|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci... jak maji jit dratky na zapalovani za sebou? Kdyz na kladivku odizoluju ten sroubek,, tak kdyz budu zapojovat ze spoda.. tak nejdriv pujde dratek na inducku, potom dratek na kondik a pak dratek na zapal. polu? dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ja měl za to že to musí mít daný pořadí :-O
Datum: 01. listopadu 2010 19:50
 na pořadí nezáleží, hlavně aby byly všechny vodivě spojeny a odizolovány od statoru alternátoru
Datum: 01. listopadu 2010 19:39
Jméno: er
IP: uživatel10446
 Zdar kdyz mi fichtl blbě táhne do kopce, nebo i po rovine tak skusím trochu otočit se zápalkem...ale na kterou stranu? kdyz otocim do leva je to na tah a kdyz doprava tak na rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 13:31
 ty jsi s tím začal...
Datum: 31. října 2010 13:31
Jméno: d
IP: uživatel10446
 proc si ze mě delas prdel co je to za blbost?
Datum: 31. října 2010 13:12
 tak se ti při zvětšeném tahu budou stříhat ventilky.jedině bys tam musel dát patky jak do drapáku
Datum: 31. října 2010 10:32
Jméno: er
IP: uživatel10446
 a co by se stalo kdybych to přehnal?
Datum: 31. října 2010 9:51
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Víceméně máš pravdu, ale musíš s tím otáčet s citem, vzdycky jenom do toho drbni, nemis to prehnat
Datum: 31. října 2010 7:27
 ale zápalko není zámek na trezoru....
Datum: 30. října 2010 21:09
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak se nastavuje na zapalování magneto předstih moc děkuji za rady mám ho na čz 175 na traktůrky moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 7:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Je to podobné jako u dynama. U dynama povolíš čelní desku a u magneta celý stator. Podmínkou je ,použití vačky i cívky z
pionýra. Něco s tímto zapalováním řešili na : Jawamania.info . Do rychlého vyhledávání zadej zapalování .
Datum: 31. října 2010 7:36
 stejně jako u jiných zapalování
Datum: 30. října 2010 20:45
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat když mám na motoru čz 175 , zapalování magnetku tak se naa té magnetce nastavuje předstih a odtrh a kolik má předstih a odtrh být díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 20:44
 No tak zkus dát do Google "Předstih ČZ 175" ... Máš Tyristor, Vape, nebo klasický Statorový s kladívkama ?
Datum: 20. listopadu 2010 20:44
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 zdarec, můj fechtl 21 háže strašně malou jiskru a vše mám nastaveno dle návodu (správně) a už fakt nevím co s tím poradíte mi prosím ?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 12:31
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 třeba je špatná cívka taky se mi zdálo že je to malá jiskra ale jeloto pěkně aji studenej chytal a pka za měsícu nic a nic a bylo to cívkou
Datum: 19. prosince 2010 12:31
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 no právě že nechytá a ten pól nemám zas tak daleko mám ještě jednoho fechtla ale ten hází teda mnohem větší jiskru,mezi kladívkama to nejiskří
Datum: 24. října 2010 22:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 třeba se ti jen zdá že je malá, pokud dobře chytá tak je to v pořádku.. nemáš pól daleko od rotoru? nejiskří ti to mezi kladívkama? nezhoršuje se to za tepla? ...
Datum: 24. října 2010 21:42
 čus kluci,chtěl bych se zeptat protože už si nevím rady.Mám pincka pořád to nějak zkouším nastavovat zapalování ale pořád to je na nic...Podle knížky to dělám podle sebe všechny možný předstihy...Když to nastavím podle knížky tak to nechytá ale pěkně jede (chvilu než člověk po pár km zastaví pak už nechce chytnout vůbec).Když dám odtrh na kladívkách skoro půl cm.Tak to chytá ale zase to moc nejede...No a to největší zlo je to že to žere jako prase ! Tak nevím už co stím todle je prostě pincek kderej nejde nastavit...Díky za každou radu a každej nápad co stím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 17:16
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Tak co?Jede už?
Datum: 23. října 2010 17:16
 presne tak..proste cerna zakarbonovana svicka znamena bohatou smes  a jiny barvy nez cihlovy vetsinou bejvaj chuda smes  pohraj si s karburatorem..zapalko budes mit OK,na to uz nehrabej,ted si hraj jen s karbecem  kdyztak zkus dat jinej
Datum: 21. října 2010 21:47
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 teda šedá hnědá tak,Napíšu bližší info zítra jak to znova rozdělám
Datum: 21. října 2010 21:44
 jestli je do šeda tak to máš zase chudý
Datum: 21. října 2010 21:41
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 se zítra ještě podívám wim na 100% že tam je šedesát něco ještě se zítra podívám  .Tak kámoš se v tom taky pořád štourá tak každá rada dobrá  .Njn to se snažím zjistit celou dobu proč tam je tak bohatá směs...Ale teď jsem jsem to pošteloval nějak aby to jelo to zapalování tak už tu svíčku nemám černou ale jako takovou šedo cihlovou takovou připálenou ...Te%d jsem jsem to projel musím na to kuknout co se změnilo zítra napíšu
Datum: 21. října 2010 21:38
 kamoš řikal  má tam být 68 možná ta 8 nejde dobře vidět,ale pokud máš černou svíčku tak je to jasný stačí přijít na to co spůsobuje bohatou směs a máš po problémech
Datum: 21. října 2010 21:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 Zítra to vyzkouším.mě pořád říká že je na prd zapalování protože když jsem to měl předtím nastavený sice svíčka černá moc to netáhlo ale tendle bordel to nedělalo...No ale za zkoušku nic nedám..Jinak z karbu už nekape znova jsem ho vyčistil a už je OK .Tryska tam je 63 newm jestli teda 63 už jsem to zapoměl ale kámoš říkal že to je normálně origo co tam má být.
