Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim,mam otazku spis pro elektrikare  mam starou spinacku asi ze skodovky,na normalni klicek FAB.a ja si to chci dat na cezetu,ma to 3 polohy-vypla,zapla a treti jako normalne u auta na nastartovani motoru..a ja bych chtel vedet jak ji mam napojit,aby kdyz vyndam klicek tak se to prerusilo a chciplo a kdyz otocim na 2 polohu aby to jelo..kdyz sem to zkousel tak to bylo vzdycky naopak-na prvni (co je u auta vypla) mi to jelo a na druhou (co je u auta zapla) mi to nejelo..poradite mi prosim?vzadu sou 3 vyvody na kabely..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 13:59
 Zřejmě ti nezbyde nic jiného než sehnat origo...
Datum: 10. ledna 2010 13:59
 ja zkousel vsechno co se dalo-propojovat ty vyvody na kabely mezi sebou,vsechno mozny...vic kombinaci co sem moh zkusit snad ani neni  a porad nic..
Datum: 09. ledna 2010 21:53
 Jak jsi už říkal tak ta spínačka má 3 polohy. První poloha vypnuto, druhá se zapne zapalování a třetí ta roztočí startér, a jak se to nastartuje tak se klíček vrátí znovu do druhé polohy (zapnuto). Takže třetí polohu nepotřebuješ, musíš experimentovat pouze s těma dvouma polohama, ale podle mě by to mělo jít a mělo by to být zapojené stejně nebo podobně jako na té škodovce. Musíš skoušet...
Datum: 09. ledna 2010 18:22
 pokiaľ viem tak spinačky su konšruované hlavne u aut tak že ak sa klúč pretoči do druhej polohy tak sa zablokuje až keď ho vratiš späť tak sa dá vytiahnúť pokiaľ chceš spraviť ako vravíš tak si tam daj klasickú boshku tu ked pretočíš a vytiahneš klúč tak kontakty ostanú spojené
Datum: 09. ledna 2010 14:20
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 zdar draci da se karburátor dell orto dát na babettu 210 bez komplikací nebo je treba nejaká uprava dikijo a este okolik to zvisi rychlost
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 17:42
 jj tak to se omlouvám ....to bude dobrá investice protože babeta je hodně udušená karbecem
Datum: 09. ledna 2010 17:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 09. ledna 2010 17:31
 No fakt nevim ....ale s dell orto 21 by to teda nešlo s babetou moc skušeností nemám ale dell orto 17,5 to byto možná šlo ale aj tak by to bylo moc
Datum: 09. ledna 2010 15:23
Jméno: fanys
IP: uživatel8431
 ja si tu ten karburator kupoval a dal sem ho tam bez problemu a jezdi to lip nez s origo... lip to tahne a ta rychlost se taky zvyší, a při studenejch startec taky bez problémů.... fakt se to vyplatí
Datum: 09. ledna 2010 14:12
 zdar,nejsem extra ladic,ale vim ze zalezi na velikosti difuzeru,kdyz bude mensi nez u origo karbecu tak to pojede hur a kdyz bude zase moc velkej tak to pojede taky hur protoze to nebude stihat spalovat,pude tam toho proste moc...tady ti urcite poradej jaka velikost difuzeru je na to nejlepsi
Datum: 09. ledna 2010 13:42
 Nazdar mám otazkú akú má cenu spínačka z kyvačky tá z ampermetrom dnes mi sused doniesol dajaké súčiastky čo našiel v robote na vyhodenie a medzi nimi bola aj ta spínačka po vyčisteni by mala fungovať a ampermeter sa tiež javy byť ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 14:57
 no to hej unás su tie sučiastky dosť drahé no a zase kupovať s tadiaľ to to nemá tiež zmysel lebo dám dosť za poštovné takže to vijde na tú istú cenu
Datum: 09. ledna 2010 14:57
 to som len uviedol ako príklad toho že ti trdíš že je to bezcený kus hliníka a zase tam sa to predava za celý majlant tak až také bezcenné to nebude
Datum: 09. ledna 2010 14:23
 Franky: no stav som popísal stala nikde v regálu má sice zahrzavené kontakti ale a možno funkčný ampermeter ale to neznámená že je to bezcený brak kukni tu na slovenskú sú možno iné cenz ako u vás http://www.motoren.sk/shop/detail/1875
Datum: 09. ledna 2010 14:10
Datum: 09. ledna 2010 13:45
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 13:49
 přesnou sohlasim z jiriekm, nemuze to prodat a dava to sem  uz je to tu aspon po 10 a furt jsou stejny prispevky
Datum: 09. ledna 2010 13:49
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 myslim že tenhle shit se nam tady snaží někdo nenapadně nabídnout ke koupi,asi to nemůže prodat,stejná otázka se stejnou motokárou je tu již po několikátéB*)
Datum: 09. ledna 2010 13:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do 3000 seženeš motokáru i s motorem
Datum: 09. ledna 2010 12:49
 jo taky bych na to mrdal,ale pokud by to bylo za těch 2500 až do 3000 tak by to šlo
Datum: 09. ledna 2010 11:48
 to nekupuj,nevyplatí se to.Za 4000,- kup teď koupíš i s motorem a se vším všudy...
