slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  85  86  87  88  89  90  91  92  93  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Italove jdou do resece,,, to znamena ze nemaji penize a tak u Italu je to obrazene,,nezlevnuji sve zbozi,,nybrz zdrazuji,,proto vsechny DELLL ORTO se uz zdrazila,, a jeste se v prubechu pristiho roku jednou budou zdrazovat,,,, jinak bude v pristim roce karbec 19 znacka AMAL,,budou levnejsi nez Dell orit,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nevíte někdo, jak je dělané štelování volnob. směsi u těch Amalů? Jestli se šteluje bohatost směsi jako u opravdových karburátorů nebo "množství" jako je to u DO?
 
 
Datum: 24. prosince 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
Tak přejdi na Amal,ten rozdíl by neměl bejt zas tak velkej....hlavně mít sady trysek atd.....
 
 
Datum: 21. prosince 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,měl bych dotaz,jestli pasuje víko zapalování z jawy 250/323 na 250/559 :-) dík! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jo pasuje to na panelkovym motoru mam taky viko z kejvy ale drzi to jen na jednom sroubu jako kdyz to viko dobre sedi tak to bohate staci me se ten sroub za jizdy nikdy nepovolil a ten druhej srouby by tam sel taky pridelat
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, ale bude ti to drzet jen na jednom sroubu coz neni nic moc- neni problem sehnat na aukru i na panelu za stejnou cenu jako na kejvu
 
 
Datum: 22. prosince 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych to prave potreboval vedet,jelikoz mi na motoru chybi a an aukru jich je par za hezkou cenu :-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jawáč: proč ne? mam za to že to jsou až na pár detailů stejný motory
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: jawáč      IP: uživatel12547    
nn nepujde
 
 
Datum: 21. prosince 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: havis      IP: uživatel11963    
Cauves ja myslim ze by nemel byt problem :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry 250/353 na 250/559
 
 
Datum: 20. prosince 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
čau, chtěl jsem se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s tímto obchodem? http://www.motoren.sk/ sice jsou tam některé věci řekl bych neskutečně moc předražený, ale nikde jinde bych je nesehnal, nebo jestli nevíte, jestli oni to kupujou od výrobce, nebo to jsou staré náhradní díly? jak je to s poštovným jsem do čr? obědnával si někdo z vás tam něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12929    
Zkus sledovat inzerce případně zajeď někam na burzu....tohle je zrovna jedna ze skoro bezcenejch součástí.....
 
 
Datum: 19. prosince 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12929    
zdeněk: děláš si prdel? ti to snad za dvacku pošlu,jen to nekupuj za litr.....takový cajky....obyč světlo z mustanga...koupíš běžně i s tacháčem a světlem za 200 v hezkym stavu....
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoren.sk/shop/detail/4309/43 tak toto mě dostalo :-DD
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no čo chceš originál z považskej bystrice to sedadlo :-D i ja ďakujem jenco za ten sting2000 tiež som o ňom nevedel
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
btw. mate aj ostatni poprehadzovane prispevky? nejdu mi chronologicky za sebou. Inak jenco diky za odkaz na ten eshop :-) ani som nevedel, ze taky existuje
 
 
Datum: 19. prosince 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
standa: vážně? já ho právě nikdo nemohl sehnat, našel jsem i komplet světlo ale bylo taky sakramentsky drahý, tak pokud by jste byl ochoten mi jej prodat tak se domluvíme určitě.
 
 
Datum: 19. prosince 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
http://www.motoren.sk/shop/detail/2449/55 mě zase toto :-) uplně se mi budou klepat ruce jestli to budu kupovat (bohužel asi budu muset) za kousek plastu v hodnotě 10korun dávat litr
 
 
Datum: 19. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak s toho se mi fakt otocil kufr, kozenka sice kvalitni ale zcela neog, plech nakomaxitovany,, a cena skoro za jednoho fichtla,,, holt je to system kdo ma , kdo chce at si to tam koupi,, je videt ze lidi maji dost penez kupovat neco co nema takovou hodnotu
 
 
Datum: 19. prosince 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. prosince 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12929    
Joooo koukam že na východ dorazily západní zvyky dříve než k nám.....kilo balný,kilo poštovný....slušnej byznys jen na balikách :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi 2x som od nich objednaval. ale vzdy len to co nemaju inde. Je pravda, ze tie veci su kvalitne. Oplati sa to mozno ked clovek chce odtial objednat vela veci za dost penazi. No stalo sa mi, ze napr. z celej objednavky nemal prave jednu polozku a proste sa ani neunuval mi to oznamit. poslal mi len tie ostatne s tym, ze odpocital cenu tej polozky co nemal. Bol to jedna z tych veci, kvoli ktorym som objednaval prave odtial a inde tu vec nemaju (a ta objednavka nebola v malej sume)...dost ma to nasralo. keby zavolal alebo napisal mail, ze si chcem pockat alebo to ma poslat tak nepoviem ani slovo. To, ze dany diel nemal som sa dozvedel az ked som tam pisal mail s dotazom. o 2 tyzdne ho uz mal a pisal mi, ze si ho mozem znova objednat...no dakujem pekne, zase postovne 3,50 a balne 3,30...
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo to ma nasere najviac... to bezočivosť... ked som musel zohnať výrobný štítok do 10dní som od nich objednal 2 .... a platil som 3,50 len za kupertu... a za výrobný štítok 5.30 za kus , poštovné sa nepametám... im to silne ide o kšeft.... napínak retaze na fichtla zbytočne v chrome za 7 eur????, dám sem porovnanie... http://www.motoren.sk/shop/detail/2241/38 naschval nedám sem odkaz z FK ako porovnanie... proste ceský a slovenský trh sú 2.... takže 2. slovenský obchod ten istý produkt tá istá kvalita... http://www.sting2000.sk/eshop/rozeta-s-vencom-pi-1174.php rozdiel 8eur.... za nič!!!.... http://www.motoren.sk/shop/detail/2878/43 rozdiel 6,50 http://www.sim-ba.sk/eshop/cap-kyvacky-uplny-pio-1393.php .... a čo je na výsmech.... tachometer na mustanga predávajú drahšie ako tachometer na Jawu 500 OHC!!!!! http://www.motoren.sk/shop/detail/3586/56 dokonca velmi čudná replika... lebo je do 80km/h http://www.motoren.sk/shop/detail/393/35 ... kto je z česka a chce odtialto objednať veci kludne može počítať s poštovným skoro 1000kč
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
cau já jsem na motorenu už nakupoval spousta věcí sice je pravda že jsou drahý ale mají věci které jinde nemaji a všechny věci co jsem od nich měl tak jsou kvalitní. jinak věci si vždy objednávám před burzou v chotusicich a oni mi to vezmou sebou takže bez problemu bez poštovného. A některé věci mají ještě staré zásoby někde z jawy. Nemužu si na ně stěžovat
 
 
Datum: 19. prosince 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12929    
Dost se pohybuju okolo veteránů a dění na burzách a mužu říct,že Motoren je jedna z mnoha firem,která se žíví spíše obchodem/překupnictvím a renovacemi než nějakou výrobou...... ani snad ten chrom si nedělaj sami....snad vím i kdo jim chromuje,ale vypadlo mi teď to jméno.... taky je nemám rád...jejich prodejci na burzách jsou vždy arogantní a nepříjemní.....množstevní sleva u nich neexistuje.... prostě pokud člověk nepotřebuje něco,co maj jenom oni,tak je nemohu doporučit.....
 
