Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, pustil jsem se do záchrany jawy 05 z r. 1963. Koupil jsem ji za 1000,- v dezolátním stavu. Kdybyste ji viděli, tak se zděsíte. Chci Vám ukázat pár fotek. Předem říkám, že to chci hlavně spojízdnit a a vychytat některá drobnosti. Nejedná se o renovaci. Tak se kouknite... snad se bude líbit alespon něco http://prasiq.rajce.idnes.cz/Jawa05_skladani
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 19:10
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Tak něco podobného jsem dělal loni Jawa 20 rv 75 ,přihlášený na papírech a 16 let stál ve stodole.Myslel jsem že ho udělám jen tak na oko abych ho přiihlásil ale po odmontování prvních dílů to dopadlo tak že kromě motoru který až na spojku byl v super stavu a do dneška jsem na něm nic nedělal jsem jinak rozebral a udělal úplně všechno ....a moc mě to bavilo -jak se mi pod rukama měnil v pěkného Pionýra Přeju hodně zdaru.
Datum: 04. prosince 2011 19:10
 Dobrá práce.  Čím si leštil ten motor?
Datum: 04. prosince 2011 18:17
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Motor celkově byla práce na 3 dny...  Takovou vrstvu zapečené špíny a zeminy jste snad neviděli... takže prvně mechanicky očistit, vypustit olej, sundat elektriku a na noc ponořit do kyseliny citronový...no a po GO sem to čistil ručně silichromem a pak přeleštil tempem.
Datum: 04. prosince 2011 18:15
 máš tam startovací hrídel z 21ky?
Datum: 04. prosince 2011 18:11
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Asi ano, zkoušel jsem i klasický airbox... jediný rozdíl jsem zaznamenal ve zvuku motoru...
Datum: 04. prosince 2011 18:10
 dá se to... ale ten hnusnej vzducháč zahod a dej tam klasický air box.. a tuším že tam patří karbec podobný jak z S22 (hranatá plovákovka) a hliníkový airbox
Datum: 04. prosince 2011 18:00
 Zdravíčko,mám otázku. Co všechno jde z těhle věcí použít z motoru čz 175/450 na motor jawa 250/559? mechanismus spojky(kam se dává lanko),víko zapalování,celá spojka (buď i se spojkovým košem nebo jen lamely)  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 16:19
 To nepotrebuju,zapalko mam z pareza,tudiz bez baterie.Potrebuju jen cely ten kryt motoru.Nevim jak dlouho motor stal,takze jeste ani nevim jak je na tom spojka,zitra mi ma prijit..
Datum: 04. prosince 2011 16:19
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Kladívko a kondík
Datum: 04. prosince 2011 14:55
 Díky moc
Datum: 04. prosince 2011 12:28
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 možná ten automat, jinak vůbec nic.
Datum: 04. prosince 2011 11:55
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 16:23
 uz jsi mu psal kolik chce za kompleT?me odepsal na drapak,ze za nej chce 350..jako neni to moc,ale kdyz jsem sehnal 19" funglovku za korunu na aukro (101 i s postou)  tak radsi si jeste pockam,zase tak nutne ho nepotrebuju
Datum: 05. prosince 2011 16:23
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Já si zničeho nedělám reklamu proč bych to tam dával nejsem vůl abych tam dával díly které mi pasujou na fichtla.
Datum: 05. prosince 2011 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 Tady si dělá reklamu každej druhej...vesměs na nějakej bordel rozpadlej.....napřed tam daj cena dohodou a pak jdou sondovat na pokec,kolik by kdo za to asi dal.....taky proto,že když natvrdo připíchnou dotaz,kde uvedou,že prodávaj na motoinzrci motorku,tak jim to tady klikař,kolečko,jenco a nebo dokonce já smázneme....proto píšou dotazy tohodle typu....docela ubohý něco prodávat a ani nevědět,co za to chtěj.....
Datum: 05. prosince 2011 13:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak proč mu nenapíšeš? Nebo si děláš reklamu?
Datum: 04. prosince 2011 13:26
 ja bych za to dal max. tisícovku,hlavně kvůli tomu kolu,hlavám a zápalku
Datum: 04. prosince 2011 11:08
 maximálně 500Kč + poštovný víc bych mu nedal kde je zaručeno že to bude fungovat a to bych si radši postupně koupil ty věci nový dneska na toho pincka je to za hubičku...
