Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Posl.aktualizace: 28. října 2009 23:36
 To není motor na mustanga!! To je tak na fichtla 550 nebo555.
Datum: 28. října 2009 23:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 pokiaľ ma dobre valec nesekli sa mu náhodou krúžky ??? pokiaľ tam dajaký piest má  no na mustangu by tento motor vyzeral fakt tvrdo
Datum: 28. října 2009 18:37
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 má dobře nasazenej válech  ))))) a prej pionýr/mustang
Datum: 28. října 2009 18:08
Jméno: čz
IP: uživatel2767
 Cau chtel bych se zeptat jestli maj čz175 a čz250 stejny nadrze hlavne uchyty? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 19:23
 Nazdar,záleží,jakej typ ČZ myslíš?Ale pokud ČZ 175 450 a ČZ 250 455 tak by to mělo mít stejný úchyty,ikdyž dělali se i na silentbloky,ale to by nemělo mít vliv,kostry ČZ 455 a ČZ 450 jsou stejné a pokud vím tak nádrže měly stejné rozměry i uchycení!
Datum: 28. října 2009 19:23
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 cuss pomuze mi nejak k vykonu ten Přímej filtr - 380 dikx
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 0:11
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 takze hlavni i vedlejsi tak o 2 cisla vetsi aby se to zase nedusilo nebo ta diky
Datum: 30. října 2009 0:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Teda vedlejsi sem chtel rect
Datum: 29. října 2009 14:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Muzes i hlavni kdyz rad a casto a dlouho turujes.
Datum: 29. října 2009 14:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 hlavní
Datum: 29. října 2009 14:08
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 jjj diky ale jakouj trysku hlavni nebo vedlejsi
Datum: 29. října 2009 13:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Musis dat vetsi trysku nebo pridres ale jestli porad beres za plyn(hlavne cross)tak se urco vyplati....
Datum: 28. října 2009 19:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Samotnej přímej filtr ti spíš ubere výkon (jak,kdy - nemusí) Výkon ti to trošičku přídá s kombinací s vhodnou tryskou! (o číslo,nebo o dvě větší)
Datum: 28. října 2009 19:00
 No s nej pravděpodobností ne ...jen bude mít plyn rychlejší reakci.Je to placebo efekt
Datum: 28. října 2009 18:15
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi pri vvelkej otackach se mi jawa 20 dusi de jezdit jenom pomlalu poradte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:38
 jeste jedna vec a tou je enormne malej predstih...
Datum: 28. října 2009 17:38
 zacpana hlavni tryska nebo jeji kanalej, pak to casto dela jeste blbe zvolenej odtrh na kladivkach, zacpanej vzduchac bo primo zaskrcenej airbox ci enormni bohatost smesi (i zacpanym vzdchacem)...mene casto to byva malou hladinkou v plovakovce pac tim spis ma vysokej volnobeh a zadnej zatah...cili pokud nejde do otacek ani na volnobeh po pridani pynu tak je to tryska a/nebo odtrh a pokud na volnobeh ano a za jizdy ne tak secko ostatni a jine veci...
Datum: 28. října 2009 17:37
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:10
 sesa ji myslím prodává taky...ale jestli chceš tak vem normální a upiluj jenom ty rohy a je to
Datum: 28. října 2009 18:10
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Pan Pulic: Hele nebyl by na tebe nakej kontakt?vcera si mi psal do dotazu na upravu pio na cross..rad bych s tebou pokecal tak jestli bys mi nedal trebaicq skype nemam!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 15:11
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7749
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:58
 Když se tomu začistí hranky tak to jede asi jako sériovej válec, protože to je sériovej válec. Pokud se to trošku napiluje a
použiješ hvězdu tak to jede podstatně líp, jeden tento válec už jsem piloval.
Datum: 28. října 2009 18:58
 měl ho kámoš ale moc to neviskoušem protože mupraskl pístní kroužek... a upravyt vložku je brnkačka stačí jehlový pilníky a je.
Datum: 28. října 2009 18:13
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7749
 A je to lepší než klasický výbrus? Mně se zdá, že tohle vyjde levněji a s větším výkonem. Je problem tu vlozku upravit?
Datum: 28. října 2009 17:28
Jméno: Standa
IP: uživatel7738
 Jo mel jsem ho.......melo to vetsi silu a vetsi tah.....maximalka 78km/h......dlouho se zajíždí......je treba zarovnat nedostatky ve válci jako vyuhujici vlozku do saciho kanalu atd.....
Datum: 28. října 2009 17:08
Jméno: Tom
IP: uživatel7748
 Zdravím,mám problém.Přidám plyn a začne se to dusit a přitom mam všechno vyčištěné.Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dej tesneni na karbec
Datum: 30. října 2009 21:06
Jméno: y
IP: uživatel6603
 zkus filtr a výfuk a když tak jestli tam teče benzin
Datum: 28. října 2009 15:02
 A jáká je svíčka??J8 bych řekl že bude mokrá tím pádem stačí vyčistit filtr nebo poladit směs a je
Datum: 28. října 2009 14:02
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj,vím že to sem nepatří...vím že tu teď bylo hodně dotazů na přestavby pionýrů,tak se proto ptám,neměl by někdo zájem o přední vidlici z Hondy MBX 80?,je to vidlice s kotoučem,a i s hliníkovým litým kolem,popřípadě mám i zadní kolo...vhodné jak na přestavbu pionýra na silnici,tak na cross..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 15:13
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 jo mail je herr-bode@seznam.cz  diky
Datum: 28. října 2009 15:13
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 cau hele napis mi na mail kolik chces za tu vidlici diky moc delam pio na cross..
Datum: 28. října 2009 15:12
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Na kross bych lity kolo nikdy nedal. Na silinici proc ne. Ale v terenu litak dostava dost zabrat a rad pak praska,...
Datum: 28. října 2009 13:49
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Zdravím všechny draky, po delší době jsem vytáhl svoji ČZ 175/477.01 a mám nehoráznej problém... si připadám už fakt jak blázen. Všechno jsem seřídil, jiskra luxusní, volnoběžka na 3/4, jehla 2 zářez od hůry a pořád mi to nechce chytnout. karbec čistej. akorát mi přijde jakoby mi to prskalo spíš benzín do sání než do válce, ale svíčka je taky mokrá. Vážně nevím co s tím, proto se ptám. Díky za jakoukoliv radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 17:45
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Záhada rozluštěna!  Bylo to vylítaný kladívko, ale co mi to dalo, než jsem na to kápnul. V životě se mi tohle nestalo.. každopádně díky moc za rady Karlos!
Datum: 31. října 2009 17:45
 vylitanej valec bejt muze a muzou to bejt i krouzky, ale nez se pustis do tohohle tak si vem injekcni strikacku a strikni trochu benzinu pod svicku pokud se aspon pokusi chytnout tak ti tam nejde benzin
Datum: 28. října 2009 20:27
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Tak jsem zkoušel jinou svíčku a tou to není.. jen mi přijde, že mi tam nakonec nějak nejde benzín, což nechápu, pač jsem to čistil už několikrát. Nemůže to být tím, že je třeba vyběhanej válec nebo tak něco?
Datum: 28. října 2009 17:45
 jestli delsi dobu stala tak zkus vymenit svicku nemusi pod tlakem hazet
Datum: 28. října 2009 13:16
 nazdar, když mi někdo nabízí papíry na fichtla a jsou vyřazené tak to asi nepůjde znovu přihlásit že? nebo ano? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 12:30
Jméno: jawar
IP: uživatel2767
 Cus draci mam takovej dotaz potreboval bych z nadrze sundat starej chrom myslite ze pude zbrousit az na zlezo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 16:53
 ja jsem to sundal uplně bez problemu flexou s dratěným kotoučem.......akorat je dobré u toho mít brýle, malinko po mě stříleli drátky
Datum: 28. října 2009 16:53
 nejjednodusi je nechat to stahnout v galvanovne,chrom je hrozne tvrdej,brousit pude blbe,a je riziko ze tu nadrz pri tom brouseni este vic poskodis(udelas rejhy)
Datum: 28. října 2009 12:38
 Čus draci, jak poznám ,že Babetta 210 potřebuje výbrus? Za studena mi jede krásně,ale jak ujedu tak 7 km, tak uplně ztratí výkon... Co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 16:56
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když ti Babetta ze začátku jede , hledala bych příčinu v ochuzené směsi v důsledku nějaké netěsnosti. Teplem se píst roztahuje
a tak by měl, naopak, více těsnit.
Datum: 28. října 2009 16:56
Jméno: .
IP: uživatel7230
 zdar, mám píst 1B naměřil sem rovných 38 mm jaký se na něho dává kroužek? je to značení pro první výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vem valec do mototechny a rekni ze chces do nej krouzky, zkusej jestli to sou oni to je nejednodusi obcas jim ty rozmmery krouzku ulitnou jak jsem zjistil normalne ty krouzky byly mensi myslim
Datum: 28. října 2009 20:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když chceš nový kroužky tak si změř válec
Datum: 28. října 2009 12:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když chceš nový kroužky tak si změř válec
Datum: 28. října 2009 12:24
 38,00 je originál bez žádneho výbrusu ! a patri tam kroužek taky 38,00
Datum: 28. října 2009 11:45
Jméno: Jirka
IP: uživatel7674
 Čau draci mám problém když se rozjedu na 1 a dám plnej kotel tak se to začne dusit až to chcípne a na dvojku to vůbec nejede.A zkoušel jsem měnit svíčku,karburátor je čistej trysky nejsou ucpaný nevíte čím by to mohlo bejt?¨Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:08
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 ja to vidim malo malo benzninu v plovatovej komore,vyhni pliesok hore
Datum: 28. října 2009 17:08
 a co zasraný výfuk
Datum: 28. října 2009 11:28
Jméno: TOM
IP: uživatel1948
 zdar draci na co je to ložisko hlavy řízení
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 8:57
 lozisko hlavy rizeni je otocne ulozeni predni vidlice v ramu,proste ten spoj co se hejbe kdyz otacis riditkama
Datum: 28. října 2009 8:57
 zdarec hoši nevíte kde bych mohl sehnat spojkové lanko na 05 v mototechněmi řekly že ty jim už nechoděj a fichtlkrámku ho tu nemohu najít .také bych si mohl koupit na 21 ale to bych si musel vyměnit na levé straně kartér a to se mi nechce mam radši originál díky moc fichtlům zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 10:22
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 nebo kup spojkovy lanko do 555 ! melo by byt stejny..
Datum: 28. října 2009 10:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kup si naky lanko ktery ma stejnou koncovku do packy na riditkach treba lanko na brzdu a ten druhej konec ustrihni a zacinuj at se neroztrepi. Dej pozor at to lanko je dost dlouhy
Datum: 28. října 2009 10:00
 zdarec draci hele potřebuju poradit s takovou maličkostí koupil jsem si new prachovky a na pravej vydlici při pohledu na fichtla ze předu jsem ji normálně vyměnil ale na tej levej mi to nejde pac tam je přivařenej takovej ten plíšek co drží buben. mockrát díky fichtlům zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:14
 Zdar, taky sem je měnil a přes ten plíšek jsem je přetáh, chce to mít sílu  a nebo je normálně vyšroubovat a vytáhnout.
Datum: 28. října 2009 20:14
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Tak budeš muset vyndat tu pružinu a tu spodní část co ti to tlumí, nasadíš to tam a nasuneš spátky spodek.
Datum: 28. října 2009 9:47
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 cau draci neumite nekdo udelat to koleno na tuning karburator...kdyztak za kolik by bylo diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 11:16
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 nemusis si to nekde nechavat delat staci puvodni uříznouta dat tam nejakou hadici autahnout sponama na hadice ale nvm jestli se to puvodni urizly jeste nemusi nejak upravovat
Datum: 28. října 2009 11:16
 žádnej problém
Datum: 28. října 2009 8:52
 je to uplně jednoduché, mám dvě možnosti, bud redukci, nebo přímo hliníkovu trubku, napiš na emajla
Datum: 27. října 2009 23:11
Jméno: Michal
IP: uživatel1732
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:38
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi je to srot, nic peknyho to neni, zda se mi predek nejakej hnutej ale nevim no ty vole sice TP ma ale ta renovace no ten fik 2500 max neco papiry no 3000 max vic ne  za tu cenu co je v inzerci se prodavaji v A1 a jeste se hodne u toho lidi kroutej  tot muj nazor
Datum: 28. října 2009 18:38
 ani se nedivim ze to ma tak drahy, nastrkej si do masiny o hodnote 500 Kc dily co stojej 6000Kc aby to vypadalo opravdu k svetu a pak to prodavej aspon za 6500 abys nebyl pod cenou, k tomu nepocitam praci a nejaky svy procento a presto je to neprodejny...jakmile tam nastrkas vic penez nez kolik stojej obycejny masiny tak je jen malo zajemcu pac kazdej ma za to ze pio bude stat max. do 4000,- a vic davat je blbost apc se ta tu cenu da sehnat treba kejva atd atd. cili s tebou souhlasim. jediny co bych vytknul tak ta stribrenka, budiz, na kolach to neni az tak strasny ale lauf a koleno s tim vypada blbe, to samy packa spojky a predni brzdy, obe jiny a par dalsich drobnosti...to je ale vec v kusu, negdo zas zatracuje chrom a dava prednost stribrence jelikoz na novej lauf nema a chrom se mu sloupal atd atd. jinak pochvala a preju hodne nabidek
Datum: 28. října 2009 17:31
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Osobne bych za pionyra takovy prachy nedal radsi bych koupil srot a dal si ho do kupy vlastnim pricinenim. Tak ma aspon clvek jistotu, ze to bude v cajku...
Datum: 28. října 2009 13:53
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 pokud vymenis tu hroznou stříbřenku za chrom,tak 6500 dostanes........je peknej......
Datum: 28. října 2009 11:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jinak takovydleho bych prodal tak aspon za 4000 za min ani nahodouspis tech 5000-6000 pokud jezdi pekne bez problemu je spolehlivej a vse funguje. Nikdo ti asi za pionyra tolik neda protoze nepochopi ze je danej do kupy a rekne si ze to je moc ze jinde prodavaj za 1000 jenze v jakym stavu nakej zdevastovanej
Datum: 28. října 2009 10:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam v podobnym stavu akorat original cervena barva a uz vnem je asi 8000 Kc mozna vic stech 8000 me stal pionyr 2000 takze dily pres 6000 Kc
Datum: 28. října 2009 10:14
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 mno, hodně peněz to je, ale nevypadá nejhůř. Tak za 4000.
Datum: 28. října 2009 9:45
 pěknej ale 6500Kč bych za něj teda nedal
Datum: 28. října 2009 9:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nehorazne drahej,dal bych nejvejs 3000
Datum: 28. října 2009 7:01
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 hlavně tam má blbě napsanej výkon,pionýr má 2.6 kw,to si plete s koňma
Datum: 27. října 2009 22:42
 pěknej,ale jak se viděl ten štelovací šroubek tak sem se zhrozil
Datum: 27. října 2009 22:21
|



|