Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec borci ted jsem poskládal novej motor a nevím jak pořádne seřídit předstich!?Když dám totiž plnej plyn na neutrál tak to střílí a nadskakuje mi vzducháč!!odtrch tam mám 0,5 u kladívka!a motor se musí znova zajet tak mi PLS poradte!!!díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 22:52
Jméno: pro myho kamoša
IP: uživatel1409
skus ubrat plyn voll
Datum: 05. srpna 2008 22:52
divej, vem si posuvku, vyšroubuj svičku nastav pist tak, aby nebyl v horni uvrati, dej posuvku kolmo na hlavu tak, aby se ti te hlavy dotykala.. no potom jak je uprostřed magneta ten sroub nebo co tam mas, tak tim pomalu otacej ve smeru hodinovych rucicek.. az bude pist v horni uvrati poznas to tak, ze posuvka uz nebude dal merit (musis to merit tou tyckou co z toho couha z ty posuvky  )no tak si vezmes posuvku do ruk, ppodivas se, co tam mas za hodnotu (ja mam na 555 hodnotu 49 mm.. ty to mas urcite jiny) no a k te hodnote co jsi změřil přičteš 1,9 - 1,6 mm takze z puvodnich napriklad tech mych 49 mm budes mit 50,6 nebo 50,9... no a potom das zase posuvku kolmo do prostoru svicky (bacha at je to stejnou stranou posuvky, abysi treba videl cisla na te posuvce, pac ja kdyz sem to meril tak jsem ji otocil a ten cip co je nakonci je takvej zkosenej bo co, tak sem to spatne zmeril) a budes otacet tim soubem v magnetu PROTI smeru ruc hodinek, do te doby az se ti posuvka dotkne telem hlavy! v ten moment tim musi jemne prochaze mezi kladivky cigaretovej papirek... aspon takhle to delam ja. jen blbe vysvetluji nejlepsi by bylo, kdyby ti nekdo udelal video, ale jelikoz mám jen mobil tak niuc nebude
Datum: 24. července 2008 16:50
ale vysvětlete mi jak mám změřit že dám předstich 2mm????
Datum: 24. července 2008 12:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
dej tam 2mm az 1,5mm a odtrh tam dej tech 0,45 proste jak to pojede tak jezdi
Datum: 24. července 2008 12:05
Jméno: monax
IP: uživatel467
odtrh daj 0,20!predstih musis sam ty hodnoty co rikaj to je na hovno!kazdy stroj ma svuj!
Datum: 24. července 2008 11:53
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
No tak to je dva dny ta generálka
Datum: 24. července 2008 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel3582
predstih dej cca 1,5 mm a odtrh 0,35 az 0,45 ...podle toho jak to lip pojede...hlavne pokud ses po GO tak tomu nedavej plnej kotel nebo to byla zbytecny prace...
Datum: 24. července 2008 11:39
Jméno: Patton
IP: uživatel2359
 zdar nejde mi seridit jawa 555 kladivko mi rozpoji kdyz je pist v dolni uvrati uz sem skousel vse ale furt mi to nejde pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 11:38
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
asi mas naopak vacku....
Datum: 01. srpna 2008 11:38
ja vačku vačku v zádný drážce nemám!!! mám 555 a mam ji danou prostě tak ,a by mi to dobře zapalovalo
Datum: 24. července 2008 12:15
Jméno: salis
IP: uživatel2576
přesně jak řikaj předemnou : kliínek nebo vačka, nud jiná nebo špatná..
Datum: 24. července 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel3582
hele stava se ze se ustine klinek na kuzeli na klice a pootoci se cele magneto a tudiz i vacka otvira jinde,stejny pripad nastava pokud das na pareza vacku z fichtla a opacne(maj jinde drazku). Kazdopadne sundej magneto a napis co vidis.....
Datum: 24. července 2008 11:13
na 100 % vačka
Datum: 24. července 2008 6:47
sory,ja som si to blbo precital.Ja by som radil to iste co standa.Bud mas blbo vacku,ale je cela z niecoho ineho.
Datum: 24. července 2008 0:20
Ale kladivko sa v hornej uvrati ma rozpojit.Ked je kladivko spojene s kontaktom,tak vlastne robi skrat a na inducku nejde stava.
Datum: 24. července 2008 0:16
rekni si nekomu kdo to umi, nebo to skus tahle: vysroubuj svicku dej tam treba sroubovak a druhym sroubovakewm toc se zapalkem az budes v horni uvrati tak se vrat Z PĚT o 1,5-3 mm (tak podle oka 2) povol ten sroubek co je u kaldivka mezi kontakty kladivka vloz cigaretovej papirek primackni kladivko k vacce a utahni ten sroubek nezapomen tam dat svicku a pak pojedde (hlavne si skus proslapnout nakopavackou a pritom koukej na zapalko at vis kam se toci abys to neladil obracene to by ti jezdilo po zadu)
Datum: 23. července 2008 23:45
Jméno: standa
IP: uživatel3577
ustiplej klinek nebo spatna vacka
Datum: 23. července 2008 23:39
 nazdar hosi ja nevim jak to delate ,ale kdyz se podivam na stranky o jawa mustang tak tam pisou max 65km/h a ja mam mistanga a me da 60- 65km/h (jak kdy) a je jak novej a ma najeto neco okolo 1000km a jeste zadnej vybrus a nekteri pisi ze jim jede 70km/h a vic jak je to mozny?????? neukazuje vam spatne tachometr????
a nebo poradte jak to mam udelat aby dal vic, a nebouze to byt predstihem?????? DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 22:51
Jméno: ahoj
IP: uživatel3749
ti poradim jo......kup si čízu
Datum: 11. srpna 2008 22:51
Jméno: salis
IP: uživatel2576
tak pokud chceš aby ti jezdik víc, tak si: nafoukni gumy, viměn vzduchovej filtr, vičisti karbec a pořádně ho sešteluj. kup nový kroužky, nevo celej výbrus, ještě něco by se našlo...
Datum: 24. července 2008 11:58
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
No tak udelej vibrus a uvidis jak ti to povali az to zajedes.
Datum: 23. července 2008 22:17
 ahoj SESO chci se zeptat origo vypínač na parabolu na pincka asi nevedeš že????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 21:33
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
maj to tady: http://www.mopedy.com, není to nový, ale je to zrestaurovaný a plně funkční, sorry seso že ti sem cpu tvou konkurenci, ale je to pro dobro lidu
Datum: 21. července 2008 21:33
nikdo to nedela
Datum: 21. července 2008 18:38
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Zdravim draci, chtel bych se zeptat jaky predstih je spise na tah(kopce atd), 1,6 bo 1,9mm? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 18:07
Nevim kdo je salis ale řekl to obráceně...předstih 1,9 ti přidá kroutící moment...směs je dříve zapálena a hoří déle ale ve vysokých nestíhá dohořet...kdežto s předstihem 1,6 zle dosáhnout vyšších obrátek....na úkor krouťáku...! A pak že předstih neni důležitej....
Datum: 20. července 2008 18:07
Ahoj,ideální je 1,6.
Datum: 20. července 2008 17:03
Jméno: salis
IP: uživatel2576
1,6 do tahu, 1,9 spíš do rychlosti, ale nejlepší je to seřídit tak aby ten motor prostě jel, takže nejlíp za chodu motoru....
Datum: 20. července 2008 13:50
 sem mi neska stala takova věc, jedu za tři tak šedesat (jawa 555) no a na jednou to přestalo jet a začlo to bouchat do karbce... takovy rany jsem ještě nezažil  ... tka jsem si rekl kurna co zas je, sundal jsem viko od spojky otačel jsem vačkou... a hle povolil se šroub na odtrh, prostě to bylo stale na sobě a při nejakym poskočeni nebo drcnuti se ten plisek proste pohl a asi proto to supalo do karbce... celkem mazem vytočenej motor a najednou rany.. fakt mě zabolelo v břiše
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 21:00
 Tebuh pánové mam drobný problém mam 350/634 mám věčně rozhadané válce i když je sešteluji stejně se po 10 km rozhadají znovu.A střílí z výfuku a přitom vytryskne benzín tryskami z karburatoru.dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 12:40
Máš namazanou plsť co maže vačku? Máš tam kladívka s pertinaxem nebo s umělou hmotou?
Datum: 18. července 2008 12:40
 zdravim vsechny co se venuji fichtlum a rozumej jim a touto cestou vas prosim o radu jak si doma sestelovat predstich a odtrh na kladivku kdyz ktomu nemam zadne pripravky predem moc moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 8:24
Na odtrh je nejlepší sehnat si spárový měrky-ty nejzákladnější stojí asi 70 kč a měrku si budeš muset vyrobit no........ Ale není to nic těžkýho-znáš zdvih,vydělíš 360 a máš vzdálenost 1 stupně-no a po týhle vdálenosti si na nějaký tý tyčce budeš dělat rysky a tím zjistíš těch nějakejch 5 stupňů před HÚ. Jo a ještě musiíš taky vědět kde je HÚ pístu. Mylsim,že to nějak takhle je-už si to moc nepamatuju.
Datum: 17. července 2008 8:24
chci se zeptat pokud se to měří tou měrkou na předstih musí se brát v potaz úhel toho měřítka nebo ne?
Datum: 16. července 2008 22:38
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ahoj odtrh zmeris jednoduse, britva d vysouvaciho noze by mela myt 0,4mm, odtrh nastav tak ze jakmile bude pist v horni uvrati, vloz britvu mezi kladivka pritiskni k sobe a utahni, predstih nastav tak aby chytal a proste pokus omyl, ale lepsi je si pucit supleru od nekoho...
Datum: 16. července 2008 22:02
Jméno: michal
IP: uživatel3508
zavolej 606465928
Datum: 16. července 2008 21:45
jedině zkoušet než to chytne
Datum: 16. července 2008 21:40
 cau pomuze mi ked vimenim otrhove ramienko a kondezator??bude to lepsie startovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2008 11:02
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Svíčku nejlépe Brisk N15C nebo jestli chceš dražší tak potom NGK B8HS, ale tu někteří nedoporučují, potom třeba Champion nebo Bosch. Ale na takový to normílní ježdění ti bude stačit Brisk N15C nebo N14C. Osobně bych doporučoval tu 15-ku
Datum: 15. července 2008 11:02
a aku svicku tam mam dat?
Datum: 15. července 2008 10:55
Čau, tak určitě pomuže, když vyměníš přerušovač a kondenzátor, ale hlavní je aby si to pořádně seřídil. Potom bych se podíval na vzdálenost cívek od rotoru, indukční cívku, VN kabel, fajfku a hlavně svíčku. Ještě taky jestli nemáš slabý rotor. Potom také elektroinstalaci. Jestli třeba nemáš někde štíplý kabel nebo tak něco...ale to už je to vedlejší. Jestli ti to teď jede, tak to není potřeba. Prozatím vyměň ty kaldínka a kondík, pořídně seřiď a potöm bych skoušel další věci. Jo a ještě třeba jestli nemáš špinavý karbec, špatnou bohatost směsi, velkou hladinu v plovákovce. No snad už jsem vyjmenoval všechno...  Ať jezdí...
Datum: 15. července 2008 10:17
alebo co mam este vimenit?abi to startovalo lip?
Datum: 15. července 2008 8:44
Jméno: sainty
IP: uživatel2757
 jaká svíčka je nejlepší (pro studený start) na babetu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 20:25
Jméno: pavko
IP: uživatel430
tepla napr brisk N17c
Datum: 14. července 2008 20:25
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Nazdar draci ,Mam Jawu 21 po GO všetko ide super ,keď mam dynamo a rotor ten stary ako na jawe 555 co ma dve cievky tak chyta na prve nakopnutie, ale ked si tam dam dynamo 21kove co ma tri cievky tak ani nechiti,cievky som previjal nanovo a chcel by som toto troj cievkove dynamo lebo som si spravil tyristorove zapalovanie a na to dvojcievkove sa to neda,vsetko som spravne nastavil,vsetky tri cievky idu ,dava my iskru skvelu modru,ale ked zakrutim sviecku do hlavy tak my nechiti ako keby vobec nesla iskra ked tu sviecku zakrutim,vzdy je mokra ,potom som zistil ci to nemoze byt induckou lebo som mal 6V tak som dal 8V a stale nic ,prosim vas o radu diki draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 20:15
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Nie rotor a stator sa neda kombinovat s 555 a 21 ,555 ma taky mali rotor a siroky a 21 ma rotor velky a uzky  ,inac nwm co stym moze byt,poradte nieco pls
Datum: 14. července 2008 20:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nemohlo se stát že jsi zkombinoval rotor a stator, plus osazení pólů z typů 20 a 23A. Tedy Jestli stator a rotor končí stejným číslem.. buď 20 nebo 05...
Datum: 14. července 2008 15:04
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Nemoze to byt odmagnetovany rotor???
Datum: 14. července 2008 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel3486
to je divny.pokud rikas ze to na zapalovani z 555 jede a na klasicky z fichtla to nejede tak bych hledal vadu v tom zapalovani z fichtla. Zaprve,mas tam spravnej predstih a odtrh???? mas tam dobre pertinaxy a kondenzator??? Nemas zapalovaci civku daleko od magneta??? nekde v techto vecech musi byt chyba...popripade sklepej kontakty na svicce pokud mas slabou jiskru....tento problem moc dobre znam,zapalovani z 555 je nejlepsi,ale kdyz potrebujes z 21 tak to holt budes muset nejak spravit...
Datum: 14. července 2008 13:11
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
skus dat jinou svicku tadle ta nemusi davat jiskru pod tlakem
Datum: 14. července 2008 12:21
 Čus hoši, chtěl bych se vás zeptat, někdo se tu ptal, jakej předstih je lepší, jestli 1,6 nebo 1,9. Je stanovenej ňákej určitej předstih na fichtla? Já si myslím, že je to individuální pro každej motor, prostě podle mě de každej motor na trochu jinej předstih, ale chtěl bych vědět váš názor. Takže je ňákej stanovenej předstih pro všechny motory na fíka stejnej nebo ne? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 17:57
já mám právě taky 1,3 a de šlušně, ale myslel sem, jestli něni ještě ňákej lepší, já ten motor mám v motokáře a nemám přístup k dynamu, takže nemůžu za chodu motoru štelovat předstih, vždycky musím sundat motor, nastavit předstih a pak motor znovu upevnit, je to blbý, tak sem právě myslel, jestli je ňákej stanovenej předstih, abych nemusel motor furt sundavat atd., ale asi ho teda nechám na těch 1,3, díky hoši za odpovědi
Datum: 14. července 2008 17:57
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Ja mam komplet motor po GO a predstih mam 1.3 a štartuje na prve nakopnutie,mam teplu sviecku teda ide dobre motor za tepla
Datum: 14. července 2008 11:45
ok
Datum: 13. července 2008 14:46
Jméno: varan
IP: uživatel1093
šteluj tak dlouho dokavad nejses spokojenej
Datum: 13. července 2008 12:11
dobrý, paráda, dík Stando
Datum: 13. července 2008 10:58
Jméno: standa
IP: uživatel3472
no na fichtla je snad danej 1.6 az 1.9 ale vsechny lidi co jezdej fichtly u nas davaj 1.5 a vsem to jezdi pekne,hlavne do kopcu. jednou sem dal skoro 2mm a do kopce to nechtelo vubec a z kopce sel snad 80,ale je to individualni. Mel sem jeden vybehanej motor a ten na tovarni hodnoty proste nejel. Kdyz sem tam dal odtrh asi 0.2 a predstih ani ne milimetr tak sel jak pila a tahal i do kopcu. Je to hodne individualni. Ja rikam ze to chce slyset motor a stelovat tyhle veci za behu motoru,slysis jestli ten motor jde do otacek nebo jestli se mu nechce. Timhle spusobem muzes docilit idealniho predstihu i odtrhu i kdyz je motor skoro KO....
Datum: 13. července 2008 1:03
to si právě taky myslim
Datum: 12. července 2008 21:35
Jméno: maikel
IP: uživatel3317
předepsanej je 2,3 až 2,5 ne?ale je to u každýho motorku jink záleží jak si sedne a jak je zajetej prostě každej jede jinak
Datum: 12. července 2008 20:52
ne, já sem nenapsal 1,6 AŽ 1,9, ale 1,6 NEBO 1,9, zajímá mě, jestli má bejt přesně třeba 1,6 nebo jinej nebo jestli je to právě u každýho motoru jiný
Datum: 12. července 2008 20:44
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Prave proto se udava 1,6-1,9mm ne?
Datum: 12. července 2008 19:50
 zdarec.. nejde mi to prihlasit... ptam se, jaktozd kdyz nastavim prdstih u 555 p5esn2 od 2,8 do 3 mm, tak mi to flu3e do karbce... fakt nechapu to, jaktoze to tak ma byt?? a nejede mi to s tim?? ja mam predstih tak 1 mm a jede to dobre
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2008 23:31
Jméno: syn
IP: uživatel2757
 dobry, chci se zeptat jak mam spravne sestelovat trysky predstih a volnoběh ( myslim take ty dva sroubky na karburatoru, kolik otacek od uplneho dotazeni?) na babete 207 je to dulezite diky za odpovedi cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2008 18:55
Jméno: Lukecek
IP: uživatel836
Já to nastartoval a podle zvoku motoru to delal , nemuže to moc kricet, ale nemuze to zdechat !!!
Datum: 11. července 2008 18:55
http://www.skutrklub.cz/inzerce.php?akce=zobraz&typ=1 Zkus to tady-je toho tam docela dost.
Datum: 11. července 2008 15:11
 zdawim vsechny,potreboval bych poradit jaky je predstich na babette????predem moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2008 17:05
máš to na sesa moto v sekci dílenské příručky....
Datum: 11. července 2008 17:05
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
 zdar chci se zeptat jakej ze rozdil mezi predstihem 1,6 mm a 1.9 mm slysel sem ze pri jedom by to melo vic tahnout a pri druhym jit lepe do otacek
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2008 16:10
Nebo tam dej 1,75 a jeto. xD
Datum: 11. července 2008 16:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Podle mě to skoro nepoznáš... osobní zkušenost. Předstih je dost nevyzpytatlnej na tom jak se bude projevovat  . Tady platí staré mazácké, ladit předstih a odtrh dokud nejsi spokojený
Datum: 10. července 2008 11:53
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
tušim že 1,9 je lepší pro vyšší otáčky, 1,6 zapaluje celkem pozdě takže je vhodný pro nižší otáčky, ve vyšších by to nestíhalo ale to taky záleží na stavu stroje atd......
Datum: 10. července 2008 11:37
Jméno: marty
IP: uživatel2757
 dobry, chci se zeptat jak mam spravne sestelovat trysky predstih a volnoběh ( myslim take ty dva sroubky na karburatoru, kolik otacek od uplneho dotazeni?) na babete 207 je to dulezite diky za odpovedi cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 18:34
 Cus, asi tu fakt budu za trotla, ale muze mi nekdo vysvetlit jak nastavit odtrh a predstih na CZ 125/476? Vetsinu veci si jsem schopnej opravit sam, ale na tohle jsem precetl hafo navodu a bud neprelustim tisic gramatickejch chyb nebo to nepochopim nebo je to napsany uplne strasne. Na Internetu jsou asi tak tri navody poruznu nekompletni, nebo vyzadujou to, co se dava misto svicky. To jsem si sice na burze sehnal, bohuzel to ma jinej zavit :/ Muze mi teda nekdo poradit jak to udelat s beznym dilenskym naradim? Vim, ze by to melo jit se sroubovakem nebo suplerou a mernejma pliskama. Oboji mam, tak to do me perte 
Dik vsem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 16:27
nejdřív si nastavíš píst do horní úvrati, tu chvíly nastavíš na kladívku odtrh 0,35-0,4mm (měrkama), potom otáčíš klikovkou proti směru otáčení motoru dokud píst nesjede dolu o hodnotu předstihu (např. 3mm, hodnotu předstihu na tvůj stroj si najdi, změříš třeba posuvkou) a v tu chvíly by se měli začít rozevírat kontakty na kladívku (měl by jít suvně vytáhnout cigaretový papírek), když to tak nebude tak povol dva šroubky co držej destičku s kladívkem a kondíkem a otoč kousek tu destičku, pak utáhni šrouby a znova celý měření opakuj, potom znova až to bude
OK
Datum: 09. července 2008 16:27
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar sou v motoru někde kladívke???
Pokud ano tak kde k čemu slouží a jak vypadají???
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 23:15
Jméno: standa
IP: uživatel3447
zipoman,nevim kde zijes,ale uz ti to tu reklo hafo lidi,ale jiskra skoci kdyz se kladivka rozepnou!!!! samozrejmne,ze kdyz zapojis zarovku pres baterku a ukostris to pres kladivka tak ti bude zarovka svitit kdyz budou seply,ale ve fichtlu to tak nefunguje. pokud by jiskra mela skakat kdyz sou kladivka seply tak by to muselo palit v DU a ne HU !!!! Nevim kdo ti to rek ale je to kravovina a zapomen na to uplne....jinak zdarek
Datum: 09. července 2008 23:15
Až ti to vyfotim to budeš čumět co že dam jedén pól baterky na kostru a další na kladívko a bude to svítit jenom když se sepnou
Datum: 09. července 2008 21:02
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
ach jo ztracený případ. kdybys tam měl baterku šlo by to pěkně ukázat a viděl bys jakmile se rozepnou udělá to plc a přeskočí jiskra.
Datum: 09. července 2008 20:46
ne fakt je nemam seplý celou dobu pořád sou rozpojený a když je horní úvrať tak se spojej a chytne to
Datum: 09. července 2008 20:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
keci........... prostě jiskra přezkočí když se kladivka rozpojujou..........máš je celou dobu seplý, a najednou je výstupek na vačce, kterej rozpojí kladívka a v tu chvíli to vyplivne jiskru......
Datum: 09. července 2008 19:53
Ai ne moc dobrej když to možný je.
Datum: 09. července 2008 18:52
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
dám ti po papuli protože říkáš nesmysl navíc neuč mně co to má dělat když jsem autoelektrikář, tak asi kua vym jak to funguje bambulo.
Datum: 09. července 2008 16:40
neměl jo co mi dáš když ti ukážu jak se rozjedu s fichtlem co hodí jiskru když se kladívka spojej
Datum: 09. července 2008 12:34
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
kdyby to házelo jisku když se kladívka spojí tak by ta jiskra byla někde v dolní uvrtati a naměl bys šanci ten motor rozjet.
Datum: 09. července 2008 10:19
zipomnane jiskra preskočí když se kladívka rozpojí. proč? protože když jsou spojené tak jimi prochází proud a indukuje se v indučce zhruba na 20 000 voltu, jakmile se kladívka rozpojí přestane se napětí indukovat i indička vyplivte těch 20 000 voltů přes vysokonapěťový kabel do faje a z faje na ulektrodu ve svíčve naproti níchž je zas něco jako eelektroda spojená s kostrou taže přeskočí jiskra..a jiskre je vlasně zkrat.
Datum: 09. července 2008 10:18
Jméno: shark.er
IP: uživatel3429
ne, aby ti jiskra skakala na svicce a ne na kladivkach
Datum: 09. července 2008 7:32
Jméno: standa
IP: uživatel3432
a k cemu tam potom mas teda kondenzator??? abys pri sepnuti ukostril kostru jo  ))) mam dost....
Datum: 08. července 2008 23:39
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
No vidíš jak si šikovnej
Datum: 08. července 2008 23:23
Jestli mě přesvěčíte že při rozepnutí tak mam celý elektro udělaný že se hodí jiskra při sepnutí a jezdí to úplně stejně
Datum: 08. července 2008 23:16
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 já si to taky myslim, mezi rozepnutýma vždycky vidim jiskru ale specialista na tohle nejsem
Datum: 08. července 2008 23:09
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
Jiskra preskoci kdyz se kladivka rozepnou!!!!
Datum: 08. července 2008 23:07
Ja fakt nevim ale nesouhlasim, když koukam na kladívka tak sou rozpojený a v jednom okamžiku se sepnou a přeskočí jiskra, předstih děláš aby se seply v okamžik když píst je 1,2 -1,5 mm před horní úvratí
Datum: 08. července 2008 22:59
Jméno: standa
IP: uživatel3432
jiskra preskoci kdyz se kladivka rozpoji,proto se steluje predstih a odtrh kdyz je pist v HU. Sakra premejslejte trochu!!!!proc by sme to jinak porad stelovali????
Datum: 08. července 2008 22:56
Taky si myslim že když se spojej tak jiskra přeskočí ale pokud ne tak se rád přiučim.
Datum: 08. července 2008 22:41
Jméno: jezdec
IP: uživatel3347
co? ja myslel že se kladívka spojí... tím projde proud... a přeskočí jiskra... neni to tak?
Datum: 08. července 2008 22:36
Jenom malinko poopravím,soráč zipomane  jiskra skáče když se kladívka rozpojí, ne když se spojí
Datum: 08. července 2008 22:31
Datum: 08. července 2008 22:03
Datum: 08. července 2008 22:02
 chtěl bych se zaptat jaka je nejlepší svíčka do zavodního pionýra dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 21:26
Jméno: jarek říháček
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel3810
Nejlepší je brisk super n 15 yc na škodovku
Datum: 17. srpna 2008 21:26
no tak ted sem za trotla  , nepřečetl jsem si toho závodního  ale beztak oporučuji bosch nic inyho
Datum: 08. července 2008 16:04
hmm, ted sme se zasmáli... já nejradši používám Bosch W7BC (nevim presne jeji nazev) jinak je asi nejvhodnější Brisk N14C,N15C... pros studeny starty N17C... prej ale nesmiš použivat ty svičky d brisku, kery maj Y (maji vysunute jiskřiště) propalují písty, já s ní jezdil v pohodě rok a nic tam nebylo, krom té dírky, co je tam od výroby
Datum: 08. července 2008 13:46
Jméno: Pity
IP: uživatel2085
nejlepší je se den před jízdou najest fazolí, to pak jede!!!
Datum: 08. července 2008 13:32
|



|