Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vencova rozeta
IP: uživatel5150
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 17:43
 ja myslim že je to dobra kup
Datum: 13. listopadu 2009 17:43
Jméno: DAN
IP: uživatel7345
 to je dobrá cena !!
Datum: 13. listopadu 2009 15:29
Jméno: jawa11
IP: uživatel7915
 Čavte, chci se zeptat, či mi nekto neví poradit, jak mám dát dolu na babette 207 štartovací spojku, beze stahováku? Díki
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 20:55
Jméno: jawa11
IP: uživatel7927
 Dík
Datum: 14. listopadu 2009 20:55
Jméno: jozo
IP: uživatel7809
 Zdarec! Mě někdo poradil abych sundal ten kryt, ten velkej šroub našrouboval zpět na kliku, vzal ten kryt otočil. \r\nPřišrouboval jsem ho 3 šroubama M5 a pomalu dokola dotahoval až se ten koš sjel.
Datum: 14. listopadu 2009 18:17
 zdarec,poradte mi prosim jak udelat vyfuk na čz 175/450 aby to jelo?nejakej ladenej,nemate nekdo navod?mam k dispozici vejfuk z mustanga..kdyby sem mel original tak ho tam necham,ale byl na tom vejfuk z fichtla,tak bych z nej chtel udelat nejakej home ladak..nekde sem cet ze se tam da dovnitr nejakej kužel a provrtana trubka,ale nemuzu to najit,..poradite mi prosim? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 21:30
 laďák z mz 150 sem měl na 175, ale bylo to na 477, v kombinaci s karbecem jikov 28mm a změněným časováním výfukového a sacího kanálu to nejelo špatně
Datum: 20. listopadu 2009 21:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Parkrat sem videl na CZ 175 i ladak z MZ 150... Treba ti to pomuze. Ale vic nevim...
Datum: 13. listopadu 2009 22:25
 dobre,tak to by slo taky.. tak jestli budes tak hodnej tak mi prosim nejakej navrhni,ty plechy,trubky,kuzely nekde splasim
Datum: 13. listopadu 2009 18:28
Jméno: Standa
IP: uživatel7917
 No ja bych ten vejfuk navrhnul,ale s tim ze ten vejfuk z fichtla k tomu nepouzijes.....je ouzkej! tak se rozhodni.....dělat neco na půl nema cenu......musel by sis udelat z plechu dva kužely,ty stočit a mezi to stočit do kulata pás plechu,povařit a k tomu výletovou trubičku......ale bez tlumení to bude strašně řvát......a nebo asi nejjednodussi resení.....kup si Hikone......
Datum: 13. listopadu 2009 17:11
 no me je jasny ze vejfuk z fichtla nebude delat dobrotu na 175..a koleno je tam origo takze asi ty 4cm.. kdyby si byl tak hodnej a dal mi nejakej napad..vnitrek vejfuku si klidne udelam,plech na to mam,jenom abych nemusel nic moc delat s ,,obalem''...ja bych zkousel experimentovat,jenze nejak nevim co mam dovnitr nacpat...das mi nejaky navody,tipy,triky?  a jak to prosimte pocitas a navrhujes?je mi jasny ze ja to nezvladnu,ale zajimalo by me to
Datum: 13. listopadu 2009 14:29
Jméno: Standa
IP: uživatel7913
 Jo já vyvýjím ladak na fichtla z origo vejfuku......reknu ti jedno,je to kravina to cpát na 175,nepojede to.......byl bych schopnej ti skusit neco navrhnout podle nákresů co mam,pocitat se mi to rozhodne nechce a ani nevim jestli bych do toho umel aplikovat motor z 175 cizy....ale bude se to muset udelat nový z plechu......potrebuju vedet jedno...jakej mas vnitrni prumer kolena?? ja počítam tak necelý 4cm,že jo?
Datum: 13. listopadu 2009 13:59
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/4568004/jawa-550-parez.php nechcete někdo nabídnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 14:27
 Tak to sry  ale v tom pripade nejsem divnej ani ja nai ty ale ten clovek kterej ten inzerat dal
Datum: 13. listopadu 2009 14:27
 tady jde o to, kdo mu ho nabídne do 2 tisíc?, TO BYCH CHTĚL VIDĚT. a divnej seš tady jedině ty
Datum: 13. listopadu 2009 14:00
 Mas zajimavou zabavu  najit cizy inzerat a zeptat sejtli tomu clovekovy XY nekdo nenabidne pareza?Divnej si...
Datum: 13. listopadu 2009 13:43
Datum: 13. listopadu 2009 13:29
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 celkem blázen  za 2K ti nikdo neprodá...
Datum: 13. listopadu 2009 13:12
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:55
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jojo taky prejdu na API TC
Datum: 13. listopadu 2009 19:55
Datum: 13. listopadu 2009 18:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7917
 Ja to kupuju u kluků u nás v Hradečně http://www.altmanmoto.cz .....mladsi bracha tam dělá po škole,tak mi nosí domu. Ted tam maj za 150,- litrovku Motul Motomix 100 2T......luxusní minerál.....Motorex taky beru u Altmana,ale ten uz budu brat jen do žlutýho...do parezů a do peraka budu lejt ten motul....
Datum: 13. listopadu 2009 17:15
 no ja bych to taky koupil jenze nevim kde v mim okoli
Datum: 13. listopadu 2009 13:48
 Hele ja mazu Husqarnou do krovinaku,sekacek,pil atd.Muzu rict ze sem s nim fakt spokojenej a stoji asi 150,-Nekouri to vubec,zadnej karbon atd!Proste pecka oil
Datum: 13. listopadu 2009 13:47
 jj to je fakt..a stando,ty ses kousek ode me,kde kupujes ty oleje jako je shell,castroll,husqarna a tak? u nas na smecne kdyz pridu na benzinu tak reknu ze chci olej do benzinu a ona mi rekne ze ho ani nemaj...nikde jinde se tu koupit neda..na kladne v mototechne meli jenom tohle m2t... ani nevite jak rad bych tam lil neco jinyho,zvlast ted do ty čz ale fakt nevim kde to mam shanet..
Datum: 13. listopadu 2009 13:24
Jméno: Standa
IP: uživatel7913
 pointa veci je,ze se nikdy nevyplatí kupovat m2t v malym množství.......kdyz si to prepocitas na litr,tak zjistis ze bys za ty prachy moh jezdit na Motul a este by ti zbylo na 5 litrů benzinu
Datum: 13. listopadu 2009 13:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já kupuju olej litr za 110 Kč,asi nemusim psát jakej
Datum: 13. listopadu 2009 13:10
 me to taky pride drahy..  ale v mototechne sem to kupoval za tech 23,- 250 ml..
Datum: 13. listopadu 2009 13:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 No jako tohle je přehnaný  za litr tohodle dát necelých 300 Kč ?
Datum: 13. listopadu 2009 12:58
 a ja ho tenkrat koupil snad 250ml za 23 kč..uz ho mam dlouho
Datum: 13. listopadu 2009 12:24
 a je to tady..ja snad rikal ze ho budu kupovat?rek sem ze ho mam doma,ne ze si ho chci koupit...
Datum: 13. listopadu 2009 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel7913
 jako decka za 29,-....takovej luxus si nemuzu dovolit ani já......kdyz mas takovejch penez na olej,tak proc si radsi nekoupis litrovku poradnyho oleje za 150,-??? Jináč tohle m2t neni to uplně nejsajrajtóznější......neni ani špatný ani dobrý.....specifikace API TB......ja bych na to nejezdil....ale muj nazor přece neberte vážně,jezdim na fichtlech jenom neco malo pres 10 let a o olejích nevim vůbec nic.....m2t s API TC je dobrej olej,ten schvaluju......tohle je o trochu horší .....ale delej jak myslíš.....ten Shell co jsi zmínil stojí běžně 105,-/litr API TC atd. a to je sakra rozdíl prodi deckový flaštičce za 29,- !!!!
Datum: 13. listopadu 2009 11:01
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel7383
 Dobrý den, chtěl bych se optat kdo má jawa 585 mosquito... z čeho by tam šel tachometr nebo otáčkoměr
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:52
Jméno: jawa mosquito
IP: uživatel3189
 jawa mam 585 a mam tam tachac ze skodovky 105 z denim pocitadlem
Datum: 22. prosince 2009 14:52
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 z jawy 350, nebo myslim ze aji ze skody 120
Datum: 12. prosince 2009 13:14
Jméno: mitas
IP: uživatel7912
 Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte kde se dá sehnat tlumivka žárovek na jawu 555 děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 16:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já nevím jak je to možný ale mám tu 05 se zapalováním z 550/555 a když jsem tam dal žárovky 12v 21+5w a přidal jsem 3/4 plynu tak schořeli tak jsem dozadu dal 12v 21w a dopředu to samý a to už vydrželo
Datum: 13. listopadu 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel7913
 tak to ste asi kouzelníci......myslim ze 550 ani 555 z výroby tlumivku nemeli,protoze tocej neco pres 5000 otaček a ty žarovky nepraskali......ale pokud to mas nejak udelaný,ze ti to jede 70 jako Hladovi,tak samozrejmne tlumivku potrebujes......
Datum: 13. listopadu 2009 11:06
 Praská jako svině když tam nedáš tlumivku ale také záleží na žárovce. Mohu ti prodat tlumivku včetně spec žárovky která nepraská.. Mám ji na 550 a ani jednou
nepraskla a svítí jak sviňa. Kdyžtak volej 777623797
Datum: 13. listopadu 2009 9:42
Jméno: Standa
IP: uživatel7913
 na pareza tlumivku nepotrebujes,tam to nepraská.......
Datum: 13. listopadu 2009 9:20
Jméno: michalvym
IP: uživatel6315
 cau chtel bych se zeptat co mam nalit do pincka do motoru za olej jestli staci normalni motorovej nebo nejakek specialni...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 9:43
 prevodovej olej PP 80 nebo PP 90
Datum: 13. listopadu 2009 9:43
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 3:10
 Čau draci nevíte někdo o nějakyéym veteránskym moto klubu v praze nebo v blískosti Prahy ve kterym by si bylo možno udělat veteránský papýry dík moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 14:13
 Prosimtě nemáš na ten veterán klub třeba vebovky dík Karel
Datum: 13. listopadu 2009 14:13
Jméno: Standa
IP: uživatel7913
 U nás je veterán-klub Tuchlovice....ten obstarava i klubovou testaci,krajska testace a vystaveni papírů v Kolíně.....
Datum: 13. listopadu 2009 9:22
Jméno: Mirek
IP: uživatel7844
 Dobrý den chtěl jsem se zeptat když čistím karburátor na jawu 555.A chci ho vyvařit v octě tak co bystemi doporučovaly všechno vyvařit?Protože nevím jestli to ten vzduchový filtr vydrží.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 13:09
 jo STANDA má pravdu já mám taky karbec z jawa 555 a normálně ho celej čistím ůplně normálně v benzínu a ten filtr dej do nejaky misky nalej benzin a chvilku ho tam nechat a proplachuj to a pak to akorát profouknes a to je cellí nějakej olej je na píču nebo ocet
Datum: 13. listopadu 2009 13:09
Jméno: Standa
IP: uživatel7913
 prominte,ja vim ze mam furt takle blbý dotazy,ale proc budes vyvařovat v octě karbec z pareza,kterej jde snadno celej rozebrat,do vsech míst se dostanes.......staci to nechat vylouhovat v benzinu a prošťourat drátkem......tam zadny vzdusniky volnobehu ani vnitřní nedostupný kanaly nejsou.......a filtr nech chvili jen vylouhovat v benzinu......pak profoukni kompresorem.....v octě ho uplne vycistiis a budes ho muset znova pracně naolejovat....
Datum: 13. listopadu 2009 11:10
 hej on se karbec vyvařuje v octě prosím odepište na email - Mistlin@seznam.cz popř jak a až to vyvařím tak co s tím pak ? ještě umejt benzínem nebo jak
Datum: 13. listopadu 2009 7:38
 V tom filtru je něco jako drátěnka takže ten vyvař taky zdar.
Datum: 12. listopadu 2009 23:45
 ale 555 ma filtr myslim stejne delanej jako je treba u peraka ne? ten bych vyvaril taky
Datum: 12. listopadu 2009 22:54
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Vzduchový filtr se octu nevyvařuje  (kup radši nový) Vyvařuje se jen celej karbec.
Datum: 12. listopadu 2009 22:42
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 mam dotaz kdyš bych měl na mustangu enduro masku svítilobyto všechno fungovalo to technyckou asy neprojde co,a nemáte někdo enduro masku naprodej?(levnějc)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 20:58
Jméno: pída
IP: uživatel7477
 ahoj.Chtěl bych se zeptat co znamená slovo ŠÁLY. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 17:19
 NO a potom sou to takovy delsi hadry treba z vlny a motaji se v zime okolo krku aby te na nej nefoukalo
Datum: 13. listopadu 2009 17:19
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 kolečko i mustang23gt máte pravdu, ale spíš bych se přikláněl k tomu kompozitu. Určitě je to kluzný ložisko, ale neříká se tak každému. To co popisuješ ty kolečko je jeistojistě ,,futro,,
Datum: 13. listopadu 2009 12:11
 šála je pouzdro,neboli kluzne lozisko napr co je u fichtla na pistnim cepu,je vyrobeno nejcasteji z bronzu...
Datum: 12. listopadu 2009 21:05
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 na šálech je uložená kliková hřídel, je vylytý z ložiskový kompozice
Datum: 12. listopadu 2009 20:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci mam opravuju kamošovi fichtla, ma problem s elektrikou, neházel jiskru, tak jsme dali novou svíčku a kabeláž a jiskra supr. smontujem a jelo asi 5m a pak to chcíplo. jiskra žádná, jiná svíčka-nic, tak jsem na kladívko připojil kondík, motorovou cívku(jako vždy) a k ní ještě jednu světelnou, jiska se začla oběvovat ale malinká a nejel , tak jsem připojil kondík a všechny 3 cívky, jiskra supr a jede, ale jelikož jsme chtěl i světla tak jsme zjištovali co se děje, myslel jsem slabí magneto-vyměnili a vše stejný, tak jsme koupili nový kondík a motorovou cívku. a jako na začátku 5m supr a dal jen se třemi cívkami. tak jsem vyměnil ještě velkou cívku a znovu seřídil kladívka a zas 5 m supr a pak zase bez jiskry jen se 3 cívkymi připojenými ke kladívku, vyměnil jseem snad už vše ještě mi zbívá kabel a fajfka, jinak už nevim, neumíte poradit?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 3:04
 Měl jsem skoro podobný problém. U mně to bylo tak že, při studeném motoru vše OK, ale jakmile se motor trochu zahřál nebyla jiskra, když trochu schladl, tak zase chvíli jel.
Indučka, zapalovací cívka,kondík,kladívka, rotor, svíčka, kabely - vše kontrolováno a měněno a pořád to tahkle blblo. Fajfku jsem měl novou, tak jsem tomu nevěřil, že by to dělala. Nakonec jsem ji zkusil vyměnit za starou fajfku palku a od té doby to jezdí pořád. Tak mně to pak trošičku sr*lo, že jsem kvůl takový maličkosti poměnil skoro celou elektriku.
Datum: 13. listopadu 2009 3:04
 dnes jsem řešil uplně to stejné.na zapalovací cívku málo na světelnou ok.je vadný rotor.vymenil jsem ho a ok
Datum: 12. listopadu 2009 20:30
 zdar vim že už sem se na to ptal ale nevite jaky je zavit u babety 2 rychlostni v tom bubnu si chcu vyrobit stahivak bo u nas nejde nikde koupit dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 20:16
 Čaw.mám eště nějakou šanci? mám fíka bez značky malýho i velkýho TP,prvního majitele neznám.Šlo by to tak že bych si koupil TP a přepsal jej na mě?A jestli bych se vešel s tím zařizováním do 1000 Kč.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 12:23
 Číslo motoru nemusíš měnit. Bere se jako nJelikož ty ještě budeš kupovat áhradní díl. Ale jinak STk mě stála v Opavě 250 Kč, Přepis 300 Kč a pojistka atd. Celkem přigbližně
600-700Kč. Jelikož ty ještě budeš kupovat PŘEPSATELNÉ doklady takže ještě možná ještě dráž než 1000kč
Datum: 13. listopadu 2009 12:23
Jméno: polda
IP: uživatel7770
 Musel bys mít platné doklady musel by sedět štítek číslo rámu a motoru ,přepis 300kč,vymaz motoru z TP 50kč,evidenční kontrola na STK asi 150kč,pojistka okolo 220kč,Pokud bys dělal oficiální STK tak by ti nesměl tect olej z motoru a podobně,pokud máš známé tak to přihlásit jde protože korupce je všude a podplatit jde cokoliv jak STK tak přepis čehokoliv.
Datum: 12. listopadu 2009 21:50
 Vůebc se v elektrice neviznám sem rád ža mám znalosti na běžnýá provoz ale jak je nějaká větší porucha tak prostě nevím...prtose ptám jak to teda má být přesně zapojeno u kladívka....když říkám přesně tak přesně takže piště např...podložka pak drát pak izolaze z fibru,drát od kondenzátoru,....Fakt si nevím rady ...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:41
 díky moc ...ale už další nemusíte odpovídat na můj blbej dotaz
Datum: 12. listopadu 2009 18:41
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 proste ten plech co vede od kladivka pak izolacesfibrem pak dotoho kovoeho drzaku zase izolace z fibru pak konedenzator a ten drat co vede o civky cely to takle navliknes na srob!!!
Datum: 12. listopadu 2009 18:39
 izolace navlecena na sroubku, krouzek, kterej prochazi dirkou na statoru (taky navlecenej na sroubku) izolace a draty a u tech je jedno jak je zapojis jestli prvni kondenzator nebo neco jinyho. snad sem to napsal dost srozumitelne.
Datum: 12. listopadu 2009 18:35
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:58
 vzal bych ten shell, nejlepsi mineral v pomeru cena/vykon. ty polosyntetice za 80kc bych moc neveril
Datum: 12. listopadu 2009 18:58
 zdar mám na fichtla sehnaný tlumiče ze simsona ale sou prej na nějakyho scutra a sou stejný jak na enduro nebo na s 51?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:48
 sory ale vypadá to strašně a to se nedá bějako zkrátit? tak to asi budu muset sehnat z endura
Datum: 12. listopadu 2009 18:48
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
Datum: 12. listopadu 2009 18:38
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Jj, Simson SR 50 skutr ma delsi krk... Delka tlumicu stejna.
Datum: 12. listopadu 2009 18:33
 jj presne tak
Datum: 12. listopadu 2009 18:20
 ty ze simson skutru maj myslim delsi krk
Datum: 12. listopadu 2009 17:43
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec zas ja melu tady že chci koupit papiry a nwm ani kolik tak stoji přepis majitele tak se ptam kolik tak dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:37
 Za STK jsem platil 250 Kč. Za přepis 300 Kč + ještě pojistka a dostal jsem se k cifře kolem 600 Kč. Roční pojistka mě stojí 97 Kč
Datum: 12. listopadu 2009 18:37
 Samotný přepis stojí pro motocykly do 50ccm 300Kč a pro velký 500Kč. Před přepisem si musíš udělat technickou nebo evidenční kontrolu.
Datum: 12. listopadu 2009 18:04
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 pomoc
Datum: 12. listopadu 2009 17:46
|



|