Datum: 04. prosince 2011 9:53
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 18:05
 Ještě jsem si vzpoměl, jestli jsou tam ty držáky na kabel? Ještě jednou díky
Datum: 04. prosince 2011 18:05
 OK, díky
Datum: 04. prosince 2011 11:22
 jasne je ok barva,,jen mam ted jen zadnipredni bude po novem roce
Datum: 04. prosince 2011 6:33
 sice je sobota a mikulas je v pondeli,, ale na to bych nememl cas a tak dnes oficialne u sesu prvni mikulas,,,,, hulka se corla s dratenych hrabych do toho se udelala dira pro drat od hmomosvodu, ten se vsunul do hadice a tim byl dokonale spojeni s nasadou a ke vsemu se pekne tvaroval zvon,, pak jako vzdy alobal,, mundur s velke cejchy pro dvojlusko ktere pochazel nejdrasiho hotelu v cr,, sice bylo vyrazeno, ale kvalitni s nehos udelala sousedka famozni dilo,,sice makalo se od 20 do 22 hodin a ve 4 stavala do prace ale byla na to dokonale pisna,,no a pak zlaty sprejs skterym se udela kriz na prsou a cepici a bylo hotovo,, a nesmime zapomenout na fousi,,vata priepene herkulesem na flexibilnim papire ktery mel prositou gumu na stroji a bylo vymalovano,, vysledek,,malej sesa se tolik v zivote neklepal jak dnes pri mikulasi,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 20:08
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Jsem zvedavej co predvedes v pondeli u me
Datum: 03. prosince 2011 20:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Daj tu nějaké fotky aby sme posúdili jak sa maska Mikuláša povédla
Datum: 03. prosince 2011 17:50
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar hele chlapy nebude vydit když na škodovce natřu převodovím olejem zespodu prahy ramena.......chcu aby to bylo dole mastný ale to nerezlo nebude to vadit ten olej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 0:57
 Tyo jedině tlumex, na nějakej olej zapomeň. Tlumex udělá pěknou ochranou vrstvu jak před vodou, tak i štěrkem a solí. Nedovedu si představit, co by olej zmohl proti posolený silnici a zespodu by stejně dlouho nevydržel.
Datum: 02. prosince 2011 0:57
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Natírat to olejem je podle mě hovadina. Bude to pořád mastný a bude se na to chytat bordel. Natři to tlumexem nebo gumoasfaltem.
Datum: 01. prosince 2011 21:47
 gumoasfalt
Datum: 01. prosince 2011 20:42
 My natíraly na škodovce práhy černou myslím že asfaltovou barvou.. Ale zas to neni ono..
Datum: 01. prosince 2011 20:25
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 prostě chcu aby to zespodu ty železný veci nerezly tak jestli ten převodovej olej tomu pomůže když to tím napiplu  diky
Datum: 01. prosince 2011 20:05
 zdravím, mám dotaz. Objevil jsem na svém mustangu, že mě od zadní kyvné vidlice z boku vylízá ta guma tzv. SILENBLOK. Natlačit zpátky už nepude je to moc vysunuté. Jdou koupit nové tyhle silenbloky??.... jak je vyměnit?... co jsem se ptal známého ten mi řekl, že je to tam nalisovaný a vymněnit to nepůjde  ... je to pravda??... popřípadě jak to doma lze vymněnit. Předem děkuji moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:32
Datum: 01. prosince 2011 16:32
 Ahoj.. Babetta 207.. chci se zeptat jak sundám "volnoběžku" . dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 14:28
Jméno: standa
IP: uživatel12848
 zrovna jsem nad tim dumal,on vlastně cvrček má opačnej závit,takže je to docela prdel....já ho zatim jen nandaval-to je snadný
Datum: 03. prosince 2011 14:28
 Já to zavařil a pak to šlo dobře
Datum: 30. listopadu 2011 22:45
 Jestli myslíš toho cvrčka u zadního kola, tak to je trochu sranda  . Má opačnej závit, když se neprotáčí, tak chytnout sikovkama a zkusit povolit. Pokud se protáčí, tak to zkusit rozebrat, nebo to jde i rozřezat, ale musíš bejt šikovnej. Možná i zavařit by to šlo a povolit sikovka.
Datum: 30. listopadu 2011 22:23
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/581654-50-21.html cus kolik by jste mu za to daly ? a co si o tom myslite ? nevim jestli ho mam vzit nebo ne diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:45
 dal bych mu za to do držky...
Datum: 02. prosince 2011 23:45
 zatohle?... ani 5korunu... a ještě bych majitele kopl do řiti.... takhle zmršit pionýra...  .... lidi jsou hova*a
Datum: 02. prosince 2011 23:37
Jméno: pavel
IP: uživatel12836
 tak ja bych zato dal tak max. 1500kč ale sehnal by se i lepčí
Datum: 01. prosince 2011 16:57
 Za 400Kč jsem koupil mustanga kromě pístu, válce a hlavy, jinak kompletního v původním modrém stavu, chromy, tech. stav ok s přepsatelnýma papírama.
Datum: 30. listopadu 2011 20:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 To bych snad ani zadarmo nechtěl.Takhle ho zničit...Chudák
Datum: 30. listopadu 2011 19:49
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 prej k tomu je karburator bloky motoru zadni plech orig. a brisko s tim co kreje karbec a inducku ... tk nevim kdyz rikate ze je to nahovn*
Datum: 30. listopadu 2011 19:40
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tento pionýr nemá ani náhodou cenu 1500kč, za 800kč bych sehnal mnohem lepšího kompletního, za tohle bych dal tak 700kč jinak na naučení celkem dobrý
Datum: 30. listopadu 2011 19:33
 tak max 1500 podle toho co k tomu je za nd
Datum: 30. listopadu 2011 18:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevidim na tom nic, co by mělo nějakou cenu,,, osobně bych takovej střep vubec nechtěl, je to opmsta, ale když už, tak max pulitrovku rumu,,, jestli chceš, mám tu taky jeden takovej bastl, jezdilo to naposledy tak před pěti lety, rád bych se toho zbavil, protože mi to akorát překáží
Datum: 30. listopadu 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 To je konec  To je mrcha zkřížená  samozřejmně cena šrotu.....vždyť na tom neni nic....
Datum: 30. listopadu 2011 16:54
 400 max 500 total bastl
Datum: 30. listopadu 2011 16:36
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 dnes sem koupil zadřeního mustanga za 600kč máte pravdu je to docela paskvil
Datum: 30. listopadu 2011 16:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby to aspon umyl...takhle max 500,já koupil většinu pionýrů ikdyž nepojízdných,ale kompletních za 500
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 dal bych zanej tak 1500 2000 jo ber ho
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
Jméno: Michal
IP: uživatel11800
 Zdravim draci.
Měl bych takovej dotaz: potřebuju vědět jestli je nějakej rozdíl mezi předníma vidlema kejvačky a panelky, nebo jsou obě shodné??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 16:32
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 přečti si historii na sesa-moto,tam najdes rozdili
Datum: 29. listopadu 2011 16:32
Jméno: jarorod
IP: uživatel12814
 Nazdar.Nevedeli by ste mi niekto poradit aky srob,ktory je medzi bruskom a vanou,medzi nohami?diky\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 15:14
Jméno: sima
IP: uživatel289
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_prsicek_parez2.html tento by měl pasovat
Datum: 28. listopadu 2011 15:14
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Cau draci.. minule jsem se tu ptal co je lepsi jestli 2T nebo 4T na krosku  a uz jsem vybral  bude to Suzuki RM-Z 450 4T  rok 2006  jelikoz je to moje prvni kroska tak zní mám sakra respekt  byl jsme ji projet a nestacil jsem se divit co to umí  ale jak rikam jaa, já jsem pánem motorky, bude dělat to co chci jáá  takze jelikoz zni mam strach a respekt tak i tak budu tahat za plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 20:06
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 lk: dík snaha bude
Datum: 29. listopadu 2011 20:06
 monty to zabil...
Datum: 29. listopadu 2011 18:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nic proti, ale tak porovnávat čínskou dvácu ve 4t s japonskou čtyři pade je mimo mísu,,, to je nebe a dudy,,, Miguelovi jenom přeju, ať je motorka pokud možno co nečastěji kolama dolu a ty celej  )
Datum: 29. listopadu 2011 16:02
 Já mam pitbike lifan 125, 4T v celkem špatnym stavu a na vykravení je to perfektní, zvedá se to i na 3. Spotřeba skoro žádná. Ale je to poměrně malý.
Datum: 28. listopadu 2011 22:36
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 MONTY: Jak říkáš a kterej 2T máí lepsí spodek než 4T? STANDA: jo taky jsem se zpotil kdyz jsem na to sedl.. ujel jsem 30 metru na 2jiku a pak jsem jí dal trošku napít a 3jika to samý hnedka na zadek  ale fakt super svezení  proto jsem si ji hnedka zamiloval
Datum: 28. listopadu 2011 21:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 na krosku jedine dvoutakt. čtyřtakty sou odspodu moc líný
Datum: 28. listopadu 2011 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Jezdil jsem na tom,je to supr stroj jako všechny tyhle 450......jako kdo na tom nikdy neseděl,tak se z toho asi posere do kalhot....já měl problém zprvu držet obě kola na zemi... Jinak pokud někdo chcete zažít adrenalinovej zážitek,tak se povozte na vyrachtaný čz 380.....
