Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čaute tak sem vše seřídil předstih na 1,5 mm před hu diitální šuplerou!!! takže je to přesný žádný od okaa odtrh měrkou a vyčistil karbec a pořád to dělá to smý-vynechává a vytočit to nelze tak ani ne čtvrt plynu pak kdyš dám víc tak to nic neudělá furt to jede trošk ua vynechává cuká jak prase =(ale jak sem čistil karbec tak sem si všiml že jak de vidět píst tak je ho kousek uštíplej (jak to zakrývá sací otvor taková ta ,,packa,,) a kdyš sem to nakopl a sundal vzducháč (pokus) tak sem viděl jak se z karbecu kouří trošku prostě jakoby z něj šel kouř jak z výfuku ae jenom trošku a kdyš přidám a uberu tak to dá ranu do karburátoru jak prase a pokaždé přidám a rana do karbecu. pls poradte zatím díky za rady a ochotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 13:01
Jméno: Tom21
IP: uživatel1723
 No když to natendle předstich nejede tak zkus delší nebo si pohrát s odtrhem ale nesmíš dát zase moc velký odtrh pak by to vynechávalo a cukalo a nejelo ale ten předstich prodluž
Datum: 25. září 2010 13:01
Jméno: MZ
IP: uživatel4563
 no tak když to máš uštíplí tak ten píst vem a zahod a dej tam jinej.
Datum: 19. září 2010 9:04
 http://www.youtube.com/watch?v=ObfCNLKfRX8 tak tohle mě to dělá přesně měl ssem tam cca 1/2 aš 1 plynu
Datum: 15. září 2010 17:13
 zdareec
tak skusím po 10000000x skusit to co tu píšete ale je to podivné kdyš to nakopáváám tak to chytne hneť ale pak to nejede to je divný  nn píst myslím takový tydva výstupky jeden zakrývá sací a druhej výfukovej
Datum: 15. září 2010 7:00
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 nemas ustiplej kolik na magnetu a tim padem hnutý magneto?
Datum: 14. září 2010 21:30
 predstih dej neco okolo 1,7..poradne sesteluj odtrh,zkus i jinou svicku a odtrh na svicce a vymen krouzky...a poleti to!
Datum: 14. září 2010 20:18
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 taky by me docela zajimalo cim to je protoze mi to dela to stejny
Datum: 14. září 2010 19:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 předstih 1,5mm je dost malej, v příručce se píše 1,6 - 1,9mm, tak zkus nějakou hodnotu z toho intervalu...ten kouř z karburátoru bude spíš rozprášenej benzín.. jinak tohle mi fichtl taky dlouho dělal, nemoh sem přijít na to čim to je a pak to samo od sebe přestalo..
Datum: 14. září 2010 19:49
 Každý Pionýr může mít jiný přestih, proto hodnoty v tabulkách jsou spíše orientační. Tou páčkou myslíš asi pístní kroužek, takže pokud je ulomený tak vyměnít.
Datum: 14. září 2010 19:45
 Zdravím draci jaký předstich a odtrch byste mě doporučili u JAWY 05?Skoro celý motor je origoš 05 akorát je tam pařezácký zapalování a hlava,karbec,filtr z jawy 21.Jaký byste doporučily hodnoti aby to táhlo a le i zárověn točilo??????,Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 22:05
Jméno: Tom21
IP: uživatel1723
 argo:Jako proč by to nemělo jet dobře s tím zapalováním?Právě že je lepší na seštelování na rozdíl od 21 a víc ti svítej i světla a nemusíš kontrolovat jestli ty někde drhnou cívky nebo tak něco .
Datum: 13. září 2010 22:05
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 U 05 když je všechno origo tak 2,7-3,0-vydání 1962 a potom 2,3-2,6vydání 1965
Datum: 13. září 2010 20:37
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-hodnoty-predstih-odtrh-jake-zarovky.html
Datum: 13. září 2010 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 prectih ma bejt myslim 1,6 min urcite ne
Datum: 13. září 2010 19:48
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mi na 05 lítal a startoval fík velice dobře akorat mi trošku více jiskřily kladívka
Datum: 13. září 2010 18:34
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 s tym zapalkem to nepojede dobře
Datum: 13. září 2010 17:59
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 14. září 2010 16:12
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 jenomže to na předstih 1,6 nejede
Datum: 14. září 2010 16:12
 pokud mas danou n a05 hlavu z 21 tak dej predstih 1.6mm
Datum: 13. září 2010 21:42
 čau hele chtel jsem se zeptat,jestli na jawu 555 je stejna vacka jako na O5,20,21,... nebo je v tom nejaky rozdil.ja jen ze tady kdyz jsem ji nasel tu vacku v e-shopu tak je tam napsano ,ze je to pro O5,20,21,....predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 9:46
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já ji mám také na pažezovy...akorát jsem musel upravit drážku na rotoru...
Datum: 12. září 2010 9:46
 díky za rady
Datum: 12. září 2010 9:09
 je stejná, akorát má jinde drážku... takze si ji muzes v klidu koupit, ale pak tam udelej druhou drazku tak jak ji má 555.. ta drazka je zhruba o 80° jinde
Datum: 11. září 2010 21:59
 Je jinačí, dělá to pak bordel  sežeň si origo na 555
Datum: 11. září 2010 20:10
 a je to tady. Kontrolér  potřebuje radu  .Kámoš mi dal mustanga na spravení .Vše už je OK.Vše funguje.Ale jeden problém mám.Je hrozně slabý.Není to to samé jak jsem se ptal skoro natotéž tay na mustanga.to bylo o tom mojem.To už jsem si vyřešil..je to o jiném.výfuk tam je jakdyby ze skůtru nebo z čeho..zkoušel jsem tam dát normální a žádná změna.pístní kroužky , spojka nové,všude dobře utěsněn.Je to asi ten předstih nebo odtrh že? jestli jo , tak mám zkusit dát ten předstih nebo odtrh větší nebo menší ? a ještě jeddnou Vás o něco poprosím.Já vím že už vás tadyty dotazy co se zeptám štvou.Ale já jsem asi fakt magor ptrotože to nemůžu z žádné stránky pořádně pochopit.Jak nastavit předstih.jako né že to nemůžu pochopit ale mi to nikdy nevyjde.Já to udělám vše přesně podle návodu,ale jaknile to vše dotáhnu tak mi odtrh nakonec vyjde nějak 0,9mm.a nejede to vůbec.Omlovám se a díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 11:15
 mej dotazenej stator- nastav horní uvrat- na kladivku dej odtrh 0,4 nejakou merkou - pridrz to u sebe rukou - tu merku a kldivko- dotahni kladivko - pohybuj proti smeru - nez se kladivko spoji - zmer predstih- a kdyz to nesedi - povol stator -podle potreby odhadni kolik tak otocit -chce to praxi- dotahni stator aspo n zas na jeden sroub- a znova a znova znova
Datum: 02. září 2010 11:15
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 K tomu předstihu ,když uděláš odtrh a jdeš seřizovat předstih ,otáčej rotorem proti směru chodu motoru (proti směru otáčení
hodinových ručiček).
Datum: 02. září 2010 8:09
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdarci mam problem s mou jawou 555 normálně to jezdilo, ale ted jsem vydělal zapalko kvuli vyměně gufera a dal ho tam zpět a nejde to ve vysokých otáčkách a špatně to jede, i když mám odtrh i předstih seštelovanej... Záleží na tom jak je danej stator? Díky za každou radu ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:07
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Střílení do karbecu určite předstih pohraj si s nim máš ho moc maly ten předstih zřejmě.
Datum: 30. srpna 2010 14:07
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nestřílý ale vynechává a občas střelí do karbu...a to gufero sem vyloupl šroubovákem...
I kdyby to bylo poznačené tak to nebude přesné, předstih a odtrh se nastavuje na destičce, až je stator upevněn...to není mustang..
Datum: 30. srpna 2010 12:31
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 No samozřejmě že záleží na poloze statoru když ho dáš více do leva máš velky předstih a do prava menší a startuje ti dobře a pri otáčkach ti stříli do vyfuku :??
Datum: 30. srpna 2010 11:29
 dam ti radu než si to zápalko sundal tak si si tam moch udelat risku aby si vedel v jaky poloze si mnel ,aby si nemusel predstich a odrtch nastavovat znova
Datum: 30. srpna 2010 11:14
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 Honza: sundáš stator i rotor, pod ním máš gufero, které buď vydloubneš šroubovákem nebo do něj navrtáš samořeznej šroub do dřeva a vytáhneš.. Fana: rotor je na klice zajištěn kolíčkem, zkontroluj si jestli ho tam máš případně ho nahraď kouskem hřebíku
Datum: 30. srpna 2010 10:54
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Sorry ze odbočuju od tématu, ale jak si vydělal to gufero bez toho aniž bys pulil motor, potrebuju taky vymenit gufero na strane zapalovani ale nechci pulit motor
Datum: 30. srpna 2010 10:33
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 ...někde sem slyšel že když se tím statorem nějak pootočí tak se to rozhodí a nejede to... nevíte o tom někdo něco?
Datum: 30. srpna 2010 10:08
Jméno: sehe
IP: uživatel8132
 zdar draci mam dotaz, jaky je rozdil mezi predstihem a odtrhem a jak nastavit odtrh a predstih ty navody na netu nechápu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 19:10
Jméno: MaDnEsS-!K
IP: uživatel7591
 Na další typy pionýrů nevím, já mám mustanga. Jiné typy to mají jinak.
Datum: 13. září 2010 19:10
Jméno: MaDnEsS-!K
IP: uživatel7591
 Na jawu 21 a 23 má být kontakt v HU 0,4mm a 0,05mm to má mít 1,2-1,5mm před HU
Datum: 13. září 2010 19:07
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Odtrh 0.4 mm a předstih dejme tomu tech 1,6-1,7 a štepán kladívko jak se vratis o tech 1.6 tak by melo byt 0.05 ne ??
Datum: 30. srpna 2010 11:27
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Jo ted mi vysvětlete proč všude píšete předstih 1.6-1.9 a při jekém odtrhu??Když si vemete že v některých příručkách píšou předstih 1,2-1,5 při odtrhu 0,5.
Datum: 29. srpna 2010 13:35
 Sundáš hlavu, dáš píst do HÚ, potom ho vrátíš o 1,6-1,9 mm zpět. Když je píst v této poloze, musí se začít rozepínat kladívko. Jestli se nerozepíná, musíš povolit zapalování a pohnout s ním tak, aby se kladívko začalo rezepínat...
Datum: 29. srpna 2010 10:20
Jméno: sehe
IP: uživatel8132
 a jak mam zmerit a nastavit predstih
Datum: 29. srpna 2010 10:14
 odtrh je mezera mezi kontakty kladívka v HÚ, což při sjetém pertinaxu zespodu kladívka nemusí být zrovna největší otevření.. předstih je místo před HÚ pístu, kdy přeskočí jiskra na svíčce, takže v podstatě to co napsal Fichtlař
Datum: 29. srpna 2010 0:30
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Odtr je mezera mezi kladivkem pri nejvetsim otevreni a předstih je napr 1.6-1.9 pred horní uvrati kby mela preskocit jiskra...nechapes napiš ;D
Datum: 28. srpna 2010 23:54
 CUs lidi mam otazecku ohledne predstihu kdyz dam pist do H.U. a nastavim odstrh na 0,40 a vratim pist o 1,6 zpet tak mi nelezi kladivko na vacce je tam velka mezera a kdyz ho tedy nastavim tak aby lezelo na vacce tak potom mam v H.U. odtrh 2 mm jinak kladivko nove kontakt taky mate anky napad ? a kdyz jsem nastavil odtrh podle jiskry tak aby pekne hazela na svice tak mi to zas enechtelo ject a zase se mi nechteli odlepit kontakty v 1,6 pred H.U porad te prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 8:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Natav to, aby se kladivko začlo otvirat cca 1,8 před HU a pak si dej HU nastav odtrh na 0,4 a zkus fajku jestli kope nebo brní...to dělá většině lidí že jim to brní kvůli probitýmu kladívku.....Nesmí to neustále brnět ale kopat...kop..kop...kop
Datum: 29. srpna 2010 8:27
 Lidi a co s tim mam udelat vacku mam sisatou dost a namazanej filc mam taky ??? tedy jak to mam nastavit ?
Datum: 28. srpna 2010 22:18
 odtrh 0,45 a předstih 1,4 ale měřeno se sundanou hlavou čili kolmo na píst
Datum: 28. srpna 2010 21:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Předstih... a jinak já si to šteluju, protože tady máme samej kopec aby to jelo dobře do kopce...prostě plná knedla a jedu, aby to necukalo apod. Jakej předstih a odtrh tam máš ty?
Datum: 28. srpna 2010 21:00
 pootočil jsem jí doprava co si pamatuju, co byla nastaveno na 0,9 předstih nebo odtrh? Jen pro zajímavost dá se jezdit i s odtrhem kolem 2mm a jezdilo mi to taky 70 ale pálí to pak ob otáčku
Datum: 28. srpna 2010 20:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 zipoman ® : Také jsem měl takový problém, tu vačku jsi pootočil směrem proti chodu motoru?
Já jsem našel na půdě original pincka a tam to bylo nastavený na 0,9, děda říkal že v tom nikdo nehrabal a jelo to 70... takže nevím jestli to taky pootočit nebo co...
Datum: 28. srpna 2010 20:31
 také je možnost že máš už skoro kulatou vačku, je dostatečně šišatá? Musíš mazat tu plsť
Datum: 28. srpna 2010 19:49
 Měl jsem stejnej problém, při otočeném zápalku úplně doleva jsem se dostal na předstih maximálně 1,2 a víc jsem tam nedal, vyřešil jsem to upilovánim klínku na vačku, její následné pootočení a zalepení vteřiňákem. Od té doby předstih 1,4 se sundanou hlavou a jezdí parádně. Taky bych ti poradil abys dělal předstih jinak, lepší je to dát přu HÚ 0,4 pak otočit motorem doleva až bude na kladívkách 0,05 a pak měřit o kolik zajel píst (to vše se nejlépe dělá se sundanou hlavou a šuplerou) pak je měření přesné jenom dodam pro větší předstih zápalko doleva menší doprava
Datum: 28. srpna 2010 19:47
 Může se zdát, že na vrcholu vačky by měl být všude odtrh stejný, ale asi nebude. Odtrh bych nastavil v momentě, kdy se kladívka otevřou, tedy v bodě, kdy potřebuješ těch 0,3-0,4mm odtrhu. Pak bych začal řešit předstih.
Datum: 28. srpna 2010 19:28
Jméno: jawista
IP: uživatel9832
 Čaute draci jsem tady novýý tak prosím poradte....mam pionyra 05 a když jsi pohraju se zapalkem tak to někdy chytne ale strašne se dusí a cca za 10 sekund to chcipne a potom už nejede a ani neháže jiskru prosím vás v čem je problem zapalko sem šteloval uplně na všechny hodnoty ale proste to dela na každe hodnote predstihu...prosim poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:16
 vyndej si kryt od zapalka celej ten velkej karter povol si jeden šroub od celyho zapalka pak nastartuj a nežto chcípne tak povol druhý šroub a s rukavicí s tím celým zapalkem pomalu otáčej a skoušej vytáčet a pak najdeš bod kdy se to prostě bude vytáčet do takovejch otáček o kterejch se ti před tim jen zdalo....
Datum: 08. října 2010 16:16
 zdravim, mam pocit ze jsem mel taky takovy problem ale na 21 kdyz to dele stalo tak to na prvni nebo druhy pokus nastartovalo ale kdyz jsem to chcipl tak uz to nenastartovalo ,tak jsem sundal cely pravy kryt sekundara a zapalovani a najednou na prvni pokus to naskocilo - zjistil jsem ze mi do toho krytu probiji svetelna civka(vypada to jako blbost ,ale je to fakt) ,tak jsem to podlozil izolackou a bylo po problemu, nevim jestli jsem ti poradil ,ale mi to pomohlo a kdyztak se na to zkus podivat
Datum: 16. září 2010 13:17
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ahoj jak mám potočit zapalovaní aby mě hazelo jistru předstih mám 1,6 je to u javy 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 17:51
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Tak dej trošku větší odtrh a když máš dobry předstih tak to přemeř znovu..a nebo di podle odhad jako hodne lidi toc zapalkem a skoušej ruzne hodnoty..
Datum: 27. srpna 2010 17:51
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja když dam 0,40 tak je jiskra strašně mala
Datum: 27. srpna 2010 14:51
 0.40 mm
Datum: 27. srpna 2010 11:41
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a jak mám nastavit odtrh a kolik má myt kyž je nejvic otevren dík moc
Datum: 27. srpna 2010 11:38
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Nastav si odtrh...protoze pokud mas nastaveny predstih tak mas dobre otočene zapalko..
Datum: 27. srpna 2010 10:59
Jméno: JaWak05
IP: uživatel9832
 ahoj kdyz nastavuji predstih tak dam pist do Hú a dam odtrh 0,4 mm vratim pist na požadovaný predstih tj.1,6-1,9 a tocim zapalkem tak, aby se kontakt kladívka zavřel,mezi zavřeny kontakt dám alobal a točím zapalkem aby šel težko vytahnout a skouším kopnout a zadna jiskra.. v čem delam chybu diky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:43
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mi na vsech predstizich delalo to ze to vubec nechytlo a nebo ze to chytlo jel jsem na potlaceni a pak to najednou chciplo a nic zase sem musel stelovat a pak zas jet a pak zas stelovat porad do kola..a jj nemamm dobrou izolaci na dratcich asi..muzu to udelat izolackou klasickou pruhlednou nebo tou cernou._? dik
Datum: 26. srpna 2010 20:43
 pokud to stříly tak je předstih špatnej nevim jestli velkej nebo malej,a ten kryt nemáš špatnej izolant na nějakým drátku?jinak já to ladim od oka
Datum: 26. srpna 2010 20:37
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Svičku mam suchou jen kdyz to na chvili jede jinak je mokra..jiskru tam mam velkou..dal sem to asi 2 cm od valce a k valci sla takova velka jiskra..a vymenil karbec a ono to jenom celkem strili a predstih je asi ok a odtrh taky kdyz ma takovou velkou jiskru ja uz opravdu nevim..a jeste reším takovou zahadu kdyz dam kryt od zapalovani tak si ani neskytne kdyz ho sundam tak to aspon chyta nevite co s tim ??
Datum: 26. srpna 2010 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 a pak se ti stane,ze vsechno "seridis" spravne a ono je to spatne a nakonec stejnak zkoncis u serizovani typu tohle přihnu,tohle pootočim a projedu to....velikost predstihu nema vliv na jiskru,chyba bude jinde.....jiskra musi jit at je to 3mm a nebo 0.5mm pred HU!
Datum: 26. srpna 2010 19:39
 děláte to blbě (technicky správně ale je to nepřesná metoda, pootáčet zápalkem a udržet dohnotu mezi kladívky je těžký). Dělejte to tak, jak je to v příručce. Pokud jí nemáte stáhněte si jí na sesa moto
Datum: 26. srpna 2010 19:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 musíš to dělat takto: nastav v horní úvrati odtrh,vrať se s pístem o 1,6mm zpátky pak se podiv jestli je pootevřené kladívko pak tam strč cigaretový papírek a potoč zapalováním tak aby kladívka stiskly papírek pak potoč zapalováním zpátky aby se kladívko potevřelo a lehce šel cigaretový papírek vytáhnout. Pak zapalování přitáhni aby se nahýbalo a zkus jestli háže jiskru. Takto podle tohoto návodu by ti to mělo jet
Datum: 26. srpna 2010 18:51
 Jaká je svíčka? Suchá problém v karburátoru, mokrá v zapalování
Datum: 26. srpna 2010 17:25
Jméno: JaWak05
IP: uživatel9832
 Já sedim v garaží cely den kazdy den a zkouším.....uz sem vyzkousl vsechny hodnoty a mam skoro vzdy krasnou jiskru ale proste to nechytne....nekdy to chytne chcipne a uz zase nenaskoci v cem mam prosim problem karburator nebo zapalovani prosim poradte nekdo.......chytne ale hned chcipne to same u tlačení ??? prosiim
Datum: 26. srpna 2010 16:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 hele.. tyhle hodnoty jsou ruzne... muzes mit krivi kladivka... a uz se tohodle nikdy nedomeris... pokud... ses si jistej ze mas dobre zapojeny kladivka, kondik..atd.. tak zkousej alternativy... predstih.. v tenhle moment neni ani tak dulezity... ale odtrh ano.. zkousej... ruzne odtrhy. pokoud.. hodi jiskru... pak se venuj.. uplnemu doladeni (predstih) ... můj názor
Datum: 26. srpna 2010 16:06
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Draci zdravím, mam problem s fikem mam tam ted nově dane zapalko z pařeza protoze tamto origos me sralo a neslo..no skouším to kopnout tak to nekdy chytne ale na neutral ho nevytočím na max otacky a jak ho skousim potlacit tak na chvili jede krasne a pak se uplne zastavi motor a zase to musim roztlacovat a pak zas chytne na chvili a pak zas chcipne nevite v cem je eror diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 9:12
Jméno: pincek
IP: uživatel987
 ale kde asi ?
Datum: 27. srpna 2010 9:12
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Světla nemají vliv na běh motoru, leda že by ti to někde probíjelo
Datum: 27. srpna 2010 9:08
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ja právě že nemam zapojena svetla nevite teda nekdo co s tim ???estli karburator nebo neco se zapalkem?
Datum: 26. srpna 2010 15:11
Jméno: pincek
IP: uživatel987
 Zdar , mam stejnej problem taky sem daval zapalko z pareza , kdyz mam zapojene svetla , nejde vytocit , ale kdyz odpojim zadni světlo , tak jede normalne
Datum: 26. srpna 2010 13:51
Jméno: David
IP: uživatel9410
 Čau chtěl bych se zeptat na kolik mm by měl být u mustanga seřízený předstih pro natural 95.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 9:10
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 To se nedělalo přesně, ale v rozmezí 1,2 - 1,5...
Datum: 27. srpna 2010 9:10
Jméno: David
IP: uživatel9410
 A nevíte někdo na kolik je ten předstih seřízený sériově?
Datum: 26. srpna 2010 10:30
 1.6 - 1.9...přesně ti to nepovím, musíš zkoušet.
Datum: 26. srpna 2010 10:19
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Draci, myslíte že dává zápalko z pařeza věčí jiskru než to z pinska a nebo naopak? A má zapalovací pól stejný výkon u 30W a 20W? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 8:18
 cau! raz mi rikal jeden múdry: s zapalovanim z pareza mozem zvisit silu iskry,lebo ked stelujem predstich mozem sa tocit len s destickou na ktorom je kladivo a pri tom cievky zapalovania zostanú na svojom mieste, a u nové zapalovanie vsetko sa toci spolu,,nikdy som to nevyskusal NEVIM ze ci je to pravda
Datum: 26. srpna 2010 8:18
 hlavne na zapalku z pareza je strasne jednoduchy nastaveni predstihu.jen se povoli 2 sroubky a otaci se pouze s tou destickou kde jsou kladivka,nemusi se otacet s celym statorem a civkami
Datum: 25. srpna 2010 23:40
Jméno: Buvol
IP: uživatel9464
 No, nevím jestli větší jiskru, ale co sem slyšel zkušenosti, tak je prý o mnoho spolehlivější, než ten novější typ. Osobně mě to moje v mustangu neustále zlobí, takže mít zapalko z pařeza, tak neváhám a dám ho tam
Datum: 25. srpna 2010 22:25
 z pařeza
Datum: 25. srpna 2010 21:43
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Co máš na mustangu místo origo?
Datum: 25. srpna 2010 21:34
 jiskru nevim ,ale na mustangovi je mam misto toho orig jede suprově .
Datum: 25. srpna 2010 21:00
Jméno: JaWak05
IP: uživatel9832
 Čau draci, mam problem ohledne zapalovaní..Víte jak to kazdemu jede jak ma odtrh v Hú 0.4 mm.... mi to na tenhle odtrh hazí krasnou jiskru ale nejede !!kackudyz dam odtrh na ten nejvetší co de tak mi fichtl chytne ale vubec nejede a je liny prosím co s tím vymenit acku nebo co DIky za rady ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:22
 vyndej si kryt od zapalka celej ten velkej karter povol si jeden šroub od celyho zapalka pak nastartuj a nežto chcípne tak povol druhý šroub a s rukavicí s tím celým zapalkem pomalu otáčej a skoušej vytáčet a pak najdeš bod kdy se to prostě bude vytáčet do takovejch otáček o kterejch se ti před tim jen zdalo....
Datum: 08. října 2010 16:22
Jméno: JaWak05
IP: uživatel9832
 JJ diky a jak nastavuji ten předstih a vracím se o 1.6-1.9 tak jak se vratim v jake poloze musi byt kladivko otevrene presne jak cigaretovy papirek nebo uplne zavrene????A v HÚ musí byt 0.4 mm ?diky
Datum: 24. srpna 2010 23:09
Jméno: PavoL
IP: uživatel10280
 Velikost odtrhu má vliv na předstih. Odtrh je důležitý mít seřízený opravdu kolem 0,4mm aby bylo správné sycení cívky (proto to při velkém odtrhu netáhne-nedostatečná energie jiskry). Pro seřízení zapalování je dobré postupovat prvotním seřízením odrthu (natočíš motor tak, kdy jsou kontakty maximálně od sebe & seřídíš vůli na 0,4mm) a následně seřídit předstih. U fichtla je ještě taková anomálie, že se při seřizování předstihu sundavá hlava a pak šuplerou měří vzdálenost pístu od horní úvrati. Najedeš do horní úvrati, vložíš šupleru, otáčíš motorem doleva tak dlouho až píst klesne o hodnotu předstihu, tj. cca 1,9mm. V tom okamžiku musí dojít k rozpínání kontaktů (vložíš mezi ně kousek slabého papíru a musí jít ztuha s ním pohybovat). Jestli je to jinak, musíš povolit úchyty statoru a celým zapalováním pootáčet. Současně kontroluješ papírkem kontakty. Jestli se ti to bude zdát OK, přejdi znova odtrh. U fichtla doporučuji postup několikrát opakovat, protože celé zapalování mívá vůli a při pohybování s ním se může znova rozhodit nastavení...
Datum: 24. srpna 2010 21:00
 no nestači nastaviť odtrh ale aj predstich ktorý má byť od 1,6 až po 1,9mm od hornej úvrati
Datum: 24. srpna 2010 20:56
Jméno: Pan x
IP: uživatel10027
 Zdar, dá se dát klikovka z 555 do mustanga? A je klínek na rotor na stejném místě? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 11:45
 ne... jsou to motory stejné jak má mustang
Datum: 24. srpna 2010 11:45
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ani do 20, 21 ?
Datum: 24. srpna 2010 11:39
 pokud vim tak z 555 do 23 nejde
Datum: 24. srpna 2010 11:32
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draCI, u mustanga, který dlouho stál jsem nastavil předstih, ale nastal problém, v místech kde jsou závity pro uchycovací šroubky jsou cívky...CO STÍM? MÁM PŘEDĚLAT ZÁŘEZ NA VAČCE?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 16:20
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 To se má? Jak se to vlastně celé nastavuje?
Datum: 24. srpna 2010 16:20
 Jo, moc volně se nemusí otáčet... Ještě tak jako mimo, nastavil jsi v HÚ odtrh na 0,4mm.
Datum: 24. srpna 2010 13:38
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Myslíš že stači srovnat rotor aby v něm vačka šla otáčet, dát to kam je třeba a pevně dotahnout?
Datum: 24. srpna 2010 13:07
 nejdriv koukni, jestli nemas useknutej zajistovaci klinek na klikovce a kdyz ne tak ohni kolicek, co na rotoru zajistuje vacku a prenastav si ji podle potreby
Datum: 24. srpna 2010 11:33
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 čau Draci, mam 05 a jak to skusím kopnout tak to jen nekdy streli ale nechytne!! zkouším to potlačit tak to taky jen nekdy střelí nekdy ani to ne .. a nekdy to chytne a jede a pak se to zahreje a vubec to zase nechyta prosím lidi poradte co s nim ..uz mam delat mam nervy v kiblu.. Díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 9:56
 máš blbej předstich nastav ho a mělo by to bejt o.k
Datum: 24. srpna 2010 9:56
 čaute, mam takový menší problém ze svoji 05. Nechce mi nazkočit, neni jiskra ve svičce. Vše vypadá v pořádku. Fakt nevím čím to může být.
Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 13:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 A s tou elektronikou, nic skazit nemůžeš když něco vypojíš, pokud si pamatuješ kde to bylo...
Datum: 22. srpna 2010 13:05
 draku neber to od konce,zkontroluj kladívka
Datum: 22. srpna 2010 13:02
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 cus draku.. muze byt vice potizi..
1. zkontroluj drát neboli tu hadicku co vede z cívky ke svícce - muze bejt spatnej kontakt
2. skus vymenit svicku - muze bejt vadná
3. muze byt spatna civka - skus vymenit pokud más
4. muze bejt neco s elektrikou tam nahore u riditek - prepinac nebo cokoli.. skus zkontrolovat tedy elektriku - pokud se v tom nevyznáss radeji nic nevypojuj
5. vic me v tuto chvíli nenapadá.. preji hodne stestii
Datum: 22. srpna 2010 11:54
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar borci, mám problém, když jsem měl na mustangu zapalko z 555 a ted tam chci vrátit origo, tak musím měnit rotor? Nestačí prohodit vačku? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 18:58
  to jsem se zase nasmál
Datum: 21. srpna 2010 18:58
 tu dobu,co ti trvalo napsat tenhle dotaz,uz si moh mit vymenenejch 10 magnet.to te to neotravuje prijit domu a zeptat se na netu na takovou hloupost,kdyz sam vidis ze je to jiny?
Datum: 21. srpna 2010 1:12
Jméno: Fichltar05
IP: uživatel9832
 rotor od 555 je menší to nepoznáš že 23 ma větší..ja doporučuji zajít k očnímu..jinak vymen ty rotory.
Datum: 20. srpna 2010 21:55
 A výšku.
Datum: 20. srpna 2010 20:20
 od pohledu nepoznáš že rotor je uplně jiný?  má uplně jiný průměr...
Datum: 20. srpna 2010 19:20
|



|