Datum: 21. října 2010 21:06
 hele ja bych hledal chybu spis v karbecu..typuju to opravdu na tu smes..rikas ze je filtr novej,ale nekdo rika ze ty novy filtry stojej a prd..zkus to schvalne bez nej a a ruzne stavit jehlu
Datum: 21. října 2010 21:01
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 Já jsem všchno zkoušel předem.Jako čekat pořád na nějaký rady a pak to jít zkoušet to bych lítal sem a tam.Vyzkoušel jsem něco co jste poradili něco c o mě napadlo a nic..Ale teď jsem to nastavil nějak tak že chytá i celkem jede ale zase to někdy dělá bodel jedu na 3 a chci zrychlit přidám a čím víc přidávám tím víc se to dusí je to jak kdybych vypl zapalování a přidával plyn...Ale nedělá to pořád ujedu komelm 5km a začně to dělat pak někde zastavím a zase to jede ..někdy to přestane i samo..
Datum: 21. října 2010 20:52
 tak to promin..ale podle toho co jsi psal a po jake dobe si psal co si vlastne vyzkousel sem nemoh vedet co si vsechno zkusil a udelal..priste napis vsechno co si udelal  jako posledni moznost ber spatne zajetej vybrus
Datum: 20. října 2010 22:23
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 neteče pořád ale kape.Svíčku jsem už vyzkoušel už mám doma nový dvě 17 a 15c a filtr jsem zkoušel taky...jenomže to ani neškitne...můžu běhat jak kokot kolem baráku šlapat nic ani rána a když tak to bouchne jednou dvakrát toď konec...Ale nerozběhne se to..Kdyby to bylo jenom tak nějakým filtrem nebo svíčkou tak to si poradím a nepíšu sem radu
Datum: 20. října 2010 22:04
 pokud ti to tece porad,tak nejspis ne.a kdyz nejsi amater tak premejslej logicky..a delej neco se smesi,predstih a odtrh dej tak jak ma bejt,dej tam NOVOU svicku n15c a dej niz jehlu,pripadne to projed bez filtru.az tohle vyzkousis tak napis co se zmenilo
Datum: 20. října 2010 21:57
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 hej tak takovej amatér teda nejsem pár renovací zas sebou mám ono to neteče s plovákovky ale s přepadu u sacího kolena.Hladinu mám dobře nastavenou...
Datum: 20. října 2010 21:55
 jeee,ty polovinu veci (hlavne tech podstatnejch-ze si zajizdel a ze ti tece z plovakovky) napises az po par dnech co se to tu resi..pokud ti chcije z plovakovky (ten tvuj prepad) tak mas moc velkou hladinu.Tim to vic zee-benzin ti tece okolo..taky kvuli tomu mas cernou svicku...a taky to kvuli tomu jede na hovno...tak si nastav hladinu,navod na nastaveni hladiny mas snad na kazdym zkopirovanym webu o fichtlech..
Datum: 20. října 2010 21:51
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 nn olej neteče je pod ním pěkně sucho a ani se nestrácí ...Po 300km a pořád je tam jak jsem nalil..Mám tam papírový těsněná a lepený silikonem VersaChem což je dost kvalitní silikon malá tubička 180,- Je to do extremních teplot lepěj se tím na závodácich F2000 vany a tak.. Tomudle věřím.A kartery byly pěkně rovný  .
Datum: 20. října 2010 21:50
 nestrácí se ti olej z převodovky?čím jsi těsnil kartery?
Datum: 20. října 2010 21:44
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Možnost mám dat jinej karb ale ten nevím ani nestli jede byl tam problém s benzínem si pamatuju.Se tam protočila ta vložka ale mě se nějak povedla narovnat ale nevím jestli je 100% ok...JJ gufera ložiska ...Už mě nic právě nenapadá co stím ještě mám 2nápady jestli nevýjdou ani ty tak mám další záložní plán rozjet to a hodit to ze skály a nebo to prodat a koupit si cokoli co má bezkontaktní zapalování xD
Datum: 20. října 2010 21:36
 takže gufera tam máš nový?pokud máš možnost tam dát jinej karbec tak to vyskoušej
Datum: 20. října 2010 21:29
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Tam může být věcí špatnejch ...Ale mě už nic nenapadá co stím...To co mě napadlo nebo co jsem si říkal konečně to bude dobrý všechno zklamalo a už mě to přestává bavit každej den se v tom rejpat a žádnej úspěch
Datum: 20. října 2010 21:26
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 To nikdy pořádně nejelo dělal jsem complet generálku motoru.jako jelo to ale sra* mě že nemám cihlovou svíčku a nemá to ten správenj tah !Toto je prostě první pincek co mě dostal který ho neumím prostě nějak nastavit...Tak dobře spotřebu řešit nebudeme jestli to kape tak to je jasný...Horší že to pořád nejede a peněz v tom nastrkanejch...
Datum: 20. října 2010 21:20
 zapalování a spotřeba nemají nic společnýho,jestli ti to teče z karbu tak se nediv...a co jsi naposledy dělal než to přestalo jet?pokud to teda jelo...
Datum: 20. října 2010 21:16
Jméno: Jarin
IP: uživatel5103
 Trysku nevím na ní není právě nic napsaný ale byla tam origo v tom karbu
Datum: 20. října 2010 21:13
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Nekouří to hodně,tak normálně jak pincek a jak každej 2T stroj.Jinak kape to ze spodu karbu tam z toho přepadu...Předtím jak jsem se v tom pejpal dle rad tak jsem to nějak nastavil tak že svíčka byla nádherně cihlová takže si myslím že to směsí nebude no a ted už to nemůžu naladit tak nějak aby byla zase good...Jinak filtr tam mám novej má najeto 300km.Jo a karbec jsem ještě neměnil xD...Ale ten jel v pohodě...A teď moje poslední nastavení co sjem nastavil odtrh přes 1 a zapalování natočený úplně doprava už dál to ani nejde je tam cívka..teď to chytá svíčka pořád černá a aji to torchu jede ale nic moc..A myslím si že spotřeba taky nebude nic moc
Datum: 20. října 2010 21:09
 ja bych to viděl na ten karbec nebo mě ještě napadá vyfuk ale ten karbec si myslim že to budeps jakou máš hl trysku?
Datum: 20. října 2010 21:02
 pamatuj si,ze pokud je svicka cerna jak uhli tak mas bud spatne nastaveny zapalovani,nebo bohatou smes.a nebo taky muzes mit spatnej olej v benzinu nebo moc oleje..kouri to hodne?
Datum: 20. října 2010 20:58
 jakym prepadem?a nemas jenom moc bohatou smes?dej jehlu o neco niz..nebo to zkus projet bez filtru,pokud to pojede bez filtru,tak kup novej..de ti tam podle me moc smesi.ale jehla o zarez niz by to mela vyresit..pokud si vsechno pred tim co jsem psal (co jsme psali) udelal..hrabes se jen v zapalku a na karbec si nesah ne?
Datum: 20. října 2010 20:56
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 hej to už jsem zkoušel 1,6 ale taky nic...jinak válec je v pohodě zaběhnutej žádný dávání ...A kam tu svíčku mám až klepat už ted tam mám 0,4?Jinak karbec je v pohodě...akorád mi teče z přepadu a to hladinu mám nastavenou to taky nevím čím to je...Jako mě by to nějak nesr** že to má velkej odtrh a svíčku mám jak uhlí černou a né cihlovou...Ale vadí mi žo to prostě nechce jít do otáček jedu stím a to by ještě chtělo jet ale je to jak s omezovačem ...A ještě to taky žere jak hovado ale to bude tím přepadem asi..
Datum: 20. října 2010 20:30
 a na serizeni predstihu nepotrebujes digitalni supleru!!!1,6 se da zmerit na normalni!
Datum: 20. října 2010 20:15
 a pokud to dava jiskru jen s velkym odtrhem na kladivkach,SKLEPNI ODTRH NA SVICCE! dej tam mensi,pohraj si s tim,odtrh na kladivkach dej jakej ma bejt a dej mensi na svicce..
Datum: 20. října 2010 20:14
 to ze je valec po vybrusu si mel napsat hned ze zacatku.mas sestelovanej karbec na zabeh? (bohatsi smes) tu svicku si koupil novou?nebo si tam dal nejakou starou co si nasel?predstih nema bejt 2mm ale dej tam neco okolo 1,6...a pokud si to hnal hned po tom co si nasadil vybrousenej valec,muze to bejt taky tim..musi si nejdriv sednout,prvnich nekolik km (nevim,kazdej rika jinak) tak to nesmis tolik hnat!!
Datum: 20. října 2010 20:13
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Jinak válec je po výbrusu..
Datum: 20. října 2010 15:42
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Vačku už jsem zase měnil za jinou ... Sice né novou ale že by 3 byly špatný..To hází jiskru ale až dám ten velkej odtrh s malím odtrhem to nedává nic.,..ale můžu to vyzkoušet
Datum: 20. října 2010 15:42
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Tak se podívej na kroužky a na vačku ně taky házel blbou jiskru když jsem tlačil do zadu tak to jiskru házelo ale jak jsem tlačil po předku tak to jiskru házelo tak jsem se naštval a dal jsem novou vačku a nastavil odtrh a hnedka chytnul a jiskru hází modrofialovou jiskru.
Datum: 20. října 2010 15:39
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 No odtrh jsem zkoušel dám víc tak to nechytá a dám mín a taky to nechytá...Jinak asi už jsem na to přišel kde mizí benzín ukapává z karburátoru..Teď už jenom aby to jelo...
Datum: 20. října 2010 15:38
 skoušel jsi dát ten odtrh nepatrně menší?jinak si myslim že kladívka se spotřebou nic nemají já bych to viděl na karbec jakou máš trysku hlavní?
Datum: 20. října 2010 15:30
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 No chytne to ale dám jedna vůbec se to neche rozjíždět do otáček to taky nejde...A ještě to žere jako prase !
Datum: 20. října 2010 15:26
 jako ono to chytne ale nejde vytočit do větších otáček?
Datum: 20. října 2010 15:20
Jméno: Jarin
IP: uživatel9749
 nechápu to proč to potřebuje tak velkej odtrh abych to vůbec jelo...Ale já jsem no nastavil vlastně tak že jsem nastavil předstih s odtrhem 0,35 a pak jsem se nasr* a jenom jsem otevřel víc kladívka.Takže nevím ani kolik mám předstih ale bude asi dost velkej
Datum: 20. října 2010 15:10
Jméno: Jarin
IP: uživatel9749
 předstih jsem dal 2mm protože nemám doam digitální šupleru.je to trochu pod 2 takže nějak 1,9 1,8
Datum: 20. října 2010 15:04
 předstih máš jakej?
Datum: 20. října 2010 14:57
Jméno: Jarin
IP: uživatel10558
 Takže teď už fakt newm koupil jsem new kladívka vyměnil jsem svíčku za 15 17 kdový za co a nic..Nastavil jsem to znova podle toho manuálu všechno pěkně nastavený ale nehází to jiskru dám na kaladívka 1,4 1.2 a už to chytne na startovačku na roztlačení ale vůbec to nejede.. já už fakt nevím co stím...Nějaký další nápady čím to může být že to nejde nastavit? vyměnil jsem magneto vačku....čím to je nebo co stím..
Datum: 20. října 2010 14:54
 dej novou svíčku n15c,seřid odtrh na 0.4mm a skus jestli chytá,skus to roztlačit a pokud chytne roztlačením tak máš blbě seštelovanej karbec
Datum: 20. října 2010 14:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkus tam dát fungl novou (ať už má jakoukoli tepelnou hodotu či ať je Y nebo ne), jestli chytne svíčky můžeš vyloučit..
Datum: 20. října 2010 13:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel10558
 Já si myslím že chyba bude jinde...Zaráží mě jenom to že prostě at tam dám jakoukoli 14 -15 - 17 s otevřeným jiskřištěm tak to ani neškytne dám tam 17 protože jinou se zavřeným jiskřištěm nemám a na to to normálně chytne..:Skusím to ještě jednou teď nastavit dle toho návodu a vyzkouším všechny svíčky co mám a napíšu co a jak
Datum: 20. října 2010 8:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Jarin, máš v tom guláš. To Y značí že má svíčka vysunutý jiskřiště, číslo je tepelná hodnota, tzn N15C ti musí jet stejně jako N15YC.. N17 je vhodná tak na zimu kdy jsou teploty pod nulou, ale tepelná hodnota stejně nemá vliv na to aby motorka chytla, takže chyba bude jinde
Datum: 20. října 2010 7:55
Jméno: Jarin
IP: uživatel9678
 xD,trochu jsem to spletl no xD.hej právě když tam dám N15Y s vysunutým tak to ani neškytne dám N17Y se zasunutým a na to to jede...zkusím zítra sehnat tu N15C a uvidím jestli to pojede nebo co to bude dělat..
Datum: 19. října 2010 22:30
 jo tak,myslis vysunuty a zasunuty jiskrice,uz si rozumime  dej tam n15C a pojede..
Datum: 19. října 2010 22:27
 jestly mysliš N15YC a N15C to je uplně jedno! pokud mají elektrody 0.45mm tak to musí jet
Datum: 19. října 2010 22:24
Jméno: Jarin
IP: uživatel9678
 No toto je s zavřeným: je to víc zaležlý dovnitř za elektroda
http://www.garden-technik.cz/FotoCache/Mid/firmy/motor%20jikov/svicka_9941710.jpg
S otevřeným:
http://www.a-boom.net/files/catalog/s2113.jpg
Datum: 19. října 2010 22:23
 asi jsem pozadu..co je to ten zavareny a otevreny jiskric?
Datum: 19. října 2010 21:45
Jméno: Jarin
IP: uživatel9817
 no musím sehnat se zavřeným jiskřištěm protože mám jenom s otevřeným a na to to ani neškytne jinak 0,4-0,5 ji skleplou mám.
Datum: 19. října 2010 21:43
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 A sklepny na 0,4-0,5mm!
Datum: 19. října 2010 21:41
 dej tam svicku n15 a pojede jak vino
Datum: 19. října 2010 21:38
Jméno: Jarin
IP: uživatel9817
 Svíčku mám N17 se zavřeným jiskištěm.na karbu není co moc štelovat volnoběh hladina vyčistit ho ...To mám vše udělaný..
Datum: 19. října 2010 21:32
 jakou máš tepelnou hodnotu svíčky?karbec seštelovanej?
Datum: 19. října 2010 21:24
Jméno: Jarin
IP: uživatel9817
 Nike: Toto znám na spamět...toto si čtu už po pátý dělám to přesně podle toho ale prostě na kliku nechytne ale když to rozběhnu tak po čase chytne a jede superově ale dojedu zdechnu to a už většinou nenastartuju jako škytá to ale nechytne..Jo a taky je divný že to jede jenom na svíčku s zavřeným jiskřidlem s otevřeným to nejede...
Datum: 19. října 2010 21:21
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Datum: 19. října 2010 21:12
 čau draci, když nastavuju předstih třeba u jawa 50 21 nebo 555 a dělám to pomocí pípáku na indikaci zkratu, kde má bejt píst když se kladívka spojí ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 17:34
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Když se kladívka rozpojí, tak 1,6 až 2 mm. před horní úvratí.
Datum: 16. října 2010 17:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Hoj draci, jakej předstih dáváte na čezety stopětasedmičky s hranatým válcem (477)? Ad to dám jak to dám tak to kope a nebo to chytá jen na roztlačení, baterka dobrá, včechno ostatní v cajku...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 21:11
 Nazdar tak předtih u hranaté čezety 477/487 má být přesně 2,9mm. A na tento předstih chytá nádherně bez problému napoprvé.
Datum: 15. října 2010 21:11
Jméno: mišel
IP: uživatel5617
 mam tip na nastavení predstihu: odtrh 0,5 a predstih na cigaretový papírek při 1,4mm tahne to pak pěkně od spodu ale jde i do otáček
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 2:03
 to sem skoušel ale furt mne to střili z barboratoru :o uplne vsecko sem skousel celej den a nic furt to střili
Datum: 07. listopadu 2010 2:03
 tobě to může letět jako střela,druhým ne... každý motor funguje nejlépe na jinačí hodnoty
Datum: 15. října 2010 14:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 SPAM
Datum: 14. října 2010 21:02
 čau lidi ,mnel bych jeden dotaz ohledne zapalovani na fichtla jak to mám selí seštelovat aby mne sel motor naplno do otáček,díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 19:52
 jasný ,díkes ovíkendu si stim pohraju
Datum: 14. října 2010 19:52
 můžes zkusit za chodu motoru při plnym plynu malinko pootočit zapalovaním. doleva - vetší předstih, doprava - menší. to vše ale jen za předpokladu že máš vše v cajku, jak je níže uvedeno. stačí to o malinkej
kousek. potom poznáš kde ti to jde nejlíp. Na jednom stroji jsem měl horší ložisko na klice a vačka se ve vysokejch otáčkách rozkmitala jak zadek jamajský tanečnice v hula-hop. stačilo malinko a už sem
nejvyšších toček nedosáhl. čest práci.
Datum: 14. října 2010 19:29
 ok,díky moc za odpovedi
Datum: 14. října 2010 14:50
 Předpoklad toho že ti to půjde do plnejch toček nezavysí jenom na zapalovaní  ale dejme tomu že máš valec, píst, kroužky v cajku tojest... že máš dobrou kompresy, vše pořádně přetěsněné  takže za 1, vačka musí být v cajku ( nesmí být zbroušená nebo jinak z deformovana, jinak ti nebude kladivko litat tak jak má  kladívka to saméé nesmí být zkroucená, nesmí tam být pecka mezi kontakty a kladívka musí dobře pružit.. aby ti při velkejch točkách neodskakovalo od vačky  kladívka stoji 50kč a myslím si že to dobrá investice  Pak už musíš vše seštelovat jak píše kolečko. nejdřív nastavíš odtrh 0,4 mm pak nastaviš předsti 1,6 až 1,9mm PÚ  když chceš aby ti to frčelo v otáčkách tak se snad nastavuje větší předstih např. 1.9mm před horní uvratí za předpokladu toho že odspoda to bude línější... a naopak... ale newim to přesně  když tak mě opravte
Datum: 14. října 2010 14:20
 Překvapivě se to musí naštelovat správně, tzn nastavit tam správné hodnoty...
Datum: 14. října 2010 7:20
 Zdravim všecky satany,hoši myslite že když je na moji 250/353 ojetá Vačka že to má vliv na výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli ti jde seřídit předstih tak ne
Datum: 10. října 2010 21:50
Jméno: Michal
IP: uživatel10518
 Ahoj, mám problén s čz 175/476 je tam ale válec 175ccm chtěl sem nastavit předstih ale zjistil sem že to prostě není možný at nastavim odtrh kdekoli stejně to není správně a co teprve předstih myslím si že je to jinou vaškou poradte .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 19:04
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak pokud ho das v horni uvrati odtrh 0,4 a nejde nastavit spravne prectih tak je to bud sjetou vackou nebo tim ze nekdo uhodil do kliky coz je nepravdepodobny
Datum: 10. října 2010 19:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Prosím mám problém na jednom pio. Preedstih nastavený aj odtrh iskru hádže benzín vzduch okej no nechce chytiť ani za nič  kde je chyba ?? kompresia dobra
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 21:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak karbec ti podfukuje někde. Zkus při startování pridušovat karbec rukou bez filtru.
Datum: 09. října 2010 21:43
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 ADMINI ?!! Bude vám moc proti srsti, když jsem v nejbližší době hodim odkaz na youtube.com s názvem videa PŘEDSTIH na fíkovi? Jde o to, že jsem se rozhodl... natočit jak správně nastavit předstih, odtrh a věci potřebné k docílení správného chodu motoru  co myslíte? popř. ten odkaz hodit do FAQ ??  dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 10:11
 tak a dost!!!! jelikož se to začíná ubírat do dimenzí nepřípustných, tak prostě zakročit musím.
Datum: 10. října 2010 10:11
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 uklidni se ja na takovi floutky a machyrky jako jsi ty nejsem zvedavej... jestly ti nekdo tady z zdejsich lidi todle toleruje ver mi ze ja ne... to co jsem napsal o
prizpevek nize tak k tomu ti dam priklad aby ses orientoval : jdes po ulici bavi se neznamy 2 chlapy.... a ty se u nich zastavis a zacnes jim do toho kecas?
prosimte franky prober se ... to ze se chovas radoby drsne je mi jedno... tvoje vec... ale uvedom si ze tady na tomto foru z tve hustokrute drsne hlasky a
machrovani 13 ,,bitch'' vlhnout nebudou.... doporucuju promluvit s tvima rodicema protoze vychova u tebe byla silne zanedbana coz je smutne...:/
Datum: 10. října 2010 9:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 klikar: jestly je mas na pevno tak to nerikam nic (netvrdim ze jsi takovej i ty ale pocitam s tim nejhorism) dam priklad: delal jsem vstrikovace na PDcku kde
jsem musel nastavit zakladni nastaveni. jelikoz jsem mel jeste na rychlo zfusovat prevodovku sveril jsem to 2 kamaradum at to udelaj.. jenze pri jejich
dokonceni prace jsme koukal ze je neco v neporatku a taky ze jo .. pripravek byl oprenej o blok a 1 prstikem ho drzely (hodinky kladly odpor a vychylovaly
se protoze nebyla rovna dosedacka) mno a samozrejme vsechno spatne (tim chci rict ze napriklad pist neni taky rovnej a bez radneho ukotveni se to delat
neda.. jinak Franky: starej se sam o sebe jestly nekdo neco pobira nebo ne... v prvi rade jsem se stebou vubec nebavil takze nevim co reagujes jasne mam
pred prispevkem napsaneho KLIKARe... takze ti mockrat dekuji (SNAD SI TO POBRAL)....
Datum: 09. října 2010 21:55
 stroboskop?
Datum: 09. října 2010 21:00
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
  hošíííí pomalu  nějáky hodinky nebo tak.. do toho se určitě nechystám  jde jen o ten pryncip! Jak to funguje, jak se to šteluje  kdo znás tu má takové vymoženosti na přesné určení předstihu? jááá ne a nikdy jsem to nepotřeboval  určitě to nějákej smysl máá... ale naučil jsem se to i bez nich  kdyz se tu nekdo zepttá jak se nastavuje předstih a odtrh.. tak nikdo tu nepiše... jaky na to musis mít vylepsovaky aby si to vubec udelal  jde jen o to aby ty co to nepochopý z textu, to videli na vlastni oci.. jak by to asi melo vypadat  ja to podle textu taky nikdy nechapal.. az prisel kluk, sundal svicku.. vrazil tam sroubovak... udelal odtrh, predstih... slapl na to a chytlo to... vrazil mi to do ruky... ja si to vyskousel.. a hnedka jsem vedel o co GO  pak už je to na člověku.. jak se v tom dál bude rozvíjet a věnovat se tomu aby to uměl co nejlíp a nejpřesnejc  to jee můj nazor  a STANDO... sory ale musím to říct... kdysi dávno jsem rád četl tvoje rady a postřehy... ale v poslední době si tu jeden z nejprotivnějších  kdysi si byl takovej optimista rozdával si tu rady.... ale dnes... už jenom pišeš.. jak kazdej vymejsli kraviny, jak to kazdej dela na ho.no a je to sakra škoda
Datum: 09. října 2010 20:40
 Dave ale já s hodinkama nehejbám. vždy se dotýkají stejnýho místa
Datum: 09. října 2010 19:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 osobne jsem na to taky zvedavej jak to budes provadet  jinak... pripravek, idikator a pot si... NEJPRESNEJSI zpusob... kdo intykator nema ma jen posuvku tak sunda palici veme si platek plechu vyvrta 4diry na srouby a 1 diru doprostred presne na jazicek posuvky, nasroubuje misto tykve zasadi supleru a meri... pak 3 zpusob sroubovakem a 4 zpusob ODHADEM  dalsi neznam...  jinak KLIKAR:jde o to ze se NIKDY NETREFIS NA STEJNY MISTO (mno a setinka k desetice a si uplne mimo...
Datum: 09. října 2010 19:18
 stando co je na tom špatně?? HU je pořád stejná i kdybys měl hlavu dole a válec na půl sundanej. ale je fakt že já měřim hodinkama který jsou ůplně mimo motor
Datum: 09. října 2010 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 chci to vidět!! Jen ti řeknu dopředu,že pres hranu válce je to špatně! Nejlěpší způsob jak bez různých udělátek seřídít přesně předstih je strčit šupleru do válce otvorem pro svíčku,pak nejak zafixovat aby se nám nehnula a zároven šel trn šupléry do stejného místa na pístu a metodou odečtu číselný hodnoty v HU určit přesnej předstih....
Datum: 09. října 2010 17:37
 s tímhle problém nemám
Datum: 09. října 2010 14:58
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Sem s tím!
Datum: 09. října 2010 14:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja mam pocit ze sesa bude nakonec rad, konec koncu mam pocit ze neco podobneho hledal
Datum: 09. října 2010 13:37
 Něco takového bych já osobně určitě uvítal...každý den se tu někdo ptá na to, jak seřizovat předstih atd, takže smysl by to určitě mělo...pokud by se našlo více lidí, popřípadě kdyby si natočil vícero kvalitních návodových videí, tak by stálo za to založit speciální rubriku nahoře v liště...
Datum: 09. října 2010 12:32
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau ktel bych se zeptat jestli ma odtrh vliv na otacky avykon...dneska sem si to chtel seridit a jak sem stim pohl tak uz mi to nejde poradne do otacek a aji rychlost to stratilo..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 8:45
 Na fichtlkrámku je bohužel dnes možné všechno...
Datum: 10. října 2010 8:45
 jo jasne odtrh neni delanej na serizovani predstihu. ikdyz co my vime vsechno je mozny...
Datum: 09. října 2010 20:14
 karlos: jasně že se mění s odtrhem i předstih, ale že by se odtrhem šteloval předstih? Spíš ne...
Datum: 09. října 2010 19:36
 no odtrhem se predstih trosku zmeni  , ale neni to nijak extrmne, samozrejme, ze kdyz prestelujes odtrh a alespon neprekontrolujes predstih a ten bude blbe vliv na vykon to mit bude. na otacky ma odtrh taky vliv, kdyz nastavis velkej odtrh, nestihne se ti vracet kladivko a motor se neroztoci do potrebnejch otacek, ale jestli jsi myslel odtrhem docilit vyssich otacek, nez je v serii, tak ne to nejde.
Datum: 09. října 2010 19:22
 mildo jste všichni stejní. štelujete a opravujete neco co funguje a pak se divíte proč to nejede
Datum: 09. října 2010 19:15
 Možná že mam ještě zbytkáč ze včerejška, přečtu si to raději ještě jednou později, třeba to pochopim
Datum: 09. října 2010 13:04
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
Datum: 09. října 2010 12:17
 mustangista: odtrhem se šteluje předstih, jo? aha...
Datum: 09. října 2010 12:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 odtrh má vliv na otáčky a výkon. Odtrhem vlastně šteluješ předstih a pootáčením statoru ho jenom dolaďuješ. Točí se s tím velmi pomalu jenom milimetr ani ne po milimetrech potacis
Datum: 08. října 2010 22:04
Jméno: Nunik
IP: uživatel9817
 Cau draci  prosim vas jak je to stěma svíčkama  14, 15, 17? kerá je teplá kterea je studena? Ktera je lepsi na studeny starty a ktera je lepsi na to kdyz se motorka prehriva? uz si to chci nejako ujasnit  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 18:25
Jméno: Michal
IP: uživatel10518
 N-14 odvádí z válce nejvíc tepla proto je to nejstudenejší svíčka
N-15 patří ke studenějším
N-17 uš je teplejší svíčka mělo by to sní líp startovat za studena
N-19 nejteplejší moc se nepoužívá moc lidí jí nezá ale je je nejteplejší z válce odvádí nejmín tepla
U svíček NGK je to obráceně do pioníru sedí svíška B8HS a ta je nejstudenější
Datum: 10. října 2010 18:25
 studená na studeny starty v zime a teplá na léto ale jezdím pořád na letní v zimě si zajezdím jen málo
Datum: 08. října 2010 16:13
 ja jezdim pořád na N17c a jezdim po nejakech polnačkách lesem a ve vetšim terénu.Může to byt?
Datum: 05. října 2010 6:17
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 to neni vidět,je to uvnitř.... každá jinak odvádí teplo....nejvíc odvádí teplo N14c proto se používá do hodně rozpálených motorů,naopak N17c z řady brisek odvádí teplo nejméně,ta je dobrá do starejch pomalochodů kde nejsou vysoký tlaky,teploty ani otáčky... tady je řez svíčkou http://www.jawa-50.cz/clanek/prurez-zapalovaci-svickou.html tzv.špička izolátoru a její síla určuje zmíněný odvod tepla a tudíž zmíněné vlastnosti svíčky....která svíčka je studená či teplá....já sám nevim a je mi to jedno....pro mě je teplá ta,která má větší odvod tepla(N14) a studená zase pro nižší odvod tepla(N17,N19)....ale rozdíly nejsou až tak markantní....seriovka musí jet na každou svíčku s krátkym závitem a správnym odtrhem elektrod....tepelná hodnota svíčky je už to poslední a nejjemnější doladovani vykonu seriovyho motoru....zásadní vliv na samotnou funkci motoru nemá....
Datum: 04. října 2010 18:48
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 u každe je jina tvrdost elektrody
Datum: 04. října 2010 18:44
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 a jeste by me zajimalo co je jinyho na tech svickach 14, 15, 17?? pripadaji mmi uplne stejny... ale kazda ma jiny vlastnosti?? cím to ??diky
Datum: 04. října 2010 18:18
 Dej tam N15c,je univerzální...pokud jezdíš nejakej "polekros" či "lesokros" použij N14c s tím,že by to třeba mohlo hůř chytat studený,ale teplý to nebude tolik vadnout......
Datum: 04. října 2010 17:19
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo a ještě dodám brisk n15c je takový neutrál spíš do léta...ale samozřejmě můžeš tyto svíčky používat i v zimě, ale starty by byly trošku složitější no
Datum: 04. října 2010 15:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čím větší číslo=tím teplejší svíčka.. brisk n14c je dobrá pro ty stroje, co se pořádně hřejou ( léto) a zase n17c je do zimy.. měl sem n17c v létě, jelo to na pohodu ale když se fechtl pořádně zahřál tak nešel vůbec nastartovat kolikrát sem ho musel aji domů tlačit...
Datum: 04. října 2010 15:02
Jméno: Tony
IP: uživatel10414
 zdarec ,jak a kde mam nastavit předstih a odtrh ???jsem začatečnik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 18:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz. FAQ
Datum: 28. září 2010 18:24
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 http://pichtlmeni.blog.cz/0711/nastaveni-zapalovani
Datum: 28. září 2010 17:57
 zdravim,mam dotaz..po delsi dobe sem vytah cezetu,roztlacil sem a dusila se po pridani plynu..chytla s mensima obtizema..tak sem ji nechal na volnobeh aby se trochu zahrala...pak sem trosku pridaval (pomalu aby nechcipla) a najednou rana (nejspis do vejfuku) a slo to..nevite co to bylo?porad to jede ale jen by me zajimalo co to mohlo bejt,nikdy predtim se mi to nestalo..a dalsi vec-studena nejde do otacek (ale vubec,chcipne) a celkem se prehriva..je to velky nebo maly odtrh?na nakopavacku ji taky n enastartuju..ps-zapalovani z parizka  predem diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 18:09
 zdravicko  no uz jede,tenhle dotaz je pul roku starej  uz ani nevim cim to bylo..ted nejak moc casu nemam na vyfoceni,ale zkus kouknout na mou galerii mozna ze tam nekde fotka bude,ale nic neslibuju http://cz-cross.rajce.idnes.cz/
Datum: 16. února 2011 18:09
Jméno: Michal
IP: uživatel11179
 Zdar jestli ti 175 jede na pařízkovi mužeš bejt rad  jede jen malo komu  ajestli bych mohl poprosit o fotky toho zapalování kdybys byl tak hodnej a poslal mi ho na mejla mike.olsansky@seznam.cz Díky 
Jinak rána do vífuku mohl byt přechlastanej karburátor který tam v jednu dobu vcucl bohatší směs a otačky zastudena musíš jinak seřidit zapalovaní ale jestli to jezdí na pařizkovi moc bych do toho nerejpal
Datum: 16. února 2011 14:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může být velký předstih,chudá směs a překontroluj vzdálenost elektrod na svíčce.
Datum: 27. září 2010 8:27
 dobre,dekuju  zkusim dat o neco mensi  vim ze strileni dela prestih,ale nikdy se mi nestalo ze by se dusila,pak to strelilo a od ty doby jela..
Datum: 26. září 2010 23:22
 mě fichtl střilel do sání,protože jsem měl rozladěnej karbec,přehřívání způsobuje velkej předstih,ostatní to potvrďte nebo vyvraťte,jestli se pletu...
Datum: 26. září 2010 23:11
 To že bouchne do vejfuku nebo karbece mě dělal předstih a odtrh, podle mě moc velkej ale nejsem si jistej
Datum: 26. září 2010 23:06
 jo,omlouvam se..je to typ 175/450
Datum: 26. září 2010 21:02
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec prosím kolik má obal od mleka a newim jestly 0,4 a nebo 0,5 ne se totiž rozbylo digitalní posunové měřitko dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 21:02
 0.4 asi..
Datum: 20. září 2010 21:02
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Tak někde je 0,4 a někde 0,5
Datum: 20. září 2010 20:40
 si děláš prdel ne?
Datum: 20. září 2010 20:33
Jméno: Tubin
IP: uživatel7489
 Čau draci,máte nikdo skušenosti se zapalovánim od mahdy petra? nevite jesi se taky musi nastavovat předstih?Díkky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 20:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ti odkaz vieš len ja som si ho musel hľadať!!!!!! lebo si hotu nedel!!! tvojmu fichtlu to zapaľuje dobre len ti máš zlý predstih
Datum: 20. září 2010 20:42
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 odkaz znám tak chci vědět jestli je dobré a bezporuchové a asi bych ho koupil na 555ku co renovuji!
Datum: 20. září 2010 19:12
 inak by som sa nepohneval ak by zverejnil schému ale vidno že sa jedná o veľkého podnikateľa a sukromnika
Datum: 20. září 2010 19:03
Datum: 20. září 2010 19:01
|



|