|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mustang
IP: uživatel3522
 Ahoj.....mám dotaz: Jak už všichni víme každej fík jede na jinej předstih a mě ale zajímá jestli když muj pincek jede na 1.9mm a ja nastavim na 1.6mm jestli se výkon výrazně sníží nebo to nebude téměř znát....?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 21:14
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 péro: jo na 477
Datum: 30. ledna 2011 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3,5 je dobrý tak na 175 nebo 250
Datum: 30. ledna 2011 21:06
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj no já nevím asi sem debil ale 3,5 mm před hu jsem jezdil já na všech motorkách takn nevím
Datum: 30. ledna 2011 20:23
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 1,9 je az dost, je to jakz takz dobry na zimu na leto ani nahodou, lepsi je tech 1,6
Datum: 30. ledna 2011 19:04
 vyzkoušej a uvidíš, takhle od počítače se nic nedozvíš...
Datum: 30. ledna 2011 18:08
Jméno: Petr
IP: uživatel9410
 Ahoj draci chtěl bych se zeptat jak mám nastavit předstih a odtrh na mojí 21. Měrky mám ale nevím kolik mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 10:05
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a co takhle si otevřít treba jawa-50.cz? nebo příručku? he? nebo treba taky zkus dát HLEDAT.....tohle téma se tu řeší snad každý 2. den
Datum: 29. ledna 2011 10:05
 0.4mm odtrh v hornej uvrati a predstih 1.6mm pred HU a tam je odtrh 0.05mm
Datum: 28. ledna 2011 21:28
 Zdravím. Poradí mi prosím někdo? Koupil jsem Jawu 350-633 Bizon. Nejde nekopnout jen roztlačit a když chytne tek se hádá. Tak jsem vyměnil kladívka,udělal odtrh i předstih a je to pořád STEJNÝ. Předem děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 17:08
Jméno: antaloid
IP: uživatel2089
 A co baterka je dost nabitá? Mně to taky nejde nakopnout a chrchlá na volnoběh, když není pořádně nabitá baterka.
Datum: 26. ledna 2011 17:08
Jméno: 350/639
IP: uživatel10884
 nemohl si splest kably na svičky ?
Datum: 26. ledna 2011 16:49
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Lepší by bylo slyšet jak se hádá- ale nevím- kontroloval jsi jestli teče dost paliva- mohlo by to byjt klidne tim- že to je dobre seřízeny ale nema tam co hořet. jestli ti jdou oba valce a nebo ti cas od casu nějakej vynechá-muže to dělat indučka, vysokonapěták, svíčka- zkontroloval bych jestě tohle jeastli jsi to neudělal
Datum: 26. ledna 2011 10:34
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute když se snažím naldit předstih dělám to dobře?Dám píst do horní uvrati a mezi kladivky strčím parpír(z krabice od mlika)Pak pusunu píst o 2 mm doleva a pak má být mezi kladívky kolik?a jak to přesně odměřim díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 18:29
Jméno: vapo
IP: uživatel10511
 V horní úvrati má být odtrh kladívka 0.4mm, po vrácenípístu o 1.6 až 1.9mm musí být odtrh cca 0.05mm (např. cigaretový papírek)
Datum: 06. února 2011 18:29
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Hej hosši já nwm ale porád mi to nejede sakra ubec nwm prosč
Datum: 27. ledna 2011 19:46
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 jj zkusím dik ale nenakopnu nemám nakpávačku zuby špatnýxD rozltačím
Datum: 26. ledna 2011 14:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 nejlehčí je si rukou dávat startovací páku dole a dívat se na kladívko kdy se otevře. Musí se otevřít na ostré hraně vačky. Jak se otevře tak mezi kontakty strč kousek papírku co se používá do tiskárny. Papírek musí být mezi kontakty trochu těsný. Jak bude mít vůle tak povol šroubek co drží kladícko a nastav mezírku na ten papírek. Potom šroubek dotáhni a zkus to našlápnout. jak to nepojede tak zkus dát o něco vetší mezírku
Datum: 25. ledna 2011 22:10
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Aha takže když mám vážky(papírky na balení cigár)tak ho tam mám dat jakoby jenom jednou vrstvu nebo na 2x???a když nastavím mezeru v horní úvrati a pak když ten píst je 1.7mm zajetej a pak to nastavím zase tím kladívkem nebo pak tím magnetem?dík moc už si nwm rady
Datum: 24. ledna 2011 19:25
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Normálně rozeber cigáro to co se kouří a použí ten bílý papír co je v něm tabák .
Datum: 24. ledna 2011 17:09
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Ten cigaretoví papírek myslíš jako z paklu(z krabičky)?
Datum: 24. ledna 2011 13:17
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 já to tak mněl na všech strojích sice to mnělo někdy odtrh že by to kona zabilo ale motorky letěly všechny i chrchel
Datum: 23. ledna 2011 21:16
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 normálně se vykašli na odtrh dej píst na hranici kdy už se vrací ůplně do horní ůvrati a vrat se o 3,5 mm povol kladívko zmáčkni ho s kontaktem tak aby se ti neotevřelo a takhle zmáčklé přitla na vačku a dotáhni šroubek
Datum: 23. ledna 2011 21:09
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 a pak ma byt mezi kladivky na cigaretový papírek jo a neposouvat o 2 mm ale o 1,7mm to dměříš např šuplerou
Datum: 23. ledna 2011 21:07
Posl.aktualizace: 07. února 2011 23:24
 velikost mezi kladivkem je max zhruba filtru cikarety
Datum: 07. února 2011 23:24
Jméno: standa
IP: uživatel11031
 ten píst a válec bych vyčistil kámo  jinak dej necelé 4mm...
Datum: 21. ledna 2011 12:06
 nastav 4 mm
Datum: 20. ledna 2011 21:43
 mustangista: kde bereš ty hodnoty?
Datum: 20. ledna 2011 21:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 2,5 až 3mm od horní úvrati. Musí to jet jak střela
Datum: 20. ledna 2011 21:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 20. ledna 2011 21:00
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel5359
 Ahoj, chci se zeptat, jestli můžu na jawu05 namontovat svíčku BRISK JR19 ? Popřípadě mě zajímají vlastnosti té svíčky (kam je ideální, teplota atd) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 15:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podle mě se nedá říct že N17C je svíčka do ruska N17 je to samý jako N7 v návodu u 05 je 14-7 RZ tak asi nebyly padlí na hlavu a by to tam psali
Datum: 20. ledna 2011 15:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to svíčka do zimy tak možná do ruska...kup si brisk N15C to je taková celoroční na naše počasí
Datum: 19. ledna 2011 19:56
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel5359
 Koupil jsem pionýra a už na něm byla namontovaná, po sundání hlavy byl píst jemně zanesený karbonem, svíčka byla v pořádku, barva cihlově červená....
Datum: 19. ledna 2011 16:10
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Do pionýra se dávají svíčky N a ne J. Konkrétně pro 05 je to N17C vůbec bych ji tam nedával si ji radši někde kup novou N
Datum: 19. ledna 2011 15:47
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 čau draci ja mam jawu 23 a udelal sem go motůrku ale ted vůvec nevím jak mám nastavit předstih předem děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 21:34
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 hlavne at ten motor nikdy nedostanu doruky, to uz znej nic nepouziju
Datum: 14. ledna 2011 21:34
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 OK hele diky ti moc a přeji vám pěkný zbytek dne
Datum: 14. ledna 2011 20:40
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 to musí bejt kvalitní generálka, když jí dělal odborník, co neumí ani nastavit zapalování přesně tak!
Datum: 14. ledna 2011 20:28
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Jžš.. tak to chce mít dobře udělaný, každý neumí všechno.. Se zeptal a ty už meleš, že je to odborník
Datum: 14. ledna 2011 20:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to musí bejt kvalitní generálka, když jí dělal odborník, co neumí ani nastavit zapalování
Datum: 14. ledna 2011 19:49
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel5056
 Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup . Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to budeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčet bud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.
Datum: 14. ledna 2011 19:36
Jméno: Joe13
IP: uživatel10984
 Ahojky \r\nMam mustanga,a nechce chytat,ze začatku po přeplaveni karbece chytil a cca po 10 vteřinách chcipnul,předsith jde špatně nastavit, je to z bidou 1,2 mm. Se zapalovanim už taky nejde hnout je na doraz.vyměnil jsem kladivka,kondik, a ted to hazi pěknou jiskru a benzin tam jde ale ani si to neškrtne.Koukal jsem zde na rady a zkoušel snad už všechno a přesto nic. Děkuji za odpověd a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 13:35
Jméno: Joe13
IP: uživatel11155
 Tak jeden problem vyřešen,bylo to gufero na klice,ted chyta max na druhy našlapnutí,ale zase nedrží volnoběh,studeny chcipa a teply volnoběh sam od sebe kolisa nahoru dolu.
Datum: 13. února 2011 13:35
Jméno: jirka
IP: uživatel11056
 mas spinavy trysky budto ty dve a nebo jak je filtr tak je jeste jedna ale nevim jak se rozdelava ale ja jsem natlakoval kompresor na vic atmosfer a vifoukal jsem to tlakem vzduchu a mnel jsem\r\n po peoblemu .
Datum: 26. ledna 2011 23:13
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci a dračice tak sem si postavil motoor na fichtla a na magnetu se mi vyštípl kousek se zobáčkem aby se mi netočila ta vačka vadí to něčemu nebo mi to pouze pomůže nastavit předstih??Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 18:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jájsem to propiloval a udělal jsem si tam takovej klínek a už na to mám najeto tak plno tisíc km
Datum: 09. ledna 2011 18:14
 Taky se mi to stalo...a radějio sem tam ten zajištovací zobáček udělal znova..majzlíkem a kladivem..malinklo do toho bouchni a on se ti tam udela
Datum: 09. ledna 2011 14:35
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 oki diky moc
Datum: 08. ledna 2011 22:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ale houby, jestliže máš rotor zaaretovanej tim kolíčkem, stačí když tu vačku necháš v pozici kde má bejt (tedy ne v tom vyštíplym prostoru) a dobře utáhneš.. za vačku nic nechytá, nemá důvod měnit polohu, když bude dotažená...
Datum: 08. ledna 2011 21:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 no toto celkem vadí bude ti létat vačka do stran
Datum: 08. ledna 2011 21:28
 custe draci ,mam 21čku a potřebuju seřidit předstih a odtrh, prosim napište mi jak to mam udelat když nemam na to ty měřici plišky, a jake jsou nejlepši míry těch mezer , dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 19:35
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hmm, pedro tak tys to teda rozštíp čéčé.... 0,16mm ... muhehe
Datum: 23. ledna 2011 19:35
Jméno: Pedro
IP: uživatel11037
 ale zkusil bych radši pánové nastavit 0,16mm protože 1,6mm nemá ani čtvrtka natož cig.papírek
Datum: 23. ledna 2011 17:43
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no nebudeš to mít jednoduchý člověče.... 1,6mm sou necelý 2mm
Datum: 03. ledna 2011 18:58
 jeste dotaz a tych 1,6 mm je co? je to jako 1 cm a 6mm nebo skoro 2 mm
Datum: 03. ledna 2011 18:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nastavit od oka a doladit podle sluchu.. 0,4mm se dá odhadnout (aspoň mě se to daří, měrku taky nemam) a 1,7mm si změříš pravítkem..
Datum: 02. ledna 2011 19:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html
Datum: 02. ledna 2011 17:28
 Maximální odtrh 0.4mm jsem kdysi dávno dělal tak jsem jsem s petflašky vystřihl 3 pásky,dal je na sebe a tím to měřím... A pak rozevření kladívka těch 1.6mm před horní uvrati to dělám podle cigaretového papírku nebo podle žárovky. Zapojím to tak aby to kladívko fungovalo jako vypinač a v momentě kdy žárovka zhasne tak přeskočí jiskra
Datum: 02. ledna 2011 15:08
Jméno: 007
IP: uživatel10883
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 16:40
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čau měl sem stejný problém na mustangovi koukni se jak máš daleko od sebe elektrody na svíčce.Nejlíp je 0,4mm já sem to měl tím
Datum: 22. ledna 2011 16:40
Jméno: motofyl
IP: uživatel10975
 Zkus skontrolovat, jestli nemáš problém problém se chcípákem. Může se ti v konstrukci světla vypínat a ani si toho nevšimneš.
Datum: 12. ledna 2011 8:26
Jméno: zaskodnik
IP: uživatel10914
 moze to byt aj tym ze to dlho stalo
Datum: 30. prosince 2010 15:14
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Maš tamasi špatnej kondenzátor!!!!!!!!
Datum: 23. prosince 2010 21:02
Jméno: lukascz41
IP: uživatel10868
 ještě to zkus roztlačit...
Datum: 23. prosince 2010 18:05
 ahoj, může to být špatnou svíčkou..vyčisti trysky....a koukni jestli ti ta m ten benzín neteče až moc
Datum: 23. prosince 2010 18:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 a ani neškytá? skus to tlačit bez plynu a jestli začne alespoň škitat ve válci nebo střílet tak hledej chybu v zápalku
Datum: 23. prosince 2010 18:03
Jméno: fikus
IP: uživatel10884
 muže to byt geferem na klice a bere falešny vzduch nebo zaplovaci civka muže byt poškozena muže hazet jiskru ale špatnou
Datum: 23. prosince 2010 18:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 hmm ked to hadze iskru tak asi ne,moze to bit predstihem,filtrem,spatna svicka,a ci ti netece benzin moc nebo malo,
Datum: 23. prosince 2010 17:25
 zdar ,ja mam ten samy problem  s jawou 21 ., mozna ze to je spatne el zapojeni ..benzin mam ,jiskru to hazi ale nechce chytnout ..
Datum: 23. prosince 2010 17:10
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci tak si tuninguju motor na fichtlovi dal sem tam kliku s podkouvouu atd. ale zastavil mě předstih nemáte někdo nějakej jednoduchej návod jak ho nastavit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 19:40
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no nezbývá než souhlasit se smíchem
Datum: 19. prosince 2010 19:40
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 CHÁCHÁCHÁ, to už je fakt moc
Datum: 19. prosince 2010 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 vemes sroubovak,povolis stator,otocis ho tak aby horni civka byla pod výliskem karteru. Pokud vse ostatni je ok,tak tam bude cca 1.5mm pred HU predstih,to ti stačí, na kladivka dej podle měrky 0.35mm odtrh 0.4mm při HU,to se také dělá šroubovákem....pokud bude vše OK tak to pojede fajn...jen nevím jestli ta podkova sama o sobě bude k něčemu dobrá.....jinak také smích
Datum: 19. prosince 2010 18:57
 tuninguješ motor a nevíś jak se nastavuje pŕedstih ? (smích)
Datum: 19. prosince 2010 18:25
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 Ahoj když mám nastaveny předstih 1,6 tak má být kladívko otevřené nebo zavřené na jawě 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 11:41
 Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup aby jsi v tom neměl guláš. Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to bedeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčetbud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.
Datum: 13. prosince 2010 11:41
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 1.6mm pred HU má být kladívko ještě zavřené!!! v bodě 1.6mm před HU se má teprve začít rozevírat!!! tech tvejch pár desetin je odtrh v HU,ale ne predstih!
Datum: 13. prosince 2010 10:49
 má být otevřené cca. 0.04mm (cigaretovej papirek)
Datum: 12. prosince 2010 21:20
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čus draci,kolik má být předstih u pionýra když v příručce je 1,2-1,5 mm a na netu je psaný 1,6-1,9 mm.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:23
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Mno chce to zkusit nejdřív zkus dlouhej třeba 2mm a potom zas 1,3 a potom 1,5...1,7 a uvidíš.Já u jednoho fíka jezdil s předstihem 1,8 a u 05 sem měl 1,3-1,4 a jak to jelo.Chce to zkoušet..
Datum: 04. prosince 2010 11:23
 Tohle mi zase dělá sání vzduchu někde kde to nemá sát. Přesně takhle se mi včera zachoval pařez a měl prasklej karbec, že šel sundat tahem ruky, ještě, že ty chotusice jsou brzy...
Datum: 28. listopadu 2010 20:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj elektriku jestli to nekde neprobíjí. Nejlepší by bylo ten výfuk na zkoušku sdělat. Nejlepší je ještě rotor sdělat a přebrosit magnety jemným smirkem.
Datum: 28. listopadu 2010 16:39
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Ten výfuk mě taky napadnul.Rozdělám ho vyčistim a uvidime.Ted jsem fika zkoušel,nastartoval jsem ho a hned mi chcipnul a zase nešel vubec nastartovat.
Datum: 28. listopadu 2010 16:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to iste mal kamoš a nakoniec to bol upachtí výfuk
Datum: 28. listopadu 2010 16:26
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Jenže mě fík dává krásnou jiskru,ale ani za boha nechytne,tak mě napadlo že by to mohlo být předstihem.Ale zřejmě bude chyba jinde.
Datum: 28. listopadu 2010 14:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 1,2 - 1,5 je pitomost, moc málo, univerzální je 1,6 - 1,9, pojede, neřikám že ideálně, ale pojede..
Datum: 28. listopadu 2010 14:42
 1,2-1,9? Takové věci doporučuju NEŘEŠIT, prostě nastavit to tak, aby to co nejlíp chodilo, ty hodnoty jsou pouze orientační...každej fichtl mi jede na jinej předstih...
Datum: 28. listopadu 2010 14:26
Jméno: Pepa
IP: uživatel9704
 Zdar kluci prosim vas co to je ten ODTRH a PREDSTIH ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 12:29
 aby bylo jasno:samozřejmě vím co je odtrh a předstih ale nechtěl jsem aby k tomu přišel lacino a to byl úmysl všech.
Datum: 20. listopadu 2010 12:29
 takže aby bylo jasno. jediná správná odpověd je od TESTA!!!
Datum: 20. listopadu 2010 8:10
Jméno: test
IP: uživatel7923
 Odtrh je vzdálenost kontaktů přerušovače ,když je píst v horní úvrati. Předstih je vzdálenost pístu před horní úvrati kdy má
dojít k zapálení směsi.
Datum: 19. listopadu 2010 10:30
Jméno: kajít
IP: uživatel9474
 Hele odtrh je na svíčce a předstih je tam kde maš kondik a cívky motorovou a dvě sviticí
Datum: 19. listopadu 2010 8:58
 0,4mm a for dle typu
Datum: 18. listopadu 2010 21:28
 Přečti si základy...
Datum: 18. listopadu 2010 21:05
 Zdarec, mám dva blbé dotazy, takže předem sorry. Půlím motor na Jawu 555. Nemůžu odtáhnout svíčku. Na webu http://www.jawa-50.cz psali, že mám nejdřív vytáhnout svíčku. Nebude ničemu vadit, když vytáhnu hlavu i se svíčkou? A druhý - před vytáhnutím statoru jsem si poznačil jeho polohu. Jak mám potom nastavit předstih? Dík moc a ještě jednou sorry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 19:03
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
Datum: 13. listopadu 2010 19:03
 Jo, dík. Ale ten předstih- jak se to nastavuje? Dám píst 1,6 mm před HÚ a stator dám na rysku ?
Datum: 13. listopadu 2010 18:22
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 stou svíčkou to nevadí a ten předstih mužeš pak podle toho nastavit taky to tak dělám...
Datum: 13. listopadu 2010 16:13
 Zdravim viem že je to blba otazka kedy je menší predzápal ked potočím zapalovanie do prava ? Mam 21tku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 21:30
 dobre dakujem
Datum: 09. listopadu 2010 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do prava ( po směru hodinových ručiček ) je menší
Datum: 09. listopadu 2010 17:44
Jméno: Fiik
IP: uživatel3522
 Ahoj jaký je nejlepší předstih? 1.6? 1.7? 1.8? 1.9? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nejlepší je asi 2mm před horní úvratí. Odtrh na cigaretový papírek a pojede jak ďábel
Datum: 09. listopadu 2010 18:12
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 klikar- možná i víc
Datum: 08. listopadu 2010 12:05
 1,6-1,9. ty rozdíl nepoznáš
Datum: 07. listopadu 2010 19:44
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 NOrmálně ho nastartuj, pak zkus opatrně potočit různě statorem a až bude mít nejviší atáčky tak to dotáhni sešteluj volnoběh a máš to krásně seštelované
Datum: 07. listopadu 2010 19:29
Jméno: Fiik
IP: uživatel3522
 ja jen ze kdyz jedu na fikovi tak na 1 jede krasne a na 2 docela taky a kdyz dam za 3 tak se mu uz nechce a ztrácí výkon
Datum: 07. listopadu 2010 19:17
 Tohle ti nikdo neřekne, musíš to vyzkoušet na kokrétním stroji...
Datum: 07. listopadu 2010 19:12
 Zdar draci, tak sem dneska jel na fichtlovi hezky na plnej svejch 65 a najednou z ničeho nic eeee eeee...Vůbec nejde do otáček, škube jako když mám špatnej odtrh..Volnoběh chvíli drží, jak se tomu přidá plyn tak se dusí a občas střelí z vejfuku..Zkoušel sem vyměnit svíčku, vyčistit karburátor, seštelovat odtrh a nepomohlo, už si s tím nevím rady...Domu sem dojel 30ou se škubáním..Podezírám problém někde na zapalování, ale už si s tím nevím rady... Věděl by jste někdo, čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 14:34
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Vyřešeno, utrh se kabel od cívky v zapalování, tak sem to přiletoval a OK.Se divim, že to vůbec jelo, asi to ještě lehce drželo a ted sem o to asi zavadil a urval uplně. Rovnou sem si trošku pohrál s předstihem, nastavil sem lechce větší, podle měrky to nemám, ale chod mi příjde lepší, jde líp do otáček. Zas vyšlapuje jak švícary...skoro
Datum: 03. listopadu 2010 14:34
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Nemohlo se ti zapalování nastav znova předstih a musí jet zase a pojede zase pěkně a skus vyčistit kohout.
Datum: 03. listopadu 2010 8:32
 To škubání znám, dělala mi to svíčka, karbonizace vlivem studený směsi, jinak četl jsem že jsi ji vyměnil, jen moje zkušenost.
Datum: 02. listopadu 2010 22:42
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau jak se nastavuje předstih u fichtla nějak jednoduše a přesně a čím? kámoš řikal měrkama ale ty nemam šlo by to posuvkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 20:02
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 péro  íky za opravu,myšlenkama jsem mimo
Datum: 02. listopadu 2010 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukám že to máte trochu pomotaný oba....mezera mezi kladívkama je odtrh a vzdálenost pístu před horné úvratí kdy přeskočí jiskra je předstih
Datum: 02. listopadu 2010 20:01
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Čus,když nemáš měrky tak si posuvkou změř tlouštku kousku plechu,případně ho trochu ošmirgluj na tlouštku předstihu a máš to
Datum: 02. listopadu 2010 19:59
 co takhle trosku pohledat po netu?na kazdym zkopirovanym webu to je! nebo sesuv web- http://www.sesa-moto.cz a hledej smudlo
Datum: 01. listopadu 2010 23:11
|



|