Datum: 28. listopadu 2011 13:59
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 No snad jo  zkousel jsem jezdit na CZ 516/125, Suzuki 125ccm 2T, Suzuki 250 4T, no a tyhle 450ccm  co se týče síly tak 450 4T jasně dominuje  ale nemuzu rict ze ta 125cc 2T jela špatně  ta když se dostal do toček tak taky pěkně rvala ruce
Datum: 28. listopadu 2011 9:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 tak to jo jestli už je ti 21 tak už to v ruce udržíš
Datum: 28. listopadu 2011 9:28
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 měl jsem strach i z CZ 250 kdyz jsem na ni poprví sedl v 16 letech  tedka v 21 letech si myslim ze mam rozum na tuhle motorku  neříkám že mam velke zkusenosti na kroskach ale uz jsem se taky ne nejakych vozil  no a tu Suzuki jsme nemohl odmítnout
Datum: 28. listopadu 2011 8:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 si blázen
Datum: 27. listopadu 2011 22:09
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 bud štastný že je to pro tebe tak výjmečný stroj..
Datum: 27. listopadu 2011 21:52
 takže to vidím na ten strom
Datum: 27. listopadu 2011 21:46
 z motorky by si měl mýt respekt ale neměl by ses jí bát
Datum: 27. listopadu 2011 21:29
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 17:23
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Děkuju za info
Datum: 27. listopadu 2011 17:23
 je indinckej,,, prifil super,,zelezo taky,,akorat necekje spickovej chrom,, ok cena
Datum: 27. listopadu 2011 17:20
Jméno: S-26
IP: uživatel2987
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 13:27
 Zdravíčko draci, na jaře budu kupovat nový stroj a rozhoduji se mezi Simson S51 Electronic a ČZ 125/476 , kterou byste mi více doporučili ? Nebo jak je na tom poruchovost , výkon, spotřeba, spolehlivost, celková údržba a dostupnost dílů .. nemůžu se rozhodnout do čeho jít . Cenově by měly vyjít zhruba stejně . Děkuji za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 20:36
 Tak tak, to je asi jediný plus oproti pionýru, že se na tom líp sedí. Jinak to jede tak nějak stejně. Do kopce mu dejcham na záda i s Babettou. Ale to už jsme odbočili od tématu  .
Datum: 27. listopadu 2011 20:36
 dnes sem se projel na kamošovým simálu a oproti fichtlu rozdíl hlaně co se týče posezu seš víc do předu
Datum: 27. listopadu 2011 18:06
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 já mam simson electronic r.v.1991 spokojenost nejvěčí. spotřeba krásná a ve dvou v pohodě jede do kopce i za 4 nic se my nerozbylo a mam ho 5 let hlasoval bych pro simson je velice pohodlnej.
Datum: 27. listopadu 2011 16:34
 Já bych šel jednoznačně do ČZ!!! Jak píšou ostatní.
Datum: 27. listopadu 2011 15:16
 tak napřed k simsonu je to padesátka ve dvou to pojede na prd taky pokud te začne zlobyt alektrika je to k vsteku nejraději vše vytrhat a zapojit jednodušeji výhoda je že to má bezkontak a díly nejsou moc drahy co se týče ceny je to dost předražyn na 5étku samých 10-15 000 a při tom novej stál 8000  v te době když brat simsona tk jedině toho nenovějšího rv 90 až 91 má to otáčkoměr 12 V elektroinstalaci a už od výroby trocha zvedly sedlo. Cose týče te čz ta bude na tom líp aneb obsah ničím nenahradíš  pojede líp i ve dou sám bys nemě lmít problem vytáhnout 80km jako cestovní rychlo -huř se schánějí zápalko kladívka,brzdový spínač rád vychcává baterku pak to zmýněné dobijení a pokud se do motoru hrabal nakej kutil tak je to na hovno tam je plno tech vychytávek od soudruhu aj estl ise do toho někdo hrabal neodpborně pak je zo k posrání ale já bych asi taky šel do te ČZ
Datum: 27. listopadu 2011 11:21
 Tak to hlasuju pro 476, jediný co se na nich kazí bývá dobíjení, to lze ale vyřešit bezkontaktnim relátkem za 500kč a je svatej klid. Oproti simsonovi to jede nesrovnatelně. Navíc neni problém to předělat na 175ccm, ta jede ještě líp.
Datum: 27. listopadu 2011 10:32
 Já bych šel do 125/476. Simson je zbytečně složitý a jak už se tu psalo, tak díly se ti prodraží trochu víc
Datum: 27. listopadu 2011 10:32
 Díky za odpověď , Bylo by to s TP + STK , jezdil bych na tom od 16 převážně do školy , k babičce, a na výlety
Datum: 27. listopadu 2011 10:22
Jméno: jawasimson
IP: uživatel8251
Datum: 27. listopadu 2011 9:59
Jméno: Vincek
IP: uživatel12613
 Zdar draci, co říkáte na VĚTRNÉ ELEKTRÁRNY U NÁS? Myslím si že je to mrháni penězi a taky kdo by se na takové monstrum chtěl každé ráno při cestě do práce čumět?! Vydělá vůbec peníze které jsou potřebné pro její výstavbu? Kdo se postará o likvidaci za těch dvacet let životnosti? Hrůůůza
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Nechápu,proč taháte výrobu elektrický energie na pokec o fichtlech....nezajímá mě to a je mi to buřt....eletrika levnější nebude....to jedině že by sme kupovali z německa tu,kterou tam prodáváme
Datum: 28. listopadu 2011 14:09
Jméno: drag11
IP: uživatel10202
 jak na to koukám tak je to tu samej odborník  já čirou náhodou jednu solární elektrárnu vlastním výkon 1,2 MW jak tady někdo mluvil o dotacích tak je to hovadina žádnou jsem nedostal, ten kdo nemá tam na hoře kde dotace rozdávají známé tak nedostane nic  Solární elektrárny zabírají půdu to je pravda ale že nám evropská unie přikazuje uvézt 7% půdy do klidu už nikdo nevidí  7% půdy je přes 200 tis ha.... navíc nemluvim o tom že el je dočasná stavba která nepředstavuje žádnou ekologickou zátěž  Dnes už se stavět solární elektrárny moc nevyplatí výstavba drahá výkupní cena nízká... větrné elektrárny jsou podstatně levnější ale jejich účinost je minimální a výkupní cena úplně směšná  Všem vadí jaderné elektrárny ,tepelný ničí životní prostředí, solární zabírají půdu a hyzdí krajinu, větrné obtěžují hlukem a jsou to ošklivá monstra.... vodní ničí ekosystémy.... at dělám co dělám tak mě napadá jediné řešení  všechny elektrárny zrušíme a budem svítit svíčkama  co se bude dít s těmi 7% půdu co se uvede do klidu?  majitelé budou brát dotaci za sečení trávy  všechno je to k smíchu... nebo spíš k pláči? evropská unie a naši politici nás za pár let zničí všechny....
Datum: 28. listopadu 2011 12:18
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 reminder : jak to muzu rict? protoze je to muj nazor  ,vim ze se v tom toci nechutny baliky penez....ale jdemi o princip,ze to nici vzhled krajiny,misto toho aby to rvaly na ruzny strechy panelaku a takovejhle obchodaku protoze na ty strese to nejde videt a nicemu by to neskodilo....navic kryty parkoviste u obchodaku by byli dobry.....usetrilo by se misto na polich a zaroven by se udelaly zastreseny parkoviste a mozna by to vypadalo lepe nez na poli...
Datum: 28. listopadu 2011 0:35
 protože má na střeše kolektor a zrovna nesvítí sluníčko.....
Datum: 27. listopadu 2011 13:48
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Konektor nemám  a sluníčko u nás na Vysočině momentálně svítí  Jen mě téma diskuse nakrklo!
Datum: 27. listopadu 2011 13:46
 jseš nějakej podrážděněj...
Datum: 27. listopadu 2011 13:20
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Pořád nějaká stálost nebo nestálost... Prostě ČR musí splnit 5% alternativních zdrojů... koho ze spotřebitelů zajímá, jestli na kWh, co spálil varnou konvicí, svítilo slunko nebo ne. Tady jde o tu cenu tý energie, která je podstatně dražší než energie tepelná nebo jaderná!!! Nemá cenu řešit jestli je to na polích nebo ne! Je to zájem investorů a ty to na pole prostě postaví. Jak můžeš říct, že se to dá na střechu tesca nebo globusu, který stejně stojí na orný půdě někde za Prahou. V tomhle se točí šílený prachy a nemá cenu se tím zabývat, protože nikdo z Vás s tím nenadělá vůbec nic!
Datum: 27. listopadu 2011 12:20
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 me sere ta zbytecna zastavena plocha solarnich panelu na obrovskych poli.Kdyby to radsi davali na nejake strechy (tesco,globusy apod.) nebo z toho udelali nejaky zastreseny parkoviste u obchodaku....to pole by se dalo vyuzit urcite jinak
Datum: 27. listopadu 2011 1:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ano souhlasím s komentářem hh, nestálost je nejhorší teta si v loni nechala namontovat taky na střechu kolektory bydlím v malým městečku a jako hoši žádná výhra s připojením na síť byli velký problémy, ČEZ chce aby odebírali určitý procento ze sítě a elektriku jim stejně ještě solo přidražili protože kolektorů mají dost a tam sou na to všelijaký normy nevím přesně a v létě když vyrábí moc tak si představte že oni platí ČEZU teť nevím jestli 30 nebo 50 halířů za kWh kterou oni vyrobí a pošlou do sítě a v létě při plným sluníčku to vyrábí proudu dost jenže co s ní jedině postavit v letě ven přimotopy a pálit proud v tom aby za něj nemuseli platit, ona má teta teda vlastní firmu, takže chudý zase nejsou, ale je to pěknej bordel v těch kolektorech
Datum: 27. listopadu 2011 1:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 největší problém "zelených" zdrojů typu solárních nebo větrných elektráren je nárazovost a nestálost, když svítí sluníčko v létě tak dá takový velký fotovoltaický pole výkon několik desítek MW, ale zatáhne se a dá sotva desetinu, to samé platí o větrných elektrárnách, a právě touto vlastností způsobuje velké zatížení přenosové soustavy (ČEPS), protože proud co se vyrobí je taky třeba někam odvést a někde spotřebovat, a to si málokdo "zeleně smýšlející" neuvědomuje a s roustoucím počtem takových zdrojů je to větší a větší problém.. v dnešní době to částečně vyrovnávají např. přečerpávací elektrárny, ve dne čerpají vodu nahoru, v noci vyrábějí samospádem..ohledně účinnosti jsou na tom solární a větrné elektrárny podobně, je to cca mezi 10-15% a za určitých podmínek se tato kombinace vhodně doplňuje (když je zataženo, fouká vítr apod.), ale rozhodně je špatný řešení stavět na nich většinu spotřeby země.. aspoň že už to někdo nahoře taky pochopil a budou se dostavovat zbylé bloky Temelína, teď jsou funkční dva, každej po 1GW.. vodní elektrárny jsou sice hezký, ale na našem území je pro ty velké už kapacita vyčerpaná a těch několik desetin procenta co zastávají ty malé v celorepublikové spotřebě nahraje žádnou roli.. toť můj názor když už jste se tu všichni rozepsali... takže tak..
Datum: 26. listopadu 2011 23:52
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 for danekod ® - Prosím tě, nemluv o něčem, čemu ještě nerozumíš. Solární elektrárny a účinnost? Ale kde že... Je to sezoní záležitost, když nesvítí, nemá to cenu a ty v průměru 2 slunný měsíce v roce to nemaj šanci utáhnout. A údržba je prakticky minimální... sníh se na panelech nedrží a tráva ve stínu pod nimi roste minimálně. Větrné to snad ani nebudu mluvit. Pro menší obce je to přínos... ale zase se to nedá využít ve velkém. Navíc, když nefouká, netočí se. Když fouká moc, netočí se... Budoucnost je v atomu a ve vodní energii. A ne že ne !!! O atomu nemluvím(čistý, účinný, bezpečný) a vodní elektrárna se dá postavit kdekoliv na řece se stabilizovaným průtokem (a ne na větším vodopádu ty trubko  )...
Datum: 26. listopadu 2011 23:12
 Shrek : Pravda, u nás za zahradou, tam kde nás tlupa rajtuje na pionýrech (bez řp, spz, tk  ) se měla stavět solární elektrárna .. no katastrofa všeci z obce z toho na větvi a nakonec s toho sešlo (nejspíš nebyly prachy ).. ale kdyby to tam bylo, něměl bych kde jezdit , slídilo by tam moc lidí kteří by na nás volali 158 .. ti by to tam chodili kontrolovat pa kčasto a byli bysme v pr****  a hlavně: zabralo by to celý pole a výhled z naší zahrady by byl úplně nahovno ! Solární : + žádný hluk, vyšší účinnost, nízko nad zemí - velká rozloha, když nesvítí slunce nefunguje, větší údržba(tráva, sníh) Větrná : + málo zabírá místa, malá úsržba, jsou menší , nevypadá to hůř - hluk, když nefučí nefunguje, jsou vysoké (nebezpečí pro letadla), menší účinnost  je to taková "španělská vesnice", dobře je na tom vodní ta funguje prakticky pořád a dá se udělat na jakémkoliv větším vodopádu
Datum: 26. listopadu 2011 22:49
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Všechno špatně!!! Tak za prvé: Evropská unie České republice předepisuje, že z výroby energie (tepelné, jádra...) musí činit alespoň 5% výroby energie z tzv alternativních zdrojů (zelené energie) jako solární panely, vodní elektrárny, větrné elektrárny... To se nedá realizovat! Jestli máme nahradit třeba jen Temelín větrem, tak na nahrazení nějakých 3 GW výkonu Temelínu se musí postavit, jestli dobře počítám, cca 12 000 větrných elektráren o velkém výkonu (to sou ty největší věže co můžete v krajině potkat)... A TED TO HLAVNÍ !!!! ZAMYSLETE SE !!! PROČ JDE CENA ELEKTŘINY V POSLEDNÍ DOBĚ TAK NAHORU??? No protože čeští podnikavci to vymysleli mazaně... Vezmou si dotaci z EU na výstavbu solární elektrárny a pak PRODÁVAJÍ ČEZu 1 kWh ZA 13 Kč !!!!! A co udělá ČEZ? Aby měl peníze na koupi ,,zelené elektřiny,, od těhle vydřiduchů, tak musí zvednout ceny elektriky u spotřebitelů = nás občanů... Takže kdo se ptá, pro je elektrika tak moc drahá, když je toliko těch elektráren větrných a solárních a KDYŽ CHVÁLÍ VÝSTAVBY TĚCH MONSTER, tak je to nemyslící DEB*L...... Vzpamatujme se!!! Díky kluci za pochopení a omlouvám se Vám za delší definici... S pozdravem fichtlař Reminder
Datum: 26. listopadu 2011 22:21
 hele lepší 10 těch větrníků něž 10hektarů pokrytých solárníma panelama....bez jaderných by sme moc v domácnostech nesvítili...mě osobně vadí jen ty solární,bo zabírají moc povrchu-hospodářské půdy...
Datum: 26. listopadu 2011 22:17
 Nj, hlavně chceš využívat elektrickou energii naplno a pak se divíš jaktože to vyrůstá všude .. to je jen kvůli nám ... kdyby se každej uskromnil o pár spotřebičů tak nemáme problém - jádro, uhlí , voda, vzduch, solárka špatně  Nebo kdyby si každej dal na barák ze 2 solární kolektory taky by se ušetřilo na těchto mostrech .. ale ještě že nejsme v rakousko bo německu tam je to na každým kroku
Datum: 26. listopadu 2011 22:09
Jméno: Solta.richard
IP: uživatel10340
 Sice to vypadá hrozně, ale někde se ty proudy vzít musej
Datum: 26. listopadu 2011 21:37
 konecne uzitecne tema do pokecu,,to sem se nacekal,kdoi chce byt ekologicky,,nech sviti svickama a pere na valse  holt se vetrniky museji postavit tam kudy se do prace nebude prochazet,, kazdopadne je to zelezne monstrum a tak pec si s tim poradi a mistoho udela novej vetrnik
Datum: 26. listopadu 2011 21:36
 a máš něco lepšího?svítit chceš ale jádro je špatně,uhelná el je taky špatně.na protest si můžeš doma svítit svíčkama a koukat z okna.druhá věc je ovšem že si na tom někdo namastí kapsu.to by mi potom vadilo
Datum: 26. listopadu 2011 21:35
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 zdar hoši,hledám pro svoju 477 vhodný drapák, mám 100/100 ale ten mi mlátí v zadu a kdyz ho posunu ve předu prostě furt neco. Na netu nemůžu najít vhodnou gumu, mám i origo ale s tym jet po lese...každou chvilu na jiné straně cesty. nevíte někdo o něčem, jo jinak mám trochu rozšířený blatník. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 15:17
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Zdar draci. Budu kupovat krosku  A newím jestli 2T nebo 4T máte někdo zkušenosti z motocrosem?  a co by bylo lepší?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 21:28
Jméno: krosakjanda
IP: uživatel3956
 Hoj draku, no kukam tady ze chces nejaku tu krosnu, toz vse ostatni tu jiz psali, ale co chces za obsah? Hlavne jde o to aby to poradne bublalo. Taky nevime kolik ti je, napis sem vek a nejaky zkusenosti jakej mas? Ju?
Datum: 27. listopadu 2011 21:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Hele, přikláním se k názoru Ivo m. V první řadě musíš vědět, za jakým učelem to chceš a pak cenovou relaci. Na začátek bych rozhodně nešel víc než max do 125cm3 Pokud tedy nejsi dárce orgánů. A jestli 2T nebo 4T no to je pak spíše o financích, kolik máš zkušeností a ten zmiňovaný účel. Výhody a nevýhody popsal už Ivo. Já se přikláním k 4T, ale pokud nemáš dost financí, tak si kup starou 2T na začátek určitě postačí, ale spotřeba nebude valná. A poslední rada. Nenech se hlavně uvrtat do nějaké vysoké kubatury, je to tvé zdraví a ne zdraví jiných. Přeji dobrou ruku při koupi.
Datum: 27. listopadu 2011 13:33
 u začátečníka bych viděl ten strom...ale popravdě já jsem neotevřel naplno plyn ani na 250 4T...ale jel jsem na ní jen jednou... mě by výkonově stačila 85ccm ale je to malý...podvozek
Datum: 26. listopadu 2011 22:20
 shrek má s tím tříkilem pravdu, to má krouťák i dole, ale zase to je pro zkušeného jezdce, protože začátečník to buď rozbije o první strom a sám se usmrtí, protože je to pila neskutečná, co trhá ruce z ramen a nebo když se nezabije, tak to uvaří, protože takovýto objem není nutno vytáčet ale nezkušený jezdec to dělat bude
Datum: 26. listopadu 2011 21:07
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 2t,-)
Datum: 26. listopadu 2011 19:57
 hele vůbec se toho neboj a hned hupni na minimálně zetku 380/514
Datum: 26. listopadu 2011 18:32
 takový TM 300 ve 2T má i ten krouťák odspodu nádhernej...ovšm pokud je to první kroska tak jdi do 125 2T a nevím kolik ti je ale i 85ccm je dost dobrá jen pokud máš tak 15 let už je to malý...
Datum: 26. listopadu 2011 17:18
 2T je výkonější, ale jak píše Ivo, musíš jí zase vytáčet aby to bylo to pravý...
Datum: 26. listopadu 2011 17:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dle dotazu předpokládám, že to bude tvoje první, takže určitě 2t dvácu ,,, i ta tě zprvu dost potahá!
Datum: 26. listopadu 2011 13:11
 no, vcelku záleží na tom, jestli si začátečník, nebo pokrocilý jezdec. Každá varianta má své klady a zápory. Tak třeba 2T je lehká, vcelku pružná motorka, která ani neni tak náročná na údržbu motoru, stačí jen mazat...nevíhoda je, že při enduru musíš dost spojkovat a nesmíš motor nechat padnout do nízkejch otáček, protože pak si dojel. 4T to má přesně naopak-stačí aby se jen tak převaloval a pořád jedeš, uživatelsky tedy velice příjemné, kdežto je trošku težší, o motor se musíš opravdu starat, jinak prostě nepojedeš.
Záleží tedy, jak si zkušený mechanik a kolik máš peněž. Čtyř takt je dražší na údržbu ale ekonomičtější na provoz, kdežto 2T žere ale vcelku snadná a laciná údržba.
ideálně by si se měl na obou variantách svézt a pak si říct kolik si ochoten věnova času a peněz.
Toť asi vše.
Datum: 26. listopadu 2011 12:46
Jméno: pan mrázek
IP: uživatel12258
 Zdar. Myslíte si že má šanci čz 175/477 v dobrým stavu a vše v originálu ujet jawu 250? Možná trochu blbá otázka, ale zajímalo by mě jak na tom tyto dvě motorky jsou proti sobě.Jestli má třeba 175/477 lepší zrychlení protože jde víc vytočit atd. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 10:10
 asi takhle.. mam 175/450 (čz) a kamarad 175/477...tyhle dve motorky se srovnat nedaj,mam tam rozetu jako krava (ale zase vybehanej valec) a ta 477 ma i tak vetsi silu..takze kulaty 250 ujede bez problemu..
Datum: 26. listopadu 2011 10:10
 se 477 ji ujedes bez problemu.. ten motor je mnohem živější, výkonější a taky ochotnější jít do otáček
Datum: 25. listopadu 2011 23:42
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 ja sem na dalnci ujiždel se 477 panelce 350.
Datum: 25. listopadu 2011 23:14
 Zdravicko,jsem tu po delsi dobe a mam dotaz.. Nemel by nekdo nejake informace o dobovych upravach motoru jawa nebo cz 250? nasel jsem informace,ze by to melo byt -Upravy 250 a 350 pro ternéní závody od svazarmu..Nic jsem ale nenašel.Byl bych vděčný,kdyby mi někdo pomohl toto vyhledat.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 11:54
|



|