|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Cau mam na 175 svicku 14, kdyz je na studeny starty jakje mozny ze kdyzje motorka studena tak tochytne jen na roztlaceni a kdyz je motorka tepla tak de i nakopnout? ani pri dlouhe jizde se me ale svicka neprehriva masina furt slape. Diky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 13:38
Posl.aktualizace: 07. července 2008 10:21
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Jen aby nedoslo k nejakemu omylu,jedna se pouze o placicku na ktery je misto kladivek optickej senzor s par IO a procesorem,nejedna se o cely zapalovani a ta cena je dost velka, za 40,- koupis na fichtla novy kladivka a pojede to uplne stejne jako s tym bezkontaktem a nemusis mit baterku.
Datum: 07. července 2008 10:21
mimochodem proč chceš bezkontakt? Já ani nevim že nějaký kadívka mám....
Datum: 06. července 2008 23:16
Nejde to ani na fichtla ani na pařeza ani na pionýra, za 1. je to moc velký a nevejde se to tam a za 2. je to na stejnosměrný napájení. Ovšem všechno jde když se chce a ten kdo má baterku a je mechanicky zručnej tak to tam nabastlí, ale to zapalko má docela velkej odběr tudíš by to se světlama nedobíjelo a jelo to pořád jen z baterky a je otázkou jestli by ty cívky uživily i jen samotný zapalování aby se nevybíjela baterka...
Datum: 06. července 2008 23:14
a neslo by to i na fichtla???????
Datum: 06. července 2008 22:09
 4au chlapi. Mám strašněj problém se svým fíkem. Když k němu přijdu tak ho v pohodě nakopnu a na neutrál drží ale kdfyž trocha přidám plyn tak začne vynechávat a taky de slyšet nějaký divný chrčení. Karburátor a válec sem měl sundej a dal všude těsnění a vyčistil. Filtr sání novej. A ještě mám problém že se mi vždycky zasere svíčka černým olejem čím to může být? potom už to vůbec nechytá ani nakopnutím ani roztlačením.... Pls poraďte moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 21:14
Jméno: Piliny
IP: uživatel3328
Asi to bude indučkou ptž už vůbec nekopá fajfka aji sem zkoušel dávat jinou a nic a dráty do indučku sou pod proudem takže je špatná asi indučka  ještě uvidim
Datum: 08. července 2008 21:14
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
mam taky ten samej problem, volnobeh v poho ae nejde do otacek, zkousel sem indukcku s dratem a fajfkou, ruzny nastavovani smesy, predstihu a porad nic nevim, tad o vikendu sem to zkousel tahat za jinym fichtlem kdyz je plyn na volnobehu pokaslava to ale kdyz trochu pridam tak ani tuk prosim poradte
Datum: 08. července 2008 7:14
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Ta cerna svicka je bud moc oleje v benzinu nebo moc bohata smes. Ze ti tonejde dootacek to muze byt cokoliv musis vsechno vyzkouset ale myslimze to muze byt kondikem.
Datum: 07. července 2008 13:43
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
dobre bude to tak asi lepsi  DD
Datum: 06. července 2008 19:41
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3410
to blazenn: sorac ze som sem vobec napisal...nabuduce sa na to radsej vyserem
Datum: 06. července 2008 13:29
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
aligi ja sem problem dneska hledal prvni ve svicce ,lebo je to hnet nejjednoduchsi vjec potom karbes filtr vyfuk as nakonec eletriku vis?tak zas nerob sa chitri.
Datum: 05. července 2008 23:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
olej z prevodovky ti prepustaju gufera mas us nanic no ja sem vimenil inducku a jede jak sileni,od rana viminam vjeci as veer sem vimenil inducko a jeto ok.skus ci to aj tebje nerobi ale tobisem musel cut ze ci to vinechava iskra alebo to dusi kvuli benzinu to musis rozeznat podla zvuku.
Datum: 05. července 2008 23:01
Olejem v benzínu to nebude dávám tam M2T a ředím 1:40 a na M2T by se mělo dávat 1:30 takže moc oleje tam není. a kvůli čemu mi tam jde ten olej z převodovky nevíte?
Datum: 05. července 2008 21:53
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2083
Stim černym olejem mi stačila vyměnit indučka, dal sem tam 8V a je to ok, s tim vynechavanim nevim, sry
Datum: 05. července 2008 20:58
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3410
dodnes som nepochopil preco vzdy hladate problem v kabloch inducke a kondenzatore a pod...ked je zly kondenzator tak pekaca vobec nenakopnete a podobne je to aj s induckou,...kedze je cierna sviecka je problem vo zmesi/palive...bud mas vela oleja v benzine alebo ti ho tam taha z prevodovky(ta 1 moznost je pravdepodobnejsia)...401253775
Datum: 05. července 2008 20:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
tobude v eletrike podla mna ja idem viskusat vymenit inducku vecer ti povim pilini jo?
Datum: 05. července 2008 20:41
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
tym to neni.
Datum: 05. července 2008 20:39
Jméno: Jožin
IP: uživatel2597
dneska sem měl ten samej problem...sundal sem karbec a totálně rozebral a pročistil, nejlíp se vyčistí když ho hodíš na chvíli do octa, vyžere všechen kekel ze všech míst, když sem ten karb vyčistil dělalo to chvilku to samí co předtim tak sem to furt tůroval a blbnul s tim, pak to jelo normálně, ale jinak mi to předtím jelo takže sem předstih nenastavoval. Podle mě to je tim, že jde jen volnoběžná tryska.
Datum: 05. července 2008 20:30
Děda říkal že to může být v elektrice že tam de malej proud a hází to pak malou jiskru a ta to neestíhá zapalovat. ale fakt nwm pls poraďte
Datum: 05. července 2008 20:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
mje to tez vcil robi dneska sa stim serem cely den,karbes cisti aj trisky svicka to neni predstih tez ne ja mam dojem ze na mojem to robia loziska spolu ze semeringama.alebo zebi inducka nebo kondik ?ja nevim us cotoje toto,
Datum: 05. července 2008 20:16
Trysky sem čistil a sou v pohodě a předstih sem se taky koukal s dědou a ten je prej taky v pohodě
Datum: 05. července 2008 19:52
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a co predstih si zkousel a skus vymenit trysky
Datum: 05. července 2008 19:50
A VŮBEC TO NEJDE DO OTÁČEK KDYŽ DÁM PLNEJ TAK TO JAKOBY ZAČNĚ CHCÍPAT ALE FURT TO BĚŽÍ ALE TY OTÁČKY VŮBEC NEJSOU SLYŠET. A KDYŽ JEDU TAK TO JEDE UÚPA POMALU PTZ TO NEJDE DO TECH VYSOKÝCH OTÁČEK
Datum: 05. července 2008 19:15
 ja uz fakt nemim aky ma bit predstih na kazdej strake je inej.v knyzke mam napsany 1,2 az 1,5 prosim jaky ma bit ten predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 20:43
teoreticky kdyš dáš předstih 1,2 pujde ti to lip odspodu a kdyš 1,5 tak od vrchu ale to poznaš na fichtlovi co bude vyhovovat
Datum: 07. července 2008 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel3403
podstatna vec. pokud mas motor po GO s velkou kompresi tak dej klidne 1,5mm,mozna i vic,ale pokud uz mas vybehanej tak dej 1.2mm mozna i min ....u fichlu plati takovy pravidlo,ze cim mensi komprese,tim mensi predstih aby jel porad dobre.....to je takova moje skusenost....ale jinak sem se tema hodnotama nikdy neridil,musis slyset kdy jde motor nejlip do otacek a kdy nejlip tahne a pak nepotrebujes ani merky....
Datum: 05. července 2008 0:13
Jméno: monax
IP: uživatel467
Podle prirucky to tak ma bejt ale je to docela rozdil 1,2-1,2 rozmezi.!!proste kazdej fik ma svuj predstih a ten musis zjistit ty ne podle navodu!
Datum: 04. července 2008 20:54
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
ja stelujem, od oka vole toje pi....na furt nake cisla bohaa.
Datum: 04. července 2008 20:28
hafák má pravdu ale pozor na vůle mezi vačkou a pístem nejlepší je dělat to dvakrát a jezdit než stále a dokola.
Datum: 04. července 2008 19:33
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
1.2 až 1.5
Já mám 1.5.
Je to v tom rozmezí co sem psal každej fichtl to má trochu jinak.
Datum: 04. července 2008 19:29
 Zdar draci, potřebuju helpnout s mím cross fichtlem. Když ho startuju za studena chytne hned, drží vysoký volnobě, ale pořád. Když se to zahřeje tak už to nechce ani chytit na našlápnutí, ale to mě nežere. Když jedu a motor je už poměrně rozpálenej a nechám tam třeba za 3, pustim plyn z kopce, tak to najednou jakoby chcípne a když vezmu zase za plyn chvilku to trvá než se to zase rozeběhne. Svíčka je nová, tak ta by neměla být snad špatná. Nebo tam mám dát nějakou lepší?? Mám tam myslim brisk N15C. Jinak to jede jako drak, takže si myslim že předstih to nebude.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 14:51
Trysky jsou originál a svíčka se dává buď N14C nebo N15C takže ta je správná, řikám, to jede jako sviň ale blbne tady to. Proto si myslim že to předstih nebude, napadla mě jedině svíčka nebo tak.
Datum: 04. července 2008 14:51
Jméno: Standa
IP: uživatel3401
protože nemáš origoš svičku na pincka tak to takhle blbne
Datum: 04. července 2008 13:36
Jméno: Standa
IP: uživatel3396
Ja bych rek ze to bude smesi,pokud je predstih OK?? Nemas tam prorezany trysky??? To by vysvetlovalo vsechno....
Datum: 04. července 2008 10:55
nooo vysoké otáčky zkus seštelovat jehlu tím šroubkem co je naněm ta pružinka. svíčkou by to být nemělo a nebo ti to někde bere falešnej vzduch....... a stím vonoběhem zkus dát jehlu více dolu min o jednu drážku pokud to jde
Datum: 04. července 2008 10:48
Předem dík
Datum: 04. července 2008 8:56
Posl.aktualizace: 02. července 2008 14:49
Jméno: morcin-ek
IP: uživatel2757
 tak jsemvyzkoušel ty vaše metody brzdění, ted´ jsem v nemocnici ale nejlepší a nejučinnější bylo to brzdění o Tatru...AU
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 19:56
Jméno: dejv
IP: uživatel455
fakt?a zkousels je všechny?
Datum: 01. července 2008 19:56
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to je tak kdyz nekdo jezdi bez brzd jezismarja co to bylo za debi** kdyz neumi zmacknou packy na doraz tak co rovbi na ceste
Datum: 01. července 2008 19:07
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
co to plácáš???
Datum: 01. července 2008 19:01
 ahoj jak mam zapojit ohleto relé na Jawu 175/353??? nevím si stím rady tak jestli by se nenašel najakej hodnej drak co by mi stym poradil poprípade by mi sestavil schému zapojení bez světel dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 15:04
hej draku to budeme mít stejnej problém.......až něco zjistíš, tak mi prosim dej vědět na email lukasek.crossar@seznam.cz nebo napiš na icq 244328267......
Datum: 01. července 2008 15:04
 Cawte chalani opet potrebujem radu...fitchel mi ide brutalne 1 plny kotel 2 plny kotel ...ale ked tam kopnem 3...tak to zacne blbnut dam plny plyn a zacnte to skubat a vobec to nece ist do otacok...preto sa pitam ci to nemoze byt gufero pod zapalkom..pred 3 mesacmi som robil go ale gufera som nemenil iba to co je pod sekundarkom..urcite to neni tryskami  ani filtrom...diki za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 19:30
Jméno: josef
IP: uživatel2969
kámošovi to dělalo taky,bylo to tim že tam nešel benzín,vymněnil černou gumičku uvnitř kohoutu a bylo to v pohodě.ale neřikam že to je tim
Datum: 01. července 2008 19:30
Jméno: salis
IP: uživatel2576
pokud by to bylo guferem, tak by ti to nešlo ani na 1 nebo 2. na 90% se přiklánim k tomu, že si přehodil ta dvě kolečka v převodovce, brácha to má na mustangu, ale jeho motor vytočí i tu trojku, nadruhou stranu jemu se ten rozjezd líbí, musel si tam dát těžší vydle (ze simsona) aby nešel na 2 naprdel
Datum: 01. července 2008 18:41
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
je taky možný že jsi přehodil kolečka v převodovce.... to by znamenalo znova půlit...
Datum: 01. července 2008 8:43
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
A nemas ten filtr nak otevrenej? ze by ti do toho slo privysoke rychlosti moc vzduchu
Datum: 01. července 2008 0:26
ale ked dam plyn do polky tak nezdochina rozbehne sa pomaly
Datum: 01. července 2008 0:17
 zdarec draci, mam otazku ohledne mustanga: koupil sem ho, a lital jak svina, sundal sem motor a mustanga prestrikal a motor pak na neho vratil a on: tlaky má, naprvní šlápnutí chytá ale jede najednou slabe, do mensich kopecku co sem lital za 3 jedu za 1 a pomaham mu, nevíte co stim muze byt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 19:32
Jméno: josef
IP: uživatel2969
souhlasim s petrem.proč se do toho motoru vrtáš kdyš ti to jelo?????fakt nechápu tadyty lidi!!!!!!!!!
Datum: 01. července 2008 19:32
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3363
striekat?, motor???ou shit!
Datum: 01. července 2008 17:48
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Dofoukni kola, namaz a sesteluj sponováni retezu, vycisti filtr a jezdi
Datum: 01. července 2008 15:27
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Dracek má pravdu, ukostření je sviňa... Kdyby nic měl by si postupovat od kohoutku přes karbec, svíčka, elektrika, předstih, odtrh, výfuk... Měkký kola, málo naplej řetěz a já nevim co ještě
Datum: 01. července 2008 0:43
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Ne vis co bude. jak mas ukostrenou inducku tak sito urciteprestrikal ated tendrat pres ten lak nevodidokostry. Zkontroluj to
Datum: 01. července 2008 0:25
Jméno: buben
IP: uživatel770
zkontroluj palivovej kouhout, karburator, predstih, odtrh a jestli tam mas palivovej filtr tak ho zkus vypojit...vic ti uz neporadim musel bych to videt...
Datum: 30. června 2008 22:12
Kamo vis co ja vzdycky rikam??... DOKUD JE MOTOR OK .. proc do nej vrtat???
Datum: 30. června 2008 22:11
 zdravim mohl by minekdo poradit,na me 175/356 je po renovaci motoru se stava ze mi strili nebo pufa do vyfuku hlavne pri vysokych otackach nemvedel by nekdo proc a jak to odstranit,predem dekuji za pripadne rady ,machacek
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:08
čus..jj bud předstih a nebo ti tam už nestačí dotíkat benzin.to mi dělá moje 477 když už ji mam vytočenou uplně na max.
Datum: 30. června 2008 12:08
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
typuju to na predstih
Datum: 30. června 2008 11:49
Jméno: ladislav
IP: uživatel646
 Dobrý dem kdoby mě poradil mám stadiona s22 a mam pod karburátorem v kartru tu díru jako u s11 nevíte jesli je to original na s22
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 13:29
 První 22 se dělali ještě s vajíčkem /jikov2912 m/ v průběhu roku 61 se začli montovat polospádové karburátory některé se ještě montovali na staré kartery.....Já mám už polospád /2912 ps/
na otevřených karterech, byl koupen podle kartičky srpen 61.
Datum: 11. května 2011 13:29
Jméno: ladislav
IP: uživatel646
a máš tam tam karburátor z s22 a ty umělé krtky
Datum: 29. června 2008 11:21
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno modely s11 mely vsechny diru v karterech,s22 ze zacatku mely diru taky,ale pak se zacli delat bez diry,ja mam s22 s dirou v karterech a je to urcite voriginal
Datum: 28. června 2008 21:26
Jméno: Garf
IP: uživatel659
 Jak poznám že muže bejt v kopru kondenzátor ???? dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 12:19
Jméno: Js
IP: uživatel340
Na kladívkách je velká jiskra a na svíčce malá.
Datum: 29. června 2008 12:19
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Když to za jízdy cuká, a pozdějš už ani nejede
Datum: 28. června 2008 17:25
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
 Čaute. Jaký je předstih tak v 7000 ot/min ve stupních na Jawě 23A? Moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 18:03
No tak jako nevím jestli ti vůbec sériovej motor na pionýrovy nebo mustangovi točí těch tvejch 7000ot/min. V techničáku máš 6700ot/min a to byly nový. Jinak ten předstih ti asi nikdo nezměří protože pro stroboskop tam nejsou rysky takže nevím leda nějakým multimetrem na auta ty to umí ale to tady asi nikdo nemá.
Datum: 28. června 2008 18:03
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
 zdar hosi muze mi nekdo visvetlit jak nastavit predstih? Na internetu je asi jen jeden clanek a maj ho vsichni a ja to z nej nepochpopil. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 18:21
Jméno: radim
IP: uživatel202
Maras no,čeština být můj kobyl..
Datum: 26. června 2008 18:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Trpím jak zvíře, když čtu jak píše syn, a trpím i zde... vYsvětlit... nikoli vIsvětlit... když už Hobite nečteš aby jsi to měl vyčteno, tak se aspoň nauč vyjmenovaná slova, kde se zmiňuje i předpona VY. Díky za nás všechny kterým to rve zrak...
Datum: 26. června 2008 7:19
a budes drzet ty kontakty.a utahnes ten sroubecek
Datum: 25. června 2008 19:11
okryjes vyko na prave strane motoru.zahejbes tim sroubem ktery je uprostred elektriky.kladivko mlati ojednu malou plochu a nad tim kladivkem je malej sroubecek.tak ho uvolnis a nastavistak ze na kladivku ze spodu je kousicek zeleza.ten narazi na ten stloustnutej sroubek a na tom sroubku je jedna mala plocha mezi ni das plisek 0.45mm.ale neplati to u vsech fechtlu.nekde byva vic mm nekde min mm.pokud chces jeste podrobnejsi popis tak me napis na kralik.azurit.blackseynam.cz
Datum: 25. června 2008 19:10
okryjes vyko na prave strane motoru.zahejbes tim sroubem ktery je uprostred elektriky.kladivko mlati ojednu malou plochu a nad tim kladivkem je malej sroubecek.tak ho uvolnis a nastavistak ze na kladivku ze spodu je kousicek zeleza.ten narazi na ten stloustnutej sroubek a na tom sroubku je jedna mala plocha mezi ni das plisek 0.45mm.ale neplati to u vsech fechtlu.nekde byva vic mm nekde min mm.pokud chces jeste podrobnejsi popis tak me napis na kralik.azurit.blackseynam.cz
Datum: 25. června 2008 19:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 25. června 2008 17:32
Jméno: deny
IP: uživatel2971
Wiku.ic.cz dej navody-- zapalovani
Datum: 25. června 2008 16:58
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Čau chci se zeptat, jestli ma byt pod hlavou tesneni na pionyrovi.Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 7:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Koukal jsem že Sesa má v krámku i těsnění pro J20,21,23 což podle katalogu není správně. Motory typu 555,05 neznám, ale myslím že to těsnění je jen pro ně, případně jawetu či stadiony. Pokud to tam dáš, určitě snížíš kompresní poměr (ve svém důsledku snížení výkonu), takže pokud není důvod, tak bych ho tam nedával a kdyby jsi měl nějakej nápad jakože si ho vystříhnout třebas ze silnějšího alobalu, dej si bacha aby ti nic nekoukalo do pracovního prostoru. Malinká špona by ti mohla způsobovat po svém rozžhavení samozápaly a tudíž i neřízený předstih a věřím že tahle závada dokáže potrápit fakt nechutně :o)
Datum: 25. června 2008 7:35
pod hlavu se těsnění nedává, jen v nejhorším případě, když ti tam fouká, jinak je lepší hlavu zabrousit brusnou pastou, když tam dáš hliníkový těsnění, který má něco přes 0,4 mm tak se ti sníží komprese, což není dobré
Datum: 24. června 2008 22:02
nema, ja davam tesneni jen pod valec pod hlavu ne.
Datum: 24. června 2008 15:03
Jméno: Js
IP: uživatel340
u 05, 20, 21, 23 dej těsnění jen, když ti netěsní a nechceš se s tím zabrušovat.
Datum: 24. června 2008 13:51
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Před namontováním položím válec na ponk vezmu hlavu nanesu na dosedací plochu jemnou brusnou pastu a točím do leva, do prava stačí chvilu, potom je to tutovka a těsnění dávat nemusíš ale hlavně to pak pořádně vyčisti ať ti nikde nezůstane brusná pasta.
Datum: 24. června 2008 6:56
jj davalo se na j550 a 555 ale na 05,20,21,23 staci kdyz to poradne ocistis, jemnym smikovym papirem obrousis dosedaci plocu ,a napasujes a jeste se mi nestalo ze by mi foukala hlavne to dotahuj krizem jinak ji muzes zahodit.
Datum: 23. června 2008 22:58
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
No,záleží u jakého typu....
Datum: 23. června 2008 22:39
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
jj ma, je myslim z hliniku
Datum: 23. června 2008 22:18
 zdar darci je tu nekdo z okli nemile u Zabreha
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 21:35
rapotin
Datum: 23. července 2008 21:35
Jméno: dejv
IP: uživatel455
jaaaaaaaa taky ne
Datum: 22. června 2008 20:57
Jméno: pepa
IP: uživatel556
jaaaaaaaaaaaaaa NE !!!
Datum: 22. června 2008 17:26
Jméno: Kája
IP: uživatel111
 Ahoj , v čem je lepší zapalovaní zapojený přes baterku než normálně přes cívku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Lepší jiskra na start... asi takhle, když bys jak jsi zvyklej našlápnout motorku z deseti pokusů 8krát, tak akumulátor ti pomůže a našlápneš jich 9 :o), takže když funguje magneto jak má, je to podle mě zbytečná investice. Plus k akumulátoru není od věci vyřešit dobíjení a to buď externí (nabíječkou doma v garáži - komu se ale dokola chce), nebo elektronicky regulací dobíjení... no a to už není až tak triviální a u pionýra dokonce není ani z čeho za jízdy dobíjet... stojí to za to?
Datum: 23. června 2008 13:53
Jméno: Standa
IP: uživatel3274
skoro v nicem. lip to sviti(furt stejne) a muzes na to pripojit blinkry
Datum: 21. června 2008 0:26
 prosimvás jak zapojím tohleto relé na jawu-čz 175/353???? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1118.html ja sem videl tyto reglere na jawě 175/447, californian... ja mam motor jawa 175/501 na 6v v rámu jawa 175/353 to relátko sem odmontoval na vrakovisku z jawy 250 ja tam chci dát tohle protože to co je na zapalování je nejspíš shorané jo a ešte jak skusím to na zapalku či je zhorané??jak se vúbec zapojuje to na zapalku prosim najde se nejaký drak alebo dračice co by mi stim pomohly? Chongu ty se eletrice rozumíš nevíš jak to mám udelat.....?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2008 17:55
až to zjistíš tak mi dej pls vědět na lukasek.crossar@seznam.cz dik
Datum: 19. června 2008 17:55
draku zapojit to neni problem ale spis ty vyvody na dynamo,,,, jeke mas? pokecema na chatu ju
Datum: 19. června 2008 11:57
Jméno: hh
IP: uživatel3241
 cuz jak mam nastavit predstich sroubovakem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 20:35
Normálně do otvoru po svíčce vrazíš šroubovák nebo nějakou tyčku a otáčíš vačkou až je píst v HÚ tak pootočíš vačkou zpítky o tolik kolik chceš předstíh tak tio musí zajet šroubovák ale radši dej trochu víc nebo najeď znova kvůli vůlím.
Datum: 18. června 2008 20:35
Jméno: hh
IP: uživatel1265
zas takovej debil nejsem abych do toho bouchal klasivem
Datum: 18. června 2008 16:01
Jméno: hehe
IP: uživatel2324
Dej sroubovak do hlavy valce (tou dirkou pro svicku)a poradne do nej bouchni kladivem(nejmin ktere vazi 5KG) a mas to
Datum: 18. června 2008 15:44
|



|