slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  233  234  235  236  237  238  239  240  241  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jeeniik      E-mail:      IP: uživatel865    
Zdarec,chtel bych se zeptat.Mam 21 fichtla.Rozpulil jsem motor vymenil loziska atd. a dal jsem ho dokupy.Vsecko funguje ale spojka ne!!!ani za boha...spojkova tycinka se vubec nezatlaci...co jsem udelal spatne,kdyz to pred tim slo.Dekuji za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2007 22:55
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
1.kratka tycka2.gulicka3.dlha tycka
 
 
Datum: 07. května 2007 22:55
 
 
 
 
Jméno: Jeeniik      E-mail:      IP: uživatel865    
A tycky se tam davaji jak?prvni kratka tycka pak ta kulicka a nakonec dlouha tycka ze?....
 
 
Datum: 07. května 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel763    
Ta guliocka tam musi byt lebo ked ju tam, nedas tak to nebude vypinat a bude ti to robit co ti to robi do teraz daj ju tam a hned uvidis
 
 
Datum: 07. května 2007 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jeeniik      E-mail:      IP: uživatel865    
Takze kdyz tam dam kulicku tak by to melo jit?Nemohl jsem pri tom ,jak jsem daval motor dohromady udelat nejakou chybu?tycky se tam davaji az na konec doufam?....napis neco....
 
 
Datum: 07. května 2007 21:17
 
 
 
 
Jméno: Jeeniik      E-mail:      IP: uživatel865    
Takze kdyz tam dam kulicku tak by to melo jit?Nemohl jsem pri tom ,jak jsem daval motor dohromady udelat nejakou chybu?tycky se tam davaji az na konec doufam?....napis neco....
 
 
Datum: 07. května 2007 21:15
 
 
 
 
Jméno: Jeeniik      E-mail:      IP: uživatel865    
Takze kdyz tam dam kulicku tak by to melo jit?Nemohl jsem pri tom ,jak jsem daval motor dohromady udelat nejakou chybu?tycky se tam davaji az na konec doufam?....napis neco....
 
 
Datum: 07. května 2007 21:15
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
no vadí to dost, protože, pak jsou ty tyčky krátký a prostě nedosáhnou na spojkovej koš a nevypnou
 
 
Datum: 07. května 2007 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jeeniik      E-mail:      IP: uživatel865    
no nemam...vadi to hodne?Myslim ze tam ani nebyla pred tim...
 
 
Datum: 07. května 2007 18:03
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel270    
A MAS TAM KULICKU?
 
 
Datum: 07. května 2007 17:57
 
 
 
 
Jméno: Corey      E-mail:      IP: uživatel616    
Nazdárek draci mám dotaz když jedu na plný plin tak 1. v pohjo asi 20km/h 2. v poho skoro 50kmH ale trojka jde dolú čím to múže být??Musím měnit převodovku?? Díky za snahu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2007 21:13
 
 
 
 
Jméno: Corey      E-mail:      IP: uživatel616    
Díkes já mám 13
 
 
Datum: 07. května 2007 21:13
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel270    
Jeste se dava jedenacti zub
 
 
Datum: 07. května 2007 17:59
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Jáký máš sekundární kolečko - dávali se tam 2 typy: 1) 12zubů = lepší tah o trochu nižší max. rychlost a 13 zubů = vyšší rychlost ale horší tah, hlavně na trojku... Tak zjisti co tam máš a kdyžtak to vyměn za to stěmi míň zuby.
 
 
Datum: 07. května 2007 10:36
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel763    
Cavte kluci nevite ci sa da na fichtlovi vynulovat tachometer diki za odpoved a ked ano povedzte ako odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2007 9:37
 
 
 
 
Jméno: karlos      E-mail:      IP: uživatel372    
jo jasný obyčejná vrtačka dá 180km/h na tachometru ze škodovky, a zachvíli máš zk**venej ten osmihran vevnitř, to spálíš, doporučuju aku která dá 40 km/h to stačí.
 
 
Datum: 06. května 2007 9:37
 
 
 
 
Jméno: mihal      E-mail:      IP: uživatel84    
jo je to tak do nahonu das vrtacku spustis a nechcas to tak
 
 
Datum: 06. května 2007 8:23
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel270    
Kamarád mi řikal že dáš nak nahon do do vrtačky... ale vyzkoušený to nemam...
 
 
Datum: 06. května 2007 6:27
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel847    
Čus, kam se dává pružina spojky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2007 14:23
 
 
 
 
Jméno: Antonio      IP: uživatel864    
Do prdele
 
 
Datum: 07. května 2007 14:23
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
je na napojkovém koši, kde drží přitlačený lamely aby se nesmekaly a jelo ti to, těch prožin tam je 5, musíš sundat levý víko, abys se dostal ke spojce, nejdřív ale vypust olej
 
 
Datum: 06. května 2007 13:49
 
 
 
 
Jméno: jakub m      E-mail:      IP: uživatel658    
hej ted mam komplet motor ale co nejde je spojka jak ju mam zapojit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2007 12:00
 
 
 
 
Jméno: Low ride*      E-mail:      IP: uživatel723    
Hele jako co ti nejde zapojit lanko?Pokud nemáš zapojeny lanko tak tam jednoduše dej lanko to s nad víš a pokud ti prokluzuje spojka tak rozdelat dat novy korky do lamely...a nebo si to trocha na kritě kde máš,kam vede to lanko tam máš takovej šroubek na tom krytě a tím to utáhneš nebo povolíš!
 
 
Datum: 05. května 2007 12:00
 
 
 
 
Jméno: zavodik      IP: uživatel805    
Ahoj, chci se jen zeptat. Má cenu podřazovat na Pionýru s meziplynem?? Myslim, jestli tim ušetřim kolečka oproti normálnímu řazení, bez meziplynu??? Díky. Jen se ještě chci ujistit, dělá se to doufam takhle: spojka - vyřadit - pustit spojku - přidat plyn - spojka - podřadit nižší rychlost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2007 20:54
 
 
 
 
Jméno: čz maniak      IP: uživatel793    
jedničku dávej až při velmi nízkých otáčkách a malé rychlosti, dojížděj klidnéě na neutrál a jedničku dávej až přirozjezdu na křižovatce, tohle moc dobře znam u mí zetky se to projevuje zlověstným zasténáním ve spojce místo chrupnutí
 
 
Datum: 06. května 2007 20:54
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Mě jde hlavně o tom jsetli tim asoň trochu ušetřim kolečka, občas se mi stává, že když dávám mižší rychlost (1), tak mi tam chrupne..... Tak jestli by to pomohlo, aby to nedělalo...
 
 
Datum: 06. května 2007 20:36
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
U pionýra jde o to kdyz jede napr. na 2 a zpomalujes tak nez tam hodis za 1 tak das meziplyn aby to nezablokoval zad.kolo...
 
 
Datum: 04. května 2007 20:20
 
 
 
 
Jméno: OO      IP: uživatel548    
Netrvá to dlouho když to umíš určitě to je lepší pro motor s meziplynem
 
 
Datum: 04. května 2007 19:26
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
Když jedeš do kopce a ztrácíš rychlost tak to bude trvat dost dlouho než to podřadíš s tim meziplynem já to tam radši kopnu hned
 
 
Datum: 04. května 2007 16:36
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Já vim, že se tohle dělá u aut, co nemají synchrony, aby šlo bezbolestně řadit a Pionýr je taky nemá, tak se si myslel, že to bude lepší, když budu řadit s ti meziplynem....
 
 
Datum: 04. května 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Já vim, že se tohle dělá u aut, co nemají synchrony, aby šlo bezbolestně řadit a Pionýr je taky nemá, tak se si myslel, že to bude lepší, když budu řadit s ti meziplynem....
 
 
Datum: 04. května 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: Beny      IP: uživatel692    
já si taky myslim že je to jedno já to dělám taky s meziplynem:-)
 
 
Datum: 04. května 2007 15:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
podle mě je to jedno já osobně jezdim bez meziplynu
 
 
Datum: 04. května 2007 14:48
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
hle kdo zkousel v prevodech prehodit ty 2 kolecka jedno ma mylim 20 zubu a druhy 18 v originale to jede na dvojku 40 kolik to vali kdyz se prehodi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2007 18:39
 
 
 
 
Jméno: dachl      E-mail:      IP: uživatel17    
Zdarec , no stane se že budeš mít vlastně první dva kvalty což je jednička a dvojka tak budou skoro na stejný urovni a trojka ti bude trvat než jí roztáhneš .Vlastně mezi jedničkou a dvojkou nebude skoro žadnej rozdíl.
 
 
Datum: 03. května 2007 18:39
 
 
 
 
Jméno: čz maniak      E-mail:      IP: uživatel793    
zdarec lidi mam problém, známej má dachla a je to na motory mírnej analfabet takže mu to mam spravit já, problém je že pijonýr se chová víc než zapeklitě: nejde tam trojka absolutně když to jede tak jako by tam nebyla ani to necvakne. ale co mě na tom zaráží nejvíce je že když to stojí na místě a je nastartovanej motor tak tam jde bez problémů, ještě jsem to nekuchnul ale cystám se na to zítra, neporadíte mi někdo na co se mám při opravě zaměřit. myslým su že skontroluju automat, proměřím mosazná pouzdra a kouknu na ložiska a na řadící vidličky, co bude špatné vyměním a bude, nemáte s timhle problémem nějakou zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2007 19:48
 
 
 
 
Jméno: čz maniak      IP: uživatel793    
je možný že to dělala spojka? kamarád toho známího si hrál na opraváře a udělal spojku tak že byla uplně na tvrdo a nešla ani vystavit, zkoušel jsem to project, sice mi srdce krvácelo když jsem řadi bez sojky ale ta trojka tam šla joko by nic. takže si zejtra pohraju se spojkou pořádně ji sešteluju a skusim jak to bude šlapat
 
 
Datum: 03. května 2007 19:48
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
mě to taky dělá co jsem na něm začal jezdit, stačí, když tam máš 2 tak ji lehce přidzvednout špičkou nohy a potom tam uplně v pohodě zařadíš dolu 3, to sáme potom z 2 na 1, jen tu dvojku trochu stlačíš dolu, stačí jen lehce abys ji nevyřadil, jinak to asi bude dělat tenm mechanismus v převodovce....ale dá si na to zvyknout
 
 
Datum: 03. května 2007 16:55
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Měl jsem něco podobnýho taky mi tam nešla hodit 3,nekdy jo,nekdy ne a to iza stoje i kdyz jsem jel no a jednou jsem jeszil skoro celej den a den potom mi uz to normalne behalo a stale beha:-)(mozna ze to bude tim ze dlouho stal cca.12 let)t
 
 
Datum: 03. května 2007 16:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      E-mail:      IP: uživatel372    
ahoj Seso, kdy bude te 14ti zub? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2007 18:59
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
a kolik bude přibližně stát???
 
 
Datum: 01. května 2007 18:59
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel674    
no porad pisu vyrobci a on na to ze to bude kazdym tydnem,,,ale kterej to bude,,to mi nerek,,sorac ale ja za to nemohu
 
 
Datum: 01. května 2007 10:02
 
 
 
 
Jméno: Mýval      E-mail:      IP: uživatel832    
Zdar draci! Heleďte, zřejmě se mi nevrací automat. Jedna dvě v pohodě ale na trojku mi to nechce vrátit řadičku, musím jí občas pozvednout nohou a bych tam mohl dát za tři. Předpokládám, že je to na půlení. Která zubatá část bude zku**ená? Jak dlouho s tím takhle budu moct jezdit, abych to neodělal úplně? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2007 14:45
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel834    
A je to na závadu jezdit s tím případem, že se to nevrací? (mam tím na mysli, jestli díky tomu nemůže jít něco do háje..) díky
 
 
Datum: 24. května 2007 14:45
 
 
 
 
Jméno: MILAN      E-mail:      IP: uživatel849    
AHOJ FICHTLAŘI. POKUSÍM SE VÁM PORADIT OHLEDŃE ŘAZENÍ. PROVĚŘTE GUMOVÉ FUTRO V ŘADÍCÍ PÁCE. TO NAPOMÁHÁ TUTO PÁKU VRACET. NESMÍ BÝT SPUKŘELÉ NEBO JINAK PONIČENÉ. MĚL JSEM TENTÝŽ PROBLÉM. ČUS.
 
 
Datum: 03. května 2007 23:03
 
 
 
 
Jméno: Mýval      E-mail:      IP: uživatel840    
To jsou opravdu rady k posmání!!!
 
 
Datum: 01. května 2007 17:44
 
 
 
 
Jméno: Mýval      E-mail:      IP: uživatel840    
To jsou opravdu rady k posmání!!!
 
 
Datum: 01. května 2007 16:37
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel837    
Mára má totiž fichtla pěkně na hovno
 
 
Datum: 01. května 2007 11:05
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel834    
mám ten samý problém, dvojka se nevraci, a trojka taky ne. (pravidlo to zcela není, někdy se to vrátí) nevím, v čem je příčina.
 
 
Datum: 30. dubna 2007 23:21
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel483    
me to taky dela za 1 v doho za 2 v poho a abych dal za 3 musim ji rizvednou a jeste sem neprisel na to cim to je
 
 
Datum: 30. dubna 2007 19:57
 
 
 
 
Jméno: zatara      E-mail:      IP: uživatel614    
zdarec jaké patří ložiska na fechtla do motoru typ 21?Do převodovky to hlavně nevím.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
sory.To je na Cezetu.Na fichtla tu: http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/pionyr/lozisko_gufero
 
 
Datum: 30. dubna 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Viz sekciu loziska:http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/cezeta/lozisko_gufero
 
 
Datum: 30. dubna 2007 15:26
 
 
 
 
Jméno: fechtlista      IP: uživatel807    
Čus, jak poznám že mám vytahanej řeťaz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: iša      IP: uživatel286    
když ten řetěz natáhneš na nějaky prkno na obou koncích ho chytneš a pomalu ho šoupeš koncema k sobě tak se ti budto zvlní(to je v pohodě) nebo se ti trochu smrskne tak 2-3 cm(a to je vytahanej)
 
 
Datum: 27. dubna 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: iša      IP: uživatel286    
chlapy co s tím když šteluju spojku tak mě motor furt zabírá a když to chci nakopnout tak nakopávačka už prokluzuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2007 7:06
 
 
 
 
Jméno: dejf      IP: uživatel735    
musis ji trochu povolit nebo sjety lameli
 
 
Datum: 27. dubna 2007 7:06
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Čus seso, http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_652.html tohle je tam psáno že to potřebuje hafo dlouhé lanko?neprodáváš ho taky?nebo jde nějak vyrobit?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2007 13:15
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel815    
prave ze ne,,,ale zatim si kazdy zakaznik nejak poradil,,,sorac
 
 
Datum: 26. dubna 2007 13:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel810    
Chtel bych se zeptat co mam udelat s tim když řadím na pionyrovi21 2 a 3 TAK MI ZUSTANE ŘADÍCI PAKA DOLE ZASEKLOU MUSÍM ždycky zastavit a narovnat ji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2007 9:33
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
Koukni jestli se ti nezasekne o levej kartel
 
 
Datum: 25. dubna 2007 9:33
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
zkus namazat čep řadící páky
 
 
Datum: 24. dubna 2007 23:56
 
 
 
 
Jméno: vasek      E-mail:      IP: uživatel730    
Hoj dreci mam jawu 250 podle rady jsem vymnenil lamely a ony mi asi po 2km zhorely, olej začal vařit ale nevim proč spojka byla serízená dobre. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2007 19:17
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Mal si tie lamely necha na noc v oleji.
 
 
Datum: 24. dubna 2007 19:17
 
 
 
 
Jméno: fechtlista      IP: uživatel807    
Čau draci, chci se zeptat jestli je normální že se mně napíná u fechtla řetěz když propružím zadní vidlici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2007 19:21
 
 
 
 
Jméno: majo      IP: uživatel76    
Ze to napina retaz pri pruzeni je normalne.Preto ma mat retaz,ked mas fichtla na stojanku vykyv asi 2-3cm hore a dolu.Potom je to v poho.
 
 
Datum: 24. dubna 2007 19:21
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
nemělo by to bejt moc zkus ho trošku povolit
 
 
Datum: 24. dubna 2007 14:50
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Ahoj, chtěl bych se zaptat.Slyšel jsem, že když dám dozadu na pionýra kolo z 05, s těmi gumovými bloky, tak by to prý mělo velmi šetřit převody. Prý to při zařezení má jakýsi malý chod díky těm gumovým blokům a tím to sětří převody.Šetří to tedy opravdu ty převody? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2007 12:14
 
 
 
 
Jméno: čz maniak      IP: uživatel793    
je to spíš pro konfortnější rozjezd tak moc to neškubne, ten chod je minimální má to jen ten efekt že to stlumí počáteční škubnutí spojky
 
 
Datum: 03. května 2007 12:14
 
 
 
 
Jméno: čz maniak      IP: uživatel793    
je to spíš pro konfortnější rozjezd tak moc to neškubne, ten chod je minimální má to jen ten efekt že to stlumí počáteční škubnutí spojky
 
 
Datum: 03. května 2007 12:14
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Já tedy nevim, mě přesvědčovali, že prý jo....
 
 
Datum: 24. dubna 2007 17:11
 
 
 
 
Jméno: jawa20      E-mail:      IP: uživatel360    
mě se zdá že ne
 
 
Datum: 24. dubna 2007 16:37
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel803    
Zdar mám motor z Mustanga a nevrací se mi řadící páka a tak se chci zeptat jestli je tam nějaká pružina nebo tak něco a čim to může bejt,a to samé se mi dělá u start páky tak nemůže to nějak spolu souviset? ale když pohnu start pákou tak se mi píst hejbe.Dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2007 19:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Proste musis motor rozpulit a kuknut.Mas niekde prasknutu pruzinu.Aj na start pake aj na radicke.A spolu to nesuvisi.
 
 
Datum: 24. dubna 2007 19:33
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel804    
Na řadící páce se správně nemá vracet jenom trojka jinak by se to vracet mělo , je tam sice pružina ,ale když ten automat rozebereš a jestli to neumíš tak to ani nedělej protože já když jsem rozebral svůj 1. automat tak už ho nikdy nikdo nedal dokupy a jinak ta startpáka tem je vinutá prožina a ta může být prasklá
 
 
Datum: 23. dubna 2007 22:09
 
 
 
 
Jméno: Kubiczek      IP: uživatel339    
zdarec draci jakou mate zkusenost s papirovym tesnenim u spojky je lepsi tam dat tohle tesneni nebo motorovej tmel?? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2007 19:26
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ked papir dotahnes a nemas nekde vylamany kusek z kartera,tak v poho.Ja davam len papirove a nikdy problem nebol.Kamosovi to cez ten cerveny silikon tieklo.
 
 
Datum: 24. dubna 2007 19:26
 
 
 
 
Jméno: abc      IP: uživatel805    
Zdravim, já bych doporučil nějaký ten tmel nebo silikon na motory, stačí jen odmastit, naplácat, smontovat a jeto.Nepropustí to ani kapku, ten papír nevim, nevim, mě třeba trochu propouštěl...
 
 
Datum: 23. dubna 2007 23:13
 
<  233  234  235  236  237  238  239  240  241  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:07:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu