česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1509  1510  1511  1512  1513  1514  1515  1516  1517  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To není motor na mustanga!! To je tak na fichtla 550 nebo555.
 
 
Datum: 28. října 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
pokiaľ ma dobre valec nesekli sa mu náhodou krúžky ??? pokiaľ tam dajaký piest má :-D no na mustangu by tento motor vyzeral fakt tvrdo:-D
 
 
Datum: 28. října 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
má dobře nasazenej válech :-)))))) a prej pionýr/mustang
 
 
Datum: 28. října 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel2767    
Cau chtel bych se zeptat jestli maj čz175 a čz250 stejny nadrze hlavne uchyty? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar,záleží,jakej typ ČZ myslíš?Ale pokud ČZ 175 450 a ČZ 250 455 tak by to mělo mít stejný úchyty,ikdyž dělali se i na silentbloky,ale to by nemělo mít vliv,kostry ČZ 455 a ČZ 450 jsou stejné a pokud vím tak nádrže měly stejné rozměry i uchycení!
 
 
Datum: 28. října 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: monster energy      IP: uživatel7751    
cuss pomuze mi nejak k vykonu ten Přímej filtr - 380 dikx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: monster energy      IP: uživatel7751    
takze hlavni i vedlejsi tak o 2 cisla vetsi aby se to zase nedusilo nebo ta diky
 
 
Datum: 30. října 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Teda vedlejsi sem chtel rect
 
 
Datum: 29. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Muzes i hlavni kdyz rad a casto a dlouho turujes.
 
 
Datum: 29. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
hlavní
 
 
Datum: 29. října 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: monster energy      IP: uživatel7751    
jjj diky ale jakouj trysku hlavni nebo vedlejsi
 
 
Datum: 29. října 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Musis dat vetsi trysku nebo pridres ale jestli porad beres za plyn(hlavne cross)tak se urco vyplati....
 
 
Datum: 28. října 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Samotnej přímej filtr ti spíš ubere výkon (jak,kdy - nemusí) Výkon ti to trošičku přídá s kombinací s vhodnou tryskou! (o číslo,nebo o dvě větší)
 
 
Datum: 28. října 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No s nej pravděpodobností ne ...jen bude mít plyn rychlejší reakci.Je to placebo efekt
 
 
Datum: 28. října 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
cau lidi pri vvelkej otackach se mi jawa 20 dusi de jezdit jenom pomlalu poradte ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste jedna vec a tou je enormne malej predstih...
 
 
Datum: 28. října 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zacpana hlavni tryska nebo jeji kanalej, pak to casto dela jeste blbe zvolenej odtrh na kladivkach, zacpanej vzduchac bo primo zaskrcenej airbox ci enormni bohatost smesi (i zacpanym vzdchacem)...mene casto to byva malou hladinkou v plovakovce pac tim spis ma vysokej volnobeh a zadnej zatah...cili pokud nejde do otacek ani na volnobeh po pridani pynu tak je to tryska a/nebo odtrh a pokud na volnobeh ano a za jizdy ne tak secko ostatni a jine veci...
 
 
Datum: 28. října 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,budu kupovat tohle kolce: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2030.html ae nwm kde vzít tu matici.Pls poraďte.THX ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa ji myslím prodává taky...ale jestli chceš tak vem normální a upiluj jenom ty rohy a je to
 
 
Datum: 28. října 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Herr-Bode      IP: uživatel5908    
Pan Pulic: Hele nebyl by na tebe nakej kontakt?vcera si mi psal do dotazu na upravu pio na cross..rad bych s tebou pokecal tak jestli bys mi nedal trebaicq skype nemam!Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7749    
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      E-mail:      IP: uživatel1115    
Když se tomu začistí hranky tak to jede asi jako sériovej válec, protože to je sériovej válec. Pokud se to trošku napiluje a použiješ hvězdu tak to jede podstatně líp, jeden tento válec už jsem piloval.
 
 
Datum: 28. října 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl ho kámoš ale moc to neviskoušem protože mupraskl pístní kroužek... a upravyt vložku je brnkačka stačí jehlový pilníky a je.
 
 
Datum: 28. října 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7749    
A je to lepší než klasický výbrus? Mně se zdá, že tohle vyjde levněji a s větším výkonem. Je problem tu vlozku upravit?
 
 
Datum: 28. října 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7738    
Jo mel jsem ho.......melo to vetsi silu a vetsi tah.....maximalka 78km/h......dlouho se zajíždí......je treba zarovnat nedostatky ve válci jako vyuhujici vlozku do saciho kanalu atd.....
 
 
Datum: 28. října 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7748    
Zdravím,mám problém.Přidám plyn a začne se to dusit a přitom mam všechno vyčištěné.Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dej tesneni na karbec
 
 
Datum: 30. října 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: y      IP: uživatel6603    
zkus filtr a výfuk a když tak jestli tam teče benzin
 
 
Datum: 28. října 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jáká je svíčka??J8 bych řekl že bude mokrá tím pádem stačí vyčistit filtr nebo poladit směs a je
 
 
Datum: 28. října 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Ahoj,vím že to sem nepatří...vím že tu teď bylo hodně dotazů na přestavby pionýrů,tak se proto ptám,neměl by někdo zájem o přední vidlici z Hondy MBX 80?,je to vidlice s kotoučem,a i s hliníkovým litým kolem,popřípadě mám i zadní kolo...vhodné jak na přestavbu pionýra na silnici,tak na cross.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
jo mail je herr-bode@seznam.cz :-Ddiky
 
 
Datum: 28. října 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: Herr-Bode      IP: uživatel5908    
cau hele napis mi na mail kolik chces za tu vidlici diky moc delam pio na cross..
 
 
Datum: 28. října 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Na kross bych lity kolo nikdy nedal. Na silinici proc ne. Ale v terenu litak dostava dost zabrat a rad pak praska,...
 
 
Datum: 28. října 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Zdravím všechny draky, po delší době jsem vytáhl svoji ČZ 175/477.01 a mám nehoráznej problém... si připadám už fakt jak blázen. Všechno jsem seřídil, jiskra luxusní, volnoběžka na 3/4, jehla 2 zářez od hůry a pořád mi to nechce chytnout. karbec čistej. akorát mi přijde jakoby mi to prskalo spíš benzín do sání než do válce, ale svíčka je taky mokrá. Vážně nevím co s tím, proto se ptám. Díky za jakoukoliv radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Záhada rozluštěna!:-) Bylo to vylítaný kladívko, ale co mi to dalo, než jsem na to kápnul. V životě se mi tohle nestalo.. každopádně díky moc za rady Karlos!
 
 
Datum: 31. října 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vylitanej valec bejt muze a muzou to bejt i krouzky, ale nez se pustis do tohohle tak si vem injekcni strikacku a strikni trochu benzinu pod svicku pokud se aspon pokusi chytnout tak ti tam nejde benzin
 
 
Datum: 28. října 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Tak jsem zkoušel jinou svíčku a tou to není.. jen mi přijde, že mi tam nakonec nějak nejde benzín, což nechápu, pač jsem to čistil už několikrát. Nemůže to být tím, že je třeba vyběhanej válec nebo tak něco?
 
 
Datum: 28. října 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli delsi dobu stala tak zkus vymenit svicku nemusi pod tlakem hazet
 
 
Datum: 28. října 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: mirek      E-mail:      IP: uživatel7372    
nazdar, když mi někdo nabízí papíry na fichtla a jsou vyřazené tak to asi nepůjde znovu přihlásit že? nebo ano? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: jawar      IP: uživatel2767    
Cus draci mam takovej dotaz potreboval bych z nadrze sundat starej chrom myslite ze pude zbrousit az na zlezo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: kicis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem to sundal uplně bez problemu flexou s dratěným kotoučem.......akorat je dobré u toho mít brýle, malinko po mě stříleli drátky:-)
 
 
Datum: 28. října 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejjednodusi je nechat to stahnout v galvanovne,chrom je hrozne tvrdej,brousit pude blbe,a je riziko ze tu nadrz pri tom brouseni este vic poskodis(udelas rejhy)
 
 
Datum: 28. října 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Miloš      E-mail:      IP: uživatel7668    
Čus draci, jak poznám ,že Babetta 210 potřebuje výbrus? Za studena mi jede krásně,ale jak ujedu tak 7 km, tak uplně ztratí výkon... Co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když ti Babetta ze začátku jede , hledala bych příčinu v ochuzené směsi v důsledku nějaké netěsnosti. Teplem se píst roztahuje a tak by měl, naopak, více těsnit.
 
 
Datum: 28. října 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel7230    
zdar, mám píst 1B naměřil sem rovných 38 mm jaký se na něho dává kroužek? je to značení pro první výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vem valec do mototechny a rekni ze chces do nej krouzky, zkusej jestli to sou oni to je nejednodusi obcas jim ty rozmmery krouzku ulitnou jak jsem zjistil normalne ty krouzky byly mensi myslim
 
 
Datum: 28. října 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
když chceš nový kroužky tak si změř válec
 
 
Datum: 28. října 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
když chceš nový kroužky tak si změř válec
 
 
Datum: 28. října 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
38,00 je originál bez žádneho výbrusu ! a patri tam kroužek taky 38,00
 
 
Datum: 28. října 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel7674    
Čau draci mám problém když se rozjedu na 1 a dám plnej kotel tak se to začne dusit až to chcípne a na dvojku to vůbec nejede.A zkoušel jsem měnit svíčku,karburátor je čistej trysky nejsou ucpaný nevíte čím by to mohlo bejt?¨Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7725    
ja to vidim malo malo benzninu v plovatovej komore,vyhni pliesok hore
 
 
Datum: 28. října 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co zasraný výfuk
 
 
Datum: 28. října 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel1948    
zdar draci na co je to ložisko hlavy řízení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lozisko hlavy rizeni je otocne ulozeni predni vidlice v ramu,proste ten spoj co se hejbe kdyz otacis riditkama
 
 
Datum: 28. října 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Logen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec hoši nevíte kde bych mohl sehnat spojkové lanko na 05 v mototechněmi řekly že ty jim už nechoděj a fichtlkrámku ho tu nemohu najít .také bych si mohl koupit na 21 ale to bych si musel vyměnit na levé straně kartér a to se mi nechce mam radši originál díky moc fichtlům zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
nebo kup spojkovy lanko do 555 ! melo by byt stejny..
 
 
Datum: 28. října 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kup si naky lanko ktery ma stejnou koncovku do packy na riditkach treba lanko na brzdu a ten druhej konec ustrihni a zacinuj at se neroztrepi. Dej pozor at to lanko je dost dlouhy
 
 
Datum: 28. října 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: Logen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci hele potřebuju poradit s takovou maličkostí koupil jsem si new prachovky a na pravej vydlici při pohledu na fichtla ze předu jsem ji normálně vyměnil ale na tej levej mi to nejde pac tam je přivařenej takovej ten plíšek co drží buben. mockrát díky fichtlům zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, taky sem je měnil a přes ten plíšek jsem je přetáh, chce to mít sílu :-) a nebo je normálně vyšroubovat a vytáhnout.
 
 
Datum: 28. října 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
Tak budeš muset vyndat tu pružinu a tu spodní část co ti to tlumí, nasadíš to tam a nasuneš spátky spodek.
 
 
Datum: 28. října 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1461    
cau draci neumite nekdo udelat to koleno na tuning karburator...kdyztak za kolik by bylo diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
nemusis si to nekde nechavat delat staci puvodni uříznouta dat tam nejakou hadici autahnout sponama na hadice ale nvm jestli se to puvodni urizly jeste nemusi nejak upravovat
 
 
Datum: 28. října 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      E-mail:      IP: uživatel1115    
žádnej problém
 
 
Datum: 28. října 2009 8:52
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to uplně jednoduché, mám dvě možnosti, bud redukci, nebo přímo hliníkovu trubku, napiš na emajla
 
 
Datum: 27. října 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1732    
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
hosi je to srot, nic peknyho to neni, zda se mi predek nejakej hnutej ale nevim no ty vole sice TP ma ale ta renovace no ten fik 2500 max neco papiry no 3000 max vic ne :-) za tu cenu co je v inzerci se prodavaji v A1 a jeste se hodne u toho lidi kroutej :-) tot muj nazor
 
 
Datum: 28. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani se nedivim ze to ma tak drahy, nastrkej si do masiny o hodnote 500 Kc dily co stojej 6000Kc aby to vypadalo opravdu k svetu a pak to prodavej aspon za 6500 abys nebyl pod cenou, k tomu nepocitam praci a nejaky svy procento a presto je to neprodejny...jakmile tam nastrkas vic penez nez kolik stojej obycejny masiny tak je jen malo zajemcu pac kazdej ma za to ze pio bude stat max. do 4000,- a vic davat je blbost apc se ta tu cenu da sehnat treba kejva atd atd. cili s tebou souhlasim. jediny co bych vytknul tak ta stribrenka, budiz, na kolach to neni az tak strasny ale lauf a koleno s tim vypada blbe, to samy packa spojky a predni brzdy, obe jiny a par dalsich drobnosti...to je ale vec v kusu, negdo zas zatracuje chrom a dava prednost stribrence jelikoz na novej lauf nema a chrom se mu sloupal atd atd. jinak pochvala a preju hodne nabidek
 
 
Datum: 28. října 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Osobne bych za pionyra takovy prachy nedal radsi bych koupil srot a dal si ho do kupy vlastnim pricinenim. Tak ma aspon clvek jistotu, ze to bude v cajku...
 
 
Datum: 28. října 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7738    
pokud vymenis tu hroznou stříbřenku za chrom,tak 6500 dostanes........je peknej......
 
 
Datum: 28. října 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jinak takovydleho bych prodal tak aspon za 4000 za min ani nahodouspis tech 5000-6000 pokud jezdi pekne bez problemu je spolehlivej a vse funguje. Nikdo ti asi za pionyra tolik neda protoze nepochopi ze je danej do kupy a rekne si ze to je moc ze jinde prodavaj za 1000 jenze v jakym stavu nakej zdevastovanej
 
 
Datum: 28. října 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mam v podobnym stavu akorat original cervena barva a uz vnem je asi 8000 Kc mozna vic stech 8000 me stal pionyr 2000 takze dily pres 6000 Kc
 
 
Datum: 28. října 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6638    
mno, hodně peněz to je, ale nevypadá nejhůř. Tak za 4000.
 
 
Datum: 28. října 2009 9:45
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěknej ale 6500Kč bych za něj teda nedal
 
 
Datum: 28. října 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nehorazne drahej,dal bych nejvejs 3000
 
 
Datum: 28. října 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
hlavně tam má blbě napsanej výkon,pionýr má 2.6 kw,to si plete s koňma
 
 
Datum: 27. října 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěknej,ale jak se viděl ten štelovací šroubek tak sem se zhrozil
 
 
Datum: 27. října 2009 22:21
 
<  1509  1510  1511  1512  1513  1514  1515  1516  1517  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 22:44:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu