Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 7:18
Datum: 07. ledna 2010 7:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To je čeština. Tomu bych nedal ani litr benzínu. To je prostě moc. Když něco chci, tak si o to řeknu slušně a co nejlépe. Ne čínštinou, bez háčků a čárek a k tomu všemu se zapnutým Capslockem.
Datum: 06. ledna 2010 20:51
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 06. ledna 2010 20:31
 no to je neco a to sem si myslel že se dneska nezasmeju
Datum: 06. ledna 2010 20:22
Datum: 06. ledna 2010 20:16
 zdar fichtlaři......poradtě..... jaky mám koupit špice na jawu 550 pařeza rok 1957 ????? vým akorát že M2 ale délka ???????????????????????????????????????????????????\\\\r\\\\na kde sehnat pláště na netu nevíte ? 2,50x16 !
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten plášt bych nekupoval přes net protože 2,50x16 je běžná velikost kterou prodávají snad v každém ochodě s pneumatikami teda pokud nechceš originál..
Datum: 06. ledna 2010 22:06
 s těma otazníkama to nemusíš zas až tak přehánět
Datum: 06. ledna 2010 21:10
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 16:49
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 JJ zeptejse a kdyztak se domluvime pres email a kdyby neprodaly celej zapalko za rozumnou cenu bych mozna koupil i motor
Datum: 07. ledna 2010 16:49
 Zitra se ti muzu poptat u nas na vrakovisti. Oni tam maji skoro vsechny dily na pincka a asi 20 kompletnich motorů. Poptám se jestli by z nějakého motoru neprodali jenom zapalování a kdyžtak co by za to chteli.nebo jestli to prodávají jen v celku ty motory fakt nevim. Zitra sem napíšů co a jak...
Datum: 06. ledna 2010 22:08
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 koupim od nekhoho ty civky a mozna i rotor tak pište ?
Datum: 06. ledna 2010 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a ty máš rotor s označením 05? ještě se na něj koukni..ty s tím označením 20 se dávali od roku 76 nebo tak nějk
Datum: 06. ledna 2010 19:49
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 žarovku mam 25+5w a ta zadni ma 6v 5w má někdo na prodavá rotor s označením 20 dik
Datum: 06. ledna 2010 19:32
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 žarovku mam 25+5w a ta zadni ma 6v 5w má někdo na prodavá rotor s označením 20 dik
Datum: 06. ledna 2010 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dřív v tom 20w zapalování byli 2 cívky jedna malá a jedna velká (15+5w) ale dneska už koupíš cívky jen do toho 30w takže musíš koupit obě a chtělo by to asi sehnat rotor s označením 20 ( starý má označení 05) a taky silnější žárovky 25+5w
Datum: 06. ledna 2010 19:18
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 20:37
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Zaráží mě akorád 2T u strojů s níským výkonem (sekačky motocykly..) Nebo tak nějak, snad jsem dobře viděl
Datum: 06. ledna 2010 20:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 pekné videjko hneď sťahujem
Datum: 06. ledna 2010 19:05
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 na to sme se dívali ve Strojírenské technoligii a dokumentaci
Datum: 06. ledna 2010 18:47
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 čau hele nevíte někdo proč mi protéká benzín z karbecu na babette 210 vše sem přetěsnil a teče
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:35
Jméno: seky
IP: uživatel8467
 mně se to u pionýra stalo taky vyměnil jsem karburátor fichtl jezdí,možná by se to dalo opravit,pod tryskou je takový otvor a ten je ucpaný kouskem mědi,ta někdy vypadne a benzín teče
Datum: 13. ledna 2010 20:35
Jméno: fanys
IP: uživatel8424
 me to chcalo taky, ale ted sem si koupil ten karbec "del orto" a je to bez problemu....
Datum: 07. ledna 2010 18:31
 Je to tak jako říká Dobešová a ty Webster jestli ti to teče jen když stojíš tak ti prokapává jehlový ventil já někdy ani benzín nevypínám a neteče ale jistější je ho vypnout bo člověk nikdy neví kdy se plovák zasekne, při jízdě je strašně malá pravděpodobnost seknutí bo se motor pořád třepe
Datum: 07. ledna 2010 15:18
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Nezavírá ventil v plov.komoře,nebo zadrhává plovák,nebo je děravý.
Datum: 06. ledna 2010 22:51
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Yuri: máš tam nový těsnění, mě se docela osvědčilo to z gumy, nebo špatně nastavenej plovák, seš si jistej že to neteče z toho plastu  , jak je na něj napojenej takovej ten kousek hadice co vede do rámu?
Datum: 06. ledna 2010 22:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Webster: ja mám ten istý problém lenže mne to tečie s plavakovej komory
Datum: 06. ledna 2010 20:55
 to teče snad každýmu, mělo by to téct jenom když stojíš, proto je tam taky odkapávací miska. Jinak, teče to z toho černýho plastu.
Datum: 06. ledna 2010 19:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odšroubuj plovákovou komoru a zjisti ,jestli rameno plováku může uzavřít ventil přívodu paliva.Může být blokovaný jistícím pérkem.
Prověř také funkčnost ventilu a seřízení plováku.
Datum: 06. ledna 2010 18:26
 čest draci,tak sem dnes lepil dvě orig samolepky na mýho pincka,a eště zlatý linky,vypadá to nádherně a drží to jedna básen,pak sem na profil dám fotky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 18:14
 ja je taky kupoval tady na FK a jako fakt luxusni prace stim mam to na parezovi a krasne stim jdou i ohbyby na baltniku luxus ! jeste sem stim nebyl nikde venku co to udela ale me na vysteveni to staci a vypada to pekne ! doporucuju
Datum: 07. ledna 2010 18:14
 jj to jsou oni,kvalita za 1 drží fakt nádherně
Datum: 06. ledna 2010 20:49
 a to máš nálepky ty od sesy takové ty zlaté ? Bo uvažuju jak budu renovovat že si je taky koupím
Datum: 06. ledna 2010 18:07
Jméno: ronie
IP: uživatel8404
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 20:34
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Jasné, že ne stejný blatník. Myslel jsem tvar blatníku a jeho průřez... to je stejné.
Datum: 07. ledna 2010 20:34
 tak tak ako sa to rika SaGy len podla mna 90ka a 550 nemoze mat stejny zadny blatnik ... lebo 16" koleso a 18" koleso je velky rozdil..
Datum: 07. ledna 2010 17:40
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Ještě k tomu ložisku pod vačkou... jezdím na tom tolik let a nikdy mi neodešlo... nemá proč odcházet... je mazáno olejem z převodovky, takže vydrží... a klikovka? Že odchází? Jo, ale pokud mažeš M2T nebo minerálem. Když dáváš kvalitní olej, aspoň polosyntetiku, tak klika vydrží. 2 sezony jsem jezdil na jedné klice, byla repasovaná, pak už byl válec tak vyhoněný, že se musel dát výbrus, ale klika absolutně bez vůle!!  Takže, kdo maže, ten jede...
Datum: 06. ledna 2010 21:57
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Chlapci nemáte pravdu, 90tky znám jako svoje boty a vím co je origo  Pravdu má jen jenco. Na Traila má být úplně jiný světlomet, větší, hranatý s kulatým tachometrem. Todle je čistě mustang. Jawa 90 má stejnou parabolu jako mustang, ale hrnec světla, ten plast má jinej výřez pro tachometr, pro hranatý tach. A hlavě!! nemá vypínač ve světle!!
K blatníkům... ani přední ani zadní nejsou origo. Trail má blatník hned u kola, ne tahle nahoře. Zadní blatník byl u všech verzí stejný, tvarově s blatníkem z Jawy 550.
Datum: 06. ledna 2010 21:55
Datum: 06. ledna 2010 18:03
Jméno: Bujon
IP: uživatel8416
 LOL,drahy,Na aukru jsem ji viděl s TP a skončila na cca 9000,- a byla pěkná
Datum: 06. ledna 2010 17:32
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale tak taky to něco vyrdrží
Datum: 06. ledna 2010 16:54
 odchází ložisko pod kladívkem
Datum: 06. ledna 2010 16:39
 A když se s**e klika, co se sní stává? To jako odcházej ložiska, nebo jak?
Datum: 06. ledna 2010 16:25
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 presne tak je to original a ten blatnik bude nejspis taky lisilo se to rokem vyroby a provedenim
Datum: 06. ledna 2010 16:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Sagy 90 a mustang maj stejny svelo
Datum: 06. ledna 2010 16:09
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Pěkný a zachovalý, jen škoda že tam už někdo kopal neorigo blatníky a je tam světlomet z mustafa... tyto díly se dnes těžko schánějí a sou předražený...
Datum: 06. ledna 2010 15:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mit penize tak do nej hned du je to moc pekny a da uz se na tom poradne svist
Datum: 06. ledna 2010 15:49
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus hoši kámoš mi pořád tvrdí že když mam fichtla a je starší než 40let a nemam k němu vůbec žádný papíry prostě nic tak to de přihlásit na veteránský papíry je to pravda?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš to úplně jedno v těch starejch papírech je napsáno Typ 20,21,23..a kámoš jezdí s 21 a má tam papíry z 05 a pohoda
Datum: 06. ledna 2010 19:27
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 asy jo ale nevim jestli seženu papíri na JAWA 23 MUSTANG A
Datum: 06. ledna 2010 18:55
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 A co jeste vim tak ti to testovani vyjde na 3500,- a jeste nvm jestli nemusis delat stk kazedej rok!ale nechci kecat..neni lepsi koupit papiry z jinyho fichtla?
Datum: 06. ledna 2010 18:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nevim to jistě,ale myslim že to muže mít i bezkontaktní zapalko
Datum: 06. ledna 2010 16:31
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Podle let uz to by mel byt veteran, takze by to snad melo byt mozne, ale musis projit klubovou a krajskou testaci a nesmi byt veden v evidenci u policajtu (napr na mrtveho majitele)
Datum: 06. ledna 2010 16:31
 A DODATEK.. stroj musí být na 100% originál
Datum: 06. ledna 2010 16:00
 jde to, musí být moto trvale vyřazeno z evidence. ale pochybuju že ti nějaký nějaký klub dá zelenou ceduly na pionýra
Datum: 06. ledna 2010 15:59
 tak draci co na to rika te servis sada trisek,, to je mazec  cena brutus ale kdo ladi zavodak s orig karbecem tak se bez toho neobejde,,, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3040.html ,, bude i na PIO ale to bude zacinat od velikosto 60 do 80,, kdy by mel zajem necht si to rezrvuje,,lebo se bude delat jen jedna sada  pro sesu 2 az bude mit rozum tak to dostane jednou k vanocum
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 17:20
 Je to krása, ale taky hodně peněz. Tedy pro většinu lidí, myslím. Co dělat raději sady 5 trysek dle výběru za 500kč? To si myslím, že by mělo větší úspěch. Do toho bych šel. Většina lidí asi stejně ví přibližně rozsah trysek co potřebuje a nemusí hned kupovat velkou sadu.
Datum: 11. ledna 2010 17:20
 ale ja uz potrebuji sadu od 60 pac prvni fik pro sesu 2 bude miniu bik a bude uskceny co to pujde,,aby mi s tim nefoukl,,,,nema nikdo mini pio ci stadion?
Datum: 06. ledna 2010 17:28
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cauves kde se da sehnat ta laditelna triska ?
Datum: 06. ledna 2010 17:15
 óóóó tak takovou sadu bych chtěl mít doma. Jen vždy přehodit která bude lešpí
Datum: 06. ledna 2010 17:10
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Sada dobrá, pro odladění ideální i když ladit fika a zkouset 60 trysku je podle me i blbost  80 na Stadiona... možná to jde ale to už musí být mocně upravené... co se týče ceny tak na to fakt nemám... včechny své peníze dávám do mýho Mustanga ale 1800 za trysky nemám to si radši zajdu k nám do krámu kde mi ten pán uděla na počkání jakoukoli trysku  za upravu nic nechce ... tím nechci říct že to tu máš drahý to chran buh ale se mnou jako se zakaznikem nepocitej
Datum: 06. ledna 2010 17:03
 draci,, kdyz tu cenu vydlite tak triska vyjde za 98 a meta k tomu zavitovou schanku kde je muzete mit ulozene celej zivot a tim jak riky vyrobce usetrite hrany a zavity po cej zivot
Datum: 06. ledna 2010 15:25
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jak říká standa,je to krasa,prvotridni prace.Ale laditelna triska je podle me lepsi.Ne ze by byla lepi ale urcite financne dostupnejsi.Myslim ze lidi treba zkusi koupit nakou trysku a pak odhadnou aspon priblizne jakou by to chtelo..ne ze si koupi 20 trisek a pak se jim budou valet doma..podle ten ldo tomu rozumi tak zkusi nakou trisku a bude vedet jestli vetsi,mensi,,a koupi si treba 5 trisek a trefi se..je t nadhera ale moc drahe
Datum: 06. ledna 2010 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel8414
 prace je to krásná a prvotřídní!! ale ta cena?! myslis ze je to vubec prodejny? Ja mam misto teto sady jednu laditelnou trysku za 150,- ......a zrovna bych rek ze potrebnejsi rozmery budou od 65 do 85 pro stadiony i pro fichtly .....kdyz nekdo ladí stadiona,tak malo kdy nechava origo karbec...na seriovky je vetsinou povolený mít karbec z fíka..... a co se týče propilovaného karbecu z fíka,tak tam je dle me vhodné mít sadu trysek 74-82 .....pro klapkový motor možná i daleko vyšší čísla......a k naladeni karbecu z fika je treba i trysek volnobeznych a to od 42 po 50(pripadne 55) ..... ja bych to nechal jen kusově v prodeji.......a nahodou nejsou trysky ze stadionu stejny jako z fichtla???
Datum: 06. ledna 2010 12:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 zaujímava sranda aj tá cena
Datum: 06. ledna 2010 12:19
Jméno: Roman Vaňousek
IP: uživatel8280
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 21:49
 si tam davejte co chcete ja furt rikam ze dam lepsi olej ale nedam protoze co ja tady z 5ti litramam budem delat, do vseho to lejem do pili, krovinaku, motorky, a neni problem nikdy sem nepridrel a to i do motorovky proste do vseho dame 1:40 vic neni potreba !
Datum: 07. ledna 2010 21:49
Datum: 07. ledna 2010 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 A co takhle M6A ?  myslím že to s tím M2T vyjde nastejno
Datum: 06. ledna 2010 22:24
Jméno: King
IP: uživatel8418
 Kluci doporucuju M2T Castrol do sekacek stoji 1l 125kc a jezdim na neho rok a pist jako po vybrusu je uplne super a M2T Paramo to je taky kentus to tam mozes rovno nachcat ja jezdil pre rokem cely leto na neaky M2T ktery nemelo ani etiketo stal 18kc na 5l hosi takovej bordel co sem videl kdyz sem to rozdelal jak se to zadrelo ste nevideli!!!chtelo se me pomali blit.Opravdu ten Castroj je trida!!!
Datum: 06. ledna 2010 20:49
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Pestic: Mno na oleji se sice šetřit nedá, to souhlasim, ale do pionýra lejt olej za 400/l co leju do DT, myslim že je sakra nesmysl  , ale určitě snad cokoli jinýho než M2T je lepší..Osobně kupuju Husquarnu za 140/l (prý polosintetika) a docela dobrý..
Datum: 06. ledna 2010 20:44
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
Datum: 06. ledna 2010 20:40
 Nepride vam to us trapny?M2T si ubec nezaslouzi takovyhle rozebirani...na oleji se setrit neda!!!!!!!!!!!!Ku*va kazdej kdo neni uplnej debi*l tk tam leje lepsi...tkze jakejkoliv jinej olej krom M2T.pac kazdej prece vy ze kvalitni olej se podepise na zivotnosti a bezproblemoveho chodu motoru....
Datum: 06. ledna 2010 20:33
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Michale nevim teda proč to hodnotýš za 3 ty znáš snad nějakej horší olej než je M2T
Datum: 06. ledna 2010 20:03
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Treba dobrej je karbon v hlave  zmensi se spalovak..takze je to jako snizena hlava
Datum: 06. ledna 2010 18:43
 jo a u m2t asi po pul roce budeš mit 1 cm karbonu a rozpečeny kroužky takže uvidiš sám ale já na něj nejezdim
Datum: 06. ledna 2010 18:38
 hele já ti to řeknu asi takhle pokud jezdíš na paramo trysk m2t tak to je dobry ale ostatní m2t sou na pi*u a jinak kdybych to měl ohodnotit od 1-5 tak to je 3- sou daleko lepší oleje v porovnání cenaXkvalita je dobrej shell advance sx a nebo nějakej olej co je nad 100kč a ředí se 1:50 ty to dávej 1:33
Datum: 06. ledna 2010 18:37
 hehe  zas nekdo se probral ze tu dlouho m2t nebylo tak da dotaz
Datum: 06. ledna 2010 17:42
 by se měl založit pokec zvlášť pro M2T a zvlášť pro ostatní oleje. Bo když to sloučíte tak je z toho rvačka
Datum: 06. ledna 2010 17:20
 romane...vyser si oko blbe!!!
Datum: 06. ledna 2010 16:00
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 06. ledna 2010 14:43
Jméno: standa
IP: uživatel8414
 do políčka "hledat" zadej slovo M2T a máš co číst na celý víkend.......vyjadřovat se víc nebudu .......pokud to nabude zase akorát smeru provokace,mažu to!
Datum: 06. ledna 2010 12:22
 na túto otázku sa pýtali už miliony luďí a ešte sa miliony opýtajú moja odpoveď je že pokiaľ maš aspoň šťipku úcty k pekaču tak mu dopraješ nejaký lepší olej ako tento sopel či brustná pasta čí čo toje
Datum: 06. ledna 2010 12:22
 Čau draci,\r\njakej je rozdíl mezi náhonem tachometru dlouhým 84cm a 88cm na 250ku JAWU, je to jenom délka lanka, třeba delší, aby se někde nelámal, nebo je rozdíl i v dýlce stupu do převodovky na šneka?... A na 250/353 jawu se dává ten šnek 11zubovej nebo 16ti zubovej,..Je to jedno, nebo to jinak ukazuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel8414
 reknu ti jen to co vím.....250 a 350 maj jinak dlouhý náhony tacháče....nevim proc....vim ze perak ma náhon kratsi nez kejvacka....o kousek..... šnek v převodovce je podle pouzityho sekundarniho prevodu,protoze tachac roztáčí prevodovka a ne kolo,jako treba u fichtla......tudiz pokud zmenis seriovy sekundarni prevod na jiný,tak tacho lže.......
Datum: 06. ledna 2010 12:46
 Čus chlapy, mám dotaz máte někdo jawu 350/638 nebo 639? Nevíte jaká je napsaná průměrná spotřeba v TP? Nebo v nejaký příručce? Nehci reálnou spotrebu chci jakou udavají díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:41
 Michael21: Těch 4l/100km dáš když pojedeš plynule 80km/h.  Nicméně, jak píšeš o spotřebě 8l/100km, tak to je při hodně sportovní jízdě. Když jsem měřil spotřebu na trase cca 300km dlouhé vedoucí jak po hlavních tazích, tak přes obce a z malé části po dálnici, tak jsem měl spotřebu asi 5,3l/100km. Taky to je dost na motorku, ale pravda je, že ne vždy to člověk často nedrží v zeleném poli otáček. Další věc jsou převody Jawy. Přecijen ta pětka u motoru 638 chybí. Na čtyrku to má pořád hodně dobrý zátah a stoupavost.
Datum: 25. ledna 2010 17:41
 hhh tak ty 4 litry fakt jen píšou můj tata měl 350ky 4 a s toho 2 uplně novy a dodře zajety a 4 litry s něma nedáš ani za hovno normálka tak 6l když tomu dáváš tak8 a ve dvou v kopcu si veme aji těch 10 ukažte mě 350ku co žeze 4 litry krom kejvačky 350ky ta ty 4 litry fakt žere ale 634 a vejš to je hruza
Datum: 06. ledna 2010 18:57
 Myslím, že v TP mám psáno 3,8l/100km při 80km/h.
Datum: 05. ledna 2010 21:59
Jméno: Standa
IP: uživatel3192
 no myslim ze má pravdu......k cemu to chces,smim li se zeptat?
Datum: 05. ledna 2010 21:57
 diky
Datum: 05. ledna 2010 21:43
 čau. u obbou typů se píše 4 l/100 km
Datum: 05. ledna 2010 21:32
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 21:54
 no možno sa to zda ale lepšie fachmana(odborníka) do jaw v mojom okoli nepoznám síce tá jeho 353 vyzera jak črep ale každi sa čuduje že mu ide bez poruhy už niekoľko rokov až no vtedy sa mu trochu zapalko rozhodilo nemá papire od nej ale za rok na nej nalieta okolo 1500km ten chlapec má viac štastia ako rozumu
Datum: 05. ledna 2010 21:54
 Šulínci  Klikovku kurvijou  ... Brzdy spáleny v tom jednom videu  ... No hovada
Datum: 05. ledna 2010 21:47
 odporúčam pridať zvuk hotový orchester
Datum: 05. ledna 2010 20:40
 Vzali byste JAWU-ČZ 175/356 za 3000Kč? Údajně je pojízdná, ale zrovna ne v nejlepším stavu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 17:43
 já vždy vybíral motorky jestli je pojízdná nebo pokud jde snadno zprovoznit, ať má TP protže já nemám kde jezdit s moto bez TP od té doby co k nám jezdí policajti, a musí být jako tak kompletní co se týče dejme tomu rámu( různé držáky, odkladací kastle apod), Pokud je to povchrní rez tak je to v poho.
Datum: 06. ledna 2010 17:43
 Já po nich pátrat nemusím, já ji mám domluvenou a rozmýšlím se, jestli jo nebo ne.
Datum: 06. ledna 2010 16:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 chcel som povedať že patraj po nich
Datum: 06. ledna 2010 15:43
 Co znamená potraj? Jinak když je dobrá cena, beru všechno. A snad můžu mít jednu nebo dvě běžné motorky.
Datum: 06. ledna 2010 9:46
 ja bych to vzal, cenu to neztrati,
Datum: 05. ledna 2010 21:25
 no ta potraj ponich ked sa ti 175 zdá taká bežná
Datum: 05. ledna 2010 21:20
 Tak to vieš, že by sa mi páčily
Datum: 05. ledna 2010 21:15
 a o 90 alebo bizonovi neuvažuješ???
Datum: 05. ledna 2010 21:12
 Sběratel jsem, motorky mám pro potěšení a né jako přibližovadlo. Ale ten počet jsem už omezil, z těch chrchlů jsem si nechal pařízka a mustanga s papírama a jdu na silnější, dražší a exkluzivnější stroje, raději méně vídané. Jako Tatran, čezeta mezitip, sajda.........
Datum: 05. ledna 2010 21:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nejsi nahodou zberatel?  porat jsou tu od tebe temata na koupi motorky jinak moje rada pokud mas prachy a mas to kam dat tak proc ne?!
Datum: 05. ledna 2010 20:49
 šefe jednoznač to kup síce ako tak pozeram tak sa stvojími mašinami asi už deliš o miesto aj v posteli koľko ich máš ale pokiaľ sa točia kolesa a motor žere benzín a prevodový olej 1:1 tak je to all right kamarát kúpil 250 piest zadrety vo valci že ojnicu musel odrezať flexou a ked nalial benzín do nádrže tak vytiekol ako cez sito ale aj tak to považoval za fajnu mašinu čím viac rozflákana mašina tým viac prírasne k srdcu :S
Datum: 05. ledna 2010 20:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kamos koupil myslim ze pred 2 roky za 1000 Kc tuhle CZ a plne funkcni pojizdna tahne pekne bez papiru
Datum: 05. ledna 2010 20:27
Datum: 05. ledna 2010 20:08
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 15:58
 Moc diky , akryl věřím že je pěknej ale na akryl nemám a mysim že ten chemopur je dobrá volba.
Datum: 06. ledna 2010 15:58
Datum: 06. ledna 2010 13:10
 čislo té barvy na tom pionýru je 5015 !!! z RALOVEHO vzorníku barev. Jinak je to akriylát, nadhernej lesk...
Datum: 05. ledna 2010 22:27
 viem presne tejto chcemopura cislo modrej barvy co je len trosickuu tmavejsi ako ten ja doma ani som nevsimol len ked som dal pri tom origo farbovi diel ....typ U 2081 a cislo barvy 4400
Datum: 05. ledna 2010 21:55
 jo,je to kvalitni barva,mam ji na ramu u cizy a je super
Datum: 05. ledna 2010 21:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, hele je možný dát na S22 trysku z fika 72 :-o +přímé sání. Je to možná blbost, ale když už se dneska bavíme o tryskách, tak jsem zvědav co mi napíšete (ale něco smysluplného). Kámoš chce přetryskovat S22 a chce tam dát trysku 72. Tvrdím mu, že by mu na jehle 1. zářez nestačil.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel8414
 tak to prrrrr zase.......mel sem v ruce tyhle jikovy o prumeru 14 a 15mm.......konkretne 12mm sem este nevidel.....kamos mel S22 a mel tam karbec 14mm,trysku 60.....u znamyho(je mu asi 60) co dela stadiony sem mel v ruce karbecy jak z 05 tak z S22 a opet jen 14 a 15mm ......prave tam sme se dohadovali jestli ten ci ten patri do stadiona ci do fichtla,kvuli jedny "renovaci" 05 pro veteran klub ...... takze ted v tom mam peknej guláš...... ale tak ono je to tak nejak jedno.....podstatou veci stejne bylo ze tryska 72 je kravina......
Datum: 06. ledna 2010 12:53
 Marku, jinak to, co píšeš o karburátorech není zcela správně. Pionýr typ 05 měl karburátor převzatý ze Stadionu S22 a měl průměr 15mm. Kdyžtak hoď někam fotku karburátoru, co tam máš.
Datum: 06. ledna 2010 8:18
 Tryskování bude záležet samozřejmě na sání, ale taky na výfuku. U S22 bude záležet jestli tam máš ten plastový kryt sání a nebo ne. Já mám S22 z roku 1962 a originál karburátor tam byl průměru 12mm a ten je i uvedený v příručce. Je to přesně tak, jak říká zdenekk. S23 má průměr 14mm. S původním karburátorem 12mm tam byla tryska tuším 52. Pak jsem tam dal průměr 15mm, který se prý dával na některé S23, a trysku převrtal na 55. S tryskou 60 mi to jelo špatně a s tryskou 68 už vůbec ne.
Ale viděl jsem taky Stadiona, který měl poslední výbrus a tedy obsah skoro 60ccm, a ten měl karburaci bez tlumiče sání a tryskování tam měl myslím 68. Dost možná měl i upravenou vložku výfuku. Maník na tomhle stroji mi v pohodě ujel. Prý mu to po rovince jede 70.
Datum: 06. ledna 2010 8:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pro zdeňka: S22 má už karbec co měli modely 05 do roku 1965 (difuzor 14mm) a od 1965 měli 05 karbec už vzhledem fichtlařskej, ale difuzor 15mm. Myslím, že takhle to je. Kámoš měl na S22 karbec z Báby 210 12 mm karbec a nešlo mu to do vysokých..... nebyl benzín  takže mají větší. je to napsané i v příručkách, lae nechci se hádat.
Datum: 05. ledna 2010 21:42
 pozor......S22 má difuzor pouze 12mm. 14mm má S23.
Datum: 05. ledna 2010 20:52
Jméno: Standa
IP: uživatel3192
 blbost......sani to nema zadny,je v podstate otevreny od vyroby,neni tam co otvirat....origo tryska je 60.....prumer karbecu 14mm.....co na tom chce pretryskovavat??? kazda vetsi tryska bude horsi a horsi......at da karbec z fichtla......
Datum: 05. ledna 2010 19:38
 Prosím Saso tu hvězdicovou hlavu tu už nemužu najít máš jí ještě ??? Nevíš kde bych ji sehnal díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 2:17
Jméno: Horst
IP: uživatel8419
 Souhlas!!
Datum: 07. ledna 2010 2:17
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 souhlas
Datum: 06. ledna 2010 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel8414
 doporucuju nechat hlavy udelat s objemem spalovaciho prostoru 5.5ml......rekl bych ze je vetsi poptavka po vejiri s mensim spalovakem,nez po vejiri s origo spalovakem.....
Datum: 06. ledna 2010 12:55
 ne uz je doprodana,, dalsi bude tak asi za pul roku tedas jestli se to podari
Datum: 06. ledna 2010 8:07
 CUs draci kdyz dam do pionyru tu trysku 78 tak jestli to pojede lip ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 22:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na upravenej karbec se to dava a na serii to opravdu nema smysl mam doma takovej karburat s prevrtanejma kanalkama a zvetsenym difuzorem a ta triska co v tom je ma opravdu velke diry typoval bych to na 80 a vic je to fakt obrovsky , ale na normalnim karburatoru to s tim ani nechytne a kdyz uz tak to nema vykon tzn. neni vzdyplati cim vetsi tim lepsi
Datum: 05. ledna 2010 22:43
Jméno: Standa
IP: uživatel3192
 je to k nicemu...... seriový motor s tim dle me pojede o hodne hůř nez s tryskou 68......mozna nepojede vubec....vetsi tryska-bohatsi smes....moc bohata smes-malej výkon .....smes ma bejt nastavena tak,aby nebyla ani chudá ani bohatá,pak je vykon nejvetsi......poznas to podle cihlove svicky.
Datum: 05. ledna 2010 19:42
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Jestli to das na origo pionyra tak to pojede hůř než se 68 nebo 72 a ještě to bude to vic žrát
Datum: 05. ledna 2010 19:02
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nepojede to vubec anebo hoodne blbe
Datum: 05. ledna 2010 18:58
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 Ahoj Seso prosimtě před zavřením krámku jsi tu měl lemovku a ted ji nemůžu najít, nenašel bys něco nebo nesehnal? Díky moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 18:58
 draku je pripis to do objednavky,,, a ja ti ji tam prihodim,,sesa
Datum: 05. ledna 2010 18:58
 Prosím vás prodáváte ještě hvězdicovou ( vějířovou ) hlavu ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 20:30
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7575
 tady ji sezenes:
http://www.jawa50vixteam.wbs.cz/Vyroba-a-uprava-ND.html
Datum: 05. ledna 2010 20:30
|



|