Datum: 09. ledna 2010 11:07
 nevite proc jawa prestala vyrabet tak dobre stroje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 20:31
 jawa přestala dělat motorky hlavně proto, že jí to bylo tehdejším režimem znemožněno... prostě hlavy státu řekly že do evropy v automobilu a bylo... konec motorek.
Datum: 09. ledna 2010 20:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak to ses jedinej komu se tu nelibi protoze i kdyz je tohle nova Jawa tak jako jedinej typ by pripominala starou.
Datum: 09. ledna 2010 18:27
 Burak: no lenže v EU sa možeme už rozlučiť z 2T EU ich vyrobu už nepepvolí radšej nejaký kríženec jawy z dieslovým motorm aby som mohol kradnúť naftu otcovi z traktora  aj keď nepopieram že pekač na ňu nefunguje ale chce to tn správny pomer aj teplotu najlešie nad 100C
Datum: 09. ledna 2010 17:24
 denzil a spol.: ten kalif je pekne hnusnej, ackoliv ma dost puvodnich prvku , puvodni californinan je daleko hezci, ani tohle by dnes neuspelo...
Datum: 09. ledna 2010 16:28
Jméno: konrad
IP: uživatel4180
 Jawa je tam,kde je,ale mohla dělat náhradní díly na motorky co kdysi dělala.Pérák ve své době špička,kdo dneska na něm jede,tak posaz žádná sláva od kývačky to je jiná.
Datum: 09. ledna 2010 15:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 karlos.  resne tak ale je to fakt hezky bych chtel mit za 20 let v garazi vedle fika a Yamahy TT600R
Datum: 09. ledna 2010 15:41
 Standa: zdieľam taki istý názor pre mňa jawa skončila výrobu v roku 1989  hrozne sa mi páči zvuk 4T ale na tie nové motorky sa nedá pozerať je fakt hnus zato taký Ural http://ural.katalog-motocyklov.sk/ sa výraba 1941 a zvysoka sere na to ako je trend motocyklov on má svoju cetu jawa už ne
Datum: 09. ledna 2010 15:26
Jméno: Standa
IP: uživatel7979
 Sorry......pro me Jawa uz skoncila......kdyz nekdo rekne Jawa,predstavim si Peraka,kejvačku, fichla....proste 2T.....kdyz nekdo rekne soucasna Jawa,predstavim si kamose s vecne vysypanou 4T Sportkou......
Datum: 09. ledna 2010 15:08
 sorry ted vidim ze udelal som samé pravopisné chyby sorry
Datum: 09. ledna 2010 14:38
 no pidla mna je to preto lebo kedy este bolo CSSR pod socializmu nepustili tu produkty zo západa,,,potom socializmus kaputt a lidi kukaji ze auu vyrobené no západu ooo vsetky produkty kupily od západného vyrobcu a pomalicky jawa nevedel predávat svoje stroje..... lebo ked si vsimnete teraz sú ilion znacky zo západu ale potom uz od vihodu (este vatsi mnozstvo)..... a jawa by bolo len jeden z nich.... kvapka v more ale predtim pod socializmu boli len najviac 5 znacky napriklad jawa,CZ,simson,MZ a ked napriklad zo 100% motoristi kupili len 20% jawu alebo cezetu oplatilo ich vyrábat ale ted uz ne...
Datum: 09. ledna 2010 14:35
 Tak záleží čemu říkáme dobré stroje. Poslední konkurenceschopné stroje byly asi kývačky a možná ještě panelky. Kývačky se vyvážely do mnoha zemí světa. Pak začali nastupovat Japonci a převálcovali nejen Jawu, ale i jiné světové značky. V Jawě věděli, že konkurence nespí, ale nějak nový typ bizon se nějak nepovedl a pak s 634 taky neudělali žádnou díru do světa. Tím neříkám, že 634 by nebyla dobrá motorka. Pro mě je pořád ještě dobrá motorka a ne žádný kýč, jak je hodně strojů dneska. Prostě hodně dnešních motorek, jakkoli mají vyšší výkony a jsou ekologičtější, tak jsou strašně falešné a trapné jako holka, co si nechá dát silikony. Ale držím Jawě palce, aby si na trhu zase našla svoji parketu. Ale bez talentovaného týmu konstruktérů a přístupem, že zavoláme dizajnéra a až potom konstruktéra to asi nepůjde.
Datum: 09. ledna 2010 14:31
Datum: 09. ledna 2010 14:06
 2 denzileck: jj toho sem videl bylo to myslim v ČMN. celkem pekny retro. to udelala chybu, ze ji nechce vyrabet myslim, ze by sni mela uspech.
Datum: 09. ledna 2010 13:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nebo videli jste toho novyho Califa co navrhnul jeden anglican ale jawa ze ne?Ten je fakt peknej!
Datum: 09. ledna 2010 13:19
 JAWA uz jako byla driv neexistuje byla zalozena spolecnost JAWA moto spol a.s. jako nastupce a uzivatel ochranne znamky JAWA. nemyslim si, ze by to bylo uplne tim, ze by delala uplne nanic stroje, ale spousta lidi nema ani tuseni, ze neco jako JAWA este existuje, nehlede nato, ze cenove JAWA nedokaze konkurovat motorkam z ciny a pod a nadruhou stranu nedokaze vykonove na Japonsky a italsky stroje a ani kdyz se rekne JAWA nezni to nijak svetoborne a spousta lidi si spis priplati za jiny motorky. A JAWA napr. u 650 Dakar vyuziva zastaralej motor, od kteryho uz jini vyrobci dali ruce pryc a sli do modernejsiho. JAWA kdyby zacala delat vlastni stroje a zacala propagovat svoji znacku tak by se mohla zase dostat vejs-ne na vrchol, ale vejs ode dna. A napriklad nova JAWA 660 Sportard nevypada spatne, ale spis by to chtelo dostat ji do podvedomi verejnosti.
Datum: 09. ledna 2010 12:30
 TAk asi pro podívejte se na nějakou současnou jawa a sronejtejí třeba s yamahou nebo hondou ....Honda bude sice dražší ale vzhled ,výkon, jízdní vlastnosti budou úplně někde jinde....Kdybych si měl já ten kupovat motorku tak si raděl připlatím.
Datum: 09. ledna 2010 12:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Poslední super stroj byl pérák. Na ten se jezdili dívat Japonci, aby věděli, jak má vypadat motorka. Ale od té doby to šlo špatně. Kývačky jsou mezi námi nic moc. Těžký a poměrně malý výkon na 125/175 i na 250 i 350. Co měla Jawa dotáhnout do konce byl projekt Jawy 90. To byl super stroj.... 5 kvalt, šoupátko, výkon jak kráva 9,5 koně..... to měli v té době 175 ale byli 1,5 krát těžší. Jedině ta spolehlivost, Jinak bylo hodně dobrých projektů, ale ty zašlapala vláda (viz. Jawa 50 Mistral, 4 kvaltový PIO......... atd.). Prostě za to, kde je dnes Jawa vděčí těm zas*aným komunistům, kteří bránili vývoji. Dyť v 80. letech chtěla Jawa udělat 500 myslím OHV boxer.... 2 Válec prostě vypadalo to podobně jako dnešní BMW. Jenomže Vláda řekla ne, tak prostě ne.
Datum: 09. ledna 2010 11:52
 souhlasim s klikarem, posledni konkurence schopna masina byla kyvacka, potom uz to bylo akorat horsi a horsi...
Datum: 09. ledna 2010 11:31
 Chlapcí jestli myslíte těma bezvadnýma strojema dvoutaktní mašiny co se vyráběly do konce roku 1995 (u nás) tak je to proto že dvoutakty více zasírají ovzduší tak se jawa rohodla že dvoutatkty přestane vyrábět anebo jí to bylo přikázáno státem a dneska do toho ještě přispěla EU a ty 350/640 jawky prodávají do zemí mimo EU, jawa vyrábí 2T ale ne pro EU
Datum: 09. ledna 2010 10:28
 ale upřímně je to škoda že už nevyrábí jawa bezva stroje
Datum: 09. ledna 2010 10:00
 protože už asi 40let dobrý nejsou.
Datum: 09. ledna 2010 9:57
 to je jasny, poctivy lidi vymreli
Datum: 09. ledna 2010 9:21
 Zdarec jawari chtel bych se zeptat co me mozu udelat policajti kdyz mam papiry na 125ccm a pojedu na neprihlasenem pinckovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 22:05
 Budeš mať stoho problemy, beru to ako falšovanie
Datum: 19. ledna 2010 22:05
Jméno: pinda
IP: uživatel7770
 Vůbec nic dáš jim 1000kč do kapsy úplatek a pozveš je na pivo,přečti si zákony.
Datum: 09. ledna 2010 13:39
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Datum: 09. ledna 2010 9:35
 Eště něco scháním potřebuju papíry na Jawa čz 125  ozvěte se jestli máte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 10:05
 to schání každej druhej taky schánim ale můžu ti dát email na chlapa kterej ti je prodá ale za 7000  za to je celá motorka s tp
Datum: 09. ledna 2010 10:05
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Ahoj SESO ! Velice tady vychvaluješ výrobce SVD dílu . Zajímalo by mne , zda je to jen Tvůj subjektivní názor , že se TI tyto díly vzhledově líbí , nebo zda tyto díly byly taky skutečně někde v nějaké zkušebně odzkoušeny ( Kvalita materiálu , zakalení - různé osičky , pastorky ( Ozubená kola) .Ptám se proto že jsem se už setkal s mnoha replikama , které byly pěkné , ale jak se říká - z blata . Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 10:39
 qwertzuiop tak tak dost dilu se musi kalit,, jinak by kaleny material tezko s troj obrabel  jak rokam,,, proto jsme zacal oznacovat dily jednoduchou kombynaci pismen,,,aby to byla zaruka,,,
Datum: 09. ledna 2010 10:39
 Nic není z bláta jen výrobce dělá občas chybu ve tvrzení materiálu a tim se pak materál láme nebo praská záleží na zakalení oceli i šitová ocel se dá upravit na kvalitní.. to se samozřejmě navztahuje na značku SVD
Datum: 09. ledna 2010 10:32
 nene je to jen muj nazor,, uz sem videl mnoha replik a tak uz mi moje laicke ok pozna ze je to ok,, pokud prijdu ze alespon na jenom vyrobku udelal svd z blata,,tak o svoje oznaceni ve fichtlkramku okamzite prijde,,ale to spis budu uz v duchodu,, vermi na trchu jsou takove kramy ,,, ze mi hlava nebere
Datum: 08. ledna 2010 22:22
Jméno: Andy
IP: uživatel2971
 Zdarec,chci se zeptat pokud mi vede kabel z dynama D do rele D.Má potom vest jeste do spinacky 61.A ma jit prvni do kontrolky a potom do 61 nebo prvni do 31 a potom az do kotrolky?Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 22:14
Jméno: Andy
IP: uživatel2971
 Spatne jsem to napsal,omlouvam se!Pokud mi vede kabel z dynama D do rele D a do kontrolky dobijeni.Ma ten kabel vest i do spinacky do 61?A je jedno jestli to povede prvni do spinacky az potom do kotrolky nebo do kontrolky a az potom do spinacky?Dekuji
Datum: 08. ledna 2010 21:58
 zdravi vsechny a prosim o radu skusenejsich ,jaky mate nazor na ten 8 vibrus ve fichtlu kramku .jezdim fichtl cap kros tak by me zajimalo jestli to trochu vidrzi ..predem diik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 13:49
Jméno: david
IP: uživatel368
 to vite ze nejlepsi je origo ty polsky srace jsou aušus mel jsem od nich valec a byl za jedno leto v prdeli nejlepsi je origo i jety
Datum: 09. ledna 2010 13:49
 nejlepsi je si udelat origo valec na 8vybrus nez todle tak cus
Datum: 09. ledna 2010 9:49
 drakon: Ten válec není vůbec špatnej, jeho kvalita je přesně taková jaká se uvádí zde na stránkách. To znamená, pokud se tento válec nepatrně dopiluje, určité hrany atd. a
použije se vhodná hlava+tryska, tak nárus výkonu je znát, na fichtl-krosech několik těchto válců jezdí a jedou celkem pěkně. Jeden z těchto válců odjedil v
roce 08 celkem 9 závodů, pak vyměnil kroužky a v roce 09 odjezdil dalších 5 závodů, což svědčí o jeho velké životnosti.
Datum: 09. ledna 2010 9:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mam sedmi vybrus a okdyz to porovnas s polskym valcem tak origo zivejsi a da se lio vytocit to vse a jeslti vahas tak bys sel urcite do vybrusu nez do polaka
Datum: 08. ledna 2010 23:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 větší výkon má asi origo válec,mavíc tento polský nesedí jak by měl
Datum: 08. ledna 2010 21:23
 čus draci,dnes jsem seřizoval spojku a nějak mi to nejde.Pokaždý co sem ji utáhl na deklu zapalování jak nejmím to šlo, ale spojka fakčila ale nemělo to kompresi kdyš sem šlapal na páku,A dycky kdyš sem ji povolil tak se mi točí kolo a chce to chcípnout na 1.,A kdyš tam dám 1 se spojkou brutálně to jde přes zuby jako kdybych řadil na 80 procent spojky.Pomohla by ještě jedna kulička do spojky?bo sou ko lamele? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 7:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Burak:Na tebe sem tu čekal
Datum: 09. ledna 2010 7:53
 jj to je pravda no,ale tohle byl fakt solidní člověk,milej,ochotnej,normálně se s nim dalo kecat,nevim ale mohl kecat,
Datum: 08. ledna 2010 22:59
 no me tohle delaj oba dva fichtly-nulapetka i mustang,tak nevim  ale muzes mit uz stary korky na lamelach,ten co ti to prodal ti moh kecat jenom aby se toho zbavil
Datum: 08. ledna 2010 21:50
  jj 2 sem to pořádně přečetl a pak sem to pochopil,ale že mi to u toho druhýho starýho fíka nedělá a u tohoto jo,s tou spojkou není něco v pořádku to cejtím
Datum: 08. ledna 2010 21:45
 upresnim-nemyslel sem to tak ze mackas spojku pri slapani,ale proste ze tim jak si to steloval tak je to jako by si zmacknul spojku,a pak nakopavas  snad to pochopis  to vysvetlovani mi moc nejde
Datum: 08. ledna 2010 21:44
 je to tim,ze kdyz zmacknes spojku a pak slapes nakopavackou tak to prokluzuje normalne..koukni treba do navodu na fichtla,je to tam napsany,neco v tom smyslu ze-pred startovani pakou se nesmi mackat spojka,pokud ji zmacknete tak je jednodussi nastartovat rozltacenim..takze je to normalni,to ze ma slabou kompresi se ti zda protoze ta spojka zustane trosku jakoby vymackla..  zkus ho roztlacit a pak by ti mela fachat jak ma
Datum: 08. ledna 2010 21:43
 ale jo vysvětlil.dík zkusim to,ale nwm nwm
Datum: 08. ledna 2010 21:40
 j á prvně zkusim vyměnit jen kuličku,a pak se uvidí
Datum: 08. ledna 2010 21:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a to ti jen tak z nišeho nic přestala fungovat? jinak dej ji tak že zabírá,ale nevypíná a po čtvrt otáčkách povoluj šroubek na deklu a zkoušej, a když už se ti to bude zdát dobrý tak to mužeš ještě zkusit koladit tim šroubkem na lanku u páčky, moc dobře sem to asi nevysvětlil
Datum: 08. ledna 2010 21:37
 j á prvně zkusim vyměnit jen kuličku,a pak se uvidí
Datum: 08. ledna 2010 21:37
Jméno: fikuss
IP: uživatel8427
 je chyba ve spojce sundej spojku a koukni co stim je mohl nekdo poskodit kos ze ho ohnul a tetka to nevypina muze to bejt lamelama ze maj pahejly, podivej se jestlli mezi lamela jde volne dostran
Datum: 08. ledna 2010 21:35
 no psal že "dával motor dokupy" což nwm jestli myslel vše nový bo jen něco,ale vím že dával novou kliku a válec a na to najeto cca 900 kiláku,tak si myslím že kdyš dával tu kliku a válec dal i spojku a na tu je najeto taky 900 kiláku
Datum: 08. ledna 2010 21:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a v jakém stavu je spojka? (když píšeš že je novej tak asi nová?)
Datum: 08. ledna 2010 21:26
 tož pravda ae já sem to s kámošom zkušal asi hodku,ale dycky to je bud malá komprese bo mi to jde přes zuby a nezabírá to.Takže už nevím,pincek je novej takže sem se eště ani nekoukl jestli je ve spojce vůbec náka kule
Datum: 08. ledna 2010 21:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 chce to trpělivost
Datum: 08. ledna 2010 21:21
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8428
 Ahoj vim že to sem nepatří ale chtěl sem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti s hrou MX vs. ATV Unleashed hrát po netu. Normáolně bych sem takový dotaz nepsal ale vim že jednou tu někdo psal že to po netu hraje. kdyžtak ať se mi ozve na icq 434-555-482 moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 20:57
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8428
 no jo ale jak se to hraje písni mi rposím na icq
Datum: 08. ledna 2010 20:57
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 kdysi sem to hral přes ip po síti
Datum: 08. ledna 2010 20:39
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Hra jako taková je dobrá  ale nevim jak po netu
Datum: 08. ledna 2010 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel5336
 zdar hoši mám dotaz bavil jsem se s autoškolákama.před nedávnem sem chtěl koupit čz 175 ale vyprcím se na to protože na to řidičák A1 nejde ale oni mi říkali že v zákonu je zděleno že motorka pro A1 je bud 125 nebo do 11 kw takže to splnuje 175 co vy na to?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 16:29
 a proc ja v tp mam 12,0 kw ?
Datum: 10. ledna 2010 16:29
Jméno: ondr
IP: uživatel7534
 12 mas mozna tak koní ale ne kilovat jawa 250 nema 12 kilovat je to blbost
Datum: 09. ledna 2010 18:12
Jméno: pepa
IP: uživatel5336
 lukysv : dalši debil kterej všemu rozumí
Datum: 09. ledna 2010 17:24
 ondr tak mas asi nejakou mrdku   jestli mas 8,9
Datum: 09. ledna 2010 14:03
 tak asi jedinej ja mam v tp 12,0kW   ja mam z roku 1959
Datum: 09. ledna 2010 14:02
Jméno: Jirka
IP: uživatel8430
 přesně tak 353 má 8,8 KW ani panelka nemá víc jak 11KW
Datum: 09. ledna 2010 13:21
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 nezlobte se ale opět další kokot který si myslí že bude jezdit s A1 na 175
Datum: 09. ledna 2010 12:53
Jméno: pepa
IP: uživatel5336
 hele borci ale ja koukal na net a některych webech je do 125 nebo do 11 kw a jinde je to že musi splňovat oboje tak jA NWM
Datum: 09. ledna 2010 12:35
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši A1 je do objemu 125ccm a te´dka ta důležitá spojka A výkonu 11 kw. TZN. ty musíš teoreticky splnit i objem i výkon najednou. Pokud by tam bylo NEBO tak musíš splnit buď 125 nebo 11 kw a nebo oboje najednou. když už jsme u řidičáků- bráchovi bude 15 a doma máme Bábu. On by si chtěl udělat AM a až mu bude 16 tak A1. šlo by to AM rozšířit na A1? že by nemusel dělat autoškolu znovu, ale jen přezkušovací testy a závěrečky?
Datum: 09. ledna 2010 10:21
 ondr: s tím výkonem nekecej... jawa 250/353 rv. 1954-1962 má výkon 6,7 kw
Datum: 09. ledna 2010 0:26
Jméno: ondr
IP: uživatel7534
 pro S.w.i.n.e2 ja nevym kdo tady keca ale budes to ty protoze moje jawa 250/353 z roku 1957 ma 8,9kw při 4750 otackach tet to pisu z technicaku tak tady prosimte netvrd blbosti kdyz tomu nerozumis
Datum: 08. ledna 2010 23:07
 ja A1 nemam to sem psal o tobe  ja mam velky A do 25 kW ja to neresim
Datum: 08. ledna 2010 22:22
 ondr proc tak kecas ? mam taky A1 a rikal ze vyc  jak 11kw to nema, hochu to se pletes nebyl sem linej vzit malej tp kterej vozisis u sebe a v nem je jasne dano max vykon 12.0kw/4750 takze klid  nebo to mas snad jinou kejvacku 250 nez ja ? a pochybuju ze ty prvni by meli nejakejch 9-11 kw tak priste si to rikej nekomu jinymu
Datum: 08. ledna 2010 22:20
Jméno: ondr
IP: uživatel7534
 hele ubec bych to něřešil mě zastavil policajt na jawe 250/353 a neřek ani půl slova a mam taky A1 řikal jen že vyc jak 11kw to nema tak že mam jet
Datum: 08. ledna 2010 21:58
Jméno: filip
IP: uživatel924
 zalezi na tom co mas v papirech.. treba MZ 150 se bezne nechavaj prepsat na 125 a pritom motor zustane 150
Datum: 08. ledna 2010 19:46
 A myslíte si, že by poznali rozdíl mezi 125ccm a 150ccm? Samozřejmostí by bylo udělat štítek na 125 a z motoru odstranit číslo 150.... Ty motory se lišej jen válcem, hlavou a pístem a to jen o nějaké milimetry.
Datum: 08. ledna 2010 19:38
 přesně tak A1 je omezená 125ccm a 11kW takže 175 by ti stála v garáži dokud by sis neudělal A
Datum: 08. ledna 2010 19:21
 Zdarce draci potřeboval bych tachoměr na jawu 250 kývačku nebo jawa čz 125 je to stejné na krámku sem to nemohl najít tak píšu,jestli někdo něco máte prosím napište nutně scháním
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 19:27
 Mno kolik by sy chtěl?
Datum: 08. ledna 2010 19:27
Jméno: 250
IP: uživatel5223
 zdar kolik bys za to cirka dal?
Datum: 08. ledna 2010 19:09
 cau draci porad chodim po kramech a schanim olej 2T za rozumnou cenu a nakej kvalitni a nevim co mam koupit v tomhle kraji nic moc kastrol za 150 Kc 1L, Jonsered 140, nakej polskej silikonovej nebo co to je ma cervenou barvu 125, a povr schnell bohuzel nemaj na benzince ani v mototechnach pouzivam castrol v zime je suprovej ale v lete se mi zda ze spatne maze motor je vycistenej zebra cisty a jak pride nakej kopec hnedka se unavy motor je po GO 4000 Km a porad to dela v lete v delsim kopci nebo prudkym proste prestane uplne tahnout myslite ze to je normalni?? Co mym pouzivat tady stoho za olej nechci to moc stridat pouzivam castrol jenze je predrazenej a na jonsered par lidi zadrelo motor nechaputo presli z Husqarny, a ten polskej chci skusit ten za 125 Kc s polskejch vyrobku jde strach
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 10:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No používám TSF od mogulu. Nemůžu si stěžovat. Teďka chci vyzkoušet Valvoline 2T určený pro starší motory. Tak jsem zvědav. TSF stojí 160 kč Valvoline taky kolem 160 kč. Ale Standa tu psal, že nejlepší minerál s cenou cca 140 kč je Motul motomix 2T. Prý má specifikaci jako polosyntetika, ale je to minerál. Zkus ho sehnat!
Datum: 09. ledna 2010 10:15
 jj skusim polskej a uvidim doufam ze to ebude vadit motoru ze takhle prejdu s castrolu, ale kdyz rozchodil zmenu s M2T na castrol tak v tomhle nevidim problem
Datum: 09. ledna 2010 9:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 sorry-chyba, ne kostrol,ale ´´kastrol´´
Datum: 08. ledna 2010 22:01
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 shell na každé opravdu nemaj. V tvoji situaci bych kupoval kostrol,nebo vyskoušej ten polskej
Datum: 08. ledna 2010 21:59
 nakazdy ne tady ho nemaj u shell
Datum: 08. ledna 2010 21:39
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Bože ...dotaz .. na kazde shellce maji Shell Advance SX 2T
Datum: 08. ledna 2010 20:24
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 dávej M2T splašíš ho celkem levně a téměř všude
Datum: 08. ledna 2010 19:56
 Zdravím všechny pionýry!Konečně jsem dostal čas vám napsat.Chystám se na přípravu na jaro  ,takže k věci.Mám zájem o trysky co tu prodává sesa.1.tryska PIO 76 2.tryska 72 orig.,která je vhodnější,kvalitnější,lepší,...atd (mám sportovní filtr od sesy).Taky sháním zadní pneu na pionýra,můžete mi poradit kde ji seženu za dobrou cenu?A ještě jeden dotaz,je to koleno sání tady u sesy rovné zabroušeně a stejné jako originál,nebo ho budu muset slícovat s karburátorem?Jinak díky za odpovědi...\r\n\r\n P.S.:Mám Jawu 21,jednu z posledních
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 10:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Koukni na stránky MITAS. Nabízejí kvalitní české pneu. Prodávají i pneu orig na fika i takový silniční. No stačí si jen vybrat. Na fichtla se cena pohybuje okolo 600 kč za pneu.
Datum: 09. ledna 2010 10:12
 O zvýšení výkonu mi ani zas tak nejde,jde mi spíš o průběh.Já mám taky trysku 68,ale kvůli sport. filtri mám ochuzenou směs,proto chci větší trysku.A to pneu jsem myslel na netu,co nejlevnější,samozřejmně  .Ale aby to nebyl žádnej číňan,...Sava a podobně..
Datum: 08. ledna 2010 19:15
 Tak já osobně používám trysku 68 a jsem sní spokojený. Pokud chceš aby ti to zvýšilo výkon tak to už zde nedávno psali že ti to zvedne nepatrně a to pneu myslíš asi na netu že kde levně koupit ?
Datum: 08. ledna 2010 19:00
 kolik ma hodnotu parez s papirama ten co ma regma plechy nebo jak se to naziva a je vslusnym stavu chyta lechce rez jezdi a je pocastecny GO. Mam ho sanci koupit jen nevim jestli to ma cenu ja pareza moc nechci ale veteran by znej byl peknej
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 9:29
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
Datum: 09. ledna 2010 9:29
 je to obycejna 555
Datum: 09. ledna 2010 9:22
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 ...a ještě jedná přípomínka -žádná částečná GO neexistuje . Buď je SO - což je částečná oprava , nebo GO , což je generální oprava -to znamená VŠE OPRAVENEO (ZRENOVOVANO)
Datum: 08. ledna 2010 21:40
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Záleží čemu říkáš pařez . Pokud je to skutečný pařez jawa 550 tak asi 10 -15 000 , ale když je to obyčejná 555-ka (což není pařez) , tak 3000 a potom podle stavu , techničáku atd.
Datum: 08. ledna 2010 21:06
 zzzzzzzzzzzzzzzz dneska 33 km na pionyru. Lidi blbe cumeli  Jezdi este nekdo zvas nebo jsem jedinej blazen ja za to nemuzu proste mam abstak a je to levnejsi o polovinu nez bus tak jednou za tejden ho provetram
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2010 14:47
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 jj jezdim pořád minuly tyden jsem dal taky 30km a jeden hustej dzkopad na lede.hlavni silnice byla krásná ale ty vedlejsi jsou na hh...
Datum: 15. února 2010 14:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 počkejte až si budete ve 40 stěžovat že vás bolej kolena
Datum: 09. ledna 2010 13:06
Datum: 09. ledna 2010 12:28
 a praseci chripku nemate??
Datum: 08. ledna 2010 21:43
 tk to já sem eště školu ztihl,chytl sem ti 14 a promarodil sem celý vánoce a aj silvestra sem ležel doma.Ale vyležel jsem to bez antibiotik.Mě je napsala ale bylo mě z nich špatně
Datum: 08. ledna 2010 21:19
 taky sem tenhle tejden bral antibiotyka docela pohoda o tejden delší prázdniny
Datum: 08. ledna 2010 21:06
 jo já furt ted jezdím,ale před 5 dněma sem nemohl,měl sem na 2 zápal plic který sem léčil paralenem pač mi antibiotika nedělali dobře.trvalo to 2 tejdny než sem to vyléčil
Datum: 08. ledna 2010 20:55
 taky čuměj no ale oni ty magoři starý si klepaj na čelo jak jeszdim v létě tak v zimě  a neuměj nic jinýho než já na tebe zavolám pojicajti a pořád takový sračky no znáte to
Datum: 08. ledna 2010 19:50
 no ja tez brzo chytnu abstak
Datum: 08. ledna 2010 19:42
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ja na novej rok nejezdil.. musel sem vylezet kocovinu  jinak taky jezdim celorocne... ale v zime jen na babette
Datum: 08. ledna 2010 19:41
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Ja jezdim tez cely rok, dokonce i na silvestra, jak se rika: jak na novy rok, tak po cely rok
Datum: 08. ledna 2010 19:15
 jezdim celej rok kazdej druhej tejden jezdim na praxi jeto jen 3 km tam a 3 km spatky tak to je v poho to jsem dneska taky jel a pak jsem este jezdil po meste trosku to klouze vzatackach a kdyz jsem odchazel z kríámů tak se sel prodavac podivad jak jedu
Datum: 08. ledna 2010 18:55
 vanice tady taky je jel sem po obede takze to nebylo tak hrozny jen trosku snezelo a jel jsem jenu trasu kde moc nejezdej auta je to sama vesnice takze tam nejezdej rychle po hlavni bych to nerysknul a kdyz jsem stal na krizovatce tak nakej autobusak si klepal na celo kkt jeden je to poje vec jen doufam ze neudelaj zakon neco jako zimni vybava nebo zakaz jezdeni v zime na motorce, zatim se vstahuje zimni vybava jen na auta
Datum: 08. ledna 2010 18:52
 Já jsem taky trochu nemocný 5 týdnů mám kašel a mě jsem na to jen sirup a žádné antibitika a pořád mám
Datum: 08. ledna 2010 18:37
 Taky sem jezdil, ale ted sem nemocnej tak nemůžu  Lidi koukaj divně no, jeden dědek na mě kouknul a klepal si na hlavu  ale co je každyho věc
Datum: 08. ledna 2010 18:35
Datum: 08. ledna 2010 18:33
 nevite jetli pasuje klikovka z dvacitky do 05?? nejsem si jistej jestli to nema hridel jinou na loziska
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 19:06
 jinak ten motor chce koupit kuli tomu ze se mu nechce davat do kupi ten motor z 05. kdyz nevi jestli tam pujde klika z 20
Datum: 08. ledna 2010 19:06
 chtel to jeden duchodce zjistit jestli pasuje klika z 20. na 05. tak se ptam rek sem mu o jednom motoru za 1200 nebo 1500 tetka nevim je bez zapalka ma karbec a ma peknou kompresi tak ho chce koupit snad bude v poradku
Datum: 08. ledna 2010 19:05
 priemeri na hlavné cepy niesú rovnakééé 05ka má 15mm a 20,21,23 17mm
Datum: 08. ledna 2010 18:40
 podľa mňa nie motor z 05 je užší o 6mm ako 20ový ale či aj kľuka neviem ta 05 má také dva otvory pri ojnici ale podľa mňa priemer hriadeľe je rovnaký skúss poskladať a daj vedieť
Datum: 08. ledna 2010 18:29
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Potřeboval bych poradit nějaký motoservis v okolí prahy nebo v praze kde mi udelaji vybrus na jawu 555 a popřípadě opraví kliku..i kdyz pry nelze sehnat lozisko do ni...staci mi jakykoliv konkretni tip, jsem v tom docela novy a nevim...mam pist i krouzky pro prvni a druhy vybrus? stoji na tom a hlavne na te klice dokonceni renovace motoru s kterou uz se tahnu dva roky  mam problem ze klika je sekla a kdyz sem kopil jinou tak ta uz je zase vykvedlana jak krava tak nevim jestli ji tam davat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 21:06
 příbram opravna k dolu marie si den na mapách je tam docela vostrej chlápek....
Datum: 06. února 2010 21:06
 příbram opravna k dolu marie si den na mapách je tam docela vostrej chlápek....
Datum: 06. února 2010 21:05
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 zaridit? leda ze bych ti to poslal postou draku  protoze asi nejses prazskej , ale bodlo by
Datum: 09. ledna 2010 16:24
|



|