Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec,chtel bych se zeptat.Mam 21 fichtla.Rozpulil jsem motor vymenil loziska atd. a dal jsem ho dokupy.Vsecko funguje ale spojka ne!!!ani za boha...spojkova tycinka se vubec nezatlaci...co jsem udelal spatne,kdyz to pred tim slo.Dekuji za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2007 22:55
1.kratka tycka2.gulicka3.dlha tycka
Datum: 07. května 2007 22:55
A tycky se tam davaji jak?prvni kratka tycka pak ta kulicka a nakonec dlouha tycka ze?....
Datum: 07. května 2007 22:35
Jméno: borec115
IP: uživatel763
Ta guliocka tam musi byt lebo ked ju tam, nedas tak to nebude vypinat a bude ti to robit co ti to robi do teraz daj ju tam a hned uvidis
Datum: 07. května 2007 21:22
Takze kdyz tam dam kulicku tak by to melo jit?Nemohl jsem pri tom ,jak jsem daval motor dohromady udelat nejakou chybu?tycky se tam davaji az na konec doufam?....napis neco....
Datum: 07. května 2007 21:17
Takze kdyz tam dam kulicku tak by to melo jit?Nemohl jsem pri tom ,jak jsem daval motor dohromady udelat nejakou chybu?tycky se tam davaji az na konec doufam?....napis neco....
Datum: 07. května 2007 21:15
Takze kdyz tam dam kulicku tak by to melo jit?Nemohl jsem pri tom ,jak jsem daval motor dohromady udelat nejakou chybu?tycky se tam davaji az na konec doufam?....napis neco....
Datum: 07. května 2007 21:15
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
no vadí to dost, protože, pak jsou ty tyčky krátký a prostě nedosáhnou na spojkovej koš a nevypnou
Datum: 07. května 2007 21:02
no nemam...vadi to hodne?Myslim ze tam ani nebyla pred tim...
Datum: 07. května 2007 18:03
A MAS TAM KULICKU?
Datum: 07. května 2007 17:57
 Nazdárek draci mám dotaz když jedu na plný plin tak 1. v pohjo asi 20km/h 2. v poho skoro 50kmH ale trojka jde dolú čím to múže být??Musím měnit převodovku??
Díky za snahu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2007 21:13
Díkes já mám 13
Datum: 07. května 2007 21:13
Jeste se dava jedenacti zub
Datum: 07. května 2007 17:59
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
Jáký máš sekundární kolečko - dávali se tam 2 typy: 1) 12zubů = lepší tah o trochu nižší max. rychlost a 13 zubů = vyšší rychlost ale horší tah, hlavně na trojku... Tak zjisti co tam máš a kdyžtak to vyměn za to stěmi míň zuby.
Datum: 07. května 2007 10:36
Jméno: borec115
IP: uživatel763
 Cavte kluci nevite ci sa da na fichtlovi vynulovat tachometer diki za odpoved a ked ano povedzte ako
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2007 9:37
jo jasný obyčejná vrtačka dá 180km/h na tachometru ze škodovky, a zachvíli máš zk**venej ten osmihran vevnitř, to spálíš, doporučuju aku která dá 40 km/h to stačí.
Datum: 06. května 2007 9:37
jo je to tak do nahonu das vrtacku spustis a nechcas to tak
Datum: 06. května 2007 8:23
Kamarád mi řikal že dáš nak nahon do do vrtačky... ale vyzkoušený to nemam...
Datum: 06. května 2007 6:27
Posl.aktualizace: 07. května 2007 14:23
Jméno: Antonio
IP: uživatel864
Do prdele
Datum: 07. května 2007 14:23
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
je na napojkovém koši, kde drží přitlačený lamely aby se nesmekaly a jelo ti to, těch prožin tam je 5, musíš sundat levý víko, abys se dostal ke spojce, nejdřív ale vypust olej
Datum: 06. května 2007 13:49
 hej ted mam komplet motor ale co nejde je spojka jak ju mam zapojit
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2007 12:00
Hele jako co ti nejde zapojit lanko?Pokud nemáš zapojeny lanko tak tam jednoduše dej lanko to s nad víš a pokud ti prokluzuje spojka tak rozdelat dat novy korky do lamely...a nebo si to trocha na kritě kde máš,kam vede to lanko tam máš takovej šroubek na tom krytě a tím to utáhneš nebo povolíš!
Datum: 05. května 2007 12:00
Jméno: zavodik
IP: uživatel805
 Ahoj, chci se jen zeptat. Má cenu podřazovat na Pionýru s meziplynem?? Myslim, jestli tim ušetřim kolečka oproti normálnímu řazení, bez meziplynu??? Díky. Jen se ještě chci ujistit, dělá se to doufam takhle: spojka - vyřadit - pustit spojku - přidat plyn - spojka - podřadit nižší rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2007 20:54
Jméno: čz maniak
IP: uživatel793
jedničku dávej až při velmi nízkých otáčkách a malé rychlosti, dojížděj klidnéě na neutrál a jedničku dávej až přirozjezdu na křižovatce, tohle moc dobře znam u mí zetky se to projevuje zlověstným zasténáním ve spojce místo chrupnutí
Datum: 06. května 2007 20:54
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
Mě jde hlavně o tom jsetli tim asoň trochu ušetřim kolečka, občas se mi stává, že když dávám mižší rychlost (1), tak mi tam chrupne..... Tak jestli by to pomohlo, aby to nedělalo...
Datum: 06. května 2007 20:36
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
U pionýra jde o to kdyz jede napr. na 2 a zpomalujes tak nez tam hodis za 1 tak das meziplyn aby to nezablokoval zad.kolo...
Datum: 04. května 2007 20:20
Jméno: OO
IP: uživatel548
Netrvá to dlouho když to umíš určitě to je lepší pro motor s meziplynem
Datum: 04. května 2007 19:26
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Když jedeš do kopce a ztrácíš rychlost tak to bude trvat dost dlouho než to podřadíš s tim meziplynem já to tam radši kopnu hned
Datum: 04. května 2007 16:36
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
Já vim, že se tohle dělá u aut, co nemají synchrony, aby šlo bezbolestně řadit a Pionýr je taky nemá, tak se si myslel, že to bude lepší, když budu řadit s ti meziplynem....
Datum: 04. května 2007 15:27
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
Já vim, že se tohle dělá u aut, co nemají synchrony, aby šlo bezbolestně řadit a Pionýr je taky nemá, tak se si myslel, že to bude lepší, když budu řadit s ti meziplynem....
Datum: 04. května 2007 15:27
Jméno: Beny
IP: uživatel692
já si taky myslim že je to jedno já to dělám taky s meziplynem
Datum: 04. května 2007 15:09
Jméno: michal
IP: uživatel650
podle mě je to jedno já osobně jezdim bez meziplynu
Datum: 04. května 2007 14:48
Jméno: mara
IP: uživatel426
 hle kdo zkousel v prevodech prehodit ty 2 kolecka jedno ma mylim 20 zubu a druhy 18 v originale to jede na dvojku 40 kolik to vali kdyz se prehodi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2007 18:39
Zdarec , no stane se že budeš mít vlastně první dva kvalty což je jednička a dvojka tak budou skoro na stejný urovni a trojka ti bude trvat než jí roztáhneš .Vlastně mezi jedničkou a dvojkou nebude skoro žadnej rozdíl.
Datum: 03. května 2007 18:39
 zdarec lidi mam problém, známej má dachla a je to na motory mírnej analfabet takže mu to mam spravit já, problém je že pijonýr se chová víc než zapeklitě: nejde tam trojka absolutně když to jede tak jako by tam nebyla ani to necvakne. ale co mě na tom zaráží nejvíce je že když to stojí na místě a je nastartovanej motor tak tam jde bez problémů, ještě jsem to nekuchnul ale cystám se na to zítra, neporadíte mi někdo na co se mám při opravě zaměřit. myslým su že skontroluju automat, proměřím mosazná pouzdra a kouknu na ložiska a na řadící vidličky, co bude špatné vyměním a bude, nemáte s timhle problémem nějakou zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2007 19:48
Jméno: čz maniak
IP: uživatel793
je možný že to dělala spojka? kamarád toho známího si hrál na opraváře a udělal spojku tak že byla uplně na tvrdo a nešla ani vystavit, zkoušel jsem to project, sice mi srdce krvácelo když jsem řadi bez sojky ale ta trojka tam šla joko by nic. takže si zejtra pohraju se spojkou pořádně ji sešteluju a skusim jak to bude šlapat
Datum: 03. května 2007 19:48
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
mě to taky dělá co jsem na něm začal jezdit, stačí, když tam máš 2 tak ji lehce přidzvednout špičkou nohy a potom tam uplně v pohodě zařadíš dolu 3, to sáme potom z 2 na 1, jen tu dvojku trochu stlačíš dolu, stačí jen lehce abys ji nevyřadil, jinak to asi bude dělat tenm mechanismus v převodovce....ale dá si na to zvyknout
Datum: 03. května 2007 16:55
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Měl jsem něco podobnýho taky mi tam nešla hodit 3,nekdy jo,nekdy ne a to iza stoje i kdyz jsem jel no a jednou jsem jeszil skoro celej den a den potom mi uz to normalne behalo a stale beha  (mozna ze to bude tim ze dlouho stal cca.12 let)t
Datum: 03. května 2007 16:35
Posl.aktualizace: 01. května 2007 18:59
a kolik bude přibližně stát???
Datum: 01. května 2007 18:59
Jméno: sesa
IP: uživatel674
no porad pisu vyrobci a on na to ze to bude kazdym tydnem,,,ale kterej to bude,,to mi nerek,,sorac ale ja za to nemohu
Datum: 01. května 2007 10:02
 Zdar draci! Heleďte, zřejmě se mi nevrací automat. Jedna dvě v pohodě ale na trojku mi to nechce vrátit řadičku, musím jí občas pozvednout nohou a bych tam mohl dát za tři. Předpokládám, že je to na půlení. Která zubatá část bude zku**ená? Jak dlouho s tím takhle budu moct jezdit, abych to neodělal úplně? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2007 14:45
Jméno: dotaz
IP: uživatel834
A je to na závadu jezdit s tím případem, že se to nevrací? (mam tím na mysli, jestli díky tomu nemůže jít něco do háje..) díky
Datum: 24. května 2007 14:45
AHOJ FICHTLAŘI. POKUSÍM SE VÁM PORADIT OHLEDŃE ŘAZENÍ. PROVĚŘTE GUMOVÉ FUTRO V ŘADÍCÍ PÁCE. TO NAPOMÁHÁ TUTO PÁKU VRACET. NESMÍ BÝT SPUKŘELÉ NEBO JINAK PONIČENÉ. MĚL JSEM TENTÝŽ PROBLÉM. ČUS.
Datum: 03. května 2007 23:03
To jsou opravdu rady k posmání!!!
Datum: 01. května 2007 17:44
To jsou opravdu rady k posmání!!!
Datum: 01. května 2007 16:37
Jméno: Vesnican
IP: uživatel837
Mára má totiž fichtla pěkně na hovno
Datum: 01. května 2007 11:05
Jméno: dotaz
IP: uživatel834
mám ten samý problém, dvojka se nevraci, a trojka taky ne. (pravidlo to zcela není, někdy se to vrátí)
nevím, v čem je příčina.
Datum: 30. dubna 2007 23:21
Jméno: mara
IP: uživatel483
me to taky dela za 1 v doho za 2 v poho a abych dal za 3 musim ji rizvednou a jeste sem neprisel na to cim to je
Datum: 30. dubna 2007 19:57
 zdarec jaké patří ložiska na fechtla do motoru typ 21?Do převodovky to hlavně nevím.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2007 15:27
Datum: 30. dubna 2007 15:27
Viz sekciu loziska:http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/cezeta/lozisko_gufero
Datum: 30. dubna 2007 15:26
Jméno: fechtlista
IP: uživatel807
 Čus, jak poznám že mám vytahanej řeťaz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2007 20:37
Jméno: iša
IP: uživatel286
když ten řetěz natáhneš na nějaky prkno na obou koncích ho chytneš a pomalu ho šoupeš koncema k sobě tak se ti budto zvlní(to je v pohodě) nebo se ti trochu smrskne tak 2-3 cm(a to je vytahanej)
Datum: 27. dubna 2007 20:37
Jméno: iša
IP: uživatel286
 chlapy co s tím když šteluju spojku tak mě motor furt zabírá a když to chci nakopnout tak nakopávačka už prokluzuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2007 7:06
Jméno: dejf
IP: uživatel735
musis ji trochu povolit nebo sjety lameli
Datum: 27. dubna 2007 7:06
Posl.aktualizace: 26. dubna 2007 13:15
Jméno: sesa
IP: uživatel815
prave ze ne,,,ale zatim si kazdy zakaznik nejak poradil,,,sorac
Datum: 26. dubna 2007 13:15
 Chtel bych se zeptat co mam udelat s tim když řadím na pionyrovi21 2 a 3 TAK MI ZUSTANE ŘADÍCI PAKA DOLE ZASEKLOU MUSÍM ždycky zastavit a narovnat ji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2007 9:33
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Koukni jestli se ti nezasekne o levej kartel
Datum: 25. dubna 2007 9:33
zkus namazat čep řadící páky
Datum: 24. dubna 2007 23:56
 Hoj dreci mam jawu 250 podle rady jsem vymnenil lamely a ony mi asi po 2km zhorely, olej začal vařit ale nevim proč spojka byla serízená dobre.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2007 19:17
Mal si tie lamely necha na noc v oleji.
Datum: 24. dubna 2007 19:17
Jméno: fechtlista
IP: uživatel807
 Čau draci, chci se zeptat jestli je normální že se mně napíná u fechtla řetěz když propružím zadní vidlici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2007 19:21
Jméno: majo
IP: uživatel76
Ze to napina retaz pri pruzeni je normalne.Preto ma mat retaz,ked mas fichtla na stojanku vykyv asi 2-3cm hore a dolu.Potom je to v poho.
Datum: 24. dubna 2007 19:21
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
nemělo by to bejt moc zkus ho trošku povolit
Datum: 24. dubna 2007 14:50
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
 Ahoj, chtěl bych se zaptat.Slyšel jsem, že když dám dozadu na pionýra kolo z 05, s těmi gumovými bloky, tak by to prý mělo velmi šetřit převody. Prý to při zařezení má jakýsi malý chod díky těm gumovým blokům a tím to sětří převody.Šetří to tedy opravdu ty převody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2007 12:14
Jméno: čz maniak
IP: uživatel793
je to spíš pro konfortnější rozjezd tak moc to neškubne, ten chod je minimální má to jen ten efekt že to stlumí počáteční škubnutí spojky
Datum: 03. května 2007 12:14
Jméno: čz maniak
IP: uživatel793
je to spíš pro konfortnější rozjezd tak moc to neškubne, ten chod je minimální má to jen ten efekt že to stlumí počáteční škubnutí spojky
Datum: 03. května 2007 12:14
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
Já tedy nevim, mě přesvědčovali, že prý jo....
Datum: 24. dubna 2007 17:11
mě se zdá že ne
Datum: 24. dubna 2007 16:37
 Zdar mám motor z Mustanga a nevrací se mi řadící páka a tak se chci zeptat jestli je tam nějaká pružina nebo tak něco a čim to může bejt,a to samé se mi dělá u start páky tak nemůže to nějak spolu souviset? ale když pohnu start pákou tak se mi píst hejbe.Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2007 19:33
Proste musis motor rozpulit a kuknut.Mas niekde prasknutu pruzinu.Aj na start pake aj na radicke.A spolu to nesuvisi.
Datum: 24. dubna 2007 19:33
Jméno: Vesnican
IP: uživatel804
Na řadící páce se správně nemá vracet jenom trojka jinak by se to vracet mělo , je tam sice pružina ,ale když ten automat rozebereš a jestli to neumíš tak to ani nedělej protože já když jsem rozebral svůj 1. automat tak už ho nikdy nikdo nedal dokupy a jinak ta startpáka tem je vinutá prožina a ta může být prasklá
Datum: 23. dubna 2007 22:09
Jméno: Kubiczek
IP: uživatel339
 zdarec draci jakou mate zkusenost s papirovym tesnenim u spojky je lepsi tam dat tohle tesneni nebo motorovej tmel?? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2007 19:26
Ked papir dotahnes a nemas nekde vylamany kusek z kartera,tak v poho.Ja davam len papirove a nikdy problem nebol.Kamosovi to cez ten cerveny silikon tieklo.
Datum: 24. dubna 2007 19:26
Jméno: abc
IP: uživatel805
Zdravim, já bych doporučil nějaký ten tmel nebo silikon na motory, stačí jen odmastit, naplácat, smontovat a jeto.Nepropustí to ani kapku, ten papír nevim, nevim, mě třeba trochu propouštěl...
Datum: 23. dubna 2007 23:13
|



|