 
Datum: 19. prosince 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sú tam aj tie isté diely od stejneho vyrobcu ako na FK a o 7eur drahšie? to je nezmysel... 3,50eur za balné???? + poštovné podla váhy? .... nemám ich rád.... priekupníci.... ako keby som objednal z ceska len ešte za vyššú cenu
 
 
Datum: 19. prosince 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Ta firma sídli v Košiciach bol som tam osobne a to som len kupoval drobnosti žiarovky a brz. obloženie ale na dvore odstavený pérak ako keby z továrne vyšiel no je to dosť profi firmy z profi cenami a službami ale ale čo sa týka niektorých súčiastok nikde inde ich nenájdeš napr. tachometre nna všetke moto. Z väčšia sa jedná o staršie diely ale profi zreparované takže tak oni sú monopol čo sa týka prinajmenšom SR tak preto si aj ceny diktujú ale čo už keď na súčiastky do nich chodia až z fínska
 
 
Datum: 19. prosince 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
Takže by neměl být problém jo? A to si nechávaj vyrábět oni samy nebo co? ty ceny se mi zdají ale neskutečný např http://www.motoren.sk/shop/detail/4399/55 jsem si všiml, že jsou i tady na krámku a levnějši a to o dost
 
 
Datum: 19. prosince 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je nejlepsi obchod na slovensku,, a taky jak pises tak je nejdrazsim,,, ale ma veci o kterym se da jen zdat,,, jinak kvalitny dily a urcite ti to poslu kdyz zvolis platbu predem,,
 
 
Datum: 19. prosince 2011 3:16
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar. rychly dotaz. kolko KG ma motor z pioniera? bez karburatora a radiacej paky....ide o to, ze nasi smejdi z posty beru baliky len do 15kg. diky. Pozn.: nemam si ten motor momentalne ako odvazit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som bol najbližšie :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dnes som bol na poste. bolo to 12,220 kg
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajímavé :-D s motorem souhlasím že do 15kg nicméně ta pošta je zajímavá... mě šel rám z kawasaki přes celou republiku měl okolo 20kg...ale vím že balíky nad 15kg je příplatek...
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Doli      IP: uživatel11941    
Zdarec Furioso, určitě má i s olejem míň jak 15 kilo
 
 
Datum: 19. prosince 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
vylej z tama olej, bude to lehčí
 
 
Datum: 19. prosince 2011 4:55
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak fajn, bude to do tych 15kg. diky za odpovede.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne nevim ale kamoš kupoval motor z kovošrotu a zdá se mne ze mnel 8,5 kg ppresne nevim ale nemnel valec a hlavu a dekl od spojky
 
 
Datum: 18. prosince 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
14kg včetne karbecu, start páky, radiacej páky, a kríža so stojanom.... takže asi tak 10kg
 
 
Datum: 18. prosince 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jaká má bejt šířka feroda na lemale aby byla dobrá? MYslím si něco kolem 0,3 ale už si to nepamatuju...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, na to že jezděj rok zuby cou celkem dobrý..
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Neboj. U ferodo lamely vydrží obložení dýl jak zuby.....takže jestli máš ještě dobrý zuby,tak obložení je v cajku.....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar hele co myslíte co se změní když na pionýrovy udělám tokovou úpravu že dám sání hned do klikovky prostě že nebude na válci ale na klikovce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to tak mám:-) a navíc 70ccm:-) a co myslíš jak to jede?? je to traktor, kterej v záteži točí necelejch 8 800. víc než 90 jsem z toho nedostal se 13 kolečkem. ale zato to jede kopec nekopec pořád na trojku.podotýkám že kdyby to dostal do ruky někdo kdo to umí, tak by to asi bylo o dost lepší, protože já nejsem ladič ale jen hračička:-))))
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Zničíš motor bez výsledku/užitku.....tohle je cesta nikam.....jsou jiný a docela jednoduchý způsoby jak "přidat koně".....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc koukáš na stejskyho web :-D .. a evidentně nevíš k čemu to je tak se do toho ani nepouštěj
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: marek_      IP: uživatel12922    
Zdar seso budete tam mít v pozdější době tachometr na JAWA 50/555. Kdyby jo kolik by stál. Moc dik za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 3:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude jen v lete jeden model a to 90KM univerzal nic pekneho napareza,,,sorac sesa
 
 
Datum: 18. prosince 2011 3:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim seso, bude někdy zase sleva od určitej částky a poštovné zadarmo? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 7:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZATIM URCITE NE, ,A HLAVNE U POSTOVNEHO JE TO FAKT NA HRANICI,, UZ TRIKRAT ZDRAZOVALA POSTA,,, A JA STALE MAM POSTOVNE ZA KILCO,,, ALE PREDEM AVIZUJI,,JE MOZNE ZE POSTOVNE SE BUDE ZVADAT,,, LEBO TO TRETI POSTOVNE ME FAKT DRANCUJE :-( (
 
 
Datum: 18. prosince 2011 7:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, tak se vám musim pochlubit jak jsme se s a.pelcikem vypořádali se zalomenym šroubem v hliníkovym bloku motoru. Šroub byl zalomený zároveň s těsnící plochou, takže ho nebylo za co chytit, navíc v hliníku držel jako čert, takže i když jsme zkoušeli na šroub navařit matičku, nemělo to smysl. Pak jsme si vzpoměli, že někdo podobný problém řešil pomocí kyseliny, po chvíli hledání na internetu jsme nalezli nějaké informace, sice strohé a nepřesné, ale pro nás směrodatné. Šroub se dá z hliníkového bloku vyleptat pomocí kyseliny dusičné (HNO3). V našem případě jsme vzali víčko z pet flašky, provrtaly ho 5 vrtákem, a nalepili na karter. Do víčka jsme nalili kyselinu, a nechali to takhle do druhého dne. Během cca 24 hodin zmizelo cca 8mm šroubu, poté jsme sundali víčko, zkontrolovali jsme výsledek, ještě ale kus šroubu zbýval, takže jsme znovu nalepili víčko a nalili do něj kyselinu. Schnutí lepidla jsme chtěli urychlit přímotopem, při té příležitosti jsme zjistili, že pokud se karter s kyselinou zahřeje, celá reakce probíhá mnohonásobně rychleji a efektivněji. Šroub se nám tedy povedlo odstranit perfektně, navíc hliník a závit v něm zůstali naprosto nepokozené. Berte to jako návod, přijde mi to lepší a bezpečnější než odvrtávání. Snad se vám to bude hodit. Tady jsou nějaké fotky: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Vyleptavani_sroubu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
škoda, že ten nápad s kyselinou se tu neobjevil před 2 roky :-D To se mi povedlo ukroutit šteft v karteru zároveň s dosedací plochou. Nejdřív jsem to zkoušel vytočit vytahovákem, jako tu má sesa, ale dopadlo to tak, že jsem ukroutil i vytahovák. Tím pádem to nešlo už ani odvrtat. Nakonec jsem zkusil ještě na to navařit matku, ale bez úspěchu.....a tak mi to tu leží do teď......jdu shánět kyselinu :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kyselinu jsem měl doma ve skladě. Určitě se někde sehnat dá, zeptej se třeba v laborkách ve škole, tam ji mít budou, možná v drogerce nebo tak, ale potřebuješ s co nejvyšší koncentrací, jinak by to nemuselo tak dobře fungovat
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel12847    
Pro kolecka kde jste sehnali tu kyselinu dá se někde koupit nebo tak?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vývitníky jsou dobrý, ale málokdo udrží vrtačku tak aby nenačal závit. kyselina umí vyhlodat i ulomenej závitník.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 7:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne kolecko borec,, tohle jsem nikdy neslysel ze by kyselna dokazala zlikvydovar sroub,,, akorat jak slysim kyselina,,tak me beha mraz po zadech,, lebo s kyselinou musite byt maximalne opatrny,, znam z vlastny skusenosti,,, malo mysta v dilne mraky rozdelanych veci na ponku,, na jedne strane kyselina na druhe strane se snazite necomu domluvit a by, prask,,kyselina leti dolu, reakce se spinou jak svyna,, totalni smrad v dilne,, u me to odnesli nove ryfle ,,to jeste za mamci,,to byl hukot,,,ale oci a kuze,,,na to se musi davat max pozor,,,, jinak staci taky vyvrtat 5 nebo 4 diru do prosterd http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html vybrat pozadovany prumer strcit a fungujeto opacnym zpusobem,,jak otacite,tak se vytahovak zakousne a neousty a tim zpusobem vysroubujete sroub jak nic,,,,,,, a le kolecko jde na to hodne dobre :-) lebo tohle je max luxus,, jen je potreba i s tou blbou kapku dat pozor kyselina nezna bratra ani sestru :-(
 
 
Datum: 18. prosince 2011 4:53
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel8191    
Kolecko: Já moc díky! :-) Nebejt tebe, tak si snad s tim šroubem snad nikdy nedokážu poradit. Je to parádní věcička ta kyselina, opravdu si mi moc pomohl. Je to pěkně napsaný a ještě jednou dík! :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá práce ! Opravdu super volba jak zachránit karter i závit .. díky za návod bude se určitě hodit ;-)
 
 
Datum: 17. prosince 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vidíte borci jak jste šikovní :-D jen tak dál
 
 
Datum: 17. prosince 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vytahovák je taky alternativa...bohužel tenhle šroub držel v hliníku moc pevně, takže povolit opravdu nešel...jinak neřikam že jsme objevili Ameriku, jen jsme to nějak sepsali aby to bylo použitelné i pro ostatní...karter byl a.pelcikovo, kterému tímto děkuji za spolupráci :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
výborně, nezapomeň to připsat do budoucích návodů :-) po zkouškovym.. :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jste borci, že se vám to tak povedlo, ale vytahovák je vytahovák :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
mě se to stalo taky a vyndal jsem to vtahovačem zalomených šroubů. ale jinak jste borci gratuluju
 
 
Datum: 17. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Hoši klobouk dolů. Tohle sou podle mě ty zlatý český ruce....
 
 
Datum: 17. prosince 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Zdar draci, kolik si berete za hodinu když něco spravujete někomu? neberu kamoše atd... Prostě cizí osobě na kšeft! Co vím tak u nás bere motoelektrikář a lakýrník 500-600 a jinak tak 200-400, za normální práce a dráž třeba za centrování kol apod. Díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože se tím neživím, dělám to jen proto že mě to baví (od určitý vyděláný částky je povinnost zaplatit daň), neberu si peníze od hodiny, ale podle celkový náročnosti. Třeba za složení motoru 350/638 (přivezen rozebraný a špinavý) jsem si řekl 600,- + materiál, natahání elektriky na 350/634 1000,- včetně materiálu a to není práce na 2 hodiny
 
 
Datum: 11. ledna 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde o zda jako rakirnik za 600 za hodinu platit s videlku dan, socialku a zdravotni pojisteni a najem dilny,, a zda se videlava na sebe nebo na firmu ktera pratri zamestnavateli,,proto tich 400 az 600 za hodinu,, pokud se opravuje jen tak tak kilo na hodinu,, kdybys opravoval harika tak tri kila,,
 
 
Datum: 17. prosince 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no podle toho co sem pochopil já, tak ta firma si účtuje 1300,- za opískování plechů na jawu 50.
 
 
Datum: 16. prosince 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
za tech 1300 ma byt vse co je na tom fotu ? pokud jo tak mazec
 
 
Datum: 16. prosince 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šlo by tohle na jawu 23 mustang http://motorky.bazos.cz/inzerat/13331417/bgh.php (inzerát jen jako fotky) a jako cenu si mám říct?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel12778    
já mám taky jen neco podobného ,velký mě nikdo nikdy nedál, a přepis šel v klidu, celofán mě nedali, a razítka technické mě buší na volné listy, pojistku platím, ale jak mě ta knížka dlouho vydrží, už to látám jak možu,
 
 
Datum: 16. prosince 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je malý tp,ten je ti k hovnu.potřebuješ velký,platný a pokud možno pojištěný...
 
 
Datum: 16. prosince 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12918    
promiň,ale ta fotka je tak mizerná,že se z toho nedá vyčíst nic.....třeba je tam důležitý,jestli není vyřazeno z evidence
 
 
Datum: 16. prosince 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Cau hele chtel bych si nastrikat motorku ... a ja nevim jestli je lepsi to natrit nebo striknout sprejem ... ps kompresor nemam ;-) a prej se prodava naka zakladovka ve spreji co se nastrika na plast a potom na tom krasne drzi barva na kov .. slysely ste o tom uz neco ? diky moc draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: jan      E-mail:      IP: uživatel12855    
Nejlip udelás kdys si koupíš základku kterou používájí lakírníci pučíš si od nékoho kompresor a pystol nastříkáš pak odřeš povrch je potom hladký, jako sádra potom koupíš autáckou barvu a tužídlo to potom nastříkáš dvakrát a je to nádhera.
 
 
Datum: 16. prosince 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: Toman      E-mail:      IP: uživatel11915    
stetkou to urcite nedelej snad nejhorsi co muzes udelat :-D:-D stetka je na zed ne na motorku napisu ti malej postup 1 rozdelej 2 ocisti 3 obrus pod vodou smirek hrubost 600 , pak zaklad na plasty koupis ve spreji dale plnic koupis ve spreji vykytovat pokud bude potreba pak zase plnic poradne zalit kyt plnicem pokud to neudelas zrcne se ti vrchni barva pak plnic po vytvrduni vybrousit pod vodou jemne 1500 hrubost smirku nechat vyschnout aspon do druhe ho dne po brouseni pod vodou pak vrchni barvu nejlepe akrilat toto vse a kovove casti kup zakladovku na kov
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
tak když suzárnu,tak se vyřádi..... na plasty je základ a pak se děj vůle boží.....v lakovně nění problém namíchat kvalitní lak do spreje....poptej se v nejbližší lakovně.....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
tak to radši nestříkej vůbec,uděláš líp......jsem šťastnej když vidím starýho fichtla v krásně odřeném origo laku......než to kurvit sprejem či štětkou,tak snad radši ať je tam starej "hroznej" lak.....jen se podivam na motoinzerci a je to k pláči....2 ze 3 jsou zmršený....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
takze musim obrousit pod vodou smirkem hr. 600 potom striknout zakladem na plast pak plnic pak zase zaklad vybrousit pod vodou hr. 1500 a potom akrilatovou barvu .. diky moc tomane ;-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
s tou lakovnou to bude asi problem .. :-( nestacil by normalně cerny sprej z OBI ??
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
standa: ja nemam fichtla mam starou suzarnu ;-) ale ja prave vubec nevim jak s tema plastama .. jinak mas pravdu ..
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12914    
je mi sice 40 let,ale když jsem ve 14 měl fichtla,tak jsme to řešily štětkou,a efekt to taky mělo :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohl bych poprosit někoho kdo má přilbu kokose aby mi řekl váhu chci si jí koupit a nechat poslat poštou tak at vim s kolika mám počítat dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://kzas.ceskaposta.cz/CleanForm.action
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do váhy 30hg a rozměrů nevim ted asi 50x50 je to stovka za dobírku
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
0,7 kg taky by se mi hodil ještě jeden
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ahoj. Přetáhnu toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_735.html přes vidlice na babete 207 ? je to tam vubec dobré, nebo je to zbytečnost když to tam nemám ted ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak nevim jak je to u babety,ale myslím si že podobně jako u pionýra vyšroubuješ vydlici a dáš to tam,ale jestli chceš každej rok měnit pouzdra tak to nekupuj
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joo
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11429    
akorat sem si vyhlížel ten výfuk na babetu a hned se zdražil o 35 :-D to je jak nschval odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdrazilo se bove zbozi,,,je to diky drahemu eur,, lebo se to nakupuje od slovaku,, a bude toho ted vice na zdrazeni,,, po novem roce se bude zdrazovat,, pac leti dolar a euro nahoru
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: butcherly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chci se zeptat kdy budete mít http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_38_zakryty_rms22222.html ,protože jsem si ho objednával a vy jste ho neměli. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10.1
 
 
Datum: 14. prosince 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
ja sa tomu nesmejem len ma to nadchlo posledný čas me s kamošmi začali prezývať pionier PLEČKA tak to nejak na tom základe som natrafil na toto :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to super!! .. teď na podzim v Nivnici na burze jsem viděl vyorávač nebo kultivátor nebo co to bylo prostě něco jak VARI no a týpek tam měl motor z Jawy 20/21/23 ... měl dobře udělaný náporový sání ( přes víčko zapalování vedl tyčku, na tyčce venku kolečko na řemenici a řemenicí na ventilátor) ... měl sem chuť to koupit babičce :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12904    
nesměj se,jeden známej má z motoru stadion takovej multi účelnej stroj na zahradu...takovej kultivátor,podmítač a nebo dá železná kola s lopatkama a zapřáhne pluh a orá.....neskutečnej pracant....
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyhlasuji boj proti vanocnimu cukroví :-) prida se nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sa tiez pridavam...aby som nemusel menit sekundarne kolecko na jar :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Rohlíčky forever!!!
 
 
Datum: 13. prosince 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento boj už je dávno prehraný :-) To je ako vianoce bez stomčeka... :-) Už keď ide byť toľko filmov cez sviatky tak nech máme pri nich čo jesť.... :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel12782    
jo já se přidávám aby mě ten fichtl na jaře uvezl :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra mi letos nemame vanilkove rohlicky :-( to neni fer :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Já vyhlásím boj ve chvíli, když už se do mé trávicí soustavy nevejde ani jeden vanilkovej rohlíček :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ani náhodou! já chci vánoční cukroví
 
 
Datum: 12. prosince 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: Babeták      IP: uživatel12258    
Zdarec. Má tu někdo zkušenosti s výfukem na Babettu, co je k mání tady na fichtlkrámku? Docela by mě zajímalo jestli se vyplatí do toho těch 600,- investovat :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Toman      IP: uživatel11915    
nekdo to ma jako priblizovadlo pro rohliky nekdo jako konicek a na hrani jako ja, leti me 80km/h a sem spokojenej a zere me to 4.5l na 100 :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel12258    
Já si myslím že dělat na babettě nějaké větší úpravy je zbytečně. Je to přibližovadlo a né nějaký speciál :-) a hlavní je ta spotřeba a spolehlivost
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Toman      E-mail:      IP: uživatel11915    
muzes udelat vice uprav nejen vyfuk :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
dik..... včera sem si ho obednaval tak doufam ze to pojede lip :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Toman      E-mail:      IP: uživatel11915    
Ano určite neco poznas (TAH , Rychlost) mam ho na B 210
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Toman: jede to snim lip ?? a na čim ho máš ? ja ho chcu taky kupovat
 
 
Datum: 13. prosince 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: Toman      E-mail:      IP: uživatel11915    
Pokud nechces investovat 600 staci kdyz si koupis hikone to najdes zadej si hikone do vyhledavace stoji cca 300 ale musis ho doladit udelat si drzak a prirubu na koleno ale to zvladness a stoji to zato :-) mam ho taky
 
 
Datum: 12. prosince 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam muj je ok,jsou dva vyrobci,,teda dva co to chromujou,, ja mam lepsi chrom,,, je v poho,,dela se porad stejne
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:45
 
<  85  86  87  88  89  90  91  92  93  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:19:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu