slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  237  238  239  240  241  242  243  244  245  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: chuckeen      E-mail:      IP: uživatel186    
Zdravim všechny ,jen takova otazka pro upřesneni ,když spojujete kartery ,davate mezi ne papirovy tesneni i tmel nebo jenom ,tmel pez papíru ,dik za odpoved . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2007 16:56
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
papír a tmel nedávej,obojí je špatné. Buď jedno nebo druhé.Ale tmel je dle zkušeností lepší.Přece jen ty kartery po těch letecch nejsou tak rovné a papír nemusí stačit.tmel vytěsní vše.
 
 
Datum: 11. února 2007 16:56
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel298    
Nejdřív si zkus složit kartery k sobě.Dej do nich všechno kromě klikovky a smontuje je na sucho bez jakýhokoli těsnění a stáhni šroubama.Jestli se ti bude převodovka lehce otáčet stačí ti jen tmel,jestli půjde stuha doporučil bych tmel + papír aby byla kartery dál od sebe a hřídele s evolně otáčely.
 
 
Datum: 11. února 2007 14:33
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel469    
Draku,,je to jedno co tam das, jestli papir, nebo tmel,,,,jen tam neco musi byt aby olej neprosakoval
 
 
Datum: 11. února 2007 0:53
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
No papírový těsnění tam bejt musí když to složíš bez něj pak by to vevnitř o sebe dřelo ale jestli i tmel to je na tobě
 
 
Datum: 10. února 2007 23:13
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Chlapi, mam tu problemek.. nedavno sem delal GO motoru, vse ok, ale tedka mi zacal tect asi olej z vyfuku, mam vyfuk hikone a kape mi to mezi koncovkou a samotnym vyfukem.. nechce se mi verit ze by mi to z niceho nic zacalo sat tolik prevodaku do klikovky.. nebo myslite ze moho tak rychle odejit gufero? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2007 18:44
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
Mas bud spatne nasazene gufero a tama ti jde olej a nebo spatne utesnena klikova skrin!
 
 
Datum: 10. února 2007 18:44
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Draku je to mozne, hikone poradne vypalim a dam tam N14C zatim, v pondeli kupim n15 A PAK TI napisu jak to je..
 
 
Datum: 10. února 2007 14:07
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel489    
A neni to tim ze hikone mas kratkou dobu a ted jse tito tam nahromadilo a vytejka,, ane bo muze byt svickou to mas recht,,,pak mi napis jestli to pomohlo,,,nezapomen
 
 
Datum: 10. února 2007 13:38
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Jo, ale ze mi to nikdy nedelalo, ale mam pocit ze mi to zacalo delat kdyz jsem z N15C presel na N17C.. takze tam zkusim dat N15C a uvidime
 
 
Datum: 10. února 2007 13:08
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel489    
Tak to ti to nezere olej....ale je to klasika ono to stejka po stene dolu a dole ti to vytejka,,,,,,,,,,,,,fakt je to klasika
 
 
Datum: 10. února 2007 10:29
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Prave ze mi to moc nekouri a nekdy to nekouri vubec..
 
 
Datum: 10. února 2007 10:21
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel489    
Draku,,jeden dotaz, kouriti to jako z fabriky, neboli mas za sebou kourovou mlhu?,,,,pokud ne tak ti to nezere olej,,, je to ve spalovani
 
 
Datum: 10. února 2007 9:38
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Blbe sem ho urco nedal, ale v miste kde je gufero byl pekne dojebany karter, tak mozna proto to zacalo tect, takze to zaplacam paulinem a snad to bude ok.. ale to ani neni prevodak jako takova kase proste smeska benzinu a vsemoznych sracek, nemuze to byt tim ze by mi to blbe spalovalo? Mam N17C..
 
 
Datum: 09. února 2007 22:04
 
 
 
 
Jméno: ZIPOMAN      IP: uživatel27    
Třeba si to guferu dal nějak jinak(neřikam že blbě) a ono pak povolilo a teď prosakuje olej
 
 
Datum: 09. února 2007 21:17
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel464    
Uz sem si s tyma lamelama poradil ale ma dalsi problem ked sem dal vsetko nove nevim a nejde mi ta segrovka na strunu no proste ona ide nasadit ale nevim jak stlacit tu strunu nevim jak uz sem vyskusal vsetko ani za boha nejde islo to ale teraz ked su nove lamele ten korek neni opotrebovany a strunky trca ven jak to tam mam dat ty segrovky prosim napiste mi.diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2007 18:32
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
To,co pise Garcia je dobre,ale ovela jednoduchsie je to takto http://wiku.ic.cz/navody/segrovka.htm pomocou toho kluca.Ja som takto za 5 minut spojku rozoberem a poskladam celkom sam.Ked nemas motor von z ramu,tak si to naklon na bok,ale bude ti tiect olej.Lepsie sa to robi pri vybratom motore.
 
 
Datum: 10. února 2007 18:32
 
 
 
 
Jméno: Garcia      E-mail:      IP: uživatel488    
hej kamos servus ... aj mne to robilo ... musis si motorku postavit bokom.... proste ju polozis na bok .... tie spruzinky ta necchu pustit hejze ? musite byt pri tom 2 lebo inak ani keby sa sa pototo tak to tam nedas sam a zober si nato siroky a tenky srubovak .....sirokym nech ti kamarat stali spruzinku nasad tie pliesok a potom segrofku pritom si aj ty musis pomahat s tym tenkym srubovakom .... kazdy ma nato iny sposob ... ale mne to tak islo ... a inak potom nezabudny nastavit spojku ... inak ti to bude stale prekrucat ... ako keby si mal stlacenu spojku ... je to sranda ...
 
 
Datum: 09. února 2007 20:59
 
 
 
 
Jméno: Karlos      E-mail:      IP: uživatel372    
Ahoj hoši, rád bych se zeptal, čím to je? kouopil jsem si 75 zubuvou rozetu, a můj původní řetěz byl krátký, tak jsem ho nastavil starým, když otáčním kolem, jde to lehce, než tam najede ten kousek asi 20 cm toho starého řetězu a jakoby se to zadrhne, můžeěš to být ítm, že je řetěz starý?? a nemůže se tímto ta rozeta nějak poníčit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2007 17:16
 
 
 
 
Jméno: rambopavka      E-mail:      IP: uživatel22    
Když už měníš rozetu tak už vyměň i řetěz.Když vyměníš jenom jedno z toho tak se ti právě může stát to co se ti stalo.
 
 
Datum: 09. února 2007 17:16
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel464    
prosim chalani poradte ja sa da primarni retaz z lamelama a medzilamelou tam dat mne to ani za boha nechce it dam to prvni na ozubene a potm to skusam davat na kos uz od 10:00 to skusam a nic poradte a ide to tam lebo ked to dam bez retaze tak to tam ide jak nic ale s retazu to nejde prosim piste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2007 21:03
 
 
 
 
Jméno: Garcia      E-mail:      IP: uživatel488    
Ono to tam ide kamos ... len sa s tym musis trosku pohrat ... trpezlivosti ja som sa stym hral asi 20 minut ono to tam pojde len trosku sili treba do toho nie bars nieze daco polames
 
 
Datum: 09. února 2007 21:03
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel16    
Ked si daval vsetko nove,tak len pomoze stiahnut primarne kolecko z klukovky a nasadit kolecko aj so spojkou a retazou na raz a potom kolecko pritiahnut.
 
 
Datum: 09. února 2007 13:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel483    
nevíte nekdo proč mi při plnejch otáčkách vypadává jednotka(první převodový stupeň) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2007 17:10
 
 
 
 
Jméno: Lubajs      IP: uživatel550    
me to ale dela taky a newim co s tim mam delat!
 
 
Datum: 26. února 2007 17:10
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      E-mail:      IP: uživatel252    
jsou spatzne zuby na radicim automate
 
 
Datum: 08. února 2007 14:29
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel481    
zdraviv všechny dobré lidi co bzmi mohli poradit jak složit spojku děkuji předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2007 21:52
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel471    
Draku,,,pokud je to pionyr 20 / 21 / 23 tak nejdriv se vlozi do spojkovecho kose lamela korkova > Lamela plechova > lamela korkova > pritlacni talir > pruzinky > segrovky> hotovo,,,,,,,,,,tak aby spojka fungovala tak je potrba dat > vetsi tycku > kulicku > kratkou> pritlacni talir,,,,,tak to je vse
 
 
Datum: 07. února 2007 21:52
 
 
 
 
Jméno: Karlos      E-mail:      IP: uživatel372    
čau všichni, nevíte prosím jak bych měl spojit řetěz s druhým??? nemám sponku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2007 19:47
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Drátem,provázkem, izolepou,svařit nebo si koupit za pětikorunu spojku.
 
 
Datum: 07. února 2007 19:47
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      IP: uživatel342    
Zdarec když nejde zařadit kvalt tak je něco s automatem s řadící vidličkou né? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2007 23:16
 
 
 
 
Jméno: ZdenyRider      IP: uživatel22    
vyskocila ti pruzinka v automatu me se to taky stalo
 
 
Datum: 06. února 2007 23:16
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      IP: uživatel342    
A čim by to mohlo byt ešte jinším??
 
 
Datum: 06. února 2007 18:36
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Moze byt.Ja mam teraz ten isty problem a chystam sa pulit.Ked som blbol na snehu,tak mi z nicoho nic prestalo radit a ostala tam jednicka.Motor uz je vonku.Mozno v sobotu to budem rozoberat.
 
 
Datum: 06. února 2007 17:22
 
 
 
 
Jméno: borec115      E-mail:      IP: uživatel464    
Chalani chcem sa opytat budem si od atto kupovat lamelena pincka vim ze maju byt namocene v oleji kolko asi tak dlho 30min. staci ci viac poradte diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2007 21:32
 
 
 
 
Jméno: borec115      E-mail:      IP: uživatel464    
Jasne mam moje je 425-800-281 a mozeme kecat jak vidim ty si tez ze Slovenska
 
 
Datum: 04. února 2007 21:32
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Tak dlho,aby sa toho oleja napili.Najlepsie nechat na noc.Nemas icq?Vidim ze mas dost vela dotazov,tak ti poradim rychlejsie.Moje je 383-765-233
 
 
Datum: 04. února 2007 20:36
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
hej seso chtel bych se optat jestli se da koupit spojkovy kryt?a kdyztak cenu dek.piste pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2007 18:48
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel469    
Ne draku,,,ten uz nikdo nedela
 
 
Datum: 04. února 2007 18:48
 
 
 
 
Jméno: Kralix      E-mail:      IP: uživatel462    
Přední řetězové kolečko-čím víc zubů tím rychlejší fychtl-je to tak??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2007 13:54
 
 
 
 
Jméno: rejha      E-mail:      IP: uživatel1093    
jo je to tak ale pak nebudeš moc hrabat a dalši takovy věci
 
 
Datum: 09. září 2007 13:54
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel320    
presne,,jak rikas ale prides o akceleraci s silu
 
 
Datum: 03. února 2007 13:39
 
 
 
 
Jméno: hmyz      E-mail:      IP: uživatel186    
Zdravim ,mam na vas dotaz shanim nakou radu ,jak utěsnit gufero v karteru ,pořad se mi protči a teče kolem olej ,jestli mate nekdo podobnou zkušenost tak mi prosim poradte ,dik ,Hmyz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2007 10:09
 
 
 
 
Jméno: Tomaš      IP: uživatel307    
rozdělej motor a kup tam nové a nic chcát nepude
 
 
Datum: 04. února 2007 10:09
 
 
 
 
Jméno: sklibor      E-mail:      IP: uživatel288    
Hojte , nevite jak je presne dlouhá ta dlouha tycka co je ve spojce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2007 11:31
 
 
 
 
Jméno: Dachlař 007      E-mail:      IP: uživatel422    
zdary draku tak ta dlouha tycka co je ve spojce ma presne14cm a 2mm :-) zdar
 
 
Datum: 21. ledna 2007 11:31
 
 
 
 
Jméno: Karlos      E-mail:      IP: uživatel372    
4us draci, nevíta, jak má býs správně vyšponovaný řetěz?? Když z fichtlem někde trošku skočím tam mi spadne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2007 17:30
 
 
 
 
Jméno: netvor      E-mail:      IP: uživatel360    
nebo máš sjetou rozetu to se mi taky stalo
 
 
Datum: 22. ledna 2007 17:30
 
 
 
 
Jméno: dachl      E-mail:      IP: uživatel17    
A nebo si uděláš napínák ze silonu .
 
 
Datum: 20. ledna 2007 21:29
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
sedneš na fichtla a našponuješ aby šel prohnout zhruba o palec
 
 
Datum: 20. ledna 2007 19:04
 
 
 
 
Jméno: Motocikl      E-mail:      IP: uživatel417    
Zdar kluci nevíte čím to je: nastartuju fichtla(v pohodě) pak se rojíždim jede to dám plnej kotel a dusí se to proč?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2007 18:49
 
 
 
 
Jméno: borec115      E-mail:      IP: uživatel464    
Sak vycisti karbec(poradne) nechaj ho bud namoceny v technicaku a potom kartackem a este vycisti vyfuk napr. tak ze nalej do vyfuku technicky benzín a zapal to ja sem to robil ale davaj bacha aby si si nespalil gate tak jak mne zacali horat ale vyfuk cisty jak svina.
 
 
Datum: 04. února 2007 18:49
 
 
 
 
Jméno: rychlík82      IP: uživatel429    
když máš hodně oleje v tryskách tak to spráně nařed a vičisti karbec.
 
 
Datum: 22. ledna 2007 19:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Mne to robilo to same.Po komplet rozobrati a vycisteni karburatora bez problemov.
 
 
Datum: 20. ledna 2007 9:43
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel298    
Zasranej karbec (případně sítko na kohoutku v nádrži) nebo ucpaný výfuk a nebo ti jehla v karburátoru spadla z plíšku a nezvedá se se šoupátkem.
 
 
Datum: 19. ledna 2007 23:42
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
zkus sundat výfuk,může být sasranej
 
 
Datum: 19. ledna 2007 19:44
 
 
 
 
Jméno: dachl      E-mail:      IP: uživatel17    
Tak buď budeš mít zasranej karbec takže by to chtělo vyčistit , a nebo jestli tam máš filtr na sání tak ho zkus vyndat a uvidíš jestli to pojede .
 
 
Datum: 19. ledna 2007 15:10
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel252    
Podle toho co máš za fichtla.Jestli nejakýho novějšího,tak by si mohl mít ucpatný trysky,ale jinak tam máš nejspíš v benzínu moc oleje.To se mi taky stávalo.Vypusť si ho,a schovej.Pak to můžeš ředit s Naturalem.
 
 
Datum: 19. ledna 2007 12:45
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel380    
chcel bych sa spytat ci by sa na fichty nemohlo radit aj bez spojky.ved ono to ma poloautomat podobne ako zavodne crosky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 19:30
 
 
 
 
Jméno: Luboš      IP: uživatel428    
Lze řadit bez spojky,ale převodovka trpí není na to stavěná.Na krosce se také doporučuje lehce vymáčknout spojku
 
 
Datum: 23. ledna 2007 19:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Pocul si blbost.Automat pri urcitej rychlosti sam vypne spojku a je na vetsich motorkach pod vekom zapalka.Na fichtlovi ani nie je miesto na automat.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 20:27
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel298    
Nemůžeš,poloautomat fichtl nemá!
 
 
Datum: 14. ledna 2007 18:47
 
 
 
 
Jméno: rapid      IP: uživatel380    
tak ja neviem ja som to len pocul...ze to ma podobne usporiadane koliecka ako crosky.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 18:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
A mohol by si mi popisat,kde ten poloautomat je?Lebo ja som si ho zatial nikde nevsimol.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 17:39
 
 
 
 
Jméno: Ivo Müller      E-mail:      IP: uživatel408    
Prosím Vás, napište mi, jak má být správně seštelovaný řadíci poloautomat, mám motor kompletně zrenovovaný, a potřebuji ho zase složit, jenomže tato malá záludnost mi dělá problém, díky za rady. Zdar draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 15:57
 
 
 
 
Jméno: penál      E-mail:      IP: uživatel397    
dělám kamarádům generálky motorů...jestli máš digitální foták...tak můžem přes maily tvůj motor složit spolu...ty se zeptáš a já ti to názorně vyfotím na svém rozebraném motoru a popíšu...už jsem i spravoval motor přes telefon...che che...čus
 
 
Datum: 15. ledna 2007 15:57
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Drahý houmles, tvoje odpověď něco naznačuje o tvém IQ
 
 
Datum: 14. ledna 2007 10:47
 
 
 
 
Jméno: houmles      IP: uživatel335    
dyz umis hovno tak si ho taky muzes slozit ale pochybuju ze ti ho vemou ve srotu
 
 
Datum: 13. ledna 2007 21:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
O aky motor ide?Z coho.
 
 
Datum: 13. ledna 2007 20:19
 
 
 
 
Jméno: michal5u      E-mail:      IP: uživatel403    
Zdravim,u fika mi vyskakujou prevody:-(,trojka pravidelne pri 60km/h,dvojka jen obcas...s tatkou sme se shodli ze to asi budou opotrebeny prevodovy kolecka.motor uz je skoro napul,ale tak se vas jeste ptam jestli to vydite stejne??a ty muzes seso urcite do mesice ocekavat objednavku dilu do prevodovky:-D:-D,tak diky moc za radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2007 19:36
 
 
 
 
Jméno: kjk      IP: uživatel275    
dej novej automat a máš to můžeš mít vohlou tyčku a tu kdyš srovnáš tak to máš zachvilku znova v prdeli!!!
 
 
Datum: 01. února 2007 19:36
 
 
 
 
Jméno: Luboš      IP: uživatel428    
Většinou opotřebovaný kolíky u kola 3 a vyšlehaná díry v protikole ( to je to na čem je řetěz. kolečko). U 2. stupně jsou to ošlehané drážky na hřídeli a v kolečku.
 
 
Datum: 23. ledna 2007 19:42
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      E-mail:      IP: uživatel412    
Máš servanej řadící segment a nekupuj si novej protože je drahej,ale mě se zdá že sesa to má levný.Jinak se dá sehnat na vrakáčích.
 
 
Datum: 16. ledna 2007 7:40
 
 
 
 
Jméno: michal5u      IP: uživatel403    
jj diky moc,dneska sme to rozebrali,je tam lehce pokurvenej radici automat...,tak to nejak vyspravime a bude:-Dale horsi je ze sem zjistil ze mi na pistu chybi jeden krouzek a pist je uz pekne v hajzlu,na cepu vule jak svin a kus je ustiplej...docela sem cumnel...
 
 
Datum: 13. ledna 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: alex      E-mail:      IP: uživatel406    
jsou to jistojiste ojetý řadici vidličky but je vymen nebo vyvař a bude po problemu cau A.
 
 
Datum: 13. ledna 2007 18:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Mach      IP: uživatel314    
Problém bych viděl v řadícím automatu, a trojka nemá zpřevodování (1:1), je to přímo hnané tím pádem ojeb. čepy.
 
 
Datum: 12. ledna 2007 22:48
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Alebo este zuby na radicim automate.
 
 
Datum: 12. ledna 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: rapid      IP: uživatel380    
seso kolko zubovy je ten samostatny venec na jawetu a stadion?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 21:03
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel390    
draku 35 zubu
 
 
Datum: 06. ledna 2007 21:03
 
<  237  238  239  240  241  242  243  244  245  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:11:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu