. to je něco jinýho :-) tak dík ;-) zatim čau :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: MILAN      IP: uživatel6524    
ZDAR 207 PRECTI SI POZORNE MANUAL nekde ho tu najdes ..... ja to drzim v takovejch otackach aby to nervalo a obcas uber ....pridej a drto prez brzdy .!!!!jestli rad HC TAK TO CHCIPNI VYHOD TO NA VOLNO A JED JE TO MAZEC JET SKORO 70 KM V HOD NA 207 TO JE HARD CORE jeste usetris za benzin a ochladis motor aspon trochu ..NEVI CO TO JE BUBEN CHRCI TI TOTALNE ROZKMITANEJ PIST!!!!!! AJESTE HLAVNE TAM NELEJ M2T JINAK JE TO DOBREJ STROJ NESMIS TOHO CHTIT MOC JEDE MAX 40.!
 
 
Datum: 08. ledna 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože na bábě nejde dát neutrál tak z kopce jezdim s otevřeným dekompresorem a trochu přidaným plynem
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pokiaľ ta žiarovka nevyhorí tak je to v pohode :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mám jeden dotaz, nebo spíše anketu. Delší dobu mi vrtá hlavou myšlenka vytvořit stránky věnované dílně, garáži, nářadí a pracovním postupům. Jednalo by se o rady jak si zařídit dílnu, jaké nářadí k čemu slouží, jaké koupit atd. Měli byste o takové stránky zájem? Díky za Vaše názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych o ne urcite zajem mel :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
hlavně tam nezapomeň dát nějakou dobrou vychytávku... jako například držák, nebo otvírák lahváčů .. :-) :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já myslím, že by spoustu lidí uvítalo návody na půlení motoru něčeho jiného než pionýr. Třeba takovej nějakej pěknej podrobnej s fotkama na kejvačku, 150C, tatrana, stadiona atd.
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
danekod http://www.motozelvy.ic.cz/ dej technika 50 ccm a tam to najdeš ohledně těch tlumiču :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky by tam mohly být jaky máš zkušenosti s tím a stím nářadí od té a té značky akdyž by si to někdo zařizoval tak ad třeba ví na co si dát bacha jaké nářadí je dobré atd
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: štvereček      IP: uživatel10887    
sem proti...... a hotovo :-) :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
Čau .. určitě by byl o takové stránky velký zájem mezi jawakama..;-)čezeťakama apod..;-) :F
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělal bych to nějka jak píše Reminder a danekod. A nejlepší by bylo ke všemu dát fotky a postupy který se dají zvládnout bez nějakýho spešl nářadí, prostě jen s tím co by měl mít každý doma a uvést třeba i jinej způsob jak na to.
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslim že zařízení dílny je dost idividuální a každej si jí zařídí dle svejch potřeb a možností, ovšem základní prac. postupy ať už od strojařiny, zámečničiny apod. by se spoustě uživatelů určitě hodily
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
reminder: samozřejmě, taky jsem o tom přemýšlel, ale myslim že v téhle kategorii je toho i obecně co říct...a tim rozmístěnim nářadí jsem neměl na mysli nic konkrétního, spíš by to byl návod na výrobu různých pořadačů, držáků na klíče, na kleště atd. To bych řekl že se dá uplatnit v každé dílně. Rozhodně nechci nikomu vnucovat svuj vzor dílny, protože i já sám postupně zjišťuju že něco by šlo udělat jinak, lépe. Moje dílna za posledních 5 let změnila svuj vzhled několikrát, současná a doufám že na nějakou dobu poslední verze vypadá zhruba takto: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#004.jpg
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skvělý nápad , ale ten kdo to bude spravovat na to musí mít čas a chuť jinak to nepůjde ... Návody všeobecné jsou dobrá věc, na pio bych i uvítal spíš nějaké složitější (onehle jsem hledal návod repasi zadních tlumičů a pro mě to bylo složitý a bez obrázků) .. nebo jak opravit sthlé závity, závity kdy nejde chytit matička (třeba na osách kol kde je jiné stoupání) a tak .. a nebylo by špatný hodit třeba ten odkaz tady na FP někde nahoru aby každej kdo se bude ptát na otázky typu co se závity, jak cokoli svařit apod. se podíval nejdříve na tvůj web.
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Ta první část o popisu a vybavenosti dílny je silně individuální a byla by čistě tvůj subjektivní názor. Není dílna jako dílna. Jistě, obecné požadavky by splňovat měla, ale popisy jako umístění nářadí nebo pracovních strojů... to se mi zdá na nic. Ta druhá část už je lepší. Pracovní postupy bych rozdělil např do sekcí (jako zpracování kovu, dřeva...) A ty bych dělil dál podle postupů (a pokud možno s fotkama)... Je to můj názor, třeba se to někomu nebude zdát, tak se k tomu vyjádřete. Mě se založení toho webu zdá jako fajn nápad
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel1723    
Jo určite je to skvělej nápad jen do toho:-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře, díky za podporu. Jenom bych potřeboval znát váš názor na rozdělení a obsah webu. Osobně bych to rozdělil na tři části. V první by se psalo o dílně jako místnosti, tzn elektroinstalace, podlaha, regály, stoly, umístění nářadí atd. V druhé části bych popisoval jednotlivé nářadí, nástroje a stroje. Ve třetí části bych pak popisoval pracovní postupy jako lakování, svařování, řezání závitů atd. Co vy na to? S návodama přímo na fichtla jsem moc nepočítal z toho důvodu, že toho je na internetu hromada, v podstatě bych už jen opakoval již jednou napsané návody. Pište připomínky, co byste osobně na stránkách hledali, jak byste to rozdělili atd. Budu moc vděčný za vaše rady a názory. Díky.
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Určitě, je to dobrej nápad. Jen do toho.
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem ti psal na fichtl pokecu že ano tak tady ještě repete ANO! :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
ANO
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
určitě ANO
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12804    
Dobrej nápad, kdybys potřeboval pomoct s webem tak napiš ;-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skvělej nápad, jen do toho. :-) Spoustě lidí tim ušetříš práci a trochu se tady omezí ty dotazy... Pokud budeš s něčim potřebovat pomoc, klidně napiš. :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Jsem pro, spoustě lidem, včetně mne by to pomohlo:-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Tak určitě, ale muselo by to mít hlavu a patu a určitou odbornou úroveň a zároveň srozumitelně pro laika. Nápad výbornej... :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Cau Kolecko urcite di do toho!! je to dobrej napad a kdybys potreboval pomoc urcite ti tady pomuzem :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: ardno      IP: uživatel9335    
určite ano, už tu nebudou padat snad tak hloupé dotazy jako do teď.....
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skvely napad. Ja by som zaujem mal
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vubec se toho neboj,,tohle najde 100% uplatneni,, jak nalisovat loziska, kliku, vystredit vuli v prevodoce predstich to bude fucak,,,staci se jen malicko zapotit v tricku a dilo bude na svete :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12803    
Určitě ano.
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,ja bych byl pro :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
čau draci poraďte čím nalepit lemovku na prsíčka (jawa20).Alkapren nedrží,lemovka je černá PVC. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 7:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
doporučujem
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 7:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.eshop-balicipotreby.cz/lepidlo-chemopren-universal-300-ml/ odporúčam ti toto lepidlo.. na praxi sme lepili s takým lepidlom molitan na plech sedačiek... pekne lepí rôzne materiály napríklad PVC na kov.. treba to podla potreby sa dá riediť s riedidlom http://eshop.farbylakygds.sk/predaj/900/Riedidlo-do-chemoprenu-1L/#
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Nazdar Draci , uvažuji o koupi Jawy 175 nebo 250 na takové to domácí ježdění po polních cestách. Ale není mi jasné jakou bude mít takový stroj spotřebu v takovýchhle podmínkách. Byl bych rád kdyby mě zbyli finance i na jiné věci jako na náhradní díly apod. a nemusel všechny prachy vrážet jen do benálu. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam upravenou cz 175/450 ,nevim kolik zere,ale kupoval jsem treba za 100 benzin a lital na to treba 4 hodiny...pole,kopce,bahno...ted do toho budu cpat 250/559 tak sem zvedavej :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když nemách prachy tak nejezdi :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Děkuji všem za odpovědi. :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: jojo tyhle čízy jsou parádní stroje.. umí jet a hlavně spotřeba je velmi dobrá.. zatímco když máš rozštelovanou 250, nedej bože 350 neseřízený, neudržovaný, válce vyběhaný tak se pod 6 nedostaneš..
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel10253    
já mam čz 125 typ 453 jezdim na ní každý den do školy a spotřeba vždy pod 3,5 litru a to jí nešetřim, vše originál.
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, souhlasím s necronick a elent.. Jinak já osobně mám kejvu 175.. zas tak silný to není, ale stačí to na to ježdění po polích a vesnici.. tah pěkný odspodu ( 250ka asi 2x větší) ale jak říkám stačí to.. vrch je slabší no.. ale tyhle stroje maj velkou výhodu v tom tahu odspodu no.. takže na 2 vyjedu skoro každej kopec s origo převodem.. Je to parádní stroj, nemám ho zas tak na ježdění jako pro radost. zvuk s rybinovýma výfukama nádhera.. je v origo stavu takže se s ní snažím jezdit co v nejmenším terénu.. jinak na silnici jede krásně, 80 dá jak nic ještě k tomu do kopce.. mám ji cca500km po výbrusu.. jinak když se snažím jezdit jak člověk tak si zas tak moc nebere.. odhadem 4l.. když jezdím furt na plnej tak si veme přes 6,5 určitě
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Já s čízou(čz250/455) momentálně jezdím prakticky jenom po polnackách a žere to jak tank...je sice pravda, že mám jehlu danou na 3tím zářezu(zajíždím)ale zdá se mě, že i na to to strašně žere, nemám to sice změřený, ale vůbec bych se nedivil kdyby to žralo třeba 10-12l/100
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
zdar,měl sem 175,250 jawu a čízy 175/477 a 175/450.Jawa 250kejvačka bere spodek,ale vrch slabej,je to největší držák ze všech těhle motorek.250 panelka má lepší vrch a je silnější než kejvačka.jawa 175 je nejslabší.číza 450 byla celkem dobrá v otáčkach už potahala.nejlepší na blbnutí byla ale 477 v kejvačkovym rámu,lehká,nechala se točit.v originál rámu na 18ckach to nebylo vono.spotřeby těžko říct,všechno žralo v terénu hrozně.jediny změřený mam 477-8litrů při kotli
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
No nazdar, Draku. Tak v těhle podmínkách nevím. Záleží na ježdění. De taky o typ. Mám ČZ 175/477 a žere mi na silnici těch 5-7 litrů. Ovšem v zimě teoreticky nepotřebuješ tolik akcelerovat (Leda na blbnutí ve sněhu) :-D ;-) Ale taky ti každá cesta trvá déla, poněvač jedeš pomaleji. Spíš to tedy musíš měřit na čas, který motor běží. Jinak jednoválcová Jawka Dvěapůle má tah od spod jako sviňa. ;-) Doporučuju! :-) 350 je už žrout. kamarád si ji přetryskoval (Prostě větší difuzor a trysku) a dokázala mu žrát i 12 na 100. Ale jela... ;-) Je to jen o tom, co komu sedí. Mě ta Čízka ve směs bohatě stačí pro začátky. mám sníženou hlavku a větší trysku. Pálim to těch 140 km/h. - Jiný sekundár. Mám ji ale na papírech a když sem onehdá jezdil na poli, skoro mi sežrala... Těžko, těžko říct. Na pole je dobrý 4takt.
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
http://www.jawamania.info/users/userobjects.aspx?userid=86&itemtype=2&pageid=2 čezeták za mlada, ))) on je furt stejný omluvám se ale nechca sem to našél odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel1527    
Tady sem byl v létě, je to v našem okrese tak nebylo co řešit ,byl sem tam poprvý a paráda, nejvíc mě dostala motorová pila co měla motor ze stadiona a měla pomocnej větráček :-D http://www.muzeum-krivoklat.cz/index.html ( Jinak slyšel sem, že dřív měli prej vojáci motorovku, museli jí držet dva a měla motor z 350tky - nevíte někdo něco o tom? Díky ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nemít to 3/4 republiky od baráku, tak neváhám a jedu :-) bohužel no... snad někdy časem... :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Jó pár motorovejch pil s motorem ze staďáka se dělalo, je to v jedný knížce o stadionech.
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12755    
Jojo, tam sem byl taky :-). Nakonec to bylo asi na 2-3 hodiny s odbornym výkladem :-) :-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12758    
díky za info
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tu motorovku máme doma
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12795    
libore-jseš ještě mladej,ale opravdu na vojně jsem měl ve voze ženijní dvoumužnou pilu.Na jedné straně motor BD-1S 68 s ,,řídítky,lišta 1metr dlouhá a na druhé straně držadlo s mazací nádržkou.Ten motor měl ale obsah asi 320 ccm.Jinak když motor dobře běžel tak až na tu váhu s tím řezání docela šlo.
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byl někdo z vás v motomuzeu v ČB?
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, do tohohle muzea jezdim často :-) Doporučuji!
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel1527    
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: kike      IP: uživatel12794    
čau draci nemáte nekdo zbytečnejch 5O OOOKč týpek je střelec http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-50-21-pionyr/jawa-50-21-pionyr-309133.html kdo by dal 49 850 Kč za 21??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 7:53
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
jedině že by t oskládal celé z nových dílů
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 7:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Však jasný, je to neskutečná skládačka, já jen reagoval na to, že trubková kyvka a plech s lištama je orig.(samozřejmě musí být odpovídající typu fichtla) To že ten nešťastník tam dal plech z 05 a aj motor je spíš už jen úsměvná tečka za tou cenou. Ikdyž.. kdyby to měl udělaný, tak jak to má být, tak věřím tomu, že těch 40-50tis. by si za to říct mohl. Otázkou je jestli je to pak vůbec prodejný..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenda- máš velmi pekného fichtla! aj by si maj pravdu ale jako už to odhalil kolega, má tam plech z 05ky...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, máš pravdu , tvůj pio musí být 1971 - 1974 (koneckonců máš to tam napsané) , tenkrát se montovali nové zadní kyvky a nový kryt řetězu, asi i dvouložisková rozeta ... možná i jiný řídítka ale tenkrát v tom byl "bordel" :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tady je ten důkaz http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=66100 Mám jich doma víc, takže můžu nafotit i ostatní..:-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenda: Mám tušení že se plechy bez hlinikových linek a trubková kyvka dávali souběžně, navíc ten zadní plech na obrázku je z 05 (výřez pro nalévací šroub), i to víko má špatné nebo tam má celý motor z 05 ..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jenco: Trubková vidlice a plech s lištama bez linek je dle origa.. dělaly se tak pio v 73. a 74. roce, což odpovídá. Sám mám doma parádní kousek, jako důkaz;-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pincek je to pěknej, i přes ty neorigo věci, ale 50 tácú to je přehnaný
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nemá v předním světle žárovku ... čeho všeho jsou lidé schopni ... zloděj za*ebanej !!
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to je sranda že z nemecka ten fichtl s 5km bol za 15 600kč...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelám analízu.. farba neoriginal.. sedlo neoriginal.. ťažko rícť že čo je to za typ.... rám novší... plech najstarší... linky nevidím.. strieborné ridítká.. návlek stupačiek neoriginal... za 50 000kč sa nedá kúpiť šrouby aby majiteľ pripelnil bríško... rám a kríž sú lakované inou farbou,, čierné zadné teleskopy.. fajku a VN kábel ani nerátam.. no aspon tam má výfuk buyak..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to už tady taky bylo. Ti lidi se snad pomátly za fichtla 35 000 pak 50 000 co to je ? JO třeba jak byl kdysi inzerát na toho fichtla v origo stavu a měl najeto 5 kim někde v německu za toho bych možná tech 35 000 dal :-) :-P :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Asi tak to spojkový víko z nulakoule za 50000, proč ne :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tiež je bastl... všetky diely z iného motocykla...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
hm, slušnej úlet... ten 05kovej motor a plech na novější kyvku ... o dalších detailech netřeba polemizovat ... to neni střelec, ale ultrablázen. to snad radši toho mustanga za tři pětky:-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
zdar draci, blíží se zima a na fichtlu se stejně už jezdit nedá. Mám dotaz ohledně zazimování, jestli udělat něco speciálního nebo jenom dolejt nádrž, přikrejt plachtou a šlus! :-D.... dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
dík chlapy ;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Vole serte na to zazimovávání. Já na tatranovi vždycky akorát přijedu od babičky, když je hezky tak zase někam jedu a když ne tak ho nechám půl roku v garáži, na jaře otočím klíčkem a hned naskočí :-) Jo teda ještě vyndám baterku, nabiju a odnesu domu do tepla, ale to u fichtla asi nebude potřeba :-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
asi tak, nádrž dolej, důležitý je prohřát motor než ho odstavíš, pro lepší pocit můžeš do válce stříknout trošku oleje a prošlápnout.. pokud máš zachovalý chromy, tak je potři hadrem namočenym v oleji, ať je nenapadá reznout, a víc bych to neřešil..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Udělej to přesně tak jak jsi se ptal ...je to poctivej jednoduchej socialistickej výrobek a né žádný elektronický a součástkama přecpaný žihadlo.....Pionýr je nezmar
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postav na obě zadní kola omlouvám se samouřejmě ad je zadní kolo ve vzdcuhu nebo jak jsem psal pootáčet :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zzahřej fichtla ad se ve válci vytvoří dobrý flim oleje vypni kohoutek bech ho dovrčet zadělej výfuk hadtou ad se tam nedostane vzdušná vlhkost. Dofoukej kola nebo i o trocha víc přední by měla mít podle manualu 148kpa zadní 186 kpa . postav ho tak ad zadníobě kola jsou ve vzuchu nebo pokud más zadní kolo na zemi tak ho jedkou za týden třeba pootoč ad se na pneumatice nevytvoří takový hrbol parkrát přes zimu to prošlápni a jeto hlavně to nestartuj třeba jen na 1minutu to se ani neprohřeje ani se tam nevytvoří ten ochraný film atd proste se to nemá jo a já ještě na fichtlu do příští neděle jezdím :-D :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel289    
Zdar,já vdicky eště zavřu přívod benzinu necham ho nastarovanyho abych vytáh benzín z karburátoru a jinak nic extra nedělam :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
Zdarech chlapi, nevíte o nějakých burzách ve zlínském kraji? Vím o Drahotuších a Rožnově p. Radhoštěm. Jinak co říkáte na ceny na burzách. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na podzim byla v Nivnici a na jaře bude asi v Březolupech .. o jiných nevím :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel5173    
Nevíte někdo jaký byly stojánky u prvních 05? Jaký pružiny na stojánek a tak? Mám doma pionýra bez stojánku, tak bych to chtěl nějak dokompletovat do původního stavu. Nrmohl by někdo zaslat foto na mail? Jinak jakej tam má být filtr, mám tam hlíníkovej filtrbox a nic v něm, víko na něm taky není.. Pořádně nevím co mám shánět, foto by moc pomohlo, díky všem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdysi jsem to taky sháněl a mám za to že tam je pružinka stejná jako u S22 a do filtr boxu patří drátěnka...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ten stojánek je shodnej s tím co měla 555, ne?? Moc díky za odkaz, tohle vážně pomohlo. Jen to ještě někde sehnat..:-D asi to nebude sranda..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel12792    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruziny_stojanku_pio_05_par.html
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel12792    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruziny_stojanku_pio_05_par.html - sekce Vánoční novinky. Je tam odkaz na galerii, kde je vše co potřebuješ vědět přehledně nafoceno. Pro jistotu ten odkaz zkopíruju i tady http://pajkals.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1962/#
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: richard.solta      IP: uživatel11956    
Zdar draci..Na Dandýně mi začíná reznout na držáku chrom..Nevíte co s tím udělat? Mám doma leštící něco jako filc ale spíš bych potřeboval něco čím by se jakoby ten chrom zakonzervoval.Něco jako nějaký sprej a tak..Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale silichromem to poškrábeš trocha je to jak brusná pasta ale funguje to zkus použít Teppo ex nebo jak to je prej je lepší
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
mě vždycky na chrom pomáhal Silichrom(maj ho třeba v nějaký prodejně auto moto, nebo barvy laky nebo v hospodář.prodejně) a po použití zanechává tenkej konzervační film
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci .. dalo by seto virovnat nechcu tam patlat kilo kytu :-) http://danek23.rajce.idnes.cz/nadrs odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: richard.solta      IP: uživatel11956    
Jednopu sem viděl na netu vide. Týpek tam vzal horkovzdušku a to místo kde je to zprohýbané zahřál dcl dost dlouho a pak vzal normálně plnící plyn do zapalovače a okolo té promáčkliny to prudce schladil..Zkoušeli jsme to a fungovalo to.Záleží jak moc to máš ale myslím že zkusit bys to mohl :-) http://www.stream.cz/video_world/SfqAD2E5m4o video kde tak dělá...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan23: tohle je základ.. tj základní škola.. když ti nejde tohle tak jsi utra luté pako která se pionýra nezaslouží!
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
JAWA_ceZetak &#174;: a za to nemozu ze mne to ve škole nejde kazdej je jinej !!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Yuri: to sem skoušel a nechcu aby to nekde prasklo
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
jedině ten kit...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl tvoje čeština je odporná!!! jejen v tomto dotazu ale taky na té tvoji galerii.. "nádrš" děs..
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
napadá mi do nej natlačiť vzduch ale už ja radšej by som spravil tým kytom
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
samozrejme že irónia
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri: nevím zda je to ironie, ale v ČR vládne postkomunistickej režim kterému se přezdívá demokracie.... bordel toto.... co se týče té doby tak komunisty bych taky nechtěl ale ty motorky ano :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja by som nechcel žiť v tej dobe dnes máme krásnu demokraciu a nádherne čínske motorky ;-) a 100 oktánový benzín !
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja by som nechcel žiť v tej dobe dnes máme krásnu demokraciu a nádherne čínske motorky ;-) a oktánový benzín !
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
No, pokud bych tam pracoval tak bych kradl taky :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S tou Cagivou bych to tak negativně neviděl. Ve stavu, v jakým byla ČZ po převratu, se není čemu divit, že to tak skončilo. Kór když i vlastní zaměstanci rozkrádali díly atd atd.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak tak :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrej dokument kurna to sme to dopracovali Zasraná Cagiva .Ale aspon ze ČZ axistuje a aspon něco vyrábí no.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Nejsi sám :-) kdy by to šlo :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
chci se zeptat jakej je rozdíl mezi jawou 220 a normální 20tkou ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
Díky
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7430    
když už tak http://www.jawa-50.cz ...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.Jawa50.cz
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
rád se dozvídám nové info, neni nějaká stránka kde by byly vypsaný nějaký ty typy a odlišnosti ve výrobě? Díky
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
tak asi dost neznalej tak už vim zas něco víc, :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinej rám-trubková kyvka, zadní plech bez Al lišt,30W zapalování, přední světlo z mustanga, vyfuk z mustanga a v techničáku napsáno 2,6kW při 6700ot/min... to je tak asi všechno :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12774    
memílím-li se, jedná se o typové výrobní označení z výroby
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Jo jo to má to si nemůže pořídit každý.
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel10034    
má nádhernej zvuk :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Ano nádhera. Kéž mít taky takovou :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 22:53
 
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